abonnement Unibet Coolblue
pi_82821493


Somewhere is de nieuwe film van regisseuse/schrijfster Sofia Coppola met hoofdrollen van Stephen Dorff en Elle Fanning.
quote:
Synopsis:
Writer/director Sofia Coppolas film is an intimate story set in contemporary Los Angeles; Johnny Marco (Stephen Dorff) is a bad-boy actor stumbling through a life of excess at the Chateau Marmont Hotel in Hollywood. With an unexpected visit from his 11-year-old daughter (Elle Fanning), Johnny is forced to look at the questions we must all confront.
Verhaal klinkt niet meteen spetterend (dat is bij Lost In Translation natuurlijk ook niet het geval), maar de trailer die net uitgebracht is, is weer om te smullen!

Het voelt overigens weer een stuk meer aan als Lost In Translation dan als haar historisch uitstapje met Marie Antoinette.

Muzikaal zal Coppola het weer in het vertrouwde hoekje zoeken, aangezien de trailer heerlijk opent met Phoenix's 'Love Like a Sunset' en verder gaat met The Strokes' 'I'll Try Anything Once'.

Het duurt zeker nog een half jaar voordat we 'm kunnen zien, maar ik zit er alvast naar uit te kijken!

Youtube-versie trailer:



[ Bericht 0% gewijzigd door TJLinden op 15-06-2010 08:45:19 ]
pi_82827423
Zin in! Hij zal wel in premiere gaan op het filmfestival van Venetie? Ik hoop dat de film ook wordt gedraaid tijdens Film by the Sea.
pi_82879837
ben benieuwd. sinds LiT ben ik fan van verhaalloze films
pi_82881042
wow, wel saaie trailer maar moet hem zien
pi_86394426
Kick!

Sofia Coppola heeft afgelopen weekend de Gouden Leeuw in ontvangst genomen in Venetië, waar haar film Somewhere door de jury tot beste film van het festival verkozen werd. :)

Jammer alleen dat deze bekroning niet aleen gepaard wordt met lof, maar er ook gelijk berichten opkomen die de integriteit van Quentin Tarantino, hoofd van de jury en Coppola's huidige voormalige partner, in twijfel trekken. ;(

Artikeltje



[ Bericht 0% gewijzigd door TJLinden op 13-09-2010 20:29:03 ]
pi_86395004
Quentin Tarantino is toch de ex van Coppola? Tarantino is having to respond to charges of favoritism (he and Coppola were once an item
Because simple is bad!
pi_86395417
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:25 schreef DanielleM het volgende:
Quentin Tarantino is toch de ex van Coppola? Tarantino is having to respond to charges of favoritism (he and Coppola were once an item
Ook goed. :P
Ben niet echt op de hoogte van Hollywood's date-circuit (en ben blijkbaar ook een slechte lezer ;)).
  maandag 13 september 2010 @ 23:59:15 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_86407100
Ik hoop dat hij absoluut niet op Lost In Translation lijkt. Die film heeft ze namelijk al eens gemaakt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 14 september 2010 @ 01:35:26 #9
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_86409607
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat hij absoluut niet op Lost In Translation lijkt. Die film heeft ze namelijk al eens gemaakt.
Zolang hij meer op Lost in Translation lijkt dan op Marie Antoinette, vind ik het prima :P
The more debt, the better
pi_86829766
Somehwere is de slotfilm van het filmfestival Gent.
http://www.filmfestival.be/
pi_87881800
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat hij absoluut niet op Lost In Translation lijkt. Die film heeft ze namelijk al eens gemaakt.
Dat is toch wel een beetje het geval helaas. Ik vond hem daardoor ook tegenvallen. Er zaten een paar aardige scenes bij, maar dat was het wel.
pi_89824173
Vandaag eindelijk gezien! :)

Had hoge verwachtingen en vond 'm gewoon erg gaaf. Inderdaad wel een hoog 'Lost in Translation' gehalte, maar dat is nu eenmaal het Sofia Coppola-sausje. Mooie beelden, heerlijk lange scènes en goede rollen van Stephen Dorff en Elle Fanning. Er gebeurt inderdaad geen drol, maar er wordt weer op fantastische wijze een sfeer en een gevoel uitgedragen.
Muziek van Phoenix en The Strokes was geslaagd aanwezig, maar de soundtrack speelde een veel minder grote rol dan in haar andere films.

Van de week nog maar een keertje bekijken hier in de bios. ^O^
  donderdag 16 december 2010 @ 15:34:37 #13
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_90002023
goeie tip :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')