quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:[..]
Ach. Als jij zo op hem overkomt, mag hij dat ook zo zeggen van mij, eigenlijk... PVVers als dom op fascist neerzetten is ook lichtelijk not-done, dat laat ik meestal ook wel staan. Werkt twee kanten op.
Umm, je snapt duidelijk het verschil niet? Ik dacht dat we de domheid van de mods er een beetje uit hadden, maar blijkbaar was ik iets te optimistisch. Ik zal het uitleggen:
Kijk als iemand een PVV 'er een fascist noemt, gewoon zonder onderbouwing, is dat een mening. Dat je die laat staan, prima. Maartena citeert letterlijk wiki over het feit dat er wel degelijk Joodse terroristen zijn geweest. Dat wordt toegegeven en ondersteund vanuit de gehele historische wereld, zelfs door die uit Israel. Om dan uitgemaakt te worden voor antisemiet is echt totaal van de pot gerukt.
Overigens: Als ik de PVV een fascistenpartij noem, onderbouw ik dat. Het is ook te onderbouwen, dus terecht dat je dat laat staan. Iemand die correct de geschiedenis weergeven laten uitmaken voor antisemiet is niet helemaal hetzelfde.
De beste Comic Fantasy schrijverWie is er nog meer benieuwd waar Tong80 FOK! mee chanteert zodat hij wegkomt met al die bagger?
Ceterum censeo PVV delendam esse