Oooh, heb die vragenlijst serieus ingevuld en de motivatie hoef ik niet over na te denken..quote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Uitslag interview duurt maximaal 10 dagen. Dus dat valt nog mee.
Je hebt een vragenlijst moeten invullen, ik denk dat als je die serieus invult het je de beste voorbereiding geeft die je kunt hebben, en vraag jezelf is af waarom je nou per se luchtverkeersleider wilt worden, vrij standaard dus.
Tip: blijf jezelf
Heel veel succes in dat geval!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:21 schreef Angelfire91 het volgende:
[..]
Oooh, heb die vragenlijst serieus ingevuld en de motivatie hoef ik niet over na te denken..
Dus hopelijk gaat t goed morgen
Uiteraard weet ik niet exact wat er door de hoofden speelt van de dames en heren van de LVNL die zich met het selectieproces bezig houden, maar ik ben in ieder geval een voorbeeld van iemand die geplaatst is zonder dat ik naar de open dag ben geweest. Als jij je motivatie voor het vak met overtuiging kan brengen en ook kan laten blijken dat je weet wat de functie luchtverkeersleider inhoudt (en dan bedoel ik uiteraard niet de specifieke vakkennis), gaat dat helemaal goed komen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef Dusikben het volgende:
Hallo, ik heb dit hele topic doorgelezen aangezien ik ook de ambitie heb om lvl te worden. Ik heb alleen een beetje een rare vraag..
Zijn alle mensen die aangenomen zijn of in ieder geval al begonnen zijn aan de selectie naar de open dag geweest?
Want ik wil heel graag naar die open dag, maar de eerstvolgende is pas in mei.. en dat vind ik wel erg laat.
En is het belangrijk?
Want ik heb op mijn 16e selectie gedaan bij de KLS, voor piloot, en daar was het toch wel een + punt als je naar die open dag bent geweest.
Verder was ik natuurlijk nog wat te jong en was ik t/m de gvss (3e selectie) gekomen.
Heb mezelf ook maar even aangemeld op het forum, toen ik dit topic zag staan.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef Angelfire91 het volgende:
Hallo allemaal,
weer een tijdje geleden dat ik hier was.
Heb inmiddels 5 januari de 1ste ronde in Amersfoort gehad, deze gelukkig wel gehaald .
Nu heb ik aankomende woensdag het interview, geen idee wat ik daar kan verwachten.
Weet iemand toevallig wanneer je daar de uitslag van krijgt? En hoe het interview gaat?
Wat is SDM? Strip Display Management als ik ff googlequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:07 schreef mcclane het volgende:
SDM test passed. Nu naar phase 2 op 15 feb @ eurocontrol
Oh, en ze stellen een speciale squakcode in volgens mij. Een bepaalde squak geeft aan wat er aan de hand is (bijvoorbeeld kapotte radio) dacht ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef anonymos het volgende:
natuurlijk, had ik kunnen weten. toch heel erg bedankt!
dit is voor informatica, wat er gebeurd als er geen datacommunicatie is btw
Het simpele antwoord is inderdaad correct. Hij vliegt gewoon zijn vliegplan af en squakt ssr (secundaire surveillance radar)-code 7600.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:32 schreef anonymos het volgende:
Ik heb een vraag voor een Tentamen opdracht, dit leek mij de beste plek.
Als een vliegtuig niet meer kan communiceren, wat zijn dan de protocollen?
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen
Het aanstellingsgesprek is bestaat uit twee delen.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:41 schreef Daan04 het volgende:
Weet 1 van jullie wat er allemaal besproken wordt in het aanstellingsgesprek?
Mooi dat de open dag je beviel, hij was wel erg druk bezocht deze keer! Na de 2e ronde krijg je nog een keer een rondleiding, maar dan in een veel kleiner groepje met meer tijd 'op zaal' !quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Butterfly91 het volgende:
Na de voorlichtingsdag afgelopen zaterdag ben ik zo enthousiast geworden dat ik me gelijk heb ingeschreven.
Vandaag werd ik gebeld met de vraag of ik deze week al mee wilde doen met een selectieronde (door een vrijgekomen plek). Uiteraard heb ik ja gezegd.
Ik vind het best spannend .
Zou je dat kunnen onderbouwen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:08 schreef niels0 het volgende:
Ik zou liever verkeersvlieger worden maar ben 'r inmiddels te oud voor (38) vrees ik.
Inmiddels ook geslaagd voor het assessment, dus op naar de grading begin maart!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:03 schreef Safaris het volgende:
Heb mezelf ook maar even aangemeld op het forum, toen ik dit topic zag staan.
Ik zit zelf momenteel ook midden in de sollicitatieprocedure en heb mijn datum voor het assessment net mogen prikken. Heb het interview zelf afgelopen dinsdag gehad, dus ze kwamen zeer snel met de uitslag.
Vriendin van m'n neef is ook bezig, die is (gokje) zo rond de 35 denk ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:08 schreef niels0 het volgende:
Ik zou liever verkeersvlieger worden maar ben 'r inmiddels te oud voor (38) vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |