abonnement Unibet Coolblue
pi_82413811
Ik ga dit jaar naar Alanya en ik vraag me af wat er allemaal te doen is.

Iemand ervaring?
pi_82413908
Valt erg tegen.
pi_82414434
hoezo dan?
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 11:27:51 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_82607720
Ja, dat is allemaal weinig hulpzaam. Nu kan ik je ook niet veel verder hebben vanwege een totaal gebrek aan bezoeken aan Alanya, maar ik kan je in ieder geval de ervaringen van andere FOK!kers tonen: [Zomer 2009] Turkije: Alanya
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_82672193
bedankt!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:45:14 #7
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82696188
Ben er 3 keer geweest, wat wil je precies doen ts?
pi_82702852
van alles, van zonnen tot uitgaan
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:00:01 #9
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82705437
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:51 schreef KidCudi het volgende:
van alles, van zonnen tot uitgaan
BAR:
James Dean Bar
Een nacht stappen is niet complete als je niet bij James Dean bent geweest.
De disco is gedecoreerd met heel veel James Dean posters en verdeeld in verschillende kleine gedeeltes met ieder zijn eigen karakter. Je kunt er heerlijk dansen of relaxed zitten in de comfortabele stoelen en banken.
Luister en relax in Het VIP-gedeelte naar de Turkse live-muziek en geniet van de beats van de populaire dancemuziek.
Vergeet niet om ook overdag eens langs te komen want dan krijg je 50% korting op alle drankjes.
Als je van een internationale sfeer houdt dan moet je naar James Dean gaan.

BAR:
Crazy Horse Bar & Latin Food
Crazy Horse Bar en restaurant opende zijn deuren in 2001 en is sindsdien altijd een fantastisch succes geweest. In dit gezellige bar-restaurant genieten onze tevreden klanten van de geslaagde combinatie van een goeie sfeer, professionele service en bovenal- van fantastische maaltijden.
Gelegen in het drukke haven/bazaar-gebied, én met zijn huis-eigen DJ die het hele muzikale gamma van golden oldies tot de laatste pop charts speelt, trekt Crazy Horse heel veel mensen aan en beleef je er nooit een saai moment.
Je geniet je lunch en avondmaal met Mexicaanse deuntjes op de achtergrond. Probeer er de heerlijke Latino- en mediterrane gerechten zoals de fajita’s of burrito’s, de verschillende lekkere salades, malse-sappige steaks en krijg het water je mond van het de uitgebreide drankenkeuze.
Later op de avond verandert de sfeer en wordt er in de Crazy Horse nog tot in de late uurtjes gerockt… Mis dit niet!
Crazy Horse organiseert maar al te graag verjaardagsfeesten. Ook is een gratis ophaalservice voorzien voor alle klanten.
Om meer te lezen over Crazy Horse, kijk ook op Restaurants. Visit Crazy Horse Latin Food

Havana Club
Bezoek de Havana Club in het levendige havengebied. Deze bar dancing is geopend in april 2005 en is er klaar voor om u te vermaken met een mix van muziekstijlen. Beginnend met muziek uit de jaren ’60, ’70 en ’80, door naar pop, R&B, Hip Hop en Latin en afsluitend met House en Techno. Er is dus iets voor iedereen, voor jong en oud!

Gelegen op 2 verdiepingen, met uitzicht op het Kasteel en de Rode Toren, de haven en de kust, heeft deze geweldige bar een thema: Cubaanse sigaren. Fantastische foto’s van sigaar rokende beroemdheden sieren de muren en u kunt sigaren kopen door te kiezen uit het ruime aanbod.

Om nog even verder op het Cubaanse thema in te gaan: probeer eens een van de Havana Clubs speciale cocktails geserveerd met heerlijk vers fruit! Kom langs op een van de speciale thema-avonden voor nog meer plezier. Er is ook een groot scherm die internationale muziekkanalen of speciale sportevenementen laat zien.

DISCOTHEEK
Bistro Bellman
Feest de hele nacht in Bistro Bellman een van de populairste clubs in de haven van Alanya.
Proef de heerlijke cocktails gemaakt door de vriendelijke obers. Dans de sterren van de hemel op de muziek gedraaid door de huis DJ.
Bistro Bellman is een van de grootste openlucht clubs van Alanya en telt twee verdiepingen.
Als je niet wilt dansen dan kun je relaxen op een van de zachte sofa’s op de tweede verdieping.
Je hoeft nergens anders naar toe te gaan want bij Bistro Bellman kan je dansen of aan de bar zitten tot vroeg in de ochtend. Alles wat je nodig hebt, kun je hier vinden!

DISCOTHEEK

Turkije, Alanya Zaterdag 12. juni 2010
turkey/ alanya/ (english) turkki/ alanya/ (finnish) tyrkia/ alanya/ (norwegian) tyrkiet/ alanya/ (danish) turkiet/ alanya/ (swedish) turkei/ alanya/ (german) turkije/ alanya/ (dutch) turkiye/ alanya/ (turkish) turcija/ alanya/ (russian)
Help voor deze pagina Help
VoorpaginaVoorpagina WinkelenWinkelen RestaurantsRestaurants Bar & NachtlevenBar & Nachtleven Strand & ActiviteitenStrand & Activiteiten Reis & AccommodatieReis & Accommodatie
BezienswaardighedenBezienswaardigheden Verhuur & ExcursiesVerhuur & Excursies Gezondheid & SchoonheidGezondheid & Schoonheid Onroerend goedOnroerend goed ABC van de bestemmingABC van de bestemming
Bars
336James Dean Bar..
161Crazy Horse Bar & La..
Discotheken
329Havana Club..
331Bistro Bellman..
181Robin Hood..


Bayraktar Furniture
Happy Viking Sports Pub & Eatery
Brother's Body Art & Piercing
Join Club Sunsearch
Turkije > Alanya > Bar & Nachtleven
Robin Hood
Robin Hood is met vier verdiepingen de grootste discotheek in het drukke havengebied van Alanya. Op de eerste twee verdiepingen vind je de Robin Hood Club, op de derde de Hawaii Beach Club en op het dakterras vind je de Latino Club terug. Iedere Club heeft zijn eigen thema, eigen muziekstijl en een live web cam.

Elke avond is er Party Night op één van de verdiepingen, dus zijn er genoeg mogelijkheden om mee te feesten en te dansen tot in de vroege uurtjes! Met 6 DJ’s die in alle muziekstijlen voorzien –van R&B tot hiphop en golden oldies– vind je zeker je favoriete muziek terug.

Robin Hood is tevens een excellent uitzichtspunt om de mooie zee- en bergzichten te genieten of om gewoon in de tuin te zitten en het geharrewar van het toeristen in de haven te overschouwen. Happy hour is er van 21u30 to 23u30

Ook in Alanya:

Trophy Rent a Car
Scala Bags
Red Tower Brouwerij
Oscar's Scandinavian Restaurant
Orange Restaurant
Martin Turkay Bike ShopJames Dean Bar
Isman Tandartsenpraktijk
Hedef Language School
Havana Club
Ev Restaurant
Bistro Bellman
Beko/Arstil
Avis rent a car
Adakan Rent a Car
İstanbul Cafe Restaurant
Cadde Haar
Base Makelaar
Alanya Kasteel
Alanya Museum
Alanya scheepswerf
My2Base Vakantiewoningen
Tom’s Gym
Robin Hood
PTT Post Office
Mevlana Celaleddin-i Rumi (1207-1273)
Martin Türkay Rent A Car
Martin Türkay Rent A Bike
Keykubat standbeeld
Hotel Kleopatra
pi_82721894
waar zijn de meeste chicks die ik in de avond kan meenemen?
  zondag 13 juni 2010 @ 01:05:03 #11
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82729504
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:35 schreef KidCudi het volgende:
waar zijn de meeste chicks die ik in de avond kan meenemen?
wil je nou serieus wat weten of wat? Rot anders op naar onzin, ik beantwoord je vraag toch serieus
pi_84845755
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:35 schreef KidCudi het volgende:
waar zijn de meeste chicks die ik in de avond kan meenemen? :@
ik weet niet of je er nog heen gaat
maar ik zou naar The Doors gaan! veel scandinavische dames die bloedjegeil zijn
Of anders naar Murphys daar moet zowieso wel wat te vinden zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')