abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_84305611
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 01:19 schreef Heintje het volgende:

[..]

Dit is dus de reden waarom telefoons geen foto's zouden moeten kunnen maken.

Het beestje ligt er raar bij, maar dat is voor katten ook niet eens erg speciaal.

Foto technisch zal ik er maar niet op in gaan. Alleen dan dat die ge resized moet worden.1024 is de max
Dit is een van de reden waarom dit zo'n kutsubforum is geworden. In plaats van dat we advies geven zoals Fleauris doet wordt gelijk iemand afgemaakt omdat hij niet zo'n dure camera heeft en alles weet van fotografie.

Zo ontzettend triest.
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 21:57 schreef Heintje het volgende:
Gisteren een wel aardige foto van de kat van mijn moeder gemaakt.
De oren staan er nog net helemaal op, maar dat had wel wat ruimer gemogen.
Ook is de bovenkant net iets te donker. het over belichte schaaltje was nog wel te corrigeren.
[ afbeelding ]
Ik bedoel het is niet alsof jouw foto's zo speciaal zijn.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 10:30:53 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_84305771
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:25 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Dit is een van de reden waarom dit zo'n kutsubforum is geworden. In plaats van dat we advies geven zoals Fleauris doet wordt gelijk iemand afgemaakt omdat hij niet zo'n dure camera heeft en alles weet van fotografie.

Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Je moet ten eerste je best doen om een kat op die foto te zien. En ten tweede had die foto veel beter in het Katten met foto's-topic in F&F gepast.

Wanneer ik een huisdiertopic in FOT bekijk, verwacht ik fotografisch interessante beelden waar een huisdier op te zien is. Waar eventueel opbouwende kritiek op te leveren is, zodat de maker er iets mee kan. En met alle respect, dat kan met die telefoonfoto gewoon niet, het zal nooit beter kunnen worden.

En je hebt heus geen dure camera nodig om leuke foto's te maken, met een compact camera kom je ook een heel eind. Dan kan je nog steeds dingen doen met compositie enz op de auto stand.

Maar zo'n korrelige bende kan echt niet op een fotoforum... Dat soort telefoons zijn om ermee te bellen.

Dat is toch niet zozeer triest?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_84305893
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Je moet ten eerste je best doen om een kat op die foto te zien. En ten tweede had die foto veel beter in het Katten met foto's-topic in F&F gepast.

Wanneer ik een huisdiertopic in FOT bekijk, verwacht ik fotografisch interessante beelden waar een huisdier op te zien is. Waar eventueel opbouwende kritiek op te leveren is, zodat de maker er iets mee kan. En met alle respect, dat kan met die telefoonfoto gewoon niet, het zal nooit beter kunnen worden.

En je hebt heus geen dure camera nodig om leuke foto's te maken, met een compact camera kom je ook een heel eind. Dan kan je nog steeds dingen doen met compositie enz op de auto stand.

Maar zo'n korrelige bende kan echt niet op een fotoforum... Dat soort telefoons zijn om ermee te bellen.

Dat is toch niet zozeer triest?
Wie bepaald wat een goede foto is? Misschien is het voor zijn doen een redelijke foto. En hoezo kan je met een telefoon geen goede foto's maken. Niet iedereen heeft een Leica M8 of Hasselblad H3D tot zijn beschikking. Laten we gewoon een beetje aardig tegen elkaar blijven. Natuurlijk is het niet de mooiste foto, maar moet er dan gelijk afgekat worden?

Sorry maar ik vind heintje over komen als een arrogante fotograaf die denkt dat hij het beste is op zijn vak gebied en om dit zeker te maken zeikt hij mensen die nog niet zoveel verstand van fotografie hebben af. Dat is gewoon triest.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 10:49:16 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_84306340
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:35 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Wie bepaald wat een goede foto is? Misschien is het voor zijn doen een redelijke foto. En hoezo kan je met een telefoon geen goede foto's maken. Niet iedereen heeft een Leica M8 of Hasselblad H3D tot zijn beschikking. Laten we gewoon een beetje aardig tegen elkaar blijven. Natuurlijk is het niet de mooiste foto, maar moet er dan gelijk afgekat worden?

Sorry maar ik vind heintje over komen als een arrogante fotograaf die denkt dat hij het beste is op zijn vak gebied en om dit zeker te maken zeikt hij mensen die nog niet zoveel verstand van fotografie hebben af. Dat is gewoon triest.
Ik bedoel het ook zeker niet onaardig, en van mijn kant is er van afkatten in ieder geval geen sprake. Maar ik vind wel dat de foto hier niet op zijn plaats is.

Zoals ik net al zei heb je echt geen dure camera a la Leica M8 of Hasselblad H3D nodig om foto's te maken. En zelfs met een telefoon kun je nog best wel een eind komen, alleen niet onder alle omstandigheden. En het mag duidelijk zijn dat het met deze telefoon in dat licht gewoon niet kan.

Ik wil de maker van de foto ook zeker niet afzeiken, en het is ook jammer dat anderen dit doen. Maar je bent het toch met me eens dat dit kwalitatief geen goede foto is? En dat is dan niet afzeikerig, maar het betekent gewoon dat de telefoon niet geschikt is voor de foto's en dat de maker er goed aan zou doen een leuke compactcamera te kopen als hij verder wil met foto's maken, die tegenwoordig echt niet duur meer zijn.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_84306659
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:49 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook zeker niet onaardig, en van mijn kant is er van afkatten in ieder geval geen sprake. Maar ik vind wel dat de foto hier niet op zijn plaats is.

Zoals ik net al zei heb je echt geen dure camera a la Leica M8 of Hasselblad H3D nodig om foto's te maken. En zelfs met een telefoon kun je nog best wel een eind komen, alleen niet onder alle omstandigheden. En het mag duidelijk zijn dat het met deze telefoon in dat licht gewoon niet kan.

Ik wil de maker van de foto ook zeker niet afzeiken, en het is ook jammer dat anderen dit doen. Maar je bent het toch met me eens dat dit kwalitatief geen goede foto is? En dat is dan niet afzeikerig, maar het betekent gewoon dat de telefoon niet geschikt is voor de foto's en dat de maker er goed aan zou doen een leuke compactcamera te kopen als hij verder wil met foto's maken, die tegenwoordig echt niet duur meer zijn.
Agh kom op... Ik zal hem even citeren...
quote:
Dit is dus de reden waarom telefoons geen foto's zouden moeten kunnen maken.
Hij zegt nog net niet dat als kanker en fotografie een kindje zouden krijgen dit het resultaat zou zijn.

Ik vind de houding van sommige mensen hier buitengewoon triest. Net alsof je hier geen foto's mag plaatsen als je geen dure apparatuur hebt of niet zoveel verstand van foto's. Zo vreselijk arrogant Dat verziekt dit hele subforum.

Geef die jongen dan gewoon opbouwende kritiek waar hij op kan letten voor de volgende keer in plaats van zo'n domme sneer te plaatsen meneer Stefan de Graaf.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:53:19 #56
35662 Heintje
Gears of War.
pi_84308787
Er zijn nog twee dingen die ik in mijn opmerking mee genomen heb die hier nog niet eens behandeld zijn.

1. Als je naar de post geschiedenis van die gebruiker kijkt heeft hij nou precies 1 post in FOT. Ik vraag me dus ook zeer sterk af of hij wel een topic in FOT gelezen heeft en niet alleen maar even zijn foto geplaatst heeft.

2. Hij zet zijn foto hier neer zonder ook maar enige extra info. Even een regeltje er bij van: Mijn kat lag er laatst leuk bij, helaas heb ik geen goede camera maar ik wil hem toch even delen. Had zijn post al heel anders gemaakt.

Ik ben trouwens al van mening dat telefoons gaan foto's zouden moeten maken sinds dat ze dat kunnen. En met fotografie hou ik me nou een half jaartje bezig. Al kun je tegenwoordig best mooie foto's maken met telefoons, zelfs de Iphone in kwestie kan mooie foto's maken, als het licht maar goed is.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 12:03:47 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_84309241
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Agh kom op... Ik zal hem even citeren...
Ik zeg toch ook dat ik het jammer vind dat anderen wel zitten te katten..?
quote:
Hij zegt nog net niet dat als kanker en fotografie een kindje zouden krijgen dit het resultaat zou zijn.

Ik vind de houding van sommige mensen hier buitengewoon triest. Net alsof je hier geen foto's mag plaatsen als je geen dure apparatuur hebt of niet zoveel verstand van foto's. Zo vreselijk arrogant Dat verziekt dit hele subforum.

Geef die jongen dan gewoon opbouwende kritiek waar hij op kan letten voor de volgende keer in plaats van zo'n domme sneer te plaatsen meneer Stefan de Graaf.
Je blaast het nu wel een beetje op hoor, termen als 'kanker' komen toch echt bij jou vandaan.

Wat voor opbouwende kritiek zou jij de telefoonfotomaker nou nog willen geven dan, ervan uitgaande dat ie met z'n telefoon wil blijven fotograferen? Ik denk dat 'niet meer doen, maar koop een leuke compactcamera als je verder wilt met foto's maken' helemaal niet zo'n vernietingende kritiek is?

Dat hoef je natuurlijk niet op een botte manier te verwoorden, daar ben ik het met je eens.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_84309469
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat ik het jammer vind dat anderen wel zitten te katten..?
[..]

Je blaast het nu wel een beetje op hoor, termen als 'kanker' komen toch echt bij jou vandaan.

Wat voor opbouwende kritiek zou jij de telefoonfotomaker nou nog willen geven dan, ervan uitgaande dat ie met z'n telefoon wil blijven fotograferen? Ik denk dat 'niet meer doen, maar koop een leuke compactcamera als je verder wilt met foto's maken' helemaal niet zo'n vernietingende kritiek is?

Dat hoef je natuurlijk niet op een botte manier te verwoorden, daar ben ik het met je eens.
Kijk naar de post van Fleauris..
quote:
Op zondag 4 juli 2010 14:32 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Puntje van advies; als er al weinig licht is. Probeer zelf bij te schijnen (liefst natuurlijk licht) dit voorkomt (zeker bij goedkope camera's) een hoop ruis en komen de kleuren ook veel beter uit

(Ik ga straks zelf even proberen of ik een van mn honden fatsoenlijk op de gevoelige plaat kan zetten!)
Zo kan het ook.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:53 schreef Heintje het volgende:
Er zijn nog twee dingen die ik in mijn opmerking mee genomen heb die hier nog niet eens behandeld zijn.

1. Als je naar de post geschiedenis van die gebruiker kijkt heeft hij nou precies 1 post in FOT. Ik vraag me dus ook zeer sterk af of hij wel een topic in FOT gelezen heeft en niet alleen maar even zijn foto geplaatst heeft.

2. Hij zet zijn foto hier neer zonder ook maar enige extra info. Even een regeltje er bij van: Mijn kat lag er laatst leuk bij, helaas heb ik geen goede camera maar ik wil hem toch even delen. Had zijn post al heel anders gemaakt.

Ik ben trouwens al van mening dat telefoons gaan foto's zouden moeten maken sinds dat ze dat kunnen. En met fotografie hou ik me nou een half jaartje bezig. Al kun je tegenwoordig best mooie foto's maken met telefoons, zelfs de Iphone in kwestie kan mooie foto's maken, als het licht maar goed is.
Je had best wat fatsoenlijker kunnen reageren. Dat zou je sieren. Het was trouwens zijn tweede foto in FOT
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 12:13:04 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_84309580
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:09 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Kijk naar de post van Fleauris..
[..]

Zo kan het ook.
Ik zeg toch ook dat het anders kan? Bijvoorbeeld zo. Maar ik vraag me ook af wat jij dan als opbouwende kritiek zou geven.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_84657847
Ik ben het eigenlijk wel eens met Heintje en Guppyfriend. Ik post zowel in de "Katten met foto's" reeks in F&F als in deze reeks in FOT en voor mij is er een duidelijk onderscheid. In F&F gaat het om de beestjes zelf en wil je laten zien hoe leuk ze zijn, ook in de reacties zie je dat terug.

In FOT gaat het om de foto's; je mag aannemen dat iemand die in deze reeks post, in ieder geval een beetje moeite heeft gedaan om zijn beestje op de foto te krijgen. Hoe de users hun kritiek vervolgens verwoorden, is aan hun zelf en dan mag je verwachten dat ze de algemene fatsoensnormen in acht nemen. Maar ik neem aan dat iedereen hier wel bereid is om kritisch naar zijn eigen foto te kijken en advies ter harte te nemen, ook al heeft niet iedereen professionele apparatuur. Waarom post je hier anders?

Back ontopic: Flip en zijn permanent verbaasde blik:

pi_84667140
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:32 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met Heintje en Guppyfriend. Ik post zowel in de "Katten met foto's" reeks in F&F als in deze reeks in FOT en voor mij is er een duidelijk onderscheid. In F&F gaat het om de beestjes zelf en wil je laten zien hoe leuk ze zijn, ook in de reacties zie je dat terug.

In FOT gaat het om de foto's; je mag aannemen dat iemand die in deze reeks post, in ieder geval een beetje moeite heeft gedaan om zijn beestje op de foto te krijgen. Hoe de users hun kritiek vervolgens verwoorden, is aan hun zelf en dan mag je verwachten dat ze de algemene fatsoensnormen in acht nemen. Maar ik neem aan dat iedereen hier wel bereid is om kritisch naar zijn eigen foto te kijken en advies ter harte te nemen, ook al heeft niet iedereen professionele apparatuur. Waarom post je hier anders?

Back ontopic: Flip en zijn permanent verbaasde blik:

[ afbeelding ]
Wat wordt hij al groot! Is hij Lola al voorbij?

En voor mij geldt hetzelfde als Pipermaru zegt, ik selecteer ook mijn foto's voordat ik iets hier plaats. In F&F kan alles, daar gaat het om de katten/dieren zelf. Hier probeer ik dan toch de meer fotografische-hoogstandjes neer te zetten ;)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 15:22:17 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84668754

http://i32.tinypic.com/15x94ht.jpg

Charles O+

[ Bericht 16% gewijzigd door Netsplitter op 03-08-2010 11:44:05 (Gaarne resizen, max 1024pixels.) ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84674238
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 15:22 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Charles O+
Wat lief, de tweede met de neus vind ik gaaf!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:28:22 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84675122
Thanks, die vind ik ook het leukst, alleen jammer van dat oog ):O
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 18:46:16 #65
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_84675676
Jeetje wat een stelletje zeikerds hier weer :'). Maak foto's van je huisdier en pleur het hier in :D.
pi_84733559
Dit is Gelaars.
Gelaars de kat wel te verstaan.
People assume too much.
pi_84733583
*deleted
People assume too much.
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:33:35 #68
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84768170
Die uilen O+
Wij gingen laatst lekker zwemmen met de honden.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Op zo'n dagen baal ik van mijn prutcamera, maar ik heb alle foto's vanuit het water gemaakt, ik weet niet of ik dat ook gedaan had als ik een goede cam gehad zou hebben :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:35:47 #69
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84768233
Oh en mn logeerpup mag hier ook wel :P

En nog een leuke van Bil:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Designer maandag 2 augustus 2010 @ 12:56:47 #70
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_84768854
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh en mn logeerpup mag hier ook wel :P
[ afbeelding ]
En nog een leuke van Bil:
[ afbeelding ]
zit je een beetje je ouwe foto's te recyclen :6

maar Bil de stokstaart is nog steeds O+
🐙
pi_84806545
Damn...dat zijn een hoop honden.

Mijn beest:
People assume too much.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:41:28 #72
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84806604
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:39 schreef very het volgende:
Damn...dat zijn een hoop honden.

Mijn beest:
[ afbeelding ]
Ja ok, er zijn er maar 5 van mij :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:45:44 #73
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84806772
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:39 schreef very het volgende:
Damn...dat zijn een hoop honden.

Mijn beest:
[ afbeelding ]
Mooie foto van een mooie kat/poes.
Maar waarom dat zwarte kadertje?
Is hij/zij overleden??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_84807000
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]



Mooie foto van een mooie kat/poes.
Maar waarom dat zwarte kadertje?
Is hij/zij overleden??
I love my zwarte kadertje...maar word wel een beetje moe van elke keer dezelfde vraag.
Misschien alleen daardoor voortaan maar weglaten, ook al vind ik het zelf beter.

De reden dat ik voor een zwart kadertje kies is omdat ik vind dat de foto zo meer loskomt van alles eromheen.
Soms kunnen foto's zonder kader lelijk overlopen in het forum zelf IMO.
People assume too much.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:54:10 #75
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84807061
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef very het volgende:

[..]

I love my zwarte kadertje...maar word wel een beetje moe van elke keer dezelfde vraag.
Misschien alleen daardoor voortaan maar weglaten, ook al vind ik het zelf beter.
Het is niet als negatieve kritiek bedoeld, maar soms wordt de foto er namelijk "slechter" door.
Te krap, te negatief terwijl die juist zonder kader, of een andere kleur kader, veel mooier over komt. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_84807096
Misschien moet ik het bij een klein 1 pixel randje houden ofzo :p
People assume too much.
pi_84807126
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:56:25 #78
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84807136
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:55 schreef very het volgende:
Misschien moet ik het bij een klein 1 pixel randje houden ofzo :p
:D
Probeer eens een ander kleur kadertje.
Een licht pasteltintje ofzo.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_84807172
Pastel? Nee sorry...

[BTW: al antwoord op mijn PM vraagstelling?]
People assume too much.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:04:48 #80
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84807371
Antwoord komt er spoedig aan. :Y
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_84807447
Top ;)
People assume too much.
pi_84812904
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 11:56 schreef peperclip het volgende:
misschien iets te overbelicht maar wel heel mooi als kleurencontrast. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:22:59 #84
309653 BiebelYip
lang lurken - en nu meedoen!
pi_84843891
Kat is oud, foto bewerken is nieuw:
[img=610][ IMG]http://i33.tinypic.com/hvc55d.jpg[/IMG]

(en ja, foto plaatsen is ook nieuw - hopelijk lukt dat ook)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:28:21 #85
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84844022
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:22 schreef BiebelYip het volgende:
Kat is oud, foto bewerken is nieuw:
[ [url=[ IMG]http://i33.tinypic.com/hvc55d.jpg]afbeelding[/url] ]

(en ja, foto plaatsen is ook nieuw - hopelijk lukt dat ook)


[ Bericht 8% gewijzigd door oh-oh op 04-08-2010 10:58:54 (en weer weg, wilde alleen maar BiebelYip helpen!) ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84844079
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:22 schreef BiebelYip het volgende:
Kat is oud, foto bewerken is nieuw:
[ [url=[ IMG]http://i33.tinypic.com/hvc55d.jpg]afbeelding[/url] ]

(en ja, foto plaatsen is ook nieuw - hopelijk lukt dat ook)
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]


[ afbeelding]afbeelding ]
Bijna. :P.

Grote foto hoor.. iets te groot..

Wel een hele mooie kat :). Die kleur O+ O+.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 4 augustus 2010 @ 10:54:37 #87
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84844659
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]


[ afbeelding]afbeelding ]
Mooie foto, maar te groot.
Max grootte is 1024pixels. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:58:27 #88
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84844753
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]



Mooie foto, maar te groot.
Max grootte is 1024pixels. :)
Ja sorry, ik haal m wel weer weg, tis niet mijn foto maar ik probeerde BiebelYip te helpen.
Wel leuk dat ik op die foto wel een reactie krijg _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 4 augustus 2010 @ 11:00:19 #89
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_84844806
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:

[..]


Ja sorry, ik haal m wel weer weg, tis niet mijn foto maar ik probeerde BiebelYip te helpen.
Wel leuk dat ik op die foto wel een reactie krijg _O-
Goed initiatief. :Y
Maar dan weet BiebelYip ook meteen dat de foto te groot is. ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:28:49 #90
309653 BiebelYip
lang lurken - en nu meedoen!
pi_84845680
Poes bloost bij het compliment. Baasje bij het te grote foto's plaatsen ;) Ik zal de faq er nog eens bij pakken...
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:45:30 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_84846228




Meet Baloe.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Designer woensdag 4 augustus 2010 @ 11:52:27 #92
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_84846435
Baloe is leuk, en je foto's zijn mooi :P
🐙
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:15:13 #93
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_84857488
Hoe krijgen jullie zulke mooie foto's van katten?
Ik blijf maar proberen, maar ze willen niet stilzitten. :')
Kaleidoscopiklimax
  Designer woensdag 4 augustus 2010 @ 16:20:44 #94
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_84857704
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef RadioSlut het volgende:
Hoe krijgen jullie zulke mooie foto's van katten?
Ik blijf maar proberen, maar ze willen niet stilzitten. :')
korte sluitertijd, (en heel veel foto's achter elkaar als ze echt wild aan het spelen zijn)

of gewoon heeeeeeeeel veel haarlak op je kat spuiten :+
🐙
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:21:42 #95
35662 Heintje
Gears of War.
pi_84857742
Katten zijn lastige modellen.
Als je een foto wil maken zitten ze idd nooit stil.
Je kan het beste wachten totdat ze rustig ergens gaan liggen en dan foto's maken.

Of anders de regels van actie foto's toepassen. Korte sluitertijd en wat meer foto's maken in de hoop dat er een paar goede tussen zitten.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:26:52 #96
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_84857957
Dank jullie :D
Kaleidoscopiklimax
  Moderator donderdag 5 augustus 2010 @ 01:03:33 #97
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84880324
Katten zijn lastig ja :')



Zwart/wit vind ik helemaal lastig, ik heb al ontdekt dat het erg mooi is als je ergens in de foto iets met een felle kleur is, verder nog tips?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_84884077
Een schaamteloze tvp, wat een hoop prachtige foto's ^O^ van mooie huisdieren O+!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84884996





jammer dat het bankje een beetje in de weg stond
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:46:55 #100
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84885031
Die laatste is juist leuk O+
Ik zou de emmer wegcroppen of shoppen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')