quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef NoBody122 het volgende:[..]
Ik denk eerder, dat het met een defect te maken heeft gehad, dat aan de Fryske kant van de afsluitdijk tevoorschijn kwam, omdat de 2911 ook bij TSN gestaan heeft.
Gezien het tempo waarin deze bussen storingen ontwikkelen is dat ook niet uitgesloten maar Gnittoo
had 'm 2 weken terug ook al 2 keer meegehad en iemand heeft er afgel. vrijdag nog mee gereisd op een
friese rit. Dat zouden dan wel heel erg veel storingen zijn die aan friese kant zouden optreden.
Desondanks rijdt die (reserve) bus om de haverklap, dus zo slecht zal ie niet zijn.
quote:
En wat die omlopen betreft; de ongeschreven regel is dat de bussen bij Zurich van omloop wisselen, zodat ze altijd bij dezelfde stalling eindigen, als waar ze begonnen zijn.
Nu moet ik daar wel bij vermelden, dat ik al tijden geen rit meer heb gehad op zaterdag (of doordeweeks, for that matter), waarbij dat van toepassing was.. Het lijkt me echter sterk dat het nu veranderd is, aangezien ik hieromtrent tot dusver geen enkele communicatie heb gezien.
En volgens mij geldt dat enkel voor de laatste rit van de in totaal 5 bussen die op die lijn rijden, 1 rit voor elke richting. De rest komt automaties op z'n eigen stalling terug.
Oftewel 2 op 5 is voorstelbaar, 4 op 5 is onzinnig.
quote:
Is dat koeterwaals voor "Ik heb iets heel doms gezegd maar dat ga ik dus echt niet toegeven" ?
Enne, oh ja, wat ik nog vergeten was, zitten er eigenlijk boetes op als zo'n qliner niet in de juiste kleur en/of 't juiste materiaal rijdt?
[ Bericht 8% gewijzigd door BeefRWijker op 03-08-2010 14:48:47 ]
Beef R. Wijker