abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 16 september 2013 @ 11:59:03 #251
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_131232358
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:04 schreef IAmKloot het volgende:
ik ben nog altijd een groot fan van Oasis maar een reunie hoeft van mij niet. Ik heb the stone roses gezien vorig jaar en dat was een lachertje
Dat was live altijd al een lachertje en heeft dus ook nooit de livereputatie gehad, die Oasis wel heeft.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_131233344
Oasis reünie zou geweldig zijn. Heb zowel Beady Eye als Noel Gallagher High Flying Birds gezien, maar Oasis nog nooit, en dan zijn ze toch op hun best. Toch zie ik voorlopig het nog niet gebeuren dat ze nog bij elkaar komen.
pi_131244453
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 23:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Liam heeft geld zat. :P
Hij moet de helft afstaan aan Nicole + nog die minnares
pi_131246589
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:26 schreef frits22 het volgende:

[..]

Hij moet de helft afstaan aan Nicole + nog die minnares
Hoe weet jij dat zij in gemeenschap van goederen getrouwd zijn?
pi_131246777
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat zij in gemeenschap van goederen getrouwd zijn?
http://www.dailystar.co.u(...)with-Nicole-Appleton
pi_131246845
dat was een duur avontuurtje
pi_131247433
Snap sowieso niet dat je in gemeenschap van goederen trouwt als je zoveel geld hebt... :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_131247550
mevrouw appleton zal toch ook nog wel wat pondjes hebben uit haar all saints tijd
pi_131262301
Wat een broddelstukje, afaik hebben ze maar 1 kind samen.
pi_131495242
Ik hoor net dat er op 3fm een album special komt over Blur, omdat ze in de 90's week zitten. Weet iemand of er ook een special over Oasis komt? Zou ik namelijk dolgraag willen horen.
pi_132315218
Liam Gallagher herenigd met Bonehead voor het eerst sinds 1999 in de Royal Albert Hall voor een speciaal concert ter nagedachtenis van drummer Jon Brookes van The Charlatans. Hij verving Gem Archer, herstellende van een schedelbreuk, min of meer in de Beady Eye line-up. Ze deden niets minder dan 'Live Forever' en 'Columbia'.

https://vine.co/v/hwliirI2DJ9
https://vine.co/v/hwliHg3UrPH
pi_132753041
op het live4ever forum zijn ze in een topic bezig om van Beady Eye en NGHFB liedjes een soort laatste Oasis album te maken. Komen best leuke playlists uit

link

de mijne

01 Four Letter Word
02 Soul Love
03 Everybody's On The Run
04 Flick Of The Finger
05 AKA...What A Life
06 Shoot A Hole Into The Sun
07 Soon Come Tomorrow
08 AKA...Broken Arrow
09 Off At The Next Exit
10 Ballroom Figured
11 Stop The Clocks
12 Alone One The Rope
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 19:12:02 #264
187254 Giertje
lets all make believe
pi_132934272
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_133474563
quote:
'Oasis komt nooit meer bij elkaar'

Oasis gaat nooit meer bij elkaar komen. Althans, dit beweert Noel Gallagher. Volgens de ex-gitarist en singer/songwriter van de band is de kans hierop nihil, geeft hij aan in een interview met Rolling Stone.

In 2014 bestaat het succesvolle debuutalbum Definitely Maybe 20 jaar. Maar Noel lijkt dit niet te gaan vieren, laat staan met een reünie. 'Nou, er zullen wel weer onvermijdelijke heruitgaves van gemaakt worden. Maar of de band ergens samenkomt om Rock 'n' Roll Star te zingen, bijvoorbeeld op de Filipijnen ofzo? Ik denk het niet.'

Op de vraag waarom niet, is de zanger duidelijk. 'We zijn uit elkaar. Ik weet niet of je het ergens gehoord hebt. De band is uit elkaar, bestaat niet meer. Er is geen band. Dus, mocht er een reünie komen, ik ben er in ieder geval niet bij.'

Toch is Noel wel trots op het wereldberoemde album. 'Ik ben trots op alles wat we gemaakt of gedaan hebben. Natuurlijk, sommige nummers zijn behoorlijk ruk, en sommige wil je liever vergeten, maar al met al denk ik dat we drie geweldige albums gemaakt hebben en vier goede. Van de acht in totaal is dat niet slecht. Zo'n 50 procent, dat is best wel goed vind ik.'

'Het is goed zo', geeft hij aan. 'Er zijn voor mijn gevoel geen losse eindjes. Alles is er ook wel over gezegd volgens mij. Als je ooit Oasis live hebt gezien, dan is dat lekker voor je. Zo niet, fucking jammer dan. Ik heb nog nooit The Beatles gezien. Dat bedoel ik maar', sluit Noel af.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_133475203
pi_133478889
eind volgend jaar moet de nieuwe Noel Gallagher plaat verschijnen, dus een reünie zit er tot 2016 sowieso niet in. Of je het daarna nog moet willen betwijfel ik. Volgens mij moet de oudste Gallagher nu al na elk optreden aan het zuurstof...van het harde werken
pi_133482211
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_133488637
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:43 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Duidelijke taal! :)
Je kan zeggen van Noël wat je wilt, relativeringsvermogen heeft 'ie wel!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_133488692
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:29 schreef CoExist het volgende:

[..]

Duidelijke taal! :)
Je kan zeggen van Noël wat je wilt, relativeringsvermogen heeft 'ie wel!
:')
pi_133496716
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 17:31 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Jankerdje! Dat is de autocorrectie van mijn iPhone.
Noël Noël Noël Noël Noël
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_133497074
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef CoExist het volgende:

[..]

Jankerdje! Dat is de autocorrectie van mijn iPhone.
Noël Noël Noël Noël Noël
Zet dan even onder je bericht verstuurd vanaf mijn iPhone.
pi_135235974
Dit lees ik net op de Facebook pagina van Oasis Mania. Ik heb het nergens terug kunnen vinden, dus ik benadruk dat het NIET ZEKER is.

It's over! Liam and Noel Gallagher end feud.

Liam and Noel Gallagher have reportedly ended their feud. The brothers have barely spoke since a huge backstage bust-up ended their band Oasis in August 2009, but the pair recently met up at a family wedding in Ireland and buried the hatchet and are now even planning to open a bar together with their beloved mother Peggy. A source told the Daily Star: "Liam initially came up with the idea after a recent trip to Manchester with his mum Peggy.

"Then between them they thought Noel should also be brought on board.

"The brothers are thinking about an indie rock-themed place which serves artisan food."

The pair plan to call their bar Champagne Supernova after the Oasis anthem - which was included on the band's seminal album (What's the Story) Morning Glory? - of the same name and hope to finalise their deal at an underground venue close to the Deansgate and Spinningfields area of Manchester.

The insider added: "The brothers are consulting their famous friends such as Russell Brand and Holly Willoughby for advice on the venue.

"They reckon a hot new bar could bring them together again."

While the business move doesn't mean Oasis will be getting back together, the group's original guitarist Paul 'Bonehead' Arthurs - who left the band in 1999 - recently predicted a musical reunion will happen eventually.

He said: "If someone said, 'Here's a field, here's a stage and here's 200,000 people,' I'm sure Liam would jump up and do it, and I don't think it would even take anyone offering him a massive bankroll of money. He'd do it because that's what he loves, that's his passion."

Since the super-group disbanded Liam, 41, started new band Beady Eye, while 46-year-old Noel has embarked on his own solo project, Noel Gallagher's High Flying Birds.
pi_135236946
komt van contactmusic.com, lijkt mij een behoorlijk onzin verhaal
pi_135238822
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef IAmKloot het volgende:
komt van contactmusic.com, lijkt mij een behoorlijk onzin verhaal
We zullen zien, ik vond het wél noemenswaardig genoeg om hier even te posten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')