abonnement Unibet Coolblue
pi_82917991

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en sterke verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Lijst met vorige topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37
Vaste klasbakken:
Captain_Fabulous Leeftijd:37 BMI: maakt heuvels een klus maar zal in het seizoen wel weer zakken Regio: Hilversum Fiets: Gazelle instapmodel alu/Sora/Gele Conti 4000's/Brooks zadel (belangrijkste onderdeel van de fiets) Doel voor dit seizoen: JJC, Giro Tourtochten 8 & 9 mei, Dam tot Dam Classic en ergens dit jaar m'n eerste 200 km tocht rijden.Mischien een leuke Ardennetocht. Eens zien of er rond de Tourstart nog wat leuks wordt georganiseerd.
jpjedi Leeftijd: 32 Regio: Hoogstraten-Belgie Fiets: Specialized allez tripple Doel voor dit seizoen: limburgs Mooiste + weekje De Marken & Limousin (Hoogtemeters!)
Littlecreep Leeftijd: 20 Regio: Amsterdam en Gouda Fiets: Stevens Aspin genaamd V2 Licentie: Nog niet, gaat er dit seizoen of volgend seizoen wel komen. Doel voor dit seizoen: Weer normaal 100 km kunnen fietsen na lang herstel na operatie.
marcodej Leeftijd: 25 Regio: Katwijk, trainingsgebied is zo'n beetje alles tussen Den Haag en Bloemendaal, het Groene Hart en de Haarlemmermeer Fiets: Cube Agree GTC Pro 2010. Doel voor dit seizoen: Elfstedenrijwieltocht (240km), en weer de grens van 5000km in een jaar slechten
Superher0 Leeftijd: 29 BMI: 23.3 (1.77 met 73kilo) Regio: Utrecht, Amersfoort Fiets: Cube Agree GTC Race Pro, Trek 1400, Rose Bull ALS 200 Doel voor dit seizoen: 3 x mont ventoux op 1 dag, grand ballon, Luik-Bastenaken-Luik, 10.000km+
Tommeke Leeftijd: 23 Regio: 't Noorden Fiets: Renault Equipe, Renault Beat T5 MTB, Giovanni Cyclocrosser Doelen: Snelle tijdritten rijden, vooraan meekoersen in het B-peloton, Elfstedentocht, Steven Rooks Classic en als een malle Alpe d'Huez opfietsen.
ultra_ivo Leeftijd: 42 Regio: Zuid-Limburg Fiets: Bioracer Stage, Bob Jackson, Koga Miyata Grantourer Doel voor dit seizoen: Superrandonneurserie + Witte Nachten 1200
Wombcat Leeftijd: 39 BMI: ca. 66 kg bij 1.81 Regio: Utrecht Fiets: Gazelle ACC Pro 110 Campa Record Doelen: 13.300+ km (zou mijn hoogste ooit zijn in een jaar). Cyclo's: Velostar 91, Blé d'Or, Cote d'Orienne, Bernard Thevenet, Robert Mintkewicz, Tour de l'Ain (4-daagse), Laurent Desbiens, Charly Gaul, Ronde Picarde, La Forestiere.
FJD Leeftijd 26 BMI 20/21(1.96 bij +/- 80kg) Regio (ivm evt. samen rijden) Rotterdam Fiets Bulls Harrier 105 Doel voor dit seizoen +1000km in 1 week & Rondje Ijsselmeer
Ask-Brad Leeftijd 23 BMI +/-20 (1.93 met ongeveer 74 kg) Regio Twente Fiets Cannondale Synapse Hi-mod Licentie? Neen Doel voor dit seizoen Alpe D'Huez (en buur colls?), recreatief rijden, wvttk!
Gripper Leeftijd 27 BMI: +/-22 (1.86 en 78 kg) Regio: Utrecht Fiets: Bulls Ultegra (en een nieuw project in de planning) Licentie: Nee Doelen 2010: Ondanks klussen en verhuizing dit voorjaar toch proberen lekker wat km's te maken, paar leuke toertochten, en wat weekendjes fietsen in de Ardennen/Vogezen Proberen om net als vorig seizoen de 5000 km aan te tikken.
Oksel Leeftijd:26 BMI: 26 Regio: Twente Fiets: Bianchi 928 T-cube, Campagnolo Centaur Doel voor dit seizoen: Lichter worden!
Yankee Leeftijd: 26 BMI: 22.8 Regio: Groningen Fiets: Wilier Izoard Ultegra Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: Misschien eens een keer een wedstrijd rijden, verder vooral gewoon hard fietsen en genieten! En af en toe georganiseerde tochten rijden.
Pritt Leeftijd: 22 Bmi: 20 Regio: Amsterdam Fiets: Koga Miyata Team Edition 2010 Ultegra Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: Kilometers maken, club zoeken, Marmotte en Ventoux
ursel
dutch_cyclist / Wielracer
FredWielergek
thettes
No-P Leeftijd: 24 BMI: 22 (68,5 bij 1,76) Regio: Nijmegen/achterhoek Fiets: Concorde camp. mirage Doel voor dit seizoen: recreatief fietser, geen doel
Jakkop Leeftijd: 18 BMI: 23 Regio: United Kingdom Fiets: Ben er 1 aan het uitzoeken na diefstal Seizoensdoel: 5000 km, nog een paar cyclo's uitzoeken
hetsjhokleek Leeftijd: 25 BMI: 20 (170 cm, 59 kg ) Regio: Den Bosch Fiets: Merida Licentie: Nee Doel voor dit seizoen Dolomieten trip in augustus en verder vooral plezier op de fiets
Najr Leeftijd: 20 Regio: Rotterdam Fiets: Bulls Harrier Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: Conditie opbouwen, en in de zomer een tourtocht met groep richting Spanje.
045represent Leeftijd: 16 Regio: Midden-Limburg Fiets: Gazelle Licentie: (nog) niet Doel voor dit seizoen: Het wielrennen verder ontdekken, dit wordt mijn eerste volledige seizoen (Ben in september 2009 begonnen) en een aantal tourtochten fietsen, kijken waar mijn grenzen liggen
rockin_the_lowland Leeftijd: 29 BMI: 62 kg bij 1,72 m Regio: Weert Fiets: Trek 1200 Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: ieder week een toertocht fietsen in België
Bananablues Leeftijd: 23 Bmi: 19 (63 kilo bij 181cm) Regio: Midden-Delfland (Delft) Fiets: Cube Attempt 2006 met mavic ksyrium elite wielen Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: 1/8 tot olympische triatlon en misschien nog een toertocht oid proberen.
Nappie-oleon Leeftijd: 21 Bmi: 20 Regio: nijmegen Fiets: koga en gazelle Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: gewoon zoveel mogelijk trainen, toertocht henk lubberding classic
Cyclinggirl Leeftijd: 29 BMI: 18.5 (166 cm, 54 kg ) Regio: Dordrecht Fiets: Trek Madone 4.5 WSD Licentie: Ja Doel voor dit seizoen: Veel plezier op de fiets en er goed bij blijven bij de koersen.

Nuttige links:
Algemene info
  • Wielersportinfo
  • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers Toertochten
  • Toertochten (komende week) in NL
  • Toertochten in België (BBR-FBC),
  • Lotto Cycling Tour
  • Toertochten in Frankrijk
  • Toertochten in Dld
  • Toertochten in Engeland Cyclo's
  • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk
  • Jedermannrenner in Dld
  • Granfondo's in Italië
  • Cyclo's in Spanje

    De OP is hier te vinden
  • pi_82918010
    Wat een lelijke OP hebben we
    pi_82918153
    Bedankt weer voor alle reacties (in het vorige topic inmiddels) ;-). Ik heb op internet even gekeken in de uitverkoop van Cyclewear.eu, maar helaas waren alle broeken van mijn maat al uitverkocht (tenminste neem aan dat de maat hetzelfde is als je boxer-maat?). Vanmiddag dus maar even in de sportzaak kijken. En inderdaad een helm, daar had ik nog niet aan gedacht. Schoenen en een shirt zal ik moeten kijken of m'n budget dat toelaat, maar ben binnenkort ook jarig, dus heb alvast wat kadotips .
    pi_82918185
    Schoenen MET pedaaltjes natuurlijk
      donderdag 17 juni 2010 @ 09:58:22 #5
    281157 AskBrad
    Heracles Almelo
    pi_82919408
    9!
    I'm Back Again!
    pi_82919426
    TT op verzoek gewijzigd.
      donderdag 17 juni 2010 @ 09:59:26 #7
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_82919483
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 09:59 schreef JortK het volgende:
    Present, vanmorgen weer naar het werk geweest op de fiets
    Ik niet. Heb de Holterberg + wind tegen nog wel beetje in de kuitjes zitten. Morgen weer. En weer terug over de Holterberg denk ik.

    Wel echt tof dat de Holterberg in mijn fietsroute naar huis zit. Het is niet veel langer qua afstand, wel qua tijd. Kost me 20 minuten meer, door klimmen maar ook door stoplichten enzo.
    pi_82919517
    Foto van de vorige meet op de Holterberg:


    pi_82920681
    Pff ik baal zo he. Ik wil nieuwe wielerbroeken kopen maar nergens hebben ze mijn maat
    Haters gonna hate.
    pi_82920794
    owja hier nog een fotootje voor de OP. Dit is niet mijn eigen team shirt maar van het combinatieteam.



    [ Bericht 3% gewijzigd door CyclingGirl op 17-06-2010 11:06:49 ]
    Haters gonna hate.
    pi_82921342
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 10:45 schreef CyclingGirl het volgende:
    owja hier nog een fotootje voor de OP. Dit is niet mijn eigen team shirt maar van het combinatieteam.




    Je ziet er nogal wollig uit!

    Pas je op met privé foto's die perongeluk post..?!?
    pi_82921661
    hahah shit zeg hahahaha .Dit is die van Thriller. Nou veel privé fotos staan er niet hoor
    Haters gonna hate.
    pi_82922125
    Je hebt een hond op je shirt
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_82923139
    gisteren een Team Telekom shirt gevonden uit 1996 1997 voor 10 pond, hier in Londen!!!!
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
    pi_82924011
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 09:08 schreef Oksel het volgende:
    Wat een lelijke OP hebben we
    Als het helpt, even OP kopiëren vanuit de 'bewerken' optie. Werkt natuurlijk alleen als je ingelogd bent.
      FOK!fotograaf donderdag 17 juni 2010 @ 12:06:50 #17
    73911 ultra_ivo
    pi_82924379
    Morgenvroeg start ik m'n belangrijkste rit van het seizoen, op een paar honderd meter van het hotel waar ik nu zit. Een mooie plek voor de start, het Kremlinplein in Vologda.
    pi_82924498
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 12:06 schreef ultra_ivo het volgende:
    Morgenvroeg start ik m'n belangrijkste rit van het seizoen, op een paar honderd meter van het hotel waar ik nu zit. Een mooie plek voor de start, het Kremlinplein in Vologda.
    Cool

    Foto's volgen neem ik aan?
      donderdag 17 juni 2010 @ 12:12:02 #19
    85618 No-P
    Dosis sola venenum facit
    pi_82924628
    Succes! Onderweg zullen we niks meer van je horen neem ik aan dus ik hoop over een poosje te lezen dat je bent gefinished.
    Sei wachsam,
    Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
    Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
      donderdag 17 juni 2010 @ 12:18:32 #20
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_82924942
    Wel een beetje jammer dat het juist in het weekend het weer slechter wordt

    Zit te twijfelen om de Jan Janssen Classic wel echt te gaan rijden...
      donderdag 17 juni 2010 @ 12:50:09 #21
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82926322
    Lekker weertje vandaag! Vanmiddag dus maar even fietsen, zeker omdat ik gisteren weer stevig aan de pils ben geweest en het afgesloten heb met een bezoekje aan de Turk. Met een dieet hou ik me dus niet echt bezig
    .
    pi_82927388
    Vlees = eiwitten, bier = koolhydraten
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
      donderdag 17 juni 2010 @ 13:30:01 #23
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_82928263
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 12:06 schreef ultra_ivo het volgende:
    Morgenvroeg start ik m'n belangrijkste rit van het seizoen, op een paar honderd meter van het hotel waar ik nu zit. Een mooie plek voor de start, het Kremlinplein in Vologda.
    Succes ivo! Rusland lijkt mij een prachtig land om door te fietsen.

    PS, subtopic is verkeerd. Moet deze niet verplaatst worden naar subtopic Wielrennen?
    Superhero to the rescue!
    pi_82928587
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 11:40 schreef JohnDDD het volgende:
    gisteren een Team Telekom shirt gevonden uit 1996 1997 voor 10 pond, hier in Londen!!!!
    ben het net maar even gaan kopen, een size 14, wat duidelijk momenteel een beetje te klein was (laten we zeggen dat hij bij het proberen heel aerodynamisch zat), maar heb 'm maar gekocht als goede stimulatie om flink door te blijven trainen.
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
    pi_82929733
    Prutser ben ik ook.
      donderdag 17 juni 2010 @ 14:00:47 #26
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_82929846
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef Oksel het volgende:
    Prutser ben ik ook.
    het is je vergeven, gelukkig kun je wel fietsen
    Superhero to the rescue!
    pi_82932049
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 14:00 schreef Superher0 het volgende:

    [..]

    het is je vergeven, gelukkig kun je wel fietsen
    Dat moet je nog maar zien.. Maar bedankt voor het vooraf vertrouwen. Niet teveel he, anders valt het alleen maar tegen..!
      FOK!fotograaf donderdag 17 juni 2010 @ 15:00:27 #28
    73911 ultra_ivo
    pi_82933068
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 12:09 schreef Oksel het volgende:

    [..]

    Cool

    Foto's volgen neem ik aan?
    Camera en Netbook heb ik bij me (ok, alleen camera tijdens de tocht). Moet alleen ff zien hoe snel na de finish ik kan uploaden. Het kan zijn dat dat pas over dik een week is.
    pi_82934428
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 13:30 schreef Superher0 het volgende:

    [..]

    Succes ivo! Rusland lijkt mij een prachtig land om door te fietsen.
    Is dat niet levensgevaarlijk? Ik heb een boek van Jelle Brandt Corstius gelezen over Moskou, die fietst daar ook (woon werk verkeer) maar die fietst tegen het verkeer in zodat hij tenminste weet of mensen hem zien. Nu is Rusland natuurlijk meer dan Moskou, heel wat vierkante kilometers meer, maar ik vraag me af hoe het daar is?

    Ik heb vanmorgen ook weer lekker gefietst, zo'n 70 kilometer in de harde wind.
    pi_82934630
    Wow, ik heb heel wat fietsmeets gemist geloof ik
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef Wombcat het volgende:

    [..]
    Niet schuldig voelen. Als ik aan het trainen ben en iemand inhaal, maakt het mij niet uit als die in mijn wiel blijft hangen.
    Maar er zijn veel wielrenners die het wel vervelend vinden. Mij stoort het niet echt, het enige wat ik er vervelend aan vind is dat je het gevoel krijgt dat je moet waarschuwen voor obstakels en dat je dan misschien deels verantwoordelijk bent als je achterligger ergens tegenaan knalt. Als de plakker geen helm draagt is dit nog een graadje erger.
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 19:10 schreef Oksel het volgende:
    Scoooters zijn altijd tof trouwens. Maandag fietste ik 37 wind tegen, omdat er iemand was komen hangen.. scooter voorbij, ik aanzetten, achter die scooter.. 45km/u, die andere vent haalde het net niet. Ik paar km achter die scooter, die lui lachen.. heuveltje af, ik harder dan de scooter.. Maar bij het stoplicht maar weer gestopt, ging toch wel erg hard.

    Vandaag miste ik mn kans achter een scooter.. hoorde hem niet door de tegenwind. Jammer, net op het rechte lege weilandenstuk waar het juist zo hard waaide.
    Scooters tof?? Ik haat ze. Die verschrikkelijke stank.. ik kan gelijk 2 km niet normaal ademhalen als ik door zo'n gasbom ingehaald word.
      FOK!fotograaf donderdag 17 juni 2010 @ 15:38:34 #31
    73911 ultra_ivo
    pi_82934879
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 15:28 schreef KaheemSaid het volgende:

    [..]

    Is dat niet levensgevaarlijk? Ik heb een boek van Jelle Brandt Corstius gelezen over Moskou, die fietst daar ook (woon werk verkeer) maar die fietst tegen het verkeer in zodat hij tenminste weet of mensen hem zien. Nu is Rusland natuurlijk meer dan Moskou, heel wat vierkante kilometers meer, maar ik vraag me af hoe het daar is?

    Ik heb vanmorgen ook weer lekker gefietst, zo'n 70 kilometer in de harde wind.
    Je moet ook niet alles geloven wat er geschreven wordt. Positieve verhalen over Rusland zijn niet zo gewild bij de uitgevers. Ik voelde me in St. Petersburg een stuk meer op mijn gemak in het verkeer dan in Helsinki. Daar was ik echt bang. Waanzinnig slecht ontworpen fietspaden en slapende chauffeurs. In Petersburg geen fietspaden en geconcentreerd rijdende automobilisten. Dat is veel veiliger. Tegen het verkeer in fietsen zou ik nooit doen, dat is pas gevaarlijk gedrag.
      donderdag 17 juni 2010 @ 15:38:36 #32
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82934883
    Om even terug te komen op pompen...gezien mijn zadelkeus hoef IK me niet te schamen om zo'n framepomp op de fiets te binden, ik zie er toch al rustiek uit met m'n leren zadel

    @ivo:
    veel succes, lijkt me een waanzinnige mooie tocht om te doen, extreem, maar mooi
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
      FOK!fotograaf donderdag 17 juni 2010 @ 15:39:47 #33
    73911 ultra_ivo
    pi_82934950
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 15:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Om even terug te komen op pompen...gezien mijn zadelkeus hoef IK me niet te schamen om zo'n framepomp op de fiets te binden, ik zie er toch al rustiek uit met m'n leren zadel

    @ivo:
    veel succes, lijkt me een waanzinnige mooie tocht om te doen, extreem, maar mooi
    Het weer ziet er niet zo super uit maar als de wind zo blijft als vandaag hebben we 'm morgen na de 1e 60km voor anderhalve dag in de rug.
    Verder gaat er idd niks boven een Zéfal HPX.
      donderdag 17 juni 2010 @ 15:43:57 #34
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82935151
    Ik zou alleeen niet weten waar ik nog plaats heb voor een framepomp, met twee bidons zijn de voorgeboorde gaten in mijn frame vol, en onder de stang lopen kabels dus daar past ook moeilijk iets
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82935201
    Ik weet nog wel een plekje..

      donderdag 17 juni 2010 @ 15:48:21 #36
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82935385
    Mag ik alsnog afzeggen voor het overnachten, voel me opeens minder veilig zit er wel een slot bij julie op de douche? Ja toch?
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82935492


    Neem je trouwens je vrouw/vriendin mee? Ik moet nog ff weten met hoeveel mensen we in totaal zijn ivm vlees / brood / salade.
      donderdag 17 juni 2010 @ 15:59:56 #38
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82936012
    Ik kom solo.
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82936451
    Je hebt 'm niet onder 't filter geplaatst
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 18:01 schreef FJD het volgende:

    [..]

    Niet? Ik ben echt een lul wat dat betreft. Als ik nog over heb dan gaat het gas erop.
    Op het vlakke is het erg lastig om iemand te lossen.
    in a crowd you lose humanity
    pi_82936500
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 15:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Ik zou alleeen niet weten waar ik nog plaats heb voor een framepomp, met twee bidons zijn de voorgeboorde gaten in mijn frame vol, en onder de stang lopen kabels dus daar past ook moeilijk iets
    Je kan toch het houdertje van je pompje in dezelfde gaatjes schroeven als waar de bidonhouder aan de zadelbuis zit? Dus zeg maar ' op elkaar' ? Zo heb ik het iig wel gedaan.
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
    pi_82936749
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 15:32 schreef eentwee het volgende:
    Wow, ik heb heel wat fietsmeets gemist geloof ik
    [..]

    Maar er zijn veel wielrenners die het wel vervelend vinden. Mij stoort het niet echt, het enige wat ik er vervelend aan vind is dat je het gevoel krijgt dat je moet waarschuwen voor obstakels en dat je dan misschien deels verantwoordelijk bent als je achterligger ergens tegenaan knalt. Als de plakker geen helm draagt is dit nog een graadje erger.
    [..]

    Scooters tof?? Ik haat ze. Die verschrikkelijke stank.. ik kan gelijk 2 km niet normaal ademhalen als ik door zo'n gasbom ingehaald word.
    Ik vind het vervelend omdat sommigen ook niet echt kunnen sturen of verwachten dat jij voor ze oplet. Ik heb een keer gehad dat ik ineens voor een eend moest stoppen en die kerel bijna bij mij achterop zat, Ik waarschuwde maar hij hoorde mij niet. En ik heb een keer gehad dat een kerel tegen mijn achterwiel aan reedt die nam in het wiel rijden wel erg letterlijk. Daarom heb ik liever dat ze het niet doen. Owja en ook nog eens geen gedag zeggen.
    Haters gonna hate.
      donderdag 17 juni 2010 @ 16:14:16 #42
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82936779
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef marcodej het volgende:

    [..]

    Je kan toch het houdertje van je pompje in dezelfde gaatjes schroeven als waar de bidonhouder aan de zadelbuis zit? Dus zeg maar ' op elkaar' ? Zo heb ik het iig wel gedaan.
    snap het zo zonder fiets niet, zal dat eens bekijken als ik m'n binnenband vervang voor zaterdag.
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82937248
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef CyclingGirl het volgende:

    [..]

    Ik vind het vervelend omdat sommigen ook niet echt kunnen sturen of verwachten dat jij voor ze oplet. Ik heb een keer gehad dat ik ineens voor een eend moest stoppen en die kerel bijna bij mij achterop zat, Ik waarschuwde maar hij hoorde mij niet. En ik heb een keer gehad dat een kerel tegen mijn achterwiel aan reedt die nam in het wiel rijden wel erg letterlijk. Daarom heb ik liever dat ze het niet doen. Owja en ook nog eens geen gedag zeggen.
    Klinkt nogal zeikerig! Doe's wat relaxeter!
    pi_82937965
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 16:21 schreef Oksel het volgende:

    [..]

    Klinkt nogal zeikerig! Doe's wat relaxeter!
    Klinkt misschien zeikerig zoals ik het hier zet maar het is minder als je op straat lig. Die laatste had ik al 2x gewaarschuwd om zijn stuur wat rechter te houden omdat ik elke keer tikjes voelde. BIj de 3e keer was het raak, hij ontweek iets en raakte mij achterwiel langs het midden en daar lag ik.

    En buiten dat, wat moet je als kerel van 2M doen achter een meisje van 1.66 uit de wind zitten kan dan niet hoor.
    Haters gonna hate.
      donderdag 17 juni 2010 @ 16:44:22 #45
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82938537
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:

    [..]
    En buiten dat, wat moet je als kerel van 2M doen achter een meisje van 1.66 uit de wind zitten kan dan niet hoor.
    2 meest voorkomende redenen:
    of genieten van het uitzicht (als je een beetje plezierig gebouwd bent)
    of je rijdt veel te hard voor die vent maar hij wil onder geen voorwaarde je wiel laten gaan ivm het fragiele mannelijke ego.
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82938868
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:

    [..]

    snap het zo zonder fiets niet, zal dat eens bekijken als ik m'n binnenband vervang voor zaterdag.
    Bidonhouder (op de zadelbuis) eraf halen, houdertje van je pompje op de gaatjes, bidonhouder op de gaatjes, en dan vast schroeven. Pomphoudertje zit zo tussen het frame en de bidonhouder ingeklemd zeg maar.
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
      donderdag 17 juni 2010 @ 17:44:56 #47
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_82941483
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef marcodej het volgende:

    [..]

    Bidonhouder (op de zadelbuis) eraf halen, houdertje van je pompje op de gaatjes, bidonhouder op de gaatjes, en dan vast schroeven. Pomphoudertje zit zo tussen het frame en de bidonhouder ingeklemd zeg maar.
    Inderdaad, zo zou ik het ook doen
    pi_82945216
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:

    [..]

    Klinkt misschien zeikerig zoals ik het hier zet maar het is minder als je op straat lig. Die laatste had ik al 2x gewaarschuwd om zijn stuur wat rechter te houden omdat ik elke keer tikjes voelde. BIj de 3e keer was het raak, hij ontweek iets en raakte mij achterwiel langs het midden en daar lag ik.

    En buiten dat, wat moet je als kerel van 2M doen achter een meisje van 1.66 uit de wind zitten kan dan niet hoor.
    Dat is wel heel bont. Kon je niet demarreren?
    pi_82945821
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 10:45 schreef CyclingGirl het volgende:
    owja hier nog een fotootje voor de OP. Dit is niet mijn eigen team shirt maar van het combinatieteam.

    [ afbeelding ]
    Mocht je nou binnenkort een of andere dikkerd tegenkomen op een racefiets met een knalgele voorvork, die hoi tegen je zegt.... dat ben ik
    pi_82946720
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')