abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82246987
Morgen ga ik met het vliegtuig richting Spanje, vanuit vliegveld Maastricht. Ik kan met de trein naar het vliegveld (vanuit omgeving Den Haag), maar voor de terugreis wordt dit lastig aangezien mijn vliegtuig dan erg laat landt. Bij voorkeur ga ik dus met auto.

Parkeren bij Maastricht airport kan, maar kost voor een paar dagen 40,-. Weet iemand of ik niet ergens in die omgeving gratis of voor weinig kan parkeren en het laatste stuk naar het vliegveld bijvoorbeeld met bus/trein? Ik kon zogauw niks gratis vinden in ieder geval.. BVD.
pi_82247070
->.TRV
pi_82247259
Het vliegveld ligt een beetje geisoleerd. Eromheen ligt alleen een industrieterrein, en de parkeerplaatsen aldaar zijn net te ver om te lopen. Ik weet ook niet of er zo laat nog een bus bij het vliegveld arriveert.
Je zou je auto misschien ergens in Beek ofzo kunnen zetten en vandaar een taxi pakken, maar ik weet niet of je dan veel goedkoper uitbent dan die 40 Euro
pi_82247399
parkeer je toch ergens in Beek, vind je vast een bus naar MAA
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:02:58 #5
300450 Smaland
Klein beetje gek
pi_82247838
moeluk doen voor 40 euro op je vakantie

laat me raden, jij vreet straks ook 7 dagen (7 ) in het restaurant (ook al is het iedere dag hetzelfde, koud, smerig en wordt rob geus er niet vrolijk van) van het hotel, omdat friet van piet te duur is?
pi_82248050
Je mag hem op mijn oprit komen zetten, tegen betaling natuurlijk. Maar minder dan de parkeerplaats van het vliegveld

Let trouwens op met je auto route, er zijn wegwerkszaamheden aan de rijksweg in beek dus je moet wellicht omrijden.
pi_82248221
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:02 schreef Smaland het volgende:
moeluk doen voor 40 euro op je vakantie

laat me raden, jij vreet straks ook 7 dagen (7 ) in het restaurant (ook al is het iedere dag hetzelfde, koud, smerig en wordt rob geus er niet vrolijk van) van het hotel, omdat friet van piet te duur is?
Neuh ik probeer de kosten een beetje te beperken. En ik eet elke dag bij mijn ouders die daar wonen, dus behalve een goedkoop vliegticket en wat benzine kost die 5 dagen vakantie me niks. Dus dan is 40,- ineens relatief een leuk bedrag om te besparen

De suggestie hierboven om in Beek te parkeren klinkt wel goed In de buurt van station Beek-Elsloo kan ik denk ik wel ergens gratis parkeren. Tenminste, als je daar niet net als in Amsterdam op elke straathoek de hoofdprijs betaalt
pi_82250224
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef DirtyHarry het volgende:

[..]

Neuh ik probeer de kosten een beetje te beperken. En ik eet elke dag bij mijn ouders die daar wonen, dus behalve een goedkoop vliegticket en wat benzine kost die 5 dagen vakantie me niks. Dus dan is 40,- ineens relatief een leuk bedrag om te besparen

De suggestie hierboven om in Beek te parkeren klinkt wel goed In de buurt van station Beek-Elsloo kan ik denk ik wel ergens gratis parkeren. Tenminste, als je daar niet net als in Amsterdam op elke straathoek de hoofdprijs betaalt
Ik denk dat je Beek niet hoeft te vergelijken met Amsterdam hoor
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:06:49 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_82251070
gewoon op het parkeerterrein zetten, vliegveld ligt nogal weg van de beschaving, midden op een industrieterrein
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_82252947
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:06 schreef Klonk het volgende:
gewoon op het parkeerterrein zetten, vliegveld ligt nogal weg van de beschaving, midden op een industrieterrein
Charleroi Airport ligt ook midden op een industrieterrein, dan heb je inderdaad weinig keus.
Life is Music
pi_82264908
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:50 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik denk dat je Beek niet hoeft te vergelijken met Amsterdam hoor
Denk het ook niet, maar je weet maar nooit hoe ze de straten auto-vrij willen houden
  donderdag 3 juni 2010 @ 02:43:49 #12
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82268467
Kun je de auto niet heel sneaky op een verlaten startbaan parkeren?
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:15:11 #13
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82270615
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef DirtyHarry het volgende:
De suggestie hierboven om in Beek te parkeren klinkt wel goed In de buurt van station Beek-Elsloo kan ik denk ik wel ergens gratis parkeren.
Winkelcentrum makado is inderdaad gratis. Geef even je kenteken door dan kom ik opletten.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_82270969
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:15 schreef EINZ het volgende:

[..]

Winkelcentrum makado is inderdaad gratis. Geef even je kenteken door dan kom ik opletten.
Oh das mooi! Als het bij station Beek-Elsloo vol is kan ik daar nog naar uitwijken

Thanks voor alle tips
pi_82271035
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef DirtyHarry het volgende:

[..]

Oh das mooi! Als het bij station Beek-Elsloo vol is kan ik daar nog naar uitwijken

Thanks voor alle tips
Inderdaad laat gewoon je navigatiesysteem en je radio in de auto zitten, dan zorgt EINZ wel dat het allemaal goedkomt
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:07:39 #16
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82272213
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:31 schreef jeoff het volgende:

[..]

Inderdaad laat gewoon je navigatiesysteem en je radio in de auto zitten, dan zorgt EINZ wel dat het allemaal goedkomt
Inderdaad, een topic in V&A is zo gemaakt
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_82283305
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef DirtyHarry het volgende:
Morgen ga ik met het vliegtuig richting Spanje, vanuit vliegveld Maastricht. Ik kan met de trein naar het vliegveld (vanuit omgeving Den Haag), maar voor de terugreis wordt dit lastig aangezien mijn vliegtuig dan erg laat landt. Bij voorkeur ga ik dus met auto.

Parkeren bij Maastricht airport kan, maar kost voor een paar dagen 40,-. Weet iemand of ik niet ergens in die omgeving gratis of voor weinig kan parkeren en het laatste stuk naar het vliegveld bijvoorbeeld met bus/trein? Ik kon zogauw niks gratis vinden in ieder geval.. BVD.
Ik wil wel taxi spelen. Parkeer je je auto bij mij voor de deur, zet je koffer in mijn auto en ik breng je erheen. Als je terugkomt even bellen.
Kost je wel km vergoeding, maar dat is ruimschoots goedkoper dan daar parkeren.

Downside: Ik woon net aan de verkeerde kant van de stad tov het vliegveld.

PM me maar voor gsm nummer.
pi_82376783
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:39 schreef Osramp het volgende:

[..]

Ik wil wel taxi spelen. Parkeer je je auto bij mij voor de deur, zet je koffer in mijn auto en ik breng je erheen. Als je terugkomt even bellen.
Kost je wel km vergoeding, maar dat is ruimschoots goedkoper dan daar parkeren.

Downside: Ik woon net aan de verkeerde kant van de stad tov het vliegveld.

PM me maar voor gsm nummer.
Jij zit echt krap bij kas he.
pi_82377704
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Begrijp ik niet? Als ik een persoon 20km breng (wat het wel is, heen en weer), dan zou ik dat gratis moeten doen? De benzine krijg ik niet gratis, en die had ik toch wel graag betaald. Het is niet dat ik er geld aan wil verdienen, maar het moet me ook niks kosten.
Dus je reactie raakt kant noch wal! Je denkt mss dat ik 19ct/km moet hebben, maar ik heb daar niks over gezegd. Maar goed, wil je een keer helpen.....

Mensen; Poepoog vindt dat ik hier geen geld mag verdienen, dus zoek het maar lekker uit. Ik had best voor een paar centen heen en weer willen rijden, maar dat mag niet van minister-president Poepoog.
  zondag 6 juni 2010 @ 17:10:06 #20
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_82402649
Moet je überhaupt wel ergens betalen in Beek m te mogen parkeren? Volgens mij is dat overal gewoon gratis.
吴 曼 迪
  zondag 6 juni 2010 @ 23:35:40 #21
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_82424368
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jij zit krap met hersencellen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties