Jezus zeg, jij trekt echt alles uit z'n verband.
Ik heb niks gezegd over Hogan, of wat ik van hem vind, was alleen een indicatie hoe lang ik het spelletje al volg.
Ik klaag NIET over het niet in de main event staan van Cena Taker, en HHH, vind het juist goed dat als ze er een keer niet instaan.
Ik heb nooit gezegd dat Cena niemand overmaakt, ik had het over taker en Triple H, goed lezen is ook een vak.
Inderdaad ik kan niemand opnoemen die het op dit moment over kan nemen, ligt dat aan de wrestlers??? Nee, die hebben talent zat, dat ligt aan de mannen van de WWE. Dat is nou juist het hele probleem. Het talent is er, het word alleen niet goed neergezet. Voor de zoveelste keer Cena als champ, of Rey als champ, zal daar niet veel goeds aan doen.
Hogan maakt TNA kapot, die flapdrol heeft een ego, die niet in de USA past. Maar er zitten wel jongens die goed gebracht zijn, (wolfe en Kennedy in hun feuds met Angle bijv. of the Pope met AJ Styles) dat er vervolgens niks mee word gedaan, is dan weer heel erg jammer. Er zitten hele goede wrestlers bij TNA. Sterker nog ik heb het afgelopen jaar, meer genoten van de PPV's van TNA, dan die van de WWE. Er werden hele nette matches neergezet. Tuurlijk baal ik van het hele Abyss, Hardy, en RVD gebeuren. Maar er zijn daar minder wrestlers met ster allures dan bij de WWE (Hogan uitgezonderd)
Ik neem geen enkel newzreport aan, ik kijk alles, tuurlijk skip ik de ellelange build ups, promo's en diva matches.