abonnement Unibet Coolblue
pi_83690905
Ik heb deze telefoon gekocht, omdat ik nog nooit een telefoon met touchscreen heb gehad en er even aan wilde wennen. Deze telefoon is namelijk een slide, en mocht het smsen met touchscreen niet lukken, had ik altijd die slide nog. Het bevalt me heel goed en wil nu over op een Iphone, deze ga ik met een abbonement afsluiten en wil ik de Samsung verkopen.

Hij is pas een maand oud, dus ik vraag er nog 200 euro voor. Garantie, doosje, nieuwe oordopjes, etc zit er allemaal bij. Hij is ook simlock vrij.



het rode randje is alleen zilver bij de mijne.

De Samsung Ultra TOUCH S8300 is een 8 megapixel slidertelefoon met touchscreen. De Samsung Ultra TOUCH combineert het fraaie uiterlijk van de Samsung Soul met de hoogwaardige 8 megapixel camerafunctionaliteiten van de Samsung INNOV8 en het bekende TouchWiz-interface van de Samsung F480. Het toestel beschikt verder over een 2.8" AMOLED-display, aGPS, FM-radio en HSDPA-ondersteuning voor snel internet. De 8 megapixel camera van de Samsung Ultra TOUCH ondersteunt ook veel andere mogelijkheden om je foto's te perfectioneren, zoals gezichtsherkenning, LED-flash en ondersteuning van veel videoformaten, waaronder DviX en Xvid.

Specs: http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/mobile-phones/mobile-phone/GT-S8300DRAXEN/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

[ Bericht 0% gewijzigd door Lady_1989 op 05-07-2010 22:25:56 ]
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_83691966
Je vergeet [TK]
pi_83692299
Hm daar zeg je wat, misschien dat een mod dat nog voor me aan kan passen
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_83692877
Aangepast.
Powered by Janetje®
pi_83693243
thnx
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_83713698
kick
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_83746161
Bod verlaagd naar 190 euro, tevens kick
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_83755818
190 inclusief... ja ik wil er snel van af maar toch nog een redelijk bedrag ervoor
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_83763891
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:45 schreef Lady_1989 het volgende:
190 inclusief... ja ik wil er snel van af maar toch nog een redelijk bedrag ervoor
Gaat je niet lukken. Voor een iPhone 3GS bieden ze hier 200 euro ....
Succes met de verkoop en gratis kick
pi_83764813
170 dan hij is nog wel een maandje oud

thnx voor de kick haha
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_83778028
Ik werk in een telefoonwinkel (belcompany) en deze telefoon is bij ons niet meer te koop, maar toen hij nog wel te koop was (lees 2 maanden geleden) was de telefoon maar 150 waard. Dit is nieuw en in de doos.

Even ter informatie
i am more freaky thhan most of you normal peoples
  woensdag 7 juli 2010 @ 20:33:31 #12
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_83778261
35 euro?
pi_83786587
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 20:27 schreef Nerzhul het volgende:
Ik werk in een telefoonwinkel (belcompany) en deze telefoon is bij ons niet meer te koop, maar toen hij nog wel te koop was (lees 2 maanden geleden) was de telefoon maar 150 waard. Dit is nieuw en in de doos.

Even ter informatie
dat vind ik heeeel raar een vriend van me werkt bij copaco, en kon dat toestel mét bedrijfskorting voor 200 euro regelen voor me, had het toen dan toch via internet gehaald,
maar als je al bv bij kieskeurig kijkt, kun je al die prijzen al zien,
vind het gek dat hij dan bij belcompany zo goedkoop was...
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_83786652
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 23:03 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

dat vind ik heeeel raar een vriend van me werkt bij copaco, en kon dat toestel mét bedrijfskorting voor 200 euro regelen voor me, had het toen dan toch via internet gehaald,
maar als je al bv bij kieskeurig kijkt, kun je al die prijzen al zien,
vind het gek dat hij dan bij belcompany zo goedkoop was...
en aangezien hij nu nergens meer voor 150 te halen is, en ik er 220 voor betaald heb, vraag ik er 170 inclusief voor...

edit: Laten we het maar op 160 inclusief houden, nu ook zo op marktplaats gezet, moet lukken denk ik

[ Bericht 9% gewijzigd door Lady_1989 op 09-07-2010 16:54:19 ]
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_83859784
kick
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_83964192
kick
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_84086042
kick
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_84238932
Slotje!
Powered by Janetje®
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')