abonnement Unibet Coolblue
pi_83705183
Omdat degene die hem dicht gooide geen nieuwe opent doe ik het maar.

Hier verder
A mind with a heart of it's own
  maandag 5 juli 2010 @ 23:52:38 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705251
SpeedDate
Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 5 juli 2010 @ 23:52:41 #3
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705254
Ik zat al te denken... moet je als laatste reactie soms een nieuw topic openen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_83705258
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef Harajuku. het volgende:

Ik ga ook niet met termen als racisme rond gooien. Dat slaat sowieso nergens op daar ze je al toegevoegd had en toen heus niet dacht dat je blank was. Uit dit topic blijkt wel dat je een raar mannetje bent, en ik ben absoluut niet verbaasd dat ze je gedumpt heeft. Steek die hand eens in eigen boezem.

Hoe heerlijk eerlijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juli 2010 @ 23:53:05 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705272
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef -Splash- het volgende:
Ik zat al te denken... moet je als laatste reactie soms een nieuw topic openen?
dat si de ongeschreven regel
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83705291
quote:
Maar als jij mensen na 1 keer chatten al direct gaat lopen controleren dan ben je er teveel mee bezig. Je wilt wellicht té graag en dat komt ook zo over. Dat schrikt ook weer kandidaten af.

Als ze je niet willen om wat voor reden dan ook dan kan je beter de eer aan jezelf houden. Er zijn er veel die je afwijzen en er zijn ook veel die je op een dergelijke manier willen naaien. Moet je je niet druk over willen maken. Op naar de volgende
Was toevallig een controle op iedereen die in de lijst stond doe ik regelmatig. Te graag nee hoor ik vond haar eigenlijk toch al niks, maar het gaat om het gebaar en de indruk die je achterlaat als je iemand blockt. Ik had haar ook meer te bieden als zij mij. Ja maar nogmaals dat was dus het probleem ze zei niks en nergens bleek uit dat ik haar beledigd heb. Ik maak me nergens druk over maar ik word gewoon moe van die smoesje en vind van mezelf dat ik dat nergens aan verdient heb. Jij vind dat misschien wel daar heb ik schijt aan maar ik word er op rp doodmoe van en stop er daarom mee. Dit was trouwens niet dat aardige meisje waar ik het eerder over had daar heb ik ook nog contact mee met nog een andere. Ik vind het gewoon niet leuk dat ik op 10 paarden moet gaan wedden, letterlijk want deze hield van paarden.

Ondertussen ben ik niet diegene die 4 draadjes vol over zijn dagelijkse dates vertelt...
UITGESCHREVEN
pi_83705303
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef Maanvis het volgende:
SpeedDate
Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!

Ik kwam op dat paiq zulke rare mannen tegen, maar dat is zeker 3 jaar terug. Hoe is het nu?
(hmm wacht, je bent de verkeerde om dat te vragen natuurlijk want je zoekt geen man )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83705309
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef picardmike het volgende:
Jahoor ik heb het niet over racisme maar wel dat daten voor donkere mensen niks is omdat je met vooroordelen zit die je via msn op een datingsite als rp niet weg kan nemen.
Leg eens uit dan waarom een donkere vriend van mij wel met regelmaat dates regelt via dergelijke sites?
  maandag 5 juli 2010 @ 23:55:05 #9
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705365
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat si de ongeschreven regel
Ik was er al 1 aan het aanmaken... maar toen ik voor de zekerheid f5-de was deze er al.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 5 juli 2010 @ 23:55:35 #10
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705389
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Hoe heerlijk eerlijk
Ja, lief he.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 5 juli 2010 @ 23:55:53 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705402
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Ik kwam op dat paiq zulke rare mannen tegen, maar dat is zeker 3 jaar terug. Hoe is het nu?
(hmm wacht, je bent de verkeerde om dat te vragen natuurlijk want je zoekt geen man )
oh het bevalt me wel, het matching werkt wel, alleen hij matcht voor mijn doen te ver weg dan heb ik er geen zin in
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 5 juli 2010 @ 23:56:01 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705410
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Ik kwam op dat paiq zulke rare mannen tegen, maar dat is zeker 3 jaar terug. Hoe is het nu?
(hmm wacht, je bent de verkeerde om dat te vragen natuurlijk want je zoekt geen man )
Ik heb 't sinds vandaag weer aan, nog steeds mannen die gelijk met vragenlijsten komen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83705487
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef Maanvis het volgende:
oh het bevalt me wel, het matching werkt wel, alleen hij matcht voor mijn doen te ver weg dan heb ik er geen zin in

Kan je dat niet instellen, dat je in een bepaalde straal rond je woonplaats iemand zoekt.

O, dat herken ik wel Harajuku, dat je bijna een interview krijgt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83705531
quote:
Leg eens uit dan waarom een donkere vriend van mij wel met regelmaat dates regelt via dergelijke sites?
Op andere sites kan het ook wel alleen op rp niet. Maar ik ga niet naar andere sites omdat ik dat wanhopig vind vond ik aanvankelijk ook van rp eigenlijk. beperk me tot paiq en tot rp en heel soms kijk ik op solomio. Voor de rest heb ik geen andere datingsite bezocht zo kan ik wel door blijven gaan straks haal ik ze nog uit het buitenland.
UITGESCHREVEN
  maandag 5 juli 2010 @ 23:59:21 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705566
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Kan je dat niet instellen, dat je in een bepaalde straal rond je woonplaats iemand zoekt.

O, dat herken ik wel Harajuku, dat je bijna een interview krijgt
Ja, en als je er dan een gesprek van probeert te maken en dat nog werkt ook, kappen ze het alsnog ineens af om er weer vragen in te gooien
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:59:23 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83705569
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Kan je dat niet instellen, dat je in een bepaalde straal rond je woonplaats iemand zoekt.
Niet dat ik weet... Ik wil gewoon redelijk snel daten, geen maanden gechat, en dan wil je niet naar de andere kant van het land.
Net overigens wel een speeddate gehad met een saai meiske dat in de verpleegkunde werkt. Dus maar weggeklikt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 5 juli 2010 @ 23:59:23 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705570
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb 't sinds vandaag weer aan, nog steeds mannen die gelijk met vragenlijsten komen.
Ja? En wat vragen ze dan precies?
Ik ga morgen dat speeddaten ook doen. Lijkt me wel grappig.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_83705581
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Kan je dat niet instellen, dat je in een bepaalde straal rond je woonplaats iemand zoekt.

O, dat herken ik wel Harajuku, dat je bijna een interview krijgt
Ik heb niet kunnen vinden waar je dat in kunt stellen, dus ik hou me aanbevolen voor tips.
A mind with a heart of it's own
pi_83705631
Even voor mijn beeldvorming... die interviews en vragenlijstjes, is dat inclusief eisenlijstjes e.d.?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:00:50 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83705640
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ja? En wat vragen ze dan precies?
Ik ga morgen dat speeddaten ook doen. Lijkt me wel grappig.
Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je
En daarna weten ze niets meer en valt het stil
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:01:06 #21
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705652
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef picardmike het volgende:

[..]

Op andere sites kan het ook wel alleen op rp niet. Maar ik ga niet naar andere sites omdat ik dat wanhopig vind vond ik aanvankelijk ook van rp eigenlijk.
Of je stapt over die drempel heen?
Waarom vindt je het wanhopig? Als iemand in een café een meisje aanspreekt... is dat dan ook wanhopig? In de basis gebeurt er precies hetzelfde.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_83705678
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef picardmike het volgende:

Op andere sites kan het ook wel alleen op rp niet. Maar ik ga niet naar andere sites omdat ik dat wanhopig vind vond ik aanvankelijk ook van rp eigenlijk. beperk me tot paiq en tot rp en heel soms kijk ik op solomio.

Ik kan je niet helemaal volgen hoor. Je vindt/vond rp wanhopig, maar daar zit je nu wel. Daar kan je alleen geen dates krijgen omdat je niet blank bent (volgens jou dus), maar naar andere datingsites wil je niet omdat je dat wanhopig vindt...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83705747
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je
En daarna weten ze niets meer en valt het stil
Vrouwen kunnen dat ook hoor, is niet speciaal iets van mannen alleen
A mind with a heart of it's own
pi_83705753
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef Maanvis het volgende:
Niet dat ik weet... Ik wil gewoon redelijk snel daten, geen maanden gechat, en dan wil je niet naar de andere kant van het land.
Net overigens wel een speeddate gehad met een saai meiske dat in de verpleegkunde werkt. Dus maar weggeklikt.

Klinkt als het verzorgende typje, niets mis mee toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:03:01 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83705764
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waar woon je
Hoe oud ben je
Wat doe je
En daarna weten ze niets meer en valt het stil


Dat doet me denken aan die fantastische mensen uit India.

"Hi <naam>, this is <naam> from <bedrijf>. How are you today?"

En dan over het weer beginnen, vragen hoe het weer in India is.
Helemaal in de war omdat het lijstje niet meer klopt. Hele aardige mensen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')