abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:17:45 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_83570268


Hallo fans. Dit is alweer deel 18 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- slechte zelfbedachte grappen, deel 12
- slechte zelfbedachte grappen, deel 13
- slechte zelfbedachte grappen, deel 14
- slechte zelfbedachte grappen, deel 15
- slechte zelfbedachte grappen, deel 16
- slechte zelfbedachte grappen, deel 17


DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk, met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling


HIERBIJ EEN PAAR POLLS
Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan?
  • Zwak
  • Slecht
  • Teleurstellend
  • Rotzooi
  • Waardeloos
  • Bagger
  • Zonde van m'n tijd
  • Slaan op mijn longen
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    Poll: Moet Federer-fan worden gehuldigd als we bij deel 20 zijn?
  • Ja
  • Nee, wat een overdreven gedoe zeg
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

    Van AsusJwt
    Komt een goudvis bij de fysiotherapeut
    Goudvis; heeft u ook handschoenen?
    Fysiotherapeut; Nee die heb ik op het moment niet meer
    Goudvis; maakt niet uit ben toch met de boot..


    Van F2tB
    waarom brood halen bij een tennisser ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Van heggeschaarbarbaar
    Een groepje genaturaliseerde chinezen hebben een dagje vrij en besluiten om naar de Keukenhof te gaan. Ze vermaken zich de hele dag maar tegen het einde van de middag vinden ze het wel weer tijd om naar huis te gaan. Ze hebben alleen één probleem, ze kunnen de uitgang niet meer vinden.
    Dus zo'n Chinees vraagt aan een andere gast: "Hoe kom ik bij de uitgang?"
    Gast: "Je moet door dat hofje daar gaan en dan kom je er vanzelf"
    Chinees: "Dool hof?"


    Van Knipoogje
    Glazenwasser Henk staat op een hoger ladder de ramen op de 8e verdieping te boenen. Een voorbijganger ziet de ladder, denkt 'o jee, onder een ladder door lopen brengt ongeluk!' en loopt een stukje over de straat om zo de ladder te omzeilen. Prompt wordt hij geschept door een auto en is op slag dood. Glazenwasser Henk schrikt van de klap en kijkt naar beneden. Dus toch! denkt hij bij zichzelf. Er zit dus een kern van waarheid in het verhaal van collega Piet. Die zei dat als alle glazenwassers in Nederland voortaan een lift zouden gebruiken, het aantal verkeersdoden omlaag gaat.


    Van morendo
    Obama heeft op een avond te veel gezopen. Zegt hij de volgende ochtend: zo, ik voel me echt wel
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Wie was de eerste ontken-homo?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Van najazeg
    Rouvoet heeft een slechte dag in de tweede kamer. Alles zit tegen. Op een gegeven moment komt hij weer niet uit zijn woorden. Geergerd zegt hij op een gegeven moment:
    "Potverdonk!"
    Rita Verdonk kijkt op, maar Rouvoet gaat zitten en zegt niets. Dus gaat zij ook maar weer zitten.
    Na een tijdje als Rouvoet weer ergens op wil reageren komt hij weer niet uit zijn woorden en zegt hij opnieuw:
    "Potverdonk!"
    Rita Verdonk kijkt op, maar Rouvoet gaat zitten en zegt niets. Een beetje geirriteerd gaat ze ook weer zitten.
    Nog weer wat later wil Rouvoet iets aandragen en WEER komt ie niet uit zijn woorden.
    "POTVERDONK!"
    Nu staat Rita boos op. "Kom nu Rouvoet! Mag het iets minder? Ik voel me erg aangesproken!"
    "Sorry, Rita" zegt Rouvoet. "Ik had wel God kunnen noemen, maar ja als Christenunie-partijleider kun je natuurlijk niet gaan vloeken!"

    Jan, Emma, Ineke en Jos zijn op hun wekelijkse spelletjesavond het meesterlijke spel Canasta aan het spelen, echt zo'n spel voor bazen zoals men hier op Fok! zou zeggen. Jan en Emma spelen tegen Ineke en Jos. De laatste twee liggen al ver voor qua punten (al ruim 1000 punten) en ze leggen canasta na canasta op tafel. Triomfantelijk kijkt Jos naar Jan en Emma en zegt: "Ja, dat kun je zo snel niet meer inhalen he!"
    Zegt Jan: Ach, geen geluk in het spel, maar wel geluk in de liefde! waarop hij Emma een zoen geeft.
    Zegt Ineke: Jos, dit is nu al de zoveelste keer dat men dat zegt en inderdaad, in bed gebeurt er ook niet veel meer tegenwoordig! Ik wil morgen van je scheiden!

    Jozef en Katrijn, een echtpaar van 20 jaar getrouwd, besluiten dat te gaan vieren door samen lekker te gaan bowlen. Voor hun is dat een hele belevenis omdat ze verder eigenlijk nooit iets leuks doen en altijd maar heel braaf en gezapig in hun flatje zitten, terwijl zij zich dan met breien vermaakt en hij vaak met zijn postzegelverzameling bezig is.
    Jozef gooit met de bal en gooit alle ballen om.
    "Yes! Strike!" juicht hij.

    Peter ziet het niet meer zitten. Hij wil een eind aan zijn leven maken. Dus neemt hij de lift vanaf zijn woning op de 12e verdieping van de flat en gaat met de trein naar rotterdam met het idee om zich dan maar vanaf de euromast naar beneden te gooien. Een junk wil hem pillen verkopen maar die wijst hij af waardoor de junk boos wordt en hem met een mes te lijf gaat. De junk raakt zijn vitale organen. Terwijl peter zit dood te bloeden denkt hij: he, ik had nu juist zo graag zelf een eind aan mijn leven gemaakt!

    Nederland Brazilie. De scheidsrechter gaat tossen wie mag aftrappen in de eerste helft. De aanvoerders van Nederland en Brazilie staan klaar. De scheidsrechter gooit de munt omhoog en vangt hem weer op. Het is kop.
    Vraagt die scheidsrechter: euh... wie van jullie was ook al weer kop?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Van Psychoduck
    Een klein jongetje vraagt aan z'n vader: Pap, waarom werken mensen?
    Waarop de vader antwoord: Ze werken voor hun brood.
    Waarop de zoon antwoord: Waarom werken bakkers dan?



    Van Runselpink
    Op een vrij regenachtige dag zitten Johan en Klaartje voor het raam. Ze vinden het weer prachtig om te zien. Klaartje had eerder die dag een lekkere taart gebakken, met appel. De taart is pas even uit de oven en ze wachten tot hij wat koeler is geworden. Dan vraagt Johan aan klaartje: '' Klaartje, woar blieft mien toart ?''
    Klaartje: ' Ik geef 'm zo, ik laat hem nog even afkoelen. ''
    Johan: '' ''


    Van _Saviour_
    Komt een man bij de bakker
    Zegt de slager: en wat mag het zijn?
    Zegt de man: He, dit is toch een bakkerij?
    Zegt de slager: Oh sorry, dan ben ik hier verkeerd

    Komt een man bij de bakker
    Zegt de bakker: wat moet je
    Man: Twee wit graag
    Bakker: Nee
    Man: Je bent toch een bakker
    Bakker: Wie zegt dat
    Man: Dat staat toch aan het begin van deze mop


    Van serokwaldeluxe
    Komt een man behoorlijk in de war bij de psychiater.
    Psychiater: meneer,wat zijn uw klachten?
    Man: probleem? klachten? Ik ben hartstikke normaal!
    Psychiater: ok, we gaan nú zo snel mogelijk beginnen met de behandeling.


    Van spectrumanalyser
    tegen een zwangere vrouw: "Als jij boodschappen haalt, kijk je dan in het zwangerschap?"


    Van tochweerhenk
    Die Monnik heeft nu alles gehad, maar hij wil alleen nog een potje pesten spelen met de journalist.
    De journalist stemt ermee in en ze beginnen hevig te kaarten. het gaat gelijk op, maar op een gegeven moment wint de journalist . Die gaat helemaal uit zijn dak, en schreeuwt: Ongelofelijk, ik heb van u gewonnen, hoe kan dat? Daarop zei de Monnik: Ja hallo, het is maar een kans spelletje, Voor hetzelfde geldt had ik gewonnen.


    HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
    Henk zit in de brugklas.
    Vraagt de leraar: "Jongens, hoe lang bestaan er al auto's"
    Zeggen er een paar leerlingen tegelijk: "Ongeveer honderd jaar meneer."
    Zegt Henk: "Volgens mij al ruim tweeduizend jaar.'
    Zegt de leraar: "Hoe kom je daarbij, Henk?"
    Zegt Henk: "Nou ik las een keer een boek over Plato en daar stond iets over dat hij een auto had die niet meer te repareren viel."
    Zegt de leraar: "Wat gek. Wat stond er dan?"
    Zegt Jantje: "Volgens dat boek was Plato zijn Aris total loss."

    Een vrachtwagenchauffeur wordt aangehouden omdat hij met zijn vrachtwagen over de snelweg rijdt terwijl hij zit te slapen.
    Zegt die politieagent: "Meneer, u krijgt van mij een bekeuring want u zat te slapen achter het stuur terwijl u over de snelweg reed."
    Zegt die vrachtwagenchauffeur van: "Ik begrijp het niet. Ik moet toch elke twee uur een half uur pauzeren?"

    Wim heeft veel moeite met het vinden van een relatie. Dus hij besluit zich in te schrijven op een zogeheten datingsite. Hij kiest voor relatieplanet. Omdat het niet zijn sterkste kant is, besluit hij een vriend te vragen om advies over zijn profiel.
    Zegt die vriend: "Het is heel simpel. Stel je kwetsbaar op, verwerk er humor en hou het kort."
    Dus de volgende dag gaat die vriend op Relatieplanet kijken wat Wim ervan heeft gemaakt. Staat er zo: "Hoi, ik ben depressief en wat is jouw sterrenbeeld?"

    (de volgende grap is gemaakt met dank aan tochweerhenk)
    Egbert is eigenaar van een kaas & notenbar. Op een dag brandt de bar helemaal af, en Egbert is niet te troosten. Zijn enige uitweg is het café. Hij drinkt zich helemaal lam.
    Na een tijd vraagt de barman, die weet wat er is gebeurd: ''Gaat het een beetje?"
    Zegt Egbert: "Eerlijk gezegd niet, al mijn pinda's zijn gebrand."

    Een demente vrouw van 93 loopt een crematorium binnen en zegt tegen de receptionist: "Hallo, hoe laat word ik vandaag gecremeerd?"
    Zegt die jongen: "Eh, om 15.00 uur hebben we nog wel een mogelijkheid, mevrouw."
    Zegt die vrouw, terwijl ze i haar agenda kijkt: "Nee, dat gaat 'm niet worden want dan heb ik een afspraak bij de kapper."
    Op een gegeven moment komt de dochter van de vrouw het crematorium binnen, vangt iets op van het gesprek en ze zegt tegen de jongen: "Mijn excuses voor mijn moeder. Ze is niet helemaal goed."
    Komt de baas van die jongen binnen en die zegt vriendelijk, terwijl hij naar de jongen kijkt: "Geeft niks hoor. Hij is ook niet helemaal goed."
    Dan slaat hij zijn armen om de jongen heen en zegt: "Maar we houden wel van hem hoor."

    Een man is naar een restaurant geweest en raadt het een vriend van hem aan: "Het is echt een gastvrij restaurant."
    Dus zo gezegd zo gedaan en die vriend gaat met zijn verloofde naar dat restaurant.
    De volgende dag belt hij die vriend die het hem aanraadde op en zegt: "Wat maak je me nou joh, we waren de enigen in dat restaurant."
    Zegt die vriend: "Nou, dat zei ik toch."

    Henk volgt een cursus astronomie. De leraar heeft hem gevraagd een spreekbeurt te houden over wormgaten. Dus zo gezegd zo gedaan en Henk staat voor de klas om zijn spreekbeurt te geven. Hij heeft een appel bij zich met een gat erin. Hij begint uitgebreid uit te leggen dat die gaten zijn gemaakt door wormen en wat voor type worm dat soort gaten maakt.
    Aan het eind zegt de leraar: "Je krijgt een 1 van me want dit heeft niks met astronomie te maken. Maar je krijgt wel een compliment van me, want je staat echt boven de stof."

    Een poelier loopt even naar achter in zijn winkel. Als hij terugkomt, staan er opeens iets van tien klanten.
    Zegt de poelier, die wel van een geintje houdt: "Goeiemorgen, wie is er aan de bird?"

    Een man gaat voor het eerst eten bij de ouders van zijn vriendin. Als ze gaan eten valt het hem op dat Henk, de broer van zijn vriendin, een piepklein bordje heeft met een bijpassend piepklein vorkje en piepklein lepeltje.
    Dus hij zegt van: "Huh, wat is dat?"
    Zegt zijn aanstaande schoonmoeder: "Dat is minibestek. Henk wil afvallen en als je met klein bestek en servies eet, lijkt het meer en heb je minder nodig voor een vol gevoel. Als je een heel groot bord hebt, lijkt een gehaktbal heel klein, maar als je hem op een piepklein bordje legt, lijkt hij heel groot. Snap je?"
    Zegt die man: "Ja, wat grappig. Goed idee zeg."
    Vervolgens komt de zus van zijn vriendin, een wat mager meisje dat lijdt aan het syndroom van Boulimia, binnen met een hooivork, een opgeblazen peuterzwembadje en een roeispaan en ze zegt: "En ik probeer juist wat aan te komen."

    Vijf collega's gaan naar een cursus teambuidling. Ze worden begeleid door een coach. 's Ochtends krijgen ze wat theorie en 's middags gaan ze praktijkoefeningen doen. De eerste oefening is dat een van hen op een tafel moet staan en zich gewoon achterover moet laten vallen. Het is een oefening die bedoeld is om elkaar te leren vertrouwen. Dus Henk gaat op die tafel staan. Hij vindt het wel eng maar de coach stelt hem gerust. Dus Henk laat zich vallen maar niemand vangt hem op en hij maakt een flinke smak.
    Zegt die coach onthutst: "Waarom vingen jullie hem niet op?"
    Zegt een van hen: "Ik wist niet wat de bedoeling was. Vanochtend zei u dat we ook moeten durven loslaten."

    Een man wil als journalist werken voor NRC Handelsblad. Van mensen die er werken heeft hij gehoord dat een loodzwaar assessment deel uitmaakt van de sollicitatieprocedure en dat blijkt ook zo te zijn. Het assessment bestaat namelijk uit een rollenspel. De man moet doen alsof hij een journalist is en de ander speelt de minister-president. Het is zijn opdracht voor de man om de minister-president te interviewen over de olieramp van BP.
    Dus de man begint en zegt van: "Wat vindt u van de manier waarop de Amerikaanse president Obama de olieramp aanpakt?"
    Dus de 'minister-president' kijkt een beetje om zich heen en zegt zo "Lekker weertje hè?"
    Zegt de man: "Klopt, maar dat is geen antwoord op mijn vraag."
    Dus de 'minister-president' staat op, steekt zijn hand uit en zegt: "Gefeliciteerd, je bent aangenomen."


    DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
    Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
    Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
    Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
    Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
    Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


    DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE ENIGE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
    Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
    Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
    Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
    Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
    Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
    Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
    Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


    EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN:
    Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


    MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
    Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


    EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ULTIEME, MET AFSTAND ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN (voorheen: uit “alle delen tot nu toe” maar dat vind ik veel te weinig eer):

    Van diamondstor2
    Komt een smurf bij de bakker.
    (die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
    begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
    die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 02-07-2010 14:31:24 ]
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:19:26 #2
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83570335
    Strafschoppen. Stekelenburg staat in het doel. Een flinke poeier komt zijn kant op. Hij weet hem te stoppen!
    Zegt Stekelenburg tegen de tegenspeler: Das wel een straf he, zo'n mislukte schop!


    @federer-fan: die van die scheidsrechter: Hij had nog niet bepaald wie kop en munt zou zijn
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:19:52 #3
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83570355
    deze ook nog maar ff reposten:

    twee kerels zeggen wat zij denken dat de uitslag wordt van de wedstrijd.
    Kees: Ik denk dat het 2-1 voor Nederland wordt
    Piet: Ik denk dat het 2-1 voor Brazilie wordt!
    Kees: Waarom denk je dat?
    Piet: Nou mijn vrouw is braziliaans en als nederland wint kan ik vannacht op de bank slapen.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:22:37 #4
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83570459
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef najazeg het volgende:
    Strafschoppen. Stekelenburg staat in het doel. Een flinke poeier komt zijn kant op. Hij weet hem te stoppen!
    Zegt Stekelenburg tegen de tegenspeler: Das wel een straf he, zo'n mislukte schop!
    [X] Ongeschikt.
    quote:
    @federer-fan: die van die scheidsrechter: Hij had nog niet bepaald wie kop en munt zou zijn
    [X] Geschikt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:22:55 #5
    35944 omyfalzer
    Aisjitonjoe.
    pi_83570468
    Een Belg, een Turk en een Afghaan komen een cafe binnen, roept de eigenaar: "is dit een grap?"
    Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
    pi_83570487
    Komt een vrouw bij de dokter,

    dokter: Kleed u zich maar uit
    vrouw: Waarom, dokter?
    dokter: Geen idee, maar ik kon het toch proberen?
    vrouw: Dat is waar...
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:24:21 #7
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83570526
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:23 schreef Droomoord het volgende:
    Komt een vrouw bij de dokter,

    dokter: Kleed u zich maar uit
    vrouw: Waarom, dokter?
    dokter: Geen idee, maar ik kon het toch proberen?
    vrouw: Dat is waar...
    Goeie. Vooral door de laatste zin; dat soort overbodige toevoegingen maakt een grap geschikter als slechte grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83570624
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:24 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Goeie. Vooral door de laatste zin; dat soort overbodige toevoegingen maakt een grap geschikter als slechte grap.
    Dank je dank je

    Ik zal zo nog een poging doen
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:29:34 #9
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83570724
    Jantje gaat voor het eerst met zijn arabische oom Rahim naar Iran op vakantie. Eenmaal daar bezoeken ze een moskee. Rahim vertelt hem dat ze daar dan bidden en dat een zogeheten muezzin dan Allah-u Ackbar zingt.
    Jantje heeft het alleen niet goed gehoord, dus bij de moskee aangekomen vraagt hij:
    "pardon, waar is hier de Allahu Snackbar?"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:32:37 #10
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83570838
    @ najazeg: ik heb je grap alsnog verwerkt in de OP, met de oplossing.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 2 juli 2010 @ 14:33:13 #11
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83570861
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:29 schreef najazeg het volgende:
    Jantje gaat voor het eerst met zijn arabische oom Rahim naar Iran op vakantie. Eenmaal daar bezoeken ze een moskee. Rahim vertelt hem dat ze daar dan bidden en dat een zogeheten muezzin dan Allah-u Ackbar zingt.
    Jantje heeft het alleen niet goed gehoord, dus bij de moskee aangekomen vraagt hij:
    "pardon, waar is hier de Allahu Snackbar?"
    Bril-jant.

    Najazeg is back in business.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83571211
    Komt een man bij de dokter:

    Dokter: Wat scheelt eraan?
    Man: Ik hoor de laatste tijd erg slecht, dokter.
    Dokter: Wat?
    Man: Ik hoor de laatste tijd erg sl... Shit...
    Dokter: Haha, ik had je
    pi_83571881
    Man: Hoi mag ik anaal vernederen
    vrouw: *kijkt angstig* nee
    Man: Doe het lekker toch
    Vrouw: help
    *na afloop*
    Man: Nu ga ik u vermoorden
    Vrouw: Dat vind ik flauw
      vrijdag 2 juli 2010 @ 15:07:07 #14
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83572331
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:41 schreef Droomoord het volgende:
    Komt een man bij de dokter:

    Dokter: Wat scheelt eraan?
    Man: Ik hoor de laatste tijd erg slecht, dokter.
    Dokter: Wat?
    Man: Ik hoor de laatste tijd erg sl... Shit...
    Dokter: Haha, ik had je
    Hmm, oke.
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef timehastoldme het volgende:
    Man: Hoi mag ik anaal vernederen
    vrouw: *kijkt angstig* nee
    Man: Doe het lekker toch
    Vrouw: help
    *na afloop*
    Man: Nu ga ik u vermoorden
    Vrouw: Dat vind ik flauw
    Ehhh…
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 2 juli 2010 @ 15:09:43 #15
    211118 klaasdj
    Juice by Tappy!
    pi_83572411
    Juf: Wie weet wat bijna 9000 meter hoog is met een witte punt.
    Jantje: Puist op je neus?
    Juf: nee veel groter: de Mount Everest
    Jantje: Sorry, liniaal thuis laten liggen.
    Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
    Washington, DC, Chicago.
    American Studies, RuG met minor journalistiek.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 15:13:37 #16
    211118 klaasdj
    Juice by Tappy!
    pi_83572581
    Kindje Thorne (tegen kindje in de klas die hij niet zo aardig vond): I heard the teachers saying that your parents died today and you are going to have to live at the school.
    Niet zo aardig kindje: Wèèèèèèh.

    Niet echt zelf bedacht maar wel:
    Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
    Washington, DC, Chicago.
    American Studies, RuG met minor journalistiek.
    pi_83573518
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 15:13 schreef klaasdj het volgende:
    Kindje Thorne (tegen kindje in de klas die hij niet zo aardig vond): I heard the teachers saying that your parents died today and you are going to have to live at the school.
    Niet zo aardig kindje: Wèèèèèèh.

    Niet echt zelf bedacht maar wel:
    die snap ik niet
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 16:33:26 #18
    282544 Kakpizza
    haha ja doei
    pi_83575785
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef timehastoldme het volgende:
    Man: Hoi mag ik anaal vernederen
    vrouw: *kijkt angstig* nee
    Man: Doe het lekker toch
    Vrouw: help
    *na afloop*
    Man: Nu ga ik u vermoorden
    Vrouw: Dat vind ik flauw
    Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
    Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 16:33:55 #19
    282544 Kakpizza
    haha ja doei
    pi_83575800
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:22 schreef omyfalzer het volgende:
    Een Belg, een Turk en een Afghaan komen een cafe binnen, roept de eigenaar: "is dit een grap?"
    Zelfbedachte grappen...
    Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
    Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
    pi_83577188
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 15:09 schreef klaasdj het volgende:
    Juf: Wie weet wat bijna 9000 meter hoog is met een witte punt.
    Jantje: Puist op je neus?
    Juf: nee veel groter: de Mount Everest
    Jantje: Sorry, liniaal thuis laten liggen.
    Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
    Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
    pi_83578334
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:56 schreef timehastoldme het volgende:
    Man: Hoi mag ik anaal vernederen
    vrouw: *kijkt angstig* nee
    Man: Doe het lekker toch
    Vrouw: help
    *na afloop*
    Man: Nu ga ik u vermoorden
    Vrouw: Dat vind ik flauw

      vrijdag 2 juli 2010 @ 18:57:26 #22
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83583329
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:33 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Bril-jant.

    Najazeg is back in business.
    thanks

    had eindelijk ook weer goede inspiratie!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 2 juli 2010 @ 19:02:48 #23
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83583516
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 18:57 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    thanks

    had eindelijk ook weer goede inspiratie!
    Ja, dit was absolute klasse. Deed me denken aan diamondstor2.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 2 juli 2010 @ 19:18:09 #24
    285558 EchteZwareVanNelle
    Roken is schadelijk
    pi_83584026
    Komt een FOK!ker buiten komt 'ie een neger tegen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ebony Day O+
      vrijdag 2 juli 2010 @ 19:18:27 #25
    283639 Pino0
    Heeft totaal geen vooroordelen
    pi_83584034
    Komt een man bij de schoenmaker, zegt hij: ik wil een pakje veters.
    De schoenmaker: welke type veter wilt u dan?
    Man: maakt niet uit, als ze maar passen.
    Schoenmaker: Oke dat is dan 5E.
    Komt de man een dag later terug: ja, ze passen niet, de ene kant van de lus is veel groter dan de andere!
      vrijdag 2 juli 2010 @ 19:19:00 #26
    283639 Pino0
    Heeft totaal geen vooroordelen
    pi_83584049
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 19:18 schreef Pino0 het volgende:
    Komt een man bij de schoenmaker, zegt hij: ik wil een pakje veters.
    De schoenmaker: welke type veter wilt u dan?
    Man: maakt niet uit, als ze maar passen.
    Schoenmaker: Oke dat is dan 5E.
    Komt de man een dag later terug: ja, ze passen niet, de ene kant van de lus is veel groter dan de andere!
    o kutje, dan passen ze dus wel

    improvisatie FAIL
    pi_83584057
    Komt een Nederlands elftal in de finale van het wk, op de tribune
    pi_83584171
    Laatst liep ik in de stad, he, daar is een bekende. Dus ik loop naar die bekende toe, die mij blijkbaar ook herkende. Kwamen we dichter bij elkaar, bleek dat we het allebei niet waren.

    [ Bericht 1% gewijzigd door humorduck28 op 02-07-2010 19:32:05 ]
    Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
      vrijdag 2 juli 2010 @ 19:30:19 #29
    283639 Pino0
    Heeft totaal geen vooroordelen
    pi_83584350
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 19:22 schreef humorduck28 het volgende:
    Laatst liep ik in de stad, he, daar is een bekende. Dus ik loop naar die bekende toe, die mij blijkbaar ook herkende. Kwamen we bij elkaar, bleken dat we het allebei niet waren.
    pi_83584561
    Komt een vrouw bij een uitzendbureau.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_83584669
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 19:37 schreef 91Vos het volgende:
    Komt een vrouw bij een uitzendbureau.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen ging ze weer.
    Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
      vrijdag 2 juli 2010 @ 20:49:38 #32
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83586882
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:33 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Bril-jant.

    Najazeg is back in business.
    Alleen is die niet heel orgineel;) Toen ik 8 was en ik in Turkije was had ik (mijn papa) die ook allang bedacht!
    En toen was die weg.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 21:13:27 #33
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83587606
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Alleen is die niet heel orgineel;) Toen ik 8 was en ik in Turkije was had ik (mijn papa) die ook allang bedacht!
    Wist jij dat, najazeg?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 2 juli 2010 @ 21:47:00 #34
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83588743
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:13 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Wist jij dat, najazeg?
    Jep Ik had er ook nog van gemaakt: Allaaah!! zoekt snackbar
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 21:54:12 #35
    306724 danx-x
    Nederland verpaupert!
    pi_83589002
    Dit topic is hilarisch
      vrijdag 2 juli 2010 @ 21:57:58 #36
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83589140
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef danx-x het volgende:
    Dit topic is hilarisch
    Deze reactie ook.
    En toen was die weg.
    pi_83589387
    De enige echte grap die ik ooit bedacht heb:

    Hoe heet een komkommer die dood gaat?

    Een
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    yer not one of dem smart felers are ye?
      vrijdag 2 juli 2010 @ 22:07:12 #38
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_83589446
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:05 schreef Aron7120 het volgende:
    De enige echte grap die ik ooit bedacht heb:

    Hoe heet een komkommer die dood gaat?

    Een
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 22:09:08 #39
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83589512
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:05 schreef Aron7120 het volgende:
    De enige echte grap die ik ooit bedacht heb:

    Hoe heet een komkommer die dood gaat?

    Een
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Die is ook heel goed! Die topt elke die tot nu toe voorbij gekomen is.
    En toen was die weg.
    pi_83589601
    Vet, het voelt alsof ik eindelijk eens iets bereikt heb, al zit er wel een clue in natuurlijk
    yer not one of dem smart felers are ye?
      vrijdag 2 juli 2010 @ 22:14:59 #41
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83589736
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:11 schreef Aron7120 het volgende:
    Vet, het voelt alsof ik eindelijk eens iets bereikt heb, al zit er wel een clue in natuurlijk
    Dat is dan weer een minpuntje
    En toen was die weg.
    pi_83590372
    Op het Leidseplein in Amsterdam stapt een man in een taxi. "Waar wilt u heen?" vraagt de chauffeur. "Nou", zegt de man, "ik wil naar Parijs, maar ik heb maar 20 euro bij me, denk je dat dat mogelijk is?" Hierop antwoordt de taxichauffeur: "Welke straat in Parijs precies?"

    [ Bericht 0% gewijzigd door dr_Pieters op 02-07-2010 22:41:25 ]
      vrijdag 2 juli 2010 @ 22:32:30 #43
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83590478
    Komt een vrouw bij een stekkerdozenwinkel. Pakt ze 2 stekkerdozen, eentje met 6 ingangen, en eentje met 4 ingangen. Dan legt ze ze op de toonbank en zegt de Stekkerdozenverkoopster: "De stekkerdozen zijn gratis".


    Wat is het verschil tussen een haas en een konijn?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
    pi_83590772
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef Gijs-H het volgende:
    Komt een vrouw bij een stekkerdozenwinkel. Pakt ze 2 stekkerdozen, eentje met 6 ingangen, en eentje met 4 ingangen. Dan legt ze ze op de toonbank en zegt de Stekkerdozenverkoopster: "De stekkerdozen zijn gratis".


    Wat is het verschil tussen een haas en een konijn?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik kan ze beiden niet snappen dan wel grappig vinden
    yer not one of dem smart felers are ye?
    pi_83590783
    Sietse loopt rustig over straat, komt er ineens een vrouw op hem af. "Dat is lang geleden!" zegt ze, "jij bent ook geen spat veranderd!"
    "Nou, blijkbaar wel, want ik ben Hielke!"
      vrijdag 2 juli 2010 @ 22:42:03 #46
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83590836
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef Aron7120 het volgende:

    [..]

    Ik kan ze beiden niet snappen dan wel grappig vinden
    Het is niet de bedoeling dat je ze snapt of grappig vind, ik had gewoon zin op wat zinloos te posten en wachten op de reacties, tja... Je moet toch wat op een vrijdag avond als je geen vrienden hebt!
    En toen was die weg.
      vrijdag 2 juli 2010 @ 22:43:27 #47
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83590900
    Ik ben gestopt met biljarten want ik had geen keus.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
    pi_83590902
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Het is niet de bedoeling dat je ze snapt of grappig vind, ik had gewoon zin op wat zinloos te posten en wachten op de reacties, tja... Je moet toch wat op een vrijdag avond als je geen vrienden hebt!
    awwh
    yer not one of dem smart felers are ye?
    pi_83590917
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef Gijs-H het volgende:
    Ik ben gestopt met biljarten want ik had geen keus.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Haha daar kan ik dan ook wel weer om lachen
    yer not one of dem smart felers are ye?
      vrijdag 2 juli 2010 @ 22:55:03 #50
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83591316
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef Aron7120 het volgende:

    [..]

    Haha daar kan ik dan ook wel weer om lachen
    Dat dacht ik al;)
    En toen was die weg.
    pi_83596852
    Jantje komt bij de bakker.
    Zegt de bakker: Ow, jij bent die Jantje, van al die vervelende moppen! Ga onmiddelijk mijn zaak uit!
    Jantje:
      zaterdag 3 juli 2010 @ 07:34:19 #52
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83599198
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:14 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Dat is dan weer een minpuntje
    Klopt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 3 juli 2010 @ 07:35:54 #53
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83599200
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:32 schreef Gijs-H het volgende:
    […]


    Wat is het verschil tussen een haas en een konijn?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Geen gebagger svp.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 3 juli 2010 @ 14:31:34 #54
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83607590
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:13 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Wist jij dat, najazeg?
    nee, want ik kende hem niet en daarom dacht ik dat ik hem zelf had verzonnen!
    Fijn voor Gijs als hij (zijn papa) hem had verzonnen maar dan was ie wrs anders verteld.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zaterdag 3 juli 2010 @ 14:33:10 #55
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83607663
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    nee, want ik kende hem niet en daarom dacht ik dat ik hem zelf had verzonnen!
    Fijn voor Gijs als hij (zijn papa) hem had verzonnen maar dan was ie wrs anders verteld.
    Dan geldt ht als een slechte zelfbedachte grap van jou.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 3 juli 2010 @ 16:50:23 #56
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83612342
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2010 14:33 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dan geldt ht als een slechte zelfbedachte grap van jou.
    Thanks!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zaterdag 3 juli 2010 @ 17:26:30 #57
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83613927
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    Thanks!
    Je krijgt ook alle eer
    En toen was die weg.
      zondag 4 juli 2010 @ 00:49:25 #58
    283639 Pino0
    Heeft totaal geen vooroordelen
    pi_83631179
    Ik weet echt een fucking grappige:D Zal ik hem vertellen of niet? Toen ik hem hoorde lach ik dubbel.
      zondag 4 juli 2010 @ 01:32:26 #59
    216088 DThomaz
    Patat, geen friet.
    pi_83632486
    twee schotten komen in de bar, zegt de ene tomaat in de woestijn één twee drie zonder t raampje en vraagt ie hoelang bij de chinees
    pi_83632675
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 01:32 schreef DThomaz het volgende:
    twee schotten komen in de bar, zegt de ene tomaat in de woestijn één twee drie zonder t raampje en vraagt ie hoelang bij de chinees
    2 meter en 40 sinaasappels met een rietje tussen de beglaasde ramen.
    Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
      zondag 4 juli 2010 @ 11:55:29 #61
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83638067
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 01:32 schreef DThomaz het volgende:
    twee schotten komen in de bar, zegt de ene tomaat in de woestijn één twee drie zonder t raampje en vraagt ie hoelang bij de chinees
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 01:40 schreef humorduck28 het volgende:

    [..]

    2 meter en 40 sinaasappels met een rietje tussen de beglaasde ramen.
    Ik heb het gevoel dat sinds ik hier ben het niveau van de grappen aardig omlaag gaat
    En toen was die weg.
      zondag 4 juli 2010 @ 13:13:49 #62
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83641031
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 01:32 schreef DThomaz het volgende:
    twee schotten komen in de bar, zegt de ene tomaat in de woestijn één twee drie zonder t raampje en vraagt ie hoelang bij de chinees
    laat iedereen nu eens kappen met die onsamenhangende shit. Die is gewoon niet leuk! Kijk in de OP hoe je een grap maakt zoals bedoeld voor deze reeks.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 4 juli 2010 @ 14:29:02 #63
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83643418
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 13:13 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    laat iedereen nu eens kappen met die onsamenhangende shit. Die is gewoon niet leuk! Kijk in de OP hoe je een grap maakt zoals bedoeld voor deze reeks.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 4 juli 2010 @ 17:34:43 #64
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_83648652
    Ik maak even een slechte zelfbedachte grap als paint.
    Dat kan ook wel een x toch?

    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      zondag 4 juli 2010 @ 17:41:04 #65
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83648828
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 17:34 schreef Daywalk3r het volgende:
    Ik maak even een slechte zelfbedachte grap als paint.
    Dat kan ook wel een x toch?

    [ link | afbeelding ]


    Ja, kan wel een keertje.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 4 juli 2010 @ 18:00:14 #66
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_83649324
    Wist je trouwens dat Federer ook weer een fan is?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      zondag 4 juli 2010 @ 18:05:03 #67
    301382 TheHundreds
    Nu ook als Sint
    pi_83649439
    Noem een kleur onder de 10
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 4 juli 2010 @ 19:00:21 #68
    283639 Pino0
    Heeft totaal geen vooroordelen
    pi_83650861
    Wat gebeurt er als Sinterklaas met een banaan de liefde bedrijft?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 4 juli 2010 @ 19:08:43 #69
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83651093
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 18:05 schreef TheHundreds het volgende:
    Noem een kleur onder de 10
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Geen bagger s.v.p.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 4 juli 2010 @ 19:14:09 #70
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_83651230
    Wat vond je van die van mij Federer?
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      zondag 4 juli 2010 @ 19:15:59 #71
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83651288
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
    Wat vond je van die van mij Federer?
    Wel aardig, maar het is geen slechte grap, het is meer een traditionele grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 4 juli 2010 @ 19:23:35 #72
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_83651488
    Traditionele grap? Wasda?
    Ik bedoel niet dat plaatje he, maar die daaronder.
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      zondag 4 juli 2010 @ 19:26:41 #73
    309378 HeavensAxe
    vochtige gnoe
    pi_83651606
    Jantje: doe je nog mee of niet
    Gerard: ja voor spek en bonen
    Jantje: ok dan krijg je dus spek en bonen van mij als je wint
    sup
      zondag 4 juli 2010 @ 19:27:30 #74
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83651630
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
    Traditionele grap? Wasda?
    Ik bedoel niet dat plaatje he, maar die daaronder.
    Ik weet welke je bedoelt. Een tradionele grap is op een andere manier bizarre en onlogisch da een slechte grap. Heb je de grappen in de OP gelezen? Het is veel experimentelern. Die onderste, van diamonstor2, is de beste tot nu toe.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 4 juli 2010 @ 19:29:53 #75
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_83651691
    OK ik ga ff wat beprakidenken
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      zondag 4 juli 2010 @ 19:31:49 #76
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_83651747
    Komt een man bij de loempiabakker.
    Zegt ie zo: "Hey vietnamees. Doe mij even 6 loempia's met een bakje zure saus"
    Zetgt die vietnamees: "Sorry we hebben geen Zoetemeer."
    Zegt die man: "Maar scherpen doet zeel"
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      zondag 4 juli 2010 @ 19:33:14 #77
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83651794
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
    Komt een man bij de loempiabakker.
    Zegt ie zo: "Hey vietnamees. Doe mij even 6 loempia's met een bakje zure saus"
    Zetgt die vietnamees: "Sorry we hebben geen Zoetemeer."
    Nee, sorry. Te letterlijk en te traditioneel. Grappen met plaatsnamen vallen bijna allemaal in die categorie. Als je naar mijn grappen kijkt, zul je zien dat dat soort dingen erin verwerkt zit als tussengrap in een grap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 4 juli 2010 @ 19:34:50 #78
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_83651841
    Edit.

    Issie natuurlijk wel n.a.v deze he.

    Brand in loempiabedrijf Zoetermeer
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
    pi_83652239
    Dhr A: Wilt U koffie of thee?
    Mvr B: Ja graag.

    Wat is t verschil tussen een Braziliaan en een Vuvuzela?
    -Het een is een klein, lelijk, lawaaierig kut ding wat verder geen reet kan, en de ander is een soort toeter.
    pi_83653696
    Hoe noem je een paard dat de hele dag in bed ligt?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 4 juli 2010 @ 20:33:35 #81
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83653737
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 19:48 schreef mien-moeke het volgende:
    Dhr A: Wilt U koffie of thee?
    Mvr B: Ja graag.

    Wat is t verschil tussen een Braziliaan en een Vuvuzela?
    -Het een is een klein, lelijk, lawaaierig kut ding wat verder geen reet kan, en de ander is een soort toeter.
    Tja... En ik heb het gevoel dat die NIET zelf bedacht is...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
    pi_83654129
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Tja... En ik heb het gevoel dat die NIET zelf bedacht is...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    beiden zelfbedacht. Die variant ken ik niet.
    pi_83667743
    Wat krijg je als je een lekker wijf met een olifant kruist?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_83668523
    HAHAHAHAH.. please.
    Everybody knows that you're insane.
    pi_83668547
    Waarom kan Piet niet fietsen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 5 juli 2010 @ 02:52:12 #86
    266264 Drinky
    L'amour et la violence
    pi_83668562
    Hoe diagnoseer je een neger met aids?

    Niet, dat is normaal
    I just warped whoop whoop!
    Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
    Drinky is een baas
      maandag 5 juli 2010 @ 08:52:01 #87
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83670315
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 02:47 schreef Kaasje. het volgende:
    Waarom kan Piet niet fietsen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    S.v.p. kappen met deze grappen. Die komen elke topic twintig keer voorbij. Niet zelfbedacht, niet grappig.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 5 juli 2010 @ 09:03:50 #88
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83670510
    quote:
    Op zondag 4 juli 2010 20:43 schreef mien-moeke het volgende:

    [..]

    beiden zelfbedacht. Die variant ken ik niet.
    Lijkt me sterk
    En toen was die weg.
      maandag 5 juli 2010 @ 09:05:53 #89
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_83670540
    Alweer een paar topics verder
    Ik heb alleen geen inspiratie meer. Alleen hele slechte geforceerde woordgrappen .
    Sometimes you see knopjes
      maandag 5 juli 2010 @ 09:42:57 #90
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83671239
    Er is ook niets mis mee om even te broeden op een goede slechte zelfbedachte grap

    Mij ontbreekt het ook weer even aan inspiratie.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      maandag 5 juli 2010 @ 10:00:16 #91
    298746 Dalando
    18, niet meer gefrustreerd
    pi_83671684
    Komt een eend bij de bar aan.
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: nee.
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: nee!
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: NEE!
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: Als je dat nog 1x vraagt spijker ik je aan de muur!
    zegt de eend: heb je spijkers?
    barman: nee.
    zegt de eend: heb je brood?

    Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
    994a040db3f025e25771e045468fc121
      maandag 5 juli 2010 @ 10:12:52 #92
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83672022
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 10:00 schreef Dalando het volgende:
    Komt een eend bij de bar aan.
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: nee.
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: nee!
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: NEE!
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: Als je dat nog 1x vraagt spijker ik je aan de muur!
    zegt de eend: heb je spijkers?
    barman: nee.
    zegt de eend: heb je brood?



    Ook niet zelf bedacht!~


    http://forum.body-fitness.nl/Het-grote-moppen-topic-m664877.aspx
    http://www.bloggen.be/plezanteblog/
    http://forum.travian.nl/showthread.php?t=3070&page=34

    Dit valt mij toch erg tegen
    En toen was die weg.
      maandag 5 juli 2010 @ 10:13:45 #93
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83672044
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 10:00 schreef Dalando het volgende:
    Komt een eend bij de bar aan.
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: nee.
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: nee!
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: NEE!
    zegt de eend: heb je brood?
    barman: Als je dat nog 1x vraagt spijker ik je aan de muur!
    zegt de eend: heb je spijkers?
    barman: nee.
    zegt de eend: heb je brood?


    ook niet zelfverzonnen want kende ik al jaren!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      maandag 5 juli 2010 @ 10:13:59 #94
    298746 Dalando
    18, niet meer gefrustreerd
    pi_83672053
    quote:
    Oh? zelfbedacht? oh... had dat dan meteen gezegd!

    Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
    994a040db3f025e25771e045468fc121
      maandag 5 juli 2010 @ 10:16:57 #95
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83672150
    Heb je de TT gelezen?
    En toen was die weg.
    pi_83675553
    Komt een man bij een uitzend bureau en vraagt aan de balie medewerker:
    Ik zou in de uitzending komen van het 8 uur journaal.

    Komt een man bij een uitzend bureau en zegt tegen de balie medewerker:
    Ik kom hier voor de uitzending naar irak.

    Komt een man bij een uitzend bureau en zegt zo tegen de baliemedewerker:
    Ik kom hier voor de uitzending van 12 uur.

    Komt een man bij een uitzendbureau en vraagt aan de balie medewerker:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    :
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      maandag 5 juli 2010 @ 12:31:00 #97
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83676676
    Jos Poepindebroek heeft zijn allereerste schooldag. Blij loopt hij het klaslokaaltje binnen en gaat in de kring zitten. De juf noemt alle namen. Als ze Jos Poepindebroek genoemd heeft beginnen alle kinderen te lachen. Jos is boos en zegt dat hij er niets aan kan doen dat hij Poepindebroek van zijn achternaam heet.
    Juf, hoewel ze ook moeite moet doen niet te lachen, neemt het toch op voor Jos en laat hem wat over zichzelf vertellen.
    "Mag ik eerst even naar het toilet juf?"
    Dat mag, maar op het moment dat Jos opstaat verschijnt er een stinkende bult aan de achterkant van de broek van Jos.
    "Euh... laat ook maar. Dit gaat het niet worden."
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_83676729
    moet het niet zijn verschijnt?
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_83677617
    Komt een homo bij de douane.
    Zegt de douane: heb je nog iets aan te geven?
    Zegt de homo: nee, ik heb alleen iets af te geven.
    Zegt de douane: oh dat geeft niet.
    Zegt de homo: ok.
    Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
      maandag 5 juli 2010 @ 13:00:15 #100
    304004 KaBuf
    #teamfriet
    pi_83677746
    Worden er allemaal moppen geplaatst in een topic

    Gaat Federer-fan ze afkraken


    O-o
    Please consider the environment before printing this post.
    Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
    Kabuf is af en toe best een prima kerel.
      maandag 5 juli 2010 @ 13:03:09 #101
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83677841
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 13:00 schreef KaBuf het volgende:
    Worden er allemaal moppen geplaatst in een topic

    Gaat Federer-fan ze afkraken


    O-o
    Federer-fan is baas Dus ga niet tegen hem in.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
    pi_83678515
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 02:47 schreef Kaasje. het volgende:
    Waarom kan Piet niet fietsen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ik vond m leuk
      maandag 5 juli 2010 @ 15:03:32 #103
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_83682450
    Middenin de supermarkt zoekt een mevrouw de eieren. Ze kan het niet vinden en besluit het aan een medewerker in de supermarkt te vragen. Dus die vrouw vraagt: '' Meneer, weet u waar de eieren liggen?''
    Medewerker: '' ja. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_83683559
    waar blijft federer fan eigenlijk met zijn reacties op moppen die onlangs zijn geplaatst?
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      maandag 5 juli 2010 @ 15:48:09 #105
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83684073
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 15:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
    waar blijft federer fan eigenlijk met zijn reacties op moppen die onlangs zijn geplaatst?
    nog belangrijker: Wanneer post hij er zelf weer een paar?
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_83685167
    ook dat ja,

    federer fan we want you back

      
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      maandag 5 juli 2010 @ 16:19:34 #107
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83685330
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 15:03 schreef Runselpink het volgende:
    Middenin de supermarkt zoekt een mevrouw de eieren. Ze kan het niet vinden en besluit het aan een medewerker in de supermarkt te vragen. Dus die vrouw vraagt: '' Meneer, weet u waar de eieren liggen?''
    Medewerker: '' ja. ''
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 5 juli 2010 @ 16:20:28 #108
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83685366
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 13:22 schreef Rob7 het volgende:

    [..]

    ik vond m leuk
    Dan raad ik je zeker aan om de vorige delen te lezen, want die grap komt iets van honderd keer voorbij, waarbij de steen steeds iets anders is. Echt hilarisch joh.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83685722
    welkom terug federer-fan
    heb je die uitzendbureau moppen van mij ook al gelezen?
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_83686312
    NVM
    pi_83686346
    [quote]Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef BWolf het volgende:
    Hoe heet een fokker in de modder?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 5 juli 2010 @ 17:13:41 #112
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83687961
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef BWolf het volgende:
    [quote]Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef BWolf het volgende:
    Hoe heet een fokker in de modder?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Psst, die is al geweest.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 5 juli 2010 @ 17:33:59 #113
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_83688748
    Brenda heeft erg last van haar knie, en gaat naar de dokter om haar knie te laten onderzoeken.
    De dokter kijkt en voelt wat, en kom al snel tot een conclusie. De dokter zegt: ''Brenda, je knie is gekneusd.
    Vraagt Brenda: ''Hoe weet u dat''?
    pi_83689031
    het is rood en niet stoer?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    jaaaa die is slecht hè!
    Die Tür fällt zu, das Licht geht aus.
    Seid ihr bereit?
    Seid ihr soweit?
    Willkommen in der Dunkelheit!
      maandag 5 juli 2010 @ 18:35:04 #115
    304703 heggeschaarbarbaar
    knipt de kantjes er van af!
    pi_83690865
    quote:
    Een poelier loopt even naar achter in zijn winkel. Als hij terugkomt, staan er opeens iets van tien klanten.
    Zegt de poelier, die wel van een geintje houdt: "Goeiemorgen, wie is er aan de bird?"
    Ik las pooier

    Nog een slechte poging:
    Jantje is samen met zijn vader naar een auctie want z'n pa heeft nieuw gereedschap nodig maar zit helaas krap bij kas dus wordt het 2e hands spul. Op een gegeven moment zegt Jantje:
    "Kijk pa! Ze vijlen daar een hamer!"
    Pa: "Dan kan ik die straks vast voor weinig kopen, zet ik er zelf een nieuwe steel op"
    your effort to remain who you are is what is limiting you
    yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
      maandag 5 juli 2010 @ 18:48:56 #116
    309521 FysicaenChemie
    zo is dat maar net!
    pi_83691384
    Laatst kwam ik mijn zwager tegen. Hij zo: Alles goed? Ik zo: Nee 3 fout
      maandag 5 juli 2010 @ 18:52:27 #117
    309521 FysicaenChemie
    zo is dat maar net!
    pi_83691509
    Laatst ging ik naar een voetbalwedstrijd kijken die al enige tijd bezig was. Ik vroeg een een maat wie de goals had gemaakt, hij zei: weet ik niet, die stonden er al toen ik aankwam
    pi_83692118
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 18:48 schreef FysicaenChemie het volgende:
    Laatst kwam ik mijn zwager tegen. Hij zo: Alles goed? Ik zo: Nee 3 fout

    ik vind deze wel leuk dit is niet slecht, dit is gewoon erg droog
    Die Tür fällt zu, das Licht geht aus.
    Seid ihr bereit?
    Seid ihr soweit?
    Willkommen in der Dunkelheit!
      maandag 5 juli 2010 @ 19:12:26 #119
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83692242
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef FysicaenChemie het volgende:
    Laatst ging ik naar een voetbalwedstrijd kijken die al enige tijd bezig was. Ik vroeg een een maat wie de goals had gemaakt, hij zei: weet ik niet, die stonden er al toen ik aankwam
    IJzersterk. Maar had hem even in een grapformat geplaatst.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 5 juli 2010 @ 19:12:52 #120
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83692253
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef HJTP het volgende:

    [..]

    ik vind deze wel leuk dit is niet slecht, dit is gewoon erg droog
    Je wilt zeggen dat je die nog niet kende? Die bestaat denk ik pas twintig jaar.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83692266
    kwak!
    pi_83692285
    Komt een man de kroeg in met Kanker..
    Kanker: ja wat nou homo, ik kan er toch ook niks aan doen.

      maandag 5 juli 2010 @ 19:20:44 #123
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83692571
    Dus er is een vrouw die echt meervoudig multimiljonair is. Op een gegeven moment heeft ze een bespreking met een mannelijke collega en en cliënt. Die client overhandigt die vrouw een cheque van duizend dollar. Als die cliënt weg is, rolt de vrouw de cheque lachend op en begint ze hem op te roken. Als de man thuiskomt, vertelt hij het hele verhaal aan zijn vrouw.
    Zegt die vrouw: "Ik vind dat nooit zo charmant hoor, een vrouw die cheque rookt."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83692654
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
    Dus er is een vrouw die echt meervoudig multimiljonair is. Op een gegeven moment heeft ze een bespreking met een mannelijke collega en en cliënt. Die client overhandigt die vrouw een cheque van duizend dollar. Als die cliënt weg is, rolt de vrouw de cheque lachend op en begint ze hem op te roken. Als de man thuiskomt, vertelt hij het hele verhaal aan zijn vrouw.
    Zegt die vrouw: "Ik vind dat nooit zo charmant hoor, een vrouw die cheque rookt."
      maandag 5 juli 2010 @ 19:28:55 #125
    309521 FysicaenChemie
    zo is dat maar net!
    pi_83692908
    Laatst reed ik op de weg achter een tractor met een kar vol met hooibalen. Plotseling viel er 1 hooibaal af, ik zo, das balen...
    pi_83694221
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 19:12 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Je wilt zeggen dat je die nog niet kende? Die bestaat denk ik pas twintig jaar.
    nee dat wil ik niet zeggen, ik wil zeggen dat hij gewoon droog is, niet slecht
    Die Tür fällt zu, das Licht geht aus.
    Seid ihr bereit?
    Seid ihr soweit?
    Willkommen in der Dunkelheit!
      maandag 5 juli 2010 @ 20:04:10 #127
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83694431
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef HJTP het volgende:

    [..]

    nee dat wil ik niet zeggen, ik wil zeggen dat hij gewoon droog is, niet slecht
    Hmm, goed dan.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83705564
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 12:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
    Komt een man bij een uitzend bureau en vraagt aan de balie medewerker:
    Ik zou in de uitzending komen van het 8 uur journaal.

    Komt een man bij een uitzend bureau en zegt tegen de balie medewerker:
    Ik kom hier voor de uitzending naar irak.

    Komt een man bij een uitzend bureau en zegt zo tegen de baliemedewerker:
    Ik kom hier voor de uitzending van 12 uur.

    Komt een man bij een uitzendbureau en vraagt aan de balie medewerker:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    :
    deze heb je nog niet beoordeeld federer-fan
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 08:11:01 #129
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83709969
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef sjoemie1985 het volgende:

    [..]

    deze heb je nog niet beoordeeld federer-fan
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 6 juli 2010 @ 08:28:52 #130
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_83710177
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 19:13 schreef Mr.Chandon het volgende:
    Komt een man de kroeg in met Kanker..
    Kanker: ja wat nou homo, ik kan er toch ook niks aan doen.

    Shit wat slecht, maar ik moest toch even glimlachen..
    Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
    al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 09:28:44 #131
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83711237
    Een voetballer maakt hands en moet daarvoor een kaart krijgen. De scheidsrechter trekt zijn rode kaart.
    De voetballer is boos. "Wat krijgen we nou dan? Hier hoor je geel voor te geven hoor!"
    De scheidsrechter: "Ja daarom krijg je die ook."
    De voetballer: "Nee, je hebt nu die rode kaart omhoog gehouden!"
    Zegt de scheidsrechter: "Zit je me belachelijk te maken hier? Een beetje doen alsof ik kleurenblind ben?"
    Zegt de voetballer: "Nee, echt. Je hebt echt je rode kaart omhooggehouden!"
    Zegt de scheidsrechter: "Nou ga het veld maar af dan. Ik ben je inmiddels toch al helemaal zat!"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 6 juli 2010 @ 09:32:07 #132
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83711315
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 09:28 schreef najazeg het volgende:
    Een voetballer maakt hands en moet daarvoor een kaart krijgen. De scheidsrechter trekt zijn rode kaart.
    De voetballer is boos. "Wat krijgen we nou dan? Hier hoor je geel voor te geven hoor!"
    De scheidsrechter: "Ja daarom krijg je die ook."
    De voetballer: "Nee, je hebt nu die rode kaart omhoog gehouden!"
    Zegt de scheidsrechter: "Zit je me belachelijk te maken hier? Een beetje doen alsof ik kleurenblind ben?"
    Zegt de voetballer: "Nee, echt. Je hebt echt je rode kaart omhooggehouden!"
    Zegt de scheidsrechter: "Nou ga het veld maar af dan. Ik ben je inmiddels toch al helemaal zat!"
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 6 juli 2010 @ 09:36:03 #133
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83711424
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 09:32 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Thanks, was er zelf ook tevreden over

    [ Bericht 5% gewijzigd door najazeg op 06-07-2010 13:46:56 ]
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 6 juli 2010 @ 09:36:33 #134
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83711441
    Het is Nederland-Uruguay. Op een gegeven moment maakt Van der Vaart hands en moet daarvoor een kaart krijgen. De scheidsrechter trekt zijn gele kaart.
    Zegt de scheidsrechter: "Je krijgt van mij de rode kaart!"
    Van der Vaart zegt van: "Maar je hebt nu die gele kaart omhoog gehouden! "
    Zegt de scheidsrechter: "Ja, duh, die rode kaart heb ik net al aan Sneijder gegeven voor dat natrappen."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 6 juli 2010 @ 09:46:28 #135
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83711667
    hehe ik dacht eerst ga je nu dezelfde grap maken als mij maar deze is toch anders
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 6 juli 2010 @ 10:52:36 #136
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83713587
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 09:46 schreef najazeg het volgende:
    hehe ik dacht eerst ga je nu dezelfde grap maken als mij maar deze is toch anders
    Je kunt veel van me zeggen maar niet dat ik origineel ben.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 6 juli 2010 @ 11:10:34 #137
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83714128
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 10:52 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Je kunt veel van me zeggen maar niet dat ik origineel ben.
    bedoel je niet: niet dat ik NIET origineel ben?
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 6 juli 2010 @ 11:15:16 #138
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83714290
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 10:52 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Je kunt veel van me zeggen maar niet dat ik origineel ben.
    Je bent orgineel!!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
    pi_83719946
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 08:11 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    , maar dat is nou juist de kunst van de woord grappen.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 13:50:28 #140
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83720464
    Fritsje is op een dag ziek geworden. Zijn broer komt later die dag zijn kamer binnen met vers fruit.
    "Hee wat lekker!" zegt Frits watertandend. Heb je die speciaal voor mij meegenomen?"
    "Niks!" zegt die broer. "Ik had gewoon trek in fruit en kwam toevallig kijken of ik hier mijn boek had laten liggen."
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 6 juli 2010 @ 13:55:03 #141
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83720669
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 11:10 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    bedoel je niet: niet dat ik NIET origineel ben?
    Wat denk je zelf?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 6 juli 2010 @ 13:55:34 #142
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83720689
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 13:50 schreef najazeg het volgende:
    Fritsje is op een dag ziek geworden. Zijn broer komt later die dag zijn kamer binnen met vers fruit.
    "Hee wat lekker!" zegt Frits watertandend. Heb je die speciaal voor mij meegenomen?"
    "Niks!" zegt die broer. "Ik had gewoon trek in fruit en kwam toevallig kijken of ik hier mijn boek had laten liggen."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83728102
    een vrouw komt bij de tandarts.
    wat is het probleem vraagt de tandarts.
    nou zegt de vrouw ik heb een gaatje in mijn tanden, maar daar voor kom ik niet want ik ben oorbel kwijt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 17:02:19 #144
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_83729554
    Komt er een penisgevormde barbiepop door het hondeluikje, schreeuwt ze:

    "Ik pas er niet door!"

    Zegt de pontificale kat:

    "JA MAAR DA'S MIJN LUIKJE!?"
      dinsdag 6 juli 2010 @ 17:04:43 #145
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_83729664
    Komt een jochie bij de Albert Heyn en vraagt zo aan een kassa-medewerkster. "Heeft u nog beesies"?
    Zegt die kassa-juffrouw "Ziet het er hier uit als een dierenwinkel?"
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      dinsdag 6 juli 2010 @ 17:34:39 #146
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83731299
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Daywalk3r het volgende:
    Komt een jochie bij de Albert Heyn en vraagt zo aan een kassa-medewerkster. "Heeft u nog beesies"?
    Zegt die kassa-juffrouw "Ziet het er hier uit als een dierenwinkel?"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83767161
    komt een jongetje bij een zaadbank, zegt de balie medewerker: jij mag hier niet komen.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      woensdag 7 juli 2010 @ 20:21:42 #148
    309744 Fok-politie-Fok
    ik ben uw beste vrind
    pi_83777734


    Beste medefokkers,

    In samenwerking met KLPD, FOK en Ministerie van Justitie zijn wij na vele meldingen genoodzaakt de orde te handhaven op dit Forum

    In dit topic vielen mij de volgende punten op:
    Het taalgebruik wat beledigend kan zijn jegens Afro-nederlanders

    U zei op 2 Juli 2010, 19:18 namelijk:
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 19:18 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
    Komt een FOK!ker buiten komt 'ie een neger tegen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dit soort gedrag kunnen wij helaas niet accepteren.
    Users die zich in dit topic meerdere keren herhalen met dit soort gedrag zullen punten in vermindering worden gebracht. Met hen zal dan contact worden opgenomen.
    Dit is dus een eerste waarschuwing


    Voor vragen of algemene opmerkingen, wil ik u verwijzen naar het sturen van een pm.

    Hoogachtend,

    Medewerkers van de Fok-Politie
    Fokpolitie staat voor:
    Regel en orde
    Minder internetpesten en cybercriminality
    pi_83777867
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 20:21 schreef Fok-politie-Fok het volgende:
    [ afbeelding ]

    Beste medefokkers,

    In samenwerking met KLPD, FOK en Ministerie van Justitie zijn wij na vele meldingen genoodzaakt de orde te handhaven op dit Forum

    In dit topic vielen mij de volgende punten op:
    Het taalgebruik wat beledigend kan zijn jegens Afro-nederlanders

    U zei op 2 Juli 2010, 19:18 namelijk:
    [..]

    Dit soort gedrag kunnen wij helaas niet accepteren.
    Users die zich in dit topic meerdere keren herhalen met dit soort gedrag zullen punten in vermindering worden gebracht. Met hen zal dan contact worden opgenomen.
    Dit is dus een eerste waarschuwing


    Voor vragen of algemene opmerkingen, wil ik u verwijzen naar het sturen van een pm.

    Hoogachtend,

    Medewerkers van de Fok-Politie
    Dit is toch zeker wel de slechtste grap van het topic
      woensdag 7 juli 2010 @ 20:36:12 #150
    309789 Azeox
    Fokking till death
    pi_83778427
    Waarom kan Henk geen literatuur schrijven?

    Henk is een steen
    pi_83778443
    negers zin kanker
      Eindredactie Games woensdag 7 juli 2010 @ 20:42:37 #152
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_83778687
    Er komt een konijn bij de bakker. Deze hopt zo naar binnen en vraag aan de bakker: Heeft u ook? De bakker is totaal zo van he?Nee, deze verkoop ik niet.

    Twee da worteltjestaart gen later komt dat zelfde mormel weer bij de bakker. Hopt weer naar binnen en vraagt weer aan die koekenbakker: Heeft u ook worteltjestaart? Die bakker zo van: godverdomme, rot op met je worteltjestaart.

    Hij verteld dit verhaal aan zijn bitch, en deze vindt het zielug! Die gaat meteen de keuken in en gaat een worteltjestaart bakken voor het lieve konijntje.

    Je raadt het al, twee dagen later komt weer dat konijn langs en vraagt weer om hetzelfde. Aangezien de bakker nu wel een worteltjestaart heeft, antwoord hij: Jazeker! De taart kost 5 euro!

    Het konijn tovert zo 5 euro uit zijn oor. Legt de taart op de grond en begint er keihard op te stampen. Zijn vrouw en de koekenbakker helemaal uit hun dak gaan natuurlijk en vragen boos: Waarom doe je dat, kutkonijn! Nou gheghe , zegt het konijn. Ik heb hem toch eerlijk gekauft!
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
      woensdag 7 juli 2010 @ 20:44:37 #153
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83778773
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 20:42 schreef donald_dick het volgende:
    Er komt een konijn bij de bakker. Deze hopt zo naar binnen en vraag aan de bakker: Heeft u ook? De bakker is totaal zo van he?Nee, deze verkoop ik niet.

    Twee da worteltjestaart gen later komt dat zelfde mormel weer bij de bakker. Hopt weer naar binnen en vraagt weer aan die koekenbakker: Heeft u ook worteltjestaart? Die bakker zo van: godverdomme, rot op met je worteltjestaart.

    Hij verteld dit verhaal aan zijn bitch, en deze vindt het zielug! Die gaat meteen de keuken in en gaat een worteltjestaart bakken voor het lieve konijntje.

    Je raadt het al, twee dagen later komt weer dat konijn langs en vraagt weer om hetzelfde. Aangezien de bakker nu wel een worteltjestaart heeft, antwoord hij: Jazeker! De taart kost 5 euro!

    Het konijn tovert zo 5 euro uit zijn oor. Legt de taart op de grond en begint er keihard op te stampen. Zijn vrouw en de koekenbakker helemaal uit hun dak gaan natuurlijk en vragen boos: Waarom doe je dat, kutkonijn! Nou gheghe , zegt het konijn. Ik heb hem toch eerlijk gekauft!
    De onderwerpen zijn van een andere grap en het einde heb ik al veel vaker op FOK! voorbij zien komen! Wat jij hebt gedaan is gewoon 2 moppen samenvoegen.
    En toen was die weg.
      woensdag 7 juli 2010 @ 20:46:59 #154
    179992 Mopst3r
    Believe...
    pi_83778852
    wtf is dit
    Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
      Eindredactie Games woensdag 7 juli 2010 @ 20:49:33 #155
    19054 crew  Oscar.
    ElitePauper
    pi_83778952
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    De onderwerpen zijn van een andere grap en het einde heb ik al veel vaker op FOK! voorbij zien komen! Wat jij hebt gedaan is gewoon 2 moppen samenvoegen.
    0% vet, Geen suiker toegevoegd
    Twitter: @BuikschuiverNL
    Xbox Live: Buikschuiver
    Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
      woensdag 7 juli 2010 @ 20:51:25 #156
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83779023
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    De onderwerpen zijn van een andere grap en het einde heb ik al veel vaker op FOK! voorbij zien komen! Wat jij hebt gedaan is gewoon 2 moppen samenvoegen.
    Inderdaad.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 7 juli 2010 @ 20:57:39 #157
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83779266
    Een variant op de steen grappen die hopelijk vernieuwend is:

    Waarom kan Fatima geen moppen tappen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      woensdag 7 juli 2010 @ 21:23:25 #158
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83780287
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef najazeg het volgende:
    Een variant op de steen grappen die hopelijk vernieuwend is:

    Waarom kan Fatima geen moppen tappen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Fatima is een hockeyvrouw. Die hebben geen hersens. Daarom
    En toen was die weg.
      woensdag 7 juli 2010 @ 22:07:29 #159
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83782692
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef najazeg het volgende:
    Een variant op de steen grappen die hopelijk vernieuwend is:

    Waarom kan Fatima geen moppen tappen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Geen grappen over Marokkaanse meisjes.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 7 juli 2010 @ 22:11:52 #160
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_83782968
    Waarom kan henk niet schrijven?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      woensdag 7 juli 2010 @ 22:20:55 #161
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83783609
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
    Waarom kan henk niet schrijven?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Is hij geen steen?
    En toen was die weg.
      woensdag 7 juli 2010 @ 22:23:04 #162
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83783838
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
    Waarom kan henk niet schrijven?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    De onderwerpen zijn van een andere grap en het einde heb ik al veel vaker op FOK! voorbij zien komen! Wat jij hebt gedaan is gewoon 2 moppen samenvoegen.
    Zoiets in elk geval.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      woensdag 7 juli 2010 @ 22:30:57 #163
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_83784479
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 22:07 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Geen grappen over Marokkaanse meisjes.
    Ik vond 'm van hoger niveau dan de rest van de grappen hier.
    hallo dus dit noemen ze nou twitter
      woensdag 7 juli 2010 @ 22:31:11 #164
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_83784492
    Oh wacht, toch niet. Ook al zegt dat vrij weinig.
    hallo dus dit noemen ze nou twitter
      woensdag 7 juli 2010 @ 22:36:57 #165
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83784920
    tuurlijk jongens, tuurlijk.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      woensdag 7 juli 2010 @ 22:45:14 #166
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_83785501
    Bas zit op school en moet boeken uit zijn kluisje halen. Hij kijkt in zijn tas om zijn kluis sleuteltje te zoeken, maar deze blijkt niet in zijn tas te zitten. Een grote brede jongen staat lachend naast hem met de kluis sleutel in zijn hand. Hij zegt: ''Je Lunch geld of je krijgt je sleutel niet''. Bas: ''Ik heb vandaag geen lunch geld, ik ben namelijk een steen.
    pi_83788943
    waarom kan henk geen berg beklimmen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      donderdag 8 juli 2010 @ 07:36:24 #168
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83794247
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef tochweerhenk het volgende:
    Bas zit op school en moet boeken uit zijn kluisje halen. Hij kijkt in zijn tas om zijn kluis sleuteltje te zoeken, maar deze blijkt niet in zijn tas te zitten. Een grote brede jongen staat lachend naast hem met de kluis sleutel in zijn hand. Hij zegt: ''Je Lunch geld of je krijgt je sleutel niet''. Bas: ''Ik heb vandaag geen lunch geld, ik ben namelijk een steen.
    Ik ben beter gewend van je, tochweerhenk.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 8 juli 2010 @ 07:38:04 #169
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83794253
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 23:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
    waarom kan henk geen berg beklimmen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Kunnen we misschien stoppen met dit soort bagger? Zonder enige creativiteit kun je natuurlijk duizenden van dit soort 'grappen' maken. Je zet gewoon steeds een ander zelfstandig naamwoord in de spoilertage, van nietmachine en potlood tot tennisracket en dienblad. Gaat nergens over. Graag iets van creativiteit. Of anders een apart topic voor mensen die die 'grappen' leuk vinden.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 8 juli 2010 @ 08:36:52 #170
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83794829
    Jantje, een rustig jongetje van 8 komt de bibliotheek binnen en vraagt waar de actie boeken staan. De bibliotheekassistent wijst hem heel netjes het rek met kinderboeken en Jantje gaat daar rustig zitten en een boek zitten lezen. Dit herhaalt zich 4 dagen lang en op een gegeven moment zegt de bibliotheekassistent:"Ga je dat boek nou nog kopen of niet?" Zegt Jantje: Ik ben blut
    En toen was die weg.
      donderdag 8 juli 2010 @ 08:41:49 #171
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83794912
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 08:36 schreef Gijs-H het volgende:
    Jantje, een rustig jongetje van 8 komt de bibliotheek binnen en vraagt waar de actie boeken staan. De bibliotheekassistent wijst hem heel netjes het rek met kinderboeken en Jantje gaat daar rustig zitten en een boek zitten lezen. Dit herhaalt zich 4 dagen lang en op een gegeven moment zegt de bibliotheekassistent:"Ga je dat boek nou nog kopen of niet?" Zegt Jantje: Ik ben blut
    bij een bieb LEEN je altijd boeken afaik
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      donderdag 8 juli 2010 @ 08:43:54 #172
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83794940
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 08:36 schreef Gijs-H het volgende:
    Jantje, een rustig jongetje van 8 komt de bibliotheek binnen en vraagt waar de actie boeken staan. De bibliotheekassistent wijst hem heel netjes het rek met kinderboeken en Jantje gaat daar rustig zitten en een boek zitten lezen. Dit herhaalt zich 4 dagen lang en op een gegeven moment zegt de bibliotheekassistent:"Ga je dat boek nou nog kopen of niet?" Zegt Jantje: Ik ben blut
    Ge-wel-dig. Staat wat mij betreft in de toptien van beste slechte zelfbedachte grappen aller tijden.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83795426
    jantje komt bij de slager en om de slager te plagen vraagt hij hem om 10 gevulde koeken.
    komt voor de bakker zegt de slager.
    jantje zo van maar u bent toch slager?
    de slager zo van ja, maar mijn moeder zei altijd dat ik soms een echte koekenbakker ben.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      donderdag 8 juli 2010 @ 09:46:13 #174
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83796372
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 08:43 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ge-wel-dig. Staat wat mij betreft in de toptien van beste slechte zelfbedachte grappen aller tijden.
    hij is idd goed!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      donderdag 8 juli 2010 @ 09:49:52 #175
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83796460
    Op een dag wil Jantje een jurk aan. Zijn ouders maken zich natuurlijk ernstig zorgen en zijn bang dat het een transsexueel wordt. Er ontstaat een woordenwisseling.
    "Maar papa draagt ook elke zondag een jurk!" roept Jantje boos.
    Zegt zijn vader: "Oh, wil je ook priester worden? Had dat dan meteen gezegd!"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      donderdag 8 juli 2010 @ 10:50:21 #176
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83798076
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 08:43 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ge-wel-dig. Staat wat mij betreft in de toptien van beste slechte zelfbedachte grappen aller tijden.
    Yeah! Daar doe ik het voor... Eindelijk erkenning voor mijn werk
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
      donderdag 8 juli 2010 @ 11:00:34 #177
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_83798403
    Nederland heeft het WK eindelijk gewonnen en zit in het vliegtuig terug naar huis. Plotseling Horen alle spelers een knal, en kijken om zich heen wat er gebeurd. Een piloot komt aanlopen en zegt: ''de motor is ontploft, we storten neer''!. Het vliegtuig stort in zee, en Van marwijk en Sneijder kunnen zich nog een paar seconden vasthouden aan een vleugel. Sneijder zegt: ''Waarom gebeurt ons dit?" Van marwijk: ''Ja, voetbal is voetbal, altijd onvoorspelbaar''.
      donderdag 8 juli 2010 @ 13:05:53 #178
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83803283
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Yeah! Daar doe ik het voor... Eindelijk erkenning voor mijn werk
    Ja, één tip: Ik zou de laatste zin (Zegt Jantje ik ben blut) weglaten. Dan is hij sterker. Grappen worden vaak sterker als je de laatste zin van het origineel weglaat.
    quote:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 8 juli 2010 @ 13:51:52 #179
    282544 Kakpizza
    haha ja doei
    pi_83805235
    Niet zelfbedacht, maar wel leuk
    quote:
    gebochelde en een manke man lopen iedere dag dezelfde route, ze gaan langs het kerkhof van het werk naar huis.
    Op een dag zegt de gebochelde man tegen de manke 'Ik ga over het kerkhof, want dat is een kortere weg'.
    De manke man durft niet, dus ja, zo gezegt zo gedaan; de manke neemt de gewone weg en de gebochelde gaat over het kerkhof.
    Wanneer de gebochelde over het kerkhof loopt, gaat er opeens een grafzerk open &verschijnt er een geest die vraagt 'Wat heb jij daar op je rug?'.
    De gebochelde schrikt zich rot en stottert 'eeennnbbbbbbboboboggel mmmemeneer'
    De geest steekt zijn arm uit en haalt de boggel van de rug van de gebochelde man.
    De gebochelde man is heel blij en rent naar huis, waar hij het hele verhaal vertelt aan de manke man.
    De manke zegt vervolgens tegen de ex-gebochelde 'Als we morgen naar huis gaan, ga ik over het kerkhof!'.
    Zo gezegt zo gedaan, de manke man loopt terug over het kerkhof en er gaat een grafzerk open.
    De geest verschijnt en vraagt 'Wat heb je daar op je rug?' en de manke man stottert
    'nnnnnniets mmemeneer'
    Zegt de geest 'Hier, heb je een boggel'.
    Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
    Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
      donderdag 8 juli 2010 @ 14:28:46 #180
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83806815
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 13:51 schreef Kakpizza het volgende:
    Niet zelfbedacht, maar wel leuk
    [..]


    das al een oude mop! Bovendien niet zelfbedacht, dus dan moet je die ook niet hier posten.,
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_83807680
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 09:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
    jantje komt bij de slager en om de slager te plagen vraagt hij hem om 10 gevulde koeken.
    komt voor de bakker zegt de slager.
    jantje zo van maar u bent toch slager?
    de slager zo van ja, maar mijn moeder zei altijd dat ik soms een echte koekenbakker ben.
    is dit wel een slechte zelf bedachte?
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      donderdag 8 juli 2010 @ 16:49:03 #182
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83812552
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 13:05 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Ja, één tip: Ik zou de laatste zin (Zegt Jantje ik ben blut) weglaten. Dan is hij sterker. Grappen worden vaak sterker als je de laatste zin van het origineel weglaat.
    [..]

    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik vond die laatste zin het juist afmaken
    En toen was die weg.
      donderdag 8 juli 2010 @ 17:52:33 #183
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83814922
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 16:49 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Ik vond die laatste zin het juist afmaken
    Nee, geloof me. Zonder die zin is hij sterker. Juist door die op een na laatste zin ontstaat er iets bizars, want er wordt gesuggereerd dat Jantje iets moet kopen terwijl je boeken in een bibliotheek in het algemeen leent. Door die opmerking van Jantje ga je door op dat bizarre maar het voegt er naar mijn idee niks meer aan toe. Het is heel vaak zo dat de laatste zin weghalen de grap sterker maakt. Geldt ook voor mijn grappen, waarvoor ik al meedere keren de suggestie heb gekregen om juist de laatste zin weg te halen, waardoor hij altijd sterker werd.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      donderdag 8 juli 2010 @ 18:37:37 #184
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83816188
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Nee, geloof me. Zonder die zin is hij sterker. Juist door die op een na laatste zin ontstaat er iets bizars, want er wordt gesuggereerd dat Jantje iets moet kopen terwijl je boeken in een bibliotheek in het algemeen leent. Door die opmerking van Jantje ga je door op dat bizarre maar het voegt er naar mijn idee niks meer aan toe. Het is heel vaak zo dat de laatste zin weghalen de grap sterker maakt. Geldt ook voor mijn grappen, waarvoor ik al meedere keren de suggestie heb gekregen om juist de laatste zin weg te halen, waardoor hij altijd sterker werd.
    Commentaar van de heer Altijd goed Ik zal erop letten
    En toen was die weg.
      donderdag 8 juli 2010 @ 20:04:54 #185
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83819127
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 18:37 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Commentaar van de heer Altijd goed Ik zal erop letten
    En hij kan het weten want hij heeft de slechte zelfbedachte grappen uitgevonden
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      donderdag 8 juli 2010 @ 20:19:23 #186
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83819661
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    En hij kan het weten want hij heeft de slechte zelfbedachte grappen uitgevonden
    Het principe ervan!
    En toen was die weg.
      donderdag 8 juli 2010 @ 21:10:10 #187
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83821538
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 18:37 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Commentaar van de heer Altijd goed Ik zal erop letten
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    En hij kan het weten want hij heeft de slechte zelfbedachte grappen uitgevonden
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 20:19 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Het principe ervan!
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 9 juli 2010 @ 08:03:36 #188
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83835964
    Dus een man is naar een bedrijfsfeestje geweest. De volgende dag vertelt hij een vriendin erover. Hij vertelt trost dat hij meer complimenten over zijn kleding kreeg dan zijn collega terwijl die een heel chic maatpak en een stijlvol overhemd en das aanhad.
    Zegt hij zo: "En ik had gewoon een pak en een overhemd aan van C&A en een vrolijke das."
    Zegt die vriendin: "Dan had je zeker die das om van Mickey Duck."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 9 juli 2010 @ 08:50:53 #189
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83836989
    hm... mja kweenie
    heb leukere van je gezien eerlijk gezegd.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 9 juli 2010 @ 12:41:46 #190
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83846102
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 08:50 schreef najazeg het volgende:
    hm... mja kweenie
    heb leukere van je gezien eerlijk gezegd.
    Je zult mij ook niet horen beweren dat het mijn beste slechte zelfbedachte grap ooit is. Maar ik vind de 'clou' ( ) wel aardig.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 9 juli 2010 @ 12:44:40 #191
    272171 chewbacca_maatschappij
    's gewoon goeien handel
    pi_83846198
    Springt een olifant in het water..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
    Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
    Jij bent vele malen irritanter dan AP
      vrijdag 9 juli 2010 @ 13:01:36 #192
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83846774
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 12:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
    Springt een olifant in het water..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En wederom niet zelf bedacht!
    En toen was die weg.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 13:07:41 #193
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83847007
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    En wederom niet zelf bedacht!
    Klopt, maar chewbacca_maatschappij heeft wel de langste username van Fok!. En de op een na leukste.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83847681
    jantje komt zo bij de nasa aan en vraagt aan de balie medewerker.
    kan 1 van jullie astronauten misschien een stuk ruimte op halen.
    want de ruimte op mijn harde schijf is bijna op.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 14:11:10 #195
    309521 FysicaenChemie
    zo is dat maar net!
    pi_83849856
    Ook in Spanje is een voorspellende octopus gevonden; die zit op het hoofd van Puyol.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 14:18:48 #196
    309521 FysicaenChemie
    zo is dat maar net!
    pi_83850154
    Er staat een weggeefwinkel in brand; weggeefwinkel
      vrijdag 9 juli 2010 @ 14:20:18 #197
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83850209
    Valt er een bom op het theater.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 14:21:57 #198
    309521 FysicaenChemie
    zo is dat maar net!
    pi_83850265
    Zoekt en gij zult?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 14:29:40 #199
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83850591
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 14:21 schreef FysicaenChemie het volgende:
    Zoekt en gij zult?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Dit is geen goede
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 15:29:03 #200
    246140 Klipnap
    Petrowh <3
    pi_83852692
    bij die van Piet is een steen moest ik zo hard lachen; ik trok het gordijn ruw open; de soort van dromenvanger stortte naar beneden en de spiegeltjes waren kapot

    dat heb ik bij weinig andere moppen gehad, alleen bij dat toneelstuk
      vrijdag 9 juli 2010 @ 15:30:06 #201
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83852727
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 15:29 schreef Klipnap het volgende:
    bij die van Piet is een steen moest ik zo hard lachen; ik trok het gordijn ruw open; de soort van dromenvanger stortte naar beneden en de spiegeltjes waren kapot

    dat heb ik bij weinig andere moppen gehad, alleen bij dat toneelstuk
    Vond je mijne goed?
    En toen was die weg.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 15:31:44 #202
    272171 chewbacca_maatschappij
    's gewoon goeien handel
    pi_83852775
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 13:07 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Klopt, maar chewbacca_maatschappij heeft wel de langste username van Fok!. En de op een na leukste.
    Ha
    Wat is de leukste dan?
    boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
    Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
    Jij bent vele malen irritanter dan AP
      vrijdag 9 juli 2010 @ 15:44:52 #203
    240358 Ad_rem
    bij de zaak
    pi_83853238
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 20:36 schreef Azeox het volgende:
    Waarom kan Henk geen literatuur schrijven?

    Henk is een steen


    People demand freedom of speech as a compensation
    for the freedom of thought which they seldom use.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 15:48:51 #204
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83853378
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 15:44 schreef Ad_rem het volgende:

    [..]




    Daar is helemaal niks " " aan!
    En toen was die weg.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 15:49:26 #205
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_83853392
    Waarom kan een steen niet schrijven?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 15:56:34 #206
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83853688
    het is een lul van een gozer en het gaapt
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 9 juli 2010 @ 15:57:41 #207
    309378 HeavensAxe
    vochtige gnoe
    pi_83853743
    het is groen en het is gay
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    sup
      vrijdag 9 juli 2010 @ 15:58:59 #208
    309521 FysicaenChemie
    zo is dat maar net!
    pi_83853785
    De paus hebben ze zojuist gevonden met schuim op z'n gezicht en een mes in z'n hand.....
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 16:00:22 #209
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_83853833
    Mike is erg laag begaafd, en daardoor maakt hij vaak mopjes. Zijn zus maaike word hier alleen een beetje flauw van, om een mop 200 keer te horen. Mike vertelt weer eens zijn komt een konijn bij de bakker mop, en maaike zegt geïrriteerd:: ''Ik wordt een beetje flauw van je moppen die ik 200 keer moet horen''!
    pi_83854536
    een paar van mijn moppen zijn ook nog niet beoordeeld.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 16:27:09 #211
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83854961
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 16:00 schreef tochweerhenk het volgende:
    Mike is erg laag begaafd, en daardoor maakt hij vaak mopjes. Zijn zus maaike word hier alleen een beetje flauw van, om een mop 200 keer te horen. Mike vertelt weer eens zijn komt een konijn bij de bakker mop, en maaike zegt geïrriteerd:: ''Ik wordt een beetje flauw van je moppen die ik 200 keer moet horen''!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 9 juli 2010 @ 18:30:21 #212
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83859136
    Ans neemt een ijsje. Maar het is zo warm, dat het ijsje snel smelt en ze er maar weinig van heeft kunnen genieten.
    Boos loopt ze naar de ijsverkoper en vraagt: Heeft u niet gewoon hittebestendige ijsjes?
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 9 juli 2010 @ 20:20:45 #213
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_83862166
    Karel heeft een nieuwe baan als autoverkoper. Het salaris is niet geweldig maar je krijgt er een flinke bonus voor elke verkochte auto. Na de eerste maand heeft Karel echter nog geen auto verkocht maar de baas geeft hem nog een maand omdat hij net nieuw is.
    Na de tweede maand heeft hij nog steeds niks verkocht. De baas vraagt dan ook aan hem waarom het niet lukt. Karel zegt: "Nou, dit is wel even wat anders dan stroopwafels verkopen"
    Sometimes you see knopjes
      vrijdag 9 juli 2010 @ 21:17:05 #214
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83864342
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 20:20 schreef banapples het volgende:
    Karel heeft een nieuwe baan als autoverkoper. Het salaris is niet geweldig maar je krijgt er een flinke bonus voor elke verkochte auto. Na de eerste maand heeft Karel echter nog geen auto verkocht maar de baas geeft hem nog een maand omdat hij net nieuw is.
    Na de tweede maand heeft hij nog steeds niks verkocht. De baas vraagt dan ook aan hem waarom het niet lukt. Karel zegt: "Nou, dit is wel even wat anders dan stroopwafels verkopen"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      vrijdag 9 juli 2010 @ 22:16:45 #215
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83866883
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 15:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:

    [..]

    Ha
    Wat is de leukste dan?
    kwiwi natuurlijk.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 9 juli 2010 @ 22:17:32 #216
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83866932
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef HeavensAxe het volgende:
    het is groen en het is gay
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Je weet wat zelfbedacht betekent?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      vrijdag 9 juli 2010 @ 22:51:03 #217
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_83868419
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 16:00 schreef tochweerhenk het volgende:
    Mike is erg laag begaafd, en daardoor maakt hij vaak mopjes. Zijn zus maaike word hier alleen een beetje flauw van, om een mop 200 keer te horen. Mike vertelt weer eens zijn komt een konijn bij de bakker mop, en maaike zegt geïrriteerd:: ''Ik wordt een beetje flauw van je moppen die ik 200 keer moet horen''!
    kerel, dit is drama.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 10 juli 2010 @ 08:50:30 #218
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83875274
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Kerel, dit is drama.
    En toen was die weg.
      zaterdag 10 juli 2010 @ 09:28:22 #219
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83875561
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    kerel, dit is drama.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 10 juli 2010 @ 09:33:52 #220
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83875608
    Dus een man haalt zijn vrouw ertoe over om mee te gaan naar een mentalist. De vrouw kampt met wat overgezicht want ze weegt 150 kilo. De vrouw was er in eerste instantie op tegen want ze denkt dat het onzin is. maar besluit haar man een plezier te doen, omdat die denkt dat de mentalist haar misschien kan helpen.
    Dus ze komen binnen en gaan zitten en dan zegt die mentalist van: "Het is prachtig zomerweer maar u ziet een beetje bleek. U durft niet naar het strand te gaan om te zonnen omdat u bang bent dat mensen anders de kustwacht bellen omdat ze denken dat er een potvis is aangespoeld. U wilt graag afvallen."
    Vervolgens zegt de mentalist met een soort Paul Haenen-achtig stemmetje: "Maar ja, denkt u dan, de kinderen hè, daar heb ik het te druk mee om naar de sportschool te gaan maar volgende week ga ik echt beginnen."
    Dus die vrouw kijkt haar man een beetje overrompeld aan en zegt: "Dit is gewoon eng joh."

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 10-07-2010 17:56:35 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 10 juli 2010 @ 12:33:50 #221
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_83879156
    Een forum-user wil zo een grap maken van 1 zin maar zo'n andere forum-user wijst steeds iedereen erop dat de grap leuker wordt als je de laatste zin weg laat.
    Dus die forum-user maakt een grap zonder die laatste zin en heeft ineens geen grap meer.
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      zaterdag 10 juli 2010 @ 13:21:51 #222
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83880477
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 12:33 schreef Daywalk3r het volgende:
    Een forum-user wil zo een grap maken van 1 zin maar zo'n andere forum-user wijst steeds iedereen erop dat de grap leuker wordt als je de laatste zin weg laat.
    Dus die forum-user maakt een grap zonder die laatste zin en heeft ineens geen grap meer.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 10 juli 2010 @ 17:50:03 #223
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83887726
    Twee vrouwen van een jaar of veertig die allebei bij Organon in Oss werken lopen vanuit hun werk naar een koffiezaakje in de buurt.
    Zegt de serveerster van: "Wat mag het zijn?"
    Zegt een van die vrouwen: "Doe mij maar een warme chocomel."
    Zegt die andere vrouw: "Oh, dat vind ik ook wel lekker ja."
    Zegt die serveerster: "Wilt u er een beetje ontslagroom op?"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 10 juli 2010 @ 20:43:17 #224
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83893145
    Zegt een jongen tegen een meisje op zijn werk waar hij een grondige hekel aan heeft: "Ik heb je naam op mijn arm laten tatoeren."
    Zegt dat meisje van "Oh, wat romantisch, laat eens zien."
    Dus hij laat zijn tatoeage zien en zij zegt dus zo van: "Mooi hoor, maar waarom staat er een groot kruis doorheen?"
    Zegt hij: "Het is een hatoeage."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zaterdag 10 juli 2010 @ 20:49:19 #225
    282544 Kakpizza
    haha ja doei
    pi_83893350
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
    Zegt een jongen tegen een meisje op zijn werk waar hij een grondige hekel aan heeft: "Ik heb je naam op mijn arm laten tatoeren."
    Zegt dat meisje van "Oh, wat romantisch, laat eens zien."
    Dus hij laat zijn tatoeage zien en zij zegt dus zo van: "Mooi hoor, maar waarom staat er een groot kruis doorheen?"
    Zegt hij: "Het is een hatoeage."
    Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
    Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
      zaterdag 10 juli 2010 @ 21:12:27 #226
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83894207
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 20:49 schreef Kakpizza het volgende:

    [..]


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 11 juli 2010 @ 09:12:59 #227
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83907343
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 09:33 schreef Federer-fan het volgende:
    Dus een man haalt zijn vrouw ertoe over om mee te gaan naar een mentalist. De vrouw kampt met wat overgezicht want ze weegt 150 kilo. De vrouw was er in eerste instantie op tegen want ze denkt dat het onzin is. maar besluit haar man een plezier te doen, omdat die denkt dat de mentalist haar misschien kan helpen.
    Dus ze komen binnen en gaan zitten en dan zegt die mentalist van: "Het is prachtig zomerweer maar u ziet een beetje bleek. U durft niet naar het strand te gaan om te zonnen omdat u bang bent dat mensen anders de kustwacht bellen omdat ze denken dat er een potvis is aangespoeld. U wilt graag afvallen."
    Vervolgens zegt de mentalist met een soort Paul Haenen-achtig stemmetje: "Maar ja, denkt u dan, de kinderen hè, daar heb ik het te druk mee om naar de sportschool te gaan maar volgende week ga ik echt beginnen."
    Dus die vrouw kijkt haar man een beetje overrompeld aan en zegt: "Dit is gewoon eng joh."
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 11 juli 2010 @ 09:45:57 #228
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83907631
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 09:12 schreef najazeg het volgende:

    [..]


    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      zondag 11 juli 2010 @ 10:16:41 #229
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83908149
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 09:45 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]


    die zou ik in je volgende OP neerzetten! Geniale mop!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      zondag 11 juli 2010 @ 12:05:48 #230
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83911054
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 10:16 schreef najazeg het volgende:

    [..]

    die zou ik in je volgende OP neerzetten! Geniale mop!
    Zal ik doen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_83945506
    twee vrouwen die net bij organon in oss zijn komen werken vragen in het pand de weg aan iemand en die gene zegt zo:
    Nou dan stuur ik u eerst hier de laan uit en dan moet u de 3e deur links hebben.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      maandag 12 juli 2010 @ 11:41:22 #232
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83949857
    Dus een vrouw loopt de kamer binnen van een mannelijke collega en vraagt: "Ik moet even naar buiten maar het regent. Heb jij misschien een paraplu die ik kan lenen?"
    Dus die man zegt "Ja hoor, 'tuurlijk" en hij pakt uit z'n bureaula zo'n parapluutje die weleens op ijsjes zitten.
    Zegt die vrouw geïrriteerd: "Haha, leuk hoor."
    Zegt die man, ook een beetje geïrriteerd: "Nou, zo hard regent het niet hoor."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 12 juli 2010 @ 12:11:36 #233
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83951121
    Komt een meneer bij de dierenarts en zegt tegen de arts: Mijn hond is een beetje ziek, hij heeft buikpijn en is misselijk. Zegt de dierenarts: "Hoe weet U dat uw hond buikpijn heeft? Dat kan hij toch niet vertellen?". Zegt de man: Inderdaad, dat kan hij niet.
    En toen was die weg.
      maandag 12 juli 2010 @ 12:16:51 #234
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_83951336
    Een octopus in een Duits park, weet alle wedstrijden van het WK goed te voorspellen. een nieuwsgierige verslaggever, vraagt aan een van de verzorgers: ''hoe weet dat beest wie er gaat winnen, hij kan toch geen gave hebben?'' Die verzorger: ''geluk''.
      maandag 12 juli 2010 @ 13:11:43 #235
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83953459
    Nederland verliest van spanje in de finale. Iedereen teleurgesteld, iedereen ontsteld. Behalve Fred.
    Fred viert feest. Menigeen kijkt hem geirriteerd aan en vragen "Waarom vier je feest, landverrader? Nederland heeft verloren, verdorie!"
    Zegt Fred: Nou, we zijn nu tenminste weer van die verschrikkelijke vuvuzela's verlost!"
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      maandag 12 juli 2010 @ 13:15:59 #236
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83953612
    Op een dag gaat een vrouw bij haar buurman langs, die haar had uitgenodigd voor een kop koffie.
    "Hoi buurman, alles goed? Staat de koffie klaar?"
    "Nou nee" zegt de buurman, "ik heb helaas geen koffiezetapparaat."
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_83954727
    Komt een man bij Leenbakker en vraagt "mag ik een brood lenen?"
      maandag 12 juli 2010 @ 13:47:42 #238
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83955191
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 13:38 schreef Ekfar het volgende:
    Komt een man bij Leenbakker en vraagt "mag ik een brood lenen?"
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 12 juli 2010 @ 14:38:53 #239
    307503 VaalNL
    De enige
    pi_83957644
    Komt een man een kroeg binnen. Hij is alcoholist en maakt z'n gezin kapot.
      maandag 12 juli 2010 @ 15:16:01 #240
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83959335
    maak ik een leuke grap, wordt ie weer eens overschaduwd door andere grappen
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_83973884
    De paus was met spoed opgenomen in 't ziekenhuis want hij had een wit knobbeltje op zijn penis. Gelukkig viel het allemaal wel mee, het bleek een melktandje te zijn.
      maandag 12 juli 2010 @ 21:05:36 #242
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_83974062
    '' Mama '', roept Kees naar de andere kant van de kamer. Kees zijn moeder antwoordt: '' Ja? ''
    Kees: '' Mag ik op paardrijden? ''
    Kees zijn moeder vindt het maar een rare vraag, ze denkt even na en vraagt aan Kees: '' Waarom wil je op paardrijden, Kees? Je vindt voetbal toch zo leuk? ''
    Kees: '' Ik zit op tennis, Ma. ''
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 12 juli 2010 @ 21:16:01 #243
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83974634
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Runselpink het volgende:
    '' Mama '', roept Kees naar de andere kant van de kamer. Kees zijn moeder antwoordt: '' Ja? ''
    Kees: '' Mag ik op paardrijden? ''
    Kees zijn moeder vindt het maar een rare vraag, ze denkt even na en vraagt aan Kees: '' Waarom wil je op paardrijden, Kees? Je vindt voetbal toch zo leuk? ''
    Kees: '' Ik zit op tennis, Ma. ''
    Klasse, Runselpink.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      maandag 12 juli 2010 @ 21:25:31 #244
    299486 BaasD
    GREED is GOOD!
    pi_83975138
    Waren jullie daarbij?
    al mijn volgelingen: "waarbij"?
    AARBEID
    'wat niet rekt, dat scheurt'
    pi_83979324
    een vrouw van een jaar of 65 komt bij de Emté, en vraagt of ze de thee klaar hebben staan.
    waarom dat dan vraagt een medewerker.
    Zegt de vrouw ik kum hier altied em té drinken.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      maandag 12 juli 2010 @ 23:01:11 #246
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_83979844
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
    een vrouw van een jaar of 65 komt bij de Emté, en vraagt of ze de thee klaar hebben staan.
    waarom dat dan vraagt een medewerker.
    Zegt de vrouw ik kum hier altied em té drinken.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_83982115
    De SS kreeg de treinen wel teminste vol.
    pi_83987720
    Jantje komt bij de gamma en vraagt aan de cassiere: heeft u ook een doosje gamma stralen.

    Jantje komt bij de Karwei. ik wil deze winkel kopen dus hier heeft u een heitje.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 08:58:33 #249
    299486 BaasD
    GREED is GOOD!
    pi_83987771
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef Zipportal het volgende:
    De SS kreeg de treinen wel teminste vol.
    Zeer zeker
    'wat niet rekt, dat scheurt'
      dinsdag 13 juli 2010 @ 10:11:14 #250
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83989084
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef BaasD het volgende:

    [..]

    Zeer zeker
    Dat vind je grappig?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 10:13:24 #251
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83989138
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
    Jantje komt bij de gamma en vraagt aan de cassiere: heeft u ook een doosje gamma stralen.

    Jantje komt bij de Karwei. ik wil deze winkel kopen dus hier heeft u een heitje.
    Ik weet niet of je mijn mening wilt, maar voor een slechte grap is dit veel te letterlijk. Je zoekt een woord op en dan zoek je naar een andere betekenis van het woord; daar koppel je het dan aan.

    Ik bedoel, je kunt honderden van die grappen maken, over een Mars en naar mars gaan, over een Milky Way en de melkweg. Ik gebruik ze af en toe ook, maar dan als slechte zelfbedachte tussengrap.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 10:15:00 #252
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83989186
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 10:11 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Dat vind je grappig?
    Wat ik niet grappig vind, is dat onze geniale slechte zelfbedachte grappen worden overschaduwd door goedkope simpele baggergrappen

    Had je die van de buurvrouw en de koffie gelezen?
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_83989898
    Er komt een man bij de dokter.
    Dokter: "Zo meneer, ik heb wel eerst een kopie van uw zorgverzekeringspas nodig."
    Man: "Ai, die heb ik niet bij me, werkt een kopie van mijn paspoort ook?"
    De dokter zegt dat dat wel werkt, en terwijl hij een kopie staat te maken zegt hij: "Meneer, ik heb slecht nieuws. U heeft nog maar een half jaar."

    De man rent compleet in paniek de kamer uit. Uren later komt hij terug.
    Man: "Sorry dat ik ineens vertrok. Dit is nieuws wat niemand wilt horen. Ik heb gelijk ontslag genomen bij mijn baan, en ga morgen op wereldreis. Als ik het loodje leg wil ik toch wel in een tropisch land zitten. Maar vertel mij eens. Wat heb ik precies?"

    "Oh u heeft waarschijnlijk een lichte allergie."

    "Maar dat half jaar dan?" vraagt de man.

    "Nee dat gaat over de geldigheid van uw paspoort."

    Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 10:53:40 #254
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_83990226
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Trommeldaris het volgende:
    Er komt een man bij de dokter.
    Dokter: "Zo meneer, ik heb wel eerst een kopie van uw zorgverzekeringspas nodig."
    Man: "Ai, die heb ik niet bij me, werkt een kopie van mijn paspoort ook?"
    De dokter zegt dat dat wel werkt, en terwijl hij een kopie staat te maken zegt hij: "Meneer, ik heb slecht nieuws. U heeft nog maar een half jaar."

    De man rent compleet in paniek de kamer uit. Uren later komt hij terug.
    Man: "Sorry dat ik ineens vertrok. Dit is nieuws wat niemand wilt horen. Ik heb gelijk ontslag genomen bij mijn baan, en ga morgen op wereldreis. Als ik het loodje leg wil ik toch wel in een tropisch land zitten. Maar vertel mij eens. Wat heb ik precies?"

    "Oh u heeft waarschijnlijk een lichte allergie."

    "Maar dat half jaar dan?" vraagt de man.

    "Nee dat gaat over de geldigheid van uw paspoort."


    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 13 juli 2010 @ 11:30:30 #255
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_83991422
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 12:11 schreef Gijs-H het volgende:
    Komt een meneer bij de dierenarts en zegt tegen de arts: Mijn hond is een beetje ziek, hij heeft buikpijn en is misselijk. Zegt de dierenarts: "Hoe weet U dat uw hond buikpijn heeft? Dat kan hij toch niet vertellen?". Zegt de man: Inderdaad, dat kan hij niet.
    FF, wat vond je van deze?
    En toen was die weg.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 11:57:47 #256
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_83992332
    Peter zit in een café een biertje te drinken, en plotseling komt er een oude stinkende man, die naar drugs en bier ruikt, naast hem zitten. Peter vraagt aan de stinkende man: ''wat is er met u aan de hand?'' de man naast hem zegt: ''Ach, ik ben al jong aan de drugs geraakt, en heb mijn hele leven ermee kapot gemaakt, wat maakt het nu nog uit'? Peter: ''dus u wilt eigenlijk dood?'' De man: ''Nee, helemaal niet. hoezo?''
    pi_83994705
    Jantje komt bij de gamma en vraagt aan de cassiere: heeft u ook een doosje gamma stralen.

    Jantje komt bij de Karwei. ik wil deze winkel kopen dus hier heeft u een heitje.

    jantje komt bij de kwantum en loopt naar de cassiere.
    die cassiere zo van jij komt zeker voor wat kwantum mechanica.
    jantje zo van hoe weet u dat dan?
    cassiere: de gamma en de karwei hadden me al voor je gewaarschuwd.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_83994764
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
    Jantje komt bij de gamma en vraagt aan de cassiere: heeft u ook een doosje gamma stralen.

    Jantje komt bij de Karwei. ik wil deze winkel kopen dus hier heeft u een heitje.

    jantje komt bij de kwantum en loopt naar de cassiere.
    die cassiere zo van jij komt zeker voor wat kwantum mechanica.
    jantje zo van hoe weet u dat dan?
    cassiere: de gamma en de karwei hadden me al voor je gewaarschuwd.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 14:55:31 #259
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_83999597
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Trommeldaris het volgende:
    Er komt een man bij de dokter.
    Dokter: "Zo meneer, ik heb wel eerst een kopie van uw zorgverzekeringspas nodig."
    Man: "Ai, die heb ik niet bij me, werkt een kopie van mijn paspoort ook?"
    De dokter zegt dat dat wel werkt, en terwijl hij een kopie staat te maken zegt hij: "Meneer, ik heb slecht nieuws. U heeft nog maar een half jaar."

    De man rent compleet in paniek de kamer uit. Uren later komt hij terug.
    Man: "Sorry dat ik ineens vertrok. Dit is nieuws wat niemand wilt horen. Ik heb gelijk ontslag genomen bij mijn baan, en ga morgen op wereldreis. Als ik het loodje leg wil ik toch wel in een tropisch land zitten. Maar vertel mij eens. Wat heb ik precies?"

    "Oh u heeft waarschijnlijk een lichte allergie."

    "Maar dat half jaar dan?" vraagt de man.

    "Nee dat gaat over de geldigheid van uw paspoort."


    We-reldklasse dit.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_84000126
    Dank je Ik wilde al langer een bijdrage leveren aan deze serie. En vanochtend in de trein (half moe) schoot deze door mij heen
    Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 15:20:57 #261
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_84000889
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 14:55 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    We-reldklasse dit.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      dinsdag 13 juli 2010 @ 17:40:34 #262
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_84008166
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 14:55 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    We-reldklasse dit.
    Het spijt me, ik wil de lol niet bederven, en ik weet niet of Trommeldaris het ook wist, maar hij bestaat al
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 17:49:11 #263
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_84008512
    http://www.youtube.com/watch#!v=1Hba2J2qbr8&feature=related

    1:02 tot 1:07 ofzo... Die clue zit in best veel grappen... Dit is het eerste wat ik vond dat erop leek, er is veel meer van.
    En toen was die weg.
    pi_84008639
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 17:40 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Het spijt me, ik wil de lol niet bederven, en ik weet niet of Trommeldaris het ook wist, maar hij bestaat al
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Mijn grap


    Aan de andere kant is ie natuurlijk ook wel makkelijk
    Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 17:58:13 #265
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_84008863
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 17:52 schreef Trommeldaris het volgende:

    [..]

    Mijn grap


    Aan de andere kant is ie natuurlijk ook wel makkelijk
    Maar.... je hebt een coole naam
    En toen was die weg.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 18:09:27 #266
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_84009275
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 17:40 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Het spijt me, ik wil de lol niet bederven, en ik weet niet of Trommeldaris het ook wist, maar hij bestaat al
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    dat zeg je van elke grap die federer-fan een goeie vind die door iemand anders is gepost.

    -edit- oh, youtube bewijs
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    pi_84011443
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 17:49 schreef Gijs-H het volgende:
    http://www.youtube.com/watch#!v=1Hba2J2qbr8&feature=related

    1:02 tot 1:07 ofzo... Die clue zit in best veel grappen... Dit is het eerste wat ik vond dat erop leek, er is veel meer van.
    Ah, ik kijk ook geen Family Guy
    Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
    pi_84011560
    Je moeder: Hmm, typisch.
    Ik: Wigwams.

    Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
      dinsdag 13 juli 2010 @ 19:31:06 #269
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84012421
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 11:30 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    FF, wat vond je van deze?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 19:32:08 #270
    299486 BaasD
    GREED is GOOD!
    pi_84012463
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 19:31 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    'wat niet rekt, dat scheurt'
      dinsdag 13 juli 2010 @ 19:32:13 #271
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84012470
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 13:01 schreef sjoemie1985 het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 19:32:35 #272
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84012482
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 19:32 schreef BaasD het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 19:33:04 #273
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84012498
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 17:40 schreef Gijs-H het volgende:

    [..]

    Het spijt me, ik wil de lol niet bederven, en ik weet niet of Trommeldaris het ook wist, maar hij bestaat al
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Jammer.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 19:35:15 #274
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84012579
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 17:49 schreef Gijs-H het volgende:
    http://www.youtube.com/watch#!v=1Hba2J2qbr8&feature=related

    1:02 tot 1:07 ofzo... Die clue zit in best veel grappen... Dit is het eerste wat ik vond dat erop leek, er is veel meer van.
    Schitterend filmje zeg: "I don't know quite how to say this" en dan die naam van Kim Basinger. Wat een grappen zeg.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 19:45:52 #275
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84013031
    Iemand nog grappen die hij of zij in dit deel wil hebben? Dit deel is bijna vol.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_84013617
    Komt een neger bij de kassa
      dinsdag 13 juli 2010 @ 20:03:27 #277
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_84013823
    Belt een man naar zijn autoverzekeraar en zegt het volgende.
    "Hoi, ik wil een melding maken van blikschade"
    Zegt die autoverzekeraarpersoon
    "Dan moet je de oogarts bellen"
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      dinsdag 13 juli 2010 @ 20:03:58 #278
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84013840
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
    Komt een neger bij de kassa
    Psst, je post is volgens mij nog niet af.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 20:05:32 #279
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_84013916
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Psst, je post is volgens mij nog niet af.
    geef me eens een onderwerp, kan ik daar een grap over maken
    Verkeerde qoute trouwens, was die ene van:
    quote:
    Iemand nog grappen die hij of zij in dit deel wil hebben? Dit deel is bijna vol.
    pi_84013995
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Psst, je post is volgens mij nog niet af.
    jawel dat was de grap juist negers komen heul niet naar de kassa
      dinsdag 13 juli 2010 @ 20:08:27 #281
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_84014050
    Komt een neger bij de kassa, Maakt er iemand een grap over.

    Af.
    pi_84014099
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
    Jantje komt bij de gamma en vraagt aan de cassiere: heeft u ook een doosje gamma stralen.

    Jantje komt bij de Karwei. ik wil deze winkel kopen dus hier heeft u een heitje.

    jantje komt bij de kwantum en loopt naar de cassiere.
    die cassiere zo van jij komt zeker voor wat kwantum mechanica.
    jantje zo van hoe weet u dat dan?
    cassiere: de gamma en de karwei hadden me al voor je gewaarschuwd.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    wat vond je dan van deze grap?
    ik heb een paar grappen van mijzelf bij elkaar gevoegd tot 1 grap is dat iets wat je zoekt of wat tot een slechte zelf bedachte grap hoort?
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_84014185
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Psst, je post is volgens mij nog niet af.
    Psst, hij bedoeld dat die niet werken, dus geen geld hebben, dus ook niet langs de kassa moeten

    Ik ken nog een mop:
    Een Belg, Nederlander en Spanjaard lopen een café binnen
    De rest van de mop ben ik vergeten, maar je moeder is een hoer.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 20:16:47 #284
    298746 Dalando
    18, niet meer gefrustreerd
    pi_84014442
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 20:11 schreef ShiroYasha het volgende:

    [..]

    Psst, hij bedoeld dat die niet werken, dus geen geld hebben, dus ook niet langs de kassa moeten

    Ik ken nog een mop:
    Een Belg, Nederlander en Spanjaard lopen een café binnen
    De rest van de mop ben ik vergeten, maar je moeder is een hoer.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    Een andere:

    Staat een vrouw bij de kast.
    Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
    994a040db3f025e25771e045468fc121
      dinsdag 13 juli 2010 @ 20:17:12 #285
    297663 tochweerhenk
    Getrouwd met Ingrid.
    pi_84014457
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef Dalando het volgende:

    [..]



    Een andere:

    Staat een vrouw bij de kast.
    Komt ze eruit.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 20:25:25 #286
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84014844
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 20:09 schreef sjoemie1985 het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    wat vond je dan van deze grap?
    ik heb een paar grappen van mijzelf bij elkaar gevoegd tot 1 grap is dat iets wat je zoekt of wat tot een slechte zelf bedachte grap hoort?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 21:09:34 #287
    37202 3rdRock
    Don't keep it all inside
    pi_84016963
    Hoe maakt een Eskimo duidelijk dat ie homo is?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    And if you think that I've been loosing my way
    That's because I'm slightly blinded
    And if you think that I don't make too much sense
    That's because I'm broken minded
      dinsdag 13 juli 2010 @ 21:12:27 #288
    282544 Kakpizza
    haha ja doei
    pi_84017094
    Zegt de ene stier tegen de ander: 'Ey, check die koe daar, spang man '. Zegt de andere stier: 'Huh, maar wij kunnen toch heul niet praten?'
    Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
    Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 21:29:09 #289
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84017945
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef Kakpizza het volgende:
    Zegt de ene stier tegen de ander: 'Ey, check die koe daar, spang man '. Zegt de andere stier: 'Huh, maar wij kunnen toch heul niet praten?'
    Dat is een redelijk geherkauwde variatie op een uitgekauwd thema.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 21:49:25 #290
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84019196
    Hebben jullie nog wensen voor de komende OP? Ik kan er eventueel een nieuwe rubriek aan toevoegen.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 21:54:20 #291
    288676 Gijs-H
    LaterSpater
    pi_84019521
    MIJN MOP IN DE OP!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En toen was die weg.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 21:56:49 #292
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84019662
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef Gijs-H het volgende:
    MIJN MOP IN DE OP!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ja, die komt erinderdaad in.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 21:57:40 #293
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84019713
    Zullen we dit deel even volmaken?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 22:01:23 #294
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84019937
    Deel 19 staat klaar.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_84020007
    la
    pi_84020017
    po?
      dinsdag 13 juli 2010 @ 22:04:05 #297
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_84020092
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Daywalk3r het volgende:
    Belt een man naar zijn autoverzekeraar en zegt het volgende.
    "Hoi, ik wil een melding maken van blikschade"
    Zegt die autoverzekeraarpersoon
    "Dan moet je de oogarts bellen"
    Deze dan?
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
      dinsdag 13 juli 2010 @ 22:04:19 #298
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84020109
    Een man ligt in het ziekenhuis en heeft een zware operatie gehad. Dus een collega belt hem op en vraagt wat hij wil hebben. De man zegt dat hij graag en fruitmand wil hebben. Dus zo gezegd zo gedaan en die collega komt met wat andere collega's aan en overhandigt de man de fruitmand. Het is een mooie, handgemaakte fruitmand, waar alleen geen fruit in zit.
    Zegt die man: "Oh, maar ik hoopte juist dat er wat lekker fruit in zat."
    Zegt die collega met ingehouden irritatie: "Het is niet gauw goed bij jou hè."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 22:06:03 #299
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84020198
    Ik maak het wel vol. Graag niet meer posten.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 22:06:37 #300
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84020235
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef Daywalk3r het volgende:

    [..]

    Deze dan?
    Nee, te letterlijk.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 22:06:51 #301
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84020243
    Hier verder: slechte zelfbedachte grappen, deel 19

    [ Bericht 50% gewijzigd door Federer-fan op 13-07-2010 23:32:32 ]
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')