abonnement Unibet Coolblue
pi_85136414
*Ticketservice negeert mij*

Krijg geen geld en krijg geen mail. De evil bastards! Zou mn geld bijna zelf gaan halen hier even verderop in het Statenkwartier.
pi_85139195
Ik ga nu waarschijnlijk heel veel mensen hier boos maken, maar ik vind echt dat deze gast zijn talent zo ontzettend heeft uitgemolken. Hij was, en is waarschijnlijk, gewoon een behoorlijk goede bluesgitarist, maar door zeikerige popballads te gaan maken waarmee hij een gigantisch pubermeisjespubliek aanspreekt (en natuurlijk veel meer geld verdiend) heeft hij voor mij alle credibiliteit verloren.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_85139532
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef defamai het volgende:
Ik ga nu waarschijnlijk heel veel mensen hier boos maken, maar ik vind echt dat deze gast zijn talent zo ontzettend heeft uitgemolken. Hij was, en is waarschijnlijk, gewoon een behoorlijk goede bluesgitarist, maar door zeikerige popballads te gaan maken waarmee hij een gigantisch pubermeisjespubliek aanspreekt (en natuurlijk veel meer geld verdiend) heeft hij voor mij alle credibiliteit verloren.
Mij maak je hiermee niet boos. Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn. :)

IT'S A HEEEAAARTBREAAAAKKK WAARRFAAARRREEEE :')
WHO SAYS I CAN'T GET STONED :')

Goede voorbeelden.
pi_85139993
Ach, een nummertje als Daughters of Heartbreak Warfare is niet eens slecht ofzo. Natuurlijk zijn zijn rustigere nummers met solo's toffer (Slow Dancing In A Burning Room), maar een pop-nummer is ook niet slecht op zijn tijd.
pi_85140189
Waarom ben je als artiest minder geloofwaardig als je liedjes pop-achtiger zijn? Als hij dat nou gewoon leuke muziek vindt om te maken... Tijdens zijn live-optredens is er niks zoetsappigs aan hoor, maar zonder de hits kon hij dat ook niet zo vaak doen.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:34:21 #231
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_85140225
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef Raqualad het volgende:
Ach, een nummertje als Daughters of Heartbreak Warfare is niet eens slecht ofzo. Natuurlijk zijn zijn rustigere nummers met solo's toffer (Slow Dancing In A Burning Room), maar een pop-nummer is ook niet slecht op zijn tijd.
Heartbreak Warfare is voor pauperts als jou gemaakt. :')
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:36:42 #232
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_85140340
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:29 schreef Raqualad het volgende:
Ach, een nummertje als Daughters of Heartbreak Warfare is niet eens slecht ofzo. Natuurlijk zijn zijn rustigere nummers met solo's toffer (Slow Dancing In A Burning Room), maar een pop-nummer is ook niet slecht op zijn tijd.
Beetje jammer alleen dat zo veel mensen Mayer gelijk linken aan bijv. Half of my heart, terwijl ik dat best een zaadnummer vind.

Het is gelukkig nog niet zo erg als bij Kings of Leon, waar de helft blijkbaar al weg gaat na Sex on Fire en Use Somebody :'). Al las ik dat er een aantal wel verveeld stonden te kijken toen hij van de week Voodoo Child begon _O- :D
pi_85141010
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Beetje jammer alleen dat zo veel mensen Mayer gelijk linken aan bijv. Half of my heart, terwijl ik dat best een zaadnummer vind.

Het is gelukkig nog niet zo erg als bij Kings of Leon, waar de helft blijkbaar al weg gaat na Sex on Fire en Use Somebody :'). Al las ik dat er een aantal wel verveeld stonden te kijken toen hij van de week Voodoo Child begon _O- :D
Inderdaad, Half of My heart is zo'n 13 in een dozijn nummer. Dan maar Comfortable of Clarity ofzo. Veel lekkerder.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:19:16 #234
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_85145116
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Beetje jammer alleen dat zo veel mensen Mayer gelijk linken aan bijv. Half of my heart, terwijl ik dat best een zaadnummer vind.

Het is gelukkig nog niet zo erg als bij Kings of Leon, waar de helft blijkbaar al weg gaat na Sex on Fire en Use Somebody :'). Al las ik dat er een aantal wel verveeld stonden te kijken toen hij van de week Voodoo Child begon _O- :D
Als Half of my heart op de radio komt ga ik óf naar een ander zender óf zing ik hem keeeeei zeikerig mee. Echt wat een bagger dat nummer. :') En wat had ik me daar toch op verheugd toen ik stukjes van de songtekst had gezien op Twitter. MAARJA, als het om JM gaat kun je je maar beter nergens op verheugen. :')
pi_85145535
The heart of life O+
Neon O+
In your atmosphere O+
Gravity O+
Why Georgia O+

groetjes
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_85146270
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:

[..]

Als Half of my heart op de radio komt ga ik óf naar een ander zender óf zing ik hem keeeeei zeikerig mee. Echt wat een bagger dat nummer. :') En wat had ik me daar toch op verheugd toen ik stukjes van de songtekst had gezien op Twitter. MAARJA, als het om JM gaat kun je je maar beter nergens op verheugen. :')
Deze vind ik dan wel weer heel goed:

pi_85146296
John Mayer geeft het zelf ook ruiterlijk toe hoor. Hij maakt heerlijke nutteloze popnummers om er goed geld mee te verdienen, bekendheid bij het publiek te krijgen en in ruil daarvoor laat zn label m lekker zn gang gaan met nevenprojectjes zoals het Trio enzo. Heeft ie toch goed voor mekaar.


Vind Half of my heart trouwens wel leuk ;) Maarja kan Your Body is a Wonderland ook waarderen en als er iets poppy en mierzoet is :P
pi_85146546
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef Jill-RMC het volgende:
John Mayer geeft het zelf ook ruiterlijk toe hoor. Hij maakt heerlijke nutteloze popnummers om er goed geld mee te verdienen, bekendheid bij het publiek te krijgen en in ruil daarvoor laat zn label m lekker zn gang gaan met nevenprojectjes zoals het Trio enzo. Heeft ie toch goed voor mekaar.


Vind Half of my heart trouwens wel leuk ;) Maarja kan Your Body is a Wonderland ook waarderen en als er iets poppy en mierzoet is :P
Ik had het zelf niet anders gedaan, denk ik..

Krijg trouwens beetje rillingen van deze video :') :

Zo goed. Maar ik vind het te toevallig dat zo'n goede versie net in Tokyo is. :') Hij slooft zich ook echt uit vind ik.
pi_85147227


Zach Anner
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:08:24 #240
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_85147505
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:00 schreef LeNick het volgende:
[ afbeelding ]

Zach Anner
Zach is baas :Y
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:10:01 #241
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_85147564
Ik vond trouwens ergens op het www een cd die ik nog niet kon. Misschien loop ik wel hopeloos achter hoor, maar ik kon hem nog niet, en de kwaliteit is hetzelfde als WTLI en het is weer een live cd met andere nummer als WTLI.


On his own:



Best aardig, iig goede kwaliteit. Wel veel geouwehoer maar wel mooie nummers.

Downloadlink:
http://www.torrentz.com/6b032c047d8778a94ed7a8270fa2bab32914c7cd

Hoop dat ik er iemand blij mee maak! ^O^
pi_85147781
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef LeNick het volgende:

[..]

Zo goed. Maar ik vind het te toevallig dat zo'n goede versie net in Tokyo is. :') Hij slooft zich ook echt uit vind ik.
Wat bedoel je daarmee?

Mooie versie trouwens. O+
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:19:01 #243
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_85147925
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:10 schreef maffemaniak het volgende:
Ik vond trouwens ergens op het www een cd die ik nog niet kon. Misschien loop ik wel hopeloos achter hoor, maar ik kon hem nog niet, en de kwaliteit is hetzelfde als WTLI en het is weer een live cd met andere nummer als WTLI.


On his own:

[ http://www.johnmayer.com/media/images/blog/jmnokiaweb1.jpg&t=1]afbeelding ]

Best aardig, iig goede kwaliteit. Wel veel geouwehoer maar wel mooie nummers.

Downloadlink:
http://www.torrentz.com/6b032c047d8778a94ed7a8270fa2bab32914c7cd

Hoop dat ik er iemand blij mee maak! ^O^
Leuke versie van Little Red Corvette staat daar op :Y Voor de rest vind ik het niet zo heel bijzonder, al was de versie die ik hoorde volgens mij niet de officiele versie (dat hoop ik tenminste, aangezien de geluidskwaliteit op die CD dan niet zo denderend zou zijn :P)
pi_85148471
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Mooie versie trouwens. O+
Nou het is algemeen bekend dat John Mayer nogal gek is op Japan. Dat is geen probleem natuurlijk, maar ik vind dat hij het niet kan maken om een heel continent als Europa links te laten liggen. Wat hij dus wel doet. En dan vind ik het raar dat 'ie daar zo'n goed optreden neerzet, waar ik het afgelopen jaar niet zo'n goede show heb gezien misschien. Zijn WTLI niveau bedoel ik dan, daar was die zoooooo goed.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:34:53 #245
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_85148531
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:33 schreef LeNick het volgende:

[..]

Nou het is algemeen bekend dat John Mayer nogal gek is op Japan. Dat is geen probleem natuurlijk, maar ik vind dat hij het niet kan maken om een heel continent als Europa links te laten liggen. Wat hij dus wel doet. En dan vind ik het raar dat 'ie daar zo'n goed optreden neerzet, waar ik het afgelopen jaar niet zo'n goede show heb gezien misschien. Zijn WTLI niveau bedoel ik dan, daar was die zoooooo goed.
In Afrika hebben ze hem al helemaal nooit gezien, denk je dat ze dat leuk vinden? ;(
pi_85148860
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef BoerBert het volgende:

[..]

In Afrika hebben ze hem al helemaal nooit gezien, denk je dat ze dat leuk vinden? ;(
John houdt niet zo van niggers.

:')
pi_85148942
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:33 schreef LeNick het volgende:

[..]

Nou het is algemeen bekend dat John Mayer nogal gek is op Japan. Dat is geen probleem natuurlijk, maar ik vind dat hij het niet kan maken om een heel continent als Europa links te laten liggen. Wat hij dus wel doet. En dan vind ik het raar dat 'ie daar zo'n goed optreden neerzet, waar ik het afgelopen jaar niet zo'n goede show heb gezien misschien. Zijn WTLI niveau bedoel ik dan, daar was die zoooooo goed.
Ik denk niet dat muziek maken op dat niveau echt een kwestie is van even beter je best doen. Als dat zo was, waren we allemaal rocksterren. Waarschijnlijk moet het hem ook een beetje overkomen en kan hij er niet altijd iets aan doen als dat de ene avond wel gebeurt en de andere niet.
Ok, een concert cancellen en niet inhalen is natuurlijk iets anders maar ik denk niet dat hij persoonlijk de planning van zijn tours regelt.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:23:27 #248
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_85150026
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:44 schreef LeNick het volgende:

[..]

John houdt niet zo van niggers.

:')
Ik moest hardop lachen. :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:25:07 #249
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_85150077
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik denk niet dat muziek maken op dat niveau echt een kwestie is van even beter je best doen. Als dat zo was, waren we allemaal rocksterren. Waarschijnlijk moet het hem ook een beetje overkomen en kan hij er niet altijd iets aan doen als dat de ene avond wel gebeurt en de andere niet.
Ok, een concert cancellen en niet inhalen is natuurlijk iets anders maar ik denk niet dat hij persoonlijk de planning van zijn tours regelt.
Ik denk persoonlijk dat hij Europa totaal niet serieus neemt, het boeit hem niet zo veel.

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:44 schreef LeNick het volgende:

[..]

John houdt niet zo van niggers.

:')
Daar heb je ook wel weer een punt, ja :') Blijkt ook wel uit het dumpen van die twee dames die elk nummer verklootten. ;)
pi_85150169
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:25 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat hij Europa totaal niet serieus neemt, het boeit hem niet zo veel.
[..]

Daar heb je ook wel weer een punt, ja :') Blijkt ook wel uit het dumpen van die twee dames die elk nummer verklootten. ;)
Ja, en muziek maken doe je op gevoel.. o.a. Dus als hij met tegenzin ergens optreedt, dan is het gewoon echt niet zo goed als een plek waar hij met passie speelt ;)

Haha, ja voor de BLAZERS nog wel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')