abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:45:20 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_83299017
Ik ben op zoek naar een cursus Spaans (Beginners). Eigenlijk wil ik graag (omdat ik denk dat dat het beste werkt) naar een avondcursus/volksuniversiteit ofzo, maar die dingen beginnen in mijn buurt pas over een half jaar.

Ik zag net dat de LOI van die cursussen aanbied. Grofgezegd: 8 maanden van 40 euro per maand, dus 320 euro. Dat ziet er wel redelijk interactief uit (dat je ook dingen inspreekt en opstuurt naar een docent die je feedback geeft).

Mijn vraag: heeft iemand ERVARING met deze manier van cursus krijgen? (dus liever geen mensen die in het wildeweg schreeuwen dat LOI sowieso voor kansloze apen is, want ik WEET dat ik een kansloze aap ben...) Ben erg benieuwd naar serieuze ervaringen. Goed of slecht...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_83299947
Je weet wel dat Spaans giga moeilijk is als je ook Frans hebt? Ik denk dat het wel een goede cursus is, mijn oma heeft er een geprobeerd en is niet zo ver gekomen. Maar de methode werkt denk ik wel goed. Al krijg je natuurlijk waar voor je geld, en zoveel geld is dit natuurlijk ook weer niet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:15:51 #3
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_83300452
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:05 schreef Tamashii het volgende:
Je weet wel dat Spaans giga moeilijk is als je ook Frans hebt? Ik denk dat het wel een goede cursus is, mijn oma heeft er een geprobeerd en is niet zo ver gekomen. Maar de methode werkt denk ik wel goed. Al krijg je natuurlijk waar voor je geld, en zoveel geld is dit natuurlijk ook weer niet.
Nee precies. Daarom twijfel ik ook. Maar de methode an sich spreekt mij wel aan. Heb zo'n gratis proefles gedownload en daar leggen ze het een beetje uit. Ziet er wel ok uit. Ik heb geen echte talenknobbel, maar heb ook geen Franse les ofzo. Dus wat dat betreft zie ik het wel zitten.

Maar goed, weet niet hoe goed JeOma was...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_83301258
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:15 schreef JeOma het volgende:

[..]

Nee precies. Daarom twijfel ik ook. Maar de methode an sich spreekt mij wel aan. Heb zo'n gratis proefles gedownload en daar leggen ze het een beetje uit. Ziet er wel ok uit. Ik heb geen echte talenknobbel, maar heb ook geen Franse les ofzo. Dus wat dat betreft zie ik het wel zitten.

Maar goed, weet niet hoe goed JeOma was...

Mja, late leeftijd he, dan kunnen mensen niet zo heel goed meer leren. Dus hoe jonger, hoe beter!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:10:03 #5
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_83318859
Maaruh, heb jij 't ook "gezien"? Ik ben eigenlijk wel op zoek naar first-hand experience...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  zondag 27 juni 2010 @ 12:29:16 #6
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_83353550
Anyone?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_83363090
Ik heb geen ervaring met Loi verder maar ik vind het daar wel erg duur. Cursus van de Volksuniversiteit kost ¤ 216 + boeken. Volksuniversiteit kan ik je wel aanraden. Ik heb daar een paar jaar geleden heel snel Italiaans geleerd.
  zondag 27 juni 2010 @ 17:56:01 #8
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_83365975
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef voodoolady het volgende:
Ik heb geen ervaring met Loi verder maar ik vind het daar wel erg duur. Cursus van de Volksuniversiteit kost ¤ 216 + boeken. Volksuniversiteit kan ik je wel aanraden. Ik heb daar een paar jaar geleden heel snel Italiaans geleerd.
Maar hoe gaat dat? Dan ga je er een maandje of wat elke week een keer per week naartoe? Paar uurtjes les? Huiswerk?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_83378002
probeer deze site www.busuu.com. ik denk daar leer je meer dan bij
LOI. in 8 maanden leer je echt heel erg weinig vooral spaans.
succes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')