abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 juli 2000 @ 02:11:28 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_269956
Het eiland is stilgevallen, er is amper iemand meer hier, daarom de vraag of het eiland moet worden gesloten of open moet blijven tot betere tijden aanbreken.
Graag uw stem hier.

Alvast bedankt
uw Moderator

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 17 juli 2000 @ 02:14:12 #2
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_269959
MMM, ik onthoud mij van stemming, want ben hier nooit aangekomen, ookal heb ik hier wel eens een oorlog uitgevochten, waarbij een grrot deel van de bossen wegbrandden. Maar goed iig wel gewonnen . (he Sjak)
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  maandag 17 juli 2000 @ 08:17:27 #3
2294 Stuivertje
mijn kunstje: nasaal stuiveren
pi_270049
Het lijkt mij geen slecht idee om het Eiland eens te evalueren, om het vervolgens opnieuw op te zetten.
Voor een nieuwkomer is het nogal lastig om uit te vinden hoe en waar informatie over het eiland te vinden is, m.a.g. dat er alleen "oude" eilandbewoners zitten.
De rust die er nu is, kan overigens komen door de vakantie....

OOIEVAAR!! *in slecht frans*
pi_270195
Het ongunstigste moment voor zo'n referendum, lijkt me, juist omdat velen op vakantie zijn.... die bij terugkomst dan het eiland verdwenen zouden vinden.

quote:
Op 16 juli 2000 22:59 schreef chuckie het volgende:
* chuckie is er natuurlijk ook nog,maar morgen ga ik even 5 weken op vakantie, dus moeten jullie de boel hier draaiend houden, want ik wil nog wel familie hebben als ik terug kom.

zie ook : http://www.fokforum.nl/showtopic/14824


Ik ken overigens wel meer forums waar nauwelijks iets bij komt, en die ook niet gesloten worden.
M.a.w. : what's the hurry ?

Vote: tegen sluiting.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 17-07-2000 12:06]

  maandag 17 juli 2000 @ 16:07:10 #5
2679 Peet
Life can be so easy....
pi_270530
Hmmm... ik zit eigenlijk nog steeds op de boot richting het eiland... indien het eiland gecancelled wordt moet ik ff mijn koers wijzigen !!! Sluiten of niet.... misschien is het leuk voor de nieuwkomers om een nieuw eiland te beginnen... (Maar dan na de vakantie)
[url=http://home.wanadoo.nl/pjmkoene/webcam.htm]Homecamsite Peter & Karin [/url]
pi_270645
Ik ben voor het verlaten van dit nucleaire, toxische, half verbrande, vol bouwvallen staande eiland. En ik ben voor een nieuw eiland!! Nieuw = nieuwe mogelijkheden (reclamestemmetje) en nieuwe kansen! Ook voor newbies en ouden van dagen.

Ik bedoel dus: haal al die oude topics weg (of zet ze in een archief)en verklaar het nieuwe eiland voor geopend.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 juli 2000 @ 21:11:39 #7
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_270770
Ik sluit me aan bij Moor. Beetje lullig om nu enkele fanatieke-eilanders op vakantie zijn het eiland te sluiten.
Een herziening is wel nodig, nu de (bijna) gehele familie weg is (wat doe ik hier dan nog!??!?!?) kan ik me even niet meer herinneren wat ook al weer het doel van het eiland was, de verhaallijn is weg.
Maar, maak er wat moois van, dat heeft het wel verdiend!
  dinsdag 18 juli 2000 @ 17:00:56 #8
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_271469
Ik sluit mij bij de anderen aan om te wachten tot de grote zomervakantie voorbij is. Het zou idd erg raar zijn voor degenen die nu op vakantie zijn bij terugkomst geen eiland meer te vinden.

En Tara, jij veel fietsplezier.

pi_271639
quote:
Op 17 juli 2000 08:17 schreef Stuivertje het volgende:
De rust die er nu is, kan overigens komen door de vakantie....


Allemaal naar een onbewoond eiland zeker. Sluiten die bende!

Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 18 juli 2000 @ 23:48:26 #10
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_271880
Daar het lijkt dat alleen Robinson en Vrijdag nog bewoners zijn van het eiland op dit moment, ga ik mee met de gedachtegang van meneer Moor en lijkt het me beter om dit referendum uit te stellen tot na de zomervakantie .
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  donderdag 20 juli 2000 @ 00:54:31 #11
4300 Vrijdag
Aandacht. Gelezen?
pi_273044
u riep mijne naahme mijnheer Ted?

Ja, ik heb m'n signature veranderd.
  vrijdag 21 juli 2000 @ 01:38:09 #12
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_274216
Goh, ik wist niet eens dat er een eiland bestond. En wonen hier dan mensen? Te zien aan de titel van dit topic niet echt veel (meer). Ik zal eens terug gaan lezen, ben wel benieuwd wat zich hier allemaal heeft afgespeeld.
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 21 juli 2000 @ 13:15:38 #13
2920 MacBright®
virtual travels
pi_274782
quote:
Op 21 juli 2000 01:38 schreef Roache het volgende:
<knip> Ik zal eens terug gaan lezen, ben wel benieuwd wat zich hier allemaal heeft afgespeeld.


Daar heeft ie wel wat weekjes voor nodig!
Open laten dus!
virtual anything is possible
pi_274798
Ok maar dan wel een end with a bang!

Een atoombom erop dus! :8
Mag niet onopgemerkt blijven vind ik...

  zaterdag 22 juli 2000 @ 00:15:32 #15
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_275609
Ik vind het eiland-forum vrij nutteloos, het zieke broertje van het onzin-forum, en een ronduit mislukte poging om een cybercommunity te creeeren. Voor dat laatste is de vorm van dit forum ongeschikt. Personelijk vind ik het dus overbodig, maar als er mensen met plezier gebruik van maken moeten ze dat vooral doen. Ik onthoud me van stemming.
Down[br]Under
pi_275676
Leuk, al die aasgieren hier zeg - NOT
Waar waren jullie toen het Eiland wèl liep - ooit iets bijgedragen ?
En dan nu slap ouwehoeren en cheap critic leveren op iets dat al lang niet meer bestaat, omdat het door anderen dan jullie was opgebouwd.

Wat 'n kinnesinne..... FOK! op z'n smalst.

Maar wel vooral roepen tegen de ex-posters, 1 maandje geleden : "dan ga je toch, als het je niet bevalt?" Roep dat ook 'ns tegen jezelf, leer d'r 'ns van, of open zelf een "Kanker-Forum".....

  zaterdag 22 juli 2000 @ 13:58:10 #17
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_275799
quote:
Op 22 juli 2000 03:00 schreef Moor het volgende:
Leuk, al die aasgieren hier zeg - NOT
Waar waren jullie toen het Eiland wèl liep - ooit iets bijgedragen ?
En dan nu slap ouwehoeren en cheap critic leveren op iets dat al lang niet meer bestaat, omdat het door anderen dan jullie was opgebouwd.

Wat 'n kinnesinne..... FOK! op z'n smalst.

Maar wel vooral roepen tegen de ex-posters, 1 maandje geleden : "dan ga je toch, als het je niet bevalt?" Roep dat ook 'ns tegen jezelf, leer d'r 'ns van, of open zelf een "Kanker-Forum".....


tegen wie heb je het nu?? Er zijn mensen die hier spreken die echt wel hebben bijgedragen aan het eiland toen het juist wel liep
wanneer liep het eigenlijk wel???
  zaterdag 22 juli 2000 @ 14:33:57 #18
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_275802
quote:
Op 22 juli 2000 03:00 schreef Moor het volgende:
Leuk, al die aasgieren hier zeg - NOT
Waar waren jullie toen het Eiland wèl liep - ooit iets bijgedragen ?

Ja. Doe je huiswerk eerst voor je je mond opentrekt.

Down[br]Under
pi_275816
Het is jammer dat er zoveel creatieve geesten het eiland hebben verlaten.

Ik denk dat het beter is om tot na de vakanties te wachten met het sluiten.

Wie weet ... wat minder ego's kan geen kwaad.

  Admin zaterdag 22 juli 2000 @ 18:08:31 #20
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_275860
* Breuls is tegen sluiting: zie usertekst
dan ben ik mijn huis kwijt...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 23 juli 2000 @ 14:15:44 #21
3140 PhalanX
Technarchy
pi_276306
ik ben er nog steeds... gevangen in de kille omarming van de eindeloze duisternis... Tweety schupte me de ruimte in... I'll be back!!!!

serieus
Ik vond het erg leuk in het begin, maar toen kwamen die topics met 16 delen en meer, toen begon ik m'n interesse te verliezen. Er zat geen verhaal meer in, het was niet langer meer een eiland.
ik kom nog wel kijken,iedere dag zelfs. Maar voorlopig wacht ik even om nog mee te doen.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_276309
quote:
Op 23 juli 2000 14:15 schreef PhalanX het volgende:
ik ben er nog steeds... gevangen in de kille omarming van de eindeloze duisternis... Tweety schupte me de ruimte in... I'll be back!!!!


Ow ja???
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Overall beste user 2022 zondag 23 juli 2000 @ 14:21:27 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_276314
quote:
Op 23 juli 2000 14:15 schreef PhalanX het volgende:
Ik vond het erg leuk in het begin, maar toen kwamen die topics met 16 delen en meer, toen begon ik m'n interesse te verliezen.

dat ken ik

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 24 juli 2000 @ 08:09:05 #24
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_277103
quote:
Op 23 juli 2000 14:15 schreef PhalanX het volgende:
ik ben er nog steeds... gevangen in de kille omarming van de eindeloze duisternis... Tweety schupte me de ruimte in... I'll be back!!!!
------------------

------------------


serieus
Ik vond het erg leuk in het begin, maar toen kwamen die topics met 16 delen en meer, toen begon ik m'n interesse te verliezen. Er zat geen verhaal meer in, het was niet langer meer een eiland.
ik kom nog wel kijken,iedere dag zelfs. Maar voorlopig wacht ik even om nog mee te doen.


Zolang je maar langs blijft komen, je gaat vanzelf wel weer reageren, zelfs vanuit de koude ruimte .....

pi_277699
Ik ben hier eventjes op de pc van Machiel, ik ben over 2 weekjes weer thuis

ik ben al bezig, zoals ik al vaker heb gemeld, met een come-back voor Fok!Eiland. Dit houd inderdaad ook een nieuw forum in. Hierover meer over 3 weekjes, dan heb ik de tijd gehad om het verder op te zetten.

Als dat eenmaal allemaal goed draait, kan het forum hier weg.

Meer info volgt dus nog over enkele weeken

nu ga ik eerst nog ff 2 weken vakantie houden (zonder pc dus)

groetjes,

Ronald "Broekie" Broekhuizen

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')