abonnement Unibet Coolblue
pi_83412970
Ik vind deze man geniaal op de radio maar wat die man bij interviews (doen alsof het NL elftal zijn kinderen zijn en tenenkrommend emoties bij spelers naar boven proberen te halen) doet en aan tafel bij Studio Sportzomer (in de kont kruipen en geen kritische vragen stellen) is echt tenenkrommend.

Hier vandaag weer bij 2:30, TENENKROMMEND GADVERDAMME.

http://nos.nl/wk2010/vide(...)en-beetje-stijf.html

Volgens mij geilt die man op de spelers van het NL elftal.
  maandag 28 juni 2010 @ 19:57:58 #2
271762 Bestolene
tax is theft
pi_83413106
Het is een kontenkruiper pur sang. Maar dit is wel wat de mensen willen na een overwinning, lekker slijmerige feel good-tv. Zeker de vrouwtjes.
pi_83413150
Mister Ajax is al jaren over de Hill mooi verbannen naar de Radio en nooit meer op TV die man.
pi_83413162
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:57 schreef Bestolene het volgende:
Het is een kontenkruiper pur sang. Maar dit is wel wat de mensen willen na een overwinning, lekker slijmerige feel good-tv. Zeker de vrouwtjes.
Nou ik niet hoor. Ik vreet bijna mijn bank op als ik die man hoor bij interviews.
pi_83413245
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:58 schreef Mdrop het volgende:
Mister Ajax is al jaren over de Hill mooi verbannen naar de Radio en nooit meer op TV die man.
Waar heb jij het over?
  maandag 28 juni 2010 @ 20:00:54 #6
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_83413253
Ooit wel eens van good cop, bad cop gehoord? Jack van Gelder is bij Studio Sport altijd de aardige en Hugo Borst mag dan de gasten afmaken. Werkt prima.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_83413302
Je houdt toch nog een beetje in hè boefje

Sjek
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_83413380
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef Rekkie het volgende:
Waar heb jij het over?
Dat zou je weten als je de OP had gelezen.
pi_83413450
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
Je houdt toch nog een beetje in hè boefje

Sjek
Is toch verschrikkelijk ofniet?
kom d'r echt niet bij met m'n verstand zo erg vind ik het.
pi_83413560
Beetje gay dit
pi_83413569
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Dat zou je weten als je de OP had gelezen.
Sjek is elke avond op televisie met een uitgebreid programma, hoezo verbannen?
pi_83413580
Nu snap ik waarom die emmer naast Robben staat tijdens dat interview
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 20:12:36 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83413917
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:57 schreef Bestolene het volgende:
Het is een kontenkruiper pur sang. Maar dit is wel wat de mensen willen na een overwinning, lekker slijmerige feel good-tv. Zeker de vrouwtjes.
Veel mannetjes ook denk ik. Inderdaad: feelgood-tv met ome Jack die een lekker saamhorigheids-sfeertje creëert. Met veel filmpjes met emo-muziek eronder en dan vertraagde beelden. En na afloop van zo'n filmpje over bijvoorbeeld Arjan Robben zegt Jack dan, een tikkie geraakt door de ontroerende beelden: "Sja.... Arjan Robben jongens. Mooi."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_83418671
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:12 schreef Gert het volgende:
Veel mannetjes ook denk ik. Inderdaad: feelgood-tv met ome Jack die een lekker saamhorigheids-sfeertje creëert. Met veel filmpjes met emo-muziek eronder en dan vertraagde beelden. En na afloop van zo'n filmpje over bijvoorbeeld Arjan Robben zegt Jack dan, een tikkie geraakt door de ontroerende beelden: "Sja.... Arjan Robben jongens. Mooi."
Het is Arjen, pruts.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 21:49:36 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83419586
Het is ook Jack en geen Sjek. Moet je ook even wat van zeggen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_83419847
Oh ik dacht dat het cheque was
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_83419963
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
Het is ook Jack en geen Sjek. Moet je ook even wat van zeggen.
Hé, verrek -.-
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:51:11 #18
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_83431715
ik irriteer me ook aan deze vent
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:52:10 #19
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_83431741
ook savonds weer, dat hij vindt dat de uitspraken van van persie geen onderwerp mogen zijn.

pure slijmbal en één grote reclamezuil die man
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 29 juni 2010 @ 09:53:36 #20
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_83431777
ik irriteer me aan dit universum
<hr>
pi_83431779
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:51 schreef Klopkoek het volgende:
ik irriteer me ook aan deze vent
ik erger me aan mensen die 'irriteren' zeggen als ze 'ergeren' bedoelen.
pi_83432065
Echt álles aan die vent irriteert me.

Dus ook dat debiele geschreeuw bij dat doelpunt van Bergkamp, ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83432209
Hij heeft ook een zwarte tweelingbroer




pi_83432243
Aha is hier het kots topic?

pi_83432316
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef fratsman het volgende:
Hij heeft ook een zwarte tweelingbroer

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


A little bit of salt and where is he? Ow there he is . . . . . and a little bit of Percy Pepper!

pi_83433013
Het is nog altijd betere televisie dan VI...
En hij is ook zeker een betere presentator dan meneer Genee.
pi_83433204
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:36 schreef aeque het volgende:
Het is nog altijd betere televisie dan VI...
En hij is ook zeker een betere presentator dan meneer Genee.
Gister voor het eerst in 5 jaar een ruzie in zijn feel good programma. Wat is Sjek zijn reactie... Hij legt zijn hoofd op schoot bij die Marrokaan in de zin van "Oh hier wil ik niks mee te maken hebben".
Maar het programma vervolgens wel eindigen met "Keje heeft gelijk.. Tot morgen" Ik denk niet dat Krol nog langs komt


Sjek een goede presentator noemen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:44:10 #28
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83433225
en dan over die knipoog van stekelenburg tenenkrommend
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:56:23 #29
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_83433626
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:36 schreef aeque het volgende:
Het is nog altijd betere televisie dan VI...
En hij is ook zeker een betere presentator dan meneer Genee.
het is beter dan VI maar daar is alles ook mee gezegd.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:58:22 #30
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_83433690
Wat een walgelijke vent, nog een stap erger als Smeets.
pi_83433801
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Gister voor het eerst in 5 jaar een ruzie in zijn feel good programma. Wat is Sjek zijn reactie... Hij legt zijn hoofd op schoot bij die Marrokaan in de zin van "Oh hier wil ik niks mee te maken hebben".
Maar het programma vervolgens wel eindigen met "Keje heeft gelijk.. Tot morgen" Ik denk niet dat Krol nog langs komt


Sjek een goede presentator noemen
Ruzie..? Dat noemen ze nou discussieren.
En de manier waarop hij eindigde was niets meer dan een gewone afsluiting.
Zelfs de manier waarop hij zei dat Keje gelijk had was niets meer dan een enigzins luchtige opmerking.

Het grappigste hier is nog dat jullie blijkbaar wel naar het programma(en dus naar Jack) kijken.
pi_83433977
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef aeque het volgende:

[..]

Ruzie..? Dat noemen ze nou discussieren.
En de manier waarop hij eindigde was niets meer dan een gewone afsluiting.
Zelfs de manier waarop hij zei dat Keje gelijk had was niets meer dan een enigzins luchtige opmerking.

Het grappigste hier is nog dat jullie blijkbaar wel naar het programma(en dus naar Jack) kijken.
Klopt ik kijk af en toe de herhaling na 12e. Daarbij als 3 mensen door elkaar schreeuwen dan is het geen discussiëren hoor.
Al blijf ik vinden dat die "cabaretier" een prestatie heeft geleverd. Hij heeft in een hele uitzending 2 zinnen gesproken. Omdat Sjek stellingen opgooide waar die andere 2 vervolgens weer door elkaar begonnen te roepen. Af en toe werd het nog spannender als Mr bigstar de presentator zijn mening door de rest heen begon te verkondigen.

Edit:"wat was dat een domme post van je zeg ongelooflijk. Ik begin bijna te twijfelen of je het zelfs wel heb gezien?
  Moderator dinsdag 29 juni 2010 @ 11:12:07 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83434207
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:44 schreef Sethje het volgende:
en dan over die knipoog van stekelenburg tenenkrommend


Maar ook wel lachwekkend omdat hij zo overduidelijk trots moest lachen dat hij een rol speelt in het succes van het Nederlands elftal.

En Jack is zéker geen betere presentator dan Genee, want Jack presenteert nauwelijks. Hij is vooral zelf aan het woord, onderbreekt voortdurend zijn gasten, stelt geen vragen maar poneert stellingen (die de gasten dan mogen beamen, zo niet dan interrumpeert Jack). Om nog maar te zwijgen van de hemeltergende bruggetjes die hij probeert te bouwen als er weer zo'n emo-filmpje opgestart moet worden. Om met een iets zachtere, licht geroerde stem de definitieve aankondiging te doen. "Stekelenburg. Mooie beelden."

Wat is het toch een lieve warme oom.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_83434324
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:12 schreef Gert het volgende:

[..]



Maar ook wel lachwekkend omdat hij zo overduidelijk trots moest lachen dat hij een rol speelt in het succes van het Nederlands elftal. [ afbeelding ]

En Jack is zéker geen betere presentator dan Genee, want Jack presenteert nauwelijks. Hij is vooral zelf aan het woord, onderbreekt voortdurend zijn gasten, stelt geen vragen maar poneert stellingen (die de gasten dan mogen beamen, zo niet dan interrumpeert Jack). Om nog maar te zwijgen van de hemeltergende bruggetjes die hij probeert te bouwen als er weer zo'n emo-filmpje opgestart moet worden. Om met een iets zachtere, licht geroerde stem de definitieve aankondiging te doen. "Stekelenburg. Mooie beelden."

Wat is het toch een lieve warme oom.
Precies wat ik overigens ook op zijn minst bijzonder vond. Was dat hij wilde beweren dat hij Stekelenburg eindelijk uit de schaduw van Van der Sar had getrokken. Door hem Maarten van der Sar te noemen Ik wil niet veel zeggen, maar dat geeft juist het omgekeerde effect. Nee... vanavond gai k gewoon maar slapen na VI Oranje. Sjek en zijn crew heeft dit jaar echt geen niveau.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:25:25 #35
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_83434719
Jack vond die discussie helemaal niet leuk leek het. Zijn feel-good oranje propaganda format viel in het water.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:08:26 #36
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83436800
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:36 schreef aeque het volgende:
Het is nog altijd betere televisie dan VI...
En hij is ook zeker een betere presentator dan meneer Genee.
Bedankt Hans.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 juni 2010 @ 12:40:51 #37
862 Arcee
Look closer
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:42:37 #38
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83438058
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:12 schreef Gert het volgende:

[..]



Maar ook wel lachwekkend omdat hij zo overduidelijk trots moest lachen dat hij een rol speelt in het succes van het Nederlands elftal. [ afbeelding ]

En Jack is zéker geen betere presentator dan Genee, want Jack presenteert nauwelijks. Hij is vooral zelf aan het woord, onderbreekt voortdurend zijn gasten, stelt geen vragen maar poneert stellingen (die de gasten dan mogen beamen, zo niet dan interrumpeert Jack). Om nog maar te zwijgen van de hemeltergende bruggetjes die hij probeert te bouwen als er weer zo'n emo-filmpje opgestart moet worden. Om met een iets zachtere, licht geroerde stem de definitieve aankondiging te doen. "Stekelenburg. Mooie beelden."

Wat is het toch een lieve warme oom.
Hier zit geen woord Frans tussen

Ik zou zeggen doe een dropping vannacht ergens in een township.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:10:05 #39
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_83439244
ook al die filmpjes ertussendoor met opzwepende gladiator film-muziek zijn echt
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:30:26 #40
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_83440194
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:53 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

ik erger me aan mensen die 'irriteren' zeggen als ze 'ergeren' bedoelen.
pi_83440301
je bent gek, van gelder is master
pi_83441226
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]


Edit:"wat was dat een domme post van je zeg ongelooflijk. Ik begin bijna te twijfelen of je het zelfs wel heb gezien?
Ach, jij valt gelijk weer op de man aan. Als je dat een slimme post noemt snap ik het ook niet meer.
Plus het feit dat je beweert dat als mensen door elkaar heen 'schreeuwen' het geen discussie meer is? Waarom niet? Moet een discussie dan altijd rustig zijn? Nee hoor. Ruzie gaat nog altijd een stapje verder.

En nee? Geen betere presentator? Ik heb Genee nog nooit een ander programma zien presenteren dan VI of elk ander slap aftreksel. Terwijl Jack toch echt meerdere programma's heeft gedaan.

Ik ben echt de laatste die zal beweren dat Jack nooit fouten maakt en soms lompe dingen zegt/aankondigt.
Maar het niveau verschil tussen Genee en Jack is er toch zeker wel.

Wat ik wel jammer vind is dat niemand van jullie de opmerking maakt dat het ook 2 compleet verschillende programma's zijn die als enige overeenkomst hebben dat het over hetzelfde onderwerp gaat.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:54:43 #43
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_83441300
Vreselijke man.
pi_83441365
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef aeque het volgende:

[..]

Ach, jij valt gelijk weer op de man aan. Als je dat een slimme post noemt snap ik het ook niet meer.
Plus het feit dat je beweert dat als mensen door elkaar heen 'schreeuwen' het geen discussie meer is? Waarom niet? Moet een discussie dan altijd rustig zijn? Nee hoor. Ruzie gaat nog altijd een stapje verder.

En nee? Geen betere presentator? Ik heb Genee nog nooit een ander programma zien presenteren dan VI of elk ander slap aftreksel. Terwijl Jack toch echt meerdere programma's heeft gedaan.

Ik ben echt de laatste die zal beweren dat Jack nooit fouten maakt en soms lompe dingen zegt/aankondigt.
Maar het niveau verschil tussen Genee en Jack is er toch zeker wel.

Wat ik wel jammer vind is dat niemand van jullie de opmerking maakt dat het ook 2 compleet verschillende programma's zijn die als enige overeenkomst hebben dat het over hetzelfde onderwerp gaat.
Genee durft tenminste kritische vragen te stellen en kapt geen discussies af.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:09:29 #45
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83441858
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:53 schreef aeque het volgende:

[..]

Ach, jij valt gelijk weer op de man aan. Als je dat een slimme post noemt snap ik het ook niet meer.
Plus het feit dat je beweert dat als mensen door elkaar heen 'schreeuwen' het geen discussie meer is? Waarom niet? Moet een discussie dan altijd rustig zijn? Nee hoor. Ruzie gaat nog altijd een stapje verder.

En nee? Geen betere presentator? Ik heb Genee nog nooit een ander programma zien presenteren dan VI of elk ander slap aftreksel. Terwijl Jack toch echt meerdere programma's heeft gedaan.

Ik ben echt de laatste die zal beweren dat Jack nooit fouten maakt en soms lompe dingen zegt/aankondigt.
Maar het niveau verschil tussen Genee en Jack is er toch zeker wel.

Wat ik wel jammer vind is dat niemand van jullie de opmerking maakt dat het ook 2 compleet verschillende programma's zijn die als enige overeenkomst hebben dat het over hetzelfde onderwerp gaat.
Waarin is Jack dan beter?
Bedankt Hans.
pi_83441990
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:56 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Genee durft tenminste kritische vragen te stellen en kapt geen discussies af.

Ik vind het aantal kritische vragen wat Genee stelt ook wel meevallen. In ieder geval de keren dat ik het heb gezien.
En het afkappen van een discussie heeft er ook weer mee te maken wat voor een soort programma het is.
VI is voornamelijk het discussie programma, terwijl Sportzomer meer het programma van de mooie items/filmpjes is.

Maar ik heb nog altijd liever Genee dan monotoon Snorremans!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:01:13 #47
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83444145
Jack 'zoiets van' Gelder
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:24:40 #48
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83445276
Jack ''zeg het maar jongens'' van Gelder.
Bedankt Hans.
pi_83519447
Jack zegt tegen al zijn gasten: "Je moet niet bij die Derksen en Genee aanschuiven hoor."

Zielig.
standaarddrinker
pi_83519502
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef fratsman het volgende:
Hij heeft ook een zwarte tweelingbroer

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')