Ik kom ook foto's showen! Mijn vingers zijn (nog) niet zo groen, maar ik doe mijn best en ik heb er plezier in
Uiteraard heb ik viooltjes. De gele staan er aardig bij.

De paarse hebben er beter bij gestaan, maar die trokken een weekendje weg toch minder goed dan hun gele soortgenoten. Maar ze komen alweer bij.

Ik waag ook een poging met aardbeien.

De eersten komen al

Dan heb ik nog dit... Toen ik van de lente mijn balkon ging opruimen, kwam ik in een leeg potje zo'n helicopter zaadje tegen wat aan het ontkiemen was. Natuurlijk smolt ik direct, en sindsdien wordt Zaadje tot in de stront verwend met potgrond, water en liefde

En ja, het wordt een boom, maar als ie binnenkort gaat ie ook verhuizen naar het parkje. Nu alleen nog even niet.

Zoals je aan Zaadje zag, is die een beetje aangevreten... Dat komt door Tommie, mijn konijntje, wat ook op het balkon mag komen. Zie ook de konijn-proof afrastering. Maar om te voorkomen dat er van Zaadje niks meer overblijft, heeft Tommie een eigen plantje gekregen, want is naar hartlust mag kaalknagen.

De planning? Ik wil graag wat hogere bloembakken ook, waar Tommie niet aan kan komen, en daar dat nog meer groen in. Maar goed, dat is misschien iets voor volgend jaar, of voor de uitverkoop. Eerst dit maar eens in leven houden