abonnement Unibet Coolblue
pi_83022383
Ik wou altijd al een economisch gerelateerde opleiding doen maar ik vond economie steeds saaier worden (Kwam vooral door de lesmethode) en ik dacht dat ik er niet zo goed meer in was omdat ik nooit hoger dan een 7 haalde.

Maar toen kwam het centraal examen waar ik eerlijk gezegd bijna niet voor geleerd heb en waar ik ook dacht op te zakken omdat ik zelfs 2 vragen niet had ingevuld. Toch had ik een 8,7 gehaald terwijl mijn schoolexamencijfer rond de 6,8 was.

Wordt Economie veel meer wiskundiger op HBO niveau?
pi_83023054
Je opleiding kiezen op basis van 1 centraal examen cijfer
pi_83023706
Het hangt ervan af wat voor Economie opleiding gaat doen. Ik doe M(anagement) E(conomie) R(echt)(jaja studie voor mensen die niet weten wat ze willen )
Bij mijn studie is het met M&O van de Havo te vergelijken en dan wat dieper op die stof in en dus wat meer wiskunde
Een vriendin van mij doet accountancy en in die opleiding is er meer wiskunde aanwezig dan de MER.
Weet je al ongeveer wat voor opleiding je wil gaan doen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Flippiee op 19-06-2010 17:09:06 ]
pi_83024130
Bij Bedrijfseconomie is best veel wiskunde. Blok 3 hadden we 2 wiskunde vakken, blok 4 1. Maar het is meestal wel zeer praktisch, dus mbt hypotheekvormen, rentes en dat soort dingen.

verer is de economie heel anders dan op de middelbare school.

[ Bericht 25% gewijzigd door Sport_Life op 19-06-2010 16:32:47 ]
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:34:56 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_83024454
HBO Economie is ongeveer Zeta op de schaal van Gugelhupf
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:35:53 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83024485
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Strantor het volgende:
Ik wou altijd al een economisch gerelateerde opleiding doen maar ik vond economie steeds saaier worden (Kwam vooral door de lesmethode) en ik dacht dat ik er niet zo goed meer in was omdat ik nooit hoger dan een 7 haalde.

Maar toen kwam het centraal examen waar ik eerlijk gezegd bijna niet voor geleerd heb en waar ik ook dacht op te zakken omdat ik zelfs 2 vragen niet had ingevuld. Toch had ik een 8,7 gehaald terwijl mijn schoolexamencijfer rond de 6,8 was.

Wordt Economie veel meer wiskundiger op HBO niveau?
'Veel meer wiskundig' of 'veel wiskundiger', niet 'veel meer wiskundiger'.
Niet meer actief op Fok!
pi_83025262
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

'Veel meer wiskundig' of 'veel wiskundiger', niet 'veel meer wiskundiger'.
oeps zo iets noem je een contaminatie, een grote fout voor een studente
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')