abonnement Unibet Coolblue
pi_82542556
Vriezenveen is na 1364 ontstaan in de tijd dat er veel veen gewonnen werd. Het bijzondere, deels nog levende hoogveencomplex “Engbertsdijksvenen” met zijn zeldzame flora en fauna herinnert hier nog aan. Nu kenmerkt het dorp zich door een 6,2 km. lange dorpsstraat.

De inwoners uit Vriezenveen dreven een levendige handel met Sint Petersburg in de periode 1720-1917. In de loop der tijd werden er door de verschillende Vriezenveense compagnieën zelfs handelshuizen en winkels gesticht aan de Nevski Prospekt en de Gostinny Dwor. Hoewel men zich een vaste plek wist te verwerven in de stad aan de Newa keerde men toch altijd weer terug naar het moederdorp.

In 1905 was er de grote brand van Vriezenveen.


Het wapen van Vriezenveen (nu vervangen door het wapen van Twenterand )

Vriezenveens

De taal die gesproken wordt in het Twentse dorp Vriezenveen neemt een aparte plaats in binnen het Nedersaksisch, daar het zo zeer van het Twents afwijkt dat het daar niet toe gerekend kan worden.

De status van Vriezenveen als volkomen taaleiland komt vooral tot uiting in een paar eigenaardige klanken. Zo zijn de ee, de oo en de eu uit het Twents gediftongeerd: Tegenover neet "niet" staat neit, good "goed" wordt goud en greun "groen" klinkt er als gruin. Dit proces heeft ook plaatsgevonden in het Sittards en de meeste varianten van het Gronings, terwijl in sommige Hollandse dialecten dit proces halverwege lijkt te zijn (bijvoorbeeld in het Haags). Andere bijzonderheden zijn dat de combinaties -an en -on geëvolueerd zijn tot een nasaal õ. De r is voor een medeklinker veranderd in een j, een verschijnsel dat we in het westen kennen als de "Gooise r" (zie uitspraak van de r).

Het Vriezenveens is bovendien in sommige opzichten met het Sallands meegegaan, zo worden de verkleinwoorden exact op de Sallandse, niet op de Twentse, manier gevormd.

Dit alles kon m.n. gebeuren door de relatieve isolatie waarin het dorp verkeerde. Zoals meer taaleilanden is Vriezenveen herhaaldelijk het onderwerp van studie geweest. In 1968 is dhr. Entjes aan de universiteit van Münster gepromoveerd op Die Mundart des Dorfes Vriezenveen in der niederländischen Provinz Overijssel.

Men kan het Vriezenveens o.m. aantreffen in het kinderboekje Jipke en Jannöaken, een reeks Twentse vertalingen van Jip-en-Jannekeverhaaltjes. Het betreft hier het verhaaltje Ne kiste met reachies (Een kist met wieltjes).

Trotsen van Vriezenveen:

De Leemansmolen


De Dorpskroeg


Basketbalvereniging De Peatminers

Vorige delen:
| 1 | 2 | 3 |

De openingspost vind je hier!
pi_82542575
Kut het moet deel 4 zijn!
pi_82543532
sepo
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_82552856
wat heeft het wapen toch een prachtig Terras in Vriezenveen geoPend !
pi_82555153
Nog meer mensen die maandag voetbal gaan kijken in de tent voor het gemeentehuis? Hoorde van Kip paar weken terug dat hij daar vergunning voor heeft.
pi_82558792
Goddamn .. ik ga in Almloo voetbal kijken en me denk k ergeren aan de vuvuzelaherrie Maar goed
HUP HOLLAND !!
We shall rise again !
pi_82558883
iemand trouwens een foto vant wapen MET terras voor in de OP ?
We shall rise again !
pi_82558923
Nog niks van die tent gehoord. Is het voetbal kijken dan van 't Wapen naar de tent verhuist? Maandag kijk ik iig thuis of bij vriendin. Volgende week zaterdag mischien dan wel in de tent kijken.
Morgen op werk iig me werkplek versieren met vlaggetjes
pi_82560107
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef VjenneKloetn het volgende:
Nog niks van die tent gehoord. Is het voetbal kijken dan van 't Wapen naar de tent verhuist? Maandag kijk ik iig thuis of bij vriendin. Volgende week zaterdag mischien dan wel in de tent kijken.
Morgen op werk iig me werkplek versieren met vlaggetjes
Zo iets hoorde ik wel paar weken terug van Kip. Hij zei toen dat die tent er bleef staan t/m de kermis.
pi_82560726
Ow, gezellig dan . Zal vast weer wat gele muntjes opzoeken die ik hier nog heb liggen van voorgaande jaren haha.
pi_82630100
Donderssss, kermis in Vjenne Wanneer ? En gaat Kippie geen tribunes meer neerzetten int Wapen net as jaren geleden ? Dat was fet mén

en hoe word ik Oranjefan ?

[ Bericht 13% gewijzigd door KingSizePinda op 10-06-2010 19:03:45 ]
We shall rise again !
pi_82651511
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:58 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ow, gezellig dan . Zal vast weer wat gele muntjes opzoeken die ik hier nog heb liggen van voorgaande jaren haha.
Gele muntjes? Heb nog heel veel gele muntjes over van het bevrijdingsfestival van een paar jaar terug. Kijken of ik die daar kwijt kan
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef KingSizePinda het volgende:
...

en hoe word ik Oranjefan ?
Moet je aanvragen in het WK 2010 subforum
pi_82672031
ik ben er 1
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_82681788
Iemand enig idee waar die sirenes naar toe gaan?
pi_82682048
20:03:20 11-06-10 Melding : PRIO 1 WONINGBRAND : WESTEINDE 426 7671CP : VRIEZENVEEN 3091NRD
Regio : [TWE] 5. Twente
Urgentie : Hoog

Is bij Chantals Hairdesign
pi_82683095
Ik hoorde het ook langskomen ja, maar vond het toch wat te vochtig buiten om de fiets te pakken
pi_82685548
Ik ben er even naar toe gelopen, maar er was weinig te zien. Er stond wel genoeg materiaal om een brand te blussen ter grootte van het gehele Westeinde
pi_82686506
Hoeveel auto's waren ter plaatse dan?
pi_82688023
3 brandweerwagens en 3 politieauto`s
pi_82689919
Een onnodige tvp.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_82691332
ik hoorde ook inderdaad een aantal brandweer auto's van af mijn kamer.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_82702134
Ik ben der vanacht nog ff langs gefietst, behalve dat het der apart rook heb ik niks bijzonders gezien.
pi_82736346
Wie woonde daar dan ?
We shall rise again !
pi_82779496
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:15 schreef KingSizePinda het volgende:
Wie woonde daar dan ?
Boven die kapsalon woonde geloof ik een jong stel. Straks nog meer mensen die in het Wapen voetbal gaan kijken?
pi_82780305
En er is een hond gered uit dat huis Hulde .. Kheb net m'n 1e nieuwssubmit gedaan op Fok! Joehoeoeoeoeoeoeoeo !!! Ik ga niet naart Wapen .. Vandaag word et Almelo
We shall rise again !
pi_82782202
Ik ga zaterdag voetbal kijken in 't Wapen.
En welk nieuwsbericht is het dan KingSizePinda?
pi_82783557
bij mij word gewoon hier op het werk gekeken, hangt een mooi tv hier op de planning aan de muur met een digitenne aansluiting er achter, dus kunnen ze hier mooi kijken.
en hoeven ze ook geen vrij te hebben.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_82790269
Heb de wedstrijd gezien op een mooi groot scherm in een collegezaal en mag nu een tentamen maken
pi_82792735
whehe
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_82821323
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga zaterdag voetbal kijken in 't Wapen.
En welk nieuwsbericht is het dan KingSizePinda?
Als je nog van die gele munten hebt van voorgaande jaren raad ik je aan om die mee te nemen omdat je daar namelijk bier mee moet halen.
pi_82822714
Waarschijnlijk dus dezelfde munten als Randrock?
pi_82822958
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:34 schreef tijntjethf het volgende:
Waarschijnlijk dus dezelfde munten als Randrock?
Ja met dat o zo mooie Wapen van Vriezenveen erop
pi_82836893
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=112246 Aangezien mevrouw Uitslag toch al een paar keer het gespreksonderwerp is geweest hier
pi_82840404
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga zaterdag voetbal kijken in 't Wapen.
En welk nieuwsbericht is het dan KingSizePinda?
Ging over mineralen in de grond van Afghanistan met een waarde van $ 820 miljard

Kzie net dat ie nog in de wachtrij staat
We shall rise again !
pi_82861629
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:22 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Als je nog van die gele munten hebt van voorgaande jaren raad ik je aan om die mee te nemen omdat je daar namelijk bier mee moet halen.
Je meent het
pi_82872175
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef KingSizePinda het volgende:

[..]

Ging over mineralen in de grond van Afghanistan met een waarde van $ 820 miljard

Kzie net dat ie nog in de wachtrij staat
het nederlandse leger vertrekt over een tijdje en de nederlands goud gravers komen er voor in de plaats.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_82888321
Mocht je nog iets willen doen in de beveiliging int buitenland dan is het straks je grootste kans ... Lekker in Trashganistan dingen doen Mij lijkt et wel wat
We shall rise again !
pi_83007987
Vandaag voetbal kijken in 't wapen
pi_83060154
Gisternacht reed ik rond half 5 langs cafetaria bert, waar een kerel tegenaan zat te slapen. Ik stopte de auto bij hem om hem wakker te maken en eventueel naar huis te brengen.
Ik zeg: "Hey kerel, wakker worden!" Maar die knaap bleef dus gewoon verder slapen. Heb hem nog wakker proberen te schudden en kleine klapjes in z`n gezicht te geven om hem wakker te krijgen, maar dat lukte me dus niet
Ben benieuwd hoe lang hij daar nog gelegen heeft
pi_83078922
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_83088787
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:44 schreef Gesloten het volgende:
Gisternacht reed ik rond half 5 langs cafetaria bert, waar een kerel tegenaan zat te slapen. Ik stopte de auto bij hem om hem wakker te maken en eventueel naar huis te brengen.
Ik zeg: "Hey kerel, wakker worden!" Maar die knaap bleef dus gewoon verder slapen. Heb hem nog wakker proberen te schudden en kleine klapjes in z`n gezicht te geven om hem wakker te krijgen, maar dat lukte me dus niet
Ben benieuwd hoe lang hij daar nog gelegen heeft
had je geen water ofzo bij je? meestal helpt dat, als je water in het gezicht gooit.
of die gast moet zo dronken zijn geweest
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83091173
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

had je geen water ofzo bij je? meestal helpt dat, als je water in het gezicht gooit.
of die gast moet zo dronken zijn geweest
Ik wou nog een glas water van huis ophalen, maar ik dacht dat dat ook niet zou lukken. Dan zou hij alleen met natte kleren wakker worden
Volgens mij was hij eigenlijk ook bewusteloos Heb echt wel hard geschud en heb zijn hoofd ook een keer per ongeluk tegen die muur laten stoten Nog steeds geen leven in te krijgen.
pi_83092470
lol, kende je de persoon niet dan?
en als hij wakker word zou hij wel denk, waar komt toch die vreselijke hoofdpijn vandaan.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83094582
DeltaFM maar ff in de gaten houden of er niet iemand gevonden is in Vriezenveen
pi_83103495
Waarom maak ik dat nooit mee
We shall rise again !
pi_83108852
Had je gewoon ambulance moeten bellen. Die hadden hem waarschijnlijk wel meegenomen.
Voor hetzelfde geld was die gast later nog wakker geworden en half dronken voor een auto gewaggeld. Had jij hier mooi kunnen vertellen dat je hem nog probeerde wakker te maken maar dat het niet lukte en dat je hem hebt laten liggen.
pi_83111099
En waarom geen foto's gemaakt ?
We shall rise again !
pi_83114953
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
Had je gewoon ambulance moeten bellen. Die hadden hem waarschijnlijk wel meegenomen.
Voor hetzelfde geld was die gast later nog wakker geworden en half dronken voor een auto gewaggeld. Had jij hier mooi kunnen vertellen dat je hem nog probeerde wakker te maken maar dat het niet lukte en dat je hem hebt laten liggen.
Dit was inderdaad de beste optie.
pi_83126674
Had ie vast niet grappig gevonden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_83132877
Hallo 112 ? Er ligt hier een gozert naast een cafetaria ( jeweetwelbert ) en ik krijg em niet wakker .. Maar ik ga ervandoor want ik moet gaan slapen dus succes ermee
We shall rise again !
pi_83135630
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef KingSizePinda het volgende:
Hallo 112 ? Er ligt hier een gozert naast een cafetaria ( jeweetwelbert ) en ik krijg em niet wakker .. Maar ik ga ervandoor want ik moet gaan slapen dus succes ermee
of je zegt ze dat je thuis nog even op fok moet om een berichtje te plaatsen dat je bij cafetaria bert een gozer tegen een muur zag leunen en dat je hem niet wakker kon krijgen. wel even adres van cafetaria bert door geven.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83139503
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
Had je gewoon ambulance moeten bellen. Die hadden hem waarschijnlijk wel meegenomen.
Voor hetzelfde geld was die gast later nog wakker geworden en half dronken voor een auto gewaggeld. Had jij hier mooi kunnen vertellen dat je hem nog probeerde wakker te maken maar dat het niet lukte en dat je hem hebt laten liggen.
Denk dat die kerel je het dan niet in dank zou afnemen.
pi_83140464
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Denk dat die kerel je het dan niet in dank zou afnemen.
Ik zou eigenlijk ook liever wakker worden op straat en dat niemand mij gezien heeft, dan dat ik wakker wordt in een ziekenhuis bed met m`n ouders naast me
pi_83155450
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:31 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk ook liever wakker worden op straat en dat niemand mij gezien heeft, dan dat ik wakker wordt in een ziekenhuis bed met m`n ouders naast me
Eensch !!
We shall rise again !
pi_83179869
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:34 schreef KingSizePinda het volgende:

[..]

Eensch !!
dat is ook zo natuurlijk, anders krijg neatuurlijk weer zo'n heel verhaal van je ouders te horen, van waarom dit en waarom dat enzo. en dan heb je zelf zoiets van
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83186193
Khad et een tijd geleden ook vrij bont gemaakt in ons dorp (Gaybor,65) .. Met m'n harses met familie meegefietst en daar gaan pitten terwijl ik thuis zou slapen voor een nachtje. Ouders vrij zwaar ongerust en konden dat best begrijpelijk niet echt waarderen
We shall rise again !
pi_83247465
Sooow, vanaamd pottie veotbal kijken in Almloo .. Hoop op 3-0 overwinning
We shall rise again !
pi_83354943
Vanaf morgen kan er waarschijnlijk voetbal gekeken worden op het plein, maandag morgen hoorde Kip of hij er een vergunning voor kreeg. Jammer genoeg kan ik zelf niet kijken omdat ik het met herkansingen zit
pi_83377000
ik zit morgen middag nog op het werk dus misschiena dat ik het daar even ga kijken.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:35:19 #60
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_83380620
Als er morgen gekeken mag worden in de tent dan ben ik daar kijken, en anders in 't wapen als de tent niet doogaat.
pi_83391862
quote:
Gemeente haalt streep door voetbal kijken op Manitobaplein

VRIEZENVEEN - Het vertonen van de televisiebeelden van de WK-wedstrijd Oranje-Slowakije op een groot scherm in de feesttent op het Vriezenveense Manitobaplein maandagmiddag gaat niet door. De gemeente Twenterand geeft geen toestemming.

Volgens een woordvoerder van de gemeente is een vergunning nodig en is die te laat aangevraagd. Ook heeft de politie onvoldoende mensen om toezicht te houden. De agenten die beschikbaar zijn worden ingezet in Vroomshoop waar rond de wedstrijden veel jongeren de straat op gaan.

Het grote televisiescherm zou worden opgehangen door uitbater Jacop Kip van café Het Wapen van Vriezenveen. Hij werkt samen met Rik Pape van het cultureel jongerenwerk. De twee hebben onder andere gezorgd voor de feesttent op het Manitobaplein. In de tent wordt vanaf dinsdag een randprogramma ter gelenheid van de Vriezenveense kermis gepresenteerd.

Pape: „Het werd bij de wedstrijden steeds drukker in het café. Dat was niet meer verantwoord”, zegt hij. Desondanks kan maandagmiddag toch weer in het Wapen van Vriezenveen naar het voetbal worden gekeken.
Bron
  maandag 28 juni 2010 @ 12:30:18 #62
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_83395046
quote:
Ook heeft de politie onvoldoende mensen om toezicht te houden. De agenten die beschikbaar zijn worden ingezet in Vroomshoop waar rond de wedstrijden veel jongeren de straat op gaan
Wat verwachten ze daar dan wel niet?

Als er dus wat gebeurd in Vjenne moeten ze helemaal vanuit Vroomshoop komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vjenne_kloet op 28-06-2010 14:30:21 ]
pi_83396167
wat waardeloos zeg.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83396465
Ik zeg voor de gein even een nep-relletje opzetten bij het wapen, kijken hoe lang het duurt
pi_83400933
Dan ga ik wel in 't Wapen kijken, hopenlijk kan ik weer op de tribune zitten hehe.
pi_83410858
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:30 schreef Vjenne_kloet het volgende:

[..]

Wat verwachten ze daar dan wel niet?

Als er dus wat gebeurd in Vjenne moeten ze helemaal vanuit Vroomshoop komen.
Hoorde deze week dat het een traditie is in Vroomshoop om na elke wedstrijd richting de rontonde te reizen met de auto en daar dan een groot feest te houden. Alleen is dat de laatste paar x belachelijk uit de hand gelopen dat de ME moest "ingrijpen".

Toch vind ik het een waardeloos beleid dat ze politie hier voor af geen rekening mee houd. Hopelijk kunnen we vrijdag rond 4 uur wel gewoon voetbal kijken in de tent

Vind in 't wapen maar niks veel te druk en schijt warm, duurt uren voordat je aan de beurt bent.
pi_83411932
Uren duurt voor je aan de buurt bent? Nooit geen last van (tijdens de voetbal dan tenminste).
Hopenlijk dat het vrijdag iig doorgaat in de feesttent, vandaag was toch best een btje warm in 't wapen.
En lullig dat de mensen buiten op het terras al eerder zagen dan de mensen binnen dat er gescoort was.
Hoorde ze buiten al juichen bij het 2de doelpunt, en toen moest Kuijt nog passen whehe.

pi_83422373
Kheb de 1e en een deel van de 2e helft in de auto moeten luisteren .. Knap waardeloos maar gelukkig wast ook geen hoogstaand voetbal Vrijdag tegen Brazilie
We shall rise again !
pi_83437442
vrijdag gaat nederland natuurlijk ook weer winnen
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83449659
Draait het wapen ook Portugal - Spanje?
pi_83462161
Ik denk dat ze in 't Wapen alle wedstrijden wel uitzenden.
Als je snel bent kan je nog de 2de helft kijken
pi_83470433
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83472275
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik denk dat ze in 't Wapen alle wedstrijden wel uitzenden.
Als je snel bent kan je nog de 2de helft kijken
Deden ze inderdaad, toch raar dat ze voor Nederlandse wedstrijden een vergunning nodig hebben.
pi_83523993
mogen ze vrijdag die wedstrijd dan ook niet uitzenden in de tent?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83524072
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
mogen ze vrijdag die wedstrijd dan ook niet uitzenden in de tent?
Volgens mij wel, zou het wel aardig belachelijk vinden als ze weer geen vergunning krijgen. Wordt er een keer wat leuks georganiseerd wat alle jeugd + volwassen wel aantrekt en dan doet de gemeente zo moeilijk.
pi_83529501
Voor vrijdag hebben ze wel een vergunning hoorde ik van zo'n wijf achter de bar in het wapen.
pi_83531334
Die dikke bedoel je?
pi_83544786
Nee, milf volgens mij.
pi_83562312
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nee, milf volgens mij.
Die werkt zeker ook bij de Tamboer of niet?


Vanmiddag mooi in de tent voetbal kijken
pi_83566310
en met z'n allen die tent uit zweten zeker?
of hebben ze daar wel airco in de tent, ben namelijk nog niet binnen geweest daar.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:16:31 #81
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_83567855
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:34 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Die werkt zeker ook bij de Tamboer of niet?


Vanmiddag mooi in de tent voetbal kijken
Ook mooi in de tent kijken, en in de krant stond dat ze airco hadden.
Zal mij benieuwen iig.
Dit is mijn outfit



En als Nederland verliest dan kan ik hem binnenstebuiten aantrekken, want er zit een sip kijken smiley aan de binnenkant
pi_83600269
Het was gisteren gaaf in de tent. Ook nog snel ff vlak voor het eindsignaal een filmpje gemaakt hehe.



En op 1.25 minuut zakken der ook nog 3 door een tafel heen
pi_83600339
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 10:09 schreef VjenneKloetn het volgende:
Het was gisteren gaaf in de tent. Ook nog snel ff vlak voor het eindsignaal een filmpje gemaakt hehe.



En op 1.25 minuut zakken der ook nog 3 door een tafel heen
Haha prachtig filmpje.

Sfeer was goed na de 1-1, daarvoor was het een beetje tam. Ben nu weer aardig hersteld. Zal het wapen ook nog foto's hebben gemaakt zag vaak iemand achter die beamer namelijk.
Jammer straks van het slechte beeld.

En die Airco was ook wel lekker
pi_83635410
blijkbaar is er vorig jaar brand geweest in de h.j. meyerstraat, in de westerbouwlanden.

[ Bericht 6% gewijzigd door sjoemie1985 op 05-07-2010 23:55:21 ]
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83638153
Hmm, op killroy of brandweer twenterand staat nog niks. Komt dan misschien nog ..
We shall rise again !
pi_83670898
en af gelopen weekend zet ineens iemand daar foto's van online http://www.mijnalbum.nl/Album=T3V3N4ZH

[ Bericht 46% gewijzigd door sjoemie1985 op 05-07-2010 23:56:13 ]
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 5 juli 2010 @ 16:59:10 #87
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_83687375
Dat zijn foto's van mei 2009 Sjoemie.
pi_83690704
We shall rise again !
pi_83694953
Is er weer voetbal morgen in de tent?
  maandag 5 juli 2010 @ 20:29:13 #90
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_83695762
Sjoemie loopt een jaar achter hahaha.
En morgen weer voetbal in de tent ja, ik ben der ook weer
pi_83697316
Word tijd dat ik mijn gezicht daar ook is laat zien
pi_83698476
Draait er nu niks in het wapen zelf?
pi_83703231
lol, faalivo
pi_83705147
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83705196
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef VjenneKloetn het volgende:
Sjoemie loopt een jaar achter hahaha.
En morgen weer voetbal in de tent ja, ik ben der ook weer
morgen voetbal, het WK is toch pas volgend jaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83715106
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

morgen voetbal, het WK is toch pas volgend jaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, was 4 jaar geleden.
pi_83720147
oke dan had ik het toch goed
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83733863
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef VjenneKloetn het volgende:
Sjoemie loopt een jaar achter hahaha.
En morgen weer voetbal in de tent ja, ik ben der ook weer
Ik ben er ook zeker weer bij Hopelijk hebben ze nu wel wat aan de kwaliteit van de beamer gedaan
pi_83743065
en hoe was de kwalliteit?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 7 juli 2010 @ 04:10:38 #100
60456 Gesloten
Niet open
pi_83751709
Gisteren kon ik eindelijk drinken tijdens de wedstrijd. Bij de vorige wedstrijden moest ik nog werken of naar school, maar nu helemaal niks!
Maar nu kan ik me de tweede helft helemaal niet meer herinneren
pi_83752088
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
en hoe was de kwalliteit?
pi_83761963
Ik kwam rond half 12 thuis en ik hoorde een heleboel mensen meeschreeuwen met de muziek.. dat was vast en zeker bij de tent?

De webmasters van www.feestweekvriezenveen.nl zijn ook helderziend lijkt het op.. daar staat al een tijdje bij zondag de WK finale, NL - DE
pi_83765728
LOL
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83766637
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
en hoe was de kwalliteit?
Kwaliteit van de beamer was dit maal goed, ze hadden t.h.v. de beamer en andere tv's ook een groot zwart zeil opgehangen aan het plafond. Sfeer was ook goed alleen kwam het pas los als Nederland gescoord had. Na de wedstrijd was het wel een groot feest
pi_83767451
alwaar het bier rijkelijk vloeide na de wedstrijd?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83790176
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:23 schreef tijntjethf het volgende:

De webmasters van www.feestweekvriezenveen.nl zijn ook helderziend lijkt het op.. daar staat al een tijdje bij zondag de WK finale, NL - DE
Is nu aangepast naar Nederland - Spanje hehe
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
alwaar het bier rijkelijk vloeide na de wedstrijd?
Nee, alles vloog de tent door
pi_83795546
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83876736
Jeuj, morgenavond finalewedstrijd en wie moet er de volgende dag om half 8 starten met werken @ Oirschot (Eindhoven) ? Jah hoor, ikke
We shall rise again !
pi_83882268
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 10:45 schreef KingSizePinda het volgende:
Jeuj, morgenavond finalewedstrijd en wie moet er de volgende dag om half 8 starten met werken @ Oirschot (Eindhoven) ? Jah hoor, ikke
Waarom had je daar dan geen rekening mee gehouden vanaf de kwartfinale? Ik ben lekker vrij
  maandag 12 juli 2010 @ 00:07:07 #110
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_83938454
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_83945254
dat heb ik nog niet eens mee gekregen.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83950360
quote:
Op maandag 12 juli 2010 00:07 schreef drumstickNL het volgende:
Geschrokken motorrijder komt om
1 of 2 jaar geleden was het daar ergens ook al raak. Was die parallel weg van het oosteinde waar je uiteindelijk uitkomt bij Leemans.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:25:33 #113
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_83969488
Topic weer gevonden! Nu weer even meelezen...
pi_83969561
Gisteren in de tent gekeken, anticlimax op het einde werd nog meppen. Paar lui hadden van die fakkels aangestoken en doen dacht de beveiliging dat ze de boel in de hens aan het steken waren. Dus die flinke lui als idioten naar buiten, bleek uiteindelijk niks te zijn. Verder had ik mij helemaal dronken gezopen gisteren en kapot gerookt was er zat van.
pi_83975604
Duzz, kheb alles gekeken en daarna als een mottafokka naar Eindhoven gereden .. Vind et jammer dat we et niet zijn geworden maar goed, 2e plaats is knetterpositief toch ?


En weet iemand misschien wie de omgekomen motorrijder is ?
We shall rise again !
  maandag 12 juli 2010 @ 22:45:56 #116
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_83978983
Het was de eerste voetbalwedstrijd die ik volledig mee heb moeten kijken. Wel leuk om te zien op zich. Ik doe zelf aan theater en kon volop genieten van die Spanjaarden. Ze gingen zo vaak liggen, 't leek wel een hotel. Maar Robben! Oeeeiiiii..... Zo zonde.
pi_83994011
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:32 schreef KingSizePinda het volgende:
Duzz, kheb alles gekeken en daarna als een mottafokka naar Eindhoven gereden .. Vind et jammer dat we et niet zijn geworden maar goed, 2e plaats is knetterpositief toch ?


En weet iemand misschien wie de omgekomen motorrijder is ?
mijn vader zei dat diegene Niks heette. ik weet verder niet of het dus waar is.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_84010556
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

mijn vader zei dat diegene Niks heette. ik weet verder niet of het dus waar is.
Dat is ook wat ik gehoord heb, Niks en hij woonde aan het Oosteinde.
pi_84224455
iemand toevallig al meer info over dit ongeluk?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 19 juli 2010 @ 17:08:18 #120
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_84240389
Wat wil je met de info dan? Der is iemand overleden en jij blijft vragen naar smeuige info
Klus je na werktijd bij de Prive en Story ofzo?

Typisch Vriezenveens...
pi_84244347
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Wat wil je met de info dan? Der is iemand overleden en jij blijft vragen naar smeuige info
Klus je na werktijd bij de Prive en Story ofzo?

Typisch Vriezenveens...
Dacht precies hetzelfde.
pi_84263523
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:56 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Dacht precies hetzelfde.
kon zijn of iemand wist of het echt iemand van niks was of toch een andere persoon.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_84263857
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
Wat wil je met de info dan? Der is iemand overleden en jij blijft vragen naar smeuige info
Klus je na werktijd bij de Prive en Story ofzo?

Typisch Vriezenveens...
Dat heb je toch in elk gehucht.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:08:25 #124
67174 Dos37
Come on Twente
pi_84268364
Ik was jullie al kwijt
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:16:18 #125
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_84268743
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:08 schreef Dos37 het volgende:
Ik was jullie al kwijt

Ik had hetzelfde! Misschien is het handig om eerst de link naar een nieuw topic te plaatsen, voor het helemaal wordt gesloten?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:51:26 #126
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_84279977
Is wel wat makkelijker jah. Diegene die de laatste post maakt moet ook nieuw topic openen en een link naar het nieuwe topic in het oude topic.
pi_84284457
Moet?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:44:59 #128
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_84286322
ie mut niks, maar je krijgt een ban als je het niet doet.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:49:15 #129
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_84295579
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Moet?
Moet jah
pi_84328684
Nog 2 dagen en dan heb ik 2 weken vakantie
We shall rise again !
pi_84346896
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:48 schreef KingSizePinda het volgende:
Nog 2 dagen en dan heb ik 2 weken vakantie
Ach ik heb er ook maar 2 hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84346990
ik moet nog 1 week en 1 dag werken en dan heb ik 3 weken vakantie
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_84360402
Dikk joy Vandaag geslaagd voor rijopleiding voor trekker oplegger zwaar transport



Goeie vakantieeeeee everybody
We shall rise again !
pi_84362185
Dan mag je nu zelf rijden ipv dernaast zitten
En ik nog 1 dag werken, en dan 3 weken vrij
pi_84413271
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:20 schreef KingSizePinda het volgende:
Dikk joy :D Vandaag geslaagd voor rijopleiding voor trekker oplegger zwaar transport *O*

[ [url=http://i26.tinypic.com/333evdc.jpg]afbeelding[/url] ]

Goeie vakantieeeeee everybody ^O^ w/


ook al gesolliciteerd naar een baan?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:43:35 #136
240234 Neuskleuter
De neusgierigheid zelve
pi_84415164
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:20 schreef KingSizePinda het volgende:
Dikk joy :D Vandaag geslaagd voor rijopleiding voor trekker oplegger zwaar transport *O*

[ [url=http://i26.tinypic.com/333evdc.jpg]afbeelding[/url] ]

Goeie vakantieeeeee everybody ^O^ w/


Gefeliciteerd! Zwaar transport is echt vet. Politiebegeleiding als je iets groots vervoert, altijd aanspraak onderweg omdat andere mannen het zo interessant vinden zodat je het samen over pk's kan hebben enzo, erg geinig.
pi_84440702
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:02 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

ook al gesolliciteerd naar een baan?


Kheb nog 5 jaar contract bij Defensie dus dat zit wel goed :D
We shall rise again !
pi_84440811
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef Neuskleuter het volgende:

[..]



Gefeliciteerd! Zwaar transport is echt vet. Politiebegeleiding als je iets groots vervoert, altijd aanspraak onderweg omdat andere mannen het zo interessant vinden zodat je het samen over pk's kan hebben enzo, erg geinig.


Joah .. kheb zelf 5 jaar lang zwaar transport begeleid op de motor en met auto's .. Nu zit ik zelf op de vrachtwaggel. Tof werk 8-)
We shall rise again !
pi_84494858
dus dat word lekker feur'n de komende tijd _O_ :D
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_84500458
Dat hoop ik zeer zeker :D Lekker onderweg zijn :)
We shall rise again !
pi_85023702
Iedereen op fakansie ofzo ? Ik moet morgen weer beginnen :r
We shall rise again !
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:30:03 #142
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85023753
Heb net 3 weken in Weerselo op de camping gestaan...diverse keren in Vriezenveen geweest ;)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_85025042
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:19 schreef KingSizePinda het volgende:

[..]

Kheb nog 5 jaar contract bij Defensie dus dat zit wel goed :D
Wat doe je precies?
pi_85188799
Chauffeur transport bij Defensie ..
We shall rise again !
pi_85223746
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef joers1 het volgende:
Heb net 3 weken in Weerselo op de camping gestaan...diverse keren in Vriezenveen geweest ;)
Wat was er in Vriezenveen te doen dan?
pi_85232006
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:21 schreef KingSizePinda het volgende:
Chauffeur transport bij Defensie ..
Ik mag in januari beginnen bij de LMB *O* *O*
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:48:47 #147
67174 Dos37
Come on Twente
pi_85232170
boerenmarkt natuurlijk.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_85322599
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik mag in januari beginnen bij de LMB *O* *O*
Waar word je gelegerd dan ?
We shall rise again !
pi_85322988
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:02 schreef KingSizePinda het volgende:

[..]

Waar word je gelegerd dan ?
Schaarsbergen.
pi_85324483
Gisteren nog meer mensen hier naar het Wapen geweest? Eindelijk keer wat fatsoenlijks te doen in Vriezenveen
pi_85327440
Wat was daar dan?
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:56:31 #152
67174 Dos37
Come on Twente
pi_85328764
Ik kwam weer van Twente en werd heerlijk voor de deur afgezet :P
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_85329389
Ik was der pas tegen kwart voor 1, dus die hele dj's gemist hehe.
Desondanks prima vermaakt verder ^O^
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:16:52 #154
67174 Dos37
Come on Twente
pi_85329618
Zag oe nog wa langs lopen. Ik heb vijf minuten binnen gestaan. Toen gillend naar buiten gerend tering wat druk.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_85330624
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat was daar dan?
Terrace Party. Ze draaide daar de hele avond house
pi_85331019
Was overigens een leuk feestje :)
We shall rise again !
pi_85339966
Het klonk inderdaad wel lekker bij ons in de woonkamer, 1 kilometer verderop :')
pi_85344979
Jammer dat ik er niet was, maar ik had een ander feestje :P
pi_85527507
Wiekent !! Wie gaat er nog wat baanbrekends doen ?
We shall rise again !
pi_85527653
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef KingSizePinda het volgende:
Wiekent !! Wie gaat er nog wat baanbrekends doen ?
Hopelijk naar SAIL toe. :Y Vind het altijd enorm vet om al die driemasters enzo te zien.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_85532003
Ik ga vanmiddag (tis al zaterdag) bij 't wapen op het terras zitten c_/
En Gesloten, waren jullie aan het bbq'n vanavond of waren de buren dat? De rook trok helemaal over de vezetstraat :')
Rook wel lekker :Y)
pi_85532807
it'wasn't me :') :+
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_85720240
wat een drukte in dit Vjenne topic. :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_85720320
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:07 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga vanmiddag (tis al zaterdag) bij 't wapen op het terras zitten c_/
En Gesloten, waren jullie aan het bbq'n vanavond of waren de buren dat? De rook trok helemaal over de vezetstraat :')
Rook wel lekker :Y)
Geen idee ik was bij Lowlands *O*
pi_85761696
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat een drukte in dit Vjenne topic. :')
Er gebeurd geen hol denk k ..
We shall rise again !
pi_85771642
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:07 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga vanmiddag (tis al zaterdag) bij 't wapen op het terras zitten c_/
En Gesloten, waren jullie aan het bbq'n vanavond of waren de buren dat? De rook trok helemaal over de vezetstraat :')
Rook wel lekker :Y)
Waren de buren van hem, rook trok inderdaad de hele bouw daar door.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:07:14 #167
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_85916669
Op 30 augustus rond 12.15 uur zag een politieman dat een 50-jarige Vriezenvener zijn geslachtsdeel uit de broek haalde toen hij voor een woning aan de Westerweilandweg stond. De man werd aangehouden en naar het politiebureau gebracht. Na verhoor werd hij heengezonden.

:D :D :')
pi_85916724
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:07 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Op 30 augustus rond 12.15 uur zag een politieman dat een 50-jarige Vriezenvener zijn geslachtsdeel uit de broek haalde toen hij voor een woning aan de Westerweilandweg stond. De man werd aangehouden en naar het politiebureau gebracht. Na verhoor werd hij heengezonden.

:D :D :')
Was jij het?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:11:06 #169
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_85916823
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Was jij het?
Nee, ik ben (gelukkig) nog geen 50. :')
pi_85949275
dus vriezenveen kent ook wel swaffelaars. :') :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_85949676
Of gewoon een wildzeiker :')
pi_85953948
Zal wel bij dat complex zijn wat vroeger de Elzenhoek was. Voor de rest staan er geen woningen aan de westerweilandweg. Of het moet op dat stukje tussen de verzetstraat en het westeinde.
Maar ik gok op de Elzenhoek :P
pi_86017007
:')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:04:52 #174
67174 Dos37
Come on Twente
pi_86023830
Nog mensen naar de Kroegh geweest :P
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_86025464
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:04 schreef Dos37 het volgende:
Nog mensen naar de Kroegh geweest :P
Nein, was gratis drinken van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd? Je kan er overdag ook lunchen toch?
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:46:54 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_86025801
Ja en Ja, ik was er gisteren ook niet maar zal er nog wel een keer komen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_86031796
Wat is de Kroegh dan? Woon nu een tijdje in Hengelo dus ik weet daar niks vanaf :P
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:57:49 #178
67174 Dos37
Come on Twente
pi_86033696
Vertellen we niet aan buitenstaanders 8-)
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_86034028
Ik ben wel elke woensdag in Vriezenveen om te basketballen hoor :7
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:15:15 #180
67174 Dos37
Come on Twente
pi_86034473
Okee het is de nieuwe kroeg van Gabor. Het zit waar eerst de Koning zat.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_86045904
Daar komt alleen maar pauper/piraten volk.
Mij zul je der niet vinden :P
pi_86049310
moet je na gaan hoevaak ik in het centrum kom want ik wist het ook niet. :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_86053403
Wat? Is de koning weg? :')
pi_86098229
Ik hoorde et ook jah .. Misschien binnenkort ff kijken :)
We shall rise again !
pi_86119202
:')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 16 september 2010 @ 23:57:56 #186
67174 Dos37
Come on Twente
pi_86521309
Hoi
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_86627156
Hey, goedendag vjenne leu :W :W :W wat is het toch druk in dit topic :') :P
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_86628837
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
Hey, goedendag vjenne leu :W :W :W wat is het toch druk in dit topic :') :P
Alleen als er iets gebeurd he. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86650873
Niks bijzonders te melden :P
  Redactie Frontpage dinsdag 21 september 2010 @ 15:52:03 #190
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_86676662
Tvp voor mijn ex-woonplaats.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_86714410
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:52 schreef JeMoeder het volgende:
Tvp voor mijn ex-woonplaats.
:N :N :N :N
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_86715670
Zaterdag nog meer mensen die naar Zandwijk gaan?
pi_86717640
Wat is er te doen dan?
pi_86717935
Van de Tubantia site:

Dansfestijn Fever zet in op groei

VRIEZENVEEN - De tweede editie van het disco en dans evenement Fever wordt komende zaterdag groots aangepakt. De organisatie verwacht in Zandwijk tenminste zeshonderd bezoekers. Fever begint om 23.00 uur. In de vooravond staat in dezelfde locatie een teenageparty op het programma voor jongeren van 12 tot en met 16 jaar.


Simon de Grave uit Vriezenveen en de Almelose dj Andre Tuller vertellen in een gesprek met de Twentsche Courant Tubantia dat woensdag wordt gepubliceerd, over de achtergronden van Fever. Beiden hebben ervaren dat een dansfeest met herkenbare liedjes uit de jaren tachtig en negentig zoals de muziek van Queen, U2 en Simple Minds tot de verbeelding spreken van een groot publiek, van ouderen maar opvallend genoeg ook van veel jongeren. De Grave legt uit dat op Fever niets van een generatiekloof is te merken. ,,Hier gaan ouders met hun volwassen kinderen samen stappen.''

Fever, aflevering twee, is professioneler dan ooit te voren, met onder meer rookmachines, lasers, spiegelbollen en heel veel muziek.

Simon de Grave uit Vriezenveen (links) en dj Rik Lutterop van Zandwijk maken zich op voor de komende editie van Fever. Foto: Lars Janssen
pi_86718171
Wow! Als ze zelfs rookmachines, lasers en spiegelbollen hebben, moet het wel een fuif vanjewelste worden! :')
pi_86720156
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef Gesloten het volgende:
Wow! Als ze zelfs rookmachines, lasers en spiegelbollen hebben, moet het wel een fuif vanjewelste worden! :')
:')

Die gast rechts kan ik trouwens ook uitkotsen. :r
pi_86720364
Alsof ze het wiel opnieuw uit hebben gevonden.
  Redactie Frontpage donderdag 23 september 2010 @ 08:10:10 #198
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_86738002
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:31 schreef Gesloten het volgende:
Alsof ze het wiel opnieuw uit hebben gevonden.
Dit lijkt meer op een slechte variant van o&n bij Zandwijk...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_86755084
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef poiuytr het volgende:

[..]

:')

Die gast rechts kan ik trouwens ook uitkotsen. :r
Ik mis alleen de wortelcreme nog bij hem.
En O&N bij zandwijk is altijd een mooi feestje ^O^
pi_86755383
Nou, ik ben er zaterdag NIET bij dus dat word 599 bezoekers en ze hadden de bruggefeesten nooit moeten afschaffen. Ik zeg het nog maar eens :) Ik ga zaterdag lekker bier drinken in Swaffelo ^O^
We shall rise again !
pi_86779196
Zullen ze nu ook nog wat personeel buiten neer zetten om er op toe te zien dat er niet weer iemand met een dronken kop het kanaal in loopt?
pi_86794704
Die jongen was niet dronken. Hij dronk uberhaupt al geen alcohol omdat die al aan de medicijnen zat.
Beetje respectloos om dat zo te roepen :N
pi_86795327
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef tijntjethf het volgende:
Zullen ze nu ook nog wat personeel buiten neer zetten om er op toe te zien dat er niet weer iemand met een dronken kop het kanaal in loopt?
Sukkel, die jongen was mijn kameraad en niet dronken de bewuste avond. Heb ook al helemaal geen zin om aan zo'n onrespectvol geval als jou gaan uit te leggen wat er wel gebeurde.

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef VjenneKloetn het volgende:
Die jongen was niet dronken. Hij dronk uberhaupt al geen alcohol omdat die al aan de medicijnen zat.
Beetje respectloos om dat zo te roepen :N
En die jongen dronk wel alcohol, weet niet waar jij die onzin nu weer vandaan hebt. Hij gebruikte inderdaad medicijnen maar heeft niks te maken met het alcohol gebruik.
pi_86796348
Ik wist niet dat die wel alcohol had genuttigd. Wel dat dat niet de oorzaak was.
En ik kwam derbij omdat mij pa dat vertelde omdat die bij de vader van Bjorn was geweest 2 dagen later.
pi_86797953
Maar goed, jullie gaan dus ook niet ?
We shall rise again !
pi_86798493
Nee, ga fris drinken in Swaffelo :P
pi_86840212
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef tijntjethf het volgende:
Zullen ze nu ook nog wat personeel buiten neer zetten om er op toe te zien dat er niet weer iemand met een dronken kop het kanaal in loopt?
Dit vind ik ook zeer respectloos tegenover de nabestaanden en vrienden van de desbetreffende jongen. Een dolletje is leuk maar we praten hier wel over een mensenleven! Als ik je vanavond tegenkom dan zal ik je er wel even op aanspreken, want ik weet wie je bent. TijntjeTHF..
Een goeie tukker is geen motherfucker!
pi_86841983
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:49 schreef CoolyBoy het volgende:

[..]

Dit vind ik ook zeer respectloos tegenover de nabestaanden en vrienden van de desbetreffende jongen. Een dolletje is leuk maar we praten hier wel over een mensenleven! Als ik je vanavond tegenkom dan zal ik je er wel even op aanspreken, want ik weet wie je bent. TijntjeTHF..
Gaat Mark Mevius vanavond Martijn Tijhoff in elkaar slaan? :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86867736
w00t .. Nog mensen geweest bij Zandwijk ?
We shall rise again !
pi_86868141
Ja.
pi_86871112
Nee.
pi_86871992
Misschien.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_86876202
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja.
Wastwat ?
We shall rise again !
pi_86896428
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:05 schreef KingSizePinda het volgende:
w00t .. Nog mensen geweest bij Zandwijk ?
ik niet in ieder geval.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_86900630
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:05 schreef KingSizePinda het volgende:
w00t .. Nog mensen geweest bij Zandwijk ?
Was wel gezellig, meer niet.
pi_87171899
ik hoorde vanmorgen brandweer langs komen, iets bijzonders gebeurd?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_87172562
Ik lees net dat er een gaslucht te ruiken was in de J. de Haasstraat .. Staat voor de rest niks bij.
We shall rise again !
pi_87174869
Ik had een windje gelaten!
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:07:30 #219
67174 Dos37
Come on Twente
pi_87181534
Ik hoorde hem ook hij leek wel over de Merel te gaan
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_87190126
Ik rook wel een brandlucht en zag aardig veel brandweer rijden vandaag. :Y
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_87204926
toen ik naar mijn werk ging gistern zag ik wel 2 politie auto's aan de merel staan.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_87205724
En ik zag een man die onder de weg door liep.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:57:42 #223
67174 Dos37
Come on Twente
pi_87206920
Ik zag laatst zelfs een neger in Vriezenveen :o
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_87209818
:') :D
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_87211561
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:57 schreef Dos37 het volgende:
Ik zag laatst zelfs een neger in Vriezenveen :o
Je bent in de war met de sinterklaasintocht.
pi_87214484
Whehehe _O-
pi_87215582
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:58 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Je bent in de war met de sinterklaasintocht.
Is daar nog wel eens animo voor? Hoe is het leven daar trouwens spreek je weinig meer, binnenkort keer biertje drinken dacht ik zo :)
pi_87236084
Het leven in Hengelo bevalt me uitstekend. En je bent natuurlijk altijd welkom om langs te komen. Gaan we de stad nog even in.
pi_87281698
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Is daar nog wel eens animo voor? Hoe is het leven daar trouwens spreek je weinig meer, binnenkort keer biertje drinken dacht ik zo :)
Volgens mij is het hier in vriezenveen nog elk jaar heel erg druk bij die intocht.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_87284298
Moet je voor de gein eens achter/naast je kijken, als je weer vooraan staat.. weet je meteen hoe druk het is ;)
pi_87290463
ik zag je gisteren nog fietsen op de krijgerstraat Tijntje.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_87296066
zou zo kunnen.. :') om kwart voor 8 of kwart voor 6? :P
pi_87314313
dat laatste, ik was net even met mijn auto bij de garage geweest om olie bij te vullen.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_87329089
Er is weer actie in Vriezenveen:

08-10-10 17:27:02 Brandweer Twente PRIO 1 Autom. Extern : FLIERWEG 4 7645AP : HOGE HEXEL 3631VZV
0603990 Brandweer Vriezenveen Groepsoproep
0605132 Brandweer Regionaal OvD Noord (Info)
0605250 Brandweer Vriezenveen TS-3631
0605310 Brandweer Regionaal Monitorcode
pi_87649458
Sow, ben er ook achter dat de kroegh niet echt iets is voor mij. Kvoel me meer een opa daaro :)
We shall rise again !
pi_87664076
wat voor kroeg ofzo is het dan?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_87675484
Zoo werd vanmorgen bijna van m'n sloffen gereden door een motoragent. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:59:02 #238
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_87678218
Heb geen motoragent gezien vanmorgen, terwijl ik toch heel vriezenveen heb doorgecrost. :o
pi_87680312
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat voor kroeg ofzo is het dan?
Aankleding van een bruin café, ziet er wel leuk uit, niet echt supergroot dus alst druk is dan is het ook gelijk poepvol. Normale muziek (top40 en sjit) , en de gemiddelde leeftijd hangt tussen de 16 en 20 jaar geloof ik. Maar je moet er gewoon een keer heengaan. Voordeel is misschien wel dat er nu een tijd geen jonge kinders meer bij et Wapen komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door KingSizePinda op 18-10-2010 17:58:37 ]
We shall rise again !
pi_88026886
Dikke brand geweest in Vjenne en niemand die er hier op reageert ? Waddaaaaaan ? Brandstichter heeft zichzelf aangegeven dus rust bij de stukken ..

[ Bericht 29% gewijzigd door KingSizePinda op 27-10-2010 16:35:04 ]
We shall rise again !
pi_88029181
Het was net wel op tv oost :P

Foto's: Kevin Sand







"Volgens mij staat der wat in de brand"







pi_88095809
quote:
11s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:26 schreef KingSizePinda het volgende:
Dikke brand geweest in Vjenne en niemand die er hier op reageert ? Waddaaaaaan ? Brandstichter heeft zichzelf aangegeven dus rust bij de stukken ..
ja ik las het inderdaad 2 dagen geleden op kilroy.nl
de dader schijnt uit Goor te komen. dus ik vind het wel een gore streek. :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:49:32 #243
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88101902
Jezus dat was een beste brand :o
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 31 oktober 2010 @ 02:12:08 #244
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_88162665
Tsjonge, iemand ook iets meegekregen van die achtervolging in Vriezenveen/Westerhaar? :o Schrok me de pleuris van al die politiewagens, allemaal achter zo'n 1 lullig autotje aan :P
pi_88166172
Ja, blijkbaar is hier gisterenavond iemand geweest die het er over had. :o
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:30:54 #246
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_88171167
quote:
Bestuurder aangehouden na achtervolging
Almelo Vriezenveen, 31-10-2010 • Op 31 oktober rond 0.08 uur zagen agenten op de Schoolstraat in Almelo een personenauto rijden. Zij waren voornemens de bestuurder te controleren en gaven hem een stopteken.
De man, naar later bleek een 54-jarige Almeloër, ging er direct met hoge snelheid vandoor. Hierbij bracht hij zijn medeweggebruikers in gevaar, door zijn hoge snelheid en het niet verlenen van voorrang. De politie achtervolgde de bestuurder met optische- en geluidssignalen. Bij de achtervolging werden binnen de bebouwde kom snelheden van 100 kilometer per uur bereikt, waarbij de verdachte nog uitliep op de politie.

Een ter assistentie geroepen andere surveillanceauto van de politie werd bijna door de verdachte geramd. Door krachtig remmen en uitwijken kon een aanrijding worden voorkomen.

De achtervolging verplaatste zich van Almelo naar Vriezenveen waarbij de verdachte een politieauto aanreed, die daardoor schade opliep. Uiteindelijk reed de man op de Hoffmansweg in volle vaart over een verkeersdrempel waarbij de vonken onder zijn auto vandaan kwamen en de auto het begaf. Hierna kon de Almeloër worden aangehouden. Hij bleek ontzegging van de rijbevoegdheid te hebben.
Een bloedproef moet uitwijzen of de Almeloër onder invloed van alcohol of drugs heeft gereden. Hij werd voor nader onderzoek ingesloten. Zijn auto werd afgesleept.
:D
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:35:58 #247
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88173153
whahah het wilden westen in Vriezenveen :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_88173476
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 02:12 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Tsjonge, iemand ook iets meegekregen van die achtervolging in Vriezenveen/Westerhaar? :o Schrok me de pleuris van al die politiewagens, allemaal achter zo'n 1 lullig autotje aan :P
Aha, daarom was het zo druk met politie rond het wapen.
pi_88196078
ik las gister avond ook nog dat er ergens aan de E. Nijentwilhaar straat een brand was.
iemand van jullie daar wat van mee gekregen?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 1 november 2010 @ 13:56:52 #250
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_88208205
quote:
Westerhaar-Vriezenv Wijk, 01-11-2010 • Maandagmorgen 1 november zijn er twee autobranden geweest op een adres aan De Markgraven in Westerhaar-Vriezenveensewijk.


Rond 04.30 uur werd melding gedaan van de autobranden. Ter plaatste bleek dat naast de twee auto’s ook nog een schutting in brand stond. De brandweer had het vuur snel onder controle en bluste de brand.
Politie Twente roept mensen op alert te zijn bij autobranden en als er zaken zijn die ze niet vertrouwen direct contact op te nemen met de politie via 0900 – 8844 of anoniem via 0800 - 7000.
quote:
Vroomshoop, 31-10-2010 • Op 31 oktober rond 02.50 uur, zag een surveillant van een beveiligingsbedrijf dat op de Bevert een auto in brand stond. Hij waarschuwde politie en brandweer. De politie gaat uit van brandstichting. De politie heeft geen aanwijzingen dat deze brandstichting in verband staat met de brandstichtingen in Almelo.
De technische recherche doet nader onderzoek.

Tsjonge, wat een criminaliteit ineens in Twenterand... :o

[ Bericht 38% gewijzigd door Vjenne_kloet op 01-11-2010 14:04:12 ]
pi_88221383
die pyromaan moet echt een keer op gepakt worden, heb het idee dat het de zelfde is als in almelo of dat hij samen met nog 1 of 2 anderen dit veroorzaakt. :(
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_88233129
Grijp hem Sjoemie!
  dinsdag 2 november 2010 @ 00:39:11 #253
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_88234652
Burgerwacht Vriezenveen? :7
pi_88241415
:D doen jullie mee dan? :Y dan gaan we hem te grazen nemen. o|O ^O^
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_88249137
Die gozer die vorige week die autobrand heeft gesticht in Vriezenveen heeft niks te maken met de autobranden in Almelo en omgeving. De man waarvan de auto van in de fik is gezet had ontdekt dat een medewerker (dader) geld weg sluisde en had dit 's middags aan de politie door gegeven. Die pyromaan was een halfuur voor de brand waarschijnlijk nog gezien door buurtbewoners omdat hij zich vreemd gedroeg (fietste met 2 grote tassen 's nachts door de buurt, toen hij werd gezien draaide hij zijn fiets plots om).

Ben trouwens benieuwd wat voor straf op dit soort dingen staat? Als je een opzettelijk een auto in de brand zet en deze staat onder een carport of vlak bij een huis, kan je dan ook nog poging tot doodslag/ moord ten laste worden gelegd?
pi_88249272
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
:D doen jullie mee dan? :Y dan gaan we hem te grazen nemen. o|O ^O^
Denk eerder dat ze jou dan te grazen nemen dan andersom. Vind die burgerwachten nergens opslaan, het is gewoon wachten tot zo'n iemand tegen de lamp loopt.
pi_88249636
Geen idee, ik weet wel dat er weer veel politiecontrole is in de buurt van vriezenveen. Heb net nog een boete binnen gekregen voor honderd euro omdat ik te hard reed op de weg van vriezenveen naar vroomshoop. Dus mocht je daar langskomen even opletten bij de voor de brug daar. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88249942
Hoor nu ook politie sirenes.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:30:49 #259
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88250019
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef drumstickNL het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat er weer veel politiecontrole is in de buurt van vriezenveen. Heb net nog een boete binnen gekregen voor honderd euro omdat ik te hard reed op de weg van vriezenveen naar vroomshoop. Dus mocht je daar langskomen even opletten bij de voor de brug daar. :')
100 euro dan heb je ook wel heel iets te hard gereden :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_88250026
Ja dat komt omdat ik het zat ben om telkens een boete te krijgen, ik fok nu vanaf mijn mobiel maar ik ga weer verder, aardig gevaarlijk om met een hand te rijden zo.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88250042
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef Dos37 het volgende:

[..]

100 euro dan heb je ook wel heel iets te hard gereden :D
17 km :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:44:07 #262
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_88250490
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:29 schreef poiuytr het volgende:
Hoor nu ook politie sirenes.
Stond bij de verkeerslichten te wachten en een politieauto liet iedereen stoppen :P daarna kwam er een ambulance langs gescheurd, en toen reden ze weer weg, dus dat is wat je hoorde. :)
pi_88253332
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef poiuytr het volgende:
Die gozer die vorige week die autobrand heeft gesticht in Vriezenveen heeft niks te maken met de autobranden in Almelo en omgeving. De man waarvan de auto van in de fik is gezet had ontdekt dat een medewerker (dader) geld weg sluisde en had dit 's middags aan de politie door gegeven. Die pyromaan was een halfuur voor de brand waarschijnlijk nog gezien door buurtbewoners omdat hij zich vreemd gedroeg (fietste met 2 grote tassen 's nachts door de buurt, toen hij werd gezien draaide hij zijn fiets plots om).

Ben trouwens benieuwd wat voor straf op dit soort dingen staat? Als je een opzettelijk een auto in de brand zet en deze staat onder een carport of vlak bij een huis, kan je dan ook nog poging tot doodslag/ moord ten laste worden gelegd?
Ik hoorde op werk weer dat het een Pool was, en dat de belastingdienst loonbeslag had gelegd op z'n geld.
En dat die dacht dat de werkgever dat deed en daarom nam die ff revanche.

Blijft leuk altijd die verschillende verhalen
pi_88255299
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:50 schreef VjenneKloetn het volgende:

[..]



Ik hoorde op werk weer dat het een Pool was, en dat de belastingdienst loonbeslag had gelegd op z'n geld.
En dat die dacht dat de werkgever dat deed en daarom nam die ff revanche.

Blijft leuk altijd die verschillende verhalen
Vriezenveen he, iedereen heeft zijn eigen verhaal :') Jammer genoeg weet je nooit wat waar is. Dit heb ik gehoord van een iemand die daar woont.
pi_88279289
Vanmorgen toen ik onder de douche stond hoorde ik alweer sirenes, vond net dit:

PRIO 1 Autobrand : AADORPWEG 2 7671RA : VRIEZENVEEN 3631VZV
0603990 Brandweer Vriezenveen Groepsoproep
0605132 Brandweer Regionaal OvD Noord (Info)
0605250 Brandweer Vriezenveen TS-3631
0605310 Brandweer Regionaal Monitorcode

Is tussen de 2 stoplichten, oude pand van Jari geloof ik.
pi_88282356
Misschien dan toch een pyromaan?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 3 november 2010 @ 12:24:09 #267
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88282461
Mwah op klaarlichte dag. Dit lijkt me meer een ongelukje.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_88283243
Denk dat dat inderdaad kortsluiting is geweest of iets dergelijks.
op de Aadorpweg zet je niet even zomaar een auto in de brand als pyromaan, tenzij je het een gestolen of eigen auto is en je zet hem daar neer en probeert hem dan in de fik te zetten.

maar dan zijn er nog genoeg mensen op de weg daar die dat kunnen zien.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_88292858
Ik ontken iig alles.
pi_88310547
:')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_88313272
Wel veel vuur in Vriezenveen zeg. Verder nog wat te doen in m`n oude woonplaats? :P
pi_88319700
weinig
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_88468422
Sinterklaas komt zaterdag aan? :P
pi_88472633
Nu al? :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88474901
Nee, zaterdag :')
pi_88474939
:')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88475344
:s)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 8 november 2010 @ 16:09:55 #278
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88475977
_O-
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 8 november 2010 @ 16:22:10 #279
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_88476500
:') :')
pi_88504784
O+
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_88544430
Vanmorgen stond Witte van Moort in de hens
pi_88546899
Ik hoorde ook al 2 keer brandweer voor bij komen, dacht dat ze reden via de krijgerstraat.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_88562101
Niks van gehoord of gemerkt.
  maandag 15 november 2010 @ 08:54:52 #284
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_88728244
Stroomstoring in Vriezenveen. :o
pi_88728797
Stroom vloog er ook voor een seconden ofzo even af en er weer op bij ons thuis.
en toen had ik ineens geen beeld meer op tv. ;(
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 15 november 2010 @ 10:11:42 #286
67174 Dos37
Come on Twente
pi_88729923
Hier was het wel een uur weg :'(
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_88732561
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef Dos37 het volgende:
Hier was het wel een uur weg :'(
Bij ons ook (als het niet langer was), besef me nu pas hoe gehecht ik ben aan elektronische apparaten. Kon nog niet eens een bakje koffie zetten
pi_88734402
Door de stroomstoring deed mijn wekker het niet meer, en toen had ik mij verslapen. _O-
pi_88735066
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:48 schreef poiuytr het volgende:

[..]



Bij ons ook (als het niet langer was), besef me nu pas hoe gehecht ik ben aan elektronische apparaten. Kon nog niet eens een bakje koffie zetten
En frituren kon ook al niet! :'(
pi_88739638
Geen last van gehad. :)

[ Bericht 20% gewijzigd door drumstickNL op 15-11-2010 15:30:16 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88743656
Op werk lag ook alles plat. Is al de 2de x dit jaar, vorig jaar hebben we ook al 4 x zonder stroom gezeten.
Net toen we wilden beginnen met aanvegen (alleen dat kon nog met de hand :')) vloog de stroom der weer op.
pi_88777628
bij mij was het echt maar een flits dat de stroom weg viel en weer terug kwam. :D alleen daar na dus sneeuw op tv ;(
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:11:08 #293
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_88891638
Gaat weer lekker in ons dorp hoor. Eerst brand in de parkeergarage en een half uur daarna een auto in de fik. :|W
pi_88891873
Welke 'Parkeergarage'? :o
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:10:05 #295
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_88908748
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:23 schreef Aivac het volgende:
Welke 'Parkeergarage'? :o
Volgens mij heet het 'de hulle', 't is naast TNT. ;)

quote:
Vriezenveen, 19-11-2010 Donderdag 18 november is er een autobrand geweest aan de H.J. Meijersstraat in Vriezenveen.

Rond 19.00 uur ontdekte een oplettende buurman een autobrand. Door kordaat optreden kon de brand direct geblust worden en werd erger voorkomen.

Vermoedelijk gaat het hier om brandstichting. Wellicht zijn er mensen die het een en ander hebben gezien van de brandstichting. Deze worden verzocht zich te melden. Dit kan via het algemene nummer van de politie Twente, team Vriezenveen 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.
:|W
pi_88921598
inderdaad :|W schijt pyromanen.
ik vermoed dat ze elkaar aansteken. :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_89033769
Waar staat er wel eens een flitser of staan ze wel eens te flitsen bij de Handelsweg? (de weg waar de weitzelpoort ook zit) Want ik ben misschien weer eens geflitst. ;(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89048129
ik kom daar bijna nooit dus ik zou het zo niet weten.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:00:46 #299
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_89051013
Ja, als dat bord ''u rijd te snel'' aangaat is het eigenlijk al te laat. Want dan ben je al geflitst.
pi_89053045
sinds wanneer word je daar geflitst dan?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_89058401
Bij dat bord wordt niet geflitst.
Ze staan af en toe bij de uitrit van de westerbouwlanden. Ze zie wel eens staan, want als ik op werk uit het raam kijk dan zie ik ze staan :P
Kan ook zijn dat er weer van die kinders aan het flitsen waren met een losse flitser.
Vorig jaar meegemaakt toen ik vanaf Benerink kwam, toen werd ik terhoogte van dat bord geflitst 's avonds. Stonden ze in de sloot te flitsen :')

Zie btw dat dit de laatste post was.
Hier het volgende topic.

[ Bericht 10% gewijzigd door VjenneKloetn op 23-11-2010 23:34:02 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')