abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82375348
Hee fokkers,

Ik moet maandag mijn eindwerk verdedigen voor een jury. Ik krijg hier vragen in het Nederlands, Frans, Engels en Duits op me afgevuurd. Ik heb me bedacht dat als ik het antwoord niet weet of de vraag niet begrijp , ik in die taal iets zeg in de aard van: Ik heb de vraag niet goed verstaan, zou u het nog eens kunnen herhalen alstublieft?
Ik weet alleen niet hoe ik deze vraag in een andere taal kan zeggen. Talenknobbels hier die me kunnen helpen? Alvast bedankt!
pi_82375505
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:38 schreef Amnesiaa het volgende:
"Ik heb de vraag niet goed verstaan, zou u het nog eens kunnen herhalen alstublieft?"
In het Nederlands:

"Ik heb de vraag niet goed verstaan, zou u de vraag nog eens kunnen stellen alstublieft?

of

"Ik heb de vraag niet goed verstaan, zou u de vraag kunnen herhalen alstublieft?"

In ieder geval niet "nog eens kunnen herhalen".
pi_82375689
Oke dankje voor de verbetering Daarom zei ik in de aard van. In de andere talen weet je niet zeker ? Begrijp wel dat mensen geen zin hebben om hierop te reageren eigenlijk haha Maar je kan proberen he
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:45 schreef Socios het volgende:

[..]

In het Nederlands:

"Ik heb de vraag niet goed verstaan, zou u de vraag nog eens kunnen stellen alstublieft?

of

"Ik heb de vraag niet goed verstaan, zou u de vraag kunnen herhalen alstublieft?"

In ieder geval niet "nog eens kunnen herhalen".
pi_82375829
wat is dit in hemelsnaam voor opleiding?
pi_82376104
Handel , In Belgie. Middelbaar onderwijs. Verschrikkelijk Blij als ik volgend jaar weer naar Nederland kan
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:58 schreef Renzoku het volgende:
wat is dit in hemelsnaam voor opleiding?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:41:22 #6
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_82377068
Voulez-vous répéter, s´il vous plait?
´´ ........................... parler plus lentement...´´

En in het Duits wiederholen.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_82445305
Could you please repeat that?

Können Sie das vielleicht noch einmal sagen?

oid
Demain, on roule
pi_82470152
Je moet dus een eindwerk verdedigen in vier verschillende talen, maar je kan hierin nog niet eens 'kan u dat herhalen?' zeggen? Succes
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
pi_82471400
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef M.rak het volgende:
Je moet dus een eindwerk verdedigen in vier verschillende talen, maar je kan hierin nog niet eens 'kan u dat herhalen?' zeggen? Succes
Dat dus

No offense, maar ik geef je weinig kans van slagen dan.
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 01:36:16 #10
298355 trololo
Tsaar van Europa
pi_82479161
Is TS Vlaming ofzo? Of ga je een speciale studie doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')