abonnement Unibet Coolblue
pi_83347962


http://www.minecraft.net/

Minecraft is een browser Java bouw sandbox game waarvan de ontwikkeling is begonnen in 2009. De speler gebruikt een avatar die blokken kan vernietigen of creëren, blokken waarmee je fantastische bouwwerken, creaties en kunstwerken kan maken over verschillende multiplayer servers in verschillende game modes. De game wordt ontwikkeld door Markus Persson, aka Notch, en is momenteel in alpha stage van ontwikkeling. Ondanks dit is de laatste stabiele versie momenteel gratis te spelen terwijl je voor de laatste onstabiele versie een account nodig hebt die de game heeft ge-preordered.

Developement Blog




Ik persoonlijk vind Infdev de meest interessante modus. Deze singleplayer mode is het meest doorontwikkeld en er worden constant nieuwe dingen aan toegevoegd. Je begint met niks in een oneindige willekeurig gegenereerde wereld (heel vet) vol monsters, landschappen, mineralen, grotten, lava etc. etc.

Je kan met verschillende materialen dingen creëren die je weer kunnen helpen met bepaalde taken.
Hier een handige crafting guide.

Voor deze mode heb je echter een pre-order nodig, ik ben bereid een paar 'publieke' accounts te delen met jullie. Hiermee kan Infdev gespeeld worden. Graag niet de skin of het password te veranderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke tool die je de map laat zien die je tot nu toe ontdekt hebt:
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=13134&hilit=cartograph

Dit is de link voor infdev:
http://www.minecraft.net/infdev/



Infdev is zoals ik eerder vertelde echter niet alles, zo heb je ook multiplayer. Hiermee kan je met andere spelers bouwwerken maken of spelletjes spelen, afhankelijk van de server. Een leuke server waar ik veel op speel is deze dutch only server . Hier zit geloof ik nog een FOK!ker want dit werd er voor mijn piramide gebouwd door een admin van de server.






Hoe kan ik vliegen?
Meest waarschijnlijk zul je in multiplayer mensen zien vliegen, een functie die niet in de browser versie van de game zit maar wel heel handig kan zijn bij het bouwen. Hier een korte uitleg hoe je de client moet downloaden met hacks waarmee je kan vliegen:
quote:
stap 1: ga naar http://www.worldofminecraft.com/
stap 2: klik "create new account" (als je daar nog geen account hebt) + vul je gegevens in
stap 3: log in, en ga naar downloads (onder het kopje "navigation")
stap 4: klik bij "world of minecraft custom client" op download
stap 5: onder de rode label "downloads" vindt je je download klik erop

stap 5: pak de zip uit, waar jij het makkelijkst vindt
stap 6: download vervolgens de .jar http://minecraft.net/client/minecraft.jar
stap 7: en zet die in je lib map van de hax die je net gedownload hebt.

stap 8: klik op start.bat
stap 9: vul je minecraft gegevens in

Optioneel
stap 10: en zoek vervolgens naar de server [NL] T4 - dutch only, multiworlds

stap 11: en klik op "GO!"
Ik zou zeggen probeer het uit, het is leuker (en verslavender) dan het misschien op het eerste oog lijkt. Als je vroeger van lego bouwen hield zeker!
En het is een browser game, dus ook leuk als je je verveelt op school of werk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dynd op 27-06-2010 17:38:19 ]
pi_83347991
ow vet!
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_83348044
Ik kom net deze plek tegen toen ik een beetje aan het exploren was. Mooi voorbeeld van willekeurig gegenereerde mappen.
pi_83348138
Ziek spel hoor
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83348160
Wat moet je eigenlijk in die survival modus doen ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83348278
Minecraft
Speel het al een hele tijd, nog voor de Creative multiplayer.
Het is het zeker waard om die 10 euro te betalen voor Infdev, want dat is me toch een partij epische shit.

@Winner_Taco: Er is niet echt een doel in survival modus, als ik het me goed herinner is dat puur een test.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_83365205
quote:
Op zondag 27 juni 2010 03:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Minecraft
Speel het al een hele tijd, nog voor de Creative multiplayer.
Het is het zeker waard om die 10 euro te betalen voor Infdev, want dat is me toch een partij epische shit.

@Winner_Taco: Er is niet echt een doel in survival modus, als ik het me goed herinner is dat puur een test.
Ja zeker! En ik kan niet wachten op het moment dat je Infdev multiplayer kan spelen over een tijdje. Dat wordt echt geweldig.
pi_83365331
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:39 schreef Dynd het volgende:

[..]

Ja zeker! En ik kan niet wachten op het moment dat je Infdev multiplayer kan spelen over een tijdje. Dat wordt echt geweldig.
Inderdaad! Ik kan ook niet wachten op het Dungeons & Levers pakket, lijkt me vet om fluid logic a la Dwarf Fortress te hebben!
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_83366306
Ik kan niet meer spelen
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zondag 27 juni 2010 @ 18:13:24 #10
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_83366520
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:06 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik kan niet meer spelen
Hoezo niet?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  zondag 27 juni 2010 @ 18:14:31 #11
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83366557
Infdev - Infinite Map Test

You need to purchase the game to play infdev
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83366814
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:14 schreef Winner_Taco het volgende:
Infdev - Infinite Map Test

You need to purchase the game to play infdev
Gebruik een account uit de OP.
  zondag 27 juni 2010 @ 18:27:47 #13
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83366984
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:22 schreef Dynd het volgende:

[..]

Gebruik een account uit de OP.
Rechtsbovenin op Login drukken en dan invoeren toch ?
Doen die accounts het bij jou wel dan ? Ik krijg steeds een waarschuwing dat het wachtwoord niet juist is
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83367474
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:27 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Rechtsbovenin op Login drukken en dan invoeren toch ?
Doen die accounts het bij jou wel dan ? Ik krijg steeds een waarschuwing dat het wachtwoord niet juist is
Sommige zullen het niet doen, omdat mensen het wachtwoord veranderen. Die met een vlaggetje ernaast doen en meestal wel.
  zondag 27 juni 2010 @ 19:28:12 #15
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83368943
Je kunt ze wel weghalen want niet een doet het
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83368966
aight dat spel heb ik wel eens gedaan met vrienden.
gingen we al die prachtige kastelen verneuken
pi_83377191
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Je kunt ze wel weghalen want niet een doet het
Ik zie het, vreemd. Ik denk dat een leuk iemand alle passes heeft zitten veranderen. Gisteren deden ze het nog. Later nog eens proberen, en misschien is de pass weer goed.
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:29 schreef Jamunited het volgende:
aight dat spel heb ik wel eens gedaan met vrienden.
gingen we al die prachtige kastelen verneuken
Leuk zeg, al het harde werk van anderen vernietigen, losertje.
  zondag 27 juni 2010 @ 22:53:52 #18
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83378673
Sad man, Jamunited
@ Dynd , heb hem via Piratebay gedownload . Is ff fucked up met installeren maar werkt wel .
Zal geen link posten want dan worden die modjes weer pissed Maar daar staan er wel wat die werken
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83405471
tvp
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_83419591
De website is nu offline (404). Het risico van Alpha versies.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:19:48 #21
308127 pelikanenzijndebeste
meeuwen moeten dood
pi_83445042
Hij doet het nu weer. Heb hem ook maar gekocht.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:58:36 #22
308127 pelikanenzijndebeste
meeuwen moeten dood
pi_83468668
ik vind er nu al niks aan. er is niet echt een doel in dat indev of wel dan?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:02:18 #23
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_83468864
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef pelikanenzijndebeste het volgende:
ik vind er nu al niks aan. er is niet echt een doel in dat indev of wel dan?
Zat net te denken . Zo leuk dat je het gaat kopen . Het is grappig maar idd nogal doelloos
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83475296
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:58 schreef pelikanenzijndebeste het volgende:
ik vind er nu al niks aan. er is niet echt een doel in dat indev of wel dan?
infdev bedoel je? Naja doelloos, je moet je eigen doelen maken als het ware. Zoals ik al eerder deed, vergelijk het met lego 2.0. Je zou kunnen zeggen dat dat ook nogal doelloos is om daarmee iets te bouwen, tenzij je zelf zegt van ''Dit wil ik''.

Zo zei een oom laatst tegen me toen ik WoW speelde: ''Ennuh.. wat is het doel van het spel?''.
Die moet je zelf maken.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:17:28 #25
308127 pelikanenzijndebeste
meeuwen moeten dood
pi_83487136
Zat ik zo te graven zag ik zomaar licht. En toen ik ging kijken viel ik zomaar door de wereld heen. Daar gaat mijn save moet ik weer helemaal overnieuw.
pi_83537063
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef pelikanenzijndebeste het volgende:
Zat ik zo te graven zag ik zomaar licht. En toen ik ging kijken viel ik zomaar door de wereld heen. Daar gaat mijn save moet ik weer helemaal overnieuw.
Van zijn blog: "Bug fixes include signs working the way they used to, players below the map correctly dying"
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_83598716
Schijnbaar heeft hij in de secret friday update 6 nieuwe crafting recipes uitgebracht, waaronder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:12:22 #28
308127 pelikanenzijndebeste
meeuwen moeten dood
pi_83608875
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 03:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Schijnbaar heeft hij in de secret friday update 6 nieuwe crafting recipes uitgebracht, waaronder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
wat kan je daar mee doen dan?
pi_83611881
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:12 schreef pelikanenzijndebeste het volgende:

[..]

wat kan je daar mee doen dan?
Logic gates en dergelijke maken, zodat je bijvoorbeeld met twee knoppen een deur kan openen om bijvoorbeeld een kamer te vullen met water.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_83861713
En er is weer een nieuwe update!
pi_86096426
Ik heb het spel gekocht.
Het is de 10 euro meer dan waard.

De multiplayer functie heb ik nog niet geprobeerd, maar ik hoop dat het net zo leuk is als de singleplayer.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_86099520
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:57 schreef Jegorex het volgende:
Ik heb het spel gekocht.
Het is de 10 euro meer dan waard.

De multiplayer functie heb ik nog niet geprobeerd, maar ik hoop dat het net zo leuk is als de singleplayer.
Die is zeker fantastisch, stukken beter dan de singleplayer, zolang je op een server zit met vrienden, en geen last hebt van griefers.
Het enige wat wel jammer is aan de multiplayer dat die op dit moment nog niet alle features bevat van de single player (enkele mobs missen, forges/buckets werken niet, clientside inventory)
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_86107620
Ik heb een illegale versie (ooh wat stout! :( ), maar kan ik die dan ook updaten? Of moet ik dan een speciale gehackte update of de nieuwere versie van het spel downloaden.

Ook al is de makkelijkste optie gewoon kopen
pi_86690515
Geweldig spel :D
Speel het nu offline, (Alpha), maar ga het zodra de site weer up is zeker kopen!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 22 september 2010 @ 00:56:46 #35
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_86698150
Ik zet hier toch maar even een tvp met als toevoeging dat ik wacht totdat ik in multiplayer kan spelen. Ik vind singleplayer wel leuk maar lijkt mij veel leuker om met een groepje mooie dingen te maken. :)
  woensdag 22 september 2010 @ 11:09:49 #36
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_86704328
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb een illegale versie (ooh wat stout! :( ), maar kan ik die dan ook updaten? Of moet ik dan een speciale gehackte update of de nieuwere versie van het spel downloaden.

Ook al is de makkelijkste optie gewoon kopen
Doe normaal en koop gewoon het spel. Kost je welgeteld 10 eu.
pi_86725459
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_86745000
Hij verdient $250,000 PER DAG! met dit spel :o
http://texyt.com/minecraft+persson+notch+indie+game+success+00127
pi_86749378
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:29 schreef Jantehs het volgende:

Hij verdient $250,000 PER DAG! met dit spel :o
http://texyt.com/minecraft+persson+notch+indie+game+success+00127
Dat was de eerste dag nadat het spel gratis te spelen was voor een weekend.
Ik verwacht niet dat het ¤200.000 per dag zal blijven.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_86753463
Zijn paypal account is een keer geblokkeerd geweest omdat hij er ineens 600000 dollar op had staan. :D Die gast is binnen denk ik.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86859305
Welke mongool vind het grappig om het pakhuis op de tweakerserver te molesteren en dan er groetjes fok op een bordje te zetten? Oh en is 12 jaar en denkt dat het leuk is om hakenkruisen in het dak te maken?

[ Bericht 23% gewijzigd door drumstickNL op 26-09-2010 14:26:43 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86878205
Heb net een mooie kasteel gemaakt.. :D

Alleen vind ik het best eng 's nachts ;(
pi_86878338
Ik ga ook weer ff spelen :Y
rice rice baby tututututedudududum
pi_86879967
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Heb net een mooie kasteel gemaakt.. :D

Alleen vind ik het best eng 's nachts ;(
:P Ik speel geen singleplayer meer maar stiekem vind ik singleplayer mooier dan multiplayer.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86884577
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:21 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


:P Ik speel geen singleplayer meer maar stiekem vind ik singleplayer mooier dan multiplayer.
Ik speel nu die gratis muliplayer :P
Best leuk, alleen gaan die mongolen alles slopen :')
pi_86885925

:D
  maandag 27 september 2010 @ 01:24:41 #47
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_86887593
Pff, hele lange trap naar beneden toe, uiteindelijk uitgekomen bij lava, goud, diamant en dat rode spul in één of andere ondergrondse grot, best wel gaaf. :)

Alleen ehm, liet ik perongeluk bovenaan de trap een emmertje lava vallen. Trap was 2 blokken breed, 1 blok van die trap is dus nu helemaal bezaaid met lava, helemaal de diepte in. :')

Iemand een oplossing, water ofzo? Ik ging ook gelijk dood door dat lava, al m'n spullen kwijt, die lagen er ook niet meer. ;(

Edit: Zo ziet het er dus uit;
:D
pi_86888247
Van wat ik van Minecraft gezien heb :P gewoon een blok neerzetten over het allereerste 'bron' lava blok heen?
pi_86888787
quote:
Op maandag 27 september 2010 01:24 schreef Slickk het volgende:
Pff, hele lange trap naar beneden toe, uiteindelijk uitgekomen bij lava, goud, diamant en dat rode spul in één of andere ondergrondse grot, best wel gaaf. :)

Alleen ehm, liet ik perongeluk bovenaan de trap een emmertje lava vallen. Trap was 2 blokken breed, 1 blok van die trap is dus nu helemaal bezaaid met lava, helemaal de diepte in. :')

Iemand een oplossing, water ofzo? Ik ging ook gelijk dood door dat lava, al m'n spullen kwijt, die lagen er ook niet meer. ;(

Edit: Zo ziet het er dus uit;
[ afbeelding ] :D
Met een nieuw emmertje dat blok lava bovenaan weer oppakken, daarna duurt het een paar minuten voordat de rest van het lava weg is.

Ik ben afgelopen week een groot deel van mijn spullen kwijtgeraakt toen ik door de bodem was gevallen _O-
Dat gat heb ik nu afgesloten met glasblokken en ondertussen heb veel van dat rode spul een paar lagen hoger gevonden.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_86889264
Ja, of gewoon iets op de bron gooien idd. Let wel op dat doordat de stroom zo lang is er meerdere bronnen kunnen zijn ontstaan. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86894603
quote:
Op maandag 27 september 2010 07:57 schreef drumstickNL het volgende:
Ja, of gewoon iets op de bron gooien idd. Let wel op dat doordat de stroom zo lang is er meerdere bronnen kunnen zijn ontstaan. :P
Lava is geen infinite resource zoals water, je aantal lava blokken zijn dus beperkt en je kan er geen nieuwe maken.
De oorsprong aanpakken zal het dus oplossen, emmertje erop of ander blok.
Maar geen water want dan verandert die hele meute in steen :{w
  maandag 27 september 2010 @ 13:43:43 #52
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_86898082
Tsja, ik ben bovenaan begonnen met zand blokken, langzaam opvullen... Lava gaat niet weg, heb ook geen emmertjes meer want die zijn verloren gegaan samen met al mijn ijzer en voorwerpen om ijzer te krijgen.

Afijn, inmiddels is het allemaal bijna klaar. Kan ik weer opnieuw beginnen met trapblokken maken en coal zoeken voor fakkels want die zijn ook allemaal weg. :P
pi_86900375
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:55 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Lava is geen infinite resource zoals water, je aantal lava blokken zijn dus beperkt en je kan er geen nieuwe maken.
De oorsprong aanpakken zal het dus oplossen, emmertje erop of ander blok.
Maar geen water want dan verandert die hele meute in steen :{w
Lava maakt wel degelijk nieuwe bronnen aan hoor. ;)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 27 september 2010 @ 14:45:47 #54
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_86900551
2 bronnen naast elkaar vullen elkaar aan ;)
Dum de dum
pi_86904371
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


Lava maakt wel degelijk nieuwe bronnen aan hoor. ;)
Verrek, je hebt gelijk o.O ik heb geen idee waar ik dat gelezen heb.
pi_86904495
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


Lava maakt wel degelijk nieuwe bronnen aan hoor. ;)
Nu weet ik het echt niet meer :X Ik dacht dat het niet oneindig was, en het internet lijkt het te bevestigen. Maar je hebt wel een paar infinite lava machine videos maar die zijn naar het schijnt nep.
pi_86904534
Als ik in singleplayer wat lava op mijn huisje gooi dan word het hele gebied eromheen bedekt met lava. Waaruit ik ook lava kan scheppen. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86905958
Had ik een groot bos gemaakt heb ik mijn lava fontein te dicht bij een boom geplaatst.
Mijn hele bos in de fik ;(
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_86905981
Haha, dat had ik in het begin ook. Ik wist eerst niet eens dat het kon, wel vet opzich.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86906905
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:18 schreef drumstickNL het volgende:
Als ik in singleplayer wat lava op mijn huisje gooi dan word het hele gebied eromheen bedekt met lava. Waaruit ik ook lava kan scheppen. :)
Ik niet.
pi_86907728
Ziet er grappig uit dit, misschien binnenkort eens proberen :)
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 27 september 2010 @ 19:08:13 #62
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_86911794
Ik heb voor de grap een boom in de fik gezet, gewoon omdat het kan, zijn een aantal andere bomen ook in de fik gevlogen, tot bovenop een berg (waar mijn huis/grot in zit). Die bomen fikken nu al een aantal 'dagen'... Stopt dat ook ooit, of niet?

Inmiddels is mijn trap weer helemaal compleet en ik ben op de onderste laag gestuit. Donker, gestreept gesteente dat niet kapot kan... Genoeg grotten gevonden ondertussen alleen vraag ik mij af wat je met Coblestone kan. Ik heb inmiddels iets van 200+ van die rode zooi. :P
pi_86914398
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Slickk het volgende:
Ik heb voor de grap een boom in de fik gezet, gewoon omdat het kan, zijn een aantal andere bomen ook in de fik gevlogen, tot bovenop een berg (waar mijn huis/grot in zit). Die bomen fikken nu al een aantal 'dagen'... Stopt dat ook ooit, of niet?

Inmiddels is mijn trap weer helemaal compleet en ik ben op de onderste laag gestuit. Donker, gestreept gesteente dat niet kapot kan... Genoeg grotten gevonden ondertussen alleen vraag ik mij af wat je met Coblestone kan. Ik heb inmiddels iets van 200+ van die rode zooi. :P
Redstone bedoel je? Kan je 'draden' mee aanleggen van switches naar deuren, alsmede logic gates maken.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 27 september 2010 @ 20:21:08 #64
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_86915357
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Redstone bedoel je? Kan je 'draden' mee aanleggen van switches naar deuren, alsmede logic gates maken.
Mja, ik lees het net op minecraftwiki.net :) Alleen daar snap ik nog niet zoveel van...
pi_86916195
Soms brand hout oneindig door.
Is handig, ik heb een oneindige openhaard die geen vuur verspreidt in mijn houten huis, en een vuurtoren die ik nooit hoef te verversen :7
pi_86921086
Ik kan niet online spelen (op alpha) maar een vriend van mij speelt wel zonder te betalen ook. Kheb mijn versie wel van piratenbaai af.
rice rice baby tututututedudududum
pi_86921563
:') kost maar 10 eurotjes :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86921594
tvp, minecraft fan *O*
pi_86936652
Tvp...
Lekker happen
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:39:29 #70
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_86937617
Waar ik me overigens zo over verbaas, het is zoooooooooo verslavend en time consuming, maar als je dan achteraf nadenkt van wat kan ik nu ermee? Mja.

Hutjes maken en graven :')

Gisteren besprongen door een skelet in naar wat ik dacht een lege veilige grot, erg slecht voor je hart :/
Dum de dum
pi_86952852
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:39 schreef Fe2O3 het volgende:
Waar ik me overigens zo over verbaas, het is zoooooooooo verslavend en time consuming, maar als je dan achteraf nadenkt van wat kan ik nu ermee? Mja.

Hutjes maken en graven :')

Gisteren besprongen door een skelet in naar wat ik dacht een lege veilige grot, erg slecht voor je hart :/
Ja ik schrik me ook keer op keer weer helemaal naar de tyfus als je in een donkere grot belaagd wordt. Of je hoort gesis achter je, dan weet je wel weer hoe laat het is. ;(
pi_86955712
Waar blijven de plaatjes? De fok!kers hebben vast wel mooie bouwwerken gemaakt.
pi_86967463
Een van de heerlijke dingen van Minecraft is dat je er zo vreselijk verdwaald kan raken. Toen ik net begon met spelen verkende ik eens een grot, kwam ergens uit, maar was vreselijk gedesoriënteerd... ik liep een stuk door tot ik bij de kust uit kwam en besloot dat als ik alsmaar de kust aan zou houden, ik vanzelf wel weer bij de spawn zou uitkomen. Klinkt logisch, kompassen waren me nog niet bekend.



Spawn is daar rechts bij die brug, bovenaan begon mijn bootreis. Ik ben toch een goed aantal uur verdwaald geweest, af en toe aan land gaande voor grondstoffen, een huisje bouwen etc. Ik had niet het vertrouwen dat ik de spawn ooit nog levend terug zou vinden. En dat deed ik dan ook niet. Toen ik deze map later genereerde moest ik toch wel een beetje lachen. Na een reis van een uur of wat zo dicht terug bij mijn reeds verkende wereld (zie de ononderbroken rand rechtsonder) en toch nog falen :D

Minecraft O+
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_86968829
Met welk programma kun je die map bekijken?

Edit:
Gevonden: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=33803

[ Bericht 67% gewijzigd door Jegorex op 29-09-2010 06:24:50 ]
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  woensdag 29 september 2010 @ 08:54:59 #75
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_86969937
1e wat ik altijd doe is een toren van minimaal 25 hoog bouwen op max. 5 hokjes van me spawn. Later ga ik die ook nog eens behangen met op 10 / 15 / 20 etc... hoog toortsen aan in ieder geval 3 kanten en bovenop ook een. Dan heb je je spawn altijd zo weer gevonden 's nachts.

Ook altijd een huisje bij de spawn met daarin de basis dingen zoals werkplaats, en een kist met hout, steen en een zwaardje ;)
Dum de dum
pi_86970861
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:39 schreef Fe2O3 het volgende:
Waar ik me overigens zo over verbaas, het is zoooooooooo verslavend en time consuming, maar als je dan achteraf nadenkt van wat kan ik nu ermee? Mja.

Hutjes maken en graven :')

Gisteren besprongen door een skelet in naar wat ik dacht een lege veilige grot, erg slecht voor je hart :/
Ik ben nu bezig met het maken van een fabriek die automatisch varkens slacht en alle vlees stukken in een opvangbak deponeert. Ik heb al een obsidian smelterij gemaakt en een cobblestone fabriek plus een aantal koeievangers die de koeien ook slachten zodat ik leer krijg. Ik probeer nog een manier te vinden om baddies op te sluiten en dood te maken. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 29 september 2010 @ 10:44:57 #77
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_86972499
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:40 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


Ik ben nu bezig met het maken van een fabriek die automatisch varkens slacht en alle vlees stukken in een opvangbak deponeert. Ik heb al een obsidian smelterij gemaakt en een cobblestone fabriek plus een aantal koeievangers die de koeien ook slachten zodat ik leer krijg. Ik probeer nog een manier te vinden om baddies op te sluiten en dood te maken. :P
Mob drowners werken hetzelfde ;) beste zijn de dungeon spawners, dan gan je in de buurt staan en verzuip je ze in je val. Zal vanavond es een screenshotje maken.
Dum de dum
pi_86980613
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:54 schreef Fe2O3 het volgende:
1e wat ik altijd doe is een toren van minimaal 25 hoog bouwen op max. 5 hokjes van me spawn. Later ga ik die ook nog eens behangen met op 10 / 15 / 20 etc... hoog toortsen aan in ieder geval 3 kanten en bovenop ook een. Dan heb je je spawn altijd zo weer gevonden 's nachts.

Ook altijd een huisje bij de spawn met daarin de basis dingen zoals werkplaats, en een kist met hout, steen en een zwaardje ;)
Je kan ook van 4 iron bars en red dust een kompas maken die naar je spawn wijst ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 29 september 2010 @ 16:33:25 #80
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_86985646
Ik ben er ook aan begonnen. *O*
pi_86988536
Mijn nederig stulpje:



Alles wat je ziet is met elkaar verbonden door middel van tunnels.
Linksonder zie je mijn mijnschacht.
Midden bovenin zie je mijn basis met daaronder een glazen uitkijkhangtoren :7
en Rechts zie je de ingang van het gangenstelsel en tevens mijn beginplek

Wat ik nog wil doen is een plantenkas bovenop mijn berg maken :Y

en tevens mijn character :7

http://www.minecraft.net/skin/skin.jsp?user=StampVoet

Ik heb dit spel sinds zaterdag, en speel in twee werelden (world1 is 4 MB en world2 is 14 MB).
Dit spel is al zooo verslavend en is nog maar in alpha. Ik kan niet wachten tot multiplayer survival ook fatsoenlijk werkt!

[ Bericht 17% gewijzigd door K-lep op 29-09-2010 18:07:01 ]
pi_86990833
:') maar toch wel nice
pi_86992249
Wehehe Duke Nukem skin, nice!

Ik heb zelf Ethan van Pokémon Gold. :')

http://www.minecraft.net/skin/skin.jsp?user=SharQueDo
pi_87028479
Blijft leuk, lekker trollen op Duitse servers :')
  donderdag 30 september 2010 @ 20:14:43 #85
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_87035083
Die server van Tweakers is wel erg indrukwekkend, zeg. Erg veel mooie gebouwen :)
pi_87038565
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:14 schreef Slickk het volgende:
Die server van Tweakers is wel erg indrukwekkend, zeg. Erg veel mooie gebouwen :)
Blij zijn ze niet met ons:



quote:
Blijkbaar vind iemand dit normaal... :/
quote:
Iemand enig idee van wie dat afkomstig is? (Al heb ik zo een vermoeden)
quote:
he bah fok gastjes op de server !
:') _O-
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:21:08 #87
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_87063466
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Blij zijn ze niet met ons:

[ afbeelding ]
[..]


[..]


[..]

:') _O-
Jij bent 13? :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:18:31 #88
78498 classpc
I don't like change
pi_87080293
Ik heb dit verslavende spel nu ook ontdekt. :)
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_87081911
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Jij bent 13? :')
Iemand hier vind het enorm leuk om dingen af te breken en daarbij een bordje te plaatsen met scheldwoorden. Vaak ondertekend met groetjes fok, is er iemand die wil toegeven dat hij/zij dat was?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 02:22:58 #90
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_87088846
Hmm, ik wou ook graag bouwrechten op die server van Tweakers om gewoon ergens waar nog niet gebouwd is iets moois te bouwen maar dankzij dit soort gasten zijn ze een stuk voorzichtiger geworden (wat alleen maar terecht is). Beetje jammer. ;(
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 05:47:09 #91
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_87089500
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 02:22 schreef Slickk het volgende:
Hmm, ik wou ook graag bouwrechten op die server van Tweakers om gewoon ergens waar nog niet gebouwd is iets moois te bouwen maar dankzij dit soort gasten zijn ze een stuk voorzichtiger geworden (wat alleen maar terecht is). Beetje jammer. ;(
Hier staan wel een stapeltje public servers.

Ik ben trouwens begonnen met Minecraft na het zien van de video's van deze gast. Heel vermakelijk for some reason..
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:14:07 #92
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87095352
 
Dit is mijn boomhut :) . Hij is nog niet helemaal af.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:39:36 #93
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_87096008
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 05:47 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Hier staan wel een stapeltje public servers.

Ik ben trouwens begonnen met Minecraft na het zien van de video's van deze gast. Heel vermakelijk for some reason..
Zoek ook eens op de gebruiker Seananners. Bekend van z'n Modern Warfare 2 filmpjes maar hij speelt sinds een tijdje ook Minecraft en heeft een serie van 10 filmpjes gemaakt over zijn avontuur in Minecraft. :)

Hier; http://www.youtube.com/seananners

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:14 schreef TimKuik het volgende:
 
Dit is mijn boomhut :) . Hij is nog niet helemaal af.
Haha, toen die muziek begon te spelen dacht ik even dat m'n iTunes nog aan stond :P Heel erg gaaf, ook met zo'n trappetje stoer naar boven toe :D Vraag me af hoe je dat gedaan hebt, ik weet dat je die houtblokken gewoon kunt stappelen maar komen die blokken bladeren er vanzelf dan bij?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:47:08 #94
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87096276
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:39 schreef Slickk het volgende:
[..]

Haha, toen die muziek begon te spelen dacht ik even dat m'n iTunes nog aan stond :P Heel erg gaaf, ook met zo'n trappetje stoer naar boven toe :D Vraag me af hoe je dat gedaan hebt, ik weet dat je die houtblokken gewoon kunt stappelen maar komen die blokken bladeren er vanzelf dan bij?
:P Nee, ik heb eerst een paar bomen naast elkaar geplaatst, toen alle stammen omgehakt behalve de middelste, toen heb ik een trappetje op de middelste stam gemaakt naar boven, bladeren weg gehaald en toen een stukje grond op de bovenkant gezet, een boompje er op geplant en toen als hij weer gegroeit was de stam weg gehaald en verbonden naar de hoofdstam met houtblokken zodat het op een normale boom lijkt. en dan daar omheen dus aan de zeikant ook boompjes planten die dan de hoogte in gaan enzo en uiteindelijk krijg je na lang wachten een mega boom. :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:51:39 #95
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87096429


Voor de duidelijkheid, hier zie je hoe ik 2 nieuwe boompjes heb geplant, zodra deze zijn gegroeit haal ik de stam (onderste 2 tot 5 stukken hout, ligt aan de grootte van de boom) weg en verbind ik de boom met de hoofd boom via blokken hout zodat het dus op een Minecraft boom lijkt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87097043
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:51 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de duidelijkheid, hier zie je hoe ik 2 nieuwe boompjes heb geplant, zodra deze zijn gegroeit haal ik de stam (onderste 2 tot 5 stukken hout, ligt aan de grootte van de boom) weg en verbind ik de boom met de hoofd boom via blokken hout zodat het dus op een Minecraft boom lijkt.
Rofl, boomhut in een gigantische boom. Dat is echt vet. _O_

Alleen je hoeft maar 1x mis te klikken met flint en tinder in de buurt, en alles is weg. ;(
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:11:07 #97
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87097129
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:08 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Rofl, boomhut in een gigantische boom. Dat is echt vet. _O_

Alleen je hoeft maar 1x mis te klikken met flint en tinder in de buurt, en alles is weg. ;(
Jah, ik heb gelukkig geen flint :P . En ik backup hem iedere dag ;) .
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87127416
Minecraft ftw :)
Alles kan kapot.
  zondag 3 oktober 2010 @ 12:17:31 #99
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87127897


:') sorry, ik kon het niet laten.
pi_87130208
Erg grappig allemaal :D. Eens kijken hoe het allemaal werkt :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87130397
Ik ben opnieuw begonnen, ik ga dit keer op peaceful spelen :P
pi_87130722
En dat zijn servers ofzo?

Moeilijkheid dus :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87132752
Is er ook een addon die meteen laat zien wat voor spul je hebt?? Zou het wel een stuk duidelijker maken :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87132856
Je ogen gebruiken en kijken welk spul je hebt? :{
Wat is je vraag?
pi_87133073
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 14:56 schreef KrentebolHooft het volgende:
Je ogen gebruiken en kijken welk spul je hebt? :{
Wat is je vraag?
Nja het was handig geweest als je meteen zag of het nou ore of stone was :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87133697
Steen is gewoon steen.
Ore is een steen met gekleurde spikkels er in.

Kortom, dat kun je al zien.
pi_87133916
Lol. Ja indd. Ben nu met een map viewer (Je kunt het als cheaten zien) paar dungeons aan het opsporen. Nog best lastig om je dan te orienteren. Heb nu twee layers in PS die ik constant moet updaten. 1tje zijn mijn torches en de ander cobblestone van de dungeons. En je er dan een weg naar graven. :)

Later vandaag wil ik er 'fabrieken' van maken door middel van water.
Alles kan kapot.
pi_87134036
Ook een fok server?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:31:32 #109
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87135845
Ik heb een server waar ik en een maatje op spelen (draait 24/7) maar ik weet niet of ik die aan jullie wil geven, straks gaat een van jullie mijn boom/boomhut kapot maken :@ .
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87135916
Ik weet nog niet hoe het moet, dus wees maar niet bang :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:35:13 #111
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87135984
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet nog niet hoe het moet, dus wees maar niet bang :P
Ik ga even overleggen, zal waarschijnlijk morgen worden dat ik 't weet, moet nu weg.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87136853
Bezig met mijn pittoreske huisje onderaan de waterval.

Nu drie ingame dagen bezig maar kan geen coal vinden, heb er wel een beetje genoeg van om een half uur in het donker te wachten totdat ik weer verder kan.



Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_87136923
Daar had ik idd ook last van, wel 2x een grot ingeweest maar kon geen coal vinden. Gelukkig was het dicht bij huis, anders was ik die kwijt :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87137238
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Daar had ik idd ook last van, wel 2x een grot ingeweest maar kon geen coal vinden. Gelukkig was het dicht bij huis, anders was ik die kwijt :P
Haha ik ga zo maar eens op onderzoek uit. Je kunt tegenwoordig ook een compas maken welke naar je spawn point geloof ik.

Is het trouwens mogelijk om dezelfde gameplay als de alpha als multiplayer server op te zetten? Heb namelijk een linuxbak met super snel internet waar ik dit wel dedicated wil hosten maar heb de server van minecraft.net geprobeerd en hier krijg je bij het begin al allerlei blokjes zonder dat je moet minen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:19:39 #115
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87137434
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:13 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Haha ik ga zo maar eens op onderzoek uit. Je kunt tegenwoordig ook een compas maken welke naar je spawn point geloof ik.

Is het trouwens mogelijk om dezelfde gameplay als de alpha als multiplayer server op te zetten? Heb namelijk een linuxbak met super snel internet waar ik dit wel dedicated wil hosten maar heb de server van minecraft.net geprobeerd en hier krijg je bij het begin al allerlei blokjes zonder dat je moet minen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Ja, maar het loopt ver achter op de single-player alpha.

http://www.minecraft.net/download.jsp
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_87137448
Vlak bij mijn hutje zit trouwens ook een of ander afgesloten stuk steen waar een enorm gegrom uit komt. Ik heb er even ingehakt maar totdat ik licht heb ga ik niet verder. Hoort dit bij het spel of zit daar toevallig een koe in vast?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_87137462
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:19 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Ja, maar het loopt ver achter op de single-player alpha.

http://www.minecraft.net/download.jsp
Er is geen multiplayer alpha server beschikbaar? Ik heb het spel gewoon gekocht namelijk.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:22:06 #118
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87137509
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:20 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Er is geen multiplayer alpha server beschikbaar? Ik heb het spel gewoon gekocht namelijk.
"Multiplayer alpha server software

Minecraft alpha multiplayer support is currently under heavy development, and is riddled with bugs. You can help test it, though. It will get better soon, I promise!

If you're running on windows and just want to set up a server easily, download Minecraft_Server.exe, place it anywhere you want, then run it. "

Het is er wel, maar veel functies die wel in de single-player zitten, zitten nog niet in de multiplayer-variant.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_87137622
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:22 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

"Multiplayer alpha server software

Minecraft alpha multiplayer support is currently under heavy development, and is riddled with bugs. You can help test it, though. It will get better soon, I promise!

If you're running on windows and just want to set up a server easily, download Minecraft_Server.exe, place it anywhere you want, then run it. "

Het is er wel, maar veel functies die wel in de single-player zitten, zitten nog niet in de multiplayer-variant.
Hmm dat is wel iets minder ja. Nouja dan maar verder in de singleplayer.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_87137702
Imperial I-class Star Destroyer Under Construction xD

:D
pi_87138431
Hoppa na het bouwen van een eigen mijn in mijn pittoreske hutje ben ik toch zeker op coal gestuit. Jeuj totaal self supplying.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:51:05 #122
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_87138453
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja het was handig geweest als je meteen zag of het nou ore of stone was :)
pi_87138919
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:51 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks :D.. Net bezig geweest met een huisje, kom ik ineens 2 blokjes ore tegen :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87141755
Ik ben door de bodem van de wereld gevallen :'(
rice rice baby tututututedudududum
pi_87143685


Dit kasteel heb ik gebouwd toen ik me verveelde op een regenachtige dag :7
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:16:27 #126
305022 benx
Siktigit
pi_87146523
Hebben jullie inmiddels al een server ?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_87147470
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef benx het volgende:
Hebben jullie inmiddels al een server ?
Heb een alpha server de lucht in gekregen, werkt best aardig tot nu toe. Het ip is:
<weg>

Succes ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door b4kl4p op 03-10-2010 22:17:24 ]
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:32:01 #128
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87147502
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:16 schreef benx het volgende:
Hebben jullie inmiddels al een server ?
Stuur mij maar een PM, dan kan je op mijn server. Niks slopen, anders ban ;) .
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87147608
Ik ben nu fucking diep, heb al 120 coal en 2 schatten gevonden.. Maar ik kan geen steel vinden :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2010 21:33:38 ]
pi_87147664
Stuur mij ook maar een pm :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:48:56 #131
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87148625
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stuur mij ook maar een pm :P
Wil je op mijn server of bedoel je dat mensen jou ook kunnen PM'en voor je IP ?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87148719
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:48 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Wil je op mijn server of bedoel je dat mensen jou ook kunnen PM'en voor je IP ?
Jou server natuurlijk :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87148787
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:31 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Heb een alpha server de lucht in gekregen, werkt best aardig tot nu toe. Het ip is:


Succes ;)
Ik zou je ip weghalen :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:54:14 #134
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87148989
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Jou server natuurlijk :P
PM verstuurd.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87149300
Hebben jullie ook problemen met het geluid? 2 weken geleden ofzo deed mn geluid het niet, maar dat ging weg na 2 dagen. Maar sindsdien ontbreken de geluiden van bijvoorbeeld blokjes oppakken, vijanden aanvallen, damage nemen en deuren openmaken.

Hebben jullie dit ook of hoe fix ik dit?
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:00:04 #136
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87149410
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hebben jullie ook problemen met het geluid? 2 weken geleden ofzo deed mn geluid het niet, maar dat ging weg na 2 dagen. Maar sindsdien ontbreken de geluiden van bijvoorbeeld blokjes oppakken, vijanden aanvallen, damage nemen en deuren openmaken.

Hebben jullie dit ook of hoe fix ik dit?
Dat was een bug die nu gefixt is - maar je moet het geluid wel weer opnieuw aanzetten in de opties.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:08:16 #137
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87150079


Zo ziet m'n server er nu uit, je ziet het boomhuis en een toren die een maatje van mij heeft gemaakt samen met een vriend van 'm. Daarbij nog een paar huisjes en een kerkje.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87152667
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:00 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Dat was een bug die nu gefixt is - maar je moet het geluid wel weer opnieuw aanzetten in de opties.
ik heb duizend keer aan die shit gezeten :'(
nog maar eens proberen dan

edit: Ik zet music en sound helemaal op laagst, dan staat er off. En dan spelen en weer terug zetten of save & quit en na inloggen weer terug zetten. Wat ik ook doe, die geluiden blijven ontbreken...
pi_87155560
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_87156052
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:14 schreef Jegorex het volgende:
:D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87162776
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:54 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

ik heb duizend keer aan die shit gezeten :'(
nog maar eens proberen dan

edit: Ik zet music en sound helemaal op laagst, dan staat er off. En dan spelen en weer terug zetten of save & quit en na inloggen weer terug zetten. Wat ik ook doe, die geluiden blijven ontbreken...
Je hebt de laatste versie?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_87164158
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:31 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Lol. Ja indd. Ben nu met een map viewer (Je kunt het als cheaten zien) paar dungeons aan het opsporen. Nog best lastig om je dan te orienteren. Heb nu twee layers in PS die ik constant moet updaten. 1tje zijn mijn torches en de ander cobblestone van de dungeons. En je er dan een weg naar graven. :)

Later vandaag wil ik er 'fabrieken' van maken door middel van water.
Probeer eens Minecraft X-ray:
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja het was handig geweest als je meteen zag of het nou ore of stone was :)
Probeer eens http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=40947
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_87164558
Hmm eens kijken :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87168858
En de eerste rip-off is een feit:

http://www.cubelands.com/



Ach ja, beter goed gestolen dan slecht verzonnen. Als ie ook maar 1/10de kan opleveren van wat Minecraft oplevert mag hij blij zijn... :')
pi_87169216
Ik zit nog wat te twijfelen of ik Minecraft zou kopen, aangezien dat zo te zien ook weer erg veel tijd gaat kosten en ik nog redelijk wat spellen heb die ik nog moet uitspelen.
PSN id: NL_SToRM
pi_87171325
En ja ik heb de laatste vesie :'( Waarom is mn geluid verneukt
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:13:22 #147
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_87172763
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En de eerste rip-off is een feit:

http://www.cubelands.com/

[ afbeelding ]

Ach ja, beter goed gestolen dan slecht verzonnen. Als ie ook maar 1/10de kan opleveren van wat Minecraft oplevert mag hij blij zijn... :')
Oh mijn god achievements instant buy
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_87175417
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:11 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Jah, ik heb gelukkig geen flint :P . En ik backup hem iedere dag ;) .
Hoe kan je een backup van saves maken? Ik heb alleen .exe bestand in mijn download folder die iedere keer het programma start.
pi_87175806
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En de eerste rip-off is een feit:

http://www.cubelands.com/

[ afbeelding ]

Ach ja, beter goed gestolen dan slecht verzonnen. Als ie ook maar 1/10de kan opleveren van wat Minecraft oplevert mag hij blij zijn... :')
Interesseert me geen reet. Is het leuker of minder leuk dan minecraft?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_87175852
Het ziet er in ieder geval duizend keer beter uit.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_87175887
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef baba117 het volgende:

[..]

Hoe kan je een backup van saves maken? Ik heb alleen .exe bestand in mijn download folder die iedere keer het programma start.
Alles staat in C:\Users\...\AppData\Roaming\.minecraft
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:34:29 #152
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87175927
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef baba117 het volgende:

[..]

Hoe kan je een backup van saves maken? Ik heb alleen .exe bestand in mijn download folder die iedere keer het programma start.
Saves staan in C:\Users\GEBRUIKERSNAAM\AppData\Roaming\.minecraft .. Als je een Engelse Win7 hebt that is.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87176148
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
En ja ik heb de laatste vesie :'( Waarom is mn geluid verneukt
Maar waarschijnlijk niet de gekochte versie ;) Je moet dan even minecraft.net blocken in je firewall of hosts file.
pi_87178028
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:32 schreef b4kl4p het volgende:
Het ziet er in ieder geval duizend keer beter uit.
Op het feit na dat je maar 10 meter ver kan kijken.
pi_87178032
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:33 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Alles staat in C:\Users\...\AppData\Roaming\.minecraft
Gevonden thanks!
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:27:12 #156
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_87182461
Nieuwe update komt op 31 oktober, dit zit erin;
http://www.minecraft.net/boo/ :)
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:29:12 #157
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87185611
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:27 schreef Slickk het volgende:
Nieuwe update komt op 31 oktober, dit zit erin;
http://www.minecraft.net/boo/ :)
w00t!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87186487
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:27 schreef Slickk het volgende:
Nieuwe update komt op 31 oktober, dit zit erin;
http://www.minecraft.net/boo/ :)
Ik wil helemaal niet dat mijn lampjes vanzelf uitgaan :( Heb er al honderden en om die allemaal opnieuw aan te moeten gaan steken........................... Straks zit heel je huis opeens vol met zombies. Lantaarns zullen wel weer veel te veel werk worden.
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:02:41 #159
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87187534
 
Ik heb een vliegend eiland gemaakt :) .
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87190276
Ik hoop niet dat lanterns veel blokjes gaan kosten. :/
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_87190392
:( :( hoe lang duurt dat activeren op website had vorige week betaald maar nog geen bericht gekregen van die flapdrol :(
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:58:04 #162
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87190526
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef Athlon64x het volgende:
:( :( hoe lang duurt dat activeren op website had vorige week betaald maar nog geen bericht gekregen van die flapdrol :(
Had je wel geld op je paypal? Of moest het nog overgeboekt worden? Volgens mij kan je gewoon inloggen en dan werkt het. Je hebt toch een account gemaakt?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:00:42 #163
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_87190628
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:46 schreef baba117 het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet dat mijn lampjes vanzelf uitgaan :( Heb er al honderden en om die allemaal opnieuw aan te moeten gaan steken........................... Straks zit heel je huis opeens vol met zombies. Lantaarns zullen wel weer veel te veel werk worden.
Dit dus.. :{
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:04:20 #164
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_87190827
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:46 schreef baba117 het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet dat mijn lampjes vanzelf uitgaan :( Heb er al honderden en om die allemaal opnieuw aan te moeten gaan steken........................... Straks zit heel je huis opeens vol met zombies. Lantaarns zullen wel weer veel te veel werk worden.
Eens. :( Lantaarn klinkt als een torch met daar omheen ijzer. Oftewel, kost veel meer moeite. :(

Vaak plaatste ik gewoon torches zodat als ik toevallig in een grot kwam via een andere ingang (vaak genoeg toevallig gebeurt, best leuk :)) dat kon zien. En sowieso is het veel makkelijker nu. Hmpf, ben wel benieuwd hoe lang het dan is.
pi_87190833
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Had je wel geld op je paypal? Of moest het nog overgeboekt worden? Volgens mij kan je gewoon inloggen en dan werkt het. Je hebt toch een account gemaakt?
even zien ik stoort nooit geld op me paypal laat het gewoon overboeken via andere bank. Ow heb nog wel paypal betaald wijs even naar hem sturen.
pi_87190899
Mijn oplossing: Ik hak altijd een klein inhammetje uit een daar gooi ik lava in. Daaruit kan ik een emmer lava halen zonder dat de andere lava weggaat waardoor er licht blijft. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:30:50 #167
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_87191883
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:04 schreef Slickk het volgende:

[..]

Eens. :( Lantaarn klinkt als een torch met daar omheen ijzer. Oftewel, kost veel meer moeite. :(

Vaak plaatste ik gewoon torches zodat als ik toevallig in een grot kwam via een andere ingang (vaak genoeg toevallig gebeurt, best leuk :)) dat kon zien. En sowieso is het veel makkelijker nu. Hmpf, ben wel benieuwd hoe lang het dan is.
Ijzer zou echt superkut zijn. Daar heb ik altijd al te weinig van. Maar goed, even wachten dus en dan eens zien hoe en wat.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:05:24 #168
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_87193185
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 23:05 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn oplossing: Ik hak altijd een klein inhammetje uit een daar gooi ik lava in. Daaruit kan ik een emmer lava halen zonder dat de andere lava weggaat waardoor er licht blijft. :)
Mja, dat zou dan inderdaad nog een mooie alternatieve oplossing nog zijn. Lava geeft wel enorm veel licht trouwens :)
pi_87193670
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 22:54 schreef Athlon64x het volgende:
:( :( hoe lang duurt dat activeren op website had vorige week betaald maar nog geen bericht gekregen van die flapdrol :(
Dan kun je lang wachten, je zult namelijk nooit bericht krijgen dat je account geactiveerd is.
Als je inlogt en je kunt de alpha versie spelen dan is je account geactiveerd.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_87194480
Ik kon meteen spelen, paypal overmaken en meteen spelen en zelfs op een zondag :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:50:19 #172
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87194534
Hey Nick, kom je nog op mn server kijken?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87194809
Ik heb een beta key ontvangen. Ben nu even aan het spelen.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 01:02:42 #174
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87194889
Beta key van wat?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87195028
Cubelands.com
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 01:15:09 #176
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87195160







Zo ziet m'n server er nu uit (check de vliegende eilanden _O_ )

De Braziliaanse vlag heeft een maatje van mij gemaakt voor z'n Braziliaanse vriendin ( :')_! ) .
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87198941
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 09:54:58 #178
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87199093
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:49 schreef Omkron het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is cubelands. Dit is het minecraft topic ;) .

Overigens heb ik gister ook even op cubelands gekeken maar het heeft niks met minen temaken en ook is de multiplayer zwaar gevoelig voor vandalisme.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87201661
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Overigens heb ik gister ook even op cubelands gekeken maar het heeft niks met minen temaken en ook is de multiplayer zwaar gevoelig voor vandalisme.
No shit, je meent het :') __!

Die gast met z'n satanic temple. Heerlijk gegriefed dat ding ^O^
pi_87225561
Ik ben echt teveel aan het bouwen... ben momenteel met 5+ projecten bezig lol. Zal binnenkort ook maar eens screens dumpen.
Alles kan kapot.
pi_87268157


[ Bericht 100% gewijzigd door b4kl4p op 07-10-2010 14:53:49 ]
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_87269202
Ik was op tocht gegaan om te minen en toen ben ik verdwaald :') De grote cirkel is mijn basis en de kleine is waar ik nu ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rice rice baby tututututedudududum
  donderdag 7 oktober 2010 @ 01:11:44 #183
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87271361
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik was op tocht gegaan om te minen en toen ben ik verdwaald :') De grote cirkel is mijn basis en de kleine is waar ik nu ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Pwned!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87304683
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik was op tocht gegaan om te minen en toen ben ik verdwaald :') De grote cirkel is mijn basis en de kleine is waar ik nu ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je die map voor je? :')
pi_87305156
Een programma dat Cartograph heet dat kun je hier vinden.
rice rice baby tututututedudududum
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:08:46 #186
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87307385
Trouwens, als je verdwaald bent, waarom maak je geen kompas?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:10:58 #187
313831 Orangeee
Gewoon oranje.
pi_87307467
Is hier een topic over!!! Dat wist ik niet! :o ik speel het nu ook zins 2 weken ofzo. Erg verslavend :P
Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
pi_87307680
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef TimKuik het volgende:
Trouwens, als je verdwaald bent, waarom maak je geen kompas?
ik kan geen kompas maken kheb versie 1.0.17 dus ik heb maar zelfmoord gepleegd :')
rice rice baby tututututedudududum
pi_87308416
Mijn broertje heeft het nu gekocht dus ik speel af en toe op zijn account :)

Ik ben een vuurtoren aan het maken op m'n beginplek, echt zeg maar met zo'n spiraal.

Van baksteen en witte tegels, echt veel klei aan het bakken!

En ik had mijn basis gemaakt bij een dungeon die helemaal bovenaan de oppervlakte zat :P en er zo'n verdrink val van gemaakt.

Dus nu heb ik heel veel veren :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:37:08 #190
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_87327262
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Mijn broertje heeft het nu gekocht dus ik speel af en toe op zijn account :)

Ik ben een vuurtoren aan het maken op m'n beginplek, echt zeg maar met zo'n spiraal.

Van baksteen en witte tegels, echt veel klei aan het bakken!

En ik had mijn basis gemaakt bij een dungeon die helemaal bovenaan de oppervlakte zat :P en er zo'n verdrink val van gemaakt.

Dus nu heb ik heel veel veren :')
Screens! Jij maakt altijd mooie dingen dus vast ook wel in minecraft. :P
pi_87327327
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Mijn broertje heeft het nu gekocht dus ik speel af en toe op zijn account :)

Ik ben een vuurtoren aan het maken op m'n beginplek, echt zeg maar met zo'n spiraal.

Van baksteen en witte tegels, echt veel klei aan het bakken!

En ik had mijn basis gemaakt bij een dungeon die helemaal bovenaan de oppervlakte zat :P en er zo'n verdrink val van gemaakt.

Dus nu heb ik heel veel veren :')
Zo'n val heb ik ook. Super handig :) Moet er alleen nog even maken van mijn skelenton dungeon zodat ik ook meteen arrows kan krijgen voor als ik geen flint meer heb :)
Alles kan kapot.
pi_87327448
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:37 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Screens! Jij maakt altijd mooie dingen dus vast ook wel in minecraft. :P
Die val is niet zo mooi hoor :D

Ik heb wel een lift gemaakt met water en bootjes die oneindig door blijft gaan, dat je gewoon in een bootje kan stappen, naar de oppervlakte wordt geschoten en daar uitstappen en dat het bootje vanzelf weer naar beneden gaat om opnieuw naar boven te gaan :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:55:34 #193
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_87327926
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Die val is niet zo mooi hoor :D

Ik heb wel een lift gemaakt met water en bootjes die oneindig door blijft gaan, dat je gewoon in een bootje kan stappen, naar de oppervlakte wordt geschoten en daar uitstappen en dat het bootje vanzelf weer naar beneden gaat om opnieuw naar boven te gaan :D
Ik doelde ook meer op de vuurtoren. :P

En dat bootjessysteem klinkt verdomde handig! Linkje naar youtube tutorial? Of zelf bedacht?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 17:08:20 #194
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87328372
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Die val is niet zo mooi hoor :D

Ik heb wel een lift gemaakt met water en bootjes die oneindig door blijft gaan, dat je gewoon in een bootje kan stappen, naar de oppervlakte wordt geschoten en daar uitstappen en dat het bootje vanzelf weer naar beneden gaat om opnieuw naar boven te gaan :D
Ik gebruik ook bootjes om op m'n vliegende eiland te komen :)

This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87328479
Ik had dat bootjesdinges niet zelf bedacht. Want ik had dat met bootjes omhoog door water vaker gezien :P en toen kwam ik langzaam iets tegen wat leek op die lift

Maar op youtube staan er wel meer, sommige zijn veel compacter en makkelijker dan die van mij.

Daar lijkt die van mij nog het meest op :P
pi_87330411
TVP.

Net deze game gekocht, vandaag begonnen met een eiland, heb een mooi kasteel met watervallen op een hoge klif. Moet alleen wel meer ijzer zien te vinden om mijn minecarttrack af te maken om snel beneden te kunnen komen.
Geen referral hier.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:28:51 #197
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_87335000
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
TVP.

Net deze game gekocht, vandaag begonnen met een eiland, heb een mooi kasteel met watervallen op een hoge klif. Moet alleen wel meer ijzer zien te vinden om mijn minecarttrack af te maken om snel beneden te kunnen komen.
Maak een waterfall drop, scheelt aanzienlijk in resources. ^O^
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:36:40 #198
313831 Orangeee
Gewoon oranje.
pi_87338336
is er eigenlijk een FOK! server?? Zou wel leuk zijn :)

Hoe werkt dat dan eigenlijk? Kan iedereen dan gewoon bomen omhakken enzo en spullen ook aan elkaar geven? Of is het niet met al die spullen en kun je alleen bouwen?

[ Bericht 37% gewijzigd door Orangeee op 08-10-2010 21:59:34 ]
Roses are red, violets are blue and oranges are orange :D
pi_87347731
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Maak een waterfall drop, scheelt aanzienlijk in resources. ^O^
Hij ligt er al, wel erg tof moet ik zeggen, beneden loopt naar boven terug op dezelfde track, dus met een engine cart kan ik mijn resource cart of person cart naar boven halen mochten ze beneden staan.

Is ook al meerdere keren een koe meegelift.
Geen referral hier.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:18:47 #200
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87360988
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Orangeee het volgende:
is er eigenlijk een FOK! server?? Zou wel leuk zijn :)

Hoe werkt dat dan eigenlijk? Kan iedereen dan gewoon bomen omhakken enzo en spullen ook aan elkaar geven? Of is het niet met al die spullen en kun je alleen bouwen?
Ik heb een server, iedereen die een PM stuurt mag er op spelen. zolang je niks van anderen sloopt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')