abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:04:16 #176
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85128385
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef MarsX het volgende:
Binnenkort wil ik graag mijn eerste tattoo laten zetten, nu weet ik alleen totaal niet waar? Hoe weet je wat juiste shop is, waar moet je op letten?

De tattoo die ik graag wil:
[ afbeelding ]
He een bus-netwerk! Jij bent vast een IT'er!!

;)
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_85128394
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:00 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik dacht, een fervent lid van scouting.

[ afbeelding ]
Lol nee, wat betekend dat dan?
pi_85128477
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:04 schreef MarsX het volgende:

[..]

Lol nee, wat betekend dat dan?
Dat is een manier om een route weer te geven!

http://nl.scoutwiki.org/Stripkaart

Ik kreeg plots flashbacks naar 15 jaar geleden. :D
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:40:19 #179
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85129355
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef C-Politan het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met The Bodycult tattoo shop? Ze hebben meerdere locaties maar het gaat me eigenlijk om die ene in Amsterdam op de Reguliersbreestraat.
Dus... anyone? :)

Ik ben er een keertje geweest (niet voor een tattoo btw) maar het is echt een winkel, ik vond het erg onpersoonlijk,
Meer bedoeld voor toeristen die toch al "wild" doen in Amsterdam en dan besluiten om een tattoo te nemen (tenminste, zo'n gevoel kreeg ik erbij)


quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

geen ervaring met de shop zelf... maar het concept staat me in ieder geval al niet aan. in den haag zitten ze ook midden in het centrum en ze zitten er dan ook echt alleen voor het geld niet om mooie tattoo's af te leveren.
Ik ben in Den Haag geweest.
Ook weer voor een piercing trouwens. Nou is het normaal dat je bij een shop een kleine korting krijgt als je meerdere piercings laat zetten. Maar het is ook normaal dat shops zeggen dat je beter niet meer dan 2 of 3 piercings tegelijk kan laten zetten.
Bij bodycult stond toen een bord buiten dat je nummer 6 gratis kreeg :X

Ik wou alleen het bolletje van mn industrial losgedraaid hebben, daar wou die kerel nog 5 euro voor :X
Ben weer weggegaan....
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:52:33 #180
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_85129702
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik ben er een keertje geweest (niet voor een tattoo btw) maar het is echt een winkel, ik vond het erg onpersoonlijk,
Meer bedoeld voor toeristen die toch al "wild" doen in Amsterdam en dan besluiten om een tattoo te nemen (tenminste, zo'n gevoel kreeg ik erbij)
[..]

Ik ben in Den Haag geweest.
Ook weer voor een piercing trouwens. Nou is het normaal dat je bij een shop een kleine korting krijgt als je meerdere piercings laat zetten. Maar het is ook normaal dat shops zeggen dat je beter niet meer dan 2 of 3 piercings tegelijk kan laten zetten.
Bij bodycult stond toen een bord buiten dat je nummer 6 gratis kreeg :X

Ik wou alleen het bolletje van mn industrial losgedraaid hebben, daar wou die kerel nog 5 euro voor :X
Ben weer weggegaan....
nu ik erover nadenk heb ik daar een keer mijn lip piercing laten wisselen omdat mn vaste piercing shop (on edge) dicht was (maandag...) en ik mn piercing verbind stukje eruit had gebeten :P
dat ging ook niet van een leien dakje moet ik zeggen. daarnaast kon ik alsnog terug naar on edge voor een goed exemplaar... :P
pi_85154182
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik ben er een keertje geweest (niet voor een tattoo btw) maar het is echt een winkel, ik vond het erg onpersoonlijk,
Meer bedoeld voor toeristen die toch al "wild" doen in Amsterdam en dan besluiten om een tattoo te nemen (tenminste, zo'n gevoel kreeg ik erbij)
[..]

Ik ben in Den Haag geweest.
Ook weer voor een piercing trouwens. Nou is het normaal dat je bij een shop een kleine korting krijgt als je meerdere piercings laat zetten. Maar het is ook normaal dat shops zeggen dat je beter niet meer dan 2 of 3 piercings tegelijk kan laten zetten.
Bij bodycult stond toen een bord buiten dat je nummer 6 gratis kreeg :X

Ik wou alleen het bolletje van mn industrial losgedraaid hebben, daar wou die kerel nog 5 euro voor :X
Ben weer weggegaan....
Hehe, okee. Ben er nog niet naar binnen geweest maar snap wel wat je bedoelt met dat het erg onpersoonlijk lijkt. Zo komt t idd over. Hmm, toevallig suggesties voor goeie tattoo shops in Amsterdam? :P
It's up to me now, turn on the bright lights..
  donderdag 12 augustus 2010 @ 07:56:34 #182
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_85173868
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:08 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Hehe, okee. Ben er nog niet naar binnen geweest maar snap wel wat je bedoelt met dat het erg onpersoonlijk lijkt. Zo komt t idd over. Hmm, toevallig suggesties voor goeie tattoo shops in Amsterdam? :P
waarom je beperken tot amsterdam?

volgens mij is saskia van amsterdam tattoo palace wel aardig (wel eens goeie dingen over gehoord)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:59:01 #183
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85174681
Hmm ik moet zeggen die oost europese gasten bij Body Cult, kunnen allemaal aardig goed tattooëren (gezien de website), beter dan de nederlanders zo te zien.

Ik denk dat ik toch eens langs wip bij een van de zaken waar die jongens werken om wat werk te bekijken. Indien ze zelf ook artistiek genoeg zijn om samen met mij een idee uit te werken, dan lijkt dat me een geschikte plek.
Ook Inkstitution staat bij mij nog op de to-see list.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:00:57 #184
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85174728
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:08 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Hehe, okee. Ben er nog niet naar binnen geweest maar snap wel wat je bedoelt met dat het erg onpersoonlijk lijkt. Zo komt t idd over. Hmm, toevallig suggesties voor goeie tattoo shops in Amsterdam? :P
Classic Ink & Mods.. kunnen een aantal erg goed tattooëren.. helaas ben ik daar boos weggegaan toen ik een woordenwisseling met de (roemeense) tattoo artiest kreeg over mijn oude tattoo (I don't like it.. it would have been much better if I could have put this Tattoo there).. maargoed zo'n ego krijgen die tattoo artiesten al snel in NL als ze beter dan gemiddeld zijn.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:32:29 #185
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_85277399
Vers van de naald:



op m'n rechterbovenarm. Het gezicht wordt nog wel wat lichter als het rode wegtrekt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_85277442
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:32 schreef Tokus het volgende:
Vers van de naald:

[ afbeelding ]

op m'n rechterbovenarm. Het gezicht wordt nog wel wat lichter als het rode wegtrekt.
maiden :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:36:03 #187
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85284829
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:36 schreef GimmeGore het volgende:
Nou ja, eigenlijk Eddie :P
True :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:02:37 #189
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85301159
Je zal toch Nicko op je arm hebben staan :P
Dan heb je al haast automatische een lelijke tattoo :P
pi_85302872
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 10:02 schreef GimmeGore het volgende:
Je zal toch Nicko op je arm hebben staan :P
Dan heb je al haast automatische een lelijke tattoo :P
Dat geldt voor meer mensen _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_85320228
weer even een update van mijn cover up


eerst zo:


toen zo:



Nu zo:



en nu weer ff sparen voor de uitbreiding(en) :D
pi_85320476
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef wendy79 het volgende:
weer even een update van mijn cover up


eerst zo:
[ afbeelding ]

toen zo:

[ afbeelding ]

Nu zo:

[ afbeelding ]

en nu weer ff sparen voor de uitbreiding(en) :D
Die eerste was ook al mooi. Maar nu nog mooier :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_85320583
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die eerste was ook al mooi. Maar nu nog mooier :D
dank je wel, die eerste was ik echt niet tevreden over, ging me steeds meer aan irriteren.. zelfs een paar keer laten laseren, maar dat zette totaal geen zoden aan de dijk. tot iemand zei, waar laat je hem niet coveren tot je wel tevreden bent.. en dat heb ik dus gedaan :D
pi_85320654
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef wendy79 het volgende:

[..]

dank je wel, die eerste was ik echt niet tevreden over, ging me steeds meer aan irriteren.. zelfs een paar keer laten laseren, maar dat zette totaal geen zoden aan de dijk. tot iemand zei, waar laat je hem niet coveren tot je wel tevreden bent.. en dat heb ik dus gedaan :D
Verstandig ^O^
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_85357811
Zaterdag begonnen aan mn zwart grijze half sleeve, tot nog toe staan alleen de 2 woorden er, maar moet 23 oktober (misschien eerder) weer heen voor de volgende sessie!

Kan nu al niet meer wachten! Hieronder wat foto's.



"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
pi_85357899
onwijs
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:07 schreef boban het volgende:
Zaterdag begonnen aan mn zwart grijze half sleeve, tot nog toe staan alleen de 2 woorden er, maar moet 23 oktober (misschien eerder) weer heen voor de volgende sessie!

Kan nu al niet meer wachten! Hieronder wat foto's.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
onwijs gaaf, supermooie en strakke letters... helemaal top
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:25:02 #197
186634 koetjiekoetjie
meisje met krullen
pi_85387875
Ik kom ook ff pimpen. Ik heb drie tattoo's, waarvan dit er twee zijn:

1) zijkant rechterarm, naam van mijn moeder in het Hindi (zij komt uit India, vandaar in die taal en haar naam betekent prinses)



en voor de duidelijkheid, hij zit dus hier:



en de tweede zit aan de rechterkant van mijn lijf, op mijn ribben, schuin onder mijn rechterborst en is een Chinees teken voor "wijsheid" (mijn papa heeft Chinese roots, daarom het Chinese teken)

Anything worth doing is worth doing slowly - Mae West
pi_85390515
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:25 schreef koetjiekoetjie het volgende:
Ik kom ook ff pimpen. Ik heb drie tattoo's, waarvan dit er twee zijn:

1) zijkant rechterarm, naam van mijn moeder in het Hindi (zij komt uit India, vandaar in die taal en haar naam betekent prinses)

[ afbeelding ]

en voor de duidelijkheid, hij zit dus hier:

[ afbeelding ]

en de tweede zit aan de rechterkant van mijn lijf, op mijn ribben, schuin onder mijn rechterborst en is een Chinees teken voor "wijsheid" (mijn papa heeft Chinese roots, daarom het Chinese teken)

[ afbeelding ]
ook heel erg mooi hoor. bijzonder ook!
pi_85395602
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:10 schreef wendy79 het volgende:
onwijs
[..]

onwijs gaaf, supermooie en strakke letters... helemaal top
Bedankt, ben er ook erg blij mee! Kan echt niet wachten tot mn halve arm helemaal vol is! :D
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
pi_85400547
K ga dit denk k op de binnenkant van m'n bovenarm zetten. :)


Ik weet dat ik hiervoor naar de tattooshop moet gaan, maar zou iemand ongeveer weten hoeveel dit zou kunnen gaan kosten (als het deze grote is)? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')