pi_107920400
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:14 schreef iBenny het volgende:
Waar is Sumera :') ?
Op een schommel in de speeltuin.

quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 07:47 schreef iBenny het volgende:
Ook zonder economische crisis zou hij het niet redden gok ik...
Hij had door moeten leren voor kleerhanger.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_108186342
Alas, I am a woman friendless, hopeless!
  zondag 4 maart 2012 @ 17:22:14 #103
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als wolken
pi_108703620
Dat is leuk. :s)

Neemt ze haar orgel mee? ( flauw..geintje)
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_108703706
Niet zo een goed bericht over Guy:
quote:
Guy-Brazily, de pianosensatie die het aflegde in de live-shows van The Voice of Holland, raakte vanmorgen bij een zwaar auto-ongeluk betrokken. Dat gebeurde vlak bij Zwolle.

Guy was op weg naar huis na een optreden, toen het ongeluk plaatsvond. 'O mijn god! Overleefde net een verschrikkelijk auto-ongeluk!' schreef Guy op zijn twitteraccount. Om daaraan toe te voegen: 'Iedereen is gelukkig oké, maar onze auto is totall loss.' Daarvoor had hij een optreden in Harderwijk.

Guy maakte indruk met zijn vertolking van True Colors van Cindy Laupers bij zijn eerste auditie. Bron
pi_109640176
Ik kan er geen berichtje van vinden, maar ik hoorde het vanmorgen op de radio, Jaap (X-Factor) houdt op met zingen en gaat een pizza restaurant beginnen in Amsterdam, the Pink Flamingo :')
pi_109640233
quote:
99s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:23 schreef Karina het volgende:
Niet zo een goed bericht over Guy:

[..]

Het zal wel meevallen als hij meteen daarna gaat tweeten :')
pi_109640235
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
Ik kan er geen berichtje van vinden, maar ik hoorde het vanmorgen op de radio, Jaap (X-Factor) houdt op met zingen en gaat een pizza restaurant beginnen in Amsterdam, the Pink Flamingo :')
Oh, ik had gehoopt op kleerhangermodel bij de IKEA.
pi_109640238
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 07:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oh, ik had gehoopt op kleerhangermodel bij de IKEA.
:') Misschien wordt hij de kapstok bij het restaurant.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 maart 2012 @ 07:55:24 #109
255123 iBenny
Werd gewisseld voor Pietertje
pi_109640336
quote:
99s.gif Op donderdag 29 maart 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
OMG :')
pi_109647335
Berichtje staat inmiddels in SHO
X-Factor winnaar word pizzabakker.
  maandag 2 april 2012 @ 08:44:02 #111
134538 chansadres
Black & White
pi_109793408
Jessica uit X Factor 2011 is sinds kort te zien als Franstalige zangeres in De Vrienden van Amstel zingen Kroonjuwelen ( :') )

Jessica_X-Factor_2011.jpg
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_110393310
Runner-up X Factor 2 teleurgesteld in carrière

Rachel Kramer, de runner-up van het tweede seizoen van X Factor, is ontevreden over wat de RTL 4-show haar heeft opgeleverd. Dat vertelt de zangeres in weekblad Story. Kramer, die verloor van Lisa Loïs, is teleurgesteld. “De samenwerking tussen het programma en het label waarbij je daarna terechtkomt, stelt niets voor. Ik heb er totaal geen goede ervaringen mee. Ook het management heeft mij niet goed behandeld. Die mensen willen maar één ding: geld verdienen.“

Dat lukt even en dan is het over, vervolgt Kramer. “Talenten worden in Nederland gewoon niet serieus genomen. Dat is heel anders in Amerika en Engeland. Daar zie je dat talenten de kans krijgen een mooie carrière op te bouwen.”

Nederland is verzadigd qua talentenjachten, besluit ze. “Nederland is gewoon te klein voor zoveel nieuwe talenten. Je hoort immers vrijwel nooit meer iets van de deelnemers.“

Bron
rachel3.jpg
pi_110394174
Net alsof zij zo'n talent is. _O-

Wat een baggerfoto trouwens. :P
That's all folks!
pi_110394431
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:

Precies. .Ze geeft gelijk de label e.d de schuld, maar lijkt niet naar haar eigen onkunde te kijken..

quote:
Nederland is verzadigd qua talentenjachten, besluit ze. “Nederland is gewoon te klein voor zoveel nieuwe talenten. Je hoort immers vrijwel nooit meer iets van de deelnemers.“

Goh en wat zou daar de hoofdreden voor zijn? Echt niet alleen door de hoeveelheid talent ehh winnaars van die shows. ..

[ Bericht 9% gewijzigd door Bos81 op 16-04-2012 15:02:32 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_110394988
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:

Uh ja die foto heb ik er bij gezocht, de foto bij het artikel was niet veel beter :D
pi_110991977
Berichtje over Wesley:

quote:
Popstars-winnaar Wesley sluit terugkeer naar bouw niet uit
Wesley Klein, winnaar van het tweede seizoen van de SBS 6-show Popstars, sluit niet uit dat hij terugkeert naar de bouw. Dat vertelt de zanger in weekblad Story. Klein kan nu nog leven van het zingen, maar als dat niet meer lukt, voelt hij zich niet te goed om zijn oude werk weer op te pakken. “Ik kan nog altijd van het zingen leven. Als dat op een dag niet meer lukt, dan heb ik er geen moeite mee om weer terug in de bouw te gaan. Ik ben nu in de fase gekomen waarin ik me echt moet bewijzen.“

Vlak na een overwinning, profiteert elke talentenjachtwinnaar van een massale publiciteit, zo ook Klein. “Ik heb een grote hit gehad, ik heb bij de Toppers gezongen, ik stond met René Froger in Carré en ik mocht zingen op de bruiloft van Wesley en Yolanthe. Niemand kan al die hoogtepunten nog van me afnemen. Ik moet nu laten zien dat ik geen eendagsvlieg ben. Ik weet zeker dat me dat zal lukken.”

“Ook als het vanaf vandaag allemaal niet meer lukt, blijf ik een gelukkig en dankbaar mens“, besluit hij.
Bron
Dat hij terugkeer naar de bouw niet uitsluit, zegt mij eigenlijk al genoeg: zijn zangcarriere begint af te brokkelen.
pi_111126791
Rochelle heeft een album uitgebracht en komt deze zondag a.s. promoten bij Carlo en Irene:
quote:
Rochelle Perts, de winnares van X Factor 4, heeft deze week haar eerste album You vs. Me uitgebracht en mag deze zondag komen promoten in het tv-programma Life 4 You van Carlo Boszhard en Irene Moors. Dat heeft RTL 4, de thuiszender van X Factor, vrijdag gemeld. Perts komt naar het programma met Eric van Tijn. Hij was tijdens X Factor haar coach en is als producent nauw betrokken bij de carrière van de in Helmond geboren zangeres, die in maart twintig werd.

Life 4 You ontvangt zondag nóg een muzikale ster. Jan Smit vertelt over zijn eerste speelfilm, het Eurovisie Songfestival en zijn muziekshow De Beste Zangers van Nederland. “Verder komt Jelka van Houten praten over de nieuwe film Jackie, waarin zij samen met zus Carice de hoofdrol speelt“, aldus RTL.

De uitzending begint zondag om 17.25 uur op RTL 4. Bron
  maandag 21 mei 2012 @ 11:10:17 #118
304935 -Miauw-
tombolafan-fan
pi_111822950
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 12:32 schreef Karina het volgende:
Berichtje over Wesley:

[..]

Dat hij terugkeer naar de bouw niet uitsluit, zegt mij eigenlijk al genoeg: zijn zangcarriere begint af te brokkelen.
Carrière? ;(
Sometimes your knight in shining armor is just a moron in tinfoil.
Unless your name is Google, stop acting like you fucking know everything.
pi_111824304
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Carrière? ;(
Hehe ja het was al niet veel, maar het gaat dus nu ook nooit meer iets worden.
  maandag 21 mei 2012 @ 12:10:47 #120
304935 -Miauw-
tombolafan-fan
pi_111825186
quote:
99s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Hehe ja het was al niet veel, maar het gaat dus nu ook nooit meer iets worden.
Volgens mij won hij vooral omdat het een leuke, toegankelijke jongen was. Ik was voor Kim, niet dat we daar nog iets van horen :')
Sometimes your knight in shining armor is just a moron in tinfoil.
Unless your name is Google, stop acting like you fucking know everything.
pi_114728816
Lisa is achtergrondzangeres van Trijntje:
V.a. 1:00 min. goed te zien.
  maandag 20 augustus 2012 @ 16:06:29 #122
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_115785753
Wat ik wel eens benieuwd ben wat is er gebeurd met Men2b?

De meiden van Raffish duiken nog wel eens hier en daar op.
* Nora --> TVOH 2 en druk met haar eigen band
* Sharon --> TVOH 2 en druk met haar mc carrière
* Eva --> dat lijkt me duidelijk.
* Lianne --> Twenty for Seven (danceact waar Nance vroeger de zangeres van was)
* Esri --> ensemble in musicals (o.a. Daddy Cool zowel in Nederland als in Spanje)
pi_116144029
sharon_kips.jpg

Sharon Kips (X Factor I & Popstars 3) - www.sharonkips.nl
...is bezig met een nieuw (Nederlandstalig)album en een tour.

sharonkipsfb.png

[ Bericht 16% gewijzigd door Supermen12 op 29-08-2012 12:40:28 (edit) ]
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
pi_116148319
En... Ron Link (Idols 2 en bekend van musicals als Tarzan) doet nieuwe poging in The Voice, aankomende vrijdag:

quote:
AMSTERDAM - Ron Link, die de hoofdrol speelde in de musical Tarzan, is vrijdag te zien in The Voice of Holland. De musicalster deed eerder mee aan de talentenjacht Idols. Hij eindigde toen op de achtste plaats.

Dit meldt het AD. Na Tarzan deed Ron mee aan het tv-programma Fort Boyard. Ook schitterde hij in een dinershow op het Mediapark in Hilversum en was hij in 2011 te zien in de cabaretgroep Purper.

Het nieuwe seizoen van The Voice of Holland is vorige week van start gegaan. Het programma scoorde als vanouds; er zaten ruim 2,7 miljoen mensen aan de buis gekluisterd.
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 19:57:06 #125
279894 winka
There is no place like home..
pi_116160428
Ongelofelijk.. dan heb je in zo'n succesvolle musical gespeeld en dan moet je via The Voice weer in dat wereldje zien te komen :N

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')