abonnement Unibet Coolblue
pi_83353515
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:52 schreef rena het volgende:

[..]

Ik vraag het me nou al langere tijd af, maar wat is QFT?

En mensen die Muse als "hun" band beschouwen
Ach, je volgt een band vanaf cd één, vanaf optredens in de Melkweg dus. Je ziet ze met de cd groter worden, maar omdat ze muziek blijven maken die jou aanspreekt, blijf je ze volgen. Showbiz is alweer elf jaar oud en sinds dat moment volg ik deze band en bezoek vrijwel elk concert in Nederland of België van ze. Dan snap je toch best dat je zo'n band op die wijze 'omarmt'? En natuurlijk is het niet mijn band, maar ik luister er al elf jaar met zeer grote regelmaat naar en Muse is zonder twijfel voor mij de beste band die er is.

En U2 heb ik altijd kut gevonden. Niet erg, ik respecteer mensen die het wel heel tof vinden, maar ik vind zowel de muziek als die bandleden kut.
pi_83353851
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:28 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ach, je volgt een band vanaf cd één, vanaf optredens in de Melkweg dus. Je ziet ze met de cd groter worden, maar omdat ze muziek blijven maken die jou aanspreekt, blijf je ze volgen. Showbiz is alweer elf jaar oud en sinds dat moment volg ik deze band en bezoek vrijwel elk concert in Nederland of België van ze. Dan snap je toch best dat je zo'n band op die wijze 'omarmt'? En natuurlijk is het niet mijn band, maar ik luister er al elf jaar met zeer grote regelmaat naar en Muse is zonder twijfel voor mij de beste band die er is.
Als je het zo uitlegt snap ik het beter ja, want zo voel ik het ook wel overigens. Ik ben er bij sinds PIB, maar ik gun het hun juist ook wel dat ze groot worden Maar ik vind het idd wel jammer dat de 'nieuwe' fans zich niet verdiepen in de oudere muziek, want ik vond de sfeer waar ik stond in het Goffert echt bedroevend slecht, niemand die meezong terwijl ik compleet uit mijn dak stond te gaan En veel ouwelui die zich aan mij stonden te ergeren kennelijk, ga dan niet naar het concert en ga thuis naar je dvd kijken denk ik dan
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_83353938
Toen Citizen Erased begon als eerste toegift, met daarna Stockholm Syndrome liepen er waar ik stond verdomd veel mensen richting uitgang ja
Bleuh.
  zondag 27 juni 2010 @ 12:42:09 #104
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_83353974
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef rena het volgende:

[..]

Als je het zo uitlegt snap ik het beter ja, want zo voel ik het ook wel overigens. Ik ben er bij sinds PIB, maar ik gun het hun juist ook wel dat ze groot worden Maar ik vind het idd wel jammer dat de 'nieuwe' fans zich niet verdiepen in de oudere muziek, want ik vond de sfeer waar ik stond in het Goffert echt bedroevend slecht, niemand die meezong terwijl ik compleet uit mijn dak stond te gaan En veel ouwelui die zich aan mij stonden te ergeren kennelijk, ga dan niet naar het concert en ga thuis naar je dvd kijken denk ik dan
Ga dan ook vooraan staan
Mijn piek is kwijt
  zondag 27 juni 2010 @ 12:53:01 #105
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_83354340
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:41 schreef PimD het volgende:
Toen Citizen Erased begon als eerste toegift, met daarna Stockholm Syndrome liepen er waar ik stond verdomd veel mensen richting uitgang ja
Echt? Dan moet je inderdaad gewoon niet naar zo'n concert toe gaan
pi_83354385
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:42 schreef drumminggod het volgende:

[..]

Ga dan ook vooraan staan
Ik ben 1.60, dat overleef ik niet
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 27 juni 2010 @ 12:58:14 #107
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_83354504
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:54 schreef rena het volgende:

[..]

Ik ben 1.60, dat overleef ik niet
In de pit vooraan was echt goed te doen hoor
Mijn piek is kwijt
pi_83355179
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:52 schreef rena het volgende:

[..]

Ik vraag het me nou al langere tijd af, maar wat is QFT?

En mensen die Muse als "hun" band beschouwen
In mijn droom van afgelopen nacht kon ik Muse wel als mijn band beschouwen.
En Matt als mijn Matt

Jammer, dat wakker worden
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_83355394
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef rena het volgende:

[..]

Als je het zo uitlegt snap ik het beter ja, want zo voel ik het ook wel overigens. Ik ben er bij sinds PIB, maar ik gun het hun juist ook wel dat ze groot worden Maar ik vind het idd wel jammer dat de 'nieuwe' fans zich niet verdiepen in de oudere muziek, want ik vond de sfeer waar ik stond in het Goffert echt bedroevend slecht, niemand die meezong terwijl ik compleet uit mijn dak stond te gaan En veel ouwelui die zich aan mij stonden te ergeren kennelijk, ga dan niet naar het concert en ga thuis naar je dvd kijken denk ik dan
Dat is wel jammer ja. Ik ken Muse sinds Absolution, maar heb wel alle cd's aangeschaft en Showbiz en origin of symmetry draaien overuren
Ik vind het jammer als ik naar een concert ga en ik ken de helft niet, het is zo heerlijk om een tof nummer te herkennen en dan helemaal uit je plaat te gaan!

Maar dus inderdaad dan ook erg jammer dat je in je eentje uit je plaat staat te gaan omdat de meeste mensen alleen SMBH kennen etc.
Niet dat ik daarom minder ben gaan springen enzo, maar toch, als iedereen dat doet is het toffer
En volgende keer schop ik mn vrienden onder hun reet dat we eerder weggaan. Nu moest er eentje nog ineens een vaderdagkado gaan kopen waardoor we pas na 16u wegreden
Met mijn 1.56 kun je dan of in een menigte gaan staan en geen zak zien of verder achteraan gaan staan, wel het podium zien met mini-muse mannetjes maar tussen de saaie mensen...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:39:09 #110
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83355667
Wij waren ook laat, en dus inderdaad ook geen hele goede plaats. Tussen de bands door liep wel iedereen weg om bier te halen en daar kun je dan van profiteren.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_83356249
Ik kan me ook helemaal niet voorstellen dat iemand naar een concert zou willen gaan als je maar een paar nummers kent. Als ik naar een concert ga van een artiest dan ken ik op z'n minst alle albums, en als het enigszins kan ook nog b-kantjes en andere meuk uit m'n hoofd. Moet er niet aan denken om 50+ euro neer te tellen voor een concert van een artiest waar ik maar een paar nummers van ken
Bleuh.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:58:40 #112
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83356282
Naar een concert gaan van een band die je niet zo goed kent snap ik wel hoor, maar 50+ euro is wat anders inderdaad. Dat volg ik ook niet helemaal.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_83356322
Met jullie kan ik praten
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 27 juni 2010 @ 14:08:24 #114
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_83356708
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:41 schreef PimD het volgende:
Toen Citizen Erased begon als eerste toegift, met daarna Stockholm Syndrome liepen er waar ik stond verdomd veel mensen richting uitgang ja
Echt waar? Wat droevig. Citizen Erased was het hoogtepunt
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 27 juni 2010 @ 14:09:45 #115
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_83356760
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:08 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Echt waar? Wat droevig. Citizen Erased was het hoogtepunt
*luistert hem weer even van de bootleg van CoExist*

Ja. Hij was goed
Mijn piek is kwijt
  zondag 27 juni 2010 @ 14:17:37 #116
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_83357064
Volgens mij was ik, samen met de vriend waarmee ik naar Muse ging, de enige die flink uit z'n dak ging op de plek waar we stonden..
Stonden genoeg mensen om ons heen suf naar voren te staren en af en toe een beetje mee te brabbelen.. Terwijl ik toch wel luidkeels meezong en sprong
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_83359316
Ik denk dat wij allemaal een volgende keer op dezelfde plek moeten gaan staan, dan hebben we tenminste een aardige menigte om ons heen die los gaat
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_83359434
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef drumminggod het volgende:

[..]

*luistert hem weer even van de bootleg van CoExist*

Ja. Hij was goed
Hier wil ik toch ff op inhaken om misverstanden te voorkomen... het is niet mijn bootleg...
User Christiaan heeft de link naar de bootleg hier al gepost: klik!

Credits voor de opname zijn voor User: Webster van het Muse Live forum.

Ik heb de bootleg gewoon daar gedownload en opnieuw geupload als ZIP bestand bij Hotfile om het voor iedereen te vergemakkelijken.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_83360735
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik denk dat wij allemaal een volgende keer op dezelfde plek moeten gaan staan, dan hebben we tenminste een aardige menigte om ons heen die los gaat
Lijkt me nog best een puik plan
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_83369041
Niemand van jullie denkt bij zichzelf, 'o, het zou best kunnen zijn dat mensen intens van een concert genieten zonder dat pathetische gehuppel in de rondte ondersteund door luidkeels kraaiengezang?'.
der Zorn Gottes.
  zondag 27 juni 2010 @ 19:37:22 #121
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83369217
Dat was te verwachten.

Dat is zo, maar je ziet ook nogal wat rustige mensen boze blikken werpen op de meer uitbundige mensen, of die ze zelfs gaan duwen (ik zag het gebeuren). Die kunnen ook bij zichzelf bedenken dat mensen hun enthousiasme graag uiten, dan.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 27 juni 2010 @ 19:39:57 #122
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_83369314
Nog nooit naar hun concert geweest, maar heb wel de meeste albums (de oude dan).
pi_83369726
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef Aguirre het volgende:
Niemand van jullie denkt bij zichzelf, 'o, het zou best kunnen zijn dat mensen intens van een concert genieten zonder dat pathetische gehuppel in de rondte ondersteund door luidkeels kraaiengezang?'.
Dan kun je wat mij betreft net zo goed een dvd kopen. Kun je ze goed zien, heb je geen last van mensen die er wél plezier in hebben om lekker te dansen en het bespaart je een hele hoop irritatie. Want ó wee dat er mensen zullen dansen of openlijk genieten bij een rockconcert
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 27 juni 2010 @ 19:55:17 #124
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_83369793
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef Aguirre het volgende:
Niemand van jullie denkt bij zichzelf, 'o, het zou best kunnen zijn dat mensen intens van een concert genieten zonder dat pathetische gehuppel in de rondte ondersteund door luidkeels kraaiengezang?'.
Nee, want wij zijn allemaal pathetische huppelkutjes die buitengewoon minderwaardig zijn aan de superieure mens Aguirre, die op een beschaafde en rustige manier kan genieten van een concert.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_83372811
Ik ben dus naar hun concert geweest in het Goffertpark en ik moet zeggen dat ik zo'n half jaar geleden niets van ze kenden op 'n paar nummer na. The Restistance had ik al enkele keren gedraaidt en pas enkele weken voor het concert (jawel) had ik de setlist van een andere show bekeken en al die nummers op twee cd's gezet en aardig grijsgedraaidt in m'n auto.
Nu het concert: ik kon zowat alle nummer mee bléren op twee nummertjes na. Vrienden van me keken me aan met een blik van "he, waar kent ie dat nummer van?"
Maar fantastisch was het! Geen idee wat nu echt oude nummers waren en welke van voor The Resitance waren - hahahaha.

Nu wordt het toch maar eens tijd wat cd'tjes te beluisteren
pi_83373315
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef Aguirre het volgende:
Niemand van jullie denkt bij zichzelf, 'o, het zou best kunnen zijn dat mensen intens van een concert genieten zonder dat pathetische gehuppel in de rondte ondersteund door luidkeels kraaiengezang?'.
Als mensen intens van de muziek willen genieten dan moeten ze een cd of dvd luisteren/ kijken met koptelefoon op.
Als je naar een concert gaat dan gaat het niet alleen om de muziek, maar ook om de show en dan weet je dat er veel mensen zullen zijn die lekker zullen springen, dansen en zingen.

Wat is de meerwaarde van een concert ten opzichte van een dvd als je alleen maar stil gaat staan luisteren en kijken?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_83373414
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:02 schreef 1972 het volgende:
Ik ben dus naar hun concert geweest in het Goffertpark en ik moet zeggen dat ik zo'n half jaar geleden niets van ze kenden op 'n paar nummer na. The Restistance had ik al enkele keren gedraaidt en pas enkele weken voor het concert (jawel) had ik de setlist van een andere show bekeken en al die nummers op twee cd's gezet en aardig grijsgedraaidt in m'n auto.
Nu het concert: ik kon zowat alle nummer mee bléren op twee nummertjes na. Vrienden van me keken me aan met een blik van "he, waar kent ie dat nummer van?"
Maar fantastisch was het! Geen idee wat nu echt oude nummers waren en welke van voor The Resitance waren - hahahaha.

Nu wordt het toch maar eens tijd wat cd'tjes te beluisteren
Ik zou alle cd'tjes maar eens aanschaffen dan, klinkt alsof er voor jou nog veel meer moois te ontdekken valt
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:27:14 #128
202348 Susi
Temple of Love
pi_83380346
Wembley is helemaal uitverkocht he ?
  zondag 27 juni 2010 @ 23:42:46 #129
277821 pugehenis
keytar hero
pi_83380934
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:58 schreef drumminggod het volgende:

[..]

In de pit vooraan was echt goed te doen hoor
daar stond ik ook, in ieder geval in een klein pitje beetje rechts voor met een stuk of 10 mensen. echt heel erg vet was dat.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_83381125
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:27 schreef Susi het volgende:
Wembley is helemaal uitverkocht he ?
Ik keek ook van de week omdat ik stiekem gewoon wel wil gaan (vrienden worden meegesleept of ze willen of niet), maar ik vond alleen nog level 5 seats (=bagger) en rolstoelkaartjes... Je zou verdomme bijna willen dat je in een rolstoel zat
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  maandag 28 juni 2010 @ 00:24:04 #131
202348 Susi
Temple of Love
pi_83382609
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:47 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik keek ook van de week omdat ik stiekem gewoon wel wil gaan (vrienden worden meegesleept of ze willen of niet), maar ik vond alleen nog level 5 seats (=bagger) en rolstoelkaartjes... Je zou verdomme bijna willen dat je in een rolstoel zat
Ik zat dus ook te kijken en verbaasde me dat het nog niet uitverkocht was, maar vandaar dus. Nuja, ik zou wel graag heenwillen evengoed, moet nog een vakantie boeken
  maandag 28 juni 2010 @ 02:17:14 #132
168576 Idioteque
take the money and run
pi_83385326
Dat je niet meezingt of danst heeft niets te maken met wat voor een fan je bent. Kan ook gewoon zijn dat je daar helemaal geen behoefte aan hebt.
Daarnaast zou het wel eens heel goed kunnen zijn dat mensen eerder weg zijn gegaan omdat ze de laatste trein moesten halen.
Het is echt niet het geval dat mensen weggaan op het moment dat ze een nummer of twee horen die ze niet kennen. Als ze met deze twee nummers waren geopend, zouden ze dan ook al naar huis zijn gegaan?
pi_83386141
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:12 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]
Wat is de meerwaarde van een concert ten opzichte van een dvd als je alleen maar stil gaat staan luisteren en kijken?
Ik zou dolgraag nog eens naar Marike Jager ofzo in het theater gaan om naar haar liedjes te luisteren. Ik heb haar dvd ook, maar ik zou dat live willen meemaken, willen voelen en op die wijze willen luisteren. Bij Muse heb ik ook niet gesprongen of meegezongen, maar wel intens genoten.
Zullen we nu weer gewoon met het topic verder gaan, in plaats van anderen vertellen hoe hij of zij een concert moet beleven?
pi_83390759
quote:
Op maandag 28 juni 2010 05:17 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik zou dolgraag nog eens naar Marike Jager ofzo in het theater gaan om naar haar liedjes te luisteren. Ik heb haar dvd ook, maar ik zou dat live willen meemaken, willen voelen en op die wijze willen luisteren. Bij Muse heb ik ook niet gesprongen of meegezongen, maar wel intens genoten.
Zullen we nu weer gewoon met het topic verder gaan, in plaats van anderen vertellen hoe hij of zij een concert moet beleven?
Daarmee moet wel gezegd worden dat Marike Jager ook niet echte springmuziek is. En Muse op sommige tijden wel

Maar inderdaad, heeft iemand al een goeie mp3 rip gevonden van de Glastonbury gig? Ik kan niks vinden eigenlijk..
pi_83395288
Afgelopen weekend tijdens Glastonbury gastoptreden met The Edge. Vind het eigenlijk mooier dan wanneer Bono het zingt.... Maar misschien ben ik bevooroordeeld, houd niet zo van U2.

pi_83396773
quote:
Op maandag 28 juni 2010 05:17 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik zou dolgraag nog eens naar Marike Jager ofzo in het theater gaan om naar haar liedjes te luisteren. Ik heb haar dvd ook, maar ik zou dat live willen meemaken, willen voelen en op die wijze willen luisteren. Bij Muse heb ik ook niet gesprongen of meegezongen, maar wel intens genoten.
Zullen we nu weer gewoon met het topic verder gaan, in plaats van anderen vertellen hoe hij of zij een concert moet beleven?
Mijn reactie was ook meer over mensen die zich dan gigantisch storen aan mensen die wel springen en zingen Dat weet je van te voren.
Verder moet iedereen inderdaad lekker zelf weten hoe hij of zij een concert beleeft

En inderdaad, nu genoeg daarover
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_83397404
Ik heb trouwens de via bol.com bestelde Muse deluxe pakket binnen Ik heb de oude platenspeler van mijn pa gekregen en nu speelt Exogenesis hard door de kamer heen Het heeft wel wat gaafs
  maandag 28 juni 2010 @ 13:48:33 #138
50430 Yuki
Student Midwife
pi_83398348
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:27 schreef Littlecreep het volgende:
Ik heb trouwens de via bol.com bestelde Muse deluxe pakket binnen Ik heb de oude platenspeler van mijn pa gekregen en nu speelt Exogenesis hard door de kamer heen Het heeft wel wat gaafs
Ik kreeg 'm vrijdag binnen

Alleen nog geen platenspeler
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_83398632
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:27 schreef Littlecreep het volgende:
Ik heb trouwens de via bol.com bestelde Muse deluxe pakket binnen Ik heb de oude platenspeler van mijn pa gekregen en nu speelt Exogenesis hard door de kamer heen Het heeft wel wat gaafs


Dat is toch wel heel vet ja!

Wij hebben geen platenspeler meer, dus ik heb er behalve 'voor de heb' op dit moment erg weinig aan. Maar toch twijfel ik of ik hem niet gewoon zal aanschaffen, dan verkoop ik m'n resistance cd/dvd en kijk ik of ik ergens een el cheapo platenspeler op de kop kan tikken
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_83406921
De 5.1 Mix van Unnatural Selection is trouwens 30 seconden langer ofzo, met een heel ander intro he
Bleuh.
pi_83413169
Omdat ik toch geen goeie rip kon vinden van het Glastonbury concert, ben ik zelf maar aan de slag gegaan. Een middagje op youtube en een ripper en ik heb het binnen

Lange tijd geleden dat we een goeie opname van een Muse concert hebben gehad, dus ik vond het wel weer waard.

Voor de liefhebber in mp3: http://www.megaupload.com/?d=GHAOZ83C

Kwaliteit kan hier en daar verschillen, maar zoveel zal het niet schelen. Heb het zelf nog niet helemaal doorgeluisterd, maar tot nu toe klinkt alles goed
  maandag 28 juni 2010 @ 21:13:50 #142
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_83417341
Oh sale in de muse shop, kan ik me alsnog die zwarte hoodie bestellen
  maandag 28 juni 2010 @ 21:14:18 #143
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_83417372
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:59 schreef Littlecreep het volgende:
Omdat ik toch geen goeie rip kon vinden van het Glastonbury concert, ben ik zelf maar aan de slag gegaan. Een middagje op youtube en een ripper en ik heb het binnen

Lange tijd geleden dat we een goeie opname van een Muse concert hebben gehad, dus ik vond het wel weer waard.

Voor de liefhebber in mp3: http://www.megaupload.com/?d=GHAOZ83C

Kwaliteit kan hier en daar verschillen, maar zoveel zal het niet schelen. Heb het zelf nog niet helemaal doorgeluisterd, maar tot nu toe klinkt alles goed
Staat gewoon op MuseBootlegs
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_83417440
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Staat gewoon op MuseBootlegs
Ik wist dat ik een site was vergeten te checken.. Had Mircocuts.net en Muselive al gehad...
  maandag 28 juni 2010 @ 21:22:30 #145
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_83417910
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Ik wist dat ik een site was vergeten te checken.. Had Mircocuts.net en Muselive al gehad...
Ook op Dime trouwens zie ik nu . In 1080i zelfs.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_83418094
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef supkaa het volgende:
Oh sale in de muse shop, kan ik me alsnog die zwarte hoodie bestellen


Sprouts! Is je shirt er al?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_83420494
Jep! Zaakje is besteld! Je hebt PM.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_83423130
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:05 schreef Sprouts het volgende:
Jep! Zaakje is besteld! Je hebt PM.
Super!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_83453381
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:27 schreef Littlecreep het volgende:
Ik heb trouwens de via bol.com bestelde Muse deluxe pakket binnen Ik heb de oude platenspeler van mijn pa gekregen en nu speelt Exogenesis hard door de kamer heen Het heeft wel wat gaafs
Ik heb hem net ook gewoon besteld! Met platenspeler erbij

Ik dacht, krijg ook maar de schijt, ik wil hem super graag hebben! Dus ik beschouw het maar als cadeau aan mezelf omdat ik afgestudeerd ben
Mijn moeder keek wel wat vreemd toen ik speciaal hiervoor een platenspeler bestelde

Helaas hebben we geen oude platen meer van vroeger, maar ach, dit is gelijk een leuke gelegenheid om er nog eens wat meer aan te schaffen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_83454608
Wat voor platenspeler heb je erbij gekocht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')