abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:26:44 #251
58560 Oksel
Gezellig.
pi_83563995
Ja, tuurlijk gaat dat zo makkelijk binnen de E.U. Helemaal als je uit NL komt. Geen probleem.
pi_83564171
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Nou nee. Wat ik wel doe en met mij velen is onderweg stoppen en een kop thee met appelgebak. Het ultieme fietsersvoer. Dan zit ik al op een eurootje of 4. ALs je een uitgepijlde tocht rijdt betaal je ook nog eens startgeld (3 euro, of 30 euro als je de AGR fietst). Dan niet te vergeten de repen, bananen, krentenbollen, kruidkoeken, mixjes, energiedranken voor tijdens het fietsen. 100km fiets je niet op een droge boterham.

Ow, als je lid bent van een fietsclub betaal je ook nog eens contributie, 50 euro, of als je een licentie hebt ergens tussen de 70 en 150 euro. Dan ben je ook nog verplicht om de clubkleding aan te schaffen, a 60 euro. Elke 3 jaar een nieuwe helm (aan te raden) is ook nog eens 30-200 euro. Niet te vergeten het vervoer naar de startplaats. Eventjes op en neer naar Limburg is afhankelijk van waar je woont ook niet goedkoop. Kan nog wel even door gaan. Het komt erop neer dat het niet ophoudt bij puur de fiets kopen. Toen ik in 2006 mijn eerste fiets kocht wist ik niet eens dat het wel handig zou zijn om een goede pomp thuis te hebben. Fietskleding? Waarom niet gewoon een katoenen t-shirt?
[..]

Ehh.. Ik koop nu elke 2 jaar een nieuwe. Vraag me niet waarom. Eerste was een Trek 1200. Toen ging ik echt kilometers maken ook in de bergen en ben ik overgestapt naar carbon (Cube Agree) en nu ga ik wedstrijden rijden en ga ik op een Felt AR4D.

Trouwens mijn kosten vallen wel mee. Ik reed afgelopen seizoen net geen 11.000km en zit nu al op de 7600.

Het is trouwens godsgruwelijk warm. Net 80 minuten gekoerst, 7de in de sprint, maar het ging niet van harte. Mijn knieen werden gewoon oververhit. Zelfs de rijwind is warm.
Die kleding hangt van de club af je kan ook kleding krijgen of in bruikleen.
Haters gonna hate.
pi_83564981
Viel me trouwens op dat er op de startlijst van vanavond geen team bij je naam staat. Rij je individueel mee?
pi_83565025
Die zijn ze vergeten lol. Ik rij in een combinatie team.
Haters gonna hate.
pi_83565097
Gisteren voor het eerst op een tijdritfiets gereden. Ben benieuwd hoe het gaat. Moet iig de bochtjes niet met het binnenste stuur nemen lol. En ik hoop dat bij het starten ik niet omval, dat heb ik gisteren wel geoefend maar ben daar nog niet helemaal zeker mee.

Het is toch een hele andere fiets (die eigenlijk ook een beetje te lang is voor mij) en een hele andere zit. Ik was aan het twijfelen om toch op mijn gewone racefiets te gaan maar nee. Ik ga toch met de de tijdritfiets dan kan ik gelijk meer oefenen

Ik heb geen tijdrithelm want die van mijn vriend was te groot en die ze op club hadden waren ook te groot, wel een beetje jammer.
Haters gonna hate.
pi_83565156
Maakt niet uit, als je maar een beetje lacht voor m'n D40
pi_83566562
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 06:22 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Prima. Zie ik je straks om 7:50 onder aan de Brien?
7.50 is echt een opgave voor mij hoor Dat betekent rond zeven uur hier weg, dus rond 6 uur opstaan. Ik heb vakantie inmiddels, dus dat gaat me niet gebeuren.

Behalve zondag dan. Samen met een fietsmaat met de auto naar Bergen op Zoom en dan met de fiets de eilanden op Even kijken bij de tour
pi_83566610
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:36 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

7.50 is echt een opgave voor mij hoor Dat betekent rond zeven uur hier weg, dus rond 6 uur opstaan. Ik heb vakantie inmiddels, dus dat gaat me niet gebeuren.

Behalve zondag dan. Samen met een fietsmaat met de auto naar Bergen op Zoom en dan met de fiets de eilanden op Even kijken bij de tour
Ik ga iedere dag om 6 uur m'n bed uit, 7 uur weg en rij iedere dag om 7:50 de Brien op Mocht je vanmiddag zin hebben me uit te dagen, denk niet dat ik het ga proberen bij ruim 30C
pi_83567229
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:38 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Ik ga iedere dag om 6 uur m'n bed uit, 7 uur weg en rij iedere dag om 7:50 de Brien op Mocht je vanmiddag zin hebben me uit te dagen, denk niet dat ik het ga proberen bij ruim 30C
Ik ben al op de fiets gestapt, maar ben omgekeerd bij Nieuwekerk/Kortenoord. Ik had vorige week al last van kortademigheid door smog en was nu nog erger. Goed, twintig kilometer gaat nog, ga mijn tijd vanmiddag maar besteden om twee bidonhouder te bevestigen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:00:02 #260
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_83567294
Ze waarschuwde gisteren al voor smog...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_83567371
Ja inderdaad, je voelt het wel die smog. Ik baal er ook wel wat van, maar als het slecht gaat doe ik gewoon rustigaan.
pi_83568320
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Had ik dat geweten was ik doorgegaan met m'n studie en dan ook op talen gebied
Mocht zuid-frankrijk niet lukken dan wip ik de grens over naar Spanje, dat spreek ik ook behoorlijk goed en dan vind ik zeker werk ergens in een barretje ofzo
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_83568395
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:57 schreef Freddeh het volgende:
Maakt niet uit, als je maar een beetje lacht voor m'n D40
Waar sta je ?
Haters gonna hate.
pi_83569558
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Waar sta je ?
Moet nog even kijken waar ik precies ga staan, ik zit te denken aan een mooie bocht
pi_83569685
oef dat wordt dan lastig om te lachen want in de bochten moet ik juis alert zijn nu omdat ik die tijdritfiets niet helemaal onder controle heb hihih.
Haters gonna hate.
pi_83569736
Zo'n supergecontentreerde blik doet het ook wel goed op foto's hoor

Ik zal zo ff zoeken waar ik ga staan.
pi_83570103
mijn collegas gaan naar de Willemsbrug. 1 van hun heeft een nieuwe baan en ze gaan eten in Concordia en daarna even bij mij kijken. Het is wel erg spannend allemaal hoor.
Haters gonna hate.
pi_83570114
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:03 schreef Freddeh het volgende:
Zo'n supergecontentreerde blik doet het ook wel goed op foto's hoor

Ik zal zo ff zoeken waar ik ga staan.
Het zal wel meer kwijlen worden
Haters gonna hate.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:18:05 #269
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_83570279
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:13 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Het zal wel meer kwijlen worden
Doe beetje sexie kwijlen dan me altijd afgevraagd hoe dat er uit zou zien
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_83571009
hahah nou ik zal mijn best doen dan
Haters gonna hate.
pi_83572485
Gevonden! Ik sta langs de Dordstelaan, dus tussen Maashaven en Zuidplein in. Voor jou dus een recht stuk
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:16:48 #272
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_83572700
Boh wat is het warm. Lekker rustig een rondje gefietst en met veel drinken en stoppen voor 2 ijsjes ging het nog wel.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_83572817
En trouwens, pas ff op. Erasmusbrug de bocht naar Boompjes wordt érg glad als het regent. Doe voorzichtig
pi_83573163
Thanks

Maar het gaat toch niet regenen?

Wel super top dat je komt kijken
Haters gonna hate.
pi_83573531
Ik hoor voor vanavond diverse geruchten over regen en onweer. Op dit moment is de radar nog helemaal schoon, maar helemaal vertrouwen doe ik het toch nog niet...

Later vanavond staat je foto online hoor!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:53:19 #276
56724 Wombcat
rent wiel
pi_83574116
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Superher0 het volgende:
Ehh.. Ik koop nu elke 2 jaar een nieuwe. Vraag me niet waarom. .
Waarschijnlijk omdat je altijd op zoek bent naar iets beters.
Ik kocht elke 3 jaar een nieuwe fiets. De huidige gaat nu al 6 of 7 jaar mee. Bedoeling is wel dat er eind dit jaar weer een nieuwe komt. Ik heb een gedeelte al .
Tussendoor koop ik altijd ook nog wel eens een nieuw setje wielen of een stuur oid (en een zadel, want die dingen gaan na een tijdje doorhangen).
in a crowd you lose humanity
pi_83574179
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 15:38 schreef Freddeh het volgende:
Ik hoor voor vanavond diverse geruchten over regen en onweer. Op dit moment is de radar nog helemaal schoon, maar helemaal vertrouwen doe ik het toch nog niet...

Later vanavond staat je foto online hoor!
Ik hoop het niet maar iig bedankt voor de tip het zal overal wel gladjes zijn omdat het een tijd niet geregend heeft en alle olie enzo.
Haters gonna hate.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:56:42 #278
56724 Wombcat
rent wiel
pi_83574269
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 15:54 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik hoop het niet maar iig bedankt voor de tip het zal overal wel gladjes zijn omdat het een tijd niet geregend heeft en alle olie enzo.
Succes iig
in a crowd you lose humanity
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:10:16 #279
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_83574697
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Superher0 het volgende:
Elke 3 jaar een nieuwe helm (aan te raden) is ook nog eens 30-200 euro.
Waarom is het aan te raden om om de paar jaar een nieuwe helm te kopen? Als je nooit valt en dat ding is verder nog goed dan is een nieuwe helm toch niet nodig?
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_83575108
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:10 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Waarom is het aan te raden om om de paar jaar een nieuwe helm te kopen? Als je nooit valt en dat ding is verder nog goed dan is een nieuwe helm toch niet nodig?
Heb wel eens gehoord dat het materiaal waar het van gemaakt is (die schaal om je hoofd heen) zijn kracht verliest in de loop van de tijd.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 juli 2010 @ 16:56:14 #281
73911 ultra_ivo
pi_83576862
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 15:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je altijd op zoek bent naar iets beters.
Ik kocht elke 3 jaar een nieuwe fiets. De huidige gaat nu al 6 of 7 jaar mee. Bedoeling is wel dat er eind dit jaar weer een nieuwe komt. Ik heb een gedeelte al .
Tussendoor koop ik altijd ook nog wel eens een nieuw setje wielen of een stuur oid (en een zadel, want die dingen gaan na een tijdje doorhangen).
Dan ben ik anders. M'n Bioracer heb ik al sinds '97, m'n Bob Jackson verwacht ik tot 2025-2030 te gebruiken. De Bioracer nog een kleine 10 jaar (hopenlijk meer). Zeker met maatframes ga je voor een langere tijd. Uiteraard regelmatig onderhoud en vervanging. Op m'n Bioracer zit nu zowat de 3e schakelgroep. (start Avanti 8-speed, daarna Mirage 8-speed, nu 9-speed gemixt uit diverse groepen). De verlichting vervang ik eigenlijk vaker dan de schakeleenheid. Alhoewel de SON naaf er nu zo'n jaar of 10 inzit.
pi_83590974
@ CyclingGirl: Mocht je dit nog lezen vanacond: Wat had je voor kleuren aan? Er zijn zoveel dames langs komen stormen dat ik het gewoon niet meer weet Ik stond overigens niet langs de Dordtselaan, maar langs de Stieltjesstraat, direct na de Koninginnebrug. Daar had ik iets meer licht dan op de Dordtselaan tussen de bomen.

Aan de hand van je foto in de OP van het vorige rec.wielrennen topic zou ik denken (op basis van je fiets) dat jij een psychedelisch roze mouwloos shirtje aan had

Geef ff een gil, dan gooi ik hem nog ff online voor je

*edit* Ik ga overigens even lekker douchen. Heb ik wel verdiend na 75km rijden. Oh, en de tourploegen zitten trouwens in het Van der Valk hotel in Barendrecht. Zag ik toevallig toen ik er langs reed richting huis
pi_83592524
Shit... Lees ik net je andere topic, zie ik dat je een fiets van de club kreeg en een TT pak met lange mouwen. Als dat door ging... dan was jij in het blauw/wit en sta jij vunzig slecht op de foto. Iets met motion blur en onherkenbaar
pi_83593458
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef Freddeh het volgende:
@ CyclingGirl: Mocht je dit nog lezen vanacond: Wat had je voor kleuren aan? Er zijn zoveel dames langs komen stormen dat ik het gewoon niet meer weet Ik stond overigens niet langs de Dordtselaan, maar langs de Stieltjesstraat, direct na de Koninginnebrug. Daar had ik iets meer licht dan op de Dordtselaan tussen de bomen.

Aan de hand van je foto in de OP van het vorige rec.wielrennen topic zou ik denken (op basis van je fiets) dat jij een psychedelisch roze mouwloos shirtje aan had

Geef ff een gil, dan gooi ik hem nog ff online voor je

*edit* Ik ga overigens even lekker douchen. Heb ik wel verdiend na 75km rijden. Oh, en de tourploegen zitten trouwens in het Van der Valk hotel in Barendrecht. Zag ik toevallig toen ik er langs reed richting huis
Nee ik had nummer 41 en een blauw pak met lange mouwen aan Ik rij niet voor leontien. Super thanks he ik heb niks gezien was zo bezig met die rit en zoveel dingen gingnen mis daar maar de rest hoor je wel
doeeii
Haters gonna hate.
pi_83593819
Was ook niet de bedoeling dat je het zou zien. Was juist de bedoeling dat jij lekker je ding deed, en liefst zo goed mogelijk. Op welke plaats ben je geëindigd trouwens?
Ik doelde niet op dat roze van Leontien, maar op Cris Rossmolen als ik me niet vergis, de voorlaatste starter van de amateurs nog. Die kwam de bocht door zeilen met een psychedelisch roze (écht gestoord fel) en een lach op haar gezicht. Aan de hand van d'r fiets dacht ik dat jij het was...

Je was gewoon te snel voor de lens. Volgende keer langzamer rijden hoor! Afgesproken?

Klik voor grotere CyclingGirl
pi_83595198
Iedereen die t idee had om morgen met de auto Rdam in te trekken; niet doen. Zuid was vanmiddag al een enorme puinhoop, niet normaal Lekker met t OV gaan
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_83598197
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 00:12 schreef FJD het volgende:
Iedereen die t idee had om morgen met de auto Rdam in te trekken; niet doen. Zuid was vanmiddag al een enorme puinhoop, niet normaal Lekker met t OV gaan
Ach, kwartiertje Gouda-Rotterdam is goed te doen Ben zondag rond Goes te vinden op de fiets met een fietsmaat van me Even Tour zien en rondje maken
pi_83599140
Straks nog even wat foto's van gisteravond nabewerken op kantoor, en uploaden richting Flickr. Meteen ff kijken wie van de dames op de foto's Hyves/Facebook heeft zodat ze een kopietje kunnen krijgen van de foto.

Enne... Sorry CyclingGirl
pi_83599207
Hey maakt niet uit hoor Het is ook lastig om zo fotos te maken. Eerst even naar Hopmans en daarna gaan we ook naar Rotterdam
Haters gonna hate.
pi_83599581
Ik ga zo ook naar Rotterdam, morgen lekker zelf fietsen!

Ik ga trouwens wel met de auto, ik zie 't wel! Heb geen zin om in de trein te zitten vandaag
pi_83599610
Veel plezier in Rotterdam. Ik zit helaas heel de dag in Capelle
pi_83600622
Nog iets héél anders n.a.v. gisteren. Gisteren was m'n eerste dag dat ik 100km gefietst heb. Hoera voor mij Hoewel... Pijn. Verschillende soorten. Ik heb (denk ik) nieuwe handschoentjes nodig met gelpads erin, want die van mij zijn totaal niet gepad en ik heb nu dus op beide handpalmen een grote rode vlek en het doet gewoon pijn om de huid daar aan te raken.

Ander soort pijn. Perineum. Zitvlak. Zowel schuurplekjes als zitpijn. Niet fijn. Korte vraag: Brooks Swift, of Brooks Team Pro? Ik denk dat Captain_Fab me daar wel antwoord op kan geven
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:40:01 #293
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_83602154
De echte leer-meester is ivo, maar ik zal een poging doen
Dit gebruik ik zelf, en ben erg erg tevreden
De Brooks B17, en ik geloof dat ik de standard heb zoals uit deze link. Ze hebben ook de B17 Narrow, die is wat smaller...natuurlijk
http://www.featherbikes.nl/product_info.php?products_id=1676&osCsid=7431cb808c85d1286c5acfaea7002403

Voor de wat bredere fietser een perfect zadel, en als je ook even een onderhoudssetje koopt, of in elk geval een blikje prooftide gaat het bij regelmatig onderhoud zo een jaar of 10-20 mee. De eerste paar 100 km kan het wat hard aanvoelen, want het leer moet naar je lichaam gaan vormen, maar zelfs nieuw was het al fijner dan m'n oude zadel!
De types die jij noemt zijn zo te zien wat smaller, race-achtiger...zullen ook wel goed zijn, het belangrijkste is dat leer ademt! Als je last van je zitstreek hebt moet je vooral geen zadel gebruiken die alles luchtdicht afsluit...om zo te zeggen. Dis B17 of de types die jij noemt, zullen beiden veel fijner fietsen. Ik vind het fijn dat hij breder is dan een standaard race zadeltje, maar dat is persoonlijk!
Realiseer je wel, het is geen licht zadel. Het ziet heel erg old skool op je fiets. Maar als je je daar druk over maakt...maar dat hoop ik van niet.

[ Bericht 20% gewijzigd door Captain_Fabulous op 03-07-2010 11:48:45 ]
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_83602365
Cool, thanks. Wacht ik Ivo z'n reactie ook nog ff af
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:55:18 #295
56724 Wombcat
rent wiel
pi_83602568
Ook lang op het zadel zitten moet je trainen. Als je het vaker doet, wordt het gemakkelijker. Een goed zadel en goede broek is wel belangrijk. Maar voor beide geldt dat het persoonlijk is wat je prettig vindt.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:55:21 #296
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_83602571
Je hebt altijd baas boven baas
Mischien heeft hij zelf ervaring met de types die jij noemt. Ik heb met m'n 115 kilo bij de Jan Jansen 8 uur in het zadel gezeten, in totaal 145 km op de teller, en m'n zitvlak was nog als nieuw...nou ja het deed geen pijn
Meer hoef ik denk ik niet te zeggen over zit comfort. M'n benen waren volkomen naar de klote, m'n rug was gebroken, maar zadelpijn...dus niet
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_83602697
Dat lijkt mij ook wel wat, zo lang in het zadel kunnen zitten zonder pijn. Ik rijd nu met een niet al te dure Selle Italia zadel met zo'n gleuf erin. Ding is al iets van 10 jaar oud ofzo denk ik, maar gewoon erg weinig gebruikt. Ook met het Selle Italia (?) zadel dat ik bij m'n fiets kreeg bij aankoop had ik het probleem. Het is gewoon erg frustrerend omdat je hoe meer kilometers je af hebt gelegd, steeds meer op je achterste wordt gewezen door de pijn. Negeren lukt op den duur gewoon niet meer...

Speciaal voor CyclingGirl 100km gefietst en mn achterste naar de knoppen gereden gisteren
  zaterdag 3 juli 2010 @ 12:11:39 #298
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_83603036
Ik gebruik ook dit spul.
http://www.futurumshop.nl(...)are-broekcreme.phtml
Mocht ik zo dun worden als Superher0 of Gripper dan zal ik het ook een 'droog' proberen, maar nu drukt er gewoon veel gewicht op m'n zadel, dus een beetje verzorging kan geen kwaad. Het is heel prettig spul, niet overmatig vettig maar wel lekker comfortabel!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zaterdag 3 juli 2010 @ 12:24:27 #299
56724 Wombcat
rent wiel
pi_83603377
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:59 schreef Freddeh het volgende:
Dat lijkt mij ook wel wat, zo lang in het zadel kunnen zitten zonder pijn. Ik rijd nu met een niet al te dure Selle Italia zadel met zo'n gleuf erin. Ding is al iets van 10 jaar oud ofzo denk ik, maar gewoon erg weinig gebruikt. Ook met het Selle Italia (?) zadel dat ik bij m'n fiets kreeg bij aankoop had ik het probleem. Het is gewoon erg frustrerend omdat je hoe meer kilometers je af hebt gelegd, steeds meer op je achterste wordt gewezen door de pijn. Negeren lukt op den duur gewoon niet meer...
Zo'n soort zadel heb ik ook. Die goedkopere zadels gaan wel doorzakken (normaal gesproken is het midden iets lager dan de punt en de achterkant, bij een oud zadel kan dat wel 2-3x zoveel zijn als bij een nieuw zadel. Dan zit het ook niet lekker meer). Dit is het 3e of 4e zadel op deze fiet. Al moet ik daar wel bijvertellen dat een paar zadels zijn gesneuveld bij valpartijen.
in a crowd you lose humanity
pi_83603869
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 09:01 schreef Tommeke het volgende:
Ik ga zo ook naar Rotterdam, morgen lekker zelf fietsen!

Ik ga trouwens wel met de auto, ik zie 't wel! Heb geen zin om in de trein te zitten vandaag
Kralingse Zoom en dan metro zou ik doen. Of Alexander en dan 1 halte naar CS en rest met metro.

Denk overigens dat je CS nog wel een beetje kunt bereiken met de auto maar Zuid is hopeloos gok ik
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')