abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_91254648
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:26 schreef wuuht het volgende:
Kan je dit vergelijken met een jailbroken iphone
Ja op het phone gedeelte na er zit dus geen sim kaart in. Verder draait het gewoon linux en dus niet een apple OS oid. Maar er zijn wel veel mensen die iphone software maken die de pandora een verademing vinden qua openheid.

De processor die in dit ding zit vergelijkbaar met die in de 3gs
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:19:23 #277
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_91260930
mja het zal wel aan mij liggen of ik kan er niet mee omgaan , maar heb een pandora , iphone3g ,iphone4 en een Ipad , maar op die pandora draait toch alles net niet lekker.....
nouja, op t moment doet die dus bijna helemaal niks, programma's op de SD kaart laat ie wel zien , maar starten "ho, maar" :S
terwijl die het in het begin wel heel even gedaan heeft. draait op nieuwste hotfix, maar heb er eigenlijk nog heel weinig boeiends mee gedaan.....
maar... zal wel aan mij liggen :) zo'n ding moet voor mij ook gewoon werken zonder teveel gepruts:)
-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
pi_91261015
Dat soort problemen heb ik nooit gehad, ik vind dat alles met het pnd systeem gewoon lekker werkt.

Er is wel veel software die nog in beta stadia zijn, maar die worden wel regelmatig geupdate. Ik zie de pandora ook niet in het segment van de ipad en iphone zitten maar meer richting iets wat tussen een PC en een DS inzit.

Welke dingen werken voor jou niet. Het enige waar ik af en toe wat problemen mee heb is quake2
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:36:05 #279
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_91261538
wat ik er nu op heb staan is :
snes9x
UAE4all
firefox
Mupen64
Milkytracker
psx4pandora
chromium
audacious

alles heeft wel eens gewerkt , maar nu start ie niks meer op....
-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
pi_91263781
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:36 schreef Punnik het volgende:
wat ik er nu op heb staan is :
snes9x
UAE4all
firefox
Mupen64
Milkytracker
psx4pandora
chromium
audacious

alles heeft wel eens gewerkt , maar nu start ie niks meer op....
De meeste daarvan gebruik ik best vaak, vooral audacious (dagelijk), firefox, chromium, snes9x en psx4pandora

Heb je trouwens van die browsers wel de nieuwste versies gebruikt want daar zijn oude versies van die op het NAND geheugen schreven. Als dat zo is moet je de chaches van die 2 browsers leegmaken en nog eens proberen. (om snel te kijken hoe vol je NAND is gebruik het commando df -h in de terminal)

Ik kan je sowieso aanraden om van alle software de nieuwste versie te downloaden, er is veel gebeurt op software gebied in dat half jaar dat de pandora nu uit is. Vooral de nieuwe PCSX-ReArmed is veel beter dan psx4pandora

Dit is tegenwoordig de meest complete plaats voor software http://pandorawiki.org/Software_projects http://pandorawiki.org/Games http://pandorawiki.org/Emulator_list

[ Bericht 2% gewijzigd door OVchipkaart op 13-01-2011 14:36:54 ]
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91263809
Foute knopje
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91506488
En weer een nieuwe hotfix nummer 5, je kunt niet zeggen dat ze hard aan de software kant werken. :)

quote:
* LCD-Settings: Fixed the bug where the user could delete the default gamma setting
* LCD-Settings: Added Video-FIR-Selector
* Mass Storage Settings: Fixed a bug where it didn't remount the card under certain conditions
* First Run Wizard + Date / Time-Setting: Fixed timezone-selection - should finally work now.
* Applications: Removed Pidgin, Gnumeric, AbiWord, Clawsmail (use the PNDs for sebt3!)
* Applications: Added GCalcTool (Calculator)
* CPU-Speed: Now configurable using /etc/pandora/conf/cpu.conf
* Pandora-State: Can now set a default CPU Speed during startup
* XFCE4: Enabled Icons in Startmenu, added Pandora-Splashscreen
* WiFi: New driver and firmware version with a lot of fixes (Yuri Ershov, notaz and Denis 'GNUtoo' Carikli)
* xf86-video-omapfb: Handle cycle/forcer events better
* Automount: Unmount from Thunar / XFCE4 is now possible
* Low-Power-Mode: Speed now set to 125 MHz (works more stable and doesn't use more power)
* Lid Closing: Disabled LCD Blanking, since that has issues with audioplayers
* Brightness-Buttons: Changed values so that the screen doesn't flicker anymore
* pnd_run: Lots of fixes and cleanups (sebt3)
* pnd_run: Script now popups a message if mount fails (sebt3)
* pnd_run: Fixed running of directories with PXMLs inside (Paul Brook)
* U-Boot: Add WiFi reset on boot (fixes occassional power eating from WiFi Chip even if it was switched off)
* U-Boot: Pandora Menu: Always add serial option (for sure)
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:38:36 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_91507127
nou bevalt ie?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_91507788
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Maanvis het volgende:
nou bevalt ie?
zeker :)
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91930806
Voor de mensen die snel een pandora willen craigix overweegt de optie

"It's a simple as there will be a button on the website saying 'Buy a Pandora now' and it will be $500."

(en die krijgen dan 'iets' anders waardoor het een special edition is)

(alles loopt nu vlot hij heeft alleen ontdekt dat met 5 man je de pandora 2 keer sneller bouwt dan met 3 man)

http://gbax.com/pandoraprivate.html

voor een quick fix

[ Bericht 16% gewijzigd door OVchipkaart op 27-01-2011 16:42:41 ]
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91950975
quote:
The orders are coming in already. We can now get serious about building these quickly.

Next week we want to build 500+, I want you to see the difference this will make now we can pay for more people to help.

Thank you to everyone who is placing orders for these, you're allowing OP to start growing fast.
Van Craigix

Dus voor $500 een pandora binnen 7 dagen bij je thuis :) vanuit de officiele maker dus geen rare 3de man dingen.

[ Bericht 10% gewijzigd door OVchipkaart op 27-01-2011 22:09:19 ]
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91951451
nog wel een leuke review

quote:
So I am in this meeting today and there are a few win 7 laptops, a mac book and some pda's in operation. I sit down and open up my Pandora and I get a few looks and one person actually cracked a joke. (SMART ASS) Anyway, the meeting is rolling along and after some time, one dude starts dragging chairs and moving stuff so he can plug in...battery almost dead... Pretty soon everyone is plugged in but me and the peeps with pda smart phones. I am cracking out notes, surfing the web and after about 3 hours, it is time for a break. The room was crowded behind me with all kinds of what the heck is that and are you going to plug in?

We start back and after another 2 hours I am still rolling and everyone is either on plugged in, conserving their phone battery or just shut down.

bottom line. The Pandora is an amazing little beasty and I absolutely love this machine. On the way home I rocked out some Tony Hawk Pro Skater on the PS1 emu still with plenty of battery life and thought to myself, life does not get much better than this.

Thanks for making the Pandora.
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  Donald Duck held zaterdag 29 januari 2011 @ 13:52:50 #288
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_92037581
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef OVchipkaart het volgende:
Voor de mensen die snel een pandora willen craigix overweegt de optie

"It's a simple as there will be a button on the website saying 'Buy a Pandora now' and it will be $500."

(en die krijgen dan 'iets' anders waardoor het een special edition is)

(alles loopt nu vlot hij heeft alleen ontdekt dat met 5 man je de pandora 2 keer sneller bouwt dan met 3 man)

http://gbax.com/pandoraprivate.html

voor een quick fix
Las je PM er nog over, bedankt voor het melden daarvan.
Ik blijf het nieuws volgen over de pandora. Maar ik weet nog steeds niet wat ik doe :P
Ik wil in ieder geval straks een 3DS halen, en die nieuwe PSP2 ziet er ook vreselijk tof uit. Vooral die laatste heeft heel veel homebrew-potentieel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_92037873
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:52 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Las je PM er nog over, bedankt voor het melden daarvan.
Ik blijf het nieuws volgen over de pandora. Maar ik weet nog steeds niet wat ik doe :P
Ik wil in ieder geval straks een 3DS halen, en die nieuwe PSP2 ziet er ook vreselijk tof uit. Vooral die laatste heeft heel veel homebrew-potentieel
Zeker! (het grootste nadeel blijft al het kraak gebeuren, jammer dat niet meer bedrijven homebrew iets meer stimuleren)

Ik moet zeggen dat ik eerst over deze move van openpandora ltd. verbaasd was maar na veel uitleg snap ik het wel van ze. Helaas gaat dit waarschijnlijk voor batch 3 ook de prijs worden, de oude pre-order prijs hebben ze duidelijk te laag ingeschat. Het is wel tof dat ze er nu ongeveer 150 per dag kunnen maken en dus ook gaan beginnen aan het maken van een voorraad. Softwarematig is er echt een vooruitgang, en ik merk nu meer mensen een pandora hebben het nog harder gaat!

Laatste nieuws is een port van red alert O+ en zoals ik eerder al melde gish ik hoop op meer van die leuke indie titels.

Ik ben nogsteed vervent voorstander van de pandora zoals je leest, ik denk toch voor linux minded mensen met een portable gaming interesse dit de ultieme machine is (die je nu kunt krijgen) Als je dan ook nog van retro houd is het helemaal af :D

Maarja $500 is een berg geld, dat krijg je met kleine bedrijfjes.
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_92038079
Ohja even voor punnik er is inmiddels een beta voor hotfix5 en daar zit een scriptje die automatisch wat verborgen directories van SD kaartjes haalt. Het kan zijn dat dat bij jou het probleem is. Je moet even kijken of er ook directories die met een punt beginnen op je SD kaart staan. Als die erop blijven staan kan het zijn dat bepaalde programmas stoppen met werken, simpel deleten van die directories is dan de oplossing.

Er wordt heel veel werk gedaan aan de OS, achter de schermen zijn ze bezig met een grote update naar een nieuwere kernel versie. Je merkt aan alles dat er enthausiastelingen aan dit project werken.
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:01:08 #291
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_92040451
ah, dank voor de tip. ik moet me er echt weer eens in verdiepen :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:05 schreef OVchipkaart het volgende:
Ohja even voor punnik er is inmiddels een beta voor hotfix5 en daar zit een scriptje die automatisch wat verborgen directories van SD kaartjes haalt. Het kan zijn dat dat bij jou het probleem is. Je moet even kijken of er ook directories die met een punt beginnen op je SD kaart staan. Als die erop blijven staan kan het zijn dat bepaalde programmas stoppen met werken, simpel deleten van die directories is dan de oplossing.

Er wordt heel veel werk gedaan aan de OS, achter de schermen zijn ze bezig met een grote update naar een nieuwere kernel versie. Je merkt aan alles dat er enthausiastelingen aan dit project werken.
-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
pi_92580295
Vanwege een slechte server een nieuwe link voor de '7-dags' pandora's

http://www.icontrolpad.com/pandoraprivate.html

Dat zijn dus pandora's die binnen 7 dagen opgestuurd worden (voor mensen die niet willen wachten) er zijn inmiddels al een heel setje van deze pandora's opgestuurd en voor de meeste mensen werd het de volgende dag nog opgestuurd.
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:52:02 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_92580358
Nog steeds te duur en met de releases van 3DS en NGP dit jaar haal ik er geen. Het is me gewoon niet gegund :N
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:55:43 #294
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92580432
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef OVchipkaart het volgende:
nog wel een leuke review

[..]

Dus ze zitten in een meeting en iedereen zit alleen maar op zijn laptop/foon te internetten? :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92580803
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus ze zitten in een meeting en iedereen zit alleen maar op zijn laptop/foon te internetten? :D
Blijkbaar, de jeugd van tegenwoordig :P
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_92580840
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds te duur en met de releases van 3DS en NGP dit jaar haal ik er geen. Het is me gewoon niet gegund :N
Nouja ik denk dat je met de 3ds en ngp je handen vol hebt :D
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:15:36 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_92580880
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:13 schreef OVchipkaart het volgende:

[..]

Nouja ik denk dat je met de 3ds en ngp je handen vol hebt :D
Dat wel, maar ik mis nog steeds mijn portable SNES ;)

Had CFW op m'n PSP gezet, maar dat hapert aan alle kanten helaas. DS kon vaak verschillende layers niet aan... Ook nog gekeken naar de GP Wiz, maar die draait ook niet alles. Het lijkt er op dat op dit moment de Pandora gewoon het best is in wat ik wil.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_92580916
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik mis nog steeds mijn portable SNES ;)

Had CFW op m'n PSP gezet, maar dat hapert aan alle kanten helaas. DS kon vaak verschillende layers niet aan... Ook nog gekeken naar de GP Wiz, maar die draait ook niet alles. Het lijkt er op dat op dit moment de Pandora gewoon het best is in wat ik wil.
Ik zou je ook ebay kunnen aanraden maar helaas zijn ze daar nog duurder dan retail :')

Ik weet niet of je een smart phone hebt maar als het alleen om de controls gaan : http://icontrolpad.com/ is ook uitgekomen deze week.
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:28:49 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_92581266
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:17 schreef OVchipkaart het volgende:

[..]

Ik zou je ook ebay kunnen aanraden maar helaas zijn ze daar nog duurder dan retail :')

Ik weet niet of je een smart phone hebt maar als het alleen om de controls gaan : http://icontrolpad.com/ is ook uitgekomen deze week.
Nokia N8, nog geen goede emulator gezien voor Symbian^3. Bovendien vind ik het ook best duur, 75 dollar! :D Dan kan ik ook een Wiimote aansluiten :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_92581446
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nokia N8, nog geen goede emulator gezien voor Symbian^3. Bovendien vind ik het ook best duur, 75 dollar! :D Dan kan ik ook een Wiimote aansluiten :P
Inderdaad ik gaf het alleen maar aan :P
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')