abonnement Unibet Coolblue
pi_83588205


Liwwadden (Nederlands: Leeuwarden; Fries: Ljouwert) is de hoofdstad van de provincie Friesland en ook de hoofdplaats van de gelijknamige gemeente Leeuwarden. Op 31 december 2008 telde de gemeente 93.601 inwoners en bijna 55.000 arbeidsplaatsen. Leeuwarden is één van de Friese elf steden en voert als gemeenteslogan 'Kijk, dat is het mooie van Leeuwarden!'.

Wiki's met meer informatie Arabisch, Nederlands, Roemeens,Fries, Bretons, Azerbeidzjaans en Engels





Fokkers in deze reeks



Van linksboven met de klok mee: De Achmea- en Averotorens, het WTC Expo Center, het station, de Oldehove.

Van linksboven met de klok mee: De Achmeatoren, de Potmarge, de stadsgracht, de Oosterkade.

Beroemde mensen die ooit in Leeuwarden zijn geweest




De meeste meensen kunnen niet zonder Oldehove. Dus gaan we d'r hier even bij kijken

Lijst met kroegen in Leeuwarden

  • A-Kroegen: Dikke van Dale Irish Pub De Salon Stadscafé Fire Café Noa Del Sol De Rus Rembrandt Café Zelle Hemmingway De Walrus

  • B-Kroegen Doelebar Coos Sybs De Ouwe Stoep De Prins De Stroohoed Mammaloe De Stee Mukkus Het Wapen van Leeuwarden Oranjebierhuis Scooters Shooters Café Café De Markies Twins De Gloppe Dubio

  • C-Kroegen De Kleine Leeuwarder Bierhuis Lampie Het Hoekje Café Het Gouden Pilsje De Stengel De Scamele Rúter Stad Inn De Pastorie Cafe Cambuur De Brasserie Het Schuimkraagje Stars


    Opmerkelijke quote's gemaakt in deze STA reeks die het vermelden waard zijn.
  • quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende: Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
    quote:

    Vorige topics: Leeuwarden-topic. Stad van de Leeuwen. Leeuwarden! 2 Liwadden aka Ljouwert aka Liewt aka Lienward aka Leeuwarden Leeuwarden/Ljouwert deel 4 - waar de mooie paal verdwenen is Leeuwarden/Ljouwert/Liwwadden #5 - waar het kermis is Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #6 Zonder OP.. Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #7 - weer met OP Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #8 - komkommertijd Leeuwarden/ Liwwadden/ Ljouwert Deel #9 - met nieuwe zebra´s Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #10 - met romke! Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #11 - De Stad van Auke! Leeuwarden deel #12 - waar de Achmeatoren dakpannen verliest Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #13 Nog zonder aanslagen Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #14 Nog zonder Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #15 spanning en sensatie [Liwadden deel 16] Wust relle? Must nul-achtenvieftig belle! Leeuwarden / Liwwadden [17] - op naar de 100.000 inwoners! Liwwadden #18 - Het Venetië van het Noorden Liwwadden #19 - Waar de ekte ekte batsers wonen Liwwadden #20 Piene billug Liwwadden #21 Waar we nog altijd meezingen met Ricky Liwwadden #22 Weekje Sneeuwarden Liwwadden/Leeuwarden #23 Liwwadden/Leeuwarden #24 bier genot Liwwadden/Leeuwarden #25 - Het Jubileumtopic! Liwwadden/Leeuwarden #26 - Laatste Liwwadden topic van 2009 Leeuwarden/Liwwadden #27 Bier en Bessen Leeuwarden/Liwwadden #28 Ik open 'm omdat Joy geen TT weet Leeuwarden/Liwwadden #29 15-op-een-rij Leeuwarden/Liwwadden #30 - Een beetje een jubileum! Liwwadden/Leeuwarden #31. Vernieuwde OP !!! KIJKEN KIJKEN !! Liwwadden/Leeuwarden #32 Wurd het veld van Cambuur nog es wat? Liwwadden/Leeuwarden #33 Waar we lekker doorwinteren! Liwwadden #34 Genot, weest wel! Liwwadden/Leeuwarden #35 - Waar we su eil binne Leeuwarden/Liwwadden #36 Met luie inwoners. Leeuwarden / Liwwadden #37. Ensaf lullo Liwwadden #38 - Genot in ons stadje Liwwadden #39 - Met de OP in een spoiler! Liwwadden #40 - Waar ik het dan wel weer doe! Liwwadden #41 - Uitgerust stappen we uit bed Leeuwarden/Liwwadden #42. zonder TT. Liwwadden #43. Vanaf de mobiel, dus geen OP. Leeuwarden/ Liwwadden/ Ljouwert deel #44 Liwwadden #45 - DevilsWhore naamtopic Liwwadden #46 - An de singel dat woanskip, weest wel Liwwadden #47 - Friesland boppe Liwwadden/Leeuwarden #48 In un Liwwadder kroegie Liwwadden #49 Waar we voorzichtuig vooruitkijken naar de #50 Liwwadden #50. Mijlpaal! Genot! Liwwadden #51 - met verneukte OP Liwwadden #52 Waar het bier op is Maastricht Noord #53 Wat nou Liwwadden???? Liwwadden #54 Liwwadders mini-meet Leeuwarden/Liwwadden #55. Ensaf, waar bist? Leeuwarden/Liwwadden #56. Waar ensaf weer terug is Liwwadden #57 - Inne sauna! Leeuwarden/Liwwadden #58. Wij heffe wereldnieuws Liwwadden/Leeuwarden/058 #59. Met een bijna-jarige! Leeuwarden/Liwwadden/058 #60 Genot. Leeuwarden/Liwwadden/058 #61. Skeef inne panty


  • STA topics die gekaapt en omgedoopt zijn tot een Liwwadder topic Arnhem #42 Waar het haast wel Liwwadden liekt! Groningen Stad #423 - Liwwadden Oost weest wel!

  • Gekaapte TT's: UDOWU SC - LIWWADDEN WEEST WEL! [ONZ FB] Met een beetsje Genot van Ricky!

    De OP is hier te vinden.
  • pi_83588226
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:30 schreef Opdekop het volgende:
    Bast mag ook best hier komen, beetje moeite voor de dame is nooit verkeerd.
    Bast durft niet te rijden kan wel zonder bast naar je toe komen
    pi_83588252
    Kan meteen niemand meer zeggen dat Opdekop en ik hier niet thuishoren met deze TT
      vrijdag 2 juli 2010 @ 21:42:15 #4
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_83588528
    *volg topic.
    "Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
    pi_83588530
    JUWEET. Bast kan best rijden, dat zijn gewoon de zenuwen!
    Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
    pi_83588549
    TROUWENS
    HEY
    HEE
    HALLO
    HEE
    LUISTER EENS


    Als ik mijn shirt uit trek, heb ik mijn shirt nog aan
    Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
    pi_83588567
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Opdekop het volgende:
    JUWEET. Bast kan best rijden, dat zijn gewoon de zenuwen!
    Bast is bang voor alles, behalve voor jou en mij
    pi_83588580
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Opdekop het volgende:
    TROUWENS
    HEY
    HEE
    HALLO
    HEE
    LUISTER EENS


    Als ik mijn shirt uit trek, heb ik mijn shirt nog aan
    whehe
    pi_83588597
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef L.no het volgende:
    *volg topic.
    je bent lid!
      vrijdag 2 juli 2010 @ 21:45:19 #10
    137556 L.no
    Midlife crisis
    pi_83588667
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    je bent lid!
    jup
    "Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
    pi_83588745
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:

    [..]

    whehe
    Die was goed he!
    Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
    pi_83589148
    DAT ZEI IK HELEMAAL NIET !
    pi_83589224
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:47 schreef Opdekop het volgende:

    [..]

    Die was goed he!
    Uhu!
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
    DAT ZEI IK HELEMAAL NIET !
    Het andere levende bewijs dat Ilse's knap zijn
    pi_83589240
    Als ik een dochter krijg, zal ik haar dan Ilse noemen?

    Als het een jongetje word weet ik de naam al
    pi_83589244
    OMYGOOOOOOOD TWEE ILSES IN LEEUWARDEN.

    Nu voel ik me niet meer speciaal
    Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
    pi_83589265
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:01 schreef Opdekop het volgende:
    OMYGOOOOOOOD TWEE ILSES IN LEEUWARDEN.

    Nu voel ik me niet meer speciaal
    BT sit in Grunn weest wel!
    pi_83589284
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:01 schreef Opdekop het volgende:
    OMYGOOOOOOOD TWEE ILSES IN LEEUWARDEN.

    Nu voel ik me niet meer speciaal
    Haha nee joh, Groningen koningen!
    pi_83589309
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
    Als ik een dochter krijg, zal ik haar dan Ilse noemen?

    Als het een jongetje word weet ik de naam al
    Alleen als je dochter knap is. Het geeft overigens niet als het een dikke baby is want dat was ik ook!
    pi_83589364
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:

    [..]

    Alleen als je dochter knap is. Het geeft overigens niet als het een dikke baby is want dat was ik ook!
    Ik vind babys nooit zo knap
    pi_83589883
    JOIN #Liwwadden !!!
    Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
    pi_83590312
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:18 schreef Opdekop het volgende:
    JOIN #Liwwadden !!!
    http://irc.tweakers.net/liwwadden
    pi_83590442
    Oké, whatever. Ik heb lekker een apenstaartje
    Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
      Spellchecker zaterdag 3 juli 2010 @ 00:01:25 #23
    41063 crew  NoBody122
    Taalnationalist
    pi_83594778
    Suh, ik hang nou oek in #liwwadden.
    Tevens -purist.
    pi_83595079
    JA? Heb je hem erin hangen?
    Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
    pi_83595634
    ik heb hem er weer uit gehangen, ik werd te vervelend
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')