abonnement Unibet Coolblue
pi_85781889
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

mijn trein stopt toch niet bij de Bijlmer :7
Dan wel hoor. Maken altijd een extra stop als ons aller Ajax O+ moet spelen.
pi_85842251
Hm ik hoopte dat die korte setlist bij z'n eerste try-out oid hoorde, maar al z'n concerten zijn zo kort :o Hoelang zal het voorprogramma dan wel niet gaan duren _O-
pi_85967667
Hmmzz.. nog steeds geen tickets voor de Paradiso show.
Weet niet of ik dat wel wil met zo'n korte setlist en al die negatieve recenties.

Opvallend dat de CD nog niet gelekt is...
Gelukkig kan ik mijn deluxe uitvoering vrijdag ophalen!

@ZwarteMagika: hoe was Zwitserland?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_85979028
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef CoExist het volgende:
Hmmzz.. nog steeds geen tickets voor de Paradiso show.
Weet niet of ik dat wel wil met zo'n korte setlist en al die negatieve recenties.

Opvallend dat de CD nog niet gelekt is...
Gelukkig kan ik mijn deluxe uitvoering vrijdag ophalen!

@ZwarteMagika: hoe was Zwitserland?
Je kunt ze voor 50 euro op marktplaats kopen :') :r Bij 3FM geven ze ook nog kaarten weg deze week..
Zijn er nog meer negatieve recensies verschenen dan? Ga zo even kijken.. als ik filmpjes op youtube zie ben ik ook nog niet zo enthousiast :@ Nouja met lage verwachtingen kan het alleen maar meevallen :P

Zwitserland was geweldig, zo mooi en zowat hele week 30 graden :o
pi_85979109
Vrij vreemd dat de cd nog niet gelekt is :o Ik ga hem wel kopen, maar ik wil hem nu al luisteren :P
Tap tap tap
pi_85979242
Je kunt hier wel korte stukjes luisteren:

http://www.spin.com/artic(...)s-full-album-preview

Iets is beter dan niets, zullen we maar zeggen. :P
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_86025531
Jezus... de winkel waar ik mijn deluxe versie heb besteld heeft 'm nog steeds niet binnen.
Daar word ik zo vreselijk moe van hé!

Gelukkig issie gelekt en luister ik 'm nu!
Nog te vroeg om een oordeel te geven...

Stuur een PM voor de download link.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_86062425
Hmm.. ik vind het nog op geen enkel moment bij materiaal van The Killers in de buurt komen qua niveau.
pi_86070751
Nou... Zocalo, ik durf te zeggen dat dit album gewoon beter als het laatste killers album, wat een top muziek!

Heb m op repeat staan sinds gisteravond :) echt lekker.
pi_86081377
Ik moet eerlijk zeggen dat vanaf het moment dat ik het gepost had het mij wel meeviel.
Maar dat het beter is dan het laatste Killers album durf ik zeker nog niet te beweren. Daarvoor zal ik hem morgen nog eens goed beluisteren, en ik betwijfel of het antwoord dan wel positief is :)
pi_86088339
"Right behind you" is een erg goed nummer. De rest van de CD is niet echt mijn smaak. Ik hoop dat The Killers of Brandon Flowers de volgende CD met een wat ruigere producer gaat maken.
pi_86089119
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
"Right behind you" is een erg goed nummer. De rest van de CD is niet echt mijn smaak. Ik hoop dat The Killers of Brandon Flowers de volgende CD met een wat ruigere producer gaat maken.
Ik denk dat je dan beter op zoek kunt naar een andere band :P

Hard Enough en Only the young vind ik wel erg goed tot nu toe :Y Weet nog niet of ik het album daadwerkelijk ga kopen B-)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 5 september 2010 @ 15:08:48 #113
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_86089988
Blegh. Dit mag niet eens tippen aan de slechtste album van The Killers. Wat een saai CD.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_86100298
ik vind dit album beter dan het laatste killers album. Er staan wel een aantal flutnummers op (magdalena/ I came here to get over you) maar het meerendeel vind ik goed te doen zelfs de countryachtige nummers. Mijn favorieten tot nu: jacksonville, only the young, playing with fire en right behind you.
pi_86103923
U r talking.
  zondag 5 september 2010 @ 22:36:25 #116
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_86108178
Ik ga 'm morgen even halen. Hopelijk kan ik morgenavond meepraten ;)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_86175777
Vind het een saai album, erg MOR. -O-
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_86175827
Ben ik blij dat deze week Weezer en Linkin Park uit zijn gekomen, hoef ik niet naar deze bagger te luisteren. Alleen Swallow It is 'The Killers' waardig.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_86188389
Nou nou wat negatief allemaal...
Ik vind het persoonlijk een heerlijk album!

Zijn er nog mensen die 2 tickets overhebben voor zijn show in Paradiso?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:44:22 #120
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_86188780
Ik durfde ook al bijna niet te posten dat ik het album met iedere luisterbeurt beter vindt worden! De eerste luisterbeurt had ik ook iets van matig.... Daarna steeds beter! Al denk ik dat het beter is dat ze dit niet als Killers materiaal hebben uitgebracht. Waarom kan ik moeilijk uitleggen. Ooit hoop ik dat ze nog eens een Sam's Town achtig album gaan maken ;)

Heb in de winkel de standaard editie gekocht omdat ze de SE niet hadden. Deze vandaag even gedownload en in de auto gegooid en die extra nummers klinken ook erg lekker!

Ik hoop dat het optreden eind van de maand me helemaal over die streep duwt van zeer goed album.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_86208107
Vanmiddag eindelijk de deluxe uitvoering kunnen ophalen.
Mooie digipak met boekje en mini poster.

Geweldige plaat imo!
Die 4 bonustracks maken 't helemaal af.

Heb tevens ook maar de Blu-ray van The Killers - Live At The Royal Albert Hall mee genomen.

[ Bericht 35% gewijzigd door CoExist op 08-09-2010 16:49:24 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_86224464
You r talking too. Vet album nog steeds. :)
pi_86284897
Eindelijk tijd gehad om 'm te luisteren, vind 'm erg leuk en wordt vast nog beter na vaker luisteren. Nou zit ik te twijfelen of ik de normale of special edition moet kopen, vind de hoes van de normale eigenlijk mooier maarja heb ook een zwak voor SE's :@
pi_86285128
Ik vind het 'm ook saai. Het zal er idd wel aan liggen dat ik 'm ook vaker moet beluisteren. Stiekem denk ik toch dat ik een beetje Brandon Flowers moe ben.

Ik ben nu gewoon veel meer enthousiast over Hurts.
pi_86288879
Koop de SE Zwarte Magika!
Tis sowieso de 4 bonus nummers meer dan waard.

Ik heb inmiddels vanmiddag 2 tickets voor Paradiso op de kop getikt!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_86300065
Had 'm idd toch maar besteld, na het horen van O+ Jacksonville O+

Mooi dat je toch nog kaartjes hebt *O* Niet teveel voor hoeven betalen hoop ik?
pi_86301785
¤ 88,- voor 2 tickets incl. Paradiso abo.
Ongeveer ¤ 20,- meer betaald dan normaal eigenlijk.

Maar goed, geld is maar geld en ervaring is alles!
En deze show wil ik echt niet missen!
Ik had echt zin in dit album en het overtreft al mijn verwachtingen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_86383831
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:15 schreef CoExist het volgende:


Heb tevens ook maar de Blu-ray van The Killers - Live At The Royal Albert Hall mee genomen.
Goeie keuze, zo'n geweldige DVD!
pi_86390126
Weet niet of deze al gepost was...
Maar zo krijg ik toch wel erg zin in Paradiso
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_86391205
Paradiso wordt ownend!!
pi_86451470
Jammer, had er wel wat meer van verwacht. Ik weet niet wat 't is, vind een paar nummers zoals Only The Young, On The Floor en The Clock was Tickin' wel goed, maar verder is het te doorsnee ofzo, niet knallend/vernieuwd genoeg...

Doe mij maar snel weer The Killers ^O^
pi_86783696
Setlist bekend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_86784517
Langer als de 40 min eerst bekend? Of nog steeds zoiets?
pi_86784898
14 nummers. Dat zijn 4 nummers meer.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_86785048
Van welke venue is die setlist?
Jammer van die covers... ben ik niet zo'n liefhebber van!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_86785614
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef CoExist het volgende:
Van welke venue is die setlist?
Jammer van die covers... ben ik niet zo'n liefhebber van!
22 september: Dublin. Daar trad hij gisteren ook op.
Uit een interview is gebleken dat hij speciaal heeft gekozen voor de kleinere venues. Hij weet dat hij de grote arena's (waarschijnlijk) kan vullen. Hij wil door kleinere venues te kiezen, een soort "Evening with" gevoel geven. Intiemer en dus persoonlijker.

De cover van Bette Davis Eyes zit er trouwens in omdat het zijn favoriete nummer allertijden is. 2 covers vind ik zelf meevallen al had ik liever gehad dat hij die tweede vervangt met een lied van Sam's Town.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 25 september 2010 @ 01:24:36 #137
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_86817022
Oef een U2 cover ^O^ Die had ik wel eens willen horen. Maar dat zal ie wel hebben gedaan omdat het in Ierland was.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_86820454
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 01:24 schreef LeonH het volgende:
Oef een U2 cover ^O^ Die had ik wel eens willen horen. Maar dat zal ie wel hebben gedaan omdat het in Ierland was.
In london heeft hij een cover gedaan van Are you lonesome tonight van Elvis. Dus het kan wisselen inderdaad!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_86839293
Er zit een irritante ruis door het geluid... maar ik krijg nu wel zin in dinsdag!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 27 september 2010 @ 12:54:35 #140
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_86896533
Vanavond naar Brussel *O*
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_86897618
Morgen naar Paradiso *O*
pi_86898159
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:29 schreef kreuk050 het volgende:
Morgen naar Paradiso *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_86898240
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef CoExist het volgende:
Van welke venue is die setlist?
Jammer van die covers... ben ik niet zo'n liefhebber van!
Je hebt geluk. Gisteren heeft hij in Keulen zijn tweede cover er uitgegooid voor een bonustrack.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_86899183
Ik zie het ja! Da's wel beter!
Veel plezier voor de mensen die vanavond naar BF in Brussel gaan.

Setlist Keulen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:32:49 #145
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_86928007
Als ik die setlist zie was ik liever naar Keulen gegaan met Clock was tickin' en 2 nummers toegift.

Laat ik beginnen met te melden dat Brussel een klote stad is om in te rijden zonder wegmarkeringen en opgefokte Belgen. Eindelijk geparkeerd en in de regen staan wachten totdat AB open ging.
Hele leuke zaal moet ik zeggen! Was nog nooit in zoiets kleins geweest. We hadden ook perfecte plaatsen. Een rijtje van ±6 ofzo voor ons. Voorprogramma was best aardig. The Arquettes.

5 minuten voordat BF kwam voelde m'n vriendin zich niet zo lekker waardoor we even naar de gang zijn gegaan. Even later dus helaas het concert ergens achteraan moeten meemaken. BF gaf een hele prima show, maar toch niet helemaal denderend voor mijn gevoel. De beste man had er wel zin in en is zich ook echt gaan thuis voelen op het podium maar ik denk dat ik wat te verwend was met de laatste show-shows van The Killers. Daarnaast was Losing Touch uitgekleed en WYWY akoestisch. Deze kregen wij als afsluiter waardoor het allemaal een beetje als een sisser afliep... Hij was erna ook meteen weg, en zelfs een beetje gemopper vanuit de zaal dat het al zo vroeg was gedaan (iets waar ik wel rekening maar toch wel op zijn minst met een knaller!). Zijn stem lijkt trouwens met de show steeds beter te worden. Damn wat goed!

Al met al een avond vol met gemengde gevoelens. Ik denk persoonlijk dat het kwam doordat we op een andere plek zijn gaan staan en het concert totaal anders hebben moeten beleven. Overal ouwhoerende mensen om je heen die blijkbaar niet voor de muziek komen ofzo... Dan zit je er toch minder in. De nummers zijn gewoon steengoed!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_86931102
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:32 schreef LeonH het volgende:
Als ik die setlist zie was ik liever naar Keulen gegaan met Clock was tickin' en 2 nummers toegift.

Laat ik beginnen met te melden dat Brussel een klote stad is om in te rijden zonder wegmarkeringen en opgefokte Belgen. Eindelijk geparkeerd en in de regen staan wachten totdat AB open ging.
Hele leuke zaal moet ik zeggen! Was nog nooit in zoiets kleins geweest. We hadden ook perfecte plaatsen. Een rijtje van ±6 ofzo voor ons. Voorprogramma was best aardig. The Arquettes.

5 minuten voordat BF kwam voelde m'n vriendin zich niet zo lekker waardoor we even naar de gang zijn gegaan. Even later dus helaas het concert ergens achteraan moeten meemaken. BF gaf een hele prima show, maar toch niet helemaal denderend voor mijn gevoel. De beste man had er wel zin in en is zich ook echt gaan thuis voelen op het podium maar ik denk dat ik wat te verwend was met de laatste show-shows van The Killers. Daarnaast was Losing Touch uitgekleed en WYWY akoestisch. Deze kregen wij als afsluiter waardoor het allemaal een beetje als een sisser afliep... Hij was erna ook meteen weg, en zelfs een beetje gemopper vanuit de zaal dat het al zo vroeg was gedaan (iets waar ik wel rekening maar toch wel op zijn minst met een knaller!). Zijn stem lijkt trouwens met de show steeds beter te worden. Damn wat goed!

Al met al een avond vol met gemengde gevoelens. Ik denk persoonlijk dat het kwam doordat we op een andere plek zijn gaan staan en het concert totaal anders hebben moeten beleven. Overal ouwhoerende mensen om je heen die blijkbaar niet voor de muziek komen ofzo... Dan zit je er toch minder in. De nummers zijn gewoon steengoed!
Hoe lang duurde de show?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_86932091
Ik kocht vorige week kaartjes voor Kylie en zag bij m'n besteloverzicht staan dat ik kaartjes voor de 28e had gekocht, en ik maar denken: 'Wat is er de 28e???' :')
Tap tap tap
pi_86932172
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik kocht vorige week kaartjes voor Kylie en zag bij m'n besteloverzicht staan dat ik kaartjes voor de 28e had gekocht, en ik maar denken: 'Wat is er de 28e???' :')
Auw... En toen?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_86932331
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:40 schreef chansadres het volgende:

[..]

Auw... En toen?
Toen besefte ik dat ik naar Brandon Flowers ging ;) . Ik vergeet het gewoon steeds :') .
Tap tap tap
pi_86933266
Vanavond!!! *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')