TS bedoelt waarschijnlijk een 106 of 107quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Peugeot 109?
Die heb ik nog nooit eentje gezien.
Waarom ? Zelf ben ik ook geen pro maar toch al een paar radio's aangesloten. En er is er maar 1 ontploft.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef Fer het volgende:
Gezien je auto niet meer origineel is lijkt het verstandiger om een pro ernaar te laten kijken.
Hoe the fuck laat je eentje ontploffen??quote:Op maandag 5 juli 2010 23:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom ? Zelf ben ik ook geen pro maar toch al een paar radio's aangesloten. En er is er maar 1 ontploft.
Ik zou zeggen: meten is weten. Meet wat de aarde is, wat de (geschakelde) plus is en welk draadje er naar welke speaker gaat (kapjes er af trekken en weerstand meten). Ik neem aan dat op je radio wel staat welk draadje waarvoor is (tenzij het een 8e hands radio zonder gebruiksaanwijzing is natuurlijk).
Niet meten, gewoon aansluiten. Vraag maar aan Alex.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe the fuck laat je eentje ontploffen??
Dacht ik ook,quote:
Ik ga ermee aan de slag, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef 2cv het volgende:
Slecht contact dus. Slecht contact is niet aan-uit-aan-uit-aan-uit-aan-uit-aan-uit-aan-uit-aan-uit maar soms wel-soms niet.
Soms zit er ergens een draadbreuk, of en los stekkertje of een stekkertje zit niet goed aan het draadje. Het zou ook intern (in de radio zelf) kunnen zijn.
Oplossing: weerstand meten vanaf de radio tot aan de speaker (multimeter is nodig) en her en der aan dingen morrelen. As de weerstand oneindig wordt als je aan iets morrelt, weet je dat het probleem in dat iets zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |