Het hoeft niet in de buurt te komen, het gaat mij meer ook om een beetje actionpacked sci-fi en gewoon een leuk verhaaltje erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Ondanks dat je Battlestar Galactica al gezien hebt raad ik je toch aan om Battlestar Galactica te gaan kijken.
Er is gewoon domweg geen enkele serie die hierbij in de buurt komt![]()
[ afbeelding ]
Zijn ze er mee gestopt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:37 schreef sasquatsch het volgende:
Firefly inclusief de film Serenity vond ik vrij goed. Is helaas maar 1 seizoen van.
Excuus had ik beter kunnen vermelden inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:37 schreef Sisko het volgende:
Aangezien je helemaal niets verteld over welke andere series je kent, ga ik er maar voor het gemak van uit dat je niks anders kent.
--iets ouder dan 2000, maar wel een heel goed verhaal: Babylon 5 (mijn favoriet)
--Elke startrek serie
--V (de nieuwe serie 2009)
--Andromeda
--als je van parodien houdt, Red Dwarf, wel uit de jaren 90
--Stargate SG1, Atlantis en Universe
--Earth Final Conflict <<<kende hem toch al, goede oude tijd.
--Sanctuary(is sci-fi schepen in de ruimte, of is buffy of charmed ook sci-fi voor jou)
--4400
Dit is zo wat het eerste in me opkomt
Ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:35 schreef Salatrel het volgende:
V (2009)
http://www.tv.com/v/show/76298/summary.html?q=V&tag=search_results;title;1
Jep al gezienquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:44 schreef Phoenix78 het volgende:
Farscape al gezien ?
Al gezien helaasquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Stargate SG-1
sci-fi, maar dan wel eentje in onze tijd. Geen overdreven technobabble a la Star Trek, maar lekker luchtig, vrolijk en avontuurlijk.
Dat is wel erg jammer zulke "open eindes"quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef Demure het volgende:
Earth 2. Er is helaas maar 1 seizoen van gemaakt, daardoor een open einde, maar ik vond hem echter wel zeer goed. Combinatie tussen SF en Lost: gestrand op een planeet vol mysteriën. Aliens zien er wel heel cheap uit, maar als je je daar niet aan stoort, is het een leuke serie. Zeer spijtig dat ze nooit een tweede seizoen hebben gemaakt of een afsluitende film zoals bij Firefly.
Dan moet je "Space: Above & Beyond" ook maar niet kijken. Goede actie sci-fi die jammerlijk gekilled is an 1 seizoen met een cliffhanger nog welquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer zulke "open eindes".
Gebrek aan amerikaanse kijkcijfers is meestal het excuus, erg kortzichtig altijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Erg jammer dat ze dan gewoon stopzetten gebrek aan geld, tijd wellicht. Irritant.
Ja, en dat staat bekend als een van de domste beslissingen op seriegebied ooit. Ook de executives hebben spijt als haren op hun hoofd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |