quote:GOVERDOMME KUTHOLLANDERS!
quote:Komaan Brazilië, anders zwijgen die van Oranje een 4-tal jaar niet.
quote:Wat een etters die Hollanders
quote:Allez wat een teleurstelling -_-
En ik betwijfel dat we op Ghana of Uruguay kunnen rekenen om deze ploeg eruit te kegelen.
quote:Man wat ben ik kwaad
ik haat holland
enorm teleurgesteld hier
quote:Kan die hollanders al nie meer horen é!
Kheb were ne reden om extra dialect te klappen op reize.
Ach...de Belgen zullen wel altijd jaloers blijven op Nederland omdat wij ze op elk vlak overtreffenquote:Robben is zo een strandjanet hé, je mag er niet aankomen of hij ligt op de grond! Wat een Porseleinen voetballer
Ik lach ze altijd uit . Met hun domme kutaccentquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:37 schreef Wruijff het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
België![]()
![]()
Wat kunnen je toch lachen met die mensen
Ja dat is natuurlijk veel veiliger dan genuanceerd zijn he internetridderquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:39 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik lach ze altijd uit . Met hun domme kutaccent
Ach, gelukkig hebben we ook genoeg Nederlanders in het team, ook zonder Hollanders kunnen we winnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef Brerius het volgende:
Die Mannschaft zullen die hollanders eruit kegelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Happel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noem mij eens 1 Limburger of Brabander in het teamquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Sunspot het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hebben we ook genoeg Nederlanders in het team, ook zonder Hollanders kunnen we winnen.
Gewoon in hun face natuurlijk , Belgquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef tupolev141 het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk veel veiliger dan genuanceerd zijn he internetridderHet maakt je geen haar beter dan die gefrustreerde belgjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |