abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 september 2010 @ 19:46:50 #276
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86393059
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:43 schreef Juicyhil het volgende:

[..]


Metro's :') echte mannen vervoeren zichzelf per brommer door de stad.
Brommers :'(
AFC AJAX
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 13 september 2010 @ 19:50:39 #277
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_86393249
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:50 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Je woont ook op de Wenckebach? :)
Woont ze inderdaad :+

Iedereen mag wel eens mijn mooie appartement komen bekijken hoor O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 13 september 2010 @ 21:02:14 #278
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_86396859
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:43 schreef Juicyhil het volgende:

[..]


Metro's :') echte mannen vervoeren zichzelf per brommer door de stad.
:N

Fiets! Liefst volgeladen bakfiets!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 13 september 2010 @ 21:11:04 #279
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_86397280
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:02 schreef Againzender het volgende:

[..]

:N

Fiets! Liefst volgeladen bakfiets!
Ja hallo ben ik 40 minuten onderweg om in het centrum te komen :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 13 september 2010 @ 21:29:10 #280
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_86398346
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef Juicyhil het volgende:

[..]


Ja hallo ben ik 40 minuten onderweg om in het centrum te komen :')
he, je was toch een vent? :{w
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_86398376
Leidseplein 5min fietsen ;)
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit &gt; ajax.nl
pi_86399961
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef Juicyhil het volgende:

[..]


Ja hallo ben ik 40 minuten onderweg om in het centrum te komen :')
Ik fiets in 40 min vanuit noord naar de rai toe. Loop je met de fiets in je hand ofzo ipv erop te zitten?
  maandag 13 september 2010 @ 22:54:37 #283
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_86403943
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef Juicyhil het volgende:

[..]


Ja hallo ben ik 40 minuten onderweg om in het centrum te komen :')
40 minuten?
Van bijlmer naar centrum?
Ga je via amstel of via diemen en oost?
Oosterpark of rijnbuurt?
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_86408960
Centrum meldt zich :)
  dinsdag 14 september 2010 @ 01:21:45 #285
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_86409440
Chill, waar zit je ergens?
pi_86410299
Vlakbij Artis (Plantage-buurt)
  dinsdag 14 september 2010 @ 03:15:37 #287
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_86410303
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 03:13 schreef wspa_ het volgende:
Vlakbij Artis (Plantage-buurt)
Leuke buurt lijkt me dat om in te wonen. Fiets er dagelijks doorheen en ziet er altijd knus uit _O_
pi_86435830
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 03:15 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Leuke buurt lijkt me dat om in te wonen. Fiets er dagelijks doorheen en ziet er altijd knus uit _O_
Ja ik ben erg tevreden met de buurt hier! Ga hier ook niet zo snel meer weg ;).
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:04:07 #289
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_86444877
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 03:15 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Leuke buurt lijkt me dat om in te wonen. Fiets er dagelijks doorheen en ziet er altijd knus uit _O_
leuke buurt idd :) beetje duur alleen voor een gezin :')
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_86517512
Een goedeavond Amsterdammers!

Ik ben nog nooit in Amsterdam geweest maar zou er in m'n herfstvakantie graag heen willen. Waarom? Gewoon eens onze hoofdstad bekijken! :D Uitgaan maar natuurlijk ook een beetje door de stad wandelen, kijken wat er allemaal te zien is. We gaan dan met een stuk of 5 man (+- 17 jaar) en willen dan natuurlijk ergens overnachten in een of ander (natuurlijk) goedkoop dingetje. We dachten aan 3 nachten; vrijdag, zaterdag en zondag.
Zo, na dit lul verhaaltje eindelijk m'n vraag: Welke hostels zijn aan te bevelen voor zowel uitgaan als ook een beetje iets te zien in de stad? Of in welke regio van Amsterdam? (Dan kan ik zelf verder Googlen) En nog andere tips die je écht moet doen of zien als je in Amsterdam bent?


Alvast bedankt :)

Patrick
pi_86523460
Ik ga binnenkort naar een woning kijken in De Baarsjes. De Hudsonstraat om precies te zijn (huisnummer is een getal onder de 10, vanwege privacy niet et exacte getal), zo'n 50meter van de Postjesweg af.

Nou ken ik niemand die daar in de buurt woont dus echt nuttige ervarings-verhalen krijg ik helaas niet. En 1 of 2 keer kijken in de buurt geeft je natuurlijk ook geen reeel beel. Wie kan mij een beetje uit eigen ervaring vertellen hoe die buurt vandaag de dag is?

Thnx alvast!
  vrijdag 17 september 2010 @ 01:10:51 #292
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_86523645
Mwah, je hoeft niet te klagen dat er nooit wat gebeurd :+
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 01:31:25 #293
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86523879
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 01:00 schreef deeltje het volgende:
Ik ga binnenkort naar een woning kijken in De Baarsjes. De Hudsonstraat om precies te zijn (huisnummer is een getal onder de 10, vanwege privacy niet et exacte getal), zo'n 50meter van de Postjesweg af.

Nou ken ik niemand die daar in de buurt woont dus echt nuttige ervarings-verhalen krijg ik helaas niet. En 1 of 2 keer kijken in de buurt geeft je natuurlijk ook geen reeel beel. Wie kan mij een beetje uit eigen ervaring vertellen hoe die buurt vandaag de dag is?

Thnx alvast!
Ik woon zelf ook in De Baarsjes, vrij dichtbij de Hudsonstraat. Ik kan je ook maar een indicatie geven want ik woon daar natuurlijk niet zelf (de Hudsonstraat bedoel ik dan) en weet niet hoe het iedere nacht is daar.

Het is ook maar net wat jij een fijne buurt vindt. Ik ken mensen die het hier na een weekje al gezien zouden hebben terwijl ik er al 14 jaar woon. Lang niet altijd even fijn. De Hudsonstraat is iets fijner om te leven dan waar ik woon.

Over het algemeen zijn er veel Marokkanen die veel geluidsoverlast veroorzaken en levenloos rondhangen. Bij de Hudsonstraat heb je ook nog 's meerdere cafés en coffeeshops. Dat is vaak een uithangbord voor tuig (hier).

Jij hebt dan nog wel geluk dat huisnummers onder de 10 volgens mij helemaal aan de kant van de Postjesweg liggen dus ben je nog enigszins buiten het bereik van dat soort gezeik maar de Postjesweg zelf is ook ontzettend druk omdat die erg lang is en in verbinding staat met Hoofdweg.

Als je nog wat te vragen hebt ofzo zeg je 't maar.


edit: Het enige echte pluspunt in mijn ogen is dat alles zo dichtbij is. En goede OV-verbindingen, hoewel dit laatste iets minder is aan de Hudsonstraat maar dat valt reuze mee.

Ik ben geen fietser. En die worden toch wel gejat _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door msnk op 17-09-2010 02:07:58 ]
AFC AJAX
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:57:50 #294
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_86528970
Hangt er vanaf of je alternatieven hebt. Als je enige alternatieven zuid-oost, noord of nieuw-west zijn, dan zit je zo slecht nog niet. Kan je ook terecht in de centrum kant van bos en lommer, westerpark, oud-west of zuid, dan zou ik het wel weten :)

edit: en het mercatorplein is best levendig. Je woont niet op een doodse plek ofzo.
pi_86530609
Daar ben ik toen ook nog gaan kijken (Orteliusstraat dan) maar ik vond het helemaal niks uitstralen en er hing niet echt een prettige sfeer.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit &gt; ajax.nl
pi_86531205
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef LiFePo4 het volgende:
Een goedeavond Amsterdammers!

Ik ben nog nooit in Amsterdam geweest maar zou er in m'n herfstvakantie graag heen willen. Waarom? Gewoon eens onze hoofdstad bekijken! :D Uitgaan maar natuurlijk ook een beetje door de stad wandelen, kijken wat er allemaal te zien is. We gaan dan met een stuk of 5 man (+- 17 jaar) en willen dan natuurlijk ergens overnachten in een of ander (natuurlijk) goedkoop dingetje. We dachten aan 3 nachten; vrijdag, zaterdag en zondag.
Zo, na dit lul verhaaltje eindelijk m'n vraag: Welke hostels zijn aan te bevelen voor zowel uitgaan als ook een beetje iets te zien in de stad? Of in welke regio van Amsterdam? (Dan kan ik zelf verder Googlen) En nog andere tips die je écht moet doen of zien als je in Amsterdam bent?


Alvast bedankt :)

Patrick
Als je de hoofdstad gewoon eens wilt bekijken kan je 't beste de toeristische dingetjes doen. Dus eigenlijk gewoon slenteren door de binnenstad... Verder natuurlijk de winkelstraten (Nieuwe Dijk, Kalverstraat, Leidsestraat en de PC Hooft) :P. Je kan wandelen door één van de vele parken, zoals 't Vondelpark. Verder zou je de rode hop-on-hop-off bus nemen, maar een beetje toerist neemt een grachtentour ;). Als je dat gehad hebt heb je nog de vele musea, Ajax en de wallen :Y).
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:00:35 #297
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_86531254
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef wspa_ het volgende:

[..]

Als je de hoofdstad gewoon eens wilt bekijken kan je 't beste de toeristische dingetjes doen. Dus eigenlijk gewoon slenteren door de binnenstad... Verder natuurlijk de winkelstraten (Nieuwe Dijk, Kalverstraat, Leidsestraat en de PC Hooft) :P. Je kan wandelen door één van de vele parken, zoals 't Vondelpark. Verder zou je de rode hop-on-hop-off bus nemen, maar een beetje toerist neemt een grachtentour ;). Als je dat gehad hebt heb je nog de vele musea, Ajax en de wallen :Y).
Maar blijf alsjeblieft weg bij de toeristische hotels en restaurants. Stelletje uitbuiters :r
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:06:56 #298
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_86531494
Ga eens uit in de paradiso of de melkweg, bezoek het anne frank huis (kaarten via internet kopen!), bezoek artis, huur een fiets als je geinteresseerd bent in moderne architectuur (berlage/zuidas/ijburg), in plaats van vondelpark kan je ook een evenement meepakken in het hippe westerpark etc.
pi_86532089
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 01:31 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik woon zelf ook in De Baarsjes, vrij dichtbij de Hudsonstraat. Ik kan je ook maar een indicatie geven want ik woon daar natuurlijk niet zelf (de Hudsonstraat bedoel ik dan) en weet niet hoe het iedere nacht is daar.

Het is ook maar net wat jij een fijne buurt vindt. Ik ken mensen die het hier na een weekje al gezien zouden hebben terwijl ik er al 14 jaar woon. Lang niet altijd even fijn. De Hudsonstraat is iets fijner om te leven dan waar ik woon.

Over het algemeen zijn er veel Marokkanen die veel geluidsoverlast veroorzaken en levenloos rondhangen. Bij de Hudsonstraat heb je ook nog 's meerdere cafés en coffeeshops. Dat is vaak een uithangbord voor tuig (hier).

Jij hebt dan nog wel geluk dat huisnummers onder de 10 volgens mij helemaal aan de kant van de Postjesweg liggen dus ben je nog enigszins buiten het bereik van dat soort gezeik maar de Postjesweg zelf is ook ontzettend druk omdat die erg lang is en in verbinding staat met Hoofdweg.

Als je nog wat te vragen hebt ofzo zeg je 't maar.


edit: Het enige echte pluspunt in mijn ogen is dat alles zo dichtbij is. En goede OV-verbindingen, hoewel dit laatste iets minder is aan de Hudsonstraat maar dat valt reuze mee.

Ik ben geen fietser. En die worden toch wel gejat _O-
Mja gezien het feit dat ik overdag vaak thuis ben (ik werk thuis), moet de buurt vooral overdag geen nonstop circus zijn. Na jouw verhaal te hebben gelezen en de nieuwsberichten die ik kon vinden, plus de verhalen van vrienden, lijkt het me geen leefomgeving voor mij ;-) Ik ga er vanavond toch even kijken, maar denk dat ik al weet dat ik daar niet wil zitten.

Thnx voor je info, appreciate it!
pi_86546840
Twee vrienden uit het buitenland zijn in Amsterdam en hebben diverse trekpleisters al bezocht, waaronder:
Van Gogh museum, Stedelijk museum, grachtentour, de wallen, WTC en wat parken en zakengebieden.

Echter zoeken ze nog hippe, betaalbare plaatsen. Zelf dacht ik misschien nog voor de fun naar de Albert Cuyp markt, maar verder dan dat reikt mijn kennis over Amsterdam maar tot mijn tenen. Iemand nog een idee?
Ze komen uit Berlijn en San Fransisco en zijn zo rond de 22 jaar.

Bij voorbaat dank.
なんだっけ
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')