abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 27 juni 2010 @ 17:56:17 #1
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_83365987


Officiële landsnaam: Verenigde Staten van Amerika (United States of America)
Inwoners: Amerikaan, Amerikanen
Inwoneraantal: 309 Miljoen inwoners (Schatting Januari 2010)
Officiële taal: Geen, echter Engels is de officieuze taal en de taal waarin het land bestuurd wordt.
Andere talen: Spaans (+/- 40 miljoen Spaanstaligen), Frans (+/- 1 miljoen), Duits (+/- 1 miljoen)
Staatssoort: Federale Republiek.
Staatshoofd: President Barack H. Obama (Tot 20 Januari 2013)
Hoofdstad: Washington D.C.
Eerstvolgende verkiezingen: 2 November 2010. (Senate & House)
Directe buurlanden met landsgrens: Canada, Mexico.
Directe buurlanden met watergrens: Cuba, Bahama's, Rusland.

Vlag:


Kaart:




Ambassades & Consulaten

In de Verenigde Staten:
Nederlandse Ambassade in Washington.
  • Consulaat Generaal in Chicago
  • Consulaat Generaal in San Francisco
  • Consulaat Generaal in Miami
  • Consulaat Generaal in New York
  • Lijst met Honoraire Consuls in overige staten.

    In Nederland:
    Amerikaanse Ambassade in Den Haag
  • Consulaat Generaal in Amsterdam

    Immigratie en Officiële instanties:


    United States Citizenship & Immigration Services


    Department of State
    Overzicht van alle DMV locaties & websites voor de 50 staten. (Deparment of Motorvehicles, voor je rijbewijs)
    Social Security Administstration (voor je Social Security Number, de Amerikaanse variant van SOFI)

    Handige websites voor het leven in de VS

    CraigsList - een soort marktplaats, ook voor banen, woningen, etc. Met subsites voor je lokale omgeving.
    DSLReports - Site om een Internetprovider te vinden en om ervaringen te horen van andere gebruikers.
    LegalDocs - Gratis site om allerlei legale documenten uit te printen, zoals bijv. een testament.
    Online Converstion - Om al die lastige Amerikaanse maten om te zetten naar het metrisch stelsel.
    50States - Hele handige link site met veel links naar lokale overheden etc, per staat.

    Woon je in de Verenigde Staten? Heb je plannen om in de Verenigde Staten te gaan wonen? Vind je de Verenigde Staten gewoon een mooi land?
    Kom gezellig kletsen met mede-Amerikanen, aspirant-Amerikanen, en Amerika liefhebbers.

    Vorige delen:

    Verenigde Staten van Amerika!
    Verenigde Staten van Amerika (Deel 2)
    Verenigde Staten van Amerika (Deel 3)
    Verenigde Staten van Amerika (Deel 4)
    Verenigde Staten van Amerika Deel 5
    Verenigde Staten van Amerika Deel 6
    Verenigde Staten van Amerika Deel 7
    Verenigde Staten van Amerika Deel 8
    Verenigde Staten van Amerika Deel 9
    Verenigde Staten van Amerika Deel 10
    Verenigde Staten van Amerika Deel 11
    Verenigde Staten van Amerika Deel 12
    Verenigde Staten van Amerika Deel 13
    Verenigde Staten van Amerika Deel 14
    Verenigde Staten van Amerika Deel 15
    Verenigde Staten van Amerika, Deel 16
    Verenigde Staten van Amerika, deel 17
    Verenigde Staten van Amerika, deel 18
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 19
    Verenigde staten van Amerika - Deel 20
    Verenigde Staten van Amerika - deel 21
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 22
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 23
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 24
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 25
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 26

    De OP vind je hier.
  • Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zondag 27 juni 2010 @ 17:57:52 #2
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83366047
    Oops.... Ik heb bij het kopieren van de topic titel blijbaar de PI meegekopieerd, en dat zet ie dus neer als PI..... kan een mod dat even fixen?
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83366156
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 17:47 schreef Ainnir het volgende:
    Vandaag woon ik precies een jaar in de US. Tijd vliegt
    Nog 20 dagen en dan kan ik hetzelfde zeggen. .
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_83367193
    TVP

    alweer een jaar en 2 maanden
    *plop*
      zondag 27 juni 2010 @ 18:47:59 #5
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_83367697
    Hoi.
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
      zondag 27 juni 2010 @ 19:01:38 #6
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83368113
    9,5 maanden hier. Ik moet volgende week mijn werkgever vertellen of ik nog 2 jaar meer blijf (minstens) en een green card wil hebben. Ik denk nog steeds dat ik het afwijs en over 3 maanden terug naar Nederland ga, maar ik heb nog geen beslissing gemaakt
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_83369237
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
    9,5 maanden hier. Ik moet volgende week mijn werkgever vertellen of ik nog 2 jaar meer blijf (minstens) en een green card wil hebben. Ik denk nog steeds dat ik het afwijs en over 3 maanden terug naar Nederland ga, maar ik heb nog geen beslissing gemaakt
    bevalt het niet ? het werk? of Amerika?
    *plop*
      zondag 27 juni 2010 @ 19:39:41 #8
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83369307
    Groentjes.

    Ik zit hier nu ruim 8 jaar
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83369952
    lol, trouwens donderdag uitslag diversity lottery. Hopelijk goed nieuws.. ik blijf duimen.
    *plop*
    pi_83374739
    Vier jaar nu, maar om dat nou als een prestatie te beschouwen.
    Jesus saves but death prevails.
      maandag 28 juni 2010 @ 03:01:26 #11
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83385768
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 19:37 schreef djmarshal het volgende:

    [..]

    bevalt het niet ? het werk? of Amerika?
    Het werk bevalt niet, Amerika des te meer.
    Ik krijg een vaste functie die me opzich qua functie erg bevalt, maar de managementstijl in het bedrijf ligt mij niet en ik kan moeilijk overweg met de managers.
    Daar tegenover staat een gratis green card voor mij
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      maandag 28 juni 2010 @ 03:36:01 #12
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83385917
    Tja lastig maar ik zie dat je twijfelt. Gewoon terug naar Nederland dan, bij twijfel moet je voor het 'zekere' kiezen. Aan de andere kant, als puur het werk niet bevalt zou je die twee jaar kunnen gebruiken om je goed te orienteren wat je daarna wilt gaan doen.

    Weet 't, klinkt makkelijk maar ik hou niet van hele lappen tekst.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_83389668
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 03:01 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Het werk bevalt niet, Amerika des te meer.
    Ik krijg een vaste functie die me opzich qua functie erg bevalt, maar de managementstijl in het bedrijf ligt mij niet en ik kan moeilijk overweg met de managers.
    Daar tegenover staat een gratis green card voor mij
    Ik heb hetzelfde probleem gehad, de Amerikaanse stijl van managen is niet de mijne. Als Nederlander zeg je daar dan wat van, en dat wil nog wel eens backfire-en.

    Als je het niet naar je zin hebt, dan raad ik je aan om ergens anders te gaan kijken. Zo'n Greencard klinkt natuurlijk leuk, maar als je dan met tegenzin naar het werk moet, dan kun je die wat is het $5k beter zelf lappen en leuk werk doen.

    Dus ik raad je aan om ook eens ergens anders in de VS te gaan kijken, en op zoek te gaan naar een bedrijf of universiteit met een stijl die je wel ligt.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_83389979
    BTW, zo'n Greencard is de moeite wel waard, maar het kan een frustrerend proces zijn. Mijn universiteit heeft mij indertijd de "outstanding researcher" route aanbevolen, wat betekent dat je aan moet tonen dat je "outstanding" bent. Kost erg veel tijd omdat je (belangrijke) mensen moet vinden die een aanbevelingsbrief willen schrijven. Die mensen hebben het daar vaak veel te druk voor, wat betekent dat je zelf zo'n brief moet schrijven. Vijf keer.

    Daarna moet je heeeeel lang wachten op goed nieuws, ik hoop dat dit ondertussen onder de nieuwe president verbeterd is. Er viel echt een paar kilo zorgen van me af toen ik de GC had.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_83392340
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 19:59 schreef djmarshal het volgende:
    lol, trouwens donderdag uitslag diversity lottery. Hopelijk goed nieuws.. ik blijf duimen.
    Als je nu nog geen goed nieuws hebt gehad, kun je het volgens mij zo goed als zeker vergeten...
    pi_83409398
    @Maartena Je overdreef niet met die mexicaanse radio. Net de tweede helft in de auto moeten luisteren, man wat is dat grappig! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL
      maandag 28 juni 2010 @ 18:42:31 #17
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_83410403
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 18:13 schreef Ainnir het volgende:
    @Maartena Je overdreef niet met die mexicaanse radio. Net de tweede helft in de auto moeten luisteren, man wat is dat grappig! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
    pi_83412322
    NED-SLO in BOS


    Ik geloof dat het Nederlandse volk zich hier over twee pubs heeft verspreidt; dit was vanmorgen in the Greatest Bar.
    Jesus saves but death prevails.
    pi_83412625
    Dat doet me denken aan het WK van 2002. Ik heb toen alle wedstrijden in een cafe in Boston, in the North End bekeken. En maar hopen dat het niet ging onweren, want die lui hadden een schotel die het niet deed zodra het begon te bliksemen.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      maandag 28 juni 2010 @ 20:02:37 #20
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83413330
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 18:13 schreef Ainnir het volgende:
    @Maartena Je overdreef niet met die mexicaanse radio. Net de tweede helft in de auto moeten luisteren, man wat is dat grappig! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL
    Ja

    Ik kan in het Engels luisteren gelukkig, dat scheelt ook..... maar inderdaad is zowel de Spaanstalige radio als Spaanstalige TV enorm grappig om te zien....

    En die A moet je eigenlijk weglaten het Spaanse woord voor Goal is "Gol".

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL!!!
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83413332
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 19:39 schreef Shivo het volgende:
    NED-SLO in BOS
    [ afbeelding ]

    Ik geloof dat het Nederlandse volk zich hier over twee pubs heeft verspreidt; dit was vanmorgen in the Greatest Bar.
    Ik ben er vrijdag weer bij! moest vanmorgen op bezoek bij een klant.
    *plop*
    pi_83423149
    TVP
      maandag 28 juni 2010 @ 22:53:45 #23
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83423313
    Hebben al die mensen geen werk ofzo? Ik heb nog niet 1 wedstrijd van Oranje kunnen zien
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_83424918
    Dan werk je toch langer door 's avonds? Ik heb gisteren (zondag) een groot deel van de dag op mijn werk gezeten, zodat ik vanmorgen relaxed de wedstrijd kon zien.
    Jesus saves but death prevails.
      maandag 28 juni 2010 @ 23:34:25 #25
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83425153
    Tv op 't werk en gewoon vrij nemen voor NL natuurlijk. Een baas die flexibel is is erg fijn.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      maandag 28 juni 2010 @ 23:54:15 #26
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83425945
    Thuis"werk".

    Maar ik heb een stuk gemist omdat ik ging sporten
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      dinsdag 29 juni 2010 @ 00:04:44 #27
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83426326
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Barcaconia het volgende:
    Hebben al die mensen geen werk ofzo? Ik heb nog niet 1 wedstrijd van Oranje kunnen zien
    Jawel, maar ik heb redelijke vrijheid qua uren..... Een keer een lange lunch nemen of wat later op het werk komen is allemaal niet zo'n probleem..... De eerste twee wedstrijden waren om 04:30 voor ons aan de westkust, dus dat ging sowieso om werktijd heen.

    De 3e wedstrijd was om 11:30, dus dat hebben we gecombineerd met lunch in een Engelse pub in de buurt..... in plaats van 1 uur lunch, dus 2 uur lunch genomen.

    De wedstrijd tegen SVK was om 07:00, dus ik heb mijn werk ingelicht dat ik vandaag wat later zou komen. Nog voor 09:00 was de 2-1 gezet en gewonnen, en nog voor 09:30 zat ik op mijn werk.

    Zolang het maar een beetje realisitisch blijft, heeft mijn werk er geen problemen mee. Ze weten donders goed dat het WK bezig is, en ik ben dus niet de enige Nederlander.... verder hebben we dus nog een Spanjaard, een Argentijn, en een Braziliaanse over..... De Mexicanen waren uiterst bedroeft, en ook onder de Amerikanen was er wat treurigheid te bespeuren. De enige Engelsman was nog steeds boos over die afgekeurde Goal.

    Ik en die Braziliaanse zitten elkaar trouwens al de hele middag te pesten. Ze is de receptioniste, dus ik kom er nog wel eens langslopen.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83426439
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
    Thuis"werk".

    Maar ik heb een stuk gemist omdat ik ging sporten
    Mijn moeder en zus gingen vroeger tijdens de wedstrijden altijd met de hond wandelen, lekker rustig op straat. Dat was zaterdag toen de VS speelde niet helemaal hetzelfde.
    Jesus saves but death prevails.
      dinsdag 29 juni 2010 @ 00:11:14 #29
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83426516
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef Shivo het volgende:

    [..]

    Mijn moeder en zus gingen vroeger tijdens de wedstrijden altijd met de hond wandelen, lekker rustig op straat. Dat was zaterdag toen de VS speelde niet helemaal hetzelfde.
    Ik verwachtte vanmiddag een telefoontje dus sporten moest daarvoor. Anders was ik wel even blijven kijken

    Had sowieso de eerste helft al gemist, toen lag ik nog in bed
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      dinsdag 29 juni 2010 @ 02:12:33 #30
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83428620
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef Shivo het volgende:
    Mijn moeder en zus gingen vroeger tijdens de wedstrijden altijd met de hond wandelen, lekker rustig op straat. Dat was zaterdag toen de VS speelde niet helemaal hetzelfde.
    Voetbal blijft natuurlijk een derderangssport voor veel Amerikanen.... Het word steeds populairder natuurlijk, maar toen game 7 van de NBA finals was en de LA Lakers speelden.... was het hier ook nog gewoon druk op straat hoor.... en er zitten hier dus echt enorm VEEL Lakers fans.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83429053
    Boston is natuurlijk niet erg Amerikaans, maar het was in de bars afgelopen zaterdag net zo druk als tijdens game 7 van Celtics-Lakers.
    Jesus saves but death prevails.
      dinsdag 29 juni 2010 @ 03:31:35 #32
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83429059
    Oh dat zeker..... met USA Engeland zat mijn favoriete sportkroeg goed vol
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      dinsdag 29 juni 2010 @ 04:16:02 #33
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83429123
    Service in restaurants Voor $15 eten met twee man omdat je vleesje well was in plaats van medium
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      woensdag 30 juni 2010 @ 16:27:50 #34
    222262 Gtaboy107
    What's the Story..?
    pi_83495173
    Ik vraag me altijd al af: Weten jullie wat er in Nederland speelt, wat er aan de hand is? Want in Amerika kun je nooit zo snel op TV Nederlands nieuws zien.

    Overigens wil ik misschien ook wel in Amerika wonen, maar daar denk ik later pas aan. Ben nu nog te jong.
      woensdag 30 juni 2010 @ 16:36:59 #35
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83495593
    Ik heb mijn baas vriendelijk bedankt voor zijn aanbod en de baan afgeslagen. Van de ene kant jammer, maar als ik er echt spijt van krijg kan ik hem later in mijn leven nog een keer opbellen.
    Over 3 maanden ga ik dus terug naar NL.
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
    Ik vraag me altijd al af: Weten jullie wat er in Nederland speelt, wat er aan de hand is? Want in Amerika kun je nooit zo snel op TV Nederlands nieuws zien.

    Overigens wil ik misschien ook wel in Amerika wonen, maar daar denk ik later pas aan. Ben nu nog te jong.
    Ik krijg helaas veel te weinig mee, ik probeer het nieuws van internet te halen. Ik had wel wat meer willen weten over vooral de verkiezingen enzo.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      woensdag 30 juni 2010 @ 16:38:30 #36
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83495654
    And another one bites the dust.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      woensdag 30 juni 2010 @ 16:40:31 #37
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83495751
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef popolon het volgende:
    And another one bites the dust.
    Zo kun je het zien ja.
    Mijn tijd in de US is zeker niet tegengevallen. Ik heb het geweldig gehad tot nu toe. Jammer dat mijn werk niet uitgepakt heeft zoals ik het wilde. Ik had die volgende 2 jaar nog best bij willen tekenen als het naar mijn zin was op het werk.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      woensdag 30 juni 2010 @ 16:45:02 #38
    222262 Gtaboy107
    What's the Story..?
    pi_83495955
    Barcaconia, wat was je indruk van Amerika dan? Wat vond je ervan?
      woensdag 30 juni 2010 @ 16:50:39 #39
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83496248
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 16:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
    Barcaconia, wat was je indruk van Amerika dan? Wat vond je ervan?
    Ik ben er nog steeds hoor
    Ik heb ontzettend veel geleerd over Amerika. Vooral veel nuances op de standaard vooroordelen, maar ook veel dingen die Nederlanders niet weten over Amerikanen. Vooral heb ik geleerd dat je een volk niet kunt beoordelen als je er niet een tijdje tussen gezeten hebt.

    Verder heb ik ontzettend veel plezier gehad, eigenlijk alles gedaan dat een net-afgestudeerd persoon doet die vrij is in een onbekend land. Ik heb ook een mooie auto gekocht die ik dadelijk mee naar NL neem en een hoop vrienden gemaakt.

    De enige reden dat ik eigenlijk weer naar huis wil is dat mijn werk tegenvalt en mijn visum geen andere baan toestaat.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      woensdag 30 juni 2010 @ 16:58:04 #40
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83496604
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 16:40 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Zo kun je het zien ja.
    Zie pi, easy dude.

    Ik zou ook zo terug kunnen naar NL hoor. Mij maakt 't niet heel veel uit, als ik maar een eigen plek heb ben ik al snel tevreden.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      woensdag 30 juni 2010 @ 17:07:24 #41
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83497006
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef popolon het volgende:

    [..]

    Zie pi, easy dude.

    Ik zou ook zo terug kunnen naar NL hoor. Mij maakt 't niet heel veel uit, als ik maar een eigen plek heb ben ik al snel tevreden.
    Ik voel me niet aangevallen hoor, ik zag je PI wel
    Het enige waarvoor ik niet in de US zou willen wonen is dat familie te ver weg is. Voor de rest is er helemaal niets waar ik perse voor in NL zou willen zitten. Wat dat betreft net als jij: Als ik maar een plek heb. Nouja, die plek is dadelijk weer in NL dus (of net waar ik dadelijk een baan vind )
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      woensdag 30 juni 2010 @ 17:16:02 #42
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83497349
    Wat voor werk doe/zoek je?
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      woensdag 30 juni 2010 @ 17:20:42 #43
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83497559
    Ik heb een carrièreswitch achteruit gedaan. Ik deed sales en marketing in de transportwereld als stagiair. Ik dacht ook dat ik daar aan verder wilde maar dat was toch niets.
    De laatste paar weken ben ik onderhoudsmanager geweest in de fabriek, dat zet ik nog even voort tot ze een nieuwe gevonden hebben voor definitief (of mijn visum afgelopen is....)

    Ik denk dat ik een baan ga zoeken om meer ervaring op te doen op managementgebied. Klein beginnen dus
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      woensdag 30 juni 2010 @ 17:46:05 #44
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83498574
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
    Ik vraag me altijd al af: Weten jullie wat er in Nederland speelt, wat er aan de hand is? Want in Amerika kun je nooit zo snel op TV Nederlands nieuws zien.
    Daar is Fok! voor
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      woensdag 30 juni 2010 @ 17:55:27 #45
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83498912
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 17:20 schreef Barcaconia het volgende:
    Ik heb een carrièreswitch achteruit gedaan. Ik deed sales en marketing in de transportwereld als stagiair. Ik dacht ook dat ik daar aan verder wilde maar dat was toch niets.
    De laatste paar weken ben ik onderhoudsmanager geweest in de fabriek, dat zet ik nog even voort tot ze een nieuwe gevonden hebben voor definitief (of mijn visum afgelopen is....)

    Ik denk dat ik een baan ga zoeken om meer ervaring op te doen op managementgebied. Klein beginnen dus
    Jij komt er wel.

    Ik praat bijna dagelijks met familie/vrienden dus ben vrij redelijk op de hoogte van wat er in NL aan de hand is. Hoera voor Skype mobile , webcams etc.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      woensdag 30 juni 2010 @ 20:00:55 #46
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83504278
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
    Ik vraag me altijd al af: Weten jullie wat er in Nederland speelt, wat er aan de hand is? Want in Amerika kun je nooit zo snel op TV Nederlands nieuws zien.
    De moderne techniek staat voor niets. Ik heb een MediaCenter PC in de woonkamer, en daarbij zit een UitzendingGemist plugin, en kan dus gewoon zonder problemen het Nederlandse journaal op de TV toveren met niets meer dan een afstandsbediening.

    Verder lees ik kranten, columns, en artikelen.... en daar krijg je aardig wat informatie uit natuurlijk. En dan is er nog familie in Nederland....wat niet via Facebook kan, kan via de telefoon wel. Of via Skype, maar dat gebruik ik niet zo vaak.

    Verder organiseer ik een groep voor Nederlanders in OC, en ook via wat zij zien en horen blijf je altijd op de hoogte van zaken. Plus ik was in Mei weer in Nederland.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83518063
    Ik blijf bewust niet op de hoogte van wat er in NL speelt, ik heb er wel ff genoeg van. Als het echt schokkend of belangrijk is hoor ik het wel van mijn moeder via email

    Ik kijk overigens wel Flikken Maastricht

    We hebben vandaag 40 graden hier, de zomer is begonnen
      donderdag 1 juli 2010 @ 02:13:30 #48
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_83519225
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 00:56 schreef Ainnir het volgende:

    We hebben vandaag 40 graden hier, de zomer is begonnen
    Om je toch stiekem op de hoogte te houden, wij krijgen vrijdag 34 graden in Limburg en 32 in Groningen. De zomer begint hier ook.
    (ja, de wind komt deze keer uit Spanje)
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
    pi_83525633
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
    Ik vraag me altijd al af: Weten jullie wat er in Nederland speelt, wat er aan de hand is? Want in Amerika kun je nooit zo snel op TV Nederlands nieuws zien.

    Overigens wil ik misschien ook wel in Amerika wonen, maar daar denk ik later pas aan. Ben nu nog te jong.
    dat vraag je op een internetforum? zes tikjes op het keyboard: nu.nl
    pi_83525691
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef andlikethathesgone het volgende:

    [..]

    dat vraag je op een internetforum? zes tikjes op het keyboard: nu.nl
    En tegen de slimmerikken zegt Hans Teeuwen: DRUK JE WEL ES OP ENTERRR??
    pi_83530836
    quote:
    Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef NY_Giant het volgende:

    [..]

    Als je nu nog geen goed nieuws hebt gehad, kun je het volgens mij zo goed als zeker vergeten...
    jup, dit jaar geen geluk met de diversity lottery...
    *plop*
    pi_83535822
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 02:13 schreef Q.E.D. het volgende:

    [..]

    Om je toch stiekem op de hoogte te houden, wij krijgen vrijdag 34 graden in Limburg en 32 in Groningen. De zomer begint hier ook.
    (ja, de wind komt deze keer uit Spanje)
    Kijk en dat wist ik nou wel als Limburger. Zodra het boven de 25 komt loopt m'n moeder aan 1 stuk door te klagen
      donderdag 1 juli 2010 @ 17:38:48 #53
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83539705
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
    dat vraag je op een internetforum? zes tikjes op het keyboard: nu.nl
    1 Klik op mijn bookmark bar.....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      donderdag 1 juli 2010 @ 17:40:08 #54
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83539755
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 02:13 schreef Q.E.D. het volgende:
    Om je toch stiekem op de hoogte te houden, wij krijgen vrijdag 34 graden in Limburg en 32 in Groningen. De zomer begint hier ook.
    (ja, de wind komt deze keer uit Spanje)
    En uit de Sahara uiteindelijk.....Ik hoor Geert Wilders al klagen.... "Weer meer van die Noord-Afrikaanse troep".

    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83562797
    Crosspost vanuit een topic in TRV:
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 07:07 schreef EddyAlbena het volgende:
    Dit is eigenlijk bedoeld als een algemene USA vraag.
    Ik zit het komende half jaar in Canada voor m'n studie. Aan het einde van mijn studie zou ik graag nog wat steden in de USA bezoeken. Dit is allemaal nog niet heel concreet, maar ik wil het zeker doen.
    Nu zit ik straks in Canada met een study permit, wat het volgens de ambassade makkelijker zou maken om de USA binnen te komen. Maar hoe zit dat verder?
    Ik heb nog geen plan uitgestipt en weet ook niet of ik dat ga doen. Ik heb dus geen retourticket of iets dergelijks en kan niemand bij immigratie vertellen wanneer ik het land weer uitga.
    Zal ik dan echt al een plan moeten hebben gemaakt met welke steden ik ga bezoeken en vooral wat mijn vertrekstad + datum is?
    pi_83571671
    volgens mij moet het helemaal geen probleem zijn om vanuit Canada naar de VS voor een bepaalde tijd te gaan.
    Ik begrijp de crosspost dan ook niet echt,of het ligt aan mij.
    Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
    13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
    Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
    Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
    pi_83577156
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 14:51 schreef rubje het volgende:
    volgens mij moet het helemaal geen probleem zijn om vanuit Canada naar de VS voor een bepaalde tijd te gaan.
    Ik begrijp de crosspost dan ook niet echt,of het ligt aan mij.
    Daar werd geadviseerd om de vraag hier te stellen, vandaar

    Maar ik heb ook een enkeltje naar Toronto gekocht. Maakt dat de zaak anders? Ik wil ook terug naar Nederland vanuit de USA.
    pi_83581050
    Helaas weer via Mexicaanse radio moeten meemaken, maar:
    pi_83583750
    Man dat was echt ongelofelijk! In een uitpuilende bar met een paar honderd Hollanders en 1 Braziliaan een nu al legendarische wedstrijd meemaken. Fantastisch!
    Jesus saves but death prevails.
    pi_83587422
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 19:09 schreef Shivo het volgende:
    Man dat was echt ongelofelijk! In een uitpuilende bar met een paar honderd Hollanders en 1 Braziliaan een nu al legendarische wedstrijd meemaken. Fantastisch!
    Ey was je er ook?! damned wat een wedstrijd heb zin in dinsdag! maar dan zal ik het toch van het werk moeten volgen
    *plop*
    pi_83589806
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Daar is Fok! voor
    Klopt. Ik lees ook alleen maar de frontpage en weet precies wat er aan de hand is in nederland!
      vrijdag 2 juli 2010 @ 22:47:58 #62
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83591078
    Weer een wedstrijd gemist vanwege tijdverschil
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 3 juli 2010 @ 04:43:12 #63
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83598923
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
    Weer een wedstrijd gemist vanwege tijdverschil
    *kuch* *kuch* Ja met HR? Uh.... Ik ben een beetje ziek vandaag.... *kuch*

    Ik neem gewoon vrij.... dwz, de uren dat er gespeeld wordt, een half uurtje er voor, en een uurtje erna.

    Dinsdag zit ik dus echt wel weer in de kroeg om 11:00 AM, en blijf ik daar tot een uur of 2.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zaterdag 3 juli 2010 @ 04:45:00 #64
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83598927
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 21:07 schreef djmarshal het volgende:
    maar dan zal ik het toch van het werk moeten volgen
    Heeft dan niemand wat vrijheid met betrekking tot zijn/haar werkuren?
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zaterdag 3 juli 2010 @ 04:45:51 #65
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83598929
    quote:
    Op vrijdag 2 juli 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
    Weer een wedstrijd gemist vanwege tijdverschil
    Je hebt niks gemist. Totaal geen historische wedstrijd.

    Op ESPN 's avonds heb je wel World Cup Prime Time. Ben erg tevreden hoe ESPN het brengt.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 3 juli 2010 @ 12:19:53 #66
    222262 Gtaboy107
    What's the Story..?
    pi_83603267
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2010 11:24 schreef andlikethathesgone het volgende:

    [..]

    dat vraag je op een internetforum? zes tikjes op het keyboard: nu.nl
    Post dan in 1 keer dat enter er ook bij moet, anders faal je behoorlijk. En ik vroeg het mij af, sommige mensen gaan ook niet op het internet hoor.
      zaterdag 3 juli 2010 @ 17:52:34 #67
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83615119
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2010 12:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
    Post dan in 1 keer dat enter er ook bij moet, anders faal je behoorlijk. En ik vroeg het mij af, sommige mensen gaan ook niet op het internet hoor.
    Je kunt in de VS en Canada ook een abonnement nemen op "De Krant". Al sinds 1969 gepubliceerd, het is een maandblad van een pagina of 30..... waar in beknopte vorm het belangrijkste nieuws van die maand wordt afgedrukt, plus nieuws uit de wereld van Nederlanders in de VS en Canada.

    Ik heb verder ook nog een wereldontvanger. Ik moet een extra lange draad antenne uitrollen (zat er eentje van 6 meter of zo bij op een klein spoeltje) en die even buiten aan de boom knopen, maar dan kan ik naar de Nederlandse wereldomroep luisteren.

    Van een radioamateur van Nederlandse afkomst hoorde ik (een aantal jaar geleden al) dat ie een grote antenne op zijn dak had gezet, en dat hij naast de Nederlandse wereldomroep ook naar de Duitse en Britse kortegolf uitzendingen luisterde.... maar we spreken hier over iemand die 30 jaar voor de uitvinding van Internet immigreerde.

    Ik ga er toch wel van uit dat iedere immigrant die de laatste 20 jaar of zo gemigreerd is naar de VS of Canada.... toch wel de beschikking heeft over internet. Maar niet iedereen is geïnteresseerd wat er in Nederland gebeurd.... ik wel, lees vaak artikelen op Elsevier online bijvoorbeeld. En ja.... Nu.nl staat standaard in mijn browser shortcut bar.

    [ Bericht 0% gewijzigd door maartena op 03-07-2010 18:17:59 (thx wonderer :P) ]
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zaterdag 3 juli 2010 @ 17:57:48 #68
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83615324
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2010 17:52 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Je kunt in de VS en USA
    Wow, in allebei?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 3 juli 2010 @ 18:17:22 #69
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83616061
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Wow, in allebei?


    Ik bedoelde uiteraard de VS en Canada.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      maandag 5 juli 2010 @ 03:28:21 #70
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83668782
    Happy 4th of July

    Morgen ook vrij.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      maandag 5 juli 2010 @ 15:25:06 #71
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83683214
    Vandaag Silver Lake! Heerlijk, zo'n vrije dag.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      maandag 5 juli 2010 @ 15:35:43 #72
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_83683621
    Lol, ik heb net gekeken of ik mee kan doen aan de dv-lottery maar die is voor 2011 al voorbij. In het laatste kwartaal van 2010 kan ik weer inschrijven voor de loterij van 2012. Ik denk dat ik het gewoon ga proberen

    Hebben jullie nog tips of zinnige toevoegingen op dit idee?
      maandag 5 juli 2010 @ 20:23:55 #73
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83695481
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 15:35 schreef Omnifacer het volgende:
    Hebben jullie nog tips of zinnige toevoegingen op dit idee?
    Ja, geef je alleen op via de officiële .gov sites voor de DV-Lottery, en laat je niet beetnemen door een commercieel bedrijf die hetzelfde doet als jij, maar er geld voor vraagt.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83721418
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Ja, geef je alleen op via de officiële .gov sites voor de DV-Lottery, en laat je niet beetnemen door een commercieel bedrijf die hetzelfde doet als jij, maar er geld voor vraagt.
    Precies... Dit is de enige site die je nodig hebt: http://www.dvlottery.state.gov/ .
    pi_83737423
    Toestemming van de baas om TV te kijken

    EDIT: en toen stierf de livestream

    EDIT2: lang leve radio 1 En wat een k*t scheids zeg

    Op tegen Duitsland!


    [ Bericht 52% gewijzigd door Ainnir op 06-07-2010 22:30:58 ]
    pi_83743681
    Weet iemand hier toevallig wat er gebeurt als je eten in je koffer meeneemt en ze vinden het? Gooien ze het dan alleen weg of kunnen ze je ook aanhouden ofzo?

    Oh, en natuurlijk!
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_83743924
    Volgens mij doen ze daar helemaal niks mee (voorverpakt spul iig). Tenzij het vlees is of ander vers spul. Dan gooien ze het weg lijkt me.

    Ik heb al vaker flessen frisdrank en hele pakken snoep, koekjes en chips meegesleept, nooit iets mee gebeurd.
    pi_83744002
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef Ainnir het volgende:
    Volgens mij doen ze daar helemaal niks mee (voorverpakt spul iig). Tenzij het vlees is of ander vers spul. Dan gooien ze het weg lijkt me.

    Ik heb al vaker flessen frisdrank en hele pakken snoep, koekjes en chips meegesleept, nooit iets mee gebeurd.
    Het is inderdaad vlees (worstenbroodjes om precies te zijn ). Is weggooien echt het ergste dat er kan gebeuren? Het risico dat ze dat doen neem ik wel, maar ik wil niet het risico lopen dat degene die het meeneemt vastgehouden wordt op het vliegveld ofzo.
    Are you pondering what I'm pondering?
      dinsdag 6 juli 2010 @ 22:53:45 #79
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83744103
    Niks, ik had vanuit Nederland al een aantal keer eten meegenomen (kaas, saus, wijn) en alle keren is het door de douane gespot (koffer open gemaakt) en niet in beslag genomen.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      dinsdag 6 juli 2010 @ 22:58:17 #80
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83744352
    Voor het invoeren van vlees en andere zaken die niet mogen, kun je flinke boetes krijgen en als je een beetje pech hebt, zetten ze je op het vliegtuig naar huis.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_83744424
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 22:58 schreef wonderer het volgende:
    Voor het invoeren van vlees en andere zaken die niet mogen, kun je flinke boetes krijgen en als je een beetje pech hebt, zetten ze je op het vliegtuig naar huis.
    Ok, dat wou ik dus weten. Dan maar geen worstenbroodjes.
    Are you pondering what I'm pondering?
      dinsdag 6 juli 2010 @ 22:59:48 #82
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83744440
    Ik wil naar huis.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 23:00:28 #83
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83744473
    Oei, vlees mag inderdaad absoluut niet. Ze zijn er ook best streng op, ik zou het niet riskeren. Ze halen het sowieso uit je koffer want ze checken elke koffer die er ook maar een beetje verdacht uit ziet geloof ik. Ik heb nog iedere keer zo'n briefje van TSA in mijn koffer gevonden...
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      dinsdag 6 juli 2010 @ 23:01:31 #84
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83744537
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef popolon het volgende:
    Ik wil naar huis.
    Ik zou inderdaad ook erg graag in een kroeg in NL staan nu
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_83745733
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef popolon het volgende:
    Ik wil naar huis.
    Ik ook
      woensdag 7 juli 2010 @ 02:45:13 #86
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83751312


    Wij bouwen gewoon zelf een "Holland Huis" in Orange County.

    Net gebeld met Dave & Busters, en waarschijnlijk kunnen we een enorme zaal krijgen..... voor een prikkie. We moeten alleen nog alle Nederlanders in de buurt weten op te trommelen, maar ik denk dat we wel een stuk of 100 bij elkaar kunnen krijgen....

    Ainnir: Dit gaat gebeuren in IRVINE, dus voor jou en je partner ook nog wel te doen. Geef me maar een PM
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      woensdag 7 juli 2010 @ 02:46:29 #87
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83751323
    Zojuist gekocht: gezichts-verf en oranje haarspray.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83751678
    ik zit zondag gewoon weer in "The greatest Bar" in Boston. Het zal wel druk worden! Heb er zin in !
    *plop*
    pi_83751740
    Wij gaan met een groepje Nederlanders in New York kijken.
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_83751759
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 02:46 schreef maartena het volgende:
    Zojuist gekocht: gezichts-verf en oranje haarspray.
    Waar haal je zoiets ? Gewoon Wal Mart (ik weet dat jij niet bepaald een Wal Mart fan bent, to say the least , maar Wal Mart-achtig bedoel ik dan) ?

    Hier ken ik geen Nederlanders, maar dat weerhoudt me er niet van mezelf, en m'n auto die nu ook al volhangt met beesies, goed uit te dossen!
    Studeren in the States: My Destiny
      woensdag 7 juli 2010 @ 06:27:51 #91
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83751821
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 04:58 schreef MeScott het volgende:
    Waar haal je zoiets ? Gewoon Wal Mart (ik weet dat jij niet bepaald een Wal Mart fan bent, to say the least , maar Wal Mart-achtig bedoel ik dan) ?
    Een party supply store

    Party City in mijn geval, maar er zal bij jou in de buurt ook wel wat te vinden zijn.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83768236
    Morgen is mijn eerste werkdag (yaaay), alleen nu vroeg ik me af wat ik aan zal doen? M'n vrouw zei dat ik netjes gekleed moet gaan, dus zoals ik naar m'n sollicitatiegesprekken ben gegaan: nette schoenen, een nette broek en een overhemd.
    Eén van de eigenaren die bij beide gesprekken aanwezig was had bij allebei de gesprekken gewoon jeans, een overhemd met korte mouwen / polo en sportschoenen aan, de overige ontwikkelaars die ik heb ontmoet droegen ook zoiets. Spijkerbroek, polo / t-shirt, sneakers.

    Nu dacht ik, ik ga daar tussenin zitten; dus nette schoenen, een net overhemd en een spijkerbroek... maar ik heb niet echt een idee hoe je jezelf hier op een eerste dag moet kleden.
    Aan de ene kant wil ik niet overdressed zijn (bij m'n tweede gesprek werd namelijk al gezegd dat ze blij waren dat ik m'n stropdas niet om had), maar ik wil ook niet meteen te casual zijn, dus vandaar de mix. Is dit een goed idee of niet?
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_83768410
    De Amerikanen die ik ken zijn eerder te casual dan te net gekleed. Ik heb bijv. mensen sneakers zien dragen bij een presentatie op een congres. Maar goed, dat zijn wel wetenschappers, dat is een apart soort mensen.
    Are you pondering what I'm pondering?
      woensdag 7 juli 2010 @ 17:56:24 #94
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83772597
    Kun je niet even bellen, OMG? Voor de zekerheid? Maar een spijkerbroek en overhemd en geen afgetrapte gympen lijkt me al heel wat.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_83780842
    Hier op kantoor is iedereen ook enorm casual, denk dat een spijkerbroek best oke is icm nette schoenen en een overhemd. Of misschien een zwarte casual broek als je die hebt?

    Jack in the Box doet overigens ook mee met het WK, voor $1 kun je een WK antennebal krijgen:
    pi_83789460
    Nog even een vraagje. Wat gebeurt er als je dat witte kaartje wat je krijgt als je het land inkomt niet hebt? Er is iemand hier uit Nederland (gewoon als tourist, geen visum ofzo) en die heeft het niet gekregen.
    Are you pondering what I'm pondering?
      woensdag 7 juli 2010 @ 23:58:24 #97
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83789596
    Toeristen krijgen een groen I-94. Visumhouders krijgen een witte.
    Als je het niet kunt inleveren bij vertrek kunt je gezeik krijgen met het opnieuw het land in komen de volgende keer.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      donderdag 8 juli 2010 @ 01:25:08 #98
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83792519
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef OMG het volgende:
    Morgen is mijn eerste werkdag (yaaay), alleen nu vroeg ik me af wat ik aan zal doen? M'n vrouw zei dat ik netjes gekleed moet gaan, dus zoals ik naar m'n sollicitatiegesprekken ben gegaan: nette schoenen, een nette broek en een overhemd.
    Eén van de eigenaren die bij beide gesprekken aanwezig was had bij allebei de gesprekken gewoon jeans, een overhemd met korte mouwen / polo en sportschoenen aan, de overige ontwikkelaars die ik heb ontmoet droegen ook zoiets. Spijkerbroek, polo / t-shirt, sneakers.

    Nu dacht ik, ik ga daar tussenin zitten; dus nette schoenen, een net overhemd en een spijkerbroek... maar ik heb niet echt een idee hoe je jezelf hier op een eerste dag moet kleden.
    Aan de ene kant wil ik niet overdressed zijn (bij m'n tweede gesprek werd namelijk al gezegd dat ze blij waren dat ik m'n stropdas niet om had), maar ik wil ook niet meteen te casual zijn, dus vandaar de mix. Is dit een goed idee of niet?
    Hangt ook vh bedrijf af. Wij hebben vrijdag de draag wat je wilt dag. Voor de rest is het gewoon een casual katoenen broek met shirt/overhemd over de broek.

    Ik zou de eerste dag geen jeans dragen.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      donderdag 8 juli 2010 @ 01:50:10 #99
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83792905
    Naar Human Resources bellen voor de dresscode, of kahkis, polo en nette schoenen, meldde mijn Amerikaan.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_83793113
    Oeh aardbeving!

    Oh, 't is maar een 5.4..
    http://earthquake.usgs.go(...)akes/ci10736069.html

    [ Bericht 69% gewijzigd door Ainnir op 08-07-2010 02:16:13 ]
      donderdag 8 juli 2010 @ 02:23:25 #101
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83793300
    Ik voelde em hier wel in OC, niets bijzonders verder..... het rommelt wel vaker in dat gebied van CA (ten zuiden van Palm Springs, en ten oosten van San Diego)
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83793314
    Ik voel wel vaker aardbevingen thuis, maar dit is de eerste die ik op m'n werk voel.. aan de andere kant van de berg

    Collega van me raakte in paniek en bleef zeker 15 minuten in de deurweg staan
      donderdag 8 juli 2010 @ 02:27:14 #103
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83793336
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 02:25 schreef Ainnir het volgende:
    Ik voel wel vaker aardbevingen thuis, maar dit is de eerste die ik op m'n werk voel.. aan de andere kant van de berg

    Collega van me raakte in paniek en bleef zeker 15 minuten in de deurweg staan
    Je Nederlands, wat doe je?!

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_83793361
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 02:27 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Je Nederlands, wat doe je?!


    Eh, ik ben Limburger..

    Ik moet trouwens wel toegeven dat ik steeds vaker naar nederlandse woorden moet zoeken, en dat terwijl ik nog niet zo lang in de VS woon. Ik spreek echt nooit meer nederlands
      donderdag 8 juli 2010 @ 02:38:40 #105
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83793444
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 02:29 schreef Ainnir het volgende:

    [..]

    Eh, ik ben Limburger..

    Ik moet trouwens wel toegeven dat ik steeds vaker naar nederlandse woorden moet zoeken, en dat terwijl ik nog niet zo lang in de VS woon. Ik spreek echt nooit meer nederlands
    Meer op Fok rondhangen Hoewel je Nederlands daar ook niet beter van wordt.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      donderdag 8 juli 2010 @ 03:25:16 #106
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83793741
    Me nederlans word soberzo niet beter van fok.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_83814209
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 23:58 schreef Barcaconia het volgende:
    Toeristen krijgen een groen I-94. Visumhouders krijgen een witte.
    Als je het niet kunt inleveren bij vertrek kunt je gezeik krijgen met het opnieuw het land in komen de volgende keer.
    Oja, dat groene ding bedoel ik ook. Ze hebben het haar dus niet gegeven op het vliegveld. Is dat echt een groot probleem? Er staat wel een stempel in haar paspoort met de datum waarop ze het land in is gekomen (naast een stempel van de vorige keer).
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_83816486
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 17:31 schreef Mini_rulez het volgende:

    [..]

    Oja, dat groene ding bedoel ik ook. Ze hebben het haar dus niet gegeven op het vliegveld. Is dat echt een groot probleem? Er staat wel een stempel in haar paspoort met de datum waarop ze het land in is gekomen (naast een stempel van de vorige keer).
    De I-94W wordt niet meer gebruikt voor VWP landen, waaronder NL. Zie DHS Website. Er is dus niks aan de hand
    pi_83816597
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2010 18:46 schreef Ainnir het volgende:

    [..]

    De I-94W wordt niet meer gebruikt voor VWP landen, waaronder NL. Zie DHS Website. Er is dus niks aan de hand
    Ooh, gelukkig! Dankjewel!
    Are you pondering what I'm pondering?
      vrijdag 9 juli 2010 @ 23:35:24 #110
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83870068
    Nog twee dagen tot de WK Finale!

    Gaan jullie nog iets speciaals doen, of wordt het thuis met worstjes inktvis op de BBQ?
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      vrijdag 9 juli 2010 @ 23:38:53 #111
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83870205
    Thuis op het scherm met vrienden, bbq aan en bier. Twee keer in de pub gekeken maar de onwetendheid van sommige mensen mbt voetbal begon me wat te irriteren.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      vrijdag 9 juli 2010 @ 23:44:04 #112
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83870387
    Die onwetendheid.... ben ik bij een enkeling op het werk wel tegen gekomen. Mijn collega hier bij IT is een die-hard American football fan, en snapt er NIETS van dat bij voetbal er gelijkgespeeld kan worden, in de groepsfase dan..... "What do you mean there is no winner?"

    Maar in de kroeg, kom ik dat dus weer niet tegen. Iedereen die daar tijdens het lunch uur of s'ochtends vroeg tijd voor maakt om wedstrijden te gaan kijken, weet toch redelijk wat van voetbal af.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zaterdag 10 juli 2010 @ 00:26:31 #113
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83871782
    Onwetendheid is inderdaad erg irritant.
    Krijg je van die opmerkingen van "Kutscheids, fluit nou eens af" op exact 90 minuten, rare vragen waarom er voor buitenspel afgefloten wordt etc.
    Ik ga het in de kroeg kijken hier. Ik hoop dat er meer mensen komen, tot nu toe heb ik het alleen nog maar ècht druk gezien bij de USA matches, maar ik heb niet zo veel wedstrijden gezien tot nu toe (want werk...)
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 10 juli 2010 @ 00:33:15 #114
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83871977
    D'r is niemand hier in WA, huh?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 10 juli 2010 @ 00:37:00 #115
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83872069
    Nope, helemaal leeg daar.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 10 juli 2010 @ 01:19:18 #116
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83873021
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 10 juli 2010 @ 01:26:52 #117
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83873168
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 00:33 schreef wonderer het volgende:
    D'r is niemand hier in WA, huh?
    McNabb wel toch?
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 10 juli 2010 @ 05:36:30 #118
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83874794
    Net met een voor $1 gekochte auto-ruit-stift, kleurtje Oranje, "Hup Holland" op de achterruit gesmeerd.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83875340
    Haha dat was ik ook nog van plan. Waar haal je zo'n ding?
    pi_83876159
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 00:26 schreef Barcaconia het volgende:
    Onwetendheid is inderdaad erg irritant.
    Krijg je van die opmerkingen van "Kutscheids, fluit nou eens af" op exact 90 minuten, rare vragen waarom er voor buitenspel afgefloten wordt etc.
    Ik heb jarenlang geen voetbal gekeken, en ondanks dat ik het best leuk vind om weer eens te kijken, begrijp ik ook waarom. Het falen van scheidsrechters op momenten die er toe doen, is er een van. Het is niet te verkopen dat iedere TV-kijker kan zien of het buitenspel of een net-wel-net-niet doelpunt is, terwijl het arbitrale trio het met vlaggetjes en een fluitje mag doen.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      zaterdag 10 juli 2010 @ 17:52:45 #121
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83887797
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 08:58 schreef Ainnir het volgende:
    Haha dat was ik ook nog van plan. Waar haal je zo'n ding?
    Party Supply Store

    Heb daar gisteren aardig wat Oranje gekleurd spul gehaald. We mogen van de kroeg eigenaar wat eigen versieringen meenemen, dus zogezegd zo gedaan.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zaterdag 10 juli 2010 @ 17:54:45 #122
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83887856
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 10:14 schreef Lyrebird het volgende:
    Ik heb jarenlang geen voetbal gekeken, en ondanks dat ik het best leuk vind om weer eens te kijken, begrijp ik ook waarom. Het falen van scheidsrechters op momenten die er toe doen, is er een van. Het is niet te verkopen dat iedere TV-kijker kan zien of het buitenspel of een net-wel-net-niet doelpunt is, terwijl het arbitrale trio het met vlaggetjes en een fluitje mag doen.
    Maar dat is met baseball natuurlijk ook. Ump makes the call, en daarmee basta.... Replays horen ook niet in voetbal thuis. Misschien ALLEEN voor doelpunten die gescoord zijn, maar verder ook niet.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83906502
    Zo de auto is er klaar voor



    Net nog even een oranje shirtje gescoord bij Kohls in de uitverkoop (wat is Oranje toch een afschuwelijke kleur).

    Ik las trouwens gisteren ergens dat je verplicht bent om je Amerikaans huwelijk ook in Nederland te registreren, en dat je in overtreding bent wanneer je dit niet doet. Weet iemand hier daar meer over?
      zondag 11 juli 2010 @ 04:29:24 #124
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83906595
    In overtreding waarvan?
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 11 juli 2010 @ 05:24:18 #125
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83906816
    Ik ga morgen met mijn neefje van acht, mijn schoonvader en een collega/vriend van mijn overleden zwager kijken, toch nog een feestje Mijn neefje heeft een paar jaar in GB gewoond en is Arsenal fan, dus die juicht morgen voor Van Persie (nou maar hopen dat ie staat opgesteld).
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 11 juli 2010 @ 05:29:42 #126
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83906825
    Die doet mee. Heeft niet echt veel laten zien maar is niet erg, alles voor het team. En morgen gaat 'ie helemaal los.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 11 juli 2010 @ 05:34:20 #127
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83906832
    Er schijnt nog een Arsenal-speler mee te doen, maar mijn schoonzus wist niet meer wie, dus dat hoor ik morgen wel
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 11 juli 2010 @ 05:38:16 #128
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83906836
    Waarschijnlijk Fabregas, maar die speelt bij de verkeerde ploeg.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      maandag 12 juli 2010 @ 02:44:04 #129
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83943164


    Maar we hebben er een leuk feestje van gemaakt in Orange, CA..... ik denk dat we zo'n 150 Nederland-supporters hadden, waaronder zeker 100 Nederlanders.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      maandag 12 juli 2010 @ 02:51:53 #130
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83943256
    Bij ons was het ook wel tof, hoewel mijn neefje hooguit 20 minuten heeft gezien, die vond het saai
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      maandag 12 juli 2010 @ 02:55:37 #131
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83943313
    Achteraf blij dat ik niet naar NL ben gegaan. Ik had 't bijna gedaan maar de $2000 voor een ticket was net iets te.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      maandag 12 juli 2010 @ 02:58:34 #132
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83943345
    Had je net zo goed naar Zuid-Afrika kunnen vliegen.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      maandag 12 juli 2010 @ 03:00:39 #133
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83943365
    Klopt maar daar zitten m'n vrienden niet. Jarenlang een vaste club met voetbal kijken, zoiets dus.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      maandag 12 juli 2010 @ 03:01:57 #134
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83943379
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 03:00 schreef popolon het volgende:
    Klopt maar daar zitten m'n vrienden niet. Jarenlang een vaste club met voetbal kijken, zoiets dus.
    Ah, right. Ja. $2000 kun je een stuk beter besteden ja
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      maandag 12 juli 2010 @ 03:02:40 #135
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83943387
    Achteraf wel ja.

    Bij winst had ik 't er voor over gehad.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      maandag 12 juli 2010 @ 03:11:58 #136
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83943477
    Mafkees
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      maandag 12 juli 2010 @ 03:20:04 #137
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83943551
    HEY!
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      maandag 12 juli 2010 @ 03:24:25 #138
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83943593
    Iets anders en het is vast een long shot, maar is hier iemand wel eens naar een militaire begrafenis geweest?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_83945904
    Nee, ik ben wel naar de militaire begraafplaats Arlington, in Washington, geweest, maar nog nooit naar een militaire begrafenis.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      maandag 12 juli 2010 @ 16:44:44 #140
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83963592
    Idem, heb een militaire begraafplaats gezien in San Diego, maar nooit naar een begrafenis geweest.

    Ik heb het "Hup Holland" weer van mijn auto gewassen trouwens.....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      maandag 12 juli 2010 @ 16:50:49 #141
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83963817
    Ik ga vrijdag naar die van mijn zwager en ik weet absoluut niet wat ik kan verwachten (anders dan bloedhitte, hoewel, Cape Cod...).
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      maandag 12 juli 2010 @ 18:14:03 #142
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83967045
    In ieder geval een vlaggen-vouw ceremonie en drie saluutschoten.....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      maandag 12 juli 2010 @ 18:22:57 #143
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83967287
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 18:14 schreef maartena het volgende:
    In ieder geval een vlaggen-vouw ceremonie en drie saluutschoten.....
    Mja, ik heb ook wel eens iets op tv gezien ja Het gaat met meer om het gedoe eromheen... De wake en alles. Nou ja, laat het maar gewoon over me heen komen en probeer te voorkomen aanstoot te geven of zo
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_83971388
    Een goede vriend van me woont in New York, waar ik waarschijnlijk zeer binnenkort bij op bezoek ga
    Zijn er nog FOK!ers die in de stad of staat New York wonen?
    pi_83972356
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 16:50 schreef wonderer het volgende:
    Ik ga vrijdag naar die van mijn zwager en ik weet absoluut niet wat ik kan verwachten (anders dan bloedhitte, hoewel, Cape Cod...).
    Gecondoleerd - heeft het iets te maken met Afganistan of Irak? Hoe dan ook triest om een zwager te begraven.
    Jesus saves but death prevails.
      maandag 12 juli 2010 @ 21:56:37 #146
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83976728
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Shivo het volgende:

    [..]

    Gecondoleerd - heeft het iets te maken met Afganistan of Irak? Hoe dan ook triest om een zwager te begraven.
    Nee, coast guard, Washington/Alaska. Maar het was tijdens dienst, vandaar de hele mikmak, geloof ik.

    Net wezen shoppen in de bloedhitte, want ik heb daar helemaal geen kleren voor
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_83986605
    ik ben bezig een tripje te plannen naar san francisco. Wat raden jullie aan? En weten jullie een mooi strand voor beginnende surfers?
    *plop*
      dinsdag 13 juli 2010 @ 04:12:50 #148
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83986633
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83988161
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 03:54 schreef djmarshal het volgende:
    ik ben bezig een tripje te plannen naar san francisco. Wat raden jullie aan? En weten jullie een mooi strand voor beginnende surfers?
    Ik vond Alcatraz toch echt wel een hoogtepunt. De film daarover met Clint Eastwood staat in mijn top 10, dus het is leuk om het decor daarvan in het echt te zien. Daarnaast heb je een schitterend uitzicht op San Francisco en de Golden Gate bridge.

    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_83995747
    Bijna vergeten dat ik toen net de panoramastand op mijn fototoestel had ontdekt. Nog een paar, om het af te leren:



    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_84001352
    Mooie fotoos. Ik ben 1x in San Fransisco geweest maar heb toen Alcatraz gemist, achteraf gezien best jammer.
    pi_84002262
    Het is trouwens niet eenvoudig om op dat eiland te komen. Kaarten voor de boot raken snel uitverkocht, dus als je in de loop van de middag langs de haven komt en je denkt: "Alcatraz? Ach, waarom niet?", dan ben je al snel te laat. Ik heb toen een kaartje voor de volgende dag gekocht.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_84011049
    Wow die mist is wel stoer, die was er niet toen ik in SF was. Sowieso SF . Daar wil ik wel wonen.
      woensdag 14 juli 2010 @ 19:57:44 #154
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_84061192
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 09:26 schreef Lyrebird het volgende:

    [..]

    Ik vond Alcatraz toch echt wel een hoogtepunt. De film daarover met Clint Eastwood staat in mijn top 10, dus het is leuk om het decor daarvan in het echt te zien. Daarnaast heb je een schitterend uitzicht op San Francisco en de Golden Gate bridge.

    [ afbeelding ]
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
    pi_84145084
    Ik ben aan het nadenken over een nieuwe auto (al een tijdje, maar je moet daar goed over nadenken). Toevallligerwijs kwam ik de prijs van het vergelijkbare Nederlandse model tegen: ¤41,290. De US prijs: $28,597. Aangezien de euro nu $1.28 doet is de US prijs dus 54% van de Nederlandse prijs. Leuk om te weten.
    Jesus saves but death prevails.
      vrijdag 16 juli 2010 @ 20:17:09 #156
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
      vrijdag 16 juli 2010 @ 22:10:09 #157
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84151072
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 20:14 schreef Shivo het volgende:
    Ik ben aan het nadenken over een nieuwe auto (al een tijdje, maar je moet daar goed over nadenken). Toevallligerwijs kwam ik de prijs van het vergelijkbare Nederlandse model tegen: ¤41,290. De US prijs: $28,597. Aangezien de euro nu $1.28 doet is de US prijs dus 54% van de Nederlandse prijs. Leuk om te weten.
    Wat je ook doet, koop geen Jeep Mijne staat al 9 dagen bij de dealer en ze hebben zojuist aangegeven dat het onderdeel dat waarschijnlijk, maar niet zeker, het defect geeft (de computer) op bestelling is en over 3 weken binnen is
    It's a Jeep thing...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 17 juli 2010 @ 01:38:14 #158
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_84159209
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 20:17 schreef Omnifacer het volgende:


    Stukje Amerikaanse cuisine
    Pfff daar krijg je honger van . Ook totaal anders als dat wij bbqen. Wij gooien er vlees op draaien het om, in die filmpjes gaan ze het uitgebreid behandelen. Als wij al 2 stukken vlees op hebben dan is het eerste stuk vlees pas klaar in die filmpjes. Lijkt me super zo bbqen .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      zaterdag 17 juli 2010 @ 01:45:45 #159
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_84159321
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 01:38 schreef DaMook het volgende:

    [..]

    Pfff daar krijg je honger van . Ook totaal anders als dat wij bbqen. Wij gooien er vlees op draaien het om, in die filmpjes gaan ze het uitgebreid behandelen. Als wij al 2 stukken vlees op hebben dan is het eerste stuk vlees pas klaar in die filmpjes. Lijkt me super zo bbqen .
    Ja mooi he? Ik ga denk ik meer van die filmpjes kijken, en het dan proberen na te maken

    Ik vind die man zijn accent trouwens wel vet mooi
      zaterdag 17 juli 2010 @ 04:30:44 #160
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84160482
    Nou, een militaire begrafenis is best bijzonder om eens mee te maken, maar had die ervaring liever niet gehad.

    Ik heb nog gezwaaid toen we door Boston reden (Het was op/in Cape Cod).
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84160727
    quote:
    Op maandag 12 juli 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
    Maar het was tijdens dienst, vandaar de hele mikmak, geloof ik.
    Iedere militair die eervol gediend heeft, heeft het recht op een militaire begravenis. Gaat het om een oud militair moeten volgens de wet minimaal twee actief dienende militaire aanwezig zijn om de vlag te vouwen en aan de naast bestande te overhandigen. Een van deze militaire moet van het zelfde krijgsonderdeel zijn als de overledene, en van gelijk of hoger rang. Deze taak word tegenwoordig veelal door de plaatselijke staats National Guard (NG) uitgevoerd al dan niet ondersteund door een Voluntary Service Organization (VSO) zoals bv. de Veterans of Foreign Wars (VFW), American Legion, Disabled American Veterans (DAV), etc. Bij militaire die in active dienst sterven heeft men zes pallbearers (deze vouwen ook de vlag), zeven man voor de salute schoten, een commandant voor de rifle team, een bugle player, een geestelijke verzorger en een officier die de vlag aan de naast bestaande overhandigt. Bij elke overhandiging van de vlag word een standard text gezegt waarin de familie word meegedeelt dat de vlag word overhandigt als een bewijs voor de trouwe dienst van de overledene. De text verschild echter in woord gebruik tussen de verschillende krijgsonderdelen. Bv. begint de text van zowel de Navy, Coast Guard, Marine Corps en Air Force met de woorden "I present this flag in the name of the President of the United States..." Die van de Army begint met "I present this flag in the name of the United States Government and a greatful nation..." Militaire die deel uitmaken van de Military Funeral Honors (MFH) hebben verder afwijkende regels. Zo staat men bv. in de houding niet zoals gebruikelijk met de voeten uit een ander, maar met de voeten naast elkaar, en in plaats van gebalde vuisten heeft men zogenaamde 'C' fists. Ook worden er geen naam plaatjes gedragen etc. etc.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 16:39:05 #162
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84171464
    quote:
    Bij militaire die in active dienst sterven heeft men zes pallbearers (deze vouwen ook de vlag), zeven man voor de salute schoten, een commandant voor de rifle team, een bugle player, een geestelijke verzorger en een officier die de vlag aan de naast bestaande overhandigt.
    Yep, dit was er allemaal, plus nog twee doedelzakspelers. En overvliegende jet en helicopter. Wat ze zeiden over de vlag, weet ik niet, dat was niet te horen. Maar er werden tijdens de wake ook al drie vlaggen uitgedeeld (een Amerikaanse en twee anderen, aan zijn ouders, mijn schoonzus en de kinderen en zijn broer, die ook bij de Coast Guard zit).

    Heel bijzonder allemaal. Hoe weet jij dit?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84172839
    quote:
    Op vrijdag 16 juli 2010 20:14 schreef Shivo het volgende:
    Ik ben aan het nadenken over een nieuwe auto (al een tijdje, maar je moet daar goed over nadenken). Toevallligerwijs kwam ik de prijs van het vergelijkbare Nederlandse model tegen: ¤41,290. De US prijs: $28,597. Aangezien de euro nu $1.28 doet is de US prijs dus 54% van de Nederlandse prijs. Leuk om te weten.
    Auto's twee keer zo duur, benzine drie keer zo duur, Nederland
      zaterdag 17 juli 2010 @ 18:05:50 #164
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84173748
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 17:32 schreef Jantehs het volgende:

    [..]

    Auto's twee keer zo duur, benzine drie keer zo duur, Nederland
    Auto's zijn in Nederland ook veel minder nodig.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84174771
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 16:39 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Yep, dit was er allemaal, plus nog twee doedelzakspelers. En overvliegende jet en helicopter. Wat ze zeiden over de vlag, weet ik niet, dat was niet te horen. Maar er werden tijdens de wake ook al drie vlaggen uitgedeeld (een Amerikaanse en twee anderen, aan zijn ouders, mijn schoonzus en de kinderen en zijn broer, die ook bij de Coast Guard zit).

    Heel bijzonder allemaal. Hoe weet jij dit?
    Bij sommige begravenissen zijn wel eens doedelzak spelers aanwezig, maar dit is enkel op verzoek van de familie, en zij maken dus niet deel uit van de MFH. Overvliegende eer betonen (missing man) worden meestal gedaan als de verstorvene een vliegende plaatsing had, en worden door de eenheid aangevraagt. Bij het uitreiken van de vlag is het ook niet de bedoeling dat men alle aanwezigen aanspreekt, maar dat men het enkel te horen is voor de naastbestande. Ook anders dan je soms op TV of in filmen ziet worden de commandos voor de rifle team niet luid op geroepen, maar enkel hoorbaar voor hun. De Amerikaanse vlag(gen) worden door de Veterans Administration (VA) verstrekt aan de funeral homes, Hoe het met andere vlaggen zit is mij verder onbekend. Ik werk voor het Amerikaanse leger en maak bij begravenissen deel uit van de MFH.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 18:47:07 #166
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84174886
    Ahh. Ja, hij was helicopterpiloot bij de Coast Guard.

    Het commando van de rifle men hoorde ik wel, omdat het zo stil was. Anders zou ik me waarschijnlijk rotgeschrokken zijn...
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84175682
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 18:47 schreef wonderer het volgende:
    Ahh. Ja, hij was helicopterpiloot bij de Coast Guard.

    Het commando van de rifle men hoorde ik wel, omdat het zo stil was. Anders zou ik me waarschijnlijk rotgeschrokken zijn...
    Ja dat gebeurt vaak genoeg dat je aanwezige bij het eerste schoot ziet schrikken. Trouwens nog mijn condolences.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 19:28:01 #168
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84176299
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 18:42 schreef Sine_Pari het volgende:
    Bij sommige begravenissen zijn wel eens doedelzak spelers aanwezig, maar dit is enkel op verzoek van de familie, en zij maken dus niet deel uit van de MFH.
    Het is ook voornamelijk de gewoonte bij begrafenissen waar men van Ierse, Schotse, of Engelse afkomst is..... in New England is dat ongeveer de helft van de bevolking.

    Mijn schoonvader was van Schotse afkomst, en is met doedelzakken - Amazing Grace natuurlijk - begraven.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_84176968
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Het is ook voornamelijk de gewoonte bij begrafenissen waar men van Ierse, Schotse, of Engelse afkomst is..... in New England is dat ongeveer de helft van de bevolking.

    Mijn schoonvader was van Schotse afkomst, en is met doedelzakken - Amazing Grace natuurlijk - begraven.
    Ja of waar de overledene een Law Enforcement (LE) functie had. Dit omdat aan het begin de meeste LE officers van Ierse afkomst waren. Ik heb op verzoek van de Highway Patrol eens taps gespeeld tijdens een begravenis en daar was ook een doedelzak speler aanwezig, alhoewel de overledene een Duitse afstammeling was.
    pi_84194908
    Weten jullie misschien een leuke winkel met Amerikaanse dranken, snacks en goodies in Nederland? Ik heb al verschillende webshops gevonden maar ik hoop dat er ook een echte winkel ergens zit.
      zondag 18 juli 2010 @ 16:36:41 #171
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84201780
    America Today (kledingwinkel) verkoopt wat dingetjes. Of dat deden ze vroeger.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 18 juli 2010 @ 16:39:57 #172
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_84201868
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 12:52 schreef Campervanner het volgende:
    Weten jullie misschien een leuke winkel met Amerikaanse dranken, snacks en goodies in Nederland? Ik heb al verschillende webshops gevonden maar ik hoop dat er ook een echte winkel ergens zit.
    In de Leidsestraat zit een winkeltje waar ze Engelse en Amerikaanse producten verkopen. Ik kan even niet op de naam komen, maar ze hebben er bijvoorbeeld beef jerky, spam, allerlei sausjes, mac 'n cheese, etc. Als je wil kan ik wel in het winkeltje gaan kijken of ze een bepaald product hebben, is vlakbij mijn vriendin.
      zondag 18 juli 2010 @ 17:09:22 #173
    308583 Carrasco
    I'm Muzzy
    pi_84202943
    Ik wil nog een keer naar Miami!
    Ik wil er ook wel wonen!
    That's what you get for waking up in Vegas!
    pi_84208733
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 16:39 schreef Omnifacer het volgende:

    [..]

    In de Leidsestraat zit een winkeltje waar ze Engelse en Amerikaanse producten verkopen. Ik kan even niet op de naam komen, maar ze hebben er bijvoorbeeld beef jerky, spam, allerlei sausjes, mac 'n cheese, etc. Als je wil kan ik wel in het winkeltje gaan kijken of ze een bepaald product hebben, is vlakbij mijn vriendin.
    Dat hoeft niet hoor, maar bedankt. Ik kom wel vaker in A'dam en dan zal ik eens kijken of ik het tegenkom.
    pi_84216239
    Er is (was?) ook een Amerikaanse bookstore in de Kalverstraat waar je bv. beef jerky kan (kon?) kopen.
      zondag 18 juli 2010 @ 23:42:30 #176
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84217121
    Als je een bedrijf hebt kun je ook eens bij de Sligro en de Makro kijken..... de eerste is een groothandel voor de horeca. Beiden hebben een assortiment aan Amerikaanse producten.

    Het winkeltje in de Leidsestraat 48 is B.A.A. Eichholtz - een typische oude grutter die zich inderdaad voornamelijk specialiseert in moeilijk verkrijgbare artikelen, waaronder diverse Amerikaanse en Britse artikelen. Ik kwam daar voor dat ik naar de VS verhuisde ook wel eens.

    Ik ging vroeger wel eens naar Kingsal Market in Amstelveen, een supermarkt met een flink aantal Amerikaanse producten. (En wederom, veel Britse).

    En er is natuurlijk: http://www.americangoodies.nl/
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      maandag 19 juli 2010 @ 13:02:41 #177
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_84230775
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 23:42 schreef maartena het volgende:
    Het winkeltje in de Leidsestraat 48 is B.A.A. Eichholtz - een typische oude grutter die zich inderdaad voornamelijk specialiseert in moeilijk verkrijgbare artikelen, waaronder diverse Amerikaanse en Britse artikelen. Ik kwam daar voor dat ik naar de VS verhuisde ook wel eens.
    Juist, die bedoelde ik!
      woensdag 21 juli 2010 @ 05:16:10 #178
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84302270
    Ik heb het al eens eerder over deze docu gehad geloof ik, hij werd voor het eerst uitgezonden tijdens de Olympische Spelen in Vancouver.

    Gander - Operation Yellow Ribbon.

    De volledige docu is hier te zien, ik kwam em toevallig tegen....

    http://jaretmanuel.com/ms(...)-yellow-ribbon-story

    Dit is echt een aanrader. Bekijk de volledige 40 minuten. Naar mijn mening een van de beste post-9/11 docu's die ik heb gezien.

    En uiteraard: Canada

    Edit: Ik heb er ook een torrent van gevonden..... even via torrentz zoeken naar Operation Yellow Ribbon en je hebt em. Ik zal em blijven seeden....

    [ Bericht 18% gewijzigd door maartena op 21-07-2010 06:09:53 ]
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_84369259
    Hello Amerikanen! Over een maand kom ik jullie vergezellen!
      donderdag 22 juli 2010 @ 20:18:12 #180
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84369603
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 20:10 schreef Mestras het volgende:
    Hello Amerikanen! Over een maand kom ik jullie vergezellen!
    Waar ga je wonen?
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      donderdag 22 juli 2010 @ 20:18:35 #181
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84369621
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Waar ga je wonen?
    In Amerika, dat zegt ie toch
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84369796
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Waar ga je wonen?
    Eerste maand bij een gastgezin in Los Altos (California), en van daar een (gedeeld) appartement zoeken voor de resterende tijd.
      donderdag 22 juli 2010 @ 20:41:28 #183
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84370726
    Ah, Bay area dus.

    Voor hoelang is die "resterende tijd"?
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_84373911
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 20:41 schreef maartena het volgende:
    Ah, Bay area dus.

    Voor hoelang is die "resterende tijd"?
    Op de planning staat zeven maanden, maar ik heb een 'wijzigbaar' ticket. Misschien dat ik nadat mijn laatste college semester is afgelopen nog wat rond wil reizen. Als dat een beetje te doen is!
      vrijdag 23 juli 2010 @ 03:20:21 #185
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84385235
    Ben je er ng Baraconia? Meerdere tornado touchdowns, vooral in Holland, MI. Dit gaat een knaller worden.

    En de buren hadden net die afgeknapte boom van hun dak.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      vrijdag 23 juli 2010 @ 18:00:19 #186
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84406420
    ik ben er nop vannacht noodweer gehad, vandaag moet het weer 90s worden. Geen tornado gezien.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      vrijdag 23 juli 2010 @ 18:53:59 #187
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84408217
    Het is hier al weken lang perfect weer, met 1 weekend vorige week waar het kwik even naar de 40 graden celcius schoot..... maar verder is het hier 26 graden maximaal overdag, en 18 graden minimaal s'nachts..... Een perfect weertje dus.

    En het ziet er naar uit dat het de komende 10 dagen in ieder geval ook zo blijft....



    Ideaal!

    Niets te klagen over het weer.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_84408641
    Volgens de Earthquake Forecast is er op 26-27 juli een grote kans op een zware aardbeving in de Bay Area:

    WARNING; 6.0 to 7.0 earthquake is likely July 26-27 in SE San Francisco Bay. Daily risk level @ http://www.quakeprediction.com/
      vrijdag 23 juli 2010 @ 19:18:07 #189
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84409156
    Ik noem dagen achter elkaar zon niet echt perfect. 10 dagen lang geen neerslag, ik zou gek worden. En m'n tuin ook.

    Vandaag een nieuwe liner in het zwembad gekregen. Gisteren leeggepompt en vandaag weer vullen. Ging gelukkig snel.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_84409299
    Hier in Philly is het ongeveer hetzelfde, alleen dan een paar graden warmer. Af en toe hebben we ineens een stortbui maar die duren nooit lang.
    Are you pondering what I'm pondering?
      vrijdag 23 juli 2010 @ 19:32:07 #191
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84409736
    Aan de oostkust is het wel afzien heb ik begrepen.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_84409915
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef popolon het volgende:
    Aan de oostkust is het wel afzien heb ik begrepen.
    Het is hier vooral héét. En dan zeuren ze in Nederland al als het een paar daagjes boven de 30 graden is. Maar ja, da's ook wel weer lekker Hollands.
    Gelukkig is er overal airco.
    Are you pondering what I'm pondering?
      vrijdag 23 juli 2010 @ 19:47:09 #193
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84410302
    Ach, over 5 of 6 maanden kan je weer schaatsen daar.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_84411084
    Geen neerslag? Ik geloof dat we dit weekend in de verte Bonnie voorbij zien komen
      vrijdag 23 juli 2010 @ 20:08:52 #195
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84411120
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 19:18 schreef popolon het volgende:
    Ik noem dagen achter elkaar zon niet echt perfect. 10 dagen lang geen neerslag, ik zou gek worden. En m'n tuin ook.
    Ik heb het toch liever dan 10 dagen achter elkaar vriezen moet ik zeggen.

    En de tuin.... daar hebben ze sprinkler-systemen voor uitgevonden natuurlijk, maar wellicht heb je die niet zo veel in minder warme klimaten waar de boel ook nog eens kan vast vriezen....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      vrijdag 23 juli 2010 @ 20:13:52 #196
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84411309
    Ik sprinkel af en toe zelf via de bron die ik heb. Maar goed, het zwembad maakt de zomer nog wel te doen.



    Oh wacht ........
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      vrijdag 23 juli 2010 @ 20:40:28 #197
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84412356
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 19:05 schreef Mestras het volgende:
    Volgens de Earthquake Forecast is er op 26-27 juli een grote kans op een zware aardbeving in de Bay Area:

    WARNING; 6.0 to 7.0 earthquake is likely July 26-27 in SE San Francisco Bay. Daily risk level @ http://www.quakeprediction.com/
    Ik zag het inderdaad

    Ik hou het in de gaten.... de laatste tijd heeft het vooral rond de Mexicaanse grens gerommeld, het is verdacht stil in het LA Basin.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      vrijdag 23 juli 2010 @ 21:17:19 #198
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84413814
    Ons gras is dood :')
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      vrijdag 23 juli 2010 @ 21:21:59 #199
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84414026
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
    Ons gras is dood :')


    Let Your Grass Go Dormant During the Hot Months

    :P
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      vrijdag 23 juli 2010 @ 21:29:51 #200
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84414403
    quote:
    OooH! misschien wordt het weer groen dan over een paar maanden :)
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      vrijdag 23 juli 2010 @ 21:38:17 #201
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84414880
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    OooH! misschien wordt het weer groen dan over een paar maanden :)

    Zeker weten. :Y
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      vrijdag 23 juli 2010 @ 21:42:46 #202
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84415126
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 21:38 schreef popolon het volgende:

    [..]

    Zeker weten. :Y
    Tussen alle kale plekken door :')
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      vrijdag 23 juli 2010 @ 21:44:49 #203
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84415216
    Erg he, al die mensen die zoooo druk bezig zijn om hun gras zo mooi te houden. Tegenover mij woont de sprinkler-nazi, die is echt elke dag bezig de sprinklers te verplaatsen, randjes bij te knippen etc.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      vrijdag 23 juli 2010 @ 21:46:26 #204
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84415286
    Hier willen ze dat mensen bepaalde soorten grassen planten, die droogte-resistent zijn.... dan hoeft er minder water gebruikt te worden. Er is ook een stichting "back to natives" die promoot planten uit California of andere Middelandse-zee klimaat typen te planten, in plaats van de engelse hegjes en coniveren die men in de jaren 50 en 60 massaal meenam uit de oostkust, omdat dat is wat ze kennen.... maar tevens veel water verbruiken, net als een groen gazonnetje. Er zijn grassen - mijn schoonmoeder heeft ze - die je veel minder water hoeft te geven, en net zo mooi zijn.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      vrijdag 23 juli 2010 @ 21:48:39 #205
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84415360
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 21:44 schreef popolon het volgende:
    Erg he, al die mensen die zoooo druk bezig zijn om hun gras zo mooi te houden. Tegenover mij woont de sprinkler-nazi, die is echt elke dag bezig de sprinklers te verplaatsen, randjes bij te knippen etc.
    Ik moet zeggen dat het wel HEEL lelijk staat hoor, ons grasveld. We hebben er ook best veel van. Maar als het beter weer wordt (lees: minder warm) gaan we er iets aan doen
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      vrijdag 23 juli 2010 @ 21:59:52 #206
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84415850
    Ja, in hartje zomer heeft 't geen enkele zin. Gras zaai je het best net na de zomer zaodat de wortels diep genoeg groeien om ook de winter te overleven.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      vrijdag 23 juli 2010 @ 22:04:13 #207
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84416043
    Moet wel snel dan, voor je het weet is het hier winter
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      vrijdag 23 juli 2010 @ 22:29:33 #208
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84417267
    Mijn huisbaas houdt het gras bij *O*

    Nog maar 8 weken hier in de States trouwens. Ik vrees dat ik het leven hier behoorlijk ga missen. Ik zie het niet als onmogelijk dat het binnen korte tijd weer gaat jeuken om bij mijn huidige baan terug te solliciteren :@
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_84418788
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 22:29 schreef Barcaconia het volgende:
    Mijn huisbaas houdt het gras bij *O*

    Nog maar 8 weken hier in de States trouwens. Ik vrees dat ik het leven hier behoorlijk ga missen. Ik zie het niet als onmogelijk dat het binnen korte tijd weer gaat jeuken om bij mijn huidige baan terug te solliciteren :@


    Waarom heb je ontslag genomen (daar ga ik van uit)? En ga je weer terug naar NL? Hoelang nu gewoond in VS dan?
      vrijdag 23 juli 2010 @ 23:14:33 #210
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84419384
    1 jaar in de VS gewoond, ik ga naar huis omdat mijn visum afgelopen is en ik nu nog een hoop dingen in Nederland te doen heb. Mijn baas heeft de optie opengehouden dat ik binnenkort nog een keer mag bellen gelukkig.
    Ik zie wel hoe het verloopt. Ik heb het hier zo ontzettend goed naar mijn zin dat ik me best kan voorstellen dat ik het ga missen.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 00:35:27 #211
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84422742
    Tja lastige situatie. Meer een luxeprobleem want beide landen zijn natuurlijk ok.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 00:38:57 #212
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_84422887
    He Barcaconia, ik ken je natuurlijk niet maar uit de toon van je posts zou je haast opmaken dat je er dikke spijt van gaat krijgen.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 00:39:31 #213
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84422907
    Daarom, ik ga nu terug en ik kijk het wel aan. Ik moet zeggen, west-Michigan is zo slecht nog niet :D
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 00:40:23 #214
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_84422940
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 00:39 schreef Barcaconia het volgende:
    Daarom, ik ga nu terug en ik kijk het wel aan. Ik moet zeggen, west-Michigan is zo slecht nog niet :D


    Zoiets bedoel ik dus ;)
      zaterdag 24 juli 2010 @ 00:41:13 #215
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84422966
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 00:39 schreef Barcaconia het volgende:
    Daarom, ik ga nu terug en ik kijk het wel aan. Ik moet zeggen, west-Michigan is zo slecht nog niet :D


    True, true.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 00:42:37 #216
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84423017
    Gelukkig is mijn baan hier maar 1 telefoontje van mij verwijderd als ik eenmaal weer in NL zit. De rest is een geldkwestie. Visum betalen en spullen verschepen ;)
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 00:43:30 #217
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84423064
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 00:41 schreef popolon het volgende:

    [..]

    True, true.


    Kom jij met coastguard nog in GH toevallig? We zouden eens een pilsje moeten pakken. (of een andere keer dan coastguard natuurlijk ;) )
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 00:52:16 #218
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84423358
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 00:43 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Kom jij met coastguard nog in GH toevallig? We zouden eens een pilsje moeten pakken. (of een andere keer dan coastguard natuurlijk ;) )


    Haha, nee niet echt. Ik ben echt zo'n suffe thuisblijver. :D Nou niet helemaal waar, elke maand wel een kegger hier en daar. Maar goed, moet je weer oppas regelen.

    M'n broer en beste maat uit NL komen in augustus, even de Whitecaps bekijken. Kom dan ook, gaan we die megaburger proberen. :D
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 00:55:55 #219
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84423489
    Coastguard lijkt me wel wat. Als ik zag hoe gigantisch druk het op 4th of July was, net Disneyland op een warme zomerdag. Niet normaal, je kon downtown niet een meer lopen en alle straten waren afgesloten. Men zegt dat Coastguard nog +-5x drukker is.
    Playboy Magazine heeft GH Coastguard Festival op nummer 2 staan van beste plaats in de USA om een one-night-stand te vinden _O-

    Whitecaps, gaaf :D Dat lijkt me nog wel wat, stuur tegen die tijd eens een PM ;)
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:00:03 #220
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84423624
    Coastguard is redelijk 'berucht' ja. ;)
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:02:03 #221
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84423681
    Ik zal het meemaken denk ik. Nog maar anderhalve week ofzo geloof ik.
    Vuurwerk schijnt ook wel spectaculair te zijn.

    Ik ga ff wat eten. Ben je ooit bij OBB in Spring Lake geweest? Die brewpub? Daar ga ik ff langs denk ik. Goed pilsje pakken en even wat eten.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:03:00 #222
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_84423708
    Ik zou zo graag een poosje in de US wonen en werken :'(
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:04:24 #223
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84423756
    Gewoon doen dan. Zoek een regio, zoek een beroep dat je wilt doen en mail/bel alle bedrijven in die regio of ze nog een Nederlander met talent zoeken :D
    Dat is ongeveer de methode die ik gebruikt heb om hier terecht te komen.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:05:17 #224
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84423782
    Enneuh, land of the brave and home of the free? :D
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:06:52 #225
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84423835
    Land of local beers and grilling meat.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:08:45 #226
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84423899
    Ik heb geen grill :(
    En geen tuin, dus het zou toch weinig zin hebben :')

    Local beer and griled meat O+
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:13:39 #227
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84424009
    Normaal gesproken zat ik nu buiten met de bbq aan en in het bad maar de vrouw en zoon zijn in Canada dit weekend. Ik ga even Buffalo Wild Wings scoren vanavond. Spicey Garlic!

    Ik kan zo maar twee dagen uitslapen zonder dat er een tweejarige met een plastic baseball bat op je hoofd loopt te beuken om zeven uur 's ochtends. Wat een luxe.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_84424132
    Hoe zit het eigenlijk beetje met vrienden maken in de VS als Nederlander? Voor mijn gevoel -maar dat is dus puur gevoel- staan de Amerikanen over het algemeen niet altijd even snel open voor 'buitenstaanders' in hun echte leven, of heb ik dit mis?
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:18:58 #229
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84424141
    :')

    Buffalo Wild Wings, hmm, je moet er van houden denk ik :@
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:22:26 #230
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_84424242
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Barcaconia het volgende:
    Gewoon doen dan. Zoek een regio, zoek een beroep dat je wilt doen en mail/bel alle bedrijven in die regio of ze nog een Nederlander met talent zoeken :D
    Dat is ongeveer de methode die ik gebruikt heb om hier terecht te komen.


    Haha, OK. Eerst afstuderen, ik denk dat ik het daarna gewoon ga proberen.

    En die signature: da's een running gag met een vriend van me, al staat het idd dom *;
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:22:31 #231
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84424248
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef LeNick het volgende:
    Hoe zit het eigenlijk beetje met vrienden maken in de VS als Nederlander? Voor mijn gevoel -maar dat is dus puur gevoel- staan de Amerikanen over het algemeen niet altijd even snel open voor 'buitenstaanders' in hun echte leven, of heb ik dit mis?


    Je bedoelt Nederlanders misschien wat betreft de buitenstaanders? De Amerikanen die ik ken ontvingen mij met open armen.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:25:11 #232
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84424315
    Wat Popolon zegt is ook mijn ervaring. Amerikanen zijn sowieso razend nieuwsgierig naar Europeanen, als je dan zelf een beetje vriendelijk en open bent kun je zeeer makkelijk vrienden maken.
    Ik ga regelmatig alleen naar de kroeg en altijd aanspraak en vaak ook mensen waarmee ik later nog gewoon een pilsje kan gaan pakken. Mijn ervaring is dat veel Amerikanen juist opener zijn dan Nederlanders.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:25:13 #233
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_84424316
    BTW Barcaconia: hoe heb je dat dan met verblijfsvergunning en werkvergunning gedaan? Heb je dat je werkgever laten regelen? Maar dan is het voor hem/haar toch handiger om een Amerikaan in dienst te nemen, zonder al die rompslomp?
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:27:44 #234
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84424393
    Als je het hele verhaal wilt horen mag je PMen, ik ga niet alles op Fok zetten ;)
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:29:03 #235
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_84424422
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:27 schreef Barcaconia het volgende:
    Als je het hele verhaal wilt horen mag je PMen, ik ga niet alles op Fok zetten ;)


    Haha, dat zal ik morgen even doen. Ik moet sowieso even reageren op jouw vorige :)
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:30:20 #236
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84424456
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef LeNick het volgende:
    Hoe zit het eigenlijk beetje met vrienden maken in de VS als Nederlander? Voor mijn gevoel -maar dat is dus puur gevoel- staan de Amerikanen over het algemeen niet altijd even snel open voor 'buitenstaanders' in hun echte leven, of heb ik dit mis?
    Juist wel! Hartstikke interessant, iedereen kent wel iemand die in Amsterdam is geweest enzo . Volgens mij ligt het eerder aan de nederlander dan aan de amerikaan als een vriendschap niet wil.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84424462
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:22 schreef popolon het volgende:

    [..]

    Je bedoelt Nederlanders misschien wat betreft de buitenstaanders? De Amerikanen die ik ken ontvingen mij met open armen.

    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:25 schreef Barcaconia het volgende:
    Wat Popolon zegt is ook mijn ervaring. Amerikanen zijn sowieso razend nieuwsgierig naar Europeanen, als je dan zelf een beetje vriendelijk en open bent kun je zeeer makkelijk vrienden maken.
    Ik ga regelmatig alleen naar de kroeg en altijd aanspraak en vaak ook mensen waarmee ik later nog gewoon een pilsje kan gaan pakken. Mijn ervaring is dat veel Amerikanen juist opener zijn dan Nederlanders.


    Nja dat is goed nieuws dan ^O^ Het was inmiddels al een gemengd gevoel bij mijzelf ook; want ik heb heel leuk mail contact op het moment met twee Amerikanen. En die zijn erg vriendelijk en hulpzaam. Maar op de een of andere manier had ik het idee een beetje, omdat je soms ook op TV ziet hoe ze zijn tegenover homo's etc :')
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:32:12 #238
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84424511
    Nou wonderer, kom er maar in.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:33:32 #239
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84424566
    Nouja, er zitten veel verschillend in regio's natuurlijk. Ik denk dat je in CA wat opener ontvangen zult worden als minderheid/buitenlander/homo/spanjaard/whatever dan in Texas of Louisiana ofzo.

    Hier in Michigan in ieder geval geen problemen. Ik werk ook veel met Mexicanen en een goede vriend van me is een Turkse moslim en eigenlijk merk je hier helemaal niets van racisme of discriminatie. Dat is in Nederland veel erger.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_84424816
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:33 schreef Barcaconia het volgende:
    Nouja, er zitten veel verschillend in regio's natuurlijk. Ik denk dat je in CA wat opener ontvangen zult worden als minderheid/buitenlander/homo/spanjaard/whatever dan in Texas of Louisiana ofzo.

    Hier in Michigan in ieder geval geen problemen. Ik werk ook veel met Mexicanen en een goede vriend van me is een Turkse moslim en eigenlijk merk je hier helemaal niets van racisme of discriminatie. Dat is in Nederland veel erger.


    Ja, ik heb toevallig in deze vakantie Ali G in de USAiii gezien, ook Borat voor de 3e keer afgelopen week :'), maar daar kom je ook van die Amerikanen tegen uit de regio -dat stuk met dat stierengevecht bijv.- en die helemaal gelijk over homo's en moslims beginnen :')
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:44:34 #241
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84424991
    Je moet niet alles geloven wat Sacha Baron Cohen zegt, Kazachstan is ook niet alles :')
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_84425182
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:44 schreef Barcaconia het volgende:
    Je moet niet alles geloven wat Sacha Baron Cohen zegt, Kazachstan is ook niet alles :')


    Haha nee tuurlijk niet :P, maar hij interviewt dan Amerikanen natuurlijk he.. En op Wikipedia staat dat verder niets van te voren is bedacht, dus er zijn ook geen andere acteurs in het spel.. Al begrijp ik wel dat hij mensen wel die richting in probeert te duwen zelf al kwa reacties, maar toch zie ik in Nederland nog niet iemand zeggen op TV 'scheer je snor want anders denken ze dat je een moslim bent' :'). En ook zoiets van nadat Borat zei 'In Kazachstan moet je als homo de gevangenis in' zei iemand daar ook 'dat willen wij hier ook'.

    Heel fout dat ik af ga op individuen natuurlijk, maar dit vormt toch onbewust een beeld. En nu begrijp ik dan eigenlijk waarom landen het niet leuk vinden als iemand als Borat -Kazachstan in dit geval, Oostenrijk met Bruno- dat land vertegenwoordigt zonder toestemming :')
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:50:05 #243
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84425192
    Ik ken alleen maar leuke mensen (aka homo's) hier, sorry ;)
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:51:40 #244
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84425236
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:49 schreef LeNick het volgende:

    [..]

    Haha nee tuurlijk niet :P, maar hij interviewt dan Amerikanen natuurlijk he.. En op Wikipedia staat dat verder niets van te voren is bedacht, dus er zijn ook geen andere acteurs in het spel.. Al begrijp ik wel dat hij mensen wel die richting in probeert te duwen zelf al kwa reacties, maar toch zie ik in Nederland nog niet iemand zeggen op TV 'scheer je snor want anders denken ze dat je een moslim bent' :'). En ook zoiets van nadat Borat zei 'In Kazachstan moet je als homo de gevangenis in' zei iemand daar ook 'dat willen wij hier ook'.

    Heel fout dat ik af ga op individuen natuurlijk, maar dit vormt toch onbewust een beeld. En nu begrijp ik dan eigenlijk waarom landen het niet leuk vinden als iemand als Borat -Kazachstan in dit geval, Oostenrijk met Bruno- dat land vertegenwoordigt zonder toestemming :')
    Ik weet zeker dat als je genoeg mensen interviewt, je precies zo'n filmpje van Nederlanders (of Medelanders :')) kunt maken. Kwestie van selectie.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84425277
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:51 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Ik weet zeker dat als je genoeg mensen interviewt, je precies zo'n filmpje van Nederlanders (of Medelanders :')) kunt maken. Kwestie van selectie.


    Ja en nee, ik denk dat veel Nederlanders te bang zijn..
    pi_84425394
    Ik woon in Compton.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:58:02 #247
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84425411
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:53 schreef LeNick het volgende:

    [..]

    Ja en nee, ik denk dat veel Nederlanders te bang zijn..
    Oh? Ik dacht juist dat Nederlanders juist graag alles zeiden, bij voorkeur zonder erover na te denken.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 24 juli 2010 @ 01:59:06 #248
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84425441
    Wel een schoolvoorbeeld m.b.t. Vooroordelen. :D
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 24 juli 2010 @ 02:00:56 #249
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84425491
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 01:53 schreef LeNick het volgende:

    [..]

    Ja en nee, ik denk dat veel Nederlanders te bang zijn..


    Ik denk het niet. Ik hoor Amerikanen hier zeggen dat ze het ongelofelijk vinden dat een karakter als Wilders zo vrij zijn mening in de politiek uit kan spreken. Dingen als "kopvoddentaks" kun je hier echt niet zo open zeggen. Dat er een aantal hillbillies zijn die zo racistisch zijn dat je dat soort reacties uit kan lokken is niet relevant, die zijn er in NL ook genoeg. Loop een gemiddelde stad in en je ziet genoeg tokkies waar je zulke reacties uit kan trekken.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 05:20:24 #250
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84427653
    Het duurde bij mij wel een jaar of anderhalf of zo, maar vrienden maak je redelijk snel verder.... zeker als je zelf redelijk sociaal bent. Ik heb overigens ook een goed aantal Nederlandse vrienden hier, aangezien ik een Nederlandse groep organiseer op Meetup.com
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_84427693
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 02:00 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Ik denk het niet. Ik hoor Amerikanen hier zeggen dat ze het ongelofelijk vinden dat een karakter als Wilders zo vrij zijn mening in de politiek uit kan spreken. Dingen als "kopvoddentaks" kun je hier echt niet zo open zeggen. Dat er een aantal hillbillies zijn die zo racistisch zijn dat je dat soort reacties uit kan lokken is niet relevant, die zijn er in NL ook genoeg. Loop een gemiddelde stad in en je ziet genoeg tokkies waar je zulke reacties uit kan trekken.


    Wilders is idd veel te extreem voor Amerikanen, maar als het naar racisme of discriminatie riekt, dan kun je in de VS helemaal niets zeggen. Of het moet positieve discriminatie zijn, daar krijgen ze maar geen genoeg van.

    Als ik in Nederland ben, dan valt me altijd op hoe gemakkelijk mensen over bepaalde onderwerpen praten. Daar zijn ze over alle gekkigheid heengestapt. In de VS heerst een enorm PC cultuur.

    Wat betreft racistische hillbillies: die zijn er idd genoeg, maar ik ben die in 8 jaar VS nooit tegengekomen. Het enige voorbeeld van vreemdelingenhaat was een dame bij ons op de universiteit, die tegen Chinezen express heel erg snel sprak. Maar voor de rest ben ik, en met mij vele anderen vanuit de hele wereld, met open armen ontvangen.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      zaterdag 24 juli 2010 @ 06:28:07 #252
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84427718
    In Nederland viert PC ook hoogtij, hoor. Als je leest dat ze schilderijen van varkens weghalen als er een niet-moslim klaagt dat moslims zich eraan kunnen storen...

    Ik denk dat Nederland en de VS elkaar helemaal niet zoveel ontlopen, wat dit betreft. Er zijn aardige en racistische Amerikanen en aardige en racistische Nederlanders. En soms zijn ze aardig en racistisch tegelijk.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84428577
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 06:28 schreef wonderer het volgende:
    In Nederland viert PC ook hoogtij, hoor. Als je leest dat ze schilderijen van varkens weghalen als er een niet-moslim klaagt dat moslims zich eraan kunnen storen...


    Zijn er relatief gezien niet veel minder moslims in de VS? Reken maar dat ze vooraan staan om de moslims op hun wenken te bedienen. Denk bijvoorbeeld ook aan wat NASA recentelijk overkomen is, dat Obama hen opdroeg om een outreach naar de moslimwereld te doen, zodat ze zich goed konden voelen over verleden. Apart dat daar geen link over in de MSM te vinden is trouwens. Zou het dan helemaal niet gebeurd zijn?
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_84431590
    Weet iemand van jullie ook iets over studeren in Amerika? :@
    That's what you get for waking up in Vegas!
    pi_84432525
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2010 02:45 schreef maartena het volgende:
    :D

    Wij bouwen gewoon zelf een "Holland Huis" in Orange County. :P

    Net gebeld met Dave & Busters, en waarschijnlijk kunnen we een enorme zaal krijgen..... voor een prikkie. We moeten alleen nog alle Nederlanders in de buurt weten op te trommelen, maar ik denk dat we wel een stuk of 100 bij elkaar kunnen krijgen....

    Ainnir: Dit gaat gebeuren in IRVINE, dus voor jou en je partner ook nog wel te doen. :Y Geef me maar een PM :)

    Mijn tante woont in Irvine!
    en praat geen NL maar wek fries!
    That's what you get for waking up in Vegas!
    pi_84433963
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 12:16 schreef Carrasco het volgende:
    Weet iemand van jullie ook iets over studeren in Amerika? :@


    Wat wil je weten?
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      zaterdag 24 juli 2010 @ 17:48:42 #257
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_84441744
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 06:03 schreef Lyrebird het volgende:

    [..]

    Wilders is idd veel te extreem voor Amerikanen, maar als het naar racisme of discriminatie riekt, dan kun je in de VS helemaal niets zeggen. Of het moet positieve discriminatie zijn, daar krijgen ze maar geen genoeg van.

    Als ik in Nederland ben, dan valt me altijd op hoe gemakkelijk mensen over bepaalde onderwerpen praten. Daar zijn ze over alle gekkigheid heengestapt. In de VS heerst een enorm PC cultuur.

    Wat betreft racistische hillbillies: die zijn er idd genoeg, maar ik ben die in 8 jaar VS nooit tegengekomen. Het enige voorbeeld van vreemdelingenhaat was een dame bij ons op de universiteit, die tegen Chinezen express heel erg snel sprak. Maar voor de rest ben ik, en met mij vele anderen vanuit de hele wereld, met open armen ontvangen.


    Ik denk dat er een verschil is tussen werken op een universiteit en werken in een fabriek zoals ik doe :D Ik ontmoet mensen zonder college education en daar komen wel eens aparte meningen uit :P
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 24 juli 2010 @ 18:11:52 #258
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84442510
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef Barcaconia het volgende:
    Ik denk dat er een verschil is tussen werken op een universiteit en werken in een fabriek zoals ik doe :D Ik ontmoet mensen zonder college education en daar komen wel eens aparte meningen uit :P


    Ik werk inderdaad ook "onder het volk". Nu werk ik in een kantoor met voornamelijk hoogopgeleid personeel, maar er staan hier 3 fabriekshallen op het terrein, en inderdaad kom je ook nogal vaak met minder opgeleide mensen in aanraking. Voornamelijk veel vietnamezen en latino's hier trouwens, maar ook gewoon Joe Schmoe's.

    Inderdaad wel grappig om te zien hoe de meningen van laag opgeleid Amerika verschillen van de hoger opgeleiden, maar dat is in Nederland ook zo natuurlijk..... een partij als de PVV trekt uit de lager opgeleide segmenten van de bevolking, deels omdat ze geloven in populistische uitspraken, deels omdat ze in de wijken wonen waar lageropgeleiden wonen, en dat is pal naast de wijken waar allochtonen wonen. ;)

    De "Joe Schmoe" Amerikanen zijn allemaal voorstander van de Minutemen bijvoorbeeld die langs de grens naar illegalen speuren met eigen militia, etc..... de hoger opgeleiden zien dat niet als een oplossing, en denken voornamelijk dat de oplossing ligt in het zorgen dat Mexico aantrekkelijk genoeg blijft om daar te blijven - dat was een paar maanden geleden met die hele Arizona wetgeving gesprek van de dag, dus ik vang wat op. ;)
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_84443298
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 06:03 schreef Lyrebird het volgende:

    [..]

    Wilders is idd veel te extreem voor Amerikanen, maar als het naar racisme of discriminatie riekt, dan kun je in de VS helemaal niets zeggen. Of het moet positieve discriminatie zijn, daar krijgen ze maar geen genoeg van.

    Als ik in Nederland ben, dan valt me altijd op hoe gemakkelijk mensen over bepaalde onderwerpen praten. Daar zijn ze over alle gekkigheid heengestapt. In de VS heerst een enorm PC cultuur.

    Wat betreft racistische hillbillies: die zijn er idd genoeg, maar ik ben die in 8 jaar VS nooit tegengekomen. Het enige voorbeeld van vreemdelingenhaat was een dame bij ons op de universiteit, die tegen Chinezen express heel erg snel sprak. Maar voor de rest ben ik, en met mij vele anderen vanuit de hele wereld, met open armen ontvangen.


    Ik denk dat Nederlanders (over het algemeen) er wat harder in zijn omdat ze simpelweg onzekerder zijn over hun nationale en culturele identiteit. De Amerikaanse cultuur en identiteit, hoewel minstens even moeilijk te definiëren, zijn wel veel vanzelfsprekender dan de Nederlandse. Zeker internationaal gezien.

    En zoals sommige mensen al aangaven heb ik met lageropgeleide Amerikanen in privégesprekken ook wel eens met mijn oren zitten flapperen. Wat overigens hypocriet van mij was, want wat zij over Afro-Amerikanen en Mexicaanse immigranten zeiden was nou eigenlijk niet zoveel anders dan hoe bijvoorbeeld kutMarokkanen wel eens ter sprake komen in mijn Nederlandse vriendengroep.
    "I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
      zondag 25 juli 2010 @ 02:32:17 #260
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84458494
    Hoeveel zijn jullie aangekomen (most likely) in de VS sinds de tijd dat je vertrok uit NL?

    Ik vier kilo in vijf jaar. En dat gooi ik op het 'ouder worden'. :Y)
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 25 juli 2010 @ 02:37:49 #261
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84458547
    Ik ben de afgelopen paar maanden behoorlijk aangekomen, maar dat heeft ook ergens anders mee te maken. Verder beweeg ik hier veel minder dan in Nederland en op mijn vakanties in Nederland kom ik meer aan dan ik er in de VS weer aftrain. Ik weet niet het verschil in kilo's, maar mijn broeken van vier jaar terug kan ik niet meer aan. En broeken van vorig jaar eigenlijk ook niet :')
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 02:38:51 #262
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84458561
    Aan de andere kant ben ik sinds ik hier ben nog nooit ziekgeweest. Zelfs niet toen Brad buikgriep had.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 02:42:30 #263
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84458617
    Ik heb nog twee 'Nederlandse' jeans waar ik nog in kan. :D Ok, ik beweeg wel, fietsen met m'n zoon, zwemmen, softball, maar ook weer niet echt extreem zoals je sommigen hier ziet met die hartslagmeters om hun arm als ze gaan hardlopen.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 25 juli 2010 @ 02:45:59 #264
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84458683
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 02:42 schreef popolon het volgende:
    Ik heb nog twee 'Nederlandse' jeans waar ik nog in kan. :D Ok, ik beweeg wel, fietsen met m'n zoon, zwemmen, softball, maar ook weer niet echt extreem zoals je sommigen hier ziet met die hartslagmeters om hun arm als ze gaan hardlopen.
    Ja. Ik zit achter mijn PC. Ik sport wel, beneden in de kelder, maar het houdt niet over (hometrainer en gewichten).

    Binnenkort met P90X beginnen, als ik de DVD van mijn zwager krijg, Brad moet ook nodig wat kwijt.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 02:49:07 #265
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84458728
    Wij hebben ook een treadmill in de basement. Ik haat rennen, da's niks voor mij.

    P90X, sounds like Star Trek device. :P
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 25 juli 2010 @ 02:51:36 #266
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84458761
    P90x Ik heb er goeie dingen over gehoord. Iets dat me elke dag vertelt wat ik moet doen is voor mij denk ik effectiever dan dat ik het zelf moet gaan uitzoeken.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 02:53:57 #267
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84458783
    Sounds like a scam. ;)

    Heb je de mogelijkeheid om een bokszak op te hangen? Paar keer per week je agressie kwijt op dat ding voor een minuut of 20 doet wonderen.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_84458800
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 02:32 schreef popolon het volgende:
    Hoeveel zijn jullie aangekomen (most likely) in de VS sinds de tijd dat je vertrok uit NL?

    Ik vier kilo in vijf jaar. En dat gooi ik op het 'ouder worden'. :Y)
    Ik ben hier nog maar 2 maanden en niet echt aangekomen, maar we zijn ook aan het sporten om niet die meisjes te worden die 10 kilo zwaarder uit Amerika terugkwamen. :P

    Vanwaar die vraag opeens?
    Are you pondering what I'm pondering?
      zondag 25 juli 2010 @ 02:56:13 #269
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84458807
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 02:53 schreef popolon het volgende:
    Sounds like a scam. ;)

    Heb je de mogelijkeheid om een bokszak op te hangen? Paar keer per week je agressie kwijt op dat ding voor een minuut of 20 doet wonderen.
    Ja, weet je, dat is leuk voor een paar weken, maar dan ben ik het weer zat. Er staat een bench met een barbell in de garage, die moet ik even schuren en verven ($20 op craigslist, nogal roestig ;)), maar het is ZO warm de hele tijd...

    Als het afkoelt, ga ik weer aan de slag, maar intussen dus vast wat beter op mijn voer letten. Ik krijg een pens :')
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 02:59:23 #270
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84458853
    Dat ik nu een auto heb, helpt ook niet, trouwens. Niet omdat ik steeds de auto pak, maar als ik boodschappen ga doen met de auto, omdat ik iets nodig heb dat niet op de fiets kan, hoef ik meteen de rest van de week niet meer weg met de fiets.

    Hoewel, als het steeds 30+ graden is, pak ik toch liever de airco gekoelde auto dan dat ik drie kilometer bergop/bergaf ga met mijn fiets :P
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 03:03:00 #271
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84458919
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 02:55 schreef Mini_rulez het volgende:

    Vanwaar die vraag opeens?
    Oh gewoon, Wonderer en ik hadden het ergens over eten/overgewicht. :P

    Wonderer, 't is altijd aangenaam in de basement, zomer of winter. :D
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 25 juli 2010 @ 03:18:02 #272
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84459114
    Ja. Nee. Als ik van mezelf al warm ben, heb ik het na twee minuten fietsen natuurlijk snikheet, hoe koel het ook is in de kelder. Ik doe al tien jaar aan krachttraining, mijn spieren warmen snel op, laat staan als ik het al warm HEB omdat het buiten gewoon heel heet is.

    Ik heb een pullup bar in de deuropening van de keuken hangen, die gebruik ik een paar keer per dag, en af en toe op de fiets boodschappen.

    En niet (te veel) snacken.

    Zo moet de zomer maar door te komen zijn en als het afkoelt, ga ik er weer tegenaan.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 03:19:24 #273
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84459137
    Ik heb wel wat goede snacks voor je als je een grill hebt. ;)
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 25 juli 2010 @ 03:28:06 #274
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84459236
    Nope, zelfs dat niet :')
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 03:29:39 #275
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84459254
    :D
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 25 juli 2010 @ 03:35:23 #276
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84459298
    In de achtertuin komen is nogal een werk. Stomvervelend.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 03:37:22 #277
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84459307
    Ik krijg een beter beeld van je. ;)

    Ik heb allemaal groenten in de 'backyard' groeien. Zeker ook niks voor jou? :P
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 25 juli 2010 @ 03:59:09 #278
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84459422
    Ik ben het wel van plan, maar ik weet er echt niks van.

    Maar serieus, om in de achtertuin te komen vanuit de keuken moet je door de hal, door de den, schuifdeuren open, gangetje door, deur naar de garage open, garage in, deur naar de achtertuin open. Dus als je staat te grillen is even heen en weer naar de keuken om het vlees uit de koelkast te halen of zo niet echt handig.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 04:06:34 #279
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84459448
    Mijn hemel , je leeft in een doolhof!

    Vlees moet je een uurtje op kamertemperatuur laten komen. ;) En sperciebonen, tomaten, squash groeien gewoon, hoef je weinig aan te doen. ;)
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 25 juli 2010 @ 04:10:44 #280
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84459470
    Staat wel in de planning hoor, een grill. Eindelijk lekker zelf biefstuk maken :)
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84459525
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 04:06 schreef popolon het volgende:
    Vlees moet je een uurtje op kamertemperatuur laten komen. ;)
    Volgens mij maakt dat echt niet uit. Een beetje barbecue is al gauw 200 graden, wat maakt die 15 graden verschil tussen koelkast en kamertemperatuur dan uit. :)

    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 04:10 schreef wonderer het volgende:
    Eindelijk lekker zelf biefstuk maken :)
    Je gaat koeien houden?
      zondag 25 juli 2010 @ 04:38:21 #282
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84459566
    Ik wil geiten :Y Maar daar moet je hier weer een verunning voor hebben.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84459728
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 03:59 schreef wonderer het volgende:
    Ik ben het wel van plan, maar ik weet er echt niks van.

    Maar serieus, om in de achtertuin te komen vanuit de keuken moet je door de hal, door de den, schuifdeuren open, gangetje door, deur naar de garage open, garage in, deur naar de achtertuin open. Dus als je staat te grillen is even heen en weer naar de keuken om het vlees uit de koelkast te halen of zo niet echt handig.
    Ik probeer me nu al een uur voor te stellen hoe jouw huis er in vredesnaam uitziet. :D

    Waarom geiten?
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_84459765
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 02:32 schreef popolon het volgende:
    Hoeveel zijn jullie aangekomen (most likely) in de VS sinds de tijd dat je vertrok uit NL?

    Ik vier kilo in vijf jaar. En dat gooi ik op het 'ouder worden'. :Y)
    0 kg aangekomen in 8 jaar. In Japan 2 kilo afgevallen.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      zondag 25 juli 2010 @ 06:45:27 #285
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84459769
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 05:56 schreef Mini_rulez het volgende:

    [..]

    Ik probeer me nu al een uur voor te stellen hoe jouw huis er in vredesnaam uitziet. :D

    Waarom geiten?


    Zo (de inrichting klopt niet, dit is van voor dat we het kochten).

    En geiten zijn leuk :Y En dan hoef je het gras niet meer te maaien.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_84459775
    quote:
    Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Ik denk dat er een verschil is tussen werken op een universiteit en werken in een fabriek zoals ik doe :D Ik ontmoet mensen zonder college education en daar komen wel eens aparte meningen uit :P
    Ik had daar juist behoorlijk wat vrienden in de werkplaats en bij de schoonmakers. Lager opgeleid, maar wel uitermate goed op de hoogte van wat er in de VS speelt. Want ze luisteren wel iedere dag Rush Limbaugh! En die mensen zijn dus idd groot voorstander van de Minutemen, van een flink hek tussen Mexico en de VS en ze zijn tegen Obamacare. Om maar een paar voorbeelden te noemen.

    De eerste keer dat ik de werkplaats binnen kwam, stond Rush Limbaugh keihard aan. Toen ik zei dat ik Rush wel kon waarderen, stonden ze met hun oren te klapperen. Die radio hadden ze namelijk aanstaan om de wetenschappers zo lang mogelijk buiten de deur te houden.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      zondag 25 juli 2010 @ 08:25:30 #287
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84459919
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 04:28 schreef Bolkesteijn het volgende:

    [..]

    Volgens mij maakt dat echt niet uit. Een beetje barbecue is al gauw 200 graden, wat maakt die 15 graden verschil tussen koelkast en kamertemperatuur dan uit. :)
    [..]

    Je gaat koeien houden?
    Koud vlees bakt minder goed. En juist als het om grillen gaat zijn die eerste aanrakingen met het almachtige vuur van belang. Happy grillin'. :Y)
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 25 juli 2010 @ 14:27:16 #288
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_84467136
    Woont hier ook iemand in Columbus?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_84475281
    Debsterr mischien kan je er bij zetten welke Columbus je bedoeld, die in Ohio of elders (Alabama, Arkansas, California, Colorado, Florida, Georgia, Illinois, Indiana, Kansas, Kentucky, Louisiana, Michigan, Minnesota, Mississippi, Missouri, Montana, Nebraska, Nevada, New Jersey, New Mexico, New York, North Carolina, North Dakota, Pennsylvania, Tennessee, Texas en Wisconsin).
      zondag 25 juli 2010 @ 18:51:00 #290
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84475728
    Ik eet lekker en ik eet veel. Dus ja, ik ben zeker 15 kilo aangekomen sinds ik 8 jaar geleden uit Nederland vertrok....

    Maar ben bezig met bewegen. Voornamelijk lopen/joggen, en de treadmill. Ik heb GEEN fiets, en daar gaat verandering in komen..... wil binnenkort een mountainbike gaan kopen. :Y
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zondag 25 juli 2010 @ 18:54:16 #291
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84475871
    Sorry voor de vreemde vraag. Ik had er een paar op, dan flapt er nog wel eens wat uit. :@
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 25 juli 2010 @ 19:27:05 #292
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84477179
    Alcohol drink ik bijna niet, dat scheelt een hoop qua loze calorieen :Y
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 19:28:41 #293
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84477246
    Dat klopt ja. :D

    Maarten, kijk eens op craigslist. Heb een paar jaar geleden een spotgoedkope twee jaar oude Trek mountainbike gekocht.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_84477276
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 06:45 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    Zo (de inrichting klopt niet, dit is van voor dat we het kochten).

    En geiten zijn leuk :Y En dan hoef je het gras niet meer te maaien.
    Hm, aparte constructie. Waar is dan de straatkant/voordeur?
    -edit- Oh wacht, ik zie het al geloof ik.

    Ik drink hier veel minder alcohol dan thuis, noodgedwongen soms. :')
    Are you pondering what I'm pondering?
      zondag 25 juli 2010 @ 19:32:09 #295
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_84477405
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 19:29 schreef Mini_rulez het volgende:

    [..]

    Hm, aparte constructie. Waar is dan de straatkant/voordeur?

    Ik drink hier veel minder alcohol dan thuis, noodgedwongen soms. :')
    Onderaan, bij de trap. Waar het deurmatje ligt ;)

    De garage is later bijgebouwd en door het aan het huis vast te maken, valt het onder een andere bouwregeling, of iets in die richting. We zitten er over te denken om een deur in het gangetje te maken, tegenover de schuifdeuren in de "bibliotheek". De garage kon niet tegen het huis gebouwd worden omdat daar de schoorsteen zit.

    Qua indeling is het huis best kut, maar goed. Je kunt niet alles hebben, blijkbaar.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 25 juli 2010 @ 20:21:23 #296
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_84479502
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef Sine_Pari het volgende:
    Debsterr mischien kan je er bij zetten welke Columbus je bedoeld, die in Ohio of elders (Alabama, Arkansas, California, Colorado, Florida, Georgia, Illinois, Indiana, Kansas, Kentucky, Louisiana, Michigan, Minnesota, Mississippi, Missouri, Montana, Nebraska, Nevada, New Jersey, New Mexico, New York, North Carolina, North Dakota, Pennsylvania, Tennessee, Texas en Wisconsin).
    Oh, hihi :'). Ohio, dus.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_84493244
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef Debsterr het volgende:

    [..]

    Oh, hihi :'). Ohio, dus.
    Ik heb er wel eens een auto gekocht.

    Overigens is Columbus (IN) een stadje dat het bezoeken waard is: http://en.wikipedia.org/wiki/Columbus,_Indiana
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      maandag 26 juli 2010 @ 07:43:36 #298
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_84493617
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 19:32 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Onderaan, bij de trap. Waar het deurmatje ligt ;)

    De garage is later bijgebouwd en door het aan het huis vast te maken, valt het onder een andere bouwregeling, of iets in die richting. We zitten er over te denken om een deur in het gangetje te maken, tegenover de schuifdeuren in de "bibliotheek". De garage kon niet tegen het huis gebouwd worden omdat daar de schoorsteen zit.

    Qua indeling is het huis best kut, maar goed. Je kunt niet alles hebben, blijkbaar.
    Een deur in het halletje naar de tuin is idd wel wat als ik dit zo zie. Of 2 openslaande deuren bij de eettafel :) of wat er nu ook staat :P .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      maandag 26 juli 2010 @ 15:49:44 #299
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_84507609
    quote:
    Op zondag 25 juli 2010 19:28 schreef popolon het volgende:
    Maarten, kijk eens op craigslist. Heb een paar jaar geleden een spotgoedkope twee jaar oude Trek mountainbike gekocht.
    Ik hou CL in de gaten. :) Ben nu voornamelijk bezig met voor-in-pakken van het huis.... alle financiën zijn rond, 1 offer is niet doorgegaan, maar verwacht in de komende 2 maanden wel een huis te kunnen kopen. Daarna kijken we wel even voor een fiets. :)
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      maandag 26 juli 2010 @ 15:55:15 #300
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_84507858
    Heb je foto's? ;)
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_84508491
    Volgens mij weeg ik nu 3 kilo meer dan toen ik aan kwam, maar dat kan bij mij niet zo veel kwaad. Ik ben een beetje verbaasd over hoe weinig jullie bewegen! Hier rent iedereen zich suf, of ze gaan drie keer per week naar de gym. Zelf voetbal ik hier een paar keer per week, pickup games of gewoon met wat matties. Popo, voor basketball zijn toch ook genoeg pickup games te vinden? Misschien verkijk ik me op het verschil tussen het studentenleven in Cambridge, MA en het leven in GR, MI of Concord, NH.

    Over drie weken rijdt hier de verhuiswagen voor, wordt alles ingepakt en naar Houston gebracht. Ik ga dan zelf zes weken naar Nederland om op 1 okt met mijn job te beginnen. Ben nu al aan het zoeken naar soccergames in Houston.
    Jesus saves but death prevails.
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')