abonnement Unibet Coolblue
pi_82380543
Oke, ik kreeg dus een mail van sbs 6 partnermailing met blabla kras hier en dan win je een prijs, ik dacht oke..

Ik dus krassen, had 3x WK tuinbord. Na 6 pagina's vol aanbiedingen langs geweest te zijn, kom je bij de kassa. Hier staat een factuur met alleen het tuinbord en dan 'gratis' overal. Is dit te vertrouwen? Het is van vistaprint.nl
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:37:45 #2
261627 sciter
The world is my playground.
pi_82380604
Nee.Lees de voorwaarden
pi_82380620
lees de kleine lettertjes eens
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:39:45 #4
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_82380651
Dit is volledig te vertrouwen
pi_82380668
hahahah kankerhonden

De weergegeven prijs vormt niet het totaalbedrag. Zodra u de betaalpagina heeft doorlopen, zal er op basis van het type product en het geselecteerde bezorgadres BTW worden opgeteld bij de basisprijs. BTW wordt toegepast op alle verzendingen die hun origine en bestemming binnen de Europese Unie hebben.

Stond in het klein
pi_82380680
Ook gratis bij verzondkosten?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:50:10 #7
261627 sciter
The world is my playground.
pi_82380933
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:40 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
hahahah kankerhonden

De weergegeven prijs vormt niet het totaalbedrag. Zodra u de betaalpagina heeft doorlopen, zal er op basis van het type product en het geselecteerde bezorgadres BTW worden opgeteld bij de basisprijs. BTW wordt toegepast op alle verzendingen die hun origine en bestemming binnen de Europese Unie hebben.

Stond in het klein
BTW van niks is toch niks?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:51:09 #8
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_82380955
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:40 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
hahahah kankerhonden

De weergegeven prijs vormt niet het totaalbedrag. Zodra u de betaalpagina heeft doorlopen, zal er op basis van het type product en het geselecteerde bezorgadres BTW worden opgeteld bij de basisprijs. BTW wordt toegepast op alle verzendingen die hun origine en bestemming binnen de Europese Unie hebben.

Stond in het klein
19% BTW van 0 is nogsteeds 0 hoor Bij die 'gratis' aanbiedingen van vistaprint betaal je vaak alleen de verzendkosten (en daar dus ook de BTW van). En dan lijkt me wel logisch eigenlijk..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_82381437
Jij bent echt dom he
pi_82382477
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:40 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
hahahah kankerhonden

De weergegeven prijs vormt niet het totaalbedrag. Zodra u de betaalpagina heeft doorlopen, zal er op basis van het type product en het geselecteerde bezorgadres BTW worden opgeteld bij de basisprijs. BTW wordt toegepast op alle verzendingen die hun origine en bestemming binnen de Europese Unie hebben.

Stond in het klein
Jij bent dom, dus zij zijn "kanker"honden?

Succes in dit leven.
pi_82388046
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:40 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
hahahah kankerhonden

De weergegeven prijs vormt niet het totaalbedrag. Zodra u de betaalpagina heeft doorlopen, zal er op basis van het type product en het geselecteerde bezorgadres BTW worden opgeteld bij de basisprijs. BTW wordt toegepast op alle verzendingen die hun origine en bestemming binnen de Europese Unie hebben.

Stond in het klein
Ik zou het trouwens eerder raar vinden wanneer dit er niet onder zou staan. Tuurlijk moet er BTW over worden betaald, maar hoe wil je BTW betalen van een prijs die gelijk is aan 0?
BTW voor jou product is 19% van de prijs, als de prijs 0 is, is het BTW ook 0

pi_82388334
Nee, dus lees voortaan meteen de kleine lettertjes
pi_82392329
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:35 schreef DeStentor het volgende:

[..]

Ik zou het trouwens eerder raar vinden wanneer dit er niet onder zou staan. Tuurlijk moet er BTW over worden betaald, maar hoe wil je BTW betalen van een prijs die gelijk is aan 0?
BTW voor jou product is 19% van de prijs, als de prijs 0 is, is het BTW ook 0

Nee nitwit.
quote:
Zodra u de betaalpagina heeft doorlopen, zal er op basis van het type product en het geselecteerde bezorgadres BTW worden opgeteld bij de basisprijs.
Met de basisprijs bedoelen ze de prijs zonder de 100% korting natuurlijk.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_82392365
SBS6
pi_82398939
quote:
Op zondag 6 juni 2010 00:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jij bent dom, dus zij zijn "kanker"honden?

Succes in dit leven.
pi_82428597
Als je zelfs communicatie op SBS-niveau niet kunt bevatten heb je wel onherroepelijk gefaald.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_82428671
quote:
Op zondag 6 juni 2010 00:55 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jij bent dom, dus zij zijn "kanker"honden?

Succes in dit leven.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 7 juni 2010 @ 07:05:41 #18
249756 Symphonic
Look o Look
pi_82428680
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:40 schreef iLikeboaconstrictors het volgende:
hahahah kankerhonden

De weergegeven prijs vormt niet het totaalbedrag. Zodra u de betaalpagina heeft doorlopen, zal er op basis van het type product en het geselecteerde bezorgadres BTW worden opgeteld bij de basisprijs. BTW wordt toegepast op alle verzendingen die hun origine en bestemming binnen de Europese Unie hebben.

Stond in het klein
Ga er maar vanuit dat er dergelijke acties altijd kleine lettertjes zijn
Het zijn gewoon uitgekookte marketing piepeltjes die zoiets uitdenken, dus dat ene woord in je post voegt niet zoveel toe
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')