quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:03 schreef Schenkstroop het volgende:[..]
Vrouwen houden toch niet van zwakke mannetjes? Zouden zij met een zwak mannetje inmengen dan verliezen zij het spel, elk spel. Trivial persuit, gouden kooi, het leven. Overstoer kijkende mannen kunnen ook dat "zelfvertrouwen" uitsralen waar vrouwen zo'n zak voor hebben. Ik noem het trouwens 'mannetjes' omdat ik idd wat neerkijk op die meestal toch wel jochies. Die vaak niet het intellect hebben waar vrouwen naar eigen zeggen altijd wel naar zoeken.. Dus ik weeg de argumenten van vrouwen op tegen de praktijk en dan constatteer ik: ha! is dat alles?
Intellect is niet betrouwbaar aan de buitenkant te zien. Bovendien verzet ik me tegen het beeld dat je lijkt te schetsen van de macht van oppervlakkigheden. Je lijkt te stellen dat wanneer je als man lang bent, met een normaal postuur en redelijk uiterlijk dat alle vrouwen je door de straten zullen achtervolgen als machteloze lemmingen. Vrouwen zijn net zo 'machteloos' tegenover zulke mannen als mannen tegenover vrouwen met een mooi figuur.
En ja, als je keer op keer op uiterlijk valt maar steeds een eikel als vriend of dom wijf als vriendin daardoor hebt gekregen, dan mag ik toch hopen dat je het belang/drang van uiterlijk gaat nuanceren. Zo niet, dan doe je het nog steeds jezelf aan. Gezeik.