quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:31 schreef timmmmm het volgende:[..]
Alleen omdat een mening afwijkt van de jouwe betekent dat niet dat hij hier niet geventileerd mag worden. Hetzelfde geldt voor meningen die minder welbespraakt geformuleerd worden.
Dat hij een andere mening heeft interesseert me werkelijk geen reet, anders zou ik ook niet met graagte discussieren met users als du_ke/ethiraseth/KoosVogels usw. Even wat citaatjes.
quote:
discriminatie naar geloof, ras en afkomst is inherent aan het gedachtengoed van Wilders, en van jou, en niet van de VVD
Bovendien: De SGP discrimineert vrouwen, maar dat soort discriminatie vindt je blijkbaar okee.
Nee hoor, je bent een fascist die doet ontkent dat ze een PVVer is door te doen alsof ze een VVDer is.
Zie daar de kortzichtige, die denkt dat wetten voor anderen gelden, en niet voor hem. Als je dit afschaft, geef je een vrijbrief aan iedereen die Joden en homos tot minderwaardig wilt verklaren, evenals blonde meisjes wil beschrijven als neukvee (Het is overigens wel te begrijpen dat jouw zusters of andere vrouwelijke familie liever met een interessante allochtoon willen zijn, dan met een saaie uit de klei getrokken boerenlul met melkboerenhondenhaar, maar dat is geheel jouw probleem)
En natuurlijk vind je dat wel best, want van joden en homos moeten doorsnee VVDers ook niks hebben, maar wat als je over een paar jaar de minderheid bent? Nu maakt het je niets uit wat mensen van de witten vinden, want je bent de meerderheid, maar over een paar jaar is dat niet meer zo, wat dan? En als je denkt dat het niet kan, ga eens naar Washington.
Hij beschuldigt me continu volkomen ongefundeerd van het zijn van fascist/racist en weet ik veel wat, gelardeerd met de ene na de andere onbeschoftheid, en dat zonder enige vorm van scherts (dan zou ik er nog om kunnen lachen). Ik denk niet dat Fok! blij moet zijn met zulke bijdragen. Hierbij gevoegd de bespottelijke naam (Killders), alsmede een onderschrift waar de AIVD vast niet blij van wordt (Aanslag=Zelfverdediging), kan de conclusie wel getrokken worden dat we hier met een abject figuur te maken hebben. Dat dient m.i. niet gefaciliteerd te worden.