quote:Op maandag 21 juni 2010 17:44 schreef Tunafish het volgende:
[..]
En de titel van je site zo in je titelbalk laten rollenEn alle headers in <marquee>!
Jongens, wat wordt dit een feest
![]()
OT: Gratis onderhoud?
Wat dan bijv.?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:54 schreef Sunnyield het volgende:
[..]
Hahaha in ieder geval kan er om gelachen worden, dat is een begin;)
Overigens, ben ik meer van de sales/marketing en out-of-the-box ideeen dan het technische gedeelte.
60 euro? hij bedoelt uiteraard 60 euro per uur, ex. btw.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:11 schreef Sunnyield het volgende:
Hoe lang hebben jullie (experts) nodig voor een dergelijke website???
@ klabbakus
Klabbakus staat nu nog op de 1e plek met 60 euro, wie biedt er minder???
Hier sla je de plank volledig mis. Het barst juist van de creatieve techneuten. Wil je mij in de PM misschien je concept verduidelijken? Ik wil wel een inschatting maken hoeveel uur iemand er aan kwijt zou kunnen zijn. Ik zal uiteraard verder niets met je concept doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:21 schreef Sunnyield het volgende:
Techneuten schorten hier en daar aan wat creatieve ideeën en uitdagingen.
Het is geen statische website, dus een 'aantal pagina's' is een vergelijking die niet opgaat. Fok heeft inmiddels bijna 150.000 pagina's, alleen al aan topics, om maar even een vergelijking te geven.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:27 schreef Sunnyield het volgende:
Mijn online vertrouwen op een forum gaat niet verder dan mijn muisclick. Dus nee ik ga mijn idee niet verder toelichten, overigens zeg ik niet dat alle techneuten minder creatief zijn.
Stel dat jij / jullie een vergelijkingssite zouden oprichten, hoe zou jij het aanpakken? Wat komt er voor technische aspecten bij kijken, hoe ingewikkeld moet je CMS eruit zien en hoeveel pagina's zal je nodig moeten hebben?
Deel je mening!
De kans dat er zo'n grote behoefte is aan jouw website, dat er winst gemaakt kan worden na aftrek van alle kosten, investeringen, onderhoud, maandelijkse kosten dataverkeer is miniem. Een partnership zou een belachelijk hoog risico inhouden, behalve voor iemand wiens tijd niets waard is; een student ofzo, die wel brood ziet in jouw concept. Maar aangezien je met geen woord rept over dat unieke idee, acht ik de kans dat je die hier vindt bijzonder klein...quote:Op maandag 21 juni 2010 18:30 schreef Sunnyield het volgende:
alle opties zijn bespreekbaar, overigens is een partnership wellicht interessanter dan zou het onder de mom van vriendendienst verwezenlijkt kunnen worden.
Dit vind ik nog het beste idee, vooralsnog.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef Tijn het volgende:
Als het een levensvatbaar idee is, zet het dan op papier en ga ermee naar de bank. Met een kleine lening heb je al budget genoeg om een fatsoenlijke freelance developer in te schakelen waarmee je die site zo gebouwd hebt.
Wat is er mis met een programmeerboek kopen, het doorlezen en vervolgens zelf een website te schrijven?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Met frontpage een database gaan bouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |