waarom moet het nou gelijk weer klauwen met geld kosten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Neem haar dan mee naar een duur restaurant ofzo?
Waarom een duur! restaurant?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Neem haar dan mee naar een duur restaurant ofzo?
Neem dan iets met een beetje smaak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
misschien bij een fop-shop of expo of dat soort winkels iets halen.
Inderdaad....quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom moet het nou gelijk weer klauwen met geld kosten?
Mja. Of niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
misschien bij een fop-shop of expo of dat soort winkels iets halen.
Helleu.quote:
we gaan dus al eerst even zwemmen, want het wordt super warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Of niet.
Organiseer gewoon een leuke date, ga geen afgezaagde zooi zitten organiseren. Een goed restaurant is inderdaad leuk, of speel in op wat zíj leuk vindt. Heeft ze het bevobbeld wel 's gehad over dat ze nog nooit heeft gekart en dat wel zou willen doen, doe je dat.
Jij kent haar, wij niet.
Ik ken haar wel. Ze is heel leuk, maar ze vind TS een loser. Ze houdt meer van mannen-mannen die de hele avond schuine moppen vertellen, bier drinken en in dronken toestand met elkaar op de vuist gaan (en weer lachen als er eentje zijn hand breekt) zoals ik! JA! ZOALS IK!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Of niet.
Organiseer gewoon een leuke date, ga geen afgezaagde zooi zitten organiseren. Een goed restaurant is inderdaad leuk, of speel in op wat zíj leuk vindt. Heeft ze het bevobbeld wel 's gehad over dat ze nog nooit heeft gekart en dat wel zou willen doen, doe je dat.
Jij kent haar, wij niet.
klopt! zo is ze preciesquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ken haar wel. Ze is heel leuk, maar ze vind TS een loser. Ze houdt meer van mannen-mannen die de hele avond schuine moppen vertellen, bier drinken en in dronken toestand met elkaar op de vuist gaan (en weer lachen als er eentje zijn hand breekt) zoals ik! JA! ZOALS IK!
Diepzinnige gesprekken tijdens het zwemmen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
we gaan dus al eerst even zwemmen, want het wordt super warm
Het gaat gewoon om ideeën die jullie wel eens gedaan hebben...iets kleins..grappigs...
Maar blijkbaar is iedereen net zo creatief als ik
Iets heel kleins....quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Inderdaad....
ik zoek juist iets niet-materialistisch...of in ieder geval iets heel kleins.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |