[ Bericht 29% gewijzigd door Bosbeetle op 24-01-2014 09:27:05 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna LPs | CDs
Ik heb een gelijke interval tussen mijn posts, steeds zit er anderhalf jaar tussen. Het mag dus wel weer een keer. Als ik niet meer kan editten: tot over anderhalf jaar!
@Telefoonvork: ja dat post je hier
[ Bericht 11% gewijzigd door naatje_1 op 28-12-2013 16:06:46 ]
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger :) Hier schreef ynuhh het volgende: Die jongen is al zó volwassen. Thumbs up voor hem. Hier schreef ValHallen het volgende: Voor vannacht ben je een stoere bink.
Ik begin even weer een nieuwe post.... gewaagd ik weet het maar ik hou het langzaam (hopelijk)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna LPs | CDs
Ik wilde nog graag even zeggen dat ik dit een goed topic vind.
Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame To a place where suffering is just a game But everybody's scared of this place, they're staying away Your little house on Memory Lane.
[ Bericht 17% gewijzigd door Bosbeetle op 05-01-2015 12:49:25 ]