abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_85162069
Liebe menschen.


Ik wil nieuwe md's. Waarom? Ik wil ze gewoon :{w Heeft niks met verslaving te maken O-)


Heb er nu een tussen mijn boobs en ik ben echt heel erg blij met dat ding, dag erna nog een navelpiercing genomen (iets langer dan 3 maanden terug) maar toen wou ik er nog meeeeeer en die kriebels worden steeds erger. Ik denk dat ik misschien te snel ga en op mijn 30ste onder de littekens zit maar dat maakt nu even niet uit :P


Ik zou graag 3 md's achterop mijn nek willen, onder elkaar.

Iemand met lang en dik haar ervaring hiermee? Ik heb nogal stevig haar namelijk en ben bang dat als ik ze neem ze er binnen de kortste keren weer uit liggen wegens blijven haken.

Kwa slapen zal het opzich geen probleem zijn want ik val alleen in slaap op mijn buik of mn zij en word ook zo wakker, nooit op mn rug en gebruik ook geen kussen (heb een opgevouwen dekbedovertrek als kussen, vind kussens gewoon niet zo chill meer de laatste tijd en mn nekklachten zijn een stuk minder zo).


Ik twijfel heel erg. Vind het super mooi en wil ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag alleen bang dat ze er dus heel snel weer uit liggen :(
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:03:10 #277
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85162295
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:57 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Liebe menschen.


Ik wil nieuwe md's. Waarom? Ik wil ze gewoon :{w Heeft niks met verslaving te maken O-)


Heb er nu een tussen mijn boobs en ik ben echt heel erg blij met dat ding, dag erna nog een navelpiercing genomen (iets langer dan 3 maanden terug) maar toen wou ik er nog meeeeeer en die kriebels worden steeds erger. Ik denk dat ik misschien te snel ga en op mijn 30ste onder de littekens zit maar dat maakt nu even niet uit :P


Ik zou graag 3 md's achterop mijn nek willen, onder elkaar.

Iemand met lang en dik haar ervaring hiermee? Ik heb nogal stevig haar namelijk en ben bang dat als ik ze neem ze er binnen de kortste keren weer uit liggen wegens blijven haken.

Kwa slapen zal het opzich geen probleem zijn want ik val alleen in slaap op mijn buik of mn zij en word ook zo wakker, nooit op mn rug en gebruik ook geen kussen (heb een opgevouwen dekbedovertrek als kussen, vind kussens gewoon niet zo chill meer de laatste tijd en mn nekklachten zijn een stuk minder zo).


Ik twijfel heel erg. Vind het super mooi en wil ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag alleen bang dat ze er dus heel snel weer uit liggen :(
Die ga ik eens proberen! :P
pi_85162812
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Die ga ik eens proberen! :P
Het is wel ff wennen hoor :D

Het begon er bij mij mee dat mn kussens nog op mn zus dr bed lagen en ik elke keer te lui was om naar boven te lopen nadat ik eenmaal in mn bed lag (herinnerde het me elke keer pas weer als ik mn bed in kroop, van tevoren gesmoked dus daar ga je al) en er overdags niet aan dacht. En na een week weer eens met kussen geslapen en dat lag voor geen meter meer.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:18:59 #279
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85163001
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Het is wel ff wennen hoor :D

Het begon er bij mij mee dat mn kussens nog op mn zus dr bed lagen en ik elke keer te lui was om naar boven te lopen nadat ik eenmaal in mn bed lag (herinnerde het me elke keer pas weer als ik mn bed in kroop, van tevoren gesmoked dus daar ga je al) en er overdags niet aan dacht. En na een week weer eens met kussen geslapen en dat lag voor geen meter meer.
Hmm ja ik heb ook al duizend verschillende kussens en kleine kussentjes en weet ik veel wat geprobeerd, maar ik blijf elke keer weer zooo'n pijn krijgen in mijn nek en bovenrug, maar misschien dat ik gewoon heel verkeerd lig tijdens mijn slaap ofzo, maar ik ga het eens proberen, zonder kussen :D
pi_85163212
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:18 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hmm ja ik heb ook al duizend verschillende kussens en kleine kussentjes en weet ik veel wat geprobeerd, maar ik blijf elke keer weer zooo'n pijn krijgen in mijn nek en bovenrug, maar misschien dat ik gewoon heel verkeerd lig tijdens mijn slaap ofzo, maar ik ga het eens proberen, zonder kussen :D
Zou het niet aan je matras liggen ook? Ik slaap altijd op mijn buik dus en ik had eerst een zacht matras mar dat schijnt dus helemaal niet goed te zijn voor je rug om dan op je buik te liggen. Tijd terug een nieuwe aangeschaft, pleurisding heeft me arm gemaakt maar word wel een stuk beter wakker.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:26:41 #281
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85163292
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:24 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Zou het niet aan je matras liggen ook? Ik slaap altijd op mijn buik dus en ik had eerst een zacht matras mar dat schijnt dus helemaal niet goed te zijn voor je rug om dan op je buik te liggen. Tijd terug een nieuwe aangeschaft, pleurisding heeft me arm gemaakt maar word wel een stuk beter wakker.
Ja misschien, alleen heb ik nu juist een hard matras, m'n moeder vind die echt supergoed liggen, terwijl ik als ik afentoe bij iemand anders slaap die een zacht matras heeft, echt veel beter slaap, maar ik krijg binnenkort een nieuw bed incl zacht matras, dus hoop dat ik dan beter slaap :P
pi_85163547
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:26 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja misschien, alleen heb ik nu juist een hard matras, m'n moeder vind die echt supergoed liggen, terwijl ik als ik afentoe bij iemand anders slaap die een zacht matras heeft, echt veel beter slaap, maar ik krijg binnenkort een nieuw bed incl zacht matras, dus hoop dat ik dan beter slaap :P
Als je op je rug slaap dan zal dat wel beter voor je zijn ja. Harde zijn voor buikslapers en zachte voor rugslapers haha. Dat zat dat mannetje in die zaak me te vertellen, maar het was een jong gappie dus misschien lulde hij gewoon maar wat.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:38:10 #283
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_85163743
Volgens mij klopt dat wel. Als je op je buik ligt met je hoofd opzij [ga er maar even vanuit dat je niet met je gezicht naar beneden slaapt :P ] dan moet je hoofd op dezelfde hoogte van je lichaam liggen.
Als je op je zij slaapt zit tussen het bed en je hoofd een hoogteverschil door je schouder. Dan is het lekker om zachter te liggen en een goed kussen te hebben.
Je zou denken dat je, als je op je rug ligt, dan ook geen kussen nodig zou hebben maar dat is juist weer lekker voor de holte van je nek en de stand van je hoofd [ivm ademhalen in je slaap].
Gedoe dus, maar wel logisch opzich.
Ik lig bijna altijd op mn zij en heb een zacht matras met dik kussen, als ik eens op mijn buik lig schuif ik mn kussen aan de kant.

Wat een slaapgepraat in een piercingtopic trouwens :D MD in je nek lijkt me heel mooi maar ik ben met die dingen altijd doodsbang dat ik ze per ongeluk er af krab/trek/whatever.
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 12 augustus 2010 @ 00:17:46 #284
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85165602
Lol, ik kan niet op mijn buik liggen, dan krijg ik zo'n benauwd gevoel in m'n keel :') maar m'n kussen is ook best wel dun eigenlijk, vond dat vroeger altijd lekker liggen, maar misschien nu naarmate ik gegroeid ben dat ik een dikkere kussen nodig heb ofzo. Nouja ik zie het allemaal wel wanneer m'n bed binnen is :')

nu weer ontopic :D
  donderdag 12 augustus 2010 @ 00:33:27 #285
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85166324
Bwhaha. ik zat even in een verkeerd topic, hierzo mijn bericht

Ik moet kiezen laten trekken, en dan moet ik al mijn piercings enzo uitdoen, moet ik dan echt alle piercings eruit halen? want dat was wat mijn moeder en zus dachten, werd ook tegen hun gezegd, maar het lijkt mij toch dat het alleen van hals tot hoofd gaat? Want mijn dermals bij mijn sleutelbenen krijg ik er echt niet zo makkelijk uit dan :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 00:34:26 #286
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85166369
Oh en is dat trouwens echt heel kut, na het trekken, om dan je tongpiercing weer in te doen?
pi_85171100
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en is dat trouwens echt heel kut, na het trekken, om dan je tongpiercing weer in te doen?
Haha, daar zijn we weer. Heb speciaal voor miss bliss nog een fotootje gepost ;)

(volgens mij is het trekken van je verstandskiezen veel kutter dan je piercing weer teurg doen. Ik zou me daar meer druk om gaan maken. -O- (Bij mij zijn ze allevier getrokken...tip: eerst links en dan rechts of andersom. Nooit eerst boven en dan onder of andersom: En al helemaaaaaal niet alle vier tegelijk!!!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:32:02 #288
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_85174206
niet al je piercings hoeven uit,zolang je bij de kaakchirurg zelf bent en niet op de operatiekamer onder narcose. Maar wel die,wat in en rondom je mond zitten.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:16:02 #289
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85175041
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 02:31 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Haha, daar zijn we weer. Heb speciaal voor miss bliss nog een fotootje gepost ;)

(volgens mij is het trekken van je verstandskiezen veel kutter dan je piercing weer teurg doen. Ik zou me daar meer druk om gaan maken. -O- (Bij mij zijn ze allevier getrokken...tip: eerst links en dan rechts of andersom. Nooit eerst boven en dan onder of andersom: En al helemaaaaaal niet alle vier tegelijk!!!
Mijn zus zegt juist dat je daarna juist super veel last er nog van hebt, terwijl ik me juist meer zorgen maak om de prikken, dat vind ik echt zooooo niet fijn :') terwijl ik ondertussen wel wat naalden gewend ben
pi_85184485
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn zus zegt juist dat je daarna juist super veel last er nog van hebt, terwijl ik me juist meer zorgen maak om de prikken, dat vind ik echt zooooo niet fijn :') terwijl ik ondertussen wel wat naalden gewend ben
Neh, die prikjes voel je nauwelijks joh. Zijn 20 x dunner dan een piercingnaald. Naderhand heb je gewoon grote gaten in je kaak, (zit je de hele tijd met je tong in te voelen, gaat vanzelf) maar binnen een week is dat al wel weer weg. En je tong opnieuw doorprikken hoeft alleen maar het dunne laagje onder en boven, dat gat midden in de dikte tong is na een dag of vijf echt nog niet dichtgegroeid. Ik zou die tongpiercing lekker uitlaten totdat het bloeden van je kaken helemaal is gestopt...
  donderdag 12 augustus 2010 @ 14:10:39 #291
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85185633
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:47 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Neh, die prikjes voel je nauwelijks joh. Zijn 20 x dunner dan een piercingnaald. Naderhand heb je gewoon grote gaten in je kaak, (zit je de hele tijd met je tong in te voelen, gaat vanzelf) maar binnen een week is dat al wel weer weg. En je tong opnieuw doorprikken hoeft alleen maar het dunne laagje onder en boven, dat gat midden in de dikte tong is na een dag of vijf echt nog niet dichtgegroeid. Ik zou die tongpiercing lekker uitlaten totdat het bloeden van je kaken helemaal is gestopt...
Klinkt heel fijn allemaal :'( ik moet trouwens 2 dagen voor mijn verjaardag, heeft mijn mama even goed geregeld....... :') bwhaha
pi_85185843
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Klinkt heel fijn allemaal :'( ik moet trouwens 2 dagen voor mijn verjaardag, heeft mijn mama even goed geregeld....... :') bwhaha
Moeten ze allevier tegelijk? Want dat wordt dan geen taart eten. ;) Zie het als stretching: Er wordt gewoon een groot gat gemaakt, hehehe. (Ik heb wel met je te doen hoor, maar het valt best mee.)
pi_85206647
Mijn industrial blijft opgezwollen blijven. Elke keer stoten mensen er weer tegenaan, krijg ik een beuk van het een of ander en blijft er weer een truitje haken. Het is nu zelfs zo dat er volgens mij bij het onderste gat extra kraakbeen is bijgegroeid?

Frustratie alom en ik begin het nu aardig zat te worden. :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:25:31 #294
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85207523
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Moeten ze allevier tegelijk? Want dat wordt dan geen taart eten. ;) Zie het als stretching: Er wordt gewoon een groot gat gemaakt, hehehe. (Ik heb wel met je te doen hoor, maar het valt best mee.)
Nee hoef er maar 2, allebei aan mijn linkerkant. want ik had al een keer eerder een tand laten trekken (had maar 1 hoektand als kind :P ) dus heb aan die andere kant nog blijkbaar genoeg ruimte..
pi_85208223
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bwhaha. ik zat even in een verkeerd topic, hierzo mijn bericht

Ik moet kiezen laten trekken, en dan moet ik al mijn piercings enzo uitdoen, moet ik dan echt alle piercings eruit halen? want dat was wat mijn moeder en zus dachten, werd ook tegen hun gezegd, maar het lijkt mij toch dat het alleen van hals tot hoofd gaat? Want mijn dermals bij mijn sleutelbenen krijg ik er echt niet zo makkelijk uit dan :')
Hmm lijkt me niet. Ik heb 2 lippiercings links en ik heb ze niet uit hoeven doen.. ook niet toen ze aan de linkerkant de kiezen er uit moesten trekken.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:47:40 #296
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85208761
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:38 schreef Aure het volgende:

[..]

Hmm lijkt me niet. Ik heb 2 lippiercings links en ik heb ze niet uit hoeven doen.. ook niet toen ze aan de linkerkant de kiezen er uit moesten trekken.
Niet? Het lijkt me echt dat die dan in de weg zit :o nouja mijn lippiercing is niet zo zeer het probleem, die kan ik echt makkelijk een paar maanden uitlaten, zit meer in over m'n tongpiercing :P maar die doe ik denk sowieso wel even uit ...
pi_85208953
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Niet? Het lijkt me echt dat die dan in de weg zit :o nouja mijn lippiercing is niet zo zeer het probleem, die kan ik echt makkelijk een paar maanden uitlaten, zit meer in over m'n tongpiercing :P maar die doe ik denk sowieso wel even uit ...
Nee zat helemaal niet in de weg :) Ik zou gewoon even aan je kaakchirurg vragen of die in je tong er per se uit moet. Ik denk niet dat het hoeft hoor..
pi_85210215
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Nee hoef er maar 2, allebei aan mijn linkerkant. want ik had al een keer eerder een tand laten trekken (had maar 1 hoektand als kind :P ) dus heb aan die andere kant nog blijkbaar genoeg ruimte..
Ooooowh, dan kun je gewoon taart eten met je rechterkiezen!!! Eitje! ;)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:24:24 #299
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:43:16 #300
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85221390
Ik ben echt te erg aan het uitstellen...
Neuspiercing is er nog altijd niet en stretchen is er ook nog niet van gekomen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')