abonnement Unibet Coolblue
pi_84113385
Dat vind ik wel negatief, het niet kunnen gebruiken tijdens het opladen...
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:08:31 #177
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_84113871
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef jopiede het volgende:
Dat vind ik wel negatief, het niet kunnen gebruiken tijdens het opladen...
Van wat ik tot nu toe heb gezien lijkt dat ook een probleem met de hardware te zijn, en hoort dit wel te kunnen. Ik zou sowieso even mijn lijstje met punten negeren, aangezien het lijkt of ik een niet helemaal werkend exemplaar heb ontvangen
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_84114234
quote:
> Schrijven ID_BLOCK mislukt, kunt u weer aan te sluiten apparaat!

Jullie waren het opgelost dezelfde symptomen.

Voor de operatie, houdt de knop gedurende 3 seconden voorsprong op het lichaam van een leeuw
Selecteer het afsluiten, kunt u goed uit te schakelen.
Ook kunt u het werk.

Bovendien, XP, maar krijg ik een foutmelding, Win7 te maken met
Ik heb geen fouten.

Snapt iemand dit?
Volgens mij staat dit er:
"Hou de knop 3 seconden ingedrukt en kies voor afsluiten als het apparaat nog aan staat. Zo staat hij goed uit.

Bovendien krijg ik alleen op Windows XP de foutmelding, met Windows 7 had ik niet te maken met fouten."
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:19:10 #179
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_84114417
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef ASUS-Lover het volgende:
This batch are blue, but please don't believe all you read on the internet, because already it is hard to buy the red led from china anyway. All manufacturers will be moving to the new 9V improved PCB. The memory benchmarks 10% faster, and the filesystem 25% faster. The blue apad will be the future supported version and leave the red behind much like the early samples without cameras.

Sure, some early blue apads out there had big problem which you read about on the internet but already we have a customized 4.1 update for the blue apad released on our site today. The remaining glitch with wifi which only affects connections to some routers should be fixed next week anyway.

Best regards

The Tablet Store Team
... waar is deze eigenlijk te vinden? Is het de Flash image (BLUE) op http://tabletstoreuk.com/support/cat_3.html?
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Volgens mij staat dit er:
"Hou de knop 3 seconden ingedrukt en kies voor afsluiten als het apparaat nog aan staat. Zo staat hij goed uit.

Bovendien krijg ik alleen op Windows XP de foutmelding, met Windows 7 had ik niet te maken met fouten."
Ahja, dat wordt alleen wat lastig als je tablet helemaal niet meer werkt Dank voor de vertaling

EDIT: Het lijkt er tot nu toe op dat de tablet niet defect was, maar de meegeleverde USB-kabel. Ik heb met behulp van de USB-kabel van mijn Dingoo en de originele flasher (de Chinese, niet de modernere Engelse) de Loader geflashed, die blijkbaar corrupt was geraakt door de defecte USB-kabel. Hierna met behulp van de oude flasher een andere firmware-versie teruggeplaatst, en nu werkt hij weer

Ik zal er een blogpost over schrijven als het allemaal achter de rug is

[ Bericht 16% gewijzigd door joepie91 op 15-07-2010 23:44:33 ]
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_84115793
Goed nieuws dus! Ik ben zeer benieuwd of hij je zal bevallen en kijk uit naar je blogpost.
pi_84115857
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:19 schreef joepie91 het volgende:

[..]

... waar is deze eigenlijk te vinden? Is het de Flash image (BLUE) op http://tabletstoreuk.com/support/cat_3.html?
[..]

Ahja, dat wordt alleen wat lastig als je tablet helemaal niet meer werkt Dank voor de vertaling

EDIT: Het lijkt er tot nu toe op dat de tablet niet defect was, maar de meegeleverde USB-kabel. Ik heb met behulp van de USB-kabel van mijn Dingoo en de originele flasher (de Chinese, niet de modernere Engelse) de Loader geflashed, die blijkbaar corrupt was geraakt door de defecte USB-kabel. Hierna met behulp van de oude flasher een andere firmware-versie teruggeplaatst, en nu werkt hij weer

Ik zal er een blogpost over schrijven als het allemaal achter de rug is
Ook WIFI enzo?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:15:21 #182
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_84116831
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:49 schreef Berend.. het volgende:

[..]

Ook WIFI enzo?
WiFi werkt, maar van deze versie is bekend dat je bereik wegvalt als je verder dan 1 meter van je router bent, en dat gebeurt inderdaad ook. Maar eens even kijken of er betere firmware te vinden is. In ieder geval kan ik mijn WiFi nu "enablen", wat dus betekent dat het in ieder geval geen hardwaredefect is.
Ik ga nog een beetje verder knoeien met andere firmware-versies (inclu diegene op de site van TabletStoreUK, ik weet niet of dat degene is waarin de WiFi-problemen zijn opgelost, maar we zullen zien) en ik laat het resultaat in mijn toekomstige blogpost weten
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_84117264
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:19 schreef joepie91 het volgende:

[..]

... waar is deze eigenlijk te vinden? Is het de Flash image (BLUE) op http://tabletstoreuk.com/support/cat_3.html?
[..]

Ahja, dat wordt alleen wat lastig als je tablet helemaal niet meer werkt Dank voor de vertaling

EDIT: Het lijkt er tot nu toe op dat de tablet niet defect was, maar de meegeleverde USB-kabel. Ik heb met behulp van de USB-kabel van mijn Dingoo en de originele flasher (de Chinese, niet de modernere Engelse) de Loader geflashed, die blijkbaar corrupt was geraakt door de defecte USB-kabel. Hierna met behulp van de oude flasher een andere firmware-versie teruggeplaatst, en nu werkt hij weer

Ik zal er een blogpost over schrijven als het allemaal achter de rug is
Mooi om te horen! Meestal zijn inderdaad die USB kabels niet zo goed bij chinees spul. Verbaasd me wel dat bij een relatief duur iets de USB kabel zo slecht is. Maar ach, hij doet het weer en dat is goed nieuws.

Door al je verhalen kan ik niet wachten eigenlijk tot ik hem in mijn handen heb, blauwe led of rode led versie maakt me geen reet meer uit omdat voor de blauwe toch wel firmware updates komen om hem volledig werkend te krijgen.
pi_84122321
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:37 schreef ASUS-Lover het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html

wie een goedkope zoekt
Zonder de rockchip prosessor: CPU Type: VIA VT8505 ARM926
pi_84130598
Ook opgehaald van het postkantoor. Ik dacht wel dat die veel groter was haha. Helaas werkt de wifi nog niet, hoe kan ik dit fixen? Vet ding btw.
TIP: Gebruik een pinnetje van je touchscreen telefoon/ds ofzo, dan gaat het echt makkelijker.
pi_84133334
Trouwens, zo'n wiipad importeren voor verkoop hier in Nederland, zal dat mogelijk zijn of lijkt het daarvoor teveel op de ipad?
pi_84133597
Uhmm hoe connect ik me aPad met me computer? Als ik usb''tje erin gooi zie ik niets ofzo. Drivers nodig?
pi_84133722
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:45 schreef sk888er het volgende:
Trouwens, zo'n wiipad importeren voor verkoop hier in Nederland, zal dat mogelijk zijn of lijkt het daarvoor teveel op de ipad?
Mwa kan wel denk ik. Maar mensen zullen eerst research werk doen en zien dat ze hem zelf voor goedkoper vinden
pi_84133975
Lol wat een noob vragen van mij. Maar liever dat ik noob vragen heb dan dat die kapot gaat. Hoe zie ik of ik een blue versie heb ofzo?
pi_84133994
Ik ga daarom ook proberen met de fabriek in contact te komen en een grote order te plaatsen. Het gaat mij er dan vooral om dat ik het hier vanuit Nederland kan verkopen en dat de potentiele kopers zich daardoor veiliger voelen dan dat ze het zelf moeten importeren
pi_84134320
Ik moet zeggen dat de support van TabletstoreUK erg goed is!

Hoe moet ik die drivers installeren? o.O

[ Bericht 14% gewijzigd door Berend.. op 16-07-2010 15:57:41 ]
pi_84136915
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef Berend.. het volgende:
Lol wat een noob vragen van mij. Maar liever dat ik noob vragen heb dan dat die kapot gaat. Hoe zie ik of ik een blue versie heb ofzo?
Aan het lampje..
En het feit of WiFi wel of niet werkt.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:05:20 #194
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_84140367
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:37 schreef ASUS-Lover het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html

wie een goedkope zoekt
Nah, doe maar niet. De tablets met een VIA worden niet voor niets afgeraden
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:32 schreef Berend.. het volgende:
Ook opgehaald van het postkantoor. Ik dacht wel dat die veel groter was haha. Helaas werkt de wifi nog niet, hoe kan ik dit fixen? Vet ding btw.
TIP: Gebruik een pinnetje van je touchscreen telefoon/ds ofzo, dan gaat het echt makkelijker.
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef Berend.. het volgende:
Uhmm hoe connect ik me aPad met me computer? Als ik usb''tje erin gooi zie ik niets ofzo. Drivers nodig?
Klinkt alsof je een Blue LED versie hebt. Ten eerste, haal ergens anders een USB-kabel vandaan, want degene die je erbij hebt gekregen is hoogstwaarschijnlijk, net als bij mij, totaal verneukt. NIET flashen ermee. Gewoon een kabeltje van je Aldi-MP3speler ofzo pakken, dat moet werken. Ik heb zelf de (erg goede) kabel van mijn Dingoo A320 gebruikt. Vervolgens de flashing tool en update image (ik heb hem nog NIET kunnen testen!!) downloaden van http://tabletstoreuk.com/support/cat_3.html.
Schakelaar van tablet UITzetten. Dan USB-kabel aansluiten. Terwijl je de Home-toets ingedrukt houdt de schakelaar weer AANzetten, dan gaat Windows drivers zoeken. Bij de flashing tool zitten als het goed is rk28-drivers o.i.d. (in de map Drivers->architectuur->Windowsversie), die moet je selecteren als driver. Dan zal hij herkend worden en kun je als het goed is de flashing tool gebruiken. LET WEL OP dat je de tablet tijdens het flashen aan de lader hangt, je wilt echt NIET dat hij uitvalt.

Gaat het fout, dan heb je een probleem, waarschijnlijk start hij dan niet meer op. Is dat het geval, dan met behulp van de generieke Android-flasher en de hourong-firmware op http://www.slatedroid.com/vbulletin/downloads.php?do=file&id=51 je firmware terugzetten op een oudere versie. Let wel op dat je OOK "Loader" aanvinkt, naast de standaard aangevinkte onderdelen, als je helemaal geen beeld meer kunt krijgen op je tablet.

Ben je klaar met flashen, schakelaar uit en aan, en je zou hem weer moeten kunnen gebruiken.

EDIT: Voor het touchscreen kun je ook je nagel gebruiken, dat werkt ook vrij makkelijk. Typen kun je het beste in portrait mode doen i.v.m. positie van je vingernagels en de (niet-)gevoeligheid van het scherm.
Of WiFi wel of niet werkt lijkt niet aan de kleur van je Charging LED te liggen, er schijnen ook enkele blauwe versies te zijn waar het probleem er niet is.

EDIT2: Maak je geen zorgen over het flashen, volgens TabletStoreUK is het niet mogelijk om een apad volledig te bricken, en kun je in principe ALTIJD reflashen, ook al is alles compleet dood.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_84159525
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:05 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Nah, doe maar niet. De tablets met een VIA worden niet voor niets afgeraden
[..]


[..]

Klinkt alsof je een Blue LED versie hebt. Ten eerste, haal ergens anders een USB-kabel vandaan, want degene die je erbij hebt gekregen is hoogstwaarschijnlijk, net als bij mij, totaal verneukt. NIET flashen ermee. Gewoon een kabeltje van je Aldi-MP3speler ofzo pakken, dat moet werken. Ik heb zelf de (erg goede) kabel van mijn Dingoo A320 gebruikt. Vervolgens de flashing tool en update image (ik heb hem nog NIET kunnen testen!!) downloaden van http://tabletstoreuk.com/support/cat_3.html.
Schakelaar van tablet UITzetten. Dan USB-kabel aansluiten. Terwijl je de Home-toets ingedrukt houdt de schakelaar weer AANzetten, dan gaat Windows drivers zoeken. Bij de flashing tool zitten als het goed is rk28-drivers o.i.d. (in de map Drivers->architectuur->Windowsversie), die moet je selecteren als driver. Dan zal hij herkend worden en kun je als het goed is de flashing tool gebruiken. LET WEL OP dat je de tablet tijdens het flashen aan de lader hangt, je wilt echt NIET dat hij uitvalt.

Gaat het fout, dan heb je een probleem, waarschijnlijk start hij dan niet meer op. Is dat het geval, dan met behulp van de generieke Android-flasher en de hourong-firmware op http://www.slatedroid.com/vbulletin/downloads.php?do=file&id=51 je firmware terugzetten op een oudere versie. Let wel op dat je OOK "Loader" aanvinkt, naast de standaard aangevinkte onderdelen, als je helemaal geen beeld meer kunt krijgen op je tablet.

Ben je klaar met flashen, schakelaar uit en aan, en je zou hem weer moeten kunnen gebruiken.

EDIT: Voor het touchscreen kun je ook je nagel gebruiken, dat werkt ook vrij makkelijk. Typen kun je het beste in portrait mode doen i.v.m. positie van je vingernagels en de (niet-)gevoeligheid van het scherm.
Of WiFi wel of niet werkt lijkt niet aan de kleur van je Charging LED te liggen, er schijnen ook enkele blauwe versies te zijn waar het probleem er niet is.

EDIT2: Maak je geen zorgen over het flashen, volgens TabletStoreUK is het niet mogelijk om een apad volledig te bricken, en kun je in principe ALTIJD reflashen, ook al is alles compleet dood.


Maar hij is wel open!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 03:33:23 #196
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_84160301
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 02:00 schreef retorbrapi het volgende:

[..]



Maar hij is wel open!
Dat getroll begint nu een beetje vervelend te worden. Ga lekker ergens anders trollen.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_84160356
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 03:33 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat getroll begint nu een beetje vervelend te worden. Ga lekker ergens anders trollen.
Het is toch zo?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:42:52 #198
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_84176835
Zo'n tablet lijkt mij heel leuk voor in de vakantie in de auto welke tablet kan ik het beste kopen voor rond de 200 euro? wil hem voornamelijk gebruiken om video'tjes te kijken en muziek af te spelen en wat websites en mail te bekijken bij wi-fi hotspots .
pi_84186474
Even een update over de Android Tablets die op dit moment verkrijgbaar zijn:

Op dit moment is de allerbeste de 10" met 1 Ghz processor en android 2.1 (verschillende namen: Zenithink ZT-180, Wiipad neno, of 10.1" Full Touchscreen Tablet. 178 euro inclusief verzendkosten.

Nog niemand op dit forum heeft deze binnen gekregen.

Ook een goede, en goedkoper, de Apad met de bekende Rockchip. Deze is dual core 600 Ghz en draait op Android 1.5, heeft 128 MB geheugen en het scherm is 7". gemiddelde prijs is 120 euro inclusief verzendkosten.
Deze is te koop bij Jack, Wiipad, TabletstoreUK, en bij MP4nation. Let op dat je de versie mét camera hebt!

Ook kan je in Nederland een Archos 7 Tablet kopen met Android 1.5. Het scherm is 7" en deze tablet draait ook op de Rockchip processor. Hier een review. Prijs: 170 euro inclusief verzendkosten, ook te koop bij Conrad.

En binnenkort komt er een nieuwe, de Aigo N700. 7" scherm, Android 2.1, en een dual core processor van 1Ghz. Het is nog onbekend of deze naar Nederland komt, en ook de prijs is nog onbekend.

[ Bericht 9% gewijzigd door korting op 18-07-2010 11:14:24 ]
pi_84186991
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:42 schreef First het volgende:
Zo'n tablet lijkt mij heel leuk voor in de vakantie in de auto welke tablet kan ik het beste kopen voor rond de 200 euro? wil hem voornamelijk gebruiken om video'tjes te kijken en muziek af te spelen en wat websites en mail te bekijken bij wi-fi hotspots .
Ik zou gewoon voor de normale aPad gaan.De apparaten met grote schermen wordt veel van gezegd dat ze aan de trage kant zijn ondanks de betere processor. Voor het simpele wat je ermee van plan bent denk ik dus dat je het beste kunt gaan voor de aPad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')