abonnement Unibet Coolblue
pi_87426554
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nice .. *)

Was het een leuke wedstrijd? als ik de samenvattingen lees lijkt het niet veel:

"Na een klein uur spelen kreeg Mathieu Valbuena de eerste, échte kans van het duel."
saaie 1e helft.... 2e helft stuk beter en veel meer kansen gezien


quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:16 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Zie ik nu goed dat het kaartje 20,- euro kost ? Dat zijn nog eens publieksvriendelijke prijzen ^O^
klopt 20¤ voor een kaartje, niet verkeerd he!?
de prijzen voor de wedstrijden van PSG zijn ook niet erg duur, probeer wel altijd het goedkoopste te zoeken ( maar dan heb je nog goede plekken )

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

cool! was het leuk?
hoe is dat geregeld met die metro daar, kom je achteraf wel een beetje snel weg?
ben 2 keer in dat stadion geweest, allebei de keren toen er geen wedstrijd werd gespeeld :') vind het echt een mooi en apart stadion.....en met de metro makkelijk bereikbaar. wil zelf ook wel eens een potje van les bleus bijwonen...
Metro ging wel goed, over moeten stappen bij les halles ( ik kom van uit disney ) is het ong 1 uurtje
vanag les halles is het ong 10 min met de metro
maar dan moet je nog eens 10-15 min lopen vanaf saint denis. Dacht dat de metro naast het stadion was, halte heet niet voor niets stade saint denis, beetje misleiding :S

Terugweg was een ramp... We hebben 1 uur over gedaan om terug naar de metro te gaan.
beetje overal opstoppingen, was echt TE druk

Ik ga kijken of ik in februari kaartjes kan halen voor frankrijk - brazilie ( als ik nog in frankrijk ben )

[ Bericht 34% gewijzigd door psv-gomes op 11-10-2010 18:30:01 ]
pi_87427907
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:22 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

saaie 1e helft.... 2e helft stuk beter en veel meer kansen gezien
[..]

klopt 20¤ voor een kaartje, niet verkeerd he!?
de prijzen voor de wedstrijden van PSG zijn ook niet erg duur, probeer wel altijd het goedkoopste te zoeken ( maar dan heb je nog goede plekken )
[..]

Metro ging wel goed, over moeten stappen bij les halles ( ik kom van uit disney ) is het ong 1 uurtje
vanag les halles is het ong 10 min met de metro
maar dan moet je nog eens 10-15 min lopen vanaf saint denis. Dacht dat de metro naast het stadion was, halte heet niet voor niets stade saint denis, beetje misleiding :S

Terugweg was een ramp... We hebben 1 uur over gedaan om terug naar de metro te gaan.
beetje overal opstoppingen, was echt TE druk

Ik ga kijken of ik in februari kaartjes kan halen voor frankrijk - brazilie ( als ik nog in frankrijk ben )
goeie shit!
er ligt wel een metro pal naast het stadion, volgens mij La Plaine Stade de France...

hoe is dat nu bij PSG dan?! was vorig jaar bij die rellenwedstrijd tussen Paris en Marseille....sindsdien is de kaartverkoop behoorlijk op de schop gegaan, tribunes ontbonden etc.
Ben je recent nog geweest? Hoe is de sfeer nu?
wil in november wel weer een potje meepakken, maar heb ernstige twijfels of het nu nog wel leuk is, met al die maatregelen enzo...
pi_87430582
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

goeie shit!
er ligt wel een metro pal naast het stadion, volgens mij La Plaine Stade de France...

hoe is dat nu bij PSG dan?! was vorig jaar bij die rellenwedstrijd tussen Paris en Marseille....sindsdien is de kaartverkoop behoorlijk op de schop gegaan, tribunes ontbonden etc.
Ben je recent nog geweest? Hoe is de sfeer nu?
wil in november wel weer een potje meepakken, maar heb ernstige twijfels of het nu nog wel leuk is, met al die maatregelen enzo...
die andere is ook niet echt in de buurt hoor, even ver ongeveer, alleen andere metrolijn vanaf les halles

laatste wedstrijd die ik heb gezien van psg was tegen maccabi tel aviv op 19 augustus
ach sfeer is oke... stadion in nooit helemaal vol, amper voor de helft
2 supportersgroepen ( boulogne boys op de bois de boulogne side en van de Auteuil tribune ) zijn naar elkaar erg rivaliserend . Er is ooit een supporter doodgestoken van de andere groep.
Je wilt niet weten hoeveel politie je ziet als je naar het stadion gaat, misschien wel meer dan als je naar een wedstrijd ajax - feyenoord gaat
http://en.wikipedia.org/w(...)s_Saint-Germain_F.C.

van de maatregelen merk je niet hoor.. je ziet gewoon overal veel politie das t enige wat je merkt en verder mag je het gebied rondon het stadion alleen in als je een kaart hebt van de wedstrijd.

Verder ben ik dit seizoen nog naar het tournoi de paris geweest met as roma - porto en bordeaux en nog de wedstrijd tegen valenciennes gezien

De volgende wedstrijd van psg moet ik nog bekijken tegen wie en wanneer
pi_87440637
ow net dus kaartjes besteld; psg - borussia dordmund
pi_87440708
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:05 schreef psv-gomes het volgende:
ow net dus kaartjes besteld; psg - borussia dordmund
Dortmund denk ik dan.
U MAD?
pi_87440886
oeps ;)
pi_87440934
Wel ontzettend vet zeg _O_
U MAD?
pi_87449691
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:54 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

die andere is ook niet echt in de buurt hoor, even ver ongeveer, alleen andere metrolijn vanaf les halles

laatste wedstrijd die ik heb gezien van psg was tegen maccabi tel aviv op 19 augustus
ach sfeer is oke... stadion in nooit helemaal vol, amper voor de helft
2 supportersgroepen ( boulogne boys op de bois de boulogne side en van de Auteuil tribune ) zijn naar elkaar erg rivaliserend . Er is ooit een supporter doodgestoken van de andere groep.
Je wilt niet weten hoeveel politie je ziet als je naar het stadion gaat, misschien wel meer dan als je naar een wedstrijd ajax - feyenoord gaat
http://en.wikipedia.org/w(...)s_Saint-Germain_F.C.

van de maatregelen merk je niet hoor.. je ziet gewoon overal veel politie das t enige wat je merkt en verder mag je het gebied rondon het stadion alleen in als je een kaart hebt van de wedstrijd.

Verder ben ik dit seizoen nog naar het tournoi de paris geweest met as roma - porto en bordeaux en nog de wedstrijd tegen valenciennes gezien

De volgende wedstrijd van psg moet ik nog bekijken tegen wie en wanneer


yep, ik was bij die wedstrijd. sterker nog, stond er bij toen het vooraf los ging en die gast werd neergestoken :{
altijd een gekkehuis daar.
maar vandaar mijn vraag, want Auteuil en Boulogne zijn nu alleen nog toegankelijk voor families met kinderen voor zover ik weet....dus ik vroeg me af hoe het er nu aan toegaat in het Parc.
zoals je zegt, halflege tribunes, sfeerloos, geen tifo acties meer, geen vuurwerk, gezang etc. :N zo ontzettend jammer.

wel cool dat je naar psg - dortmund gaat, mooie pot!
pi_87454997
24 oktober naar Leverkusen - Mainz. Leuk wedstrijdje in Duitsland.

28 november waarschijnlijk naar 1. FC Koln - Wolfsburg. Vorig jaar ook al een keertje in Keulen geweest, prachtige club.
pi_87480676
Ik lees net op internet dat Anfield niet echt de meest rijke buurt is van Liverpool, weet iemand of het daar ook echt gevaarlijk is of valt dat wel weer mee? Ben namelijk ook van plan om bijna naast het stadion te overnachten. Iemand ervaring met Strawberry House misschien?
pi_87487089
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:37 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

yep, ik was bij die wedstrijd. sterker nog, stond er bij toen het vooraf los ging en die gast werd neergestoken :{
altijd een gekkehuis daar.
maar vandaar mijn vraag, want Auteuil en Boulogne zijn nu alleen nog toegankelijk voor families met kinderen voor zover ik weet....dus ik vroeg me af hoe het er nu aan toegaat in het Parc.
zoals je zegt, halflege tribunes, sfeerloos, geen tifo acties meer, geen vuurwerk, gezang etc. :N zo ontzettend jammer.

wel cool dat je naar psg - dortmund gaat, mooie pot!
dat weet ik niet hoor.
Aan beide kanten zit nog steeds de harde kern

Kaartjes kan je zelf uitzoeken als je je ze koopt via internet, dus niet controleerbaar
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:04:01 #187
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_87574953
27 November : Newcastle United - Chelsea
pi_87590146
Hello :),

Ik ben aan het uitzoeken of ik op een relatief goedkope wijze op zaterdag 11 december naar Manchester United - Arsenal kan. Mijn pa en ik hebben al een tijd in de planning staan om een wedstrijd daar te bezoeken. Tis trouwens ook de eerste keer dat we met een vlucht een wedstrijd gaan bezoeken.

Heeft iemand nog tips waar ik op moet letten als ik zonder een vooraf gearrangeerde trip een boeking doe? En waar zitten de fanatieke supporters op Old Trafford?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:01:52 #189
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_87591175
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:04 schreef StefannPSV het volgende:
27 November : Newcastle United - Chelsea
Nice met dfds seaways?

Laat me weten hoe het was, ik wil in 2011 ook nog gaan!
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_87611062
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

¤ kaart? :s)
45 onderin, aan de middenlijn tegenover de hoofdtribune (Ganay)
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:09:16 #191
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_87661686
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:01 schreef Babbatuur het volgende:

[..]

Nice met dfds seaways?

Laat me weten hoe het was, ik wil in 2011 ook nog gaan!
Ja via DFDS Seaways ik zal je na de wedstrijd vertellen hoe ik het heb ervaren.

27 oktober Alemannia Aachen - FSV Mainz 05
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:39:59 #192
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_87674865
Dit weekend naar West Ham - Newcastle en Spurs - Everton. :D

Iemand nog tips verder voor dingen in Londen, buiten de standaard toeristen-shit (London eye etc)?
pi_87675376
Binnenkort weer een wedstrijdje van KV Oostende bezoeken :D erg veel zin in :)
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_87686506
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef GuRBuH het volgende:
Dit weekend naar West Ham - Newcastle en Spurs - Everton. :D

Iemand nog tips verder voor dingen in Londen, buiten de standaard toeristen-shit (London eye etc)?
Bezoek aan Wembley?
pi_87686522
Dit afgelopen weekend naar Barcelona - Valencia geweest, wat een feest is dat.
Nou Camp ligt in Les Corts, midden in een woonwijk. Enorme fanshop, activiteiten voor het stadion echt super. Het stadion loopt langzaam vol, maar 15 minuten voor de wedstrijd zat het wel helemaal vol, je kan er alle nationaliteiten vinden en de mensen achter de bar spreken normaal gesproken Engels.
Achter mij zat een damesteam van Helsingborg uit Zweden, was erg gezeliig O-) Verder zitten er veel niet Spanjaarden door heel het stadion. We hadden de kaartjes besteld bij Barcelona.cat en dan kan je ze ophalen bij de korte zijdes van het stadion, waar een Nederlander achter het loket zat die je netjes bediende, je moet je creditcard laten zien waarmee je betaalt hebt en dan krijg je je kaartjes.

Dan de wedstrijd, de eerste helft was ongelooflijk slecht van Barca's kant en de nummer 18 van Valencia(later kwamen we erachter dat dit Fernandez was) speelde fantastisch. Het stond maar 0-1 bij rust.
Gelijk naar rust sloeg Barca toe, Iniesta en Puyol met een steenharde kopbal na allebei assists van Xavi. De scheidsrechter was verschrikkelijk, tijdens de wedstrijd was het even coño tegen de scheids en toen alle spelers van het veld af waren maar de scheids niet, heb ik een gigantisch fluitconcert gehoord.

Na de wedstrijd is het 1 grote uittocht, iedereen loop over de rijbaan heen. Auto's toeteren en er is geen doorkomen aan voor ze. En dit gaat zo door voor een half uur.

Wat een belevenis!
pi_87720563
zaterdag M'gladbach - Bremen, en februari planning Dortmund - Schalke 8-)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:44:28 #197
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_87725886
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef GuRBuH het volgende:
Dit weekend naar West Ham - Newcastle en Spurs - Everton. :D

Iemand nog tips verder voor dingen in Londen, buiten de standaard toeristen-shit (London eye etc)?
Rondleiding meepakken @ Stamford Bridge, in de buurt zit ook nog Craven Cottage (Fulham)
pi_87748688
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:05 schreef psv-gomes het volgende:
ow net dus kaartjes besteld; psg - borussia dortmund
zo eindelijk binnen

  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:46:34 #199
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_87751247
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:44 schreef RD4 het volgende:

[..]

Rondleiding meepakken @ Stamford Bridge, in de buurt zit ook nog Craven Cottage (Fulham)
Dat was ons idee dus ook, maar die tours zijn duurder dan een wedstrijd.. :S
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:52:18 #200
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_87751443
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:46 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Dat was ons idee dus ook, maar die tours zijn duurder dan een wedstrijd.. :S
Jij bent gek, Stamford Bridge heb ik 12 pond betaald aan de deur. (is inmiddels 15 euro)

Stadium Tours cost £15 for adults, £9 for children and £10 for concessions (students with valid ID and senior citizens).

http://www.chelseafc.com/(...)0268~2091722,00.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')