abonnement Unibet Coolblue
pi_82523650
Er is veel commentaar over de manier waarop de NOS de debatten organiseert en verslag doet van de verkiezingsstrijd. RTL heeft dit jaar ook flink ingezet op de verkiezingen met 'Nederland kiest'. SBS shownieuws zal vast wel een keer een item aan een politicus hebben besteed. Welk totaalpakket van verslaggeving vind/vond jij het beste?

Poll: Welke zender verslaat de verkiezingen vooraf het beste?
  • NOS
  • RTL
  • SBS
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    .
    (op onderstaande poll kun je 9 juni na 21.00u stemmen)
    Poll: Welke zender verslaat de verkiezingsuitslag het beste?
  • NOS
  • RTL
  • SBS
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
  • dag
    pi_82523848
    Ik vond vooral de presentatie bij RTL het tweede debat veel beter dan wat de NOS vanavond liet zien.
    RTL kwam onafhankelijker over op mij.
    dag
    pi_82524113
    Bij RTL was het publiek irritanter.
    You dream it, I live it.
      dinsdag 8 juni 2010 @ 22:33:49 #4
    163938 Lekiamh
    Dietslander
    pi_82524208
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Peter het volgende:
    Ik vond vooral de presentatie bij RTL het tweede debat veel beter dan wat de NOS vanavond liet zien.
    RTL kwam onafhankelijker over op mij.
    Precies dit.
    pi_82525926
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef Peter het volgende:
    Ik vond vooral de presentatie bij RTL het tweede debat veel beter dan wat de NOS vanavond liet zien.
    RTL kwam onafhankelijker over op mij.
    De RTL is duidelijk rechts, hoe Cohen gepositioneerd werd tegenover een blok van Balkenende, Rutte en Wilders, dat kon echt niet. Frits Wester vooral, de hele tijd feiten verdraaien en Cohen onderbreken. Nieman deed het wel gewoon prima.

    Bij de NOS is het minder duidelijk, maar deze is duidelijk linkser. Wilders kreeg duidelijk een sneer met de "vlucht naar een ander land". Daar zit een bias in, maar aan de andere kant had Wilders natuurlijk ook een ander land kunnen noemen. Hij is daar gewoon eerlijk over. Verder werd Balkenende duidelijk op de hak genomen met zijn vaagheid, de objectiviteit kwam daar echt even onder druk te staan. Ook deden ze de hele tijd alsof Rutte al gewonnen heeft, beetje vreemd, maar niet echt links wellicht.
    pi_82528232
    De debatten van RTL waren duidelijk veel inhoudelijker en leuker dan bij de NOS
    pi_82528382
    Nieman heeft gewonnen
    pi_82528600
    Hoewel de NOS steken heeft laten vallen, kies ik niet voor RTL. Ik vind het nog steeds heel kwalijk dat RTL een "premiersdebat" hield waarin Cohen het moest opnemen tegen drie rechtse politici; een ronduit oneerlijke strijd. En bovendien kiezen we geen premier, maar een Tweede Kamer.
    pi_82528744
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 23:42 schreef Boldface het volgende:
    Hoewel de NOS steken heeft laten vallen, kies ik niet voor RTL. Ik vind het nog steeds heel kwalijk dat RTL een "premiersdebat" hield waarin Cohen het moest opnemen tegen drie rechtse politici; een ronduit oneerlijke strijd. En bovendien kiezen we geen premier, maar een Tweede Kamer.
    Dit.

    En dan die nabeschouwingen
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')