abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 juni 2010 @ 10:15:13 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83089044
Het vorige deel: Slank 1068: We gaan voor een positief zelfbeeld!


Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.



Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 10:15:39 #2
70532 loveli
N
pi_83089059
Niet voor XM...
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 10:17:31 #3
70532 loveli
N
pi_83089110
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Please. Do elaborate!!
M'n huis is een rommeltje, ik zit tegen verkouden aan en werk zometeen dag 8 op rij, ben spekkiger in m'n taille dan wenselijk en we moeten wat puberproblemenm oplossen in de familie. En dat alles met een grijns op m'n hoofd. Must be the veggies
crap in = crap out
pi_83089111
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83089121
Hooooooooooooooooi
Ik wil verkansie. Zit er helaas nog niet in
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 10:19:02 #6
70532 loveli
N
pi_83089159
O, mannen met een glazen bol. Don't you love 'em?
crap in = crap out
pi_83089174
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 41% gewijzigd door P.F op 21-06-2010 10:26:31 ]
pi_83089184
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 10:24:24 #9
70532 loveli
N
pi_83089294
Ze zijn ons kwijt. Joehoe, hier zitten we!
crap in = crap out
pi_83089370
Maar goed
Tentamen
pi_83089408
Ik geloof dat ik het ook niet zo heel leuk zou vinden, Pief. Niet het feit dat er met iemand naar een museum wordt gegaan en dat hij er een hapje mee gaat eten, want dat moet kunnen, maar was wel fijn geweest als hij dat van te voren zou hebben gezegd. Dan was het veel minder een issue geworden. En telefoon niet opnemen omdat je troubles verwacht is inderdaad kinderachtig, maar ik ken best veel kerels die dat doen.

Nou ja. Misschien gewoon rustig tegen hem zeggen dat je dat soort dingen graag weet van te voren?
pi_83089449
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef loveli het volgende:

[..]

M'n huis is een rommeltje, ik zit tegen verkouden aan en werk zometeen dag 8 op rij, ben spekkiger in m'n taille dan wenselijk en we moeten wat puberproblemenm oplossen in de familie. En dat alles met een grijns op m'n hoofd. Must be the veggies
Ja, ja de veggies. Ik denk dat het tijd wordt voor een PM.


EN ik ga nú opruimen/schoonmaken/wassen. Damn.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:31:47 #13
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83089512
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ja de veggies. Ik denk dat het tijd wordt voor een PM.


EN ik ga nú opruimen/schoonmaken/wassen. Damn.
Dat dus!

En nu ga ik weer verder met schoonmaken en opruimen,de was is al gedaan hier
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83089574
Ik woog 60,4, dus dat is prima, maar ik had me niet mogen wegen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:37:50 #15
236335 neen
schone schijn
pi_83089713
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:26 schreef P.F het volgende:
Maar goed
Tentamen
O succes!
Ik heb besloten dat ik deze periode maar niet ga halen, ik ben weer eens helemaal ergens anders met m'n gedachten dus dat gaat toch niet lukken. Nog wel een ding verbeteren van een andere periode, 4 uit 5 ga ik voor en dan zeg ik hoi he. Ik ben al weken klaar met het 1e jaar terwijl het nog niet is afgelopen
het lijkt niet wat het is
  maandag 21 juni 2010 @ 10:38:21 #16
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83089731
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik woog 60,4, dus dat is prima, maar ik had me niet mogen wegen.
Ik vind de eerste dagen om uit dat ritme van dagelijks (of vaker) te wegen te komen het lastigste. je bent nieuwsgierig, een soort van controle middel om te kijken of er niks geks is gebeurd met je gewicht, maar daar moet je je even overheen zetten. Als het je lukt om een paar dagen niet te wegen, zul je merken dat het eigenlijk wel rust geeft en helemaal niet zo erg is. Althans, zo ervaar ik het in ieder geval. (ik wilde het ook graag weten hoor vanochtend,maar dacht, ach over 2 dagen mag ik er weer 'legaal' op staan..)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 21 juni 2010 @ 10:39:40 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83089770
Goeiemorgen!

PF: ik zou dat ook niet leuk vinden

Aaargh mbt werk: ze hebben mn account maar weer es verwijderd (willen ze me weghebben bij P&O ofzo? Iedere keer als er iets verandert gooien ze me er zsm uit!), en ik zou een mail krijgen van de persoon die ik ook ondersteun, met instructies voor de komende weken, want ze is nu op vakantie. En ik kan dus niet zien of ze die mail gestuurd heeft. En waarschijnlijk weet niemand anders er iets van Gnork.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83089891
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:38 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik vind de eerste dagen om uit dat ritme van dagelijks (of vaker) te wegen te komen het lastigste. je bent nieuwsgierig, een soort van controle middel om te kijken of er niks geks is gebeurd met je gewicht, maar daar moet je je even overheen zetten. Als het je lukt om een paar dagen niet te wegen, zul je merken dat het eigenlijk wel rust geeft en helemaal niet zo erg is. Althans, zo ervaar ik het in ieder geval. (ik wilde het ook graag weten hoor vanochtend,maar dacht, ach over 2 dagen mag ik er weer 'legaal' op staan..)
Ik heb ook perioden dat ik me gerust een paar maanden niet weeg, maar dan moet ik wel heel goed in m'n vel zitten. En dat is momenteel even niet het geval. Als ik m'n innerlijke rust weer heb gevonden, dan interesseert die weegschaal me ook niet meer.

Ik ga 'm in ieder geval even ergens anders neerzetten. Ik struikel er nu zo'n beetje over in de badkamer, dus hij moet maar gewoon ver onder m'n bed weggestopt worden of zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 juni 2010 @ 10:53:21 #19
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83090197
Goeiemorgen!

@ P.F. dat klinkt erg herkenbaar! Ik vind het ook nooit leuk als mijn vriendje zoiets doet, en dat laat ik hem merken ook

Vraagie: ik zoek de naam van een computerspel. Waar je een pretpark moet bouwen, en die draaiende meot houden e.d. Ik heb wel eens 2 spellen gekocht, maar dat zijn allebei niet de goeie. Zijn neppe goedkopere versies geloof ik van dat echte spel. Iemand idee welke ik bedoel
  maandag 21 juni 2010 @ 10:54:13 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83090226
Rollercoaster Tycoon?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83090421
Een topictitel naar mijn hart!

Net trouwens koffie gedronken tijdens True Blood afl. 2
  maandag 21 juni 2010 @ 11:00:10 #22
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83090423
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rollercoaster Tycoon?
daar moest ik ook meteen aan denken. Anders misschien theme park?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 11:04:49 #23
70532 loveli
N
pi_83090593
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ja de veggies. Ik denk dat het tijd wordt voor een PM.


EN ik ga nú opruimen/schoonmaken/wassen. Damn.
Not really kidding. Ben de laatste weken met voeding en supplementen in de weer geweest en het halflege glas is opeens helemaal halfvol.
Ben nog niet helemaal optimaal gezond, want krijg heel makkelijk blauwe plekken. M'n armen zien eruit alsof ik mishandeld ben. Maar in m'n hoofd is het waanzinnig zonnig.

PM komt wel aan het einde van de week, maar het zonnetje in m'n hoofd heeft daar ook positief effect op.
crap in = crap out
pi_83090665
moggeuh.....
Ja doei.
pi_83091184
Ik doe ook weer eens ergens aan mee
quote:
Beste WK polonaise deelnemer,

Je hebt deelgenomen aan de bol.com WK polonaise winactie op de website www.bol.com.
Gefeliciteerd! Je hebt de cd Andre Hazes - Andre's Oranje Favorieten gewonnen.
Je kunt het product bekijken via: deze link

Zou je voor dinsdag 22 juni 12.00 uur je naam en adresgegevens door willen geven via de mail?
Wij sturen vervolgens de prijs naar je toe.
ARGH. Altijd als ik aan een prijsvraag meedoe win ik of niks, of iets stoms, of ik kan er niks mee.
Deze valt in de categorie STOM Ik wil geen cd van Andre
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 juni 2010 @ 11:24:32 #26
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83091201
ja hehe rollercoaster tycoon!
Heeft iemand verstand van dat spel? Welk deel het leukst is?
En in de webshop van bartsmit kun je het spel voor 10euro bestellen, en als je 'm in de winkel koopt is ie iets van 40 of 50 euro, klopt dat wel? lijkt mij een beetje vreemd
  maandag 21 juni 2010 @ 11:24:33 #27
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83091202
ik heb m'n vinger gebrand toen ik pannenkoeken stond te maken voor ontbijt. God straft onmiddelijk, zullen we maar zeggen.

Fris gedouched, en zo ook maar eens een kopje koffie zetten. Er staat hier een espresso apperaat, dus daar maar eens naar kijken. Nog neits gehoord van de baan. Nu ga ik altijd denken of ik wel het goede telefoonnummer op m'n CV heb staan enzo...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83091416
10u00 O1: gekookt eitje
11u15 O2: kwart meloen met 2 plakjes Bayonneham
±12u30: L: 1x geroosterd brood met light mayo, sambal, sla, tomaat en ui
±15u00: T: yoghurt met een kiwi
±16u30: T: kersen
±17u30: S: hardlopen
± 18u30: T: wodka, kroepoekjes
± 20u00: D: gegrilde varkensfilet lapjes met gebakken champignons en een groente die ik nog moet kopen.
pi_83091606
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Noukjee het volgende:
ja hehe rollercoaster tycoon!
Heeft iemand verstand van dat spel? Welk deel het leukst is?
En in de webshop van bartsmit kun je het spel voor 10euro bestellen, en als je 'm in de winkel koopt is ie iets van 40 of 50 euro, klopt dat wel? lijkt mij een beetje vreemd
Ik heb 'vroeger' ooit deel 1 gespeeld, maar je moet vooral in de gaten houden dat je niet een te oud spel van deze serie koopt denk ik (want dan kan het een probleem worden met afspelen)
  maandag 21 juni 2010 @ 11:40:24 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83091720
Hoi.
Niet meer actief op Fok!
pi_83091754
Mogge!

Liefste is door z'n rug gegaan en kan dus niet hardlopen. Deze ochtend samen twee uur gewandeld (in slakkengang).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 21 juni 2010 @ 11:43:36 #32
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_83091833
@CL: dat telefoon niet opnemen klinkt bekend. Dat zijn van die momenten dat je even niet bereikbaar hoeft te zijn. Soms duren die bij mij wel weken achter elkaar en neem ik echt super selectief de telefoon op. Gevolg zeer weinig telefoontjes en ook wel weer een beetje rust.

PF: je moet weg bij je ouders, dat is een vreetpaleis! En die Nippon dingen moeten ook de prullenbak in! Weg d'rmee!

Hier net een beetje hersteld van een kleine week diarree. Gisteren weer voor 't eerst normaal naar 't toilet gekund. Scheelt ook veel met eten
Wat wel raar is, ik wil soms helemaal niets eten, dan heb ik geen behoefte om überhaupt iets te eten. Ook geen honger, merkt 't ook niet meteen aan mijn lichaam dan. Erg vreemd.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 21 juni 2010 @ 12:03:39 #33
236335 neen
schone schijn
pi_83092507
Sinds ik m'n telefoon ook als mp3 speler gebruik heb ik eigenlijk altijd wel stroom erin zitten. Voorheen had ik een aparte mp3 speler en zat m'n telefoon zo een week zonder stroom ik mis er niets aan, heerlijk zelfs

Nu ga ik maar een tentamen verneuken terwijl ik net een sms krijg dat een vriendin is afgestudeerd, echt weer zo fijn voor m'n zelfbeeld he ik had gewoon samen met haar klaar kunnen zijn maar ik moet het zo nodig weer verkloten ach, nu wel een leuk feestje

Nou, hoi he.
het lijkt niet wat het is
  maandag 21 juni 2010 @ 12:14:36 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83092827
Ik ben helemaal niet vrolijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83092850
Watisser, XM? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:19:52 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83092968
Ik weet het niet, gewoon uit m'n hum. Vanaf donderdag heb ik 2 functies binnen het bedrijf. Ook echt officieel met 2 functietitels op mn kaartje. Maar ik krijg geen dubbel salaris, maar het wel dubbel zo druk. M'n laptop is nog steeds in reparatie. M'n maat 28 broek zit na een week toch alweer aardig strak. Ik heb nog geen koffie op. Ik moet fietsen vanavond. Eigenlijk mag ik van de fysio maar maximaal 24 uur werken, maar dat gaat niet. Mn werkplek is niet goed voor mijn lijf, moet eigenlijk ook aanpassingen ondergaan. En de eerstvolgende vrije dag die ik niet zelf hoef op te nemen is koninginnedag 2011. En zo zijn er nog wel een paar dingen, maar die ga ik hier niet in het topic zetten wegens openbaarheid van dit topic enzo.

[/klaag]

Maar de zon schijnt wel! En over een uur begint officieel de zomer .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83093059
Hoi!

Arme XM, het zit even niet mee. Heb je nog wel vrije dagen die je evt. kan opnemen als je een dagje rust wilt? En misschien kan je bij de volgende salarisonderhandelingen wat erbij krijgen, want dat is wel een beetje am, 2 functies en maar 1 salaris...
pi_83093113
Oh en Pief, ik zou dat écht niet pikken van m' vriendje, maar ik ben dan ook een jaloers kreng . Die van mij liep hier net gepikeerd de kamer uit omdat ik gelijk had over een dom meningsverschil

Net naar de hema geweest voor nieuwe hardloopsokken, die oude gaven me blaren. Nieuw pasje aangevraagd bij de bank en ook nog 2 lekkere (hopelijk!) wijntjes gekocht. Was 1 is gedaan en was 2 zit er nu in. Alweer 3 mensen gebeld vanochtend (waarvan er 2 niet opnamen) en nu aan de scriptie. Vanavond hardlopen, morgen naar de yoga, nu al zin in!

Ik voorzie een productieve dag!
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 12:24:58 #39
70532 loveli
N
pi_83093115
Even onder een spoiler een foto van wat er met mij gebeurt als ik dingen eet waar ik niet tegen kan, blauwe plekken-alert:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 12:26:19 #40
70532 loveli
N
pi_83093162
XM, waarom heb je 2 functies? Hoe gaan ze je helpen dit vol te kunnen houden?
crap in = crap out
  maandag 21 juni 2010 @ 12:27:51 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83093203
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:26 schreef loveli het volgende:
XM, waarom heb je 2 functies? Hoe gaan ze je helpen dit vol te kunnen houden?
Omdat het volgens de directeur gemakkelijk gecombineerd kan worden. En, geen idee.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83093346
Loveli, doet het geen pijn? en ontstaan ze vanzelf of heb je ze gestoten ofzo?
  maandag 21 juni 2010 @ 12:38:50 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83093517
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:24 schreef loveli het volgende:
Even onder een spoiler een foto van wat er met mij gebeurt als ik dingen eet waar ik niet tegen kan, blauwe plekken-alert:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor make-up doe je daarover? Mijn benen zien er permanent zo uit en kan daardoor geen zomerjurkjes dragen.

Wat heb je gegeten dan dat dit veroorzaakt?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 12:43:58 #44
70532 loveli
N
pi_83093668
De meeste zijn oppervlakkig en voel ik niet, als iemand me stevig vastpakt is nu de kans dat er een handafdruk achterblijft, zeg maar. De grote heb ik omdat ik iets tegehield, die zitten dieper en die voel ik wel.

Bij mij zijn het bepaalde B-vitamines ( ) en gist waar ik niet tegenkan. Eerst camouflagestick (Yves Rocher omdat dat de enige is die licht genoeg is voor mijn huidtype), dan wat HEMA-foundation en het valt niet zo erg meer op.
crap in = crap out
pi_83093680
XM, pas alsjeblieft goed op jezelf. Hartstikke tof, zo'n groot kantoor en twee functietitels op je visitekaartjes, maar je fysio zegt dat ook niet voor niets. Als ik straks niet met die nieuwe opleiding zou beginnen zou ik met liefde je PA worden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:48:41 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83093800
Die zou ik zo langzamerhand best kunnen gebruiken!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 12:52:34 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83093931
XM, dat klinkt allemaal niet goed hoor!

Loveli Heb jij je bloed al laten controleren? Blauwe plekken horen niet zo spontaan te ontstaan.

Zo lief, ik had de schilders lekker zelfgemaakte kippensoep voorgezet: O god wat lekker is dit... Haha, zo spontaan ook.
Daar doe ik het voor :p
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 juni 2010 @ 12:52:59 #48
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83093945
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die zou ik zo langzamerhand best kunnen gebruiken!
ik zoek nog vakantiewerk!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 12:55:44 #49
70532 loveli
N
pi_83094050
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli Heb jij je bloed al laten controleren? Blauwe plekken horen niet zo spontaan te ontstaan.
Yup. Als ik goed eet is er niets aan 't handje hoor.
crap in = crap out
pi_83094137
Zeg, uniek, ben jij al even naar de HA geweest met je heup?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83094499
Li, ga eens naar M.A.C!!
  maandag 21 juni 2010 @ 13:08:51 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83094513
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik zoek nog vakantiewerk!
Wat mij betreft mag je morgen beginnen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 13:10:07 #53
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_83094561
hmmm XM die functies is lekker naadje. Kun je niet aangeven dat je dat niet redt? En als je al twee dingen voor twee mensen eigenlijk moet doen waarom je dan maar voor één persoon betaald krijgt?

Ik werkt voor de ene baas, maar moet voor de andere baas deze week ook dingen doen, salaris: "regelen we wel" ja die ken ik...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  maandag 21 juni 2010 @ 13:13:41 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83094692
De tweede functie is carričretechnisch heel slim voor mij om op te pakken. Als ik die functie goed opzet, krijg ik er wel geld bij, maar pas over een tijdje.. Ik probeer al door te laten sijpelen dat het wel vol wordt nu, maar dat komt nog niet echt aan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 13:20:07 #55
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_83094937
hmmm met geld over een tijdje ben ik al een poosje gestopt, zeker toen dat geld er nooit aan bleek te komen namelijk...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_83095584
Hoi, ik heb met veel genoegen het vorige topic gelezen gisteravond.
What's the name of the game?
pi_83095647
Ik ben gesloopt!
pi_83095664
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83095772
Pff... Tentamen was echt way te moeilijk. Op naar de volgende! (o en dat was dit keer niet omdat ik niet had geleerd, integendeel!)
pi_83095785
hoi!

lijstje!
O: 2 bruine bolletjes: 1 pindakaas, 1 aardbei
T: 1 bruin bolletje met aardbei
L: rauwkost salade met un oeuf
T: appel
S: evy les 8 (dit is een record!1!!)
D: asperges met oeufs en ham
pi_83096004
Ik heb net de stroom eruit laten knallen Ik was koffie aan het zetten en m'n collega thee. Nu blijkt dat dat too much was voor de groep. Ik merkte het ook pas toen de studenten net buiten kantoor in paniek raakten omdat hun pc's ook uitvielen Maar goed, het waren maar 2 pc's en het was niet alleen mijn schuld
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 juni 2010 @ 14:09:35 #62
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_83097029
moet straks naar de huisarts om mijn oren te laten spuiten. Nu ben ik gisteren half vergeten d'r olie in te doen dus heb ik zojuist maar extra veel d'r in gedaan. Gevolg, oortjes dicht. Moest nog wel wat telefoongesprekken voeren. Damn! Nou ja dan straks maar!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 14:39:01 #63
70532 loveli
N
pi_83098085
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:08 schreef P.F het volgende:
Li, ga eens naar M.A.C!!
Die heb ik niet in de buurt geloof ik.
crap in = crap out
pi_83098118
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Die heb ik niet in de buurt geloof ik.
Hmm... Ook geen Bijenkorf?

Daar hebben ze 30 kleuren foundation, ook hele lichte, is professionele make-up, blijft tot 18 uur zitten sommigen. Srsly!
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 14:48:48 #65
70532 loveli
N
pi_83098536
Voor m'n gezicht heb ik al een heel goede foundation, van Maria Galland. Voor armen en benen gebruik ik cheap-ass spullen. Maar een keer kijken kan zeker geen kwaad.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 14:50:19 #66
70532 loveli
N
pi_83098633
En m'n ketel slaat zo nu en dan aan, beetje onzinnig lijkt me met deze temperaturen.
crap in = crap out
pi_83098823
IK HEB NET EEN CRACKER GEGETEN!!!
  Official ESF Kreviewer maandag 21 juni 2010 @ 14:54:54 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_83098861
Ik heb net een halve Muesli-bar gegeten, maar ik zit nu wel echt vol.
pi_83098915
IK TWIJFEL OF IK NU EEN KOPJE KOFFIE ZAL NEMEN?

HOEVEEL KCAL ZITTEN DAARIN?
  Official ESF Kreviewer maandag 21 juni 2010 @ 14:58:58 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_83099072
Ik at net per ongeluk een klein stukje loszittend velletje. Is dit goed of slecht? Netto blijf ik natuurlijk even zwaar...
pi_83099095
Wat zal ik vanavond doen? Sporten of achter de computer hangen met een zak chips om in Slank te posten hoe ik me vandaag uit heb gehongerd? Moeilijk, moeilijk..
  maandag 21 juni 2010 @ 14:59:18 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83099097
Zal ik er dan maar even een echt daglijstje ingooien
o. 250 ml yoghurt met rijstflakes
t. hard bolletje met smeerworst
l. misosoep + 18 stukjes maki + zeewiersalade
t. popcorn
d. brood met salade
s. sport


Het dagje helemaal neits gisteren heeft me goedgedaan. Voel me weer topfit
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83099121
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef Kreator het volgende:
Ik at net per ongeluk een klein stukje loszittend velletje. Is dit goed of slecht? Netto blijf ik natuurlijk even zwaar...
GEK OF NIET DAN!!!

Ik zal den vinger in den strot steken!
pi_83099262
Ja, en wie heeft nu weer de deur open laten staan ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83099431
Whehehhe. Dat van dat velletje was best grappig heul in de verte.

Zo, ik ben dus best productief vandaag. Eindelijk!!
pi_83099449
Geen idee

O god ik moet leren maar het lukt niet zo zonder hulp !
pi_83099462
En ik ben high van de nagellak remover
pi_83099683
Ik bestel een boek, Op werkdagen besteld, binnen 1-2 werkdagen in huis, op vrijdag middag, wordt ie woensdag verwacht, hmmm.. Jammer!
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 15:11:54 #79
70532 loveli
N
pi_83099728
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:08 schreef P.F het volgende:
Li, ga eens naar Mac!!
Eigenlijk hoort zo'n post niet in Slank...
crap in = crap out
  maandag 21 juni 2010 @ 15:14:14 #80
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_83099850
Mag de deur weer dicht.

Ook een productief dagje hier.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_83099949
Wij zijn net terug van het wandelen (3 uur, slakkentempo), nog even de markt meegenomen: pompoen, selderieknol, aardbeien, bramen en allerlei nootjes Niet zo'n grote buit als gewoonlijk, maar mijn meneer moest het ook allemaal lopend terugdragen natuurlijk.
Inmiddels leren we Den Haag steeds beter kennen: vandaag liepen we bijvoorbeeld door de Blauwe Pannenbuurt, het leukste stukje van de Schilderswijk (= ook een Prachtwijk). Er stond ook een school vlakbij, genaamd: De Voorsprong. Nou, dan weet je het wel
  maandag 21 juni 2010 @ 15:25:04 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83100660
Zo, net even de wedstrijd Portugal - Noord-Korea gekeken (met een monsterzege voor Portugal ) en nu zal ik eens naar de AH voor de ingrediënten voor een maaltijdsalade .
Niet meer actief op Fok!
pi_83100741
o god ik moet echt bijles excel/boekhouden weet ik het zoeken.

  maandag 21 juni 2010 @ 15:29:52 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83100916
Nee ben niet naar de HA geweest, gaat al wat beter, heb op de hometrainer nog rustig even een half uur gefietst en nog 4 km gewandeld, rustig tempo, gaat goed!

Zomerfruit
Ben de hele dag al aan het snoepen, dan weer een paar druiven, dan weer wat kersen, wat aardbeien.. Njammie.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83101175
Fijn dat het beter gaat Uniek.
pi_83101315
Damn, dat bookdepository is echt ongelofelijk. Hoe kunnen ze ooit winst maken op een boek van 7,50 en ook nog gratis verzenden. Zelfde boek bij Bol is 10,99. Da's ook gratis vezenden tegenwoordig trouwens, dat was eerst 1,99 toch?
pi_83101336
Ja maar dat gratis verzenden is alleen nog vandaag!!
pi_83101618
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:38 schreef P.F het volgende:
Ja maar dat gratis verzenden is alleen nog vandaag!!
Oh zie!! dan is het dus helemaal een verschil!!! Ga ik nog wel even bij de kookboeken kijken trouwens, die heb ik liever in het Nederlands, al die oz. en cups zeggen me niet veel. Zag wel een heel leuk kookboek van Rick Stein met allemaal oosterse recepten, maar ik ken mezelf, als ik eerst al die recepten moet gaan omrekenen wordt het een koffietafelboek.
pi_83102038
Alleen vandaag bij bol.com die andere site heb ik geen ervaring mee! Ik heb de Dikke Vegetariër besteld !!
pi_83102062
wel met cadeaubonnen
pi_83102246
Ik 3 boeken van de kookstudio: Thais, Franse hapjes en sushi. 3 voor de prijs van 2.

Nu moet ik weer door poetsen, ik was zo goed bezig.
pi_83102248
Ik begrijp dat Bookdepository ook niet! Laatst een boekje besteld van 7 dollar ofzo en dat werd gratis bezorgd bij mijn zusje in Nederland. Maar goed, niks te klagen, niet naar vragen (aldus de grote denker Willeke Alberti).

* Mini_rulez zit te ontbijten met een grote bak oatmeal en een lekker muziekje.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 21 juni 2010 @ 15:57:07 #93
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83102345
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net even de wedstrijd Portugal - Noord-Korea gekeken (met een monsterzege voor Portugal ) en nu zal ik eens naar de AH voor de ingrediënten voor een maaltijdsalade .
Hoeveel is het geworden ? ben helemaal vergeten te kijken!
Was zo druk met rollercoaster tycoon
  maandag 21 juni 2010 @ 16:01:34 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83102594
Ok...

Dus...

Vandaag 13:30 - 16:00 vergadering, morgen van 10:30-14:00 en van 15:00 - 16:30, woensdag van 10:00 - 13:00 en donderdag van 10:00 - 12:00 en van 14:00 - 16:00.

Oh en vanochtend ook nog van 10:00 - 11:45.

En dan heb ik ook nog een hoop praktisch werk dat gedaan moet worden.

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 16:02:14 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83102646
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Hoeveel is het geworden ? ben helemaal vergeten te kijken!
Was zo druk met rollercoaster tycoon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 juni 2010 @ 16:07:11 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83102897
XM Vergaderingen Negen van de tien keer denk ik dan, deze tijd had nuttiger gebruikt kunnen worden

O: twee sneetjes met chorizo
L: twee sneetjes met chorizo (op!)
T: bakje magere yoghurt met een lepel jam
D: beef shanghai met mie
S: fitness
S: Zumba
T: ? beker melk ofzo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83102913
Gewoon geen spijkerbroeken meer willen kopen, dan kan ik best shoppen zonder gefrustreerd te raken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83102955
Norah Jones - The Fall is een prachtige CD, maar wel tranentrekkerig als je niet iets serieus' aan het bespreken bent

Eerst deze
quote:
You've ruined me now but I liked it
But I'm ruined, do you have a plan
Cuz I'm in your hands

You ruined me now, Though I liked it
Now I'm ruined, I had no choice when I heard your voice
I know you said can't be mislead
Now I'm the one who's face is red.
quote:
asked if i wanna leave
and what i'm really thinking is

why can't it be easy, easy
why don't you leave me, leave me, leave me be

i can't see us swaying
i can't hear what you're saying

i'm sitting here stuck
and plastered to my seat
i think of a reason to leave
when you finally start speaking

En toen deze kwam moest ik wel lachen
quote:
I won't cry for you
When the night grows long
And I won't die for you
Because you done me wrong
So tell your mama
I said hello
And that she raised you
Too damn slow
You're too damn slow
Too damn slow

Because I've been waiting
For your time
And I've been missing
Out on mine
So tell your father
That I said so long
And thanks for raising you
So damn wrong
You are so damn wrong
You're so damn wrong, so damn wrong.
pi_83102978
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon geen spijkerbroeken meer willen kopen, dan kan ik best shoppen zonder gefrustreerd te raken.
Veel jurkjes/rokjes kopen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83103021
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon geen spijkerbroeken meer willen kopen, dan kan ik best shoppen zonder gefrustreerd te raken.
O gavder. Op nr 2 staat BH's passen!
pi_83103106
Ik heb twee geweldige zwarte, gewone broeken gekocht vanmiddag. En een lingeriewinkel gevonden waar ze m'n maat verkopen. .

GB, ik ben ook groot fan van jurkjes en rokjes, maar die mag ik niet dragen op m'n werk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83103171
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:

[..]

O gavder. Op nr 2 staat BH's passen!
Ja, vooral als je in een winkel vraagt om je maat en ze géén BH's in de maat hebben. Nul.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83103205
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb twee geweldige zwarte, gewone broeken gekocht vanmiddag. En een lingeriewinkel gevonden waar ze m'n maat verkopen. .

GB, ik ben ook groot fan van jurkjes en rokjes, maar die mag ik niet dragen op m'n werk. .
Oh, waarom niet? Wt rot, ik draag de helft van de week rokjes of jurkjes! Kan je anders niet op zoek naar andere broeken dan jeans? Dat is soms al wat minder frustrerend
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:15:58 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83103304
ja hoi. ik ben gefrustreerd, zie net de galafoto's en ik zie er vadsig en lelijk uit op die foto's, terwijl ik me wel mooi voelde... nu sta ik dus straks voor lul in die jurk voor 500 man solo te zingen

verder wel bijgelezen maar weet al niet meer waar ik nou op wilde reageren.

en ohja, ik krijg toch andere klassen dan ze gezegd hadden, 5v en 4h zoals afgesproken, maar de brugklas en 4v zijn veranderd in mavo 1 en mavo 2 en daar zie ik best wel tegenop.

ik heb t echt even gehad met alles. en op therapie was t nog wel heel fijn vandaag... ook al was ik in 2 wekeen weer 3 ons aangekomen, ipv iets afgevallen

POEP!
Kwak
pi_83103308
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, waarom niet? Wt rot, ik draag de helft van de week rokjes of jurkjes! Kan je anders niet op zoek naar andere broeken dan jeans? Dat is soms al wat minder frustrerend
Ja, die heb ik dus gekocht vanmiddag. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83103390
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, vooral als je in een winkel vraagt om je maat en ze géén BH's in de maat hebben. Nul.
Of dat ze gillen dat je C hebt en je hoort de hele winkel denken 'maar die zien er niet uit als C hoor'
pi_83103579
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
ja hoi. ik ben gefrustreerd, zie net de galafoto's en ik zie er vadsig en lelijk uit op die foto's, terwijl ik me wel mooi voelde... nu sta ik dus straks voor lul in die jurk voor 500 man solo te zingen

verder wel bijgelezen maar weet al niet meer waar ik nou op wilde reageren.

en ohja, ik krijg toch andere klassen dan ze gezegd hadden, 5v en 4h zoals afgesproken, maar de brugklas en 4v zijn veranderd in mavo 1 en mavo 2 en daar zie ik best wel tegenop.

ik heb t echt even gehad met alles. en op therapie was t nog wel heel fijn vandaag... ook al was ik in 2 wekeen weer 3 ons aangekomen, ipv iets afgevallen

POEP!
Niet een ongelukkige hoek die foto + alcohol face?
pi_83103656
Ik werd door een 020 nr gebeld ? Chico?
  maandag 21 juni 2010 @ 16:24:12 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83103682
Die jurk stond je toch wel leuk kwak? Had je hier niet eens een foto geplaatst met die jurk aan? Kan het neit zijn dat het beeld van jezelf negatief is omdat iets anders in je leven even niet lukt?

Enne, misschien toch maar andere scholen gaan bellen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:27:02 #110
236335 neen
schone schijn
pi_83103848
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef P.F het volgende:
Ik ben gesloopt!
Mijn tentamen was ook kut maar goed, fuck dat volgend jaar beter. Nog 1 herkansing en 1 normale te gaan voor mij.

En ja, dus gewoon Portugal - Noord Korea gemist. Op de laatste 6 minuten na die ik nog op school heb gekeken donders! En de leraar die altijd ziek is was even in de tentamenzaal, hij werd boos toen ik vroeg wie het was
het lijkt niet wat het is
pi_83103898
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
Die jurk stond je toch wel leuk kwak? Had je hier niet eens een foto geplaatst met die jurk aan? Kan het neit zijn dat het beeld van jezelf negatief is omdat iets anders in je leven even niet lukt?

Enne, misschien toch maar andere scholen gaan bellen?
Ja, dat. Ze nemen blijkbaar geen enkele afspraak met jou serieus. En dan ben je nog niet eens begonnen! Ik zit echt hier plaatsvervangend verontwaardigd te zijn Wel even een verschil, 4 VWO of 2 puberende mavoklassen.
pi_83103931
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef P.F het volgende:
Ik werd door een 020 nr gebeld ? Chico?
Kim! Vanuit 't museum
  maandag 21 juni 2010 @ 16:28:58 #113
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83103949
@tink: ik ga deze week voorbereidende gesprekken houden met een collega. ik probeer er het positieve maar van te zien. als ik me lekkerder voelde zou ik 2 mavo klassen ook niet zo erg vinden... en het idee van alles nu nog overhoop gooien is echt too much...

over de foto's: ik heb gewoon een dikke kop, en ik lijk wel 9 maanden zwanger...
http://www.fotorh.nl/oypo/index.html?1F48DC2FC4E26E70 deze link, eerste pagina, ongeveer halverwege de pagina...
Kwak
  maandag 21 juni 2010 @ 16:29:41 #114
236335 neen
schone schijn
pi_83103985
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat. Ze nemen blijkbaar geen enkele afspraak met jou serieus. En dan ben je nog niet eens begonnen! Ik zit echt hier plaatsvervangend verontwaardigd te zijn Wel even een verschil, 4 VWO of 2 puberende mavoklassen.
Zou dat zo zijn? Toen ik een brugklasser was, was ik nog zo'n nette basisschoolkoter en in 4 havo had ik toch een grote mond

Ik zal zo eens boodschappen doen, maar ik twijfel tussen de Aldi en de AH, Aldi is dichterbij en goedkoop maar bij de AH kan ik statiegeld inleveren maar het is ook meer fietsen ( meer beweging )
het lijkt niet wat het is
pi_83103993
Whehe, we zijn hier met drie dames sterk door ons werk heen We kunnen mss best twee man naar je afvaardigen XM!

Kwak> Foto's zijn ev0l. Ik haat ze, omdat mijn hoofd er ALTIJD stom uitziet

En eens wat het kopen van spijkerbroeken en BH's betreft. En bikini's.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 juni 2010 @ 16:30:15 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83104016
Overigens heb ik ook op een aantal scholen gewerkt (ja, dat wisten jullie niet he? ) En mijn ervaring is inderdaad dat als ze zich in het begin niet aan hun afspraken houden, het er later zeker niet beter op wordt En dan kan een jaar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83104080
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Kim! Vanuit 't museum
  maandag 21 juni 2010 @ 16:32:50 #118
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83104170
@ tink ik snap je wel hoor, en als ik ook maar iets meer weerstand en energie had zou ik er iets aan doen... maar ik kan dat hele circus niet aan, niet nu... het enige wat me op de been houdt is dat ik weet dat ik na de vakantie onder de pannen ben... en dat ik in de vakantie misschien een beetje bij kan komen tussen het schrijven door (dat hoop ik)... ik kan het gewoon niet nu... ook al zou ik zelf vinden dat het moet normaal gesproken...
Kwak
pi_83104237
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef kwakz0r het volgende:
@tink: ik ga deze week voorbereidende gesprekken houden met een collega. ik probeer er het positieve maar van te zien. als ik me lekkerder voelde zou ik 2 mavo klassen ook niet zo erg vinden... en het idee van alles nu nog overhoop gooien is echt too much...

over de foto's: ik heb gewoon een dikke kop, en ik lijk wel 9 maanden zwanger...
http://www.fotorh.nl/oypo/index.html?1F48DC2FC4E26E70 deze link, eerste pagina, ongeveer halverwege de pagina...
Wow die gast lijkt zo op een jongen die ik ken!

Hmm.. Ze zien er wel mooi vrolijk uit Maar snap een beetje wat je bedoelt, denk als je 'serieus' had gekeken dat 't er helemaal niet zo uitzag !
pi_83104240
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef kwakz0r het volgende:
@tink: ik ga deze week voorbereidende gesprekken houden met een collega. ik probeer er het positieve maar van te zien. als ik me lekkerder voelde zou ik 2 mavo klassen ook niet zo erg vinden... en het idee van alles nu nog overhoop gooien is echt too much...

over de foto's: ik heb gewoon een dikke kop, en ik lijk wel 9 maanden zwanger...
http://www.fotorh.nl/oypo/index.html?1F48DC2FC4E26E70 deze link, eerste pagina, ongeveer halverwege de pagina...
Ik ben er zo eens doorheen aan het klikken, maar de meesten staan er niet echt op hun voordeligst op zeg
Komt vast omdat het een gala fotograaf is, en geen galafotograaf.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 juni 2010 @ 16:34:09 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83104263
Je lijkt niet zwanger kwak. En ik vind ook niet dat je stom op de foto staat. Wel denk ik dat de jurk mooier is met een stola over de schouders oid: iets dat je silhoutte verlengt en de aandacht naar je decollete verlegt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83104279
Ja die gala fotograaf is zooo nasty!
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 16:34:46 #123
70532 loveli
N
pi_83104307
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef P.F het volgende:

[..]

O gavder. Op nr 2 staat BH's passen!
Merk vinden dat past en dan op eBay BH's van 80 euro voor 20 euro kopen.
Moet je alleen niet afvallen, erna.
crap in = crap out
  maandag 21 juni 2010 @ 16:35:11 #124
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83104329
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef Tinkepink het volgende:
Je lijkt niet zwanger kwak. En ik vind ook niet dat je stom op de foto staat. Wel denk ik dat de jurk mooier is met een stola over de schouders oid: iets dat je silhoutte verlengt en de aandacht naar je decollete verlegt.
met zingen heb ik idd iets om... en profil is ook niet zo goed met deze jurk sowieso... vanwege mn chubby bovenarmen en rug... het was alleen te warm voor de shawl die ik om had...
Kwak
  maandag 21 juni 2010 @ 16:35:52 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83104361
Zie meer minder flatterende foto's idd, wat Syrena zegt.

En misschien helpt het je om een bolero'tje ofzo over je jurk aan te trekken? Ik word zelf altijd erg onzeker van veel blote huid. Hence mijn grote liefde voor lange broeken en vestjes. Ik voel me altijd ontzettend lelijk met blote onderbenen en blote armen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 16:36:40 #126
70532 loveli
N
pi_83104412
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
ja hoi. ik ben gefrustreerd, zie net de galafoto's en ik zie er vadsig en lelijk uit op die foto's, terwijl ik me wel mooi voelde... nu sta ik dus straks voor lul in die jurk voor 500 man solo te zingen
Foto is geen weergave van een levend beeld, Kwak. And you know it.
quote:
en ohja, ik krijg toch andere klassen dan ze gezegd hadden, 5v en 4h zoals afgesproken, maar de brugklas en 4v zijn veranderd in mavo 1 en mavo 2 en daar zie ik best wel tegenop.
Misschien toch plan B zoeken zoals Tink zei? Dit klinkt niet echt als een fijne werkomgeving.
quote:
ik heb t echt even gehad met alles. en op therapie was t nog wel heel fijn vandaag... ook al was ik in 2 wekeen weer 3 ons aangekomen, ipv iets afgevallen

POEP!
Raak je meteen die 3 ons mee kwijt
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 16:37:10 #127
70532 loveli
N
pi_83104431
Bijlezende spuit 11 dus.
crap in = crap out
pi_83104436


[ Bericht 38% gewijzigd door P.F op 21-06-2010 16:58:04 ]
pi_83104450
Ik heb net Cup-A-Soup gegeten. Champignon. Met extra croutons. En dat is jammer... want dat is weer 50 kcal die zo linea recta de balg ingaan...
  maandag 21 juni 2010 @ 16:37:55 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83104472
Eens met de rest: ik vond het merendeel van die foto's niet heel charmant Al sta je er wel blij op, en das altijd meteen charisma +10
Oh en bolerootjes ftw, had ik laatst ook aan met mn jurkje en er waren meteen minder spekkies in zicht
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83104528
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb net Cup-A-Soup gegeten. Champignon. Met extra croutons. En dat is jammer... want dat is weer 50 kcal die zo linea recta de balg ingaan...
Het gehalte aan zout wat er in zo'n zakje zit is erger dan die ene kartonnen crouton denk ik
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 16:39:43 #132
70532 loveli
N
pi_83104567
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb net Cup-A-Soup gegeten. Champignon. Met extra croutons. En dat is jammer... want dat is weer 50 kcal die zo linea recta de balg ingaan...
Heb jij cup A?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 16:40:45 #133
70532 loveli
N
pi_83104619
O ja, Kwak, die ene homo Carson dinges heeft tips om goed op foto's te staan. Met youtube instructie.
crap in = crap out
pi_83104631
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef P.F het volgende:
IK GA HIER SPIJT VAN KRIJGEN!

[ afbeelding ]



Ik weet niet hoe ie 't voor elkaar kreeg maar ik was daar nog dunner dan nu
Ja dat bedoel ik. Belichting is gewoon ruk.

Ik heb galapics van mijn zusjes gala, in zwart/wit Mijn onge-epileerde wenkbrauwen vallen niet eens heel erg op
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_83104654
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb jij cup A?
Ja, daarom post ik mee in Slank!
pi_83104658
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Belichting is gewoon ruk.

Ik heb galapics van mijn zusjes gala, in zwart/wit Mijn onge-epileerde wenkbrauwen vallen niet eens heel erg op
Die man heeft een geweldig gevoel voor timing en compositie
pi_83104729
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb jij cup A?


Doe eens een filmpje van meneer Carson!
Er is afgelopen vrijdag trouwens een foto van mij gemaakt terwijl ik half op het hotelbed naar de zwemmende olifant lag te kijken, kannie wachten Of die waarop ik op de schommel zit terwijl de Spaans docent mij tegen zich aantrekt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_83104732
Nou waar is kwak ik wil die foto snel weer offline
pi_83104806
Ik zie Kwak nergens op een foto staan.
Is er geen rechtstreeks linkje?
  maandag 21 juni 2010 @ 16:45:55 #140
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83104873
ik heb bij dezelfde fotograaf ook wel eens heel mooi op de foto gestaan.. en toen was ik heel toevallig wel 20 kilo lichter dan nu.

maar goed, work in progress enzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  maandag 21 juni 2010 @ 16:46:43 #141
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83104916
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:42 schreef P.F het volgende:
Nou waar is kwak ik wil die foto snel weer offline
ik heb m gezien. ik vind je er wel leuk op staan eigenlijk... en veel van mijn vriendjes en vriendinnetjes staan er ook wel leuk op.

@vmw: ik sta in die link die ik plaatste op de eerste pagina van de foto's
Kwak
pi_83104949
Kwak, ik dat je er misschien minder flatteus opstaat dan in het echt is alleen vanwege de fotograaf kijk naar de rest van de foto's, niemand staat er flatteus op! Het jurkje is hartstikke mooi, prachtige kleur, je kijkt vrolijk en je hebt een leuke uitstraling Doe je die jurk ook aan als je gaat solo-zingen? zo ja: shawl ofzo erover tegen het onzekere gevoel, en je bent helemaal het vrouwtje

Pief, wat is die foto? -edit, ah, nu zonder hartjes, ben jij dat met je lover?
pi_83104968
Het is ook je houding, als je de ene voet voor de andere had gedaan, beetje van opzij, schouders naar achter, handen eventueel in je taille, hoofd draaien, recht de camera in kijken
  maandag 21 juni 2010 @ 16:49:47 #144
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83105064
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef P.F het volgende:
Het is ook je houding, als je de ene voet voor de andere had gedaan, beetje van opzij, schouders naar achter, handen eventueel in je taille, hoofd draaien, recht de camera in kijken
ik moest heel close staan met een jongen met wie ik helemaal niet close ben... ik kreeg geen aanwijzingen over mn ledematen, en frotnaal is nooit zo goed op foto's bij mij. mn gezicht is echt het beste vanaf de linker zijkant schuin... dat weet ik dan net weer wel...
Kwak
pi_83105081
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb m gezien. ik vind je er wel leuk op staan eigenlijk... en veel van mijn vriendjes en vriendinnetjes staan er ook wel leuk op.

@vmw: ik sta in die link die ik plaatste op de eerste pagina van de foto's
Dank je !

Maar voor jezelf ben je altijd kritischer dan voor een ander!!

[ Bericht 17% gewijzigd door P.F op 21-06-2010 16:58:46 ]
pi_83105099
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Perruche het volgende:
Kwak, ik dat je er misschien minder flatteus opstaat dan in het echt is alleen vanwege de fotograaf kijk naar de rest van de foto's, niemand staat er flatteus op! Het jurkje is hartstikke mooi, prachtige kleur, je kijkt vrolijk en je hebt een leuke uitstraling Doe je die jurk ook aan als je gaat solo-zingen? zo ja: shawl ofzo erover tegen het onzekere gevoel, en je bent helemaal het vrouwtje

Pief, wat is die foto? -edit, ah, nu zonder hartjes, ben jij dat met je lover?
Ja
pi_83105137
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik moest heel close staan met een jongen met wie ik helemaal niet close ben... ik kreeg geen aanwijzingen over mn ledematen, en frotnaal is nooit zo goed op foto's bij mij. mn gezicht is echt het beste vanaf de linker zijkant schuin... dat weet ik dan net weer wel...
We doen die foto's wel over bij Mo (of doe je geen jurk aan?)

Don't be sad! Ik vind je nog steeds leuk!
pi_83105182
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef P.F het volgende:

[..]

deze is echt 100x beter qua houding (zelfde avond)
[ afbeelding ]
Wow mooie foto
pi_83105257
Ik vind je vriendje er stom opstaan Pief, hij heeft daar raar haar.

Kwak, ik vind eik de foto's niet eens zo stom hoor! En wat al gezegd is: de jurk zou mooier staan met bolero, want het decolleté is erg mooi en de bovenarmen zijn idd wat fors en die zou je dan niet zien. De kleur rood staat je mooi!
pi_83105273
Als ik heel erg bezopen ben, ga ik niet breed uit lachen maar duw ik m'n tong tegen m'n tanden en laat ik m'n mond een beetje half glimlachen. Dan lijkt het nog wat.!

Ik was trouwens ook straalbezopen op die galafoto's, maar dat zijn de meeste mensen op een gala, vandaar dat de foto's nooit echt super geweldig zijn
pi_83105308
Die tweede foto is inderdaad een stuk beter dan de eerste PF (en sexy vriendje hoor )
pi_83105316
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef conleche het volgende:
Ik vind je vriendje er stom opstaan Pief, hij heeft daar raar haar.

Kwak, ik vind eik de foto's niet eens zo stom hoor! En wat al gezegd is: de jurk zou mooier staan met bolero, want het decolleté is erg mooi en de bovenarmen zijn idd wat fors en die zou je dan niet zien. De kleur rood staat je mooi!
Ik vind z'n haar daar juist vet leuk! Hij heeft het nu zo burgerlijk..
  maandag 21 juni 2010 @ 16:54:55 #154
236335 neen
schone schijn
pi_83105339
Hoe kun je straalbezopen op die schoenen lopen? Of nuchter?
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 16:55:12 #155
70532 loveli
N
pi_83105353
Er is/was een hele serie van, hoe je foto's maakt op het strand, op een gala, van een zwangere vrouw, kan de serie zo snel niet vinden, was samen met een cameramerk gemaakt.

crap in = crap out
  maandag 21 juni 2010 @ 16:55:46 #156
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83105384
ik stond overigens met mn ene been voor mn andere been, want dat had ik egrens van onthouden... maar ik heb blijkbaar rare benen dat t er dan op de foto zo uitziet...

en nu wil ik t niet meer hebben over hoe ik er beter op had kunnen staan want dan moet ik serieus nog harder huilen
Kwak
pi_83105408
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef kwakz0r het volgende:
@vmw: ik sta in die link die ik plaatste op de eerste pagina van de foto's
Ik heb alle foto's doorgekeken, maar zie je er echt niet tussen staan.
Het zijn allemaal dezelfde foto's van hetzelfde groepje mensen.

Ah, edit: in IE kun je scrollen en is er een heel ander midden van de pagina.
Ik vind die jurk prachtig staan hoor!
Alleen vloek je een beetje bij de strop van je date.
pi_83105435
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik stond overigens met mn ene been voor mn andere been, want dat had ik egrens van onthouden... maar ik heb blijkbaar rare benen dat t er dan op de foto zo uitziet...

en nu wil ik t niet meer hebben over hoe ik er beter op had kunnen staan want dan moet ik serieus nog harder huilen
Sorry! Ik weet niet eens zeker of ik je benen wel heb gezien Gewoon wat algemene tips!
pi_83105447
En nu ga ik weer aan de scriptie. Nog even een lijstje:
O: 3x snee volkoren (2x boursin, 1x pindakaas)
L: halve stronk broccoli, botersla met zeewier, tosti bruinbrood/kaas
T: meloen, 2 tarwekoekjes met chocolade
S: evy les 18
D: witlofsalade met kerriesausje en appel
T: vriendje gaat snacks halen voor tijdens spanje-honduras!!
pi_83105455
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef neen het volgende:
Hoe kun je straalbezopen op die schoenen lopen? Of nuchter?
Ja daar ben ik vrouw voor
  maandag 21 juni 2010 @ 16:58:11 #161
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83105515
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb alle foto's doorgekeken, maar zie je er echt niet tussen staan.
Het zijn allemaal dezelfde foto's van hetzelfde groepje mensen.
het zijn iets van 800 foto's dus dat lijkt me sterk ik kan niet rechts klikken en doorlinken...
http://www.fotorh.nl/oypo/index.html?1F48DC2FC4E26E70

als je een kleiner scherm hebt kan t zijn dat er minder kleine fotootjes op1 pagina staan, dan sta ik ws. op pagina 2 of 3 pas...
Kwak
pi_83105541
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik stond overigens met mn ene been voor mn andere been, want dat had ik egrens van onthouden... maar ik heb blijkbaar rare benen dat t er dan op de foto zo uitziet...

en nu wil ik t niet meer hebben over hoe ik er beter op had kunnen staan want dan moet ik serieus nog harder huilen
niet zo negatief hoor iedereen heeft wel eens een rotfoto je bent zeker niet de enige die er niet op d'r best opstaat en ik weet zeker dat je er ook onwijs charmant op kan staan!

en nu ga ik echt scriptie-en!
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 16:58:54 #163
70532 loveli
N
pi_83105555
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik stond overigens met mn ene been voor mn andere been, want dat had ik egrens van onthouden... maar ik heb blijkbaar rare benen dat t er dan op de foto zo uitziet...

en nu wil ik t niet meer hebben over hoe ik er beter op had kunnen staan want dan moet ik serieus nog harder huilen
Ik zou je graag volstoppen met vitamine D en visolie.
crap in = crap out
  maandag 21 juni 2010 @ 16:59:28 #164
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83105592
morgen eet ik makreel! bij deze! vit D heb ik eigenlijk nooit tekort...
Kwak
pi_83105597
Huh ik heb m'n foto's weg gegooid maar in de quotes doen ze het nog gewoon
  maandag 21 juni 2010 @ 16:59:52 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83105609
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb alle foto's doorgekeken, maar zie je er echt niet tussen staan.
Het zijn allemaal dezelfde foto's van hetzelfde groepje mensen.
Niet? Eerste pagina, inderdaad op de helft ofzo...

Kwak vind je jurk prachtig, mooie kleur!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 juni 2010 @ 17:00:04 #167
236335 neen
schone schijn
pi_83105616
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef P.F het volgende:
Huh ik heb m'n foto's weg gegooid maar in de quotes doen ze het nog gewoon
Photobucket? Duurt altijd ff daar iig.
het lijkt niet wat het is
pi_83105619
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het zijn iets van 800 foto's dus dat lijkt me sterk ik kan niet rechts klikken en doorlinken...
http://www.fotorh.nl/oypo/index.html?1F48DC2FC4E26E70

als je een kleiner scherm hebt kan t zijn dat er minder kleine fotootjes op1 pagina staan, dan sta ik ws. op pagina 2 of 3 pas...
Ik had al ge-edit, Google Chrome liet me niet scrollen.
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 17:00:42 #169
70532 loveli
N
pi_83105646
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
morgen eet ik makreel! bij deze! vit D heb ik eigenlijk nooit tekort...
crap in = crap out
  maandag 21 juni 2010 @ 17:00:57 #170
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83105667
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik had al ge-edit, Google Chrome liet me niet scrollen.
oh! wat gek, ik browse namelijk ook met chrome!
Kwak
pi_83105670
Kwakkiemeisje. Het leven bestaat uit pieken en dalen, dus je tijd komt wel weer dat weet ik zeker nu even doorbikkelen.
What's the name of the game?
pi_83105693
tentamen ging niet goed, denk niet dat ik m gehaald heb, maar heb mijn Fluency gehaald met een 6. Ben niet tevreden en had echt hoger gedacht / gehoopt dan een 6, aangezien ik me altijd de tering lul in de lessen om maar te oefenen en nooit echt hele zware kritiek heb gehad of iets in die richting.. maar op 't moment denk ik vooral "gehaald is gehaald"

zo maar even een half uurtje dingen doorlezen, dan de stad in (bestuursmeuk, MOET echt) en dan vanavond maar tot laat / vroeg door, want die van morgen wil ik ECHT halen... en dus iig een serieuze poging doen om 't te halen ipv 'voor de vorm gaan'

Ja doei.
  maandag 21 juni 2010 @ 17:01:32 #173
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83105695
und jetzt de afwas en koken (moet om 18 uur alweer naar mn repetitie). kapucijners en tartaartje.
Kwak
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 17:03:11 #174
70532 loveli
N
pi_83105775
Crap, time flies. Doeg!
crap in = crap out
pi_83105798
Ga anders how to good naked lijken, daar zitten zo veel fijne tips in om je zekerder te voelen, ik word altijd helemaal blij van dat programma!
pi_83105844
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:00 schreef kwakz0r het volgende:
oh! wat gek, ik browse namelijk ook met chrome!
Zal wel met een niet nader te noemen advertentieblokkeerprogramma (want verboden hier) te maken hebben, of met scriptblokkering.
Er moest nogal wat toegestaan worden om die pagina te zien, logisch want met javascript kan de fotograaf voorkomen dat de foto's er zonder zijn watermerk worden afgeplukt.
pi_83105922
Ik doe nu ook een klusje waar ik altijd heel blij van word: facturen typen (er is geen smailie met dollartekens in de ogen?!)
pi_83105952
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef P.F het volgende:
Ga anders how to good naked lijken, daar zitten zo veel fijne tips in om je zekerder te voelen, ik word altijd helemaal blij van dat programma!
Met het alter ego van neen!

Edit: de of het alter ego? Ik raak ineens in de war
pi_83106100
Dit vind ik wel een mooi filmpje, wat ondergoed kan doen
  maandag 21 juni 2010 @ 17:09:42 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83106107
Jammer alleen dat de Nederlandse versie van dat programma zo bizar slecht is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83106115
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:06 schreef Laureline het volgende:

[..]

Met het alter ego van neen!

Edit: de of het alter ego? Ik raak ineens in de war
dat komt door die $$ tekens in je ogen

het.
pi_83106311
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer alleen dat de Nederlandse versie van dat programma zo bizar slecht is.
Welke Nederlandse variant van een buitenlands programma is dat niet?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_83106952
Oh, ik ben dol op Gok!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83107149
Ik ben echt blij want ik ben voor het eerst niet meer wit, HAHA, ik was bang dat ik een bleek bepje zou worden ivm tentamens & hittegolf maar ik ben gewoon al bruin. Zelfbruiner ftw! Ik ben nu al bruiner dan toen ik terug kwam van Kreta. Ik ben blij jeeej!

(Ik werd altijd gepest met spookje.. )
pi_83107195
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik ben dol op Gok!
Als ik zo'n bril opzet met rechthoekige glazen en brede poten ben ik net een zus van 'm (als ik m'n haar dan vast heb )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_83107215
I'm so happy I could pee myself !
pi_83107291
Zo werkdag is voorbij, morgen shoppen met zus in Utreg Vanavond even in mijn kast kijken wat ik nog ontbeer aan kleding
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_83107366
Oké naast andere mensen ben ik nog steeds niet echt bruin, maar alleen in de spiegel wel!
  maandag 21 juni 2010 @ 17:37:22 #189
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83107464
welke bodylotion had jij PF? die niet stinkt?
Kwak
pi_83107676
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
welke bodylotion had jij PF? die niet stinkt?
Van australian gold - sinfully black & ben 2x onder de zonnebank geweest, wordt echt langzaam bruin..


Zit niet zo veel zelfbruiner in - maar schijnt er wel in te zitten!
pi_83107822
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Syrena het volgende:


Komt vast omdat het een gala fotograaf is, en geen galafotograaf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83108365
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt heel erg bruin voor mijn doen. En mijn camera is raar, ik kijk op elke foto boos Alsof ie niet echt bedoeld is voor dichtbij.. Maar het gaat om de kleur

Normaal ben ik pas deze kleur na 2-3 weken kreta!
  maandag 21 juni 2010 @ 18:02:32 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83108467
zo, op weg naar huis. Kijken of ik me nog richting rpm gesleept krijg. De D wordt iig een maaltijdsalade.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83108819
Niet doen als het niet goed voelt
pi_83109255
Lijstje:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 2 crackers filet americain, speltboterham gekookt ei
T: stukje kibbeling, half ons nootjes, 2 crackers filet americain
T: bramen met yoghurt
D: salade met ei en pompoensoep
T: boterham pindakaas, kwark met vanilleyoghurt/aardbeien
  maandag 21 juni 2010 @ 18:56:13 #196
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83110573
ik doe ook een lijstje:

O: havermout met banaan lijnzaad en pindakaas
L: 2 volkorentosti's ham/kaas en 2 koffie met melk
D: broccoli met zilvervliesrijst en kipragout
T: kersen met vanillevla
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 21 juni 2010 @ 18:56:15 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83110575
Ik heb de onderzoeksassistent baan aangeboden gekregen. Vanaf 1 september tenminste tot eind februari, met kans op verlenging. En m'n professor was erg positief over de mogelijkheden van een phd.

Nu even bijlezen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 21 juni 2010 @ 18:58:12 #198
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83110652
gefeliciteerd met de baan Nynke! Heb je al besloten of je hem gaat nemen?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83110777
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb de onderzoeksassistent baan aangeboden gekregen. Vanaf 1 september tenminste tot eind februari, met kans op verlenging. En m'n professor was erg positief over de mogelijkheden van een phd.

Nu even bijlezen..


nu kan je kiezen!!
pi_83111185
Ik ben alle filmpjes van Gok aan het bekijken, geweldig hoe al die vrouwen gaan stralen in een mooie outfit!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 19:11:59 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83111227
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:58 schreef Blurred86 het volgende:
gefeliciteerd met de baan Nynke! Heb je al besloten of je hem gaat nemen?
Nee..daar heb ik tot woensdag de tijd voor. Ik neig 80% naar doen.vanavond het er maar eens met de Duutser erover hebben, want dat betekend veel voor ons ook.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 21 juni 2010 @ 19:15:55 #202
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83111390
gefeliciteerd Nynke!

Kwak, ik sluit me aan bij wat er al is gezegd...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83111423
Hoi!
Lange dag weer, maar het wordt mooi weer!
Kwak, dont worry, de fotograaf is slecht en er is altijd wel iemand minder fotogeniek dan jij.
Zo wat tomaat eten en ook nog een stukje rennen denk ik
pi_83111455
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef Perruche het volgende:
Ik ben alle filmpjes van Gok aan het bekijken, geweldig hoe al die vrouwen gaan stralen in een mooie outfit!!!
Ja leuk he
Moet jij eigenlijk ook studeren ?
  maandag 21 juni 2010 @ 19:17:50 #205
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83111479
oh, en kwak: ik vind vooral dat je heel gelukkig lijkt op die foto's, zeker die foto waar je heel uitbundig lacht vind ik heel erg mooi.

Je date vind ik ook een mooi e vent, trouwens!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 21 juni 2010 @ 19:24:16 #206
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83111822
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja leuk he
Moet jij eigenlijk ook studeren ?
geweldig die filmpjes! ik wil dat hij mij ook zo een keer aankleedt en mooi maakt
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83111861
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee..daar heb ik tot woensdag de tijd voor. Ik neig 80% naar doen.vanavond het er maar eens met de Duutser erover hebben, want dat betekend veel voor ons ook.
succes met je keuze!!

PF: ja ik moet ook studeren, maar ik heb een manier gevonden om het sneller te doen dus ik mag even chillen
pi_83111890
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:24 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

geweldig die filmpjes! ik wil dat hij mij ook zo een keer aankleedt en mooi maakt
Jaaa, een gok-wan-kleedt-de-slankies-dag
pi_83111928
Echt verbazend trouwens wat de juiste kleding kan doen voor je figuur. Ik krijg meteen zin om te gaan sjoppen en allemaal supermooie kleding te kopen
  maandag 21 juni 2010 @ 19:26:27 #210
236335 neen
schone schijn
pi_83111939
Ik had vandaag kleding aangedaan wat echt niet bij elkaar paste
het lijkt niet wat het is
pi_83111998
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef neen het volgende:
Ik had vandaag kleding aangedaan wat echt niet bij elkaar paste
vind ik vaak wel leuk, lekker apart!
ik heb vandaag kleding aan waarmee ik me in italiaanse stijl waan
  maandag 21 juni 2010 @ 19:28:12 #212
236335 neen
schone schijn
pi_83112040
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

vind ik vaak wel leuk, lekker apart!
ik heb vandaag kleding aan waarmee ik me in italiaanse stijl waan
Nou, dit was niet goed slecht maar gewoon slecht slecht

Maar goed, ik hoef het ook niet want ik ben toch een technische studie nerd jeweets
het lijkt niet wat het is
  maandag 21 juni 2010 @ 19:30:02 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83112119
Dame in 1-up-hoodie en spijkerbroek meldt!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83112151
Wat ik vandaag aan heb staat in het [outfit topic] want ik lijd aan studie ontwijkend gedrag
  maandag 21 juni 2010 @ 19:31:37 #215
236335 neen
schone schijn
pi_83112218
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:30 schreef P.F het volgende:
Wat ik vandaag aan heb staat in het [outfit topic] want ik lijd aan studie ontwijkend gedrag
Zelfs ik
Ik heb stiekem toen ik weer in m'n crib was m'n trui en schoenen geswitched voordat ik m'n tentamen ging maken


Alles om niet te leren
het lijkt niet wat het is
  maandag 21 juni 2010 @ 19:44:59 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83112942
Blurred, ga jij nu ook stiekem minder eten??

Nynke wat goed van je! die heb je maar in je zak!

Uiteindelijke lijst:
O: boterham kipfilet, boterham gekookt ei, beker melk, beschuit met aardbeien
T;s: druifjes, appel, kiwi. 200 gram kwark, 200 gram vla
L: , boterham kipfilet, tomaat, komkommer en sla, 2 kommen eigengemaakte kippensoep
T;s: tomaatjes, boterham huzarensalade, blokje choco, nog wat druiven, aardbeien en KERSEN
D: gestoofde spitskool met tartaar, rabarber, gebakken aardappelen, salade van verse botersla

Veel fruit, de hele dag door, niet de slimste keuze maar ik verveel me dood zo met die heup, kan niet autorijden ofzo...

Morgen een leuke trip naar de LIdl daar doe ik dan wel een uur over maar de sperziebonen zijn in de aanbieding
Krijgen we iig lekker warm eten want wat we vandaag hadden.... bah! Well alles opgegeten natuurlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 juni 2010 @ 19:55:44 #217
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83113534
Uniek volgens mij valt het wel mee toch? Eten gaat best redelijk nu vind ik zelf (vergeleken met toen het net uit was iig!) ik zou alleen misschien wat extra moeten eten omdat ik nu redelijk veel hardloop, maar daar werk ik nog aan!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83113657
Wat is de kortste film die nu in de bios draait?
  maandag 21 juni 2010 @ 19:57:58 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83113663
Door Uniek heb ik druiven gehaald! Ik kreeg helemaal zin in fruit na je eerdere post

En nu naar feeeeetniz / sportschule, jawohl
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83113748
GODVER ik ben oranje
  maandag 21 juni 2010 @ 20:00:35 #221
236335 neen
schone schijn
pi_83113809
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef P.F het volgende:
Wat is de kortste film die nu in de bios draait?
wil je nu als sog naar de bios gaan? na je tentamens mag je naar alle films die je wil oke even 40 puntjes halen!

*wijsneus de stap van blackboard naar fok weet ik wel te maken
het lijkt niet wat het is
pi_83113812
Dan hier nog maar eens een lijstje:

O: Brinta
T: Snee volkoren met kalkoenfilet en kaas
T: Snee volkoren met kalkoenfilet en kaas
L: Kommetje salade (schep pastasalade, schepje rauwkost, schepje salade met ei en zilveruitjes), spicy tomatensoep, 1 snee volkoren met kalkoenfilet en kaas
T: Voorgezoete cappucino
D: Volkoren macaroni met tomatensaus (waarin ui, knof, paprika, courgette, aubergine, scheut ketjap, scheut slagroom)
T: Twee dropjes
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 juni 2010 @ 20:03:15 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83113943
Blurred, sorry ik had 2 tosti's als 1 gelezen

Maria, jij sporty!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 juni 2010 @ 20:14:53 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83114552
Ik ben op dieet!!! Heb al 5 dagen geen nagels meer op
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 juni 2010 @ 20:15:18 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83114587
Kom er maar in 100% tukje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83115484
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef neen het volgende:

[..]

wil je nu als sog naar de bios gaan? na je tentamens mag je naar alle films die je wil oke even 40 puntjes halen!

*wijsneus de stap van blackboard naar fok weet ik wel te maken
Nou ik heb mezelf naar de UB gelokt ! En zou dan om 11 uur gaan - als ik ga..
  maandag 21 juni 2010 @ 20:30:58 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83115540
Kwartet...

Maak het mijzelf even makkelijk en ontopic
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83115644
Oh, lekker Uniek! Het liefst door gele vla
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:32:58 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83115651
PF! Ga toch eens leren!



Had ie al gelezen van 5 dagen geen nagels gebeten?

Rabarber is echt overal lekker bij, inderdaad bij vla maar ook op brood, als 'dressing' over sla, als dipsaus bij tartaar of hamburger
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 juni 2010 @ 20:35:01 #230
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83115758
rabarber <3 (wat is de code voor een hartje?)

ik had een prachtige rabarberplant in mijn ex zijn tuin en ik weet zeker dat hij hem niet eens waardeert!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 21 juni 2010 @ 20:35:18 #231
236335 neen
schone schijn
pi_83115772
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ik heb mezelf naar de UB gelokt ! En zou dan om 11 uur gaan - als ik ga..
*update, ik heb me net even geschoren

Heb je nu de komende 2 week bijna iedere dag tentamens of ook nog wel wat tijd ertussen?
het lijkt niet wat het is
  maandag 21 juni 2010 @ 20:39:12 #232
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83116008
yessss miss congeniality 2 is op tv
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 21 juni 2010 @ 20:41:49 #233
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83116150
oh en ik heb pms en ik wil chocola en de winkel is nog 20 minuten open, wie houdt me tegen?!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 21 juni 2010 @ 20:48:40 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83116542
Fietsen ging verbazingwekkend goed in verhouding met de moeheid. Nu knagen op salade.

Eindstand:
O: schaaltje bananenkwark
T: banaantje
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x appelstroop
T: biscuitje FAAL, al op dag 1
T: 15 cherrytomaatjes
S: RPM
D: maaltijdsalade met tonijn

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83116606
Zooo, weer terug uit NH. Schandelijk misdragen qua eten, maar ja wat wil je als er alleen een frituurtent staat. Dus dat was, hamburger speciaal, patat en frikandel over de dag gemeten. En ontelbaar veel Jillz en Bessen.
Was op het eind wel stom, mn nichtje was door een jongen geslagen dus ik had dr meegesleept naar politieagent om aangifte te doen en hij werd meteen meegenomen. En toen gingen zijn vriendjes allemaal tegen mij en vriendje schreeuwen en bijna vechten. De grootste kwam even in mijn gezicht schreeuwen dat hij me wel ff zou neermeppen. Een man hoe triest ben je dan! Had zo'n zin om de eerste klap uit te delen, maar toen dacht ik weer even aan het feit dat ik wss opnieuw een baan moet zoeken en daarvoor bewijs van goed gedrag nodig heb (en vriendje ook) dus zijn we weggegaan met politieagent en heb mn moeder ons laten ophalen

Vandaag:

O: broodje kipfilet
T: liga appel
L: 2 broodjes kipfilet appel en bouillon
T broodje kipfilet en broodje eiersalade
D: notenrijst, met tonijn en boontjes en 2 sinas
T: naanbroodje

Heb megahonger vandaag!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_83116720
Ik wil nog ergens een hapje eten maar ik weet niet wat. Zal wel weer wok worden
pi_83116800
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fietsen ging verbazingwekkend goed in verhouding met de moeheid. Nu knagen op salade.

Eindstand:
O: schaaltje bananenkwark
T: banaantje
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x appelstroop
T: biscuitje FAAL, al op dag 1
T: 15 cherrytomaatjes
S: RPM
D: maaltijdsalade met tonijn


Weet je wat het snaaien van koekjes tegen zou houden? Meer eten, heb je ook geen honger Doe eens wat muesli en lijnzaad door je zuivel, dat vult als een tierelier en is ook goed voor je!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 juni 2010 @ 20:56:20 #238
236335 neen
schone schijn
pi_83116963
Hoe lang na het eten ongeveer gaan hardlopen? Want eigenlijk wil ik morgenochtend maar en dan nu leren maar geen zin dus fuck it maar ook geen zin in pienebillug weest wel dus dan wil ik zo mits garantie.

Dus
het lijkt niet wat het is
  maandag 21 juni 2010 @ 21:01:43 #239
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83117255
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Hoe lang na het eten ongeveer gaan hardlopen? Want eigenlijk wil ik morgenochtend maar en dan nu leren maar geen zin dus fuck it maar ook geen zin in pienebillug weest wel dus dan wil ik zo mits garantie.

Dus
Normaal reken ik minimaal 2, 2.5 uur,maar met fietsen heb ik minder snel last dan met lopen (dan klotst alles wat meer,hehe) dus afhankelijk van wat je hebt gegeten, zou ik zelf toch wel gauw 2-3 uur wachten...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 21 juni 2010 @ 21:04:31 #240
236335 neen
schone schijn
pi_83117401
ik zag net een paar mooie personen hardlopen vanuit m'n raam


Nou, dan maar laat of toch misschien beter morgenochtend
het lijkt niet wat het is
pi_83117498
Zucht.. wat zal ik eens eten. Hongerr!
pi_83117507
voor Nynke! Fijne opsteker in ieder geval, en succes met het maken van je keuze.

voor Kwak, ik vind ook dat je straalt op sommige foto's! Helemaal niet nodig om je daar rot over te voelen.

Ik heb net weer voor het eerst hardgelopen. Ik moest van de fysio spierversterkende oefeningen doen afgelopen weken en dan weer hardlopen om te kijken of het wat heeft geholpen. En het ging best goed! Ik had nog wel wat pijn, maar het kwam al een stuk later en niet meer zo erg als eerst . Conditie is wel prut overigens. Helemaal buiten adem van hooguit 12 min. rennen .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 21 juni 2010 @ 21:06:49 #243
331 Merel
Be here now.
pi_83117546
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 21 juni 2010 @ 21:08:03 #244
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83117626
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Merel het volgende:
tvp
Foei
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 21 juni 2010 @ 21:08:43 #245
236335 neen
schone schijn
pi_83117678
Mobiele versie heeft nog geen volg knop

Tevens post ik wel veel als ik iets anders hoor te doen
Ik moet echt eens iets fatsoenlijks gaan doen zeg
het lijkt niet wat het is
pi_83117869
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef neen het volgende:
Mobiele versie heeft nog geen volg knop

Tevens post ik wel veel als ik iets anders hoor te doen
Ik moet echt eens iets fatsoenlijks gaan doen zeg
Wel hoor.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:14:58 #247
236335 neen
schone schijn
pi_83118067
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Wel hoor.
Ik zie het! Sinds wanneer?
Nou, kan ik ook wat minder gaan posten
het lijkt niet wat het is
  maandag 21 juni 2010 @ 21:16:02 #248
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83118129
waar dan
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 21 juni 2010 @ 21:16:22 #249
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83118156
oh nevermind ik zie het al
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 21 juni 2010 @ 21:22:19 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83118524
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Weet je wat het snaaien van koekjes tegen zou houden? Meer eten, heb je ook geen honger Doe eens wat muesli en lijnzaad door je zuivel, dat vult als een tierelier en is ook goed voor je!
En ik vond het vandaag al aardig royaal met 3 boterhammen ... Lijnzaad heb ik nog wel ergens, maar volgens mij vrij calorierijk.. Merk dat ik dat soms nog wel lastig vind.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 21 juni 2010 @ 21:24:19 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83118646
XM, een heel biscuitje Waarom toch. Je was toch 3 kilo afgevallen? Waarom nu weer zo raar eten?

Voor de zekerheid,voordat mensen denken dat ik uithongeren promoot: eet eens wat meer
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:29:11 #252
331 Merel
Be here now.
pi_83118935
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Foei
Ik vind stiekem meelezen niet netjes!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83118948
Ik gooi er ook een lijstje in!
O: brinta
T: abrikozenyoghurt
L: 3 kleine puntjes leftover zelfgemaakte pizza met courgette en geitenkaas
T: 2 handjes amandelen, kopje automatenchoco
D: nasi (met zilvervliesrijst en veel groenten en gebakken eitje)
S: 12-15 min. hardlopen (met wandelen tussendoor)
T: ben&jerry's
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 21 juni 2010 @ 21:31:43 #254
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83119063
Had ik al gezegd dat mijn eetlijstjes naar de dietiste waren gestuurd en dat die vindt dat ik veel eet?

Gelijk maar mijn lijst erbij

O: yoghurt met muesli en druiven
T: 1 cracker met kaas (30+) en jam
L: omelet van 2 dooiers en 3x eiwit
T: 5 kleine crackers met smeerkaas
T: 1 mueslibol
D: maaltijdsalade (grieks, 430 kcal)

hmm, die mueslibol of crackers had niet gehoeven, maar toch had ik wel echt trek..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 21 juni 2010 @ 21:32:43 #255
331 Merel
Be here now.
pi_83119127
Mijn lijstje is kut:

O - twee krentenbollen (KIJK LOVELI ONTBIJT!!!)
L - drie bekers melk, broodje kroket, broodje met kaas en groenvoer
T - banaan, sinaasappel, grote matze met smeerkaas
D - pizza

Heb vandaag 10 uur onafgebroken gewerkt (lunchvergadering telt niet als pauze en zorgt voor onweerstaanbare broodjes kroket) en ik had gewoon echt de puf niet om te koken en de inspiratie niet om iets gezonds te verzinnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 21 juni 2010 @ 21:32:56 #256
331 Merel
Be here now.
pi_83119142
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn eetlijstjes naar de dietiste waren gestuurd en dat die vindt dat ik veel eet?
Huh??
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 21 juni 2010 @ 21:33:20 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83119165
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn eetlijstjes naar de dietiste waren gestuurd en dat die vindt dat ik veel eet?

Heb je vandaag een eetlijstje gepost? weet ze hoeveel je sport?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83119198
Zo, daar ben ik weer! Net naar de kralingse plas gelopen, daaromheen gewandeld en rennend weer terug. Samen anderhalf uur
Alleen nog niet gegeten en nu heb ik geen trek
Lijstje:
O: dubbele boterham vlokken
B: half uur fietsen
T: cup a soup
L: 4 boterhammen, pakje drinken
T: plakje cake
T: appel
T: stukje taart
B: half uur fietsen
T: tomaat
S: rennen en wandelen en rennen
D: ?
  maandag 21 juni 2010 @ 21:37:12 #259
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83119405
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


Heb je vandaag een eetlijstje gepost? weet ze hoeveel je sport?
Eetlijst van vandaag staat erbij..

Zij heeft lijstjes van 2 of weken terug gezien..
Ze weet wel dát ik sport,.maar ik weet niet of ze weet hoeveel (maar tis nu wel iets minder,sinds ik hardloop!)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83119616
Heet je dietiste soms Sonja ofzo?

Ik ga zo mijn bedje in, morgen treinen naar Utreg. Donderdag assessment van m'n workshop en ik heb er niet eens meer naar gekeken Mijn collega maakt me helemaal gek met alle mails die ze stuurt, als reactie daarop ga ik nog minder doen

Al ben ik nu wel bezig om een film te uploaden voor het werk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 juni 2010 @ 21:40:55 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83119672
Daglijstje is geworden
o. 250 ml yoghurt met rijstflakes
t. hard bolletje met smeerworst
l. misosoep + 18 stukjes maki + zeewiersalade
t. popcorn
d. brood met salade rode bieten met ui en een beetje mayo + kwart frans kaasje + 3 witte boterhammen (2x boter en honing en 1x pindakaas)
s. sport
t. paar handjes cashews
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:42:57 #262
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83119787
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:32 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje is kut:

O - twee krentenbollen (KIJK LOVELI ONTBIJT!!!)
L - drie bekers melk, broodje kroket, broodje met kaas en groenvoer
T - banaan, sinaasappel, grote matze met smeerkaas
D - pizza

Heb vandaag 10 uur onafgebroken gewerkt (lunchvergadering telt niet als pauze en zorgt voor onweerstaanbare broodjes kroket) en ik had gewoon echt de puf niet om te koken en de inspiratie niet om iets gezonds te verzinnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 21 juni 2010 @ 21:43:56 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83119850
XM... bah... dat jij jezelf weer kapot maakt met weinig/verkeerd/eenzijdig eten, moet je zelf weten maar doe dan niet alsof je het zelf niet weet!
Ja, ik ben gvd boos!

Cali, dat is vreemd! Heb je het wel goed begrepen of heeft zij het wel goed begrepen wat je doet?

Puff, mooi lijstje, als avondeten hoef je geen koolhydraten meer, lekker wat groente (wat roergebakken witlof en een tartaartje ofzo?)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83120008
D wordt: 1 paprika en een gegrilld stukje vis
  maandag 21 juni 2010 @ 21:47:41 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83120071
Mijn lijst mag nog: een hele hand met pinda, casew, macadamia en paranoten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83120125
Die dietiste is parrraaaa, conjo!
  maandag 21 juni 2010 @ 21:49:19 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83120225
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
D wordt: 1 paprika en een gegrilld stukje vis
Heb je daar genoeg aan? Wel lekker!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83120370
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Hoe lang na het eten ongeveer gaan hardlopen? Want eigenlijk wil ik morgenochtend maar en dan nu leren maar geen zin dus fuck it maar ook geen zin in pienebillug weest wel dus dan wil ik zo mits garantie.

Dus
Wat is dat voor Liwwarder slang?

Ik heb vandaag evy les 8 gedaan en zover ben ik nog nooit gekomen evy-gewijs!
pi_83120379
  • brinta
  • 2 uur wandelen (slakkegangetje)
  • broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, mayo, roerei, osseworst, gerookte ham; jam)
  • avondeten: tatjetoe: kekers & zilvervliesrijst & rookworst & lamsvlees & witlof & ui & snijmoes
  • puppycursus
  • 1 pils
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_83120581
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

    [..]

    En ik vond het vandaag al aardig royaal met 3 boterhammen ... Lijnzaad heb ik nog wel ergens, maar volgens mij vrij calorierijk.. Merk dat ik dat soms nog wel lastig vind.
    Je gaat weer minder eten, merk ik (maximaal 1200 kcals per dag). Klopt dat?
    pi_83120718
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef sigme het volgende:
  • brinta
  • 2 uur wandelen (slakkegangetje)
  • broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, mayo, roerei, osseworst, gerookte ham; jam)
  • avondeten: tatjetoe: kekers & zilvervliesrijst & rookworst & lamsvlees & witlof & ui & snijmoes
  • puppycursus
  • 1 pils
  • Ooo, hoe ging het? Is Hond een gemiddelde, hoog- of laagbegaafde leerling?
      maandag 21 juni 2010 @ 21:57:56 #272
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_83120822
    Ooo is dat leuk, puppycursus??
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      maandag 21 juni 2010 @ 22:01:42 #273
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83121038
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef anna82 het volgende:

    [..]

    Wat is dat voor Liwwarder slang?

    Ik heb vandaag evy les 8 gedaan en zover ben ik nog nooit gekomen evy-gewijs!
    Pijn in de buik weet je wel

    O, wie hield ook alweer sinds een tijdje een huishoudboekje bij? En met een handig programma of gewoon op papier ik moet dat ook doen. Structuur jeweets.

    O, en moeders... die lui weten ook altijd alles he echt unglaublich
    het lijkt niet wat het is
    pi_83121057
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:56 schreef Laureline het volgende:

    [..]

    Ooo, hoe ging het? Is Hond een gemiddelde, hoog- of laagbegaafde leerling?
    Dit was de derde keer al. Het is best aardig. Hond is veel te afgeleid om daar iets te doen, maar voor mij is het handig want dan leer ik truukjes om Hond later, thuis, truukjes te laten doen.
    We oefenen veel en Hond is van goede wil maar niet zo'n akelige slijmbal als die blonde labrador die denkt dat z'n baasje GOD is.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_83121063
    Hmm zie net een foto van afgelopen zaterdag en heb nu ook even een momentje.
    De volgende keer het shirtje maar een maatje groter kopen
      maandag 21 juni 2010 @ 22:09:41 #276
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_83121603
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef Laureline het volgende:

    [..]

    Je gaat weer minder eten, merk ik (maximaal 1200 kcals per dag). Klopt dat?
    Ik tel al heel lang geen calorieen meer, dus dat weet ik niet zo goed. Probeer iig geen maaltijden over te slaan, wat ik vroeger wel geregeld deed. Maar het is niet dat ik bewust laag ga zitten. Zoals ik net al postte, voor mijn idee was het vandaag netjes, muv het biscuitje.
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_83121665
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:01 schreef neen het volgende:

    [..]

    Pijn in de buik weet je wel

    O, wie hield ook alweer sinds een tijdje een huishoudboekje bij? En met een handig programma of gewoon op papier ik moet dat ook doen. Structuur jeweets.

    O, en moeders... die lui weten ook altijd alles he echt unglaublich
    Dat was ik! Het is heel nuttig. En afgelopen maand 100 euro uitgegeven dus het scheelt ook.
    In excel jeweet.
      maandag 21 juni 2010 @ 22:23:16 #278
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83122457
    Volgens mij heb ik behoefte aan gezonde vetten. Heb zin in vis (en dat na de sushi van vandaag) en ga me nu te buiten aan cashews. Ach,het kan erger. Ik kan ook twee magnums eten.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_83122598
    ibtl. Bijgelezen maar weet niet zo goed wat te zeggen. kunnen veel slankies wel gebruiken.

    Ik kom er net achter dat ik veel teveel eten heb gekocht voor 2 weken, vandaar dat mn budget zo snel ging, ogen zijn groter dan maag blijkbaar. En ik maak steeds teveel ook nog eens. En begin te laat met koken. Lastig hoor, goed voor jezelf zorgen als je alleen woont. Ga om goed te beginnen maar weer vroeg slapen, dat bevalt me eigenlijk wel. En de kat ligt al klaar op bed.
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_83122616
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef P.F het volgende:
    Ik werd door een 020 nr gebeld ? Chico?
    ik heb de vaste telefoon hier nog niet gevonden dus denk het niet
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_83122672
    Leuk kaartje trouwens moblo!
      maandag 21 juni 2010 @ 22:32:26 #282
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83123003
    WAKA WAKA EH EH *dansje doet*

    Was weer leuk! Merk wel dat ik nog brak ben van het weekend, maar hey, ik ben weer wezen hupsen/ ijzer tillen

    Cali: ik vind dat jij meestal wel netjes eet? Divers ook Of ik onthoud het verkeerd...
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      maandag 21 juni 2010 @ 22:32:59 #283
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83123033
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

    [..]

    Dat was ik! Het is heel nuttig. En afgelopen maand 100 euro uitgegeven dus het scheelt ook.
    In excel jeweet.
    O oke! Zet je ook alles wat je koopt erin dan of gewoon: "Boodschappen" enzo? Want ik gok dat bij boodschappen er zo nu en dan uitschieters bij zullen zitten bij mij
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef Chicolate het volgende:
    ibtl. Bijgelezen maar weet niet zo goed wat te zeggen. kunnen veel slankies wel gebruiken.

    Ik kom er net achter dat ik veel teveel eten heb gekocht voor 2 weken, vandaar dat mn budget zo snel ging, ogen zijn groter dan maag blijkbaar. En ik maak steeds teveel ook nog eens. En begin te laat met koken. Lastig hoor, goed voor jezelf zorgen als je alleen woont. Ga om goed te beginnen maar weer vroeg slapen, dat bevalt me eigenlijk wel. En de kat ligt al klaar op bed.
    Lekker dat het wel bevalt
    hoeveel gebruik je als budget en dan alleen doordeweeks of ook in het weekend? Ik leef praktisch budgetloos zegmaar
    het lijkt niet wat het is
    pi_83123113
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef Chicolate het volgende:
    ibtl. Bijgelezen maar weet niet zo goed wat te zeggen. kunnen veel slankies wel gebruiken.

    Ik kom er net achter dat ik veel teveel eten heb gekocht voor 2 weken, vandaar dat mn budget zo snel ging, ogen zijn groter dan maag blijkbaar. En ik maak steeds teveel ook nog eens. En begin te laat met koken. Lastig hoor, goed voor jezelf zorgen als je alleen woont. Ga om goed te beginnen maar weer vroeg slapen, dat bevalt me eigenlijk wel. En de kat ligt al klaar op bed.
    Wat een fijne post vind ik dit het is zo leuk om net op jezelf te wonen en dit soort dingen allemaal door te krijgen . En het gewoon op jouw manier kunnen doen. Je zit nu in het huis van iemand anders toch? Bevalt 't?

    [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2010 22:39:36 ]
    pi_83123265
    En ik val maar weer eens binnen met een lijstje:

    O: Om 6 uur wakker worden zonder wekker en klaarwakker zijn.. dus rustig aan 1 kop koffie en een plak ontbijtkoek.
    O: Om 8 uur twee boterhammen met kaas en een glas karnemelk.
    T: Appel
    L: Twee boterhammen cervelaat, krentebol met kaas.
    T: Yoghurt met nectarines
    T: Schep huzarensalade.
    D: Risotto met spinazie en gerookte zalm.
    T: Bosvruchtenyoghurt.
    T: Handje katjang nootjes en glas vruchtensap.

    Ik heb zo'n honger de hele dag, geen idee waar het van komt.
    pi_83123360
    Ha, Hond heeft gewoon karakter. Niet zo'n laffe slijmbal als Labrador. Sommige baasjes willen dat maar al te graag, God zijn, maar uiteindelijk krijg je de hond die je verdient

    Ik heb net een hele nette vreetbui gehad: 2 cappuccino, 2 stukjes chocola, 1 boterham pindakaas, paar katjang pedis en hete rijstcrackers, schaal aardbeien met kwark. Dat is ongeveer XM's hele daglijstje, maar ik ben trots

    De smailies heb ik zelf getypt!
      maandag 21 juni 2010 @ 22:41:17 #287
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83123486
    Ben The Milionair Matchmaker aan het kijken. Wat een triest programma is dat
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      maandag 21 juni 2010 @ 22:42:46 #288
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_83123570
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
    Ha, Hond heeft gewoon karakter. Niet zo'n laffe slijmbal als Labrador. Sommige baasjes willen dat maar al te graag, God zijn, maar uiteindelijk krijg je de hond die je verdient

    Ik heb net een hele nette vreetbui gehad: 2 cappuccino, 2 stukjes chocola, 1 boterham pindakaas, paar katjang pedis en hete rijstcrackers, schaal aardbeien met kwark. Dat is ongeveer XM's hele daglijstje, maar ik ben trots

    De smailies heb ik zelf getypt! >:O

    Ik ben ook trots
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      maandag 21 juni 2010 @ 22:44:13 #289
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_83123646
    thanks voor jullie kijk op mijn lijstjes.. Ik heb aangegeven wel een gesprek met de dietiste te willen, zodat ik wat meer kan vragen en wellicht kan toelichten ook. Vond het echt héél naar om te horen ook. Maargoed. Ondertussen eet ik al sinds woensdag wat minder en ben ik heel benieuwd naar het resultaat komende woensdag op de weegschaal
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
    pi_83123787
    Ik had 3 repen chocola en 3 zakken chips voor viste gehaald. Maar ik krijg helemaal nooit visite. Dus dan is het al minder erg dat ik ze zelf op heb gegeten, maar toch haal ik ze maar niet meer
    pi_83123815
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef neen het volgende:

    [..]

    O oke! Zet je ook alles wat je koopt erin dan of gewoon: "Boodschappen" enzo? Want ik gok dat bij boodschappen er zo nu en dan uitschieters bij zullen zitten bij mij
    Heb categorieen:
    Eten
    Kleren
    Uit
    Verjaardagen
    Boeken
    Reizen
    Cosmetica, kapper
    Huishoudelijk
    Overig
    Dat is handiger dan elke post apart.
      Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 22:48:28 #292
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_83123897
    Vandaag weer een ongezonde dag. Maar ik heb een plan! Ik ga alle Harry Potter boeken lezen, want dan vergeet ik de tijd en dan heb ik dus ook geen tijd om te snoepen!
    Dus het lijstje van vandaag heeft ook niet zoveel zin.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
    pi_83124002
    O en ik had net post, en sinds ik hier woon heb ik ALLEEN nog maar slechte post gehad en de handgeschreven brieven waren het ergst. Ik kon het handschrift ook totaaaal niet plaatsen. Ik wou hem eerst helemaal niet open maken. Daarna toch maar wel open maken. En toen ik dacht deed deed m'n hart een huppeltje Leuke kaart!!! (Maar hij mag volgende keer wel in een vrolijkere envelop want ik schrok mij rot Ja, slecht geweten )
      maandag 21 juni 2010 @ 22:51:51 #294
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_83124095
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef P.F het volgende:
    O en ik had net post, en sinds ik hier woon heb ik ALLEEN nog maar slechte post gehad en de handgeschreven brieven waren het ergst. Ik kon het handschrift ook totaaaal niet plaatsen. Ik wou hem eerst helemaal niet open maken. Daarna toch maar wel open maken. En toen ik dacht deed deed m'n hart een huppeltje Leuke kaart!!! (Maar hij mag volgende keer wel in een vrolijkere envelop want ik schrok mij rot Ja, slecht geweten )
    Oo gaat dit over het trouwkaartje? Want die had ik ook, en ik wist ook niet wat het was! maar erg leuk idd!!!
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
    pi_83124209
    Oh ik ben benieuwd naar het trouwkaartje! (van Mo toch?)
    pi_83124253
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
    Vandaag weer een ongezonde dag. Maar ik heb een plan! Ik ga alle Harry Potter boeken lezen, want dan vergeet ik de tijd en dan heb ik dus ook geen tijd om te snoepen!
    Dus het lijstje van vandaag heeft ook niet zoveel zin.
    Dat werkt bij mij helemáál niet! Het heerlijkste vind ik een boek lezen en intussen een zak chips eten Hoe simpeler/slechter het boek trouwens, hoe groter de behoefte aan chips en snoepjes tijdens het lezen
    pi_83124263
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef _Calimero_ het volgende:

    [..]

    Oo gaat dit over het trouwkaartje? Want die had ik ook, en ik wist ook niet wat het was! maar erg leuk idd!!!
    Ja

    O en ik wil graag ansichten van jullie ontvangen! En gewone kaarten! Ik ben om

    (Klusjesmannen met brieven, stomme pakketjesafleverbriefjes die niet komen, rekeningen, herrineringen, belastingen, belastingen, belastingen, boetes, etc ) Ik open niet graag mijn brievenbus
    pi_83124294
    trouwens Cali, vraag die diëtiste anders eens om een voor (volgens haar) voor jou passend menu te maken? Ben wel nieuwsgierig waar ze mee komt. Ik heb het over het algemeen niet zo op diëtistes. Bij mij in het gebouw van m'n vorige werk zat ook een praktijk, en dat waren echt zulke rare types en helemaal niet aardig. En ze keken me altijd vuil aan. Misschien omdat ik van alles naar binnen stouwde en nog steeds dunner was dan hun twee.
    pi_83124322
    Oh in bijna al het snoep zit dus gelatine en/of stremsel en dan kan ik er opeens wel van af blijven
    pi_83124424
    Pief, hoezo krijg je nooit visite dan! ik ook niet hoor, maar dat komt omdat dit niet mijn huis is, vind ik niet relaxed. Ik heb ook geen bank

    Mijn avondeten was trouwens echt dramatisch. Lijstje van vandaag:
    O: 3x snee volkoren (2x boursin, 1x pindakaas)
    L: halve stronk broccoli, botersla met zeewier, tosti bruinbrood/kaas
    T: meloen, 2 tarwekoekjes met chocolade
    S: evy les 18
    T: vriendje gaat snacks halen voor tijdens spanje-honduras!! nou dat was dus: 1 appel ,1/3e zak doritos met dip, 1 plak ham, 6 olijven, 3 stukjes brie, 7 soesjes, 1 glas cola en 1 glas wijn.
      Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 23:00:17 #301
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_83124525
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Laureline het volgende:

    [..]

    Dat werkt bij mij helemáál niet! Het heerlijkste vind ik een boek lezen en intussen een zak chips eten Hoe simpeler/slechter het boek trouwens, hoe groter de behoefte aan chips en snoepjes tijdens het lezen
    Ik kan dus echt niet eten tijdens het lezen, en zeker als ik er helemaal in zit dan vergeet ik de tijd gewoon. Dus ik ga eens uitproberen of dat werkt
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')