abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:21:57 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_83611293
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:11 schreef 2cv het volgende:
Mijn vader speelt voor hitler aangezien hij bezig is een volledig wespenvolk te vergassen met wat butagas uit de caravan. Fles in de tuin, slang in de grond/het wespennest, kraan open.
Bluf dat je de boel aansteekt met de gasbrander
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_83611364
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bluf dat je de boel aansteekt met de gasbrander
strask verbrand ie zn handen nog
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2010 @ 16:24:09 #53
25682 2cv
Niet subtiel
pi_83611379
Mijn handen zij net wat hersteld van het vorige brand-avontuur. Ik ga dat dus niet doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:46:36 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_83612184
Het laatste wespennest wat ik verkloot heb was met een bus purschuim
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:49:04 #55
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_83612289
Lekker de wedstrijd aant kijken, laat die Argentijnen maar winnen!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:51:55 #56
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83612403
oud


mogelijk nieuw


Ze hebben ook en winning blue '06 2.0 Sportive deze, maar dan rijdend staan, maar die is me wat teveel boven budget...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:52:40 #57
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83612436
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
Het laatste wespennest wat ik verkloot heb was met een bus purschuim
Gewoon busje gif erin leeg spuiten, daarna wegwezen en maanden later nog dode wespen op de meest rare plekken in/rond je huis aantreffen werkt beter
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_83613377
Verse MX komt er dus Paal? Tof!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:17:13 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_83613485
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:51 schreef Paladijn het volgende:
oud
[ afbeelding ]

mogelijk nieuw
[ afbeelding ]

Ze hebben ook en winning blue '06 2.0 Sportive deze, maar dan rijdend staan, maar die is me wat teveel boven budget...
ziet eruit als een verbetering
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:52 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Gewoon busje gif erin leeg spuiten, daarna wegwezen en maanden later nog dode wespen op de meest rare plekken in/rond je huis aantreffen werkt beter
busje gif had ik niet voorhanden, purschuim wel En die floeperds zaten in een houten wand waar ze vanaf meerdere kanten in- en uit konden, dus ik heb de boel gewoon lekker dichtgebaggerd, was in de schuur waar de wasmachine en droger eno staan, en we konden weer bijna niet meer in komen, dus ik moest snel een adequate oplossing hebben
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_83613598
Zo, regenbuitje was wel ff lekker, we hoeven t zwembad nauwelijks bij te vullen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_83614020
Mooie kleur Paal!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:44:28 #62
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83614719
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ziet eruit als een verbetering
Gezien ik er 2.5x zoveel voor betaal mag dat ook wel
Afgezien van airco en met name stoelverwarming zit eigenlijk alles erop wat de auto nodig heeft, TC en achterruitverwarming voor de winter, limited slip diff en 140 pk op de achterwielen, plus gewicht van 1000 kg voor het nodige plezier

Maar goed, eerst maar eens kijken of ik mijn onvoorzien- of leukedingenenvakantie-potje ga plunderen
quote:
busje gif had ik niet voorhanden, purschuim wel En die floeperds zaten in een houten wand waar ze vanaf meerdere kanten in- en uit konden, dus ik heb de boel gewoon lekker dichtgebaggerd, was in de schuur waar de wasmachine en droger eno staan, en we konden weer bijna niet meer in komen, dus ik moest snel een adequate oplossing hebben
Klinkt bekend... dat hadden mijn buren voor de wespen de afgelopen twee jaar bij mij kwamen, het schijnt bij hun 3 dagen een oorverdovend gezoem in de bijkeuken opgeleverd te hebben. Gelukkig kozen de wespen bij mij het container/tuinhok uit. Ik heb toen voor de zekerheid maar een weekje of 2 niet in de achtertuin gezeten
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:45:19 #63
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83614752
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Verse MX komt er dus Paal? Tof!
Zie je mij al zonder Dat is net zoiets als jij zonder Niva

Bovendien was ik van plan dit model rond de winter/lente te gaan halen...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 3 juli 2010 @ 17:50:04 #64
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83615015
oh, en.

Wanneer krijgen we hier eindelijk gepersonaliseerde kentekens ipv die %$^%$&^%&%$^$#%$#% lelijke 3letterige meuk.


Heeft Eurlings daar vorig jaar niets iets over geopperd?
[edit: VVD ]
quote:
Als het aan de VVD ligt zullen Nederlanders binnenkort ook met een gepersonaliseerd kenteken rond kunnen rijden. De Krom heeft dat maandag gezegd in het NOS Journaal. Hij kwam op het idee tijdens een bezoek aan de Verenigde Staten, waar automoblisten al langer een eigen tekst mogen voeren op hun nummerbord, bijvoorbeeld hun naam. Dat komt omdat de kentekenplaat daar aan de persoon is gekoppeld en niet aan het voertuig, zoals in ons land.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_83615447
* PeuRac wil ook persoonlijke platen op zijn auto

rij je in een 19jr oude auto, krijg je van die lelijke kut platen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_83617973
Wat kan het nou rukken wat er op je kentekenplaat staat
pi_83618437
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:49 schreef Barcaconia het volgende:
Lekker de wedstrijd aant kijken, laat die Argentijnen maar winnen!
HAHA!

Overigens mogen de Duitsers wel snel verliezen, er heerst hier nu al een niet leuke sfeer tussen de Nederlanders en de Duiters. En als ze samen in de finale staan, laat ik denk ik mijn auto thuis staan en haal ik de hup holland sticker er af . Net al 'ruzie' in de supermarkt tussen wat Nederlanders en Duitsers. En op straat is het ook al te merken.

En @ the McDonalds waar de ijsco-machine het niet deed.
pi_83618757
Huh? Ik snap er geen fuck van. Ik heb hier een digitaal fotolijstje, nu wil ik hem aansluiten op de computer, maar er zit dit kabeltje bij:



Da's een verlengkabel? Wat moet ik met een verlengkabel? .
pi_83618867
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:28 schreef Anne het volgende:

[..]

HAHA!

Overigens mogen de Duitsers wel snel verliezen, er heerst hier nu al een niet leuke sfeer tussen de Nederlanders en de Duiters. En als ze samen in de finale staan, laat ik denk ik mijn auto thuis staan en haal ik de hup holland sticker er af . Net al 'ruzie' in de supermarkt tussen wat Nederlanders en Duitsers. En op straat is het ook al te merken.

En @ the McDonalds waar de ijsco-machine het niet deed.
Ik hoop juist op NL-DE in de finale, een huisgenootje van me is Duits
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_83618933
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:37 schreef Anne het volgende:
Wat moet ik met een verlengkabel? .
Verlengen

Meeste fotolijstjes moet je een USB stick in sjoelen met de foto's, weet je zeker dat deze intern geheugen heeft?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:43:35 #71
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83618980
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:37 schreef Anne het volgende:
Huh? Ik snap er geen fuck van. Ik heb hier een digitaal fotolijstje, nu wil ik hem aansluiten op de computer, maar er zit dit kabeltje bij:

[ afbeelding ]

Da's een verlengkabel? Wat moet ik met een verlengkabel? .
Een USB verlengkabel, verlengen.
Mijn budget fotolijstje heeft gewoon een mini-usb ingang, zit dat er bij jou ook niet op?
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:12 schreef BaraCuda het volgende:
Wat kan het nou rukken wat er op je kentekenplaat staat
Ik vind dat 3-letterige er ruk uitzien... niet genoeg om een auto te laten staan, maar toch een minpunt
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_83619102
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:42 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Verlengen

Meeste fotolijstjes moet je een USB stick in sjoelen met de foto's, weet je zeker dat deze intern geheugen heeft?
Ja, ik heb het SD kaartje er al uitgehaald en in mijn laptopje gestopt.

Ik snap het nut nog steeds niet van die kabel . Het fotolijstje heeft een USB-aansluiting, maar zo ook mijn laptop. Dus waarom er een USB-verlengkabel bij zit?

Misschien om hem op je camera aan te sluiten, waar meestal een usb-kabel bij zit ofzo.
pi_83619169
Sommige USB sticks zijn nogal lang en steken een stuk uit, je zou dan d.m.v. het kabeltje hem ergens anders kunnen leggen.
pi_83619262
Mooie bak paladijn, wat voor motor ligt daarin?
Nee.
pi_83619631
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:47 schreef Alfisti het volgende:
Sommige USB sticks zijn nogal lang en steken een stuk uit, je zou dan d.m.v. het kabeltje hem ergens anders kunnen leggen.
Maar die verlengkabel is alleen bedoeld om foto's over te zetten?
pi_83620092
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Maar die verlengkabel is alleen bedoeld om foto's over te zetten?
Nee, foto's overzetten doe je via je PC/Mac rechtstreeks op een SD kaart of USB stick en die steek je daarna in je fotolijst. Dat kabeltje gebruik je dus alleen om je USB stick weg te werken als deze uitsteekt uit het lijstje.

Welk merk en model heb je?
pi_83620149
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Nee, foto's overzetten doe je via je PC/Mac rechtstreeks op een SD kaart of USB stick en die steek je daarna in je fotolijst. Dat kabeltje gebruik je dus alleen om je USB stick weg te werken als deze uitsteekt uit het lijstje.

Welk merk en model heb je?
AgfaPhoto AF 5075.

Ik snap 'm . Maar ik heb er dus een SD-kaart inzitten. Dus, opgelost, slotje.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:14:34 #78
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83620190
Het USB-stick verlengen verhaal van Fristi klinkt wel logisch genoeg
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mooie bak paladijn, wat voor motor ligt daarin?
De standaard 1.8, dus 140 pk met een 6-bak voor de snelwegritjes. Dit was een soort prestige model waarbij ook het interieur in two-tone blauw-zwart meegekleurd is. Motortje loopt wat soepeler dan de 1.6 -116pk die ik eerst had.

Interieur shotjes van 2 duitse modellen:




En ja, ook eindelijk een niet-amerikaanse hoofdsteun die mijn hoofd echt steunt bij een botsing van achteren Ik heb bovendien met mijn 1.90 iets meer hoofdruimte in deze versie.
Ik vond de NB vroeger altijd zo'n vrouwenauto met teveel rondingen, de NC net wat mooier en de NA met zijn klaplampjes en strakke lijnen eigenlijk het fraaist, maar ondertussen ben ik ook de NB gaan waarderen.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_83620405
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:13 schreef Anne het volgende:

[..]

AgfaPhoto AF 5075.
USB stick aansluiting zit aan de onderkant, als je een beetje grote USB stick hebt past dat dus niet meer vandaar dat kabeltje
quote:
Ik snap 'm . Maar ik heb er dus een SD-kaart inzitten. Dus, opgelost, slotje.
Perenijsje voor de helpdesk?

pi_83620452


Asjeblieft .
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:22:39 #81
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83620505
mmmm, perenijsjes
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_83620510


@Paal: Perenijsje ruilen voor een rondje in die MX-5?
pi_83620521
Nice btw Paladijn . Wanneer ga je 'm mogelijk halen?
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:23:31 #84
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83620544
De zwarte?
Zelfs Lexxx heeft daar niet eens in gereden... alleen een kameraad van me die nu zelf ook een heeft en mijn broertje
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_83620704
Mwah, als jij duwt wel hoor
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:33:58 #86
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83620998
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:23 schreef Anne het volgende:
Nice btw Paladijn . Wanneer ga je 'm mogelijk halen?
Dat hoor ik een dezer dagen, heb al aangegeven dat ik'm ga halen, dus dat is bij deze definitief
Hopelijk lukt het binnen twee weken, anders wordt het de week na de carbagerun... mooi vervroegd verjaardagskadeau
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_83621156
Die dingen zien er met hardtop erop ook nog leuk uit!
Nee.
pi_83621209
Fietseleerd dan maar alvast Paal! Erg mooie MX-5
pi_83621220
Wanneer ben je jarig dan?
pi_83621228
Ik las iets over gepersonaliseerde kentekens? .. Zou tof zijn . Vind die drieletterige meuk maar niks. Zie je een vers geïmporteerde oldtimer, heeft ie zo'n nieuwe plaat
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_83621333
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:23 schreef Paladijn het volgende:
De zwarte?
Zelfs Lexxx heeft daar niet eens in gereden... alleen een kameraad van me die nu zelf ook een heeft en mijn broertje
Lipje wel!

Ik heb ook perenijs
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:44:46 #92
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83621355
7 Augustus, en nou niet meteen verjaardagstopics openen

Fristi: thanks, zal tzt. wel wat betere foto's plaatsen

Sjoegerd: Dat bericht was nog uit 2007... en nav een VVDer die het gezien had in the US of A. Hoe bedoel je wereldvreemd... Ik vrees dat het er niet gaat komen. Het is destijds blijkbaar afgeschoten omdat men vond dat er belangrijker zaken in het verkeer waren.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:45:29 #93
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83621379
Verdomd ja, Lip heeft er nog een paar rondjes bij de lidl bij de ring mee gereden
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_83621381
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:44 schreef Paladijn het volgende:
7 Augustus, en nou niet meteen verjaardagstopics openen

Fristi: thanks, zal tzt. wel wat betere foto's plaatsen

Sjoegerd: Dat bericht was nog uit 2007... en nav een VVDer die het gezien had in the US of A. Hoe bedoel je wereldvreemd... Ik vrees dat het er niet gaat komen. Het is destijds blijkbaar afgeschoten omdat men vond dat er belangrijker zaken in het verkeer waren.
Ik zou gelijk het kenteken "Sjoegerd" claimen iig
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_83621432
*zet vast een topic klaar.
pi_83621491
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:45 schreef Paladijn het volgende:
Verdomd ja, Lip heeft er nog een paar rondjes bij de lidl bij de ring mee gereden
Ik wil naar de ring
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83621514
Waarom zou je in godsnaam naar Limburg willen verhuizen ?
pi_83621543
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:49 schreef Anne het volgende:
Waarom zou je in godsnaam naar Limburg willen verhuizen ?
meer werkgelegenheid in mijn sector. En de mensen zijn er wat liever dan hier.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:50:54 #99
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_83621564
Ver weg van Fryslan? no way!

En ik wil ook naar de ring... de maandag na de CR wordt mijn eerste dit jaar
13-15 augustus naar de oldtimer GP met PTA?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_83621608
Zal wel wennen zijn voor een 'buitenstaander'.
Tenminste, als je in een dorp gaat wonen.

Vraag maar aan mijn moeder .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')