Precies, maar daar zijn thuiskomertjes ook goed genoeg voor. En die wielen moeten er toch een keer onder, dus waarom dan niet gelijk meegeleverd. Lijkt me nog een heel gedoe om die krengen te wisselen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dubbel is ook niet nodig als je met die chassis slechts enkele meters over het terrein hoeft te crossen
Dat je een klimgeit moet zijn als de vier makkelijk bereikbare stoelen op zijn hadden we al geconstateerdquote:Het regent klachten over de nieuwe hybridebussen van vervoersmaatschappij Connexxion. Het instappen wordt vooral door ouderen als hinderlijk ervaren. Ook zouden de stoelen te hoog zijn en laat het rijcomfort te wensen over.
In totaal rijden er 24 bussen in de regio rond, die voornamelijk voortbewogen worden door schone energie.
Het leek zo mooi. De vervuilende bussen van Connexxion zouden op termijn uitgefaseerd worden, ten gunste van de hybridebussen. Het idee is natuurlijk ook erg mooi, de afwerking laat echte te wensen over.
ruil ze maar om met wat rambadors uit fryslan zou ik zeggen kijken als er dan ook geklaagt wordt..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:17 schreef BeefRWijker het volgende:
http://www.zoeterwoudeonl(...)r-veel-klachten.html
[..]
Dat je een klimgeit moet zijn als de vier makkelijk bereikbare stoelen op zijn hadden we al geconstateerd
Dat van dat instappen snap ik niet helemaal.
We hebben nog wel wat 8100 en 8200 Ramba's over.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ruil ze maar om met wat rambadors uit fryslan zou ik zeggen kijken als er dan ook geklaagt wordt..
zonee? probleem opgelost
Misschien wel Amba 1851 of 8714.. Het is theoretisch zelfs nog mogelijk, dat je een verdwaalde Maxx-bus treft, de 3327 bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We hebben nog wel wat 8100 en 8200 Ramba's over.
Straks weer eens ff kijken welke 12 meter er op de 14:03 omloop op 22 zit.
de horrorquote:New Sprinter City 77: innovative flagship urban bus joins the minibus line-up
This minibus is XXL: Mercedes-Benz caps its urban minibus range with the new Sprinter City 77. The three-axle 8.7-metre-long urban bus is based on a conventional Sprinter up to the B-pillar. The bus body with twin rear axle and continuous low-floor area is an exclusive in-house development for the Sprinter City 77. Thanks to its capacity of 40 passengers it plugs the gap between the Sprinter City 65 and the Citaro K. The new Sprinter City 77 is around a metre longer than the previous City 65 flagship model and – depending on the equipment options – boasts ten extra passenger seats. The gross vehicle weight of 6.8 t facilitates the high passenger-handling capacity.
Ex CFL 112quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:26 schreef BeefRWijker het volgende:
Die Berkhof ie een 2000NLG (ex-CFL152) van Pouw Vervoer.
Het ziet er iig beter uit dan een Frysker. Ik snap nog steeds niet dat ze die op basis van een VW Transporter hebben gebouwd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
de horror
Dat kan, da's een MB200 van het Noordelijk Busmuseum. Ik heb hem laatst ook in mijn woonplaats gespot.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:25 schreef marcel.nl het volgende:
Ik zag net in de Gasthuislaan in Scheemda (een ienieministraatje zonder verdere betekenis ) een wit-blauwe MB200 rijden met het NWH-logo.
Waarschijnlijk heeft iemand die ingehuurd voor een feestje ofzo. Het is geen doorgaande weg, sterker nog, meer een woonerf/30km zone)
Gasthuislaan, klik hier
Lastig te zien maar lijkt mij geen MB200 Standaardstreekbus maar een Leyland Standaardstreekbus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:53 schreef NoBody122 het volgende:
Er staat aan de N359 t.h.v. Wommels ook weer een omgebouwde MB200 van Big Musky reclame te maken voor het Fuel Power Event in Tzum, dat binnenkort weer is.
[edit]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Bron: Big Musky Hyves
In de toeruitvoering.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:32 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Lastig te zien maar lijkt mij geen MB200 Standaardstreekbus maar een Leyland Standaardstreekbus.
Dat dat model al weer zo oud is.quote:Citaro LE zum Test bei Limex und SBM
(06.03.2006 swa)
Das niederländische Unternehmen LIMEX der Veolia (Connex) Gruppe testete füe kurze Zeit einen Citaro LE im TEC Design. Dabei handelt es sich um ein ehemaliges Ausstellungsfahrzeug, welches auf der Busworld in Kortrijk ausgestellt wurde: Auf den Linien 55 und 57 kam es zwischen Maastricht und Gulpen zum Einsatz. Das Low Entry Fahrzeug wurde auf die Evobus Niederlassung in den Niederlanden (Nijkerk) zugelassen und trägt das Kennzeichen BR-SH-87. Insgesamt 3 Wochen verblieb der Bus in Maastricht. Am 12. und 13.03. wurde der Bus von der Stadsbus Maastricht getestet, wo er auf der Linie 1 und 28 zum Einsatz kam. Die Bilder von Sascha Wassen zeigen den Bus zwischen Gulpen und Maastricht.
De Citaro, die zijn al veel ouder: de eersten dateren van 1998.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:52 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Dat dat model al weer zo oud is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |