abonnement Unibet Coolblue
pi_82258667
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:16 schreef Ned_Bigby het volgende:

[..]

Ik kon vroeger ook met gemak contact maken met iedereen maar eind groep 7 en groep 8 werd ik ineens enorm gepest door een paar nieuwelingen op school wat mij destijds toch wel heeft geschaad. Daardoor had ik in de brugklas al redelijk wat moeite om contact te maken, simpelweg omdat ik niemand meer zomaar kon vertrouwen.

Uiteindelijk blijven zitten na 2 jaar en toen wel een leuke vriendengroep gekregen en weer 2 jaar later naar een andere school gegaan waar ik ook in een hele gezellige groep zit.
same problem here, alleen doen ze het pesten hier heel af en toe nog wel(hoewel dat bij mijn huidige klas gelukkig enorm meevalt, maar daar zitten ook wel genoeg mensen waar ik niet mee om kan..)
O, en ik dacht ooit een hele goede vriend te hebben, kom ik er op ten duur achter dat hij alles wat ik hem vertelde doorvertelde en allemaal slechte dingen enzo over mij zei.. Daar word je ook niet vrolijk van.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:22:23 #277
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_82258761
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef Marco001 het volgende:

[..]

stoppen met werken gaat niet gebeuren, ik wil volgend jaar gaan studeren, en zonder werk kan ik dat echt niet betalen... (ik krijg alleen een basisbeurs en heb een hekel aan lenen, dus bijlenen begin ik niet aan)..
andere baan, nah, deze baan vind ik echt tof. in tegenstelling tot alles wat ik ervoor heb gedaan(orderpicking, copycentre, productie, zelfs schoonmaakwerk heb ik gedaan)
Besef wel, dat als jij niet stopt met werken (al is het maar met 1 van de 2 banen) jouw sociale leven ook niet snel zal gaan veranderen.

Daarnaast zou ik je toch wel heel sterk aanraden om het maximale te gaan lenen. Hoeveel hekel je er dan ook wel niet aan hebt, gewoon lenen. Dit is het enige moment in je leven dat je met een enorm lage rente kan gaan lenen.
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
pi_82258775
daarnaast wonen de meeste mensen waarmee ik wel erg goed om kon gaan, tegenwoordig heel ver weg, 2 zelfs in Schotland ds tja, daar kan je dan niet even zo heen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_82258782
Als je zoveel moeite hebt met mensen waar je niet mee om kan gaan, krijg je het nog zwaar in je leven, want die kom je namelijk overal tegen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:22:40 #280
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_82258783
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef Ned_Bigby het volgende:

[..]

Ik heb een redelijke hechte groep met een kern van 6 man waar ik altijd wel mijn verhaal kwijt kan en dan nog een paar andere goede vrienden er rondom heen waarvan ik vaak ook wel van alles en nog wat kan bespreken.

En dan nog wat vrienden van mijn vorige school waar ik ook alles kan bespreken.
Ja, mwa. Waar ik alles mee kan bespreken zijn er misschien wel iets meer dan 4, maar zeker niet iedereen. Sommige roddelen echt nog voor je de deur uit bent ./
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Redactie Sport woensdag 2 juni 2010 @ 22:22:47 #281
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_82258786
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nouja, daar is toch niks mis mee? Ik heb er ook niet zoveel.
Ik word ook wel raar aangekeken omdat ze eigenlijk allemaal 3 of 4 jaar jonger zijn. Mja, daar kan ik toch niks aan doen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:23:51 #282
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_82258860
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef Marco001 het volgende:

[..]

same problem here, alleen doen ze het pesten hier heel af en toe nog wel(hoewel dat bij mijn huidige klas gelukkig enorm meevalt, maar daar zitten ook wel genoeg mensen waar ik niet mee om kan..)
O, en ik dacht ooit een hele goede vriend te hebben, kom ik er op ten duur achter dat hij alles wat ik hem vertelde doorvertelde en allemaal slechte dingen enzo over mij zei.. Daar word je ook niet vrolijk van.
Ai, dat is wel heel vervelend ja. Ik ben gelukkig nog nooit bedrogen door mijn vrienden maar ik kan mij wel voorstellen dat je vertrouwen in de medemens dan enorm geschaad wordt.

Zoiets kost dan ook zeker tijd om eroverheen te komen maar uiteindelijk zal je toch weer anderen moeten gaan vertrouwen omdat je anders een enorme einzelganger gaat worden, hoe moeilijk het ook is.
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
pi_82258882
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef Ned_Bigby het volgende:

[..]

Besef wel, dat als jij niet stopt met werken (al is het maar met 1 van de 2 banen) jouw sociale leven ook niet snel zal gaan veranderen.

Daarnaast zou ik je toch wel heel sterk aanraden om het maximale te gaan lenen. Hoeveel hekel je er dan ook wel niet aan hebt, gewoon lenen. Dit is het enige moment in je leven dat je met een enorm lage rente kan gaan lenen.
Naah, opzich zou ik wel kunnen stoppen of minderen, het probleem is dat ik het veel te leuk vind.. (en ik denk dat ik bij het taxigebeuren ook weinig vrienden zal maken als ik zeg dat ik wil minderen, ze zitten nu al met behoorlijk wat personeeltekort vaak.. )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_82258883
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik word ook wel raar aangekeken omdat ze eigenlijk allemaal 3 of 4 jaar jonger zijn. Mja, daar kan ik toch niks aan doen.
Boeiend. Mark heeft een hele grote familie en wij gaan best veel met zijn neefjes en nichtjes om en die zijn allemaal een stuk jonger dan wij.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 22:24:12 #285
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82258885
Wat ik wel grappig vind: vrienden dit vrienden dat, maar weetje waarom houd ze maar eens.

Huh?

Ja, op de lagere school allemaal speelkameraadjes. Hopla middelbare school, iedereen een andere school: weg kameraadjes.
Gaandeweg de middelbareschool ga je steeds van klas verhuizen en probeer je in elke klas (jaar dus) weer wat op te bouwen..
MBO! Yeah! Iedereen woont ver weg en het leeftijdsverschil is onmundig groot in sommige gevallen. HBO dan maar, same odd same odd, iedereen leeft zijn eigen leven.

Op het werk: verval van allemaal collega's die ook een beetje hun eigen leven hebben...

Buiten werk/school? 21jaar en ongeveer iedereen van de basisschool/middelbare school werkt, krijgt kinderen en zijn hele dagen bij hun vriend/vriendin.

Serieus: als je nagaat heb je als persoon zijnde niet tot nauwelijks je hele leven lang dezelfde vrienden. Dat kan haast niet, want die vrienden die je nu op de Havo/VWO hebt zie je straks heus niet zo vaak meer... dat is het leven.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_82258951
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:23 schreef Ned_Bigby het volgende:

[..]

Ai, dat is wel heel vervelend ja. Ik ben gelukkig nog nooit bedrogen door mijn vrienden maar ik kan mij wel voorstellen dat je vertrouwen in de medemens dan enorm geschaad wordt.

Zoiets kost dan ook zeker tijd om eroverheen te komen maar uiteindelijk zal je toch weer anderen moeten gaan vertrouwen omdat je anders een enorme einzelganger gaat worden, hoe moeilijk het ook is.
daarom wil ik volgend schooljaar ook naar Zwolle, gewoon helemaal overnieuw beginnen imho.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_82258970
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Naah, opzich zou ik wel kunnen stoppen of minderen, het probleem is dat ik het veel te leuk vind.. (en ik denk dat ik bij het taxigebeuren ook weinig vrienden zal maken als ik zeg dat ik wil minderen, ze zitten nu al met behoorlijk wat personeeltekort vaak.. )
Nou, dan moet je jezelf erbij neerleggen dat je nooit een sociaal leven zult krijgen als je zo doorgaat.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 22:25:26 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82258973
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

daarom wil ik volgend schooljaar ook naar Zwolle, gewoon helemaal overnieuw beginnen imho.
Sowieso: Delfzijl.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Redactie Sport woensdag 2 juni 2010 @ 22:25:35 #289
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_82258982
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Dat is echt kut. Mijn zus ook. Die mensen weten echt niet waar ze mee bezig zijn, en dat het je lang kan achtervolgen.
Voordat ik naar de eerste klas ging was er ook niks aan de hand. Vrienden had ik genoeg, iedere woensdagmiddag had ik wel een vriendje/vriendinnetje te spelen. Toen ik eenmaal in de brugklas zat, begon het gepest en getreiter en daar heb ik nog steeds last van. Het gaat gelukkig nu wel beter maar het is nog steeds niet helemaal goed. Ik ben constant bang voor wat mensen van mij denken en ik ben constant op mijn woorden aan het letten zodat ik niet iets zeg wat nadelig voor mij kan zijn.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:25:52 #290
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_82259001
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ja, mwa. Waar ik alles mee kan bespreken zijn er misschien wel iets meer dan 4, maar zeker niet iedereen. Sommige roddelen echt nog voor je de deur uit bent ./
Haha, ik roddel met mijn vrienden ook over alles en iedereen. Hele erge geheimen van elkaar verteld men dan meestal niet door alhoewel 1 vriend wel doorlulde dat een andere vriend twijfelde over zijn geaardheid

Maar iedereen heeft van elkaar toch genoeg chantage materiaal om ervoor te zorgen dat dingen niet uitlekken
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 22:26:01 #291
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82259017
En nu ben ik goed gemutst altijd bij mijn huidige werk, gezellige club mensen waar je prima mee kan praten - maar over niet al te lange tijd word ik waarschijnlijk weer overgeplaatst
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_82259074
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
Wat ik wel grappig vind: vrienden dit vrienden dat, maar weetje waarom houd ze maar eens.

Huh?

Ja, op de lagere school allemaal speelkameraadjes. Hopla middelbare school, iedereen een andere school: weg kameraadjes.
Gaandeweg de middelbareschool ga je steeds van klas verhuizen en probeer je in elke klas (jaar dus) weer wat op te bouwen..
MBO! Yeah! Iedereen woont ver weg en het leeftijdsverschil is onmundig groot in sommige gevallen. HBO dan maar, same odd same odd, iedereen leeft zijn eigen leven.

Op het werk: verval van allemaal collega's die ook een beetje hun eigen leven hebben...

Buiten werk/school? 21jaar en ongeveer iedereen van de basisschool/middelbare school werkt, krijgt kinderen en zijn hele dagen bij hun vriend/vriendin.

Serieus: als je nagaat heb je als persoon zijnde niet tot nauwelijks je hele leven lang dezelfde vrienden. Dat kan haast niet, want die vrienden die je nu op de Havo/VWO hebt zie je straks heus niet zo vaak meer... dat is het leven.
Valt best mee. Ik ben toch al 3 jaar van de middelbare af, maar ik heb nog steeds een goede vriendin daarvan overgehouden en mijn oude klasgenoten heb ik nog steeds contact mee en we organiseren "reünies".
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:26:50 #293
301015 Ravenous-
Om nom nom nom
pi_82259075
Vrienden maak je het best als je een gemeenschappelijk probleem hebt
  Redactie Sport woensdag 2 juni 2010 @ 22:27:09 #294
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_82259099
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
Wat ik wel grappig vind: vrienden dit vrienden dat, maar weetje waarom houd ze maar eens.

Huh?

Ja, op de lagere school allemaal speelkameraadjes. Hopla middelbare school, iedereen een andere school: weg kameraadjes.
Gaandeweg de middelbareschool ga je steeds van klas verhuizen en probeer je in elke klas (jaar dus) weer wat op te bouwen..
MBO! Yeah! Iedereen woont ver weg en het leeftijdsverschil is onmundig groot in sommige gevallen. HBO dan maar, same odd same odd, iedereen leeft zijn eigen leven.

Op het werk: verval van allemaal collega's die ook een beetje hun eigen leven hebben...

Buiten werk/school? 21jaar en ongeveer iedereen van de basisschool/middelbare school werkt, krijgt kinderen en zijn hele dagen bij hun vriend/vriendin.

Serieus: als je nagaat heb je als persoon zijnde niet tot nauwelijks je hele leven lang dezelfde vrienden. Dat kan haast niet, want die vrienden die je nu op de Havo/VWO hebt zie je straks heus niet zo vaak meer... dat is het leven.
Ik heb sinds de 2e klas op de zwemclub al dezelfde vriendin (die ene waar ik het net over had).

Maar wat je zei is inderdaad waar.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_82259128
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Voordat ik naar de eerste klas ging was er ook niks aan de hand. Vrienden had ik genoeg, iedere woensdagmiddag had ik wel een vriendje/vriendinnetje te spelen. Toen ik eenmaal in de brugklas zat, begon het gepest en getreiter en daar heb ik nog steeds last van. Het gaat gelukkig nu wel beter maar het is nog steeds niet helemaal goed. Ik ben constant bang voor wat mensen van mij denken en ik ben constant op mijn woorden aan het letten zodat ik niet iets zeg wat nadelig voor mij kan zijn.
Lol, ik ben totaal het tegenovergestelde geworden.
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:27:42 #296
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_82259136
Mijn beste maat ken ik sinds mijn vierde.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:27:51 #297
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_82259146
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
Wat ik wel grappig vind: vrienden dit vrienden dat, maar weetje waarom houd ze maar eens.

Huh?

Ja, op de lagere school allemaal speelkameraadjes. Hopla middelbare school, iedereen een andere school: weg kameraadjes.
Gaandeweg de middelbareschool ga je steeds van klas verhuizen en probeer je in elke klas (jaar dus) weer wat op te bouwen..
MBO! Yeah! Iedereen woont ver weg en het leeftijdsverschil is onmundig groot in sommige gevallen. HBO dan maar, same odd same odd, iedereen leeft zijn eigen leven.

Op het werk: verval van allemaal collega's die ook een beetje hun eigen leven hebben...

Buiten werk/school? 21jaar en ongeveer iedereen van de basisschool/middelbare school werkt, krijgt kinderen en zijn hele dagen bij hun vriend/vriendin.

Serieus: als je nagaat heb je als persoon zijnde niet tot nauwelijks je hele leven lang dezelfde vrienden. Dat kan haast niet, want die vrienden die je nu op de Havo/VWO hebt zie je straks heus niet zo vaak meer... dat is het leven.
Inderdaad, je houd maar weinig echte vrienden over aan de basisschool. Echter denk ik wel dat, dankzij de digitale revolutie, men tegenwoordig wel langer met elkaar in contact zal blijven en sowieso zo nu en dan eens zal bijpraten.

Vriendschappen zullen minder snel verwateren als bijvoorbeeld 30 jaar terug.
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 22:27:51 #298
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82259147
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Valt best mee. Ik ben toch al 3 jaar van de middelbare af, maar ik heb nog steeds een goede vriendin daarvan overgehouden en mijn oude klasgenoten heb ik nog steeds contact mee en we organiseren "reünies".
Ik denk ook dat het een mentaliteitsprobleem is. Jij bent een Brabo, doorgaans wat gemoedelijker. Marco ik en DeLuna zijn noordelingen. Stuggere mentaliteit dus...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_82259174
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
Wat ik wel grappig vind: vrienden dit vrienden dat, maar weetje waarom houd ze maar eens.

Huh?

Ja, op de lagere school allemaal speelkameraadjes. Hopla middelbare school, iedereen een andere school: weg kameraadjes.
Gaandeweg de middelbareschool ga je steeds van klas verhuizen en probeer je in elke klas (jaar dus) weer wat op te bouwen..
MBO! Yeah! Iedereen woont ver weg en het leeftijdsverschil is onmundig groot in sommige gevallen. HBO dan maar, same odd same odd, iedereen leeft zijn eigen leven.

Op het werk: verval van allemaal collega's die ook een beetje hun eigen leven hebben...

Buiten werk/school? 21jaar en ongeveer iedereen van de basisschool/middelbare school werkt, krijgt kinderen en zijn hele dagen bij hun vriend/vriendin.

Serieus: als je nagaat heb je als persoon zijnde niet tot nauwelijks je hele leven lang dezelfde vrienden. Dat kan haast niet, want die vrienden die je nu op de Havo/VWO hebt zie je straks heus niet zo vaak meer... dat is het leven.
Uitstekend punt!

Ik heb soms het gevoel dat ik de enige ben van mijn leeftijd die nog MBO doet(21) van alle mensen waarmee ik op vmbo heb gezeten.. Heel af en toe kom ik iemand van het VMBO ofzo tegen, en die is dan 9 v.d. 10 keer al druk aan het werk..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 22:28:28 #300
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82259192
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:27 schreef Ned_Bigby het volgende:

[..]

Inderdaad, je houd maar weinig echte vrienden over aan de basisschool. Echter denk ik wel dat, dankzij de digitale revolutie, men tegenwoordig wel langer met elkaar in contact zal blijven en sowieso zo nu en dan eens zal bijpraten.

Vriendschappen zullen minder snel verwateren als bijvoorbeeld 30 jaar terug.
Het begrip vrienden is verwaterd
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')