quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:43 schreef conleche het volgende:[..]
Nou ja. Hele lange mannen die iel zijn vind ik dan weer eng. (Kleine mannen die iel zijn ook trouwens) Voor mij is iets tussen de 1m80 en 1m85 perfect. Maar ik ben dan ook niet zo lang. (1m68).
Wat minstens even belangrijk is, is de spieropbouw. Die moet, idealiter, op een natuurlijke manier sterk zijn. Zonder opgepompt te zijn.
En dan heb ik dat hele innerlijk nog buiten beschouwing gelaten.
Volgens mij is het een wonder dat ik geen maagd meer ben!
Ja dat! Al is alles onder de 1,85 bij mij bij voorbaat kansloos (ik ben 1,75). Langer dan 1,94 is ook een beetje een no-go. Nou ja, in een ver verleden, toen ik nog geen vriendje had, waren de laatste 6 manspersonen die ik gekust had exact 1,96. Maar dat was wel de max hoor

O ja, de spieropbouw, heel belangrijk! Van die manspersonen met beefcake armen, doordat ze 3x per week lafjes trainen maar wel eiwitshakes eten als een malle.
O en verder val ik alleen op donker haar met blauwe ogen.
En een zongebruinde huid.
En niet te dikke bovenbeenspieren en wel op een goede kont.
Ik zie er zelf al blijkbaar uit als 1,85, je begrijpt dat ik dan niet naast iemand wil staan die kleiner is, dan ziet hij er belachelijk uit, dat willen we niet.
(Ik ben 1,75 en 'smal', mijn broertje is 1,85 en echt erg gespierd maar ik lijk dus groter

)
[ Bericht 7% gewijzigd door P.F op 19-06-2010 16:32:45 ]