abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:17:52 #1
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_82555840


Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en sterke verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Lijst met vorige topics:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37

Vaste klasbakken:

Captain_Fabulous Leeftijd:37 BMI: maakt heuvels een klus maar zal in het seizoen wel weer zakken Regio: Hilversum Fiets: Gazelle instapmodel alu/Sora/Gele Conti 4000's/Brooks zadel (belangrijkste onderdeel van de fiets) Doel voor dit seizoen: JJC, Giro Tourtochten 8 & 9 mei, Dam tot Dam Classic en ergens dit jaar m'n eerste 200 km tocht rijden.Mischien een leuke Ardennetocht. Eens zien of er rond de Tourstart nog wat leuks wordt georganiseerd.

jpjedi Leeftijd: 32 Regio: Hoogstraten-Belgie Fiets: Specialized allez tripple Doel voor dit seizoen: limburgs Mooiste + weekje De Marken & Limousin (Hoogtemeters!)

Littlecreep Leeftijd: 20 Regio: Amsterdam en Gouda Fiets: Stevens Aspin genaamd V2 Licentie: Nog niet, gaat er dit seizoen of volgend seizoen wel komen. Doel voor dit seizoen: Weer normaal 100 km kunnen fietsen na lang herstel na operatie.

marcodej Leeftijd: 25 Regio: Katwijk, trainingsgebied is zo'n beetje alles tussen Den Haag en Bloemendaal, het Groene Hart en de Haarlemmermeer Fiets: Cube Agree GTC Pro 2010. Doel voor dit seizoen: Elfstedenrijwieltocht (240km), en weer de grens van 5000km in een jaar slechten

Superher0 Leeftijd: 29 BMI: 23.3 (1.77 met 73kilo) Regio: Utrecht, Amersfoort Fiets: Cube Agree GTC Race Pro, Trek 1400, Rose Bull ALS 200 Doel voor dit seizoen: 3 x mont ventoux op 1 dag, grand ballon, Luik-Bastenaken-Luik, 10.000km+

Tommeke Leeftijd: 23 Regio: 't Noorden Fiets: Renault Equipe, Renault Beat T5 MTB, Giovanni Cyclocrosser Doelen: Snelle tijdritten rijden, vooraan meekoersen in het B-peloton, Elfstedentocht, Steven Rooks Classic en als een malle Alpe d'Huez opfietsen.

ultra_ivo Leeftijd: 42 Regio: Zuid-Limburg Fiets: Bioracer Stage, Bob Jackson, Koga Miyata Grantourer Doel voor dit seizoen: Superrandonneurserie + Witte Nachten 1200

Wombcat Leeftijd: 39 BMI: ca. 66 kg bij 1.81 Regio: Utrecht Fiets: Gazelle ACC Pro 110 Campa Record Doelen: 13.300+ km (zou mijn hoogste ooit zijn in een jaar). Cyclo's: Velostar 91, Blé d'Or, Cote d'Orienne, Bernard Thevenet, Robert Mintkewicz, Tour de l'Ain (4-daagse), Laurent Desbiens, Charly Gaul, Ronde Picarde, La Forestiere.

FJD Leeftijd 26 BMI 20/21(1.96 bij +/- 80kg) Regio (ivm evt. samen rijden) Rotterdam Fiets Bulls Harrier 105 Doel voor dit seizoen +1000km in 1 week & Rondje Ijsselmeer

Ask-Brad Leeftijd 23 BMI +/-20 (1.93 met ongeveer 74 kg) Regio Twente Fiets Cannondale Synapse Hi-mod Licentie? Neen Doel voor dit seizoen Alpe D'Huez (en buur colls?), recreatief rijden, wvttk!

Gripper Leeftijd 27 BMI: +/-22 (1.86 en 78 kg) Regio: Utrecht Fiets: Bulls Ultegra (en een nieuw project in de planning) Licentie: Nee Doelen 2010: Ondanks klussen en verhuizing dit voorjaar toch proberen lekker wat km's te maken, paar leuke toertochten, en wat weekendjes fietsen in de Ardennen/Vogezen Proberen om net als vorig seizoen de 5000 km aan te tikken.

Oksel Leeftijd:26 BMI: 26 Regio: Twente Fiets: Bianchi 928 T-cube, Campagnolo Centaur Doel voor dit seizoen: Lichter worden!

Yankee Leeftijd: 26 BMI: 22.8 Regio: Groningen Fiets: Wilier Izoard Ultegra Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: Misschien eens een keer een wedstrijd rijden, verder vooral gewoon hard fietsen en genieten! En af en toe georganiseerde tochten rijden.

Pritt Leeftijd: 22 Bmi: 20 Regio: Amsterdam Fiets: Koga Miyata Team Edition 2010 Ultegra Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: Kilometers maken, club zoeken, Marmotte en Ventoux

ursel

dutch_cyclist / Wielracer

FredWielergek

thettes

No-P Leeftijd: 24 BMI: 22 (68,5 bij 1,76) Regio: Nijmegen/achterhoek Fiets: Concorde camp. mirage Doel voor dit seizoen: recreatief fietser, geen doel

Jakkop Leeftijd: 18 BMI: 23 Regio: United Kingdom Fiets: Ben er 1 aan het uitzoeken na diefstal Seizoensdoel: 5000 km, nog een paar cyclo's uitzoeken

hetsjhokleek Leeftijd: 25 BMI: 20 (170 cm, 59 kg ) Regio: Den Bosch Fiets: Merida Licentie: Nee Doel voor dit seizoen Dolomieten trip in augustus en verder vooral plezier op de fiets

Najr Leeftijd: 20 Regio: Rotterdam Fiets: Bulls Harrier Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: Conditie opbouwen, en in de zomer een tourtocht met groep richting Spanje.

045represent Leeftijd: 16 Regio: Midden-Limburg Fiets: Gazelle Licentie: (nog) niet Doel voor dit seizoen: Het wielrennen verder ontdekken, dit wordt mijn eerste volledige seizoen (Ben in september 2009 begonnen) en een aantal tourtochten fietsen, kijken waar mijn grenzen liggen

rockin_the_lowland Leeftijd: 29 BMI: 62 kg bij 1,72 m Regio: Weert Fiets: Trek 1200 Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: ieder week een toertocht fietsen in België

Bananablues Leeftijd: 23 Bmi: 19 (63 kilo bij 181cm) Regio: Midden-Delfland (Delft) Fiets: Cube Attempt 2006 met mavic ksyrium elite wielen Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: 1/8 tot olympische triatlon en misschien nog een toertocht oid proberen.

Nappie-oleon Leeftijd: 21 Bmi: 20 Regio: nijmegen Fiets: koga en gazelle Licentie: Nee Doel voor dit seizoen: gewoon zoveel mogelijk trainen, toertocht henk lubberding classic

Cyclinggirl Leeftijd: 29 BMI: 18.5 (166 cm, 54 kg ) Regio: Dordrecht Fiets: Trek Madone 4.5 WSD Licentie: Ja Doel voor dit seizoen: Veel plezier op de fiets en er goed bij blijven bij de koersen.


Nuttige links:

Algemene info
  • Wielersportinfo
  • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers Toertochten
  • Toertochten (komende week) in NL
  • Toertochten in België (BBR-FBC),
  • Lotto Cycling Tour
  • Toertochten in Frankrijk
  • Toertochten in Dld
  • Toertochten in Engeland Cyclo's
  • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk
  • Jedermannrenner in Dld
  • Granfondo's in Italië
  • Cyclo's in Spanje



    De OP is hier te vinden
  • Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
      woensdag 9 juni 2010 @ 16:19:58 #2
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82555948
    trouwen
    .
      woensdag 9 juni 2010 @ 16:24:53 #3
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_82556515
    Ik kan de TVP-knop niet vinden, dus dan maar zo.
    Dus toch .
    pi_82556631
    Ja ik weet dat we er zelf bij zijn maar het is de traditie daar en mijn partner vind het weer meer traditioneel om in het land van de bruid te trouwen dus zo doende hier Het maakt het niet minder leuk.
    Haters gonna hate.
      woensdag 9 juni 2010 @ 16:42:26 #6
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82557063
    Om terug te komen op de JJC: Nederlands elftal speelt die dag om 13.30, dus nee die ga ik niet fietsen
    .
      woensdag 9 juni 2010 @ 16:51:09 #7
    281157 AskBrad
    Heracles Almelo
    pi_82557474
    trouwen, rrrrrrrr....
    I'm Back Again!
    pi_82557753
    vanavond even trainen hopen op droog weer.
    Haters gonna hate.
      woensdag 9 juni 2010 @ 17:02:19 #9
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82557995
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 16:42 schreef Yankee het volgende:
    Om terug te komen op de JJC: Nederlands elftal speelt die dag om 13.30, dus nee die ga ik niet fietsen
    Je had gelijk het is volgende week
    En aangezien ik niets met voetballen heb ga ik wel fietsen
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82558963
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 16:42 schreef Yankee het volgende:
    Om terug te komen op de JJC: Nederlands elftal speelt die dag om 13.30, dus nee die ga ik niet fietsen
    BBQ & bier

    Ga morgenochtend nog even een rondje doen denk ik
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_82559788
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 16:42 schreef Yankee het volgende:
    Om terug te komen op de JJC: Nederlands elftal speelt die dag om 13.30, dus nee die ga ik niet fietsen
    Ah, tof, dan is het lekker rustig op de weg
    in a crowd you lose humanity
    pi_82560086
    Dat is zeer zeker lekker. Alleen de laatste paar keren dat ik ging fietsen tijdens het Nederlands elftal (of op dezelfde dag) verloren ze constant. Dat gebeurde tijdens Portugal-Nederland en Rusland-Nederland.

    Dus dat ga ik deze keer niet doen. Ik ga in de trein zitten naar Nijmegen voor het concert van Muse
      FOK!fotograaf woensdag 9 juni 2010 @ 18:35:46 #13
    73911 ultra_ivo
    pi_82562119
    O ja, rond de openings post, 1e seizoensdoel is gehaald, de start van het 2e seizoensdoel valt waarschijnlijk in de volgende SC.
    pi_82568476
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 16:57 schreef CyclingGirl het volgende:
    vanavond even trainen hopen op droog weer.
    Denk dat dat wel lukken moet. Tijdens m'n rit naar huis tussen 17:20 en 18:20 heb ik denk ik alle regen wel over me heen gehad. Zal weinig meer voor je over zijn

    Was overigens best lekker. Stapte op de fiets en vond het maar warm. Shirt met korte mouwen, kort broekje. Heb net een stevige verkoudheid achter de rug, dus heb er nog wel een thermootje onder voor de zekerheid. Ben onderweg aardig natgeregend, koelde perfect af tot een comfortabele temperatuur.
    Het was nat, maar ik heb zeker genoten

    Nu hopen dat morgen mn schoenen droog zijn
    pi_82569292
    LC, ouwe student, rijd je morgenochtend een rondje mee?
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_82572926
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 16:01 schreef Yankee het volgende:
    Wat is dit in godsnaam voor gelul over trouwen?! Flikker even lekker op met die onzin

    Net heerlijk rondje in de regen van iets van 90km met twee andere jongens van de club gefietst, Tommeke waar was je?! Ondanks de regen was het prima te doen, koud is het absoluut niet.

    Captain_fab de JJC is toch volgende week zaterdag?
    Ik had 't gister op de borrel wat laat gemaakt en wou uitslapen
    Nee grapje, ben met m'n vriendin naar de Col de Spoorbrug in Onnen gegaan om de nodige kracht- en explosiviteit te trainen. En dan heb ik 't over fietsgerelateerd
    Maar 't was heerlijk weer, ik hou wel van regen als 't niet te koud is.
    pi_82572975
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 09:24 schreef Tommeke het volgende:
    Even 'n vraagje voor de kenners. Deze winter wil ik meer tijd in 't bos doorbrengen. Niet voor vunzige dingen, maar om te fietsen. Nu heb ik op 't moment een mtb en een cyclocrosser. Die mtb is een prima ding. Voor 5 euro gekocht en op 'n kapot achterwiel en achterderailleur was ie perfect. Die heb ik opgeknapt en gebruik ik zo af en toe wel. Alleen die cyclocrosser is een oud beestje en daar fiets ik veel te weinig op, puur omdat 't een oud stalen, slap ding is. Leuk om wat mee te trainen als 't baggerweer is, maar meer niet.
    Nu zag ik 't volgende staan op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/347366779

    Ook weer 'n opknapper, maar ik ben student en vind dat stiekem best leuk. Weet iemand alleen wat dit waard is? Ik dacht zelf aan 100 euro ofzo.
    Niemand?
    pi_82574625
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef FJD het volgende:
    LC, ouwe student, rijd je morgenochtend een rondje mee?
    Ik moet morgen een nieuwe kamer van een vriend gaan beschilderen (lees: Bier drinken op zijn balkon en om de zoveel tijd een likje verf op de muur aanbrengen)

    Dus helaas, misschien es leuk om deze zomer mijn hobbeltjestocht es te doen (Brienenoord-Skiheuvel-Buytenpark)
    pi_82574700
    Idd rond de 100 euro. Verder niet veel informatie over de overige onderdelen die erop zitten trouwens... En dat deukje in de toptube bevalt me niet zo...
      woensdag 9 juni 2010 @ 21:46:38 #20
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_82575060
    Mijn eerste koers uitgereden, helaas wel op 1 ronde achterstand want in het midden kreeg ik erg last van mijn maag. Maar kon mij gelukkig hervinden en kon weer in het peleton aansluiten. Ondanks dat het nat was ging het wel hard. Nu nog meer trainen op hardheid, vaker koersen rijden. Morgen maar even kijken of er leuke koersjes in de buurt zijn.
    Superhero to the rescue!
    pi_82576841
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Littlecreep het volgende:
    Ik moet morgen een nieuwe kamer van een vriend gaan beschilderen (lees: Bier drinken op zijn balkon en om de zoveel tijd een likje verf op de muur aanbrengen)

    Dus helaas, misschien es leuk om deze zomer mijn hobbeltjestocht es te doen (Brienenoord-Skiheuvel-Buytenpark)
    Goed plan maar zal komende maand weinig van komen qua werk Kan pas over anderhalve maand m'n eigen agenda weer een beetje plannen vrees ik.
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_82577190
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Freddeh het volgende:
    Idd rond de 100 euro. Verder niet veel informatie over de overige onderdelen die erop zitten trouwens... En dat deukje in de toptube bevalt me niet zo...
    Heb 60 euro geboden, en daar is de verkoper mee akkoord gegaan. Heb wel ff gevraagd wat voor groep etc erop zit. De foto's zijn ook 'n beetje onduidelijk. Maar voor 6 tientjes kan ik de gok wel nemen. Desnoods gebruik ik alleen die wielen als ragsetje. Dat deukje maak ik me niet zo veel zorgen over. Het is volgens mij 'n alu fiets, die kunnen wel wat hebben
      donderdag 10 juni 2010 @ 05:20:43 #23
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82600607
    mensen die geen voetbal kijken
    mensen die met hun vriendin gaan fietsen
    .
    pi_82600774
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 05:20 schreef Yankee het volgende:
    mensen die geen voetbal kijken
    mensen die met hun vriendin gaan fietsen
    Mochten 'we' in de finale komen bij het WK dan zet ik m'n tv er wel voor aan. Anders echt niet.
    pi_82603143
    Zijn met de opoefiets gegaan is ook training maar ik kreeg lek verdorie.
    Vanavond moet ik wel met de racefiets weer of geen weer maar het wordt wel lekker warm.
    Haters gonna hate.
      donderdag 10 juni 2010 @ 11:01:37 #26
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82606654
    mensen die voetbal kijken
    over vriendinnen kan ik niets zeggen, ik mag geen vriendin hebben van m'n vrouw
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82609702
    Was eigenlijk nog prima te doen vanmorgen Beetje drukkend maar door de bewolking was dat niet heel storend. Uiteindelijk een kleine 70km gereden. Nu maar eens op kantoor kijken
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
      donderdag 10 juni 2010 @ 12:14:25 #28
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82609987
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    mensen die voetbal kijken
    over vriendinnen kan ik niets zeggen, ik mag geen vriendin hebben van m'n vrouw
    Die opmerkingen waren flauwekul natuurlijk, fiets namelijk zelf nog wel eens met m'n vriendin.

    Maar eigenlijk best jammer dat de JJC samenvalt met die wedstrijd, had hem anders graag gefietst
    .
    pi_82621588
    Wie gaat er straks nog fietsen?
    Haters gonna hate.
      donderdag 10 juni 2010 @ 16:12:41 #30
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82621650
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef CyclingGirl het volgende:
    Wie gaat er straks nog fietsen?
    ik twijfel
    .
    pi_82621765
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 17:45 schreef Littlecreep het volgende:
    Ik ga in de trein zitten naar Nijmegen voor het concert van Muse
    Jij ook
    Ik combineer het trouwens wel met voetbal kijken in de binnenstad in Nijmegen, daarna door naar het concert
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
    pi_82630231
    Ben maar niet wezen fietsen vandaag. Perineum+pijn=OV
    pi_82634056
    Trouwen op de fiets, wat een fantastisch idee.
    Eerst met je liefde naar Italië of Frankrijk rijden, dan daar een steile berg beklimmen en dan uiteindelijk boven je familie en vrienden vinden en een trouwambtenaar!
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
    pi_82636444
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 20:07 schreef JohnDDD het volgende:
    Trouwen op de fiets, wat een fantastisch idee.
    Eerst met je liefde naar Italië of Frankrijk rijden, dan daar een steile berg beklimmen en dan uiteindelijk boven je familie en vrienden vinden en een trouwambtenaar!
    Geniaal!

    Hmm, ik heb vandaag 'n trainingskoersje geskipt omdat ik dacht dat 't zou gaan regenen, dus ben maar de stad ingegaan..

    Morgenochtend alvast maar intervallen!
    pi_82637839
    Ik zou bijv. wel van hier met mijn grote liefde naar de Mont Ventoux willen rijden, en dan op de top met haar trouwen
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
    pi_82639012
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef JohnDDD het volgende:
    Ik zou bijv. wel van hier met mijn grote liefde naar de Mont Ventoux willen rijden, en dan op de top met haar trouwen
    Ik ga deze zomer met m'n liefje Alpe d'Huez opfietsen, maar trouwen is nog te vroeg

    Ik ga trouwens morgen die crosser ophalen
    Alleen zijn de kleuren wel echt lelijk! Iemand een suggestie voor kleuren? Donkerblauw met wit misschien?
    pi_82639535
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 21:38 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    Ik ga deze zomer met m'n liefje Alpe d'Huez opfietsen, maar trouwen is nog te vroeg
    Ook mooi

    Mijn liefde houdt wel van fietsen maar ze is helaas al getrouwd en polygamie is verboden in Nederland
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
    pi_82652310
    Nou ik ben geweest hoor Toen ik de schuur open deed lekke band. Mijn trainings achterwiel en mijn wedstrijd wiel stond nog met een lekke band want die moest ik nog fixen Nou band gefixt gaan fietsen.

    Ben ik nog aangevallen door ganzen die beesten hingen echt aan mijn been. Toen zag ik nog een vent naast een fiets staan die aan zijn lul stond te sjorren.

    5km bij huis vandaan, weer lek! Nu is de buurman al de hele week bezig zijn tuin te verbouwen en liggen er stukjes steen bij mijn schuur. Ik kan hem daar toch wel op aan spreken?

    2 trainingsbanden lek, 1 wedstrijdband lek, en een band van mijn opoefiets lek.
    Haters gonna hate.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 09:46:42 #39
    130803 Gripper
    Get a grip
    pi_82652822
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 09:30 schreef CyclingGirl het volgende:
    Ben ik nog aangevallen door ganzen die beesten hingen echt aan mijn been. Toen zag ik nog een vent naast een fiets staan die aan zijn lul stond te sjorren.

    Die stond natuurlijk ook een lekke band te plakken
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
    pi_82652855
    Je maakt wat mee op de fiets zeg, pfff...
    Ganzen zijn echt kutbeesten trouwens, heb 't ook wel eens aan de stok gehad met een groepje ganzen.
    Maar 'n rukkende kerel onderweg? Wtf
      vrijdag 11 juni 2010 @ 09:48:22 #41
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82652861
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 09:30 schreef CyclingGirl het volgende:
    Toen zag ik nog een vent naast een fiets staan die aan zijn lul stond te sjorren.
    Ik zou die vent eerst eens aanspreken op zijn gedrag ipv de buurman
    Maar serieus, dat is een rijtje pech...al zou het wel zo sociaal van je buur zijn om een gemeenschappelijk eens te vegen als je zoveel rommel maakt.

    Ga zometeen m'n voorwiel ophalen bij Rooth, eerst had ie iets van ' Oh nee, niet weer een fiets, ik verzuip al in het werk' dus ik dacht WTF maar als ie een beetje loskomt is het wel een aardige vent. Heeft wel zo'n klein winkeltje dat hij liever had dat ik alleen het wiel bracht ipv de hele fiets...heel vol. Wel wat hele geile Bianchi's in de etalage, das weer een plusje
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
      vrijdag 11 juni 2010 @ 10:13:07 #42
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82653788
    sjezus CyclingGirl, wat zijn dat voor avonturen

    Heb gisteren niet meer gefietst, denk dat ik vanmiddag maar weer eens ga. Staat alleen wel veel meer wind dan de afgelopen dagen. Maar goed, eerst maar eens iets aan de studie gaan doen......en ondertussen me een beetje oriënteren op een nieuwe racefiets voor m'n pa
    .
    pi_82654933
    Gelukkig heb ik het wel droog gehouden maar je wil niet weten hoe mijn fiets eruit ziet nu.
    Ik ga vanavond weer regen of geen regen ik moet mijn ritme houden anders wordt het in de wedstrijden niks.

    Ik heb nog nooit een kerel zo aan zijn lul zien sjorren langs de weg en hij had zijn opoefiets nog vast eheh.
    Haters gonna hate.
    pi_82655452
    soms moet je nou eenmaal even lekker CyclingGirl
    zeker als er lekkere meiden in wieleroutfit langskomen
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 10:54:35 #45
    130803 Gripper
    Get a grip
    pi_82655453
    Met een beetje knippen en plakken wordt dit bericht ineens een stuk leuker
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 10:42 schreef CyclingGirl het volgende:
    Ik heb nog nooit een kerel zo aan zijn lul zien sjorren langs de weg.
    Gelukkig heb ik het wel droog gehouden maar je wil niet weten hoe mijn fiets eruit ziet nu.
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
      vrijdag 11 juni 2010 @ 11:02:48 #46
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82655741
    .
      vrijdag 11 juni 2010 @ 11:27:57 #47
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82656919
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 10:54 schreef JohnDDD het volgende:
    soms moet je nou eenmaal even lekker CyclingGirl
    zeker als er lekkere meiden in wieleroutfit langskomen
    Ik zag laatst rond Aalsmeer een stel blonde twintig jaar of zo meiden fietsen in een soort van boevenpak-outfit, nou, toen moest ik me toch wel even in de hand houden....Nee, ik bedoel, niet in de hand...ik bedoel dat ik keurig door bleef fietsen...voor je het weet wordt op zo'n forum je woorden uit verband getrokken...
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82658055
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 10:54 schreef Gripper het volgende:
    Met een beetje knippen en plakken wordt dit bericht ineens een stuk leuker
    [..]




    Heb net ff gefietst, kort intervaltraininkje, maar wat een wind zeg.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 11:57:11 #49
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_82658269
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef Tommeke het volgende:

    [..]



    Heb net ff gefietst, kort intervaltraininkje, maar wat een wind zeg.
    ik zou vanochtend met een collega naar het werk fietsen over de dijk, ben blij dat ik niet gegaan ben. Ga morgen en zondag. Morgen D1, Zondag D3/Weerstand naar de Posbank.
    Superhero to the rescue!
    pi_82658361
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 11:57 schreef Superher0 het volgende:

    [..]

    ik zou vanochtend met een collega naar het werk fietsen over de dijk, ben blij dat ik niet gegaan ben. Ga morgen en zondag. Morgen D1, Zondag D3/Weerstand naar de Posbank.
    Wat een luxe! Ik heb eigenlijk niet zoveel tijd omdat ik moet studeren. Heb een rondje van 2 km uitgezocht met veel bochten zodat ik m'n bochtentechniek ook wat kan trainen. Steeds een rondje voluit en dan een half rondje rust. En dat dan 5 keer.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 12:04:48 #51
    74453 koeii
    Een P ja
    pi_82658639
    Deze?

    Dus toch .
      vrijdag 11 juni 2010 @ 12:15:43 #52
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_82659181
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 11:59 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    Wat een luxe! Ik heb eigenlijk niet zoveel tijd omdat ik moet studeren. Heb een rondje van 2 km uitgezocht met veel bochten zodat ik m'n bochtentechniek ook wat kan trainen. Steeds een rondje voluit en dan een half rondje rust. En dat dan 5 keer.
    Bij Koersen zijn de rondjes korter, 1,1 tot 1,5 km. tenminste mijn ervaring en dat is inderdaad elke bocht zo hard mogelijk en dan weer vol eruit komen in de sprint.
    Qua luxe valt wel mee hoor. Ik werk 40 uur en ik heb beloofd om morgen te helpen thuis schoon te maken als ik ga fietsen en om niet te laat thuis te zijn.
    Superhero to the rescue!
    pi_82659613
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 10:54 schreef Gripper het volgende:
    Met een beetje knippen en plakken wordt dit bericht ineens een stuk leuker
    [..]


    Haters gonna hate.
    pi_82659664
    Ik zie idd veel wind buiten, nou als het maar droog is vanavond. Regen is niet erg maar met die wind bah.
    Het is wel warm buiten of niet?
    Haters gonna hate.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 12:29:20 #55
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82659777
    het is hier iets van 20 graden met windkracht 4
    .
    pi_82659786
    23 graden, windkracht 5. Heb hem straks vol tegen richting Eindhoven
      vrijdag 11 juni 2010 @ 12:37:18 #57
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82660120


    Lijkt er verdacht veel op!
    Dacht dat het een speciaal pakje was voor een sponsor rit zoals de Alpeduzes ofzo, maar het is dus een wileclubje?
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82660535
    Sow sexy zeg.
    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
    pi_82662785
    Dit is de oude kleding van het team van Sissy van Alebeek en Odwin Bink. Die zijn nu uit elkaar. Daarna is Sissy samen gegaan met Merida dus heb je dit gevangenispakje maar dan met groene vlammen op de broek gehad. Nu bestaat het alleen nog bij de heren maar ook in een mix maar hoe dat er uit ziet weet ik niet precies.
    Haters gonna hate.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 13:36:43 #60
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82662942
    "t waren toch echt meisjes hoor! Zag ze bij een stoplicht, maar aangezien er al wat scooterjongens probeerde om ze naar het zwembad te vragen (kansloos maar grappig) leek het me wat veel worden als ik ze nog eens ging achtervolgen over hun pakjes
    Dus bleef ik achter met een raadsel
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
      vrijdag 11 juni 2010 @ 14:21:54 #61
    85618 No-P
    Dosis sola venenum facit
    pi_82665128
    quote:
    Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Gripper het volgende:

    [..]

    Jij ook
    Ik combineer het trouwens wel met voetbal kijken in de binnenstad in Nijmegen, daarna door naar het concert
    Molenplein staat een groot scherm.

    Zo maar weer op de fiets stappen.
    Zondag misschien ook wel rondje posbank. Al lang niet meer daar rondgefietst.
    Sei wachsam,
    Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
    Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
      vrijdag 11 juni 2010 @ 14:25:37 #62
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_82665344
    morgenochtend met (of zonder) askbrad de meeting route voorrijden.
    pi_82666951
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef Superher0 het volgende:

    [..]

    Bij Koersen zijn de rondjes korter, 1,1 tot 1,5 km. tenminste mijn ervaring en dat is inderdaad elke bocht zo hard mogelijk en dan weer vol eruit komen in de sprint.
    Qua luxe valt wel mee hoor. Ik werk 40 uur en ik heb beloofd om morgen te helpen thuis schoon te maken als ik ga fietsen en om niet te laat thuis te zijn.
    Ja klopt. Ik heb op dat rondje 6 bochten zitten. Dus om de paar 100 meter een bochtje. Ik doelde qua luxe vooral op 't gebied waar je fietst
    pi_82667157
    Wat een wind buiten zeg, is het geen regen is het wel wind
    Haters gonna hate.
      vrijdag 11 juni 2010 @ 15:37:27 #65
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_82669074
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 14:53 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    Ja klopt. Ik heb op dat rondje 6 bochten zitten. Dus om de paar 100 meter een bochtje. Ik doelde qua luxe vooral op 't gebied waar je fietst
    Ow, dat ook... Utrechtse Heuvelrug begint om de hoek en rondje Posbank is 150km. Het kan slechter gelukkig kan ik ook gewoon de polder in en alleen maar vlak. om continue omhoog of omlaag te moeten lijkt mij ook niets. Limburg is leuk maar om elke tocht nou die klimmetjes te moeten doen.
    Superhero to the rescue!
    pi_82669505
    Pff je wordt bijna van je fiets afgeblazen Maar toch lekker gefietst!
    pi_82670679
    Toch lijkt het alsof het minder hard waait nu. Maar het kan ook optisch bedrog zijn.
    Haters gonna hate.
    pi_82671375
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 14:57 schreef CyclingGirl het volgende:
    Wat een wind buiten zeg, is het geen regen is het wel wind
    Doe es niet zo negatief... vorige week was prachtig, en komende week wordt ook mooi
    pi_82672655
    Vanavond hopelijk nog eventjes fietsen als het droog is
      vrijdag 11 juni 2010 @ 17:02:00 #70
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82673102
    Lekker hoor even rondje van tachtig km gefietst met windkracht 4 a 5 en vervolgens ook nog regen
    .
      vrijdag 11 juni 2010 @ 17:11:29 #71
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82673491
    Zondag een toertocht van de Adelaar proberen als ik op tijd wakker ben, eens zien wat in mijn eigen stad voor wielerclub zit
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
      vrijdag 11 juni 2010 @ 19:02:43 #72
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_82678422
    Holterberg Fietsmeet (26 juni)

    !!!

    En askbrad heeft het voor morgenvroeg af laten weten, dus fiets het wel weer alleen. MIETJE!
    pi_82678920
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef Oksel het volgende:
    Holterberg Fietsmeet (26 juni)

    !!!

    En askbrad heeft het voor morgenvroeg af laten weten, dus fiets het wel weer alleen. MIETJE!
    Tis dat ik morgen werken moet, anders kwam ik wel ff daarheen die rit voorrijden
      zaterdag 12 juni 2010 @ 11:11:26 #74
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_82700218
    Mooi gefietst vandaag.. Erg lekker.
      zaterdag 12 juni 2010 @ 19:19:12 #75
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_82716279
    JEEEH! Eindelijk (hopelijk) gevonden wat er nou tikte als ik aan het klimmen was! Een kapot bladboutje!

    Ik dacht, zet ze even in het vet, had iemand hier gezegd. Dus gedaan.. en zet ze terug, zie ik dat er 1 beetje raar uitsteekt. Kaput! Dus vervangen, binnenkort testen
    pi_82716480
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 19:19 schreef Oksel het volgende:
    JEEEH! Eindelijk (hopelijk) gevonden wat er nou tikte als ik aan het klimmen was! Een kapot bladboutje!

    Ik dacht, zet ze even in het vet, had iemand hier gezegd. Dus gedaan.. en zet ze terug, zie ik dat er 1 beetje raar uitsteekt. Kaput! Dus vervangen, binnenkort testen
    Oeh, heerlijk die irritante geluidjes die je niet vinden kan. Zo heb ik maandenlang gezocht naar een kraakje in m'n stuurpen, tot bleek dat m'n zadelpen niet goed vast zat
    pi_82718174
    Ik heb alleen los gereden vandaag.
    Morgen een wedstrijd. Er waren wat schapen los gebroken was wel grappig, die moest ik even ontwijken
    Haters gonna hate.
      zaterdag 12 juni 2010 @ 20:51:24 #78
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_82720015
    Vandaag 120km gefietst. Op het gemak, met de tourclub. Morgen is het de bedoeling om in een belachelijk hoog tempo een rondje posbank te doen. Hopelijk minder wind want ik heb geen zin om tegen de wind in te beuken.
    Superhero to the rescue!
      zaterdag 12 juni 2010 @ 23:09:08 #79
    85618 No-P
    Dosis sola venenum facit
    pi_82725821
    Ik fiets om 11 uur richting posbank, op een rustig tempo. Ben er rond 12.
    Sei wachsam,
    Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
    Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
    pi_82730864
    Ik heb m'n cyclocrosser ongeveer klaar. Als ik morgen tijd heb ga ik even modderhappen.
      zondag 13 juni 2010 @ 07:33:16 #81
    56724 Wombcat
    rent wiel
    pi_82732772
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 19:19 schreef Oksel het volgende:
    JEEEH! Eindelijk (hopelijk) gevonden wat er nou tikte als ik aan het klimmen was! Een kapot bladboutje!

    Ik dacht, zet ze even in het vet, had iemand hier gezegd. Dus gedaan.. en zet ze terug, zie ik dat er 1 beetje raar uitsteekt. Kaput! Dus vervangen, binnenkort testen
    Ja, dat was ik. Anderhalve week geleden al.
    in a crowd you lose humanity
      zondag 13 juni 2010 @ 08:46:57 #82
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82733001
    Ben zowaar wakker, dus aankleden en naar GWC de Adelaar voor een 100km tochtje.
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82744708
    Lekkebandenteller na vanmiddag voor mij: Eén.

    Even op de pedalen in het Buytenpark, steentje en pats leeg. Achterband compleet lek. Na vijf minuten klooien maar besloten de hulptroepen te bellen. Vader met de auto
    pi_82747322
    Net weer thuis, gisteren van Londen naar Cambridge gefietst en vandaag terug. Helemaal over provinciale wegen met weinig verkeer en midden in een prachtig heuvelachtig landschap.

    Gaat voor de BHFH-award 2005!
    Humanitas est in bestias bonitas.
    I am the hole I can't get out of.
    pi_82748221
    Ook net weer thuis.

    We waren toch in de buurt en waarom dan niet even de Ventoux doen.
    Een kleine twee uur martelen, maar dan heb je ook wat.
    Iedereen zal zo zijn eigen idee hebben over het beklimmen van de Mont Ventoux en ik zie het altijd als het met de vingers aftasten van een reusachtige vrouwenborst met als uiteindelijk beloning het in de hand hebben van het fel begeerde topje. Dus dan heb je ook wat!

    Tot het befaamde Chalet Reynard liet de reuzin alles welgevallen, maar daarna begon zij in de vorm van een mistral van zich af te briesen dat het niet leuk meer was. Fietsers om mij heen zochten een goed heenkomen om niet in het ravijn te worden geblazen. Zelf wilde ik er nog niet aan om zomaar mijn driften te laten varen en terug te keren in haar schoot.
    Zes kilometer lang vochten de Col en renner een verbeten strijd die in het voordeel van de renner werd beslist.

    Ik had triomferend de hand weten te leggen op haar tepel en dat zou ik weten ook, want toen ik aan de noordkant wilde afdalen blies zij mij daar oppermachtig tegen de rotsen. Bebloed kroop ik terug naar de top om het aan de zuidkant te gaan proberen. Ook daar liet zij mij niet zomaar ontsnappen. Lopend en vechtend om mijn fiets niet uit de handen te laten waaien passeerde ik de gedenksteen van Tommy Simpson die ik nog persoonlijk heb gekend en kon niet nalaten hem met een brok in de keel te groeten. Even de concentratie kwijt en daar lag ik aan zijn voeten. Tot Chalet Reynard duurde deze marteling die naar latere berichten voor mij nog goed is afgelopen, want een van mijn maatjes is het slechter vergaan. Met een gapende hoofdwond moest hij voor een week in het ziekenhuis van Orange verblijven.

    Mijn idee van die reusachtige vrouwenborst met suikerzoete tepel laat ik voortaan maar voor wat het was. Vanaf nu is de Mont Ventoux een onberekenbare en onbarmartige reus met een lelijke kale kop.
    janneman
      zondag 13 juni 2010 @ 17:27:17 #86
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82748780
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:47 schreef Littlecreep het volgende:
    Na vijf minuten klooien maar besloten de hulptroepen te bellen. Vader met de auto
    Faalhaas
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 17:13 schreef horstjan het volgende:
    Ook net weer thuis.

    ...............
    Mijn idee van die reusachtige vrouwenborst met suikerzoete tepel laat ik voortaan maar voor wat het was. Vanaf nu is de Mont Ventoux een onberekenbare en onbarmartige reus met een lelijke kale kop.
    Prachtige omschrijving van je belevenissen horstjan
    .
    pi_82749827
    Prachtig verhaal inderdaad
    pi_82752309
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef Yankee het volgende:

    [..]

    Faalhaas
    Ik weet het, maar had er al wat kilometers opzitten en dit was de makkelijkste oplossing.

    Daarbij had het alsnog niet veel uitgemaakt, de band die in mijn tasje zat was ook lek kwam ik thuis achter. Geen idee hoe, maar goed.
      zondag 13 juni 2010 @ 18:57:42 #89
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_82752657
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 18:47 schreef Littlecreep het volgende:

    [..]

    Ik weet het, maar had er al wat kilometers opzitten en dit was de makkelijkste oplossing.

    Daarbij had het alsnog niet veel uitgemaakt, de band die in mijn tasje zat was ook lek kwam ik thuis achter. Geen idee hoe, maar goed.
    In dat geval was dit achteraf natuurlijk de beste oplossing. Band eerst helemaal verwisselen en er dan achter komen dat deze ook direct weer leeg loopt is pas echt kut.

    Ik heb vandaag 140 km gefietst, batterij van m'n teller lijkt wel leeg te zijn dus daar morgen ofzo maar een nieuwe voor gaan halen
    .
      zondag 13 juni 2010 @ 19:30:43 #90
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_82753808
    Erg mooi verhaal! Had ik het stukken beter! Die puist kan inderdaad wispelturig zijn, bijna als een vrouw

    Vandaag dus naar de Posbank geweest. Tot aan de Posbank ging het nog rustig, gemiddelde van 31.5 maar op de terugweg ging het gas helemaal open. Continu 40 gereden waardoor we thuis kwamen met een gemiddelde van 33 over 130km. Altijd leuk om je meisje te verrassen als je eerder terug bent. Hoewel echt veel had ze niet aan mij want ik heb eerst de koelkast geplunderd.

    Posbank blijft leuk. De Zijpenberg ook nog even gedaan, vond hem dit keer stukken makkelijker. Helaas een tikkie te diep gegaan de eerste 100km waardoor ik de laatste 30 alleen maar in het wiel heb kunnen rijden. Benen zijn leeg, erg leeg. Morgen maar even uitrijden en kijken of de masseuse tijd heeft voor mij. Herstellen tot donderdag en dan weer op de club rijden. Zaterdag dan weer de Posbank, 150km minstens in de Jan Janssen Classic.
    Superhero to the rescue!
      zondag 13 juni 2010 @ 20:30:16 #91
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82756515
    Lekke band onderweg, kom ik er achter dat ik kennelijk binnenbandjes met een kort ventiel heb gekocht...werkt dus niet met een hoge velg
    Gelukkig had ik plakkertjes bij me, maar duurde wel even en ik had inktzwarte vingers van het checken van de binnenkant van de buitenband natuurlijk, en zwarte strepen op m'n knieën omdat ik de band op de knietjes had gelegd om te plakken. Gelukkig maar een heel klein metaalsplintertje, zoiets als de haar van een staalborstel dus relatief makkelijk te plakken gelukkig!
    100 km + 10 km verkeerd rijden en verplaatsing solo in 5 uur inclusief een break voor koffie en hawai tosti en band plakken...dat kan beter kerel, om met Henk Gemser te spreken.
    Maar we zullen wel zien zaterdag bij de JJC, was voor de 150 km ingeschreven maar door die voetblessure niet de kilometers gemaakt die ik wilde, dus ga maar de 110 pakken denk ik. Uiteindelijk gaat het om het fietsen, en dat moet leuk blijven.
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_82760901
    Zo vandaag C1000 abbas toertocht gedaan vanuit Gieten.
    Heerlijk weer. Geen wind, lekker zonnetje af en toe.
    In totaal 130 km gereden via Peize.
    Mooie route, maar Drenthe is natuurlijk altijd prachtig.
    Na 90 km gingen mijn benen om onbegrijpelijke benen verzuren.
    Ik snapte dat niet. Voldoende gegeten en gedronken en toch.
    Toch ben ik net boven 30 km per uur blijven rijden, maar dat was behoorlijk afzien en knokken.
    Ik had steeds het gevoel dat er wind tegen is, terwijl er helemaal geen wind was.
    Met loodzware benen kwam ik terug in Gieten. Man, nooit meegemaakt.
    pi_82761579
    Had een weekendje weg met vrienden in Beekbergen. Kreeg spijt dat ik mijn fiets niet meegenomen had toen ik zag dat we vlakbij de Posbank zaten.

    We gingen daar een ochtendje toeren met elektrische brommers, maar aangezien er te weinig brommers waren heb ik maar met een electrische fiets meegefietst. Ging halverwege de accu kapot. En toen werd het wel zwaar.

    Leuk fietsen daar, ga ik zeker nog een keer met de racefiets naar toe. Daalde ook een weg af met allemaal haarspeldbochtjes, zag er tof uit! Iemand een idee hoe die weg heet?
    "Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
    pi_82762008
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 21:43 schreef marcodej het volgende:
    Had een weekendje weg met vrienden in Beekbergen. Kreeg spijt dat ik mijn fiets niet meegenomen had toen ik zag dat we vlakbij de Posbank zaten.

    We gingen daar een ochtendje toeren met elektrische brommers, maar aangezien er te weinig brommers waren heb ik maar met een electrische fiets meegefietst. Ging halverwege de accu kapot. En toen werd het wel zwaar.

    Leuk fietsen daar, ga ik zeker nog een keer met de racefiets naar toe. Daalde ook een weg af met allemaal haarspeldbochtjes, zag er tof uit! Iemand een idee hoe die weg heet?
    vast de emmapiramide? en dan vanuit de oostkant. de weg heet bovenallee
      zondag 13 juni 2010 @ 21:53:49 #95
    85618 No-P
    Dosis sola venenum facit
    pi_82762450
    Ik ben vandaag ook naar de Posbank gefietst. Mooi rondje daar gedaan. Het viel nog mee hoe druk het was, waardoor we redelijk vrij over de fietspaden konden afdalen. Veel bladeren en zand op de stukken tussen de bomen door, maar op het midden van het pad viel dat erg mee. Jammer dat de heen en terugweg vanuit Nijmegen zo lelijk is met heel veel stoplichten en andere opstoppingen, maar verder een mooi rondje gefietst.
    Sei wachsam,
    Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
    Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
    pi_82762880
    Ik heb trouwens medelijden met alle mensen die last hebben van allergie met die pollen. Lag hier soms zo dik dat het wel sneeuw leek..
    pi_82765227
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Lekke band onderweg, kom ik er achter dat ik kennelijk binnenbandjes met een kort ventiel heb gekocht...werkt dus niet met een hoge velg

    Zorg voortaan dat je een ventiel verlengstukje mee neemt! Kost bijna niets en altijd makkelijk.
    janneman
      maandag 14 juni 2010 @ 08:40:38 #98
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_82774808
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef horstjan het volgende:

    [..]

    Zorg voortaan dat je een ventiel verlengstukje mee neemt! Kost bijna niets en altijd makkelijk.
    ventielverlengstuk= ik heb wel iets om bovenop het raceventiel te schroeven zodat je een normale pomp kan gebruiken, bedoel je dat?
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
      maandag 14 juni 2010 @ 08:50:41 #99
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_82774962
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 17:13 schreef horstjan het volgende:
    Ook net weer thuis.

    We waren toch in de buurt en waarom dan niet even de Ventoux doen.
    Een kleine twee uur martelen, maar dan heb je ook wat.
    Iedereen zal zo zijn eigen idee hebben over het beklimmen van de Mont Ventoux en ik zie het altijd als het met de vingers aftasten van een reusachtige vrouwenborst met als uiteindelijk beloning het in de hand hebben van het fel begeerde topje. Dus dan heb je ook wat!

    Tot het befaamde Chalet Reynard liet de reuzin alles welgevallen, maar daarna begon zij in de vorm van een mistral van zich af te briesen dat het niet leuk meer was. Fietsers om mij heen zochten een goed heenkomen om niet in het ravijn te worden geblazen. Zelf wilde ik er nog niet aan om zomaar mijn driften te laten varen en terug te keren in haar schoot.
    Zes kilometer lang vochten de Col en renner een verbeten strijd die in het voordeel van de renner werd beslist.

    Ik had triomferend de hand weten te leggen op haar tepel en dat zou ik weten ook, want toen ik aan de noordkant wilde afdalen blies zij mij daar oppermachtig tegen de rotsen. Bebloed kroop ik terug naar de top om het aan de zuidkant te gaan proberen. Ook daar liet zij mij niet zomaar ontsnappen. Lopend en vechtend om mijn fiets niet uit de handen te laten waaien passeerde ik de gedenksteen van Tommy Simpson die ik nog persoonlijk heb gekend en kon niet nalaten hem met een brok in de keel te groeten. Even de concentratie kwijt en daar lag ik aan zijn voeten. Tot Chalet Reynard duurde deze marteling die naar latere berichten voor mij nog goed is afgelopen, want een van mijn maatjes is het slechter vergaan. Met een gapende hoofdwond moest hij voor een week in het ziekenhuis van Orange verblijven.

    Mijn idee van die reusachtige vrouwenborst met suikerzoete tepel laat ik voortaan maar voor wat het was. Vanaf nu is de Mont Ventoux een onberekenbare en onbarmartige reus met een lelijke kale kop.


    Ik ben wel benieuwd wat er nu echt allemaal is gebeurd..:D
      maandag 14 juni 2010 @ 09:01:47 #100
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_82775189
    Ik heb gisteren mijn fiets gepoetst, en haar vanochtend weer bereden. Ze vond het erg fijn. Ik ook, in mijn korte broek.

    Lekke banden heb ik alleen thuis. Dan pak je de fiets, en blijkt dat je een lekke band hebt. Of een beetje lek. Wat doen jullie met je lekke banden? Plakken? Weggooien?

    Verder denk ik er over om het zadel te kopen wat er oorspronkelijk op zat:


    Dus dat groene celeste Bianchi zadel. Ook ga ik er denk ik een zwart stuurlintje op (proberen) te zetten. De dame moet af en toe verwend worden met wat nieuws natuurlijk..
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')